Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Chocolate Drabble

Ospravedlnenie prijaté

Chocolate Drabble
Vložené: Jimmi - 09.11. 2011 Téma: Chocolate Drabble
Jimmi nám napísal:
Ja tým čokoládkovým drabble nedokážem odolať... To máte na zajtra...

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Autor: MiHnn

Preklad: Jimmi

Link na originál: http://www.fanfiction.net/s/6568400/10/Drabble_Dabbles_DHr

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Žáner: Rôzny

 Dramione

Rating:  bez obmedzenia

Napísané pre: Easter Chocolate Challenge on Livejournal.

Výzva: „Po tabličke čokolády človek dokáže odpustiť komukoľvek, dokonca aj svojmu príbuznému“ Anonym

 

Dĺžka: v origináli 391 slov / preklad 391 slov



 

 

Ospravedlnenie prijaté

 

Po rýchlom rozhovore s matkou sa Hermiona vydala za mužom, ktorý sedel na drevenej hojdačke na zadnom dvorci. Pohybovala sa veľmi potichu, jej kroky boli pomalé kvôli tomu, aby ho nevyplašila. V okamihu, keď ju zachytil jeho pohľad