Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Chocolate Drabble

Sladká voľba

Chocolate Drabble
Vložené: Jimmi - 11.11. 2011 Téma: Chocolate Drabble
Jimmi nám napísal:
Trošku dlhšie než som čakala... tu už som mala veľký problém trafiť počet slov. Neviem, najlepšie na tom sú tie výzvy :D.
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Autor: MiHnn

Preklad: Jimmi

Link na originál: http://www.fanfiction.net/s/6568400/12/Drabble_Dabbles_DHr

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Žáner: Rôzny

 Dramione

Rating:  bez obmedzenia

Napísané pre: Easter Chocolate Challenge on Livejournal.

Výzva: Kašlite na lásku... Radšej sa zamilujem do čokolády!" Anonym

  Dĺžka: v origináli 903 slov / preklad 903 slov



 

Sladká voľba

Draco prenikavým pohľadom prebodol svojho takzvaného priateľa, ktorý sedel v jeho pracovni oproti nemu. "Čo si hovoril...?"

"Necháp ma zle. Nehovorím ti, že je to zlá vec. Sám vieš, že som vždy vravieval, že potrebuješ trochu pribrať na váhe," s vtipným úškrnom povedal Blaise.

Ale Draco vôbec nepovažoval toto malé vyhlásenie o svojej váhe za vtipné. "Vypadni okamžite odtiaľto," oznámil s kamennou tvárou.

Blaise sa bezstarostne rozosmial. "No tak, Draco. To takto sa chováš k dávnemu priateľovi, ktorého vidíš prvý raz po takmer šiestich mesiacoch?"

"Priatelia sa k sebe vedia správať ohľaduplne."

"Ale tiež si vedia o sebe robiť posmešné poznámky."

Draco to v skutočnosti nechcel priznať, ale oni dvaja mali takýto druh priateľstva.

"Takže mi povedz, kamarát," začal znova s malým úškrnom Blaise. "Čo ťa tak náhle prinútilo zmeniť svoje stravovacie návyky? Po celú dobu, čo ťa poznám, si nikdy nebol príliš veľkým jedákom."

Draco otvoril ústa, aby zasadil odvetný úder. Bol odhodlaný tomu Talianovi povedať, že to, ako sa teraz stravuje, nie je za žiadnych okolností krucinál jeho vec. Ale z tých úst žiaden zvuk nevyšiel. Namiesto toho si uvedomil, že jeho pohľad dopadol na jediného človeka, ktorého vôbec vidieť nechcel, ale ktorého jeho pohľad automaticky vyhľadával každučký jeden raz, keď mu bola na dosah.

Hermiona Grangerová vyzerala úplne rovnako obyčajne ako vždy. Na hlave mala tie svoje otrasné kučery, ktoré sa jej kopili v drdole, ale ktorý ich nedokázal skrotiť úplne. Na sebe mala oblečený ničím výnimočný habit, ktorý vôbec nezdôrazňoval jej postavu a nikdy nenosila žiaden make-up. Draca to vždy strašne rozčuľovalo. Pretože ak nerobila žiadnu z tých vecí, ktoré robievali všetky ostatné čarodejnice, aby získali jeho pozornosť, potom prečo jeho oči vždy dopadli práve na ňu?

Skutočne mu to poriadne liezlo na nervy.

Mali vo zvyku neustále sa s poriadnym krikom hádať. Jej sa pri tom vždy líca zafarbili do červena, v rýchlom slede sa jej hrudný kôš dvíhal a klesal a z drdola sa jej uvoľnilo zopár kučier. Draco sa dokonca pristihol, že si občas predstavuje tie najabsurdnejšie veci. Ako napríklad jej vlasy rozprestierajúce sa na jeho vankúši, či na jeho stole, či dokonca na kuchynskej doske. Očami obkresľoval krivky jej habitu a premýšľal pritom, či pokožka pod jej habitom je rovnako jemná ako tá pokožka, ktorú vždy dávala na obdiv. Tie ruky, ten krk, to pôvabné začervenanie tesne nad jej hruďou. Musel o nej prestať premýšľať takýmto spôsobom...

"Ty sa...?" Blaise na neho nedôverčivo pozrel. "Ty sa pozeráš na Hermionu Grangerovú?"

Draco cítil, ako sa mu nežiaduca červeň z rozpakov vkradla nahor krkom. "Čo si blbý?"

"Ty sa na ňu pozeráš!" vyhlásil Blaise so širokým úškrnom, úškrnom, o ktorom Draco vedel, že nakoniec takmer vždy oľutuje. Blaise sa predklonil a spýtal sa: "Takže vy dvaja spolu spíte?"

Dracove oči sa roztvorili. "Čo si zošalel? Ja a Grangerová! To je absolútne smiešne! Ona je..." Zarazil sa, napokon, predpokladalo sa, že použije správny termín, "... muklorodená. A to nehovorím, že jedna z tých, ktorí uctievajú Pottera."

"Ach, tak to je ten dôvod," vyhlásil Blaise v predstieranej vážnosti, šibalský lesk v jeho očiach. "Takže to nie je kvôli tomu, že nie je pekná alebo niečo podobné."

"Samozrejme, že nie je pekná," bez nasadenia tvrdil Draco. "To sa ani nemusí hovoriť."

A v tomto okamihu sa skaza jeho existencie sama pozvala do jeho pracovne. "Už máš to miestoprísažné vyhlásenie hotové, Malfoy?"

Blaise sa na ňu na pozdrav len usmial od ucha k uchu. "Grangerová."

Ona sa na neho skutočne usmiala. "Zabini. Vidím, že si sa už vrátil z výletu do Talianska. Zlomil si nejaké srdcia, kým si tam bol?"

"Ale no tak, vieš, že ja o svojich láskach nerozprávam," povedal jeho priateľ s malým žmurknutím.

Z toho, čo tí dvaja predvádzali, mu bolo zle od žalúdka. A nemohol si pomôcť, aby nezazeral na Blaisa, ako keby bol zradca. Pretože podľa Dracovho názoru zradcom bol.

"Malfoy," vážne povedala Hermiona, keď sa znova otočila k nemu.

"V poriadku, Grangerová. Nemusíš ísť do vývrtky." Zdvihol spis, ktorý po ňom chcela. Lenže urobil to takým spôsobom, že musela prikročiť bližšie k nemu, aby ho získala. Navrával si, že takto môže byť stále pánom situácie.

S nahnevaným pohľadom mu vychmatla spis z ruky a odkráčala preč. Lenže neodišla skôr,  než vyslala priateľský úsmev smerom na jeho čoskoro bývalého priateľa.

Draco prižmúril na svojho spoločníka oči. "To bolo fakt nechutné."

Blaise na neho v dobrej nálade jednoducho vyceril zuby. "Aspoň ja som sa na ňu nepozeral, ako keby som nechcel nič viac než z nej strhať oblečenie a pretiahnuť ju kedykoľvek a kdekoľvek." Skôr než Draco mohol poprieť, že by sa na ňu niekedy takto pozrel, Blaise sa postavil. "Takže ideš so mnou na ten obed alebo nie?"

"Ty choď prvý. Ja sa k tebe pripojím neskôr. Najprv musím dať tento chaos do poriadku," odpovedal a rukou ukázal na kúsky rozličných pergamenov roztrúsených po celom jeho stole.

Blaise si ho veľmi podozrievavo prezeral. "Takže sa uvidíme pri výťahoch."

Draco počkal, až kým jeho priateľ neopustil pracovňu. Potom kúzlom otvoril zamknutú zásuvku po svojej pravici a prehľadal svoju tajnú skrýšu. Dnes mala na sebe vôňu jahodového šampónu; niečo ovocné ale delikátne. Bola tak blízko, že ju na nej dokázal zacítiť. Mal šťastie. Rýchlo zdvihol kúsok čokolády s jahodovou náplňou a vhodil si ju do úst. Vychutnával si ovocnú chuť cukrovinky a potom všetky svoje dokumenty uložil jednoduchým mávnutím prútika do úhľadných kôpok a pomaly sa pohol smerom k výťahom.

Toto by mu malo pomôcť vydržať počas obeda.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 24.11. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Sladká voľba Od: Zuzana - 12.11. 2011
Dracova fantázia ma pobavila :) on je zlatíčko, ale Blaise... ten tu bol úplne skvelý.

Re: Sladká voľba Od: Tannie - 12.11. 2011
To je snad první případ, kdy si autorka dovolila Dracovi nenechat úplně dokonalé tělo :) Každopádně, krásně jsi si s tím vyhrála.

Re: Sladká voľba Od: bbarka - 12.11. 2011
Jaj, Draco, ako ťa len chápem :D Nemalo by to byť považované ako zakázaný doping? Radšej nech dostane Hermionine kučery na vankúš, alebo kuchynskú linku... a nebude sa musieť čičíkať čokoládou :D No a ten Blaise... zbožňujem ho v takýchto situáciách :D

Re: Sladká voľba Od: anonym - 11.11. 2011
milé.

Re: Sladká voľba Od: Tesska - 11.11. 2011
Milé, i keď toto by si vážne prialo pokračko. Dráčik zrejme nahradil Hermy za čokoládu :D Škoda, nevie o čo prichádza? :D Ale Blaise nemal chybu! Čarovný!!! Ďakujem za preklad :)

Re: Sladká voľba Od: teriisek - 11.11. 2011
Chudáček Draco... kdyby tak Blaise věděl.. :D Děkuju moc za překlad!

Re: Sladká voľba Od: myska111 - 11.11. 2011
To bylo fakt zábavné, překonávat své city k Hermioně pojídáním čokolády.

Re: Sladká voľba Od: ulli - 11.11. 2011
Slaďoučké, vtipné. Draco jak se zadíval na Hermionu a Blaisův nevěřícný úžas. Zajímalo by mě, jak moc už Draco přibral, že si z něj dělá Blaise legraci. A jak daleko to nechá zajít.Bude to stále čokoláda nebo Hermiona? :-)))   Skvělá povídečka, děkuju.

Re: Sladká voľba Od: denice - 11.11. 2011
Krása nesmírná, Draco je z Hermiony tak hotový, že si musí léčit nervy čokoládou! To by chtělo pokračování! Díky.

Re: Sladká voľba Od: MissK - 11.11. 2011
Draco závislý na čokoládě kvůli Hermioně. Krásné :D

Re: Sladká voľba Od: marci - 11.11. 2011
Tak nevím - asi na to jdu špatně Já mám v práci v šuplíku také čokoládu, ale užírám, když mě někdo vytočí ten Dracův přístup má něco do sebe ) Zabini byl svělý Díky moc

Re: Sladká voľba Od: Elza - 11.11. 2011
*:-D Ólalá! Místo Hermiony bonboniéry.... To nemá chybu!

Re: Sladká voľba Od: JSark - 11.11. 2011
Draco priberá kvôli Hermione? To si neviem predstaviť. :)

Prehľad článkov k tejto téme:

MiHnn: ( Jimmi )11.11. 2011Darček na ospravedlnenie
MiHnn: ( Jimmi )11.11. 2011Povznášajúce vyhliadky
MiHnn: ( Jimmi )11.11. 2011Sladká voľba
MiHnn: ( Jimmi )10.11. 2011Správny druh vzdelania
MiHnn: ( Jimmi )09.11. 2011Ospravedlnenie prijaté
MiHnn: ( Jimmi )09.11. 2011Všetko je v prezentácii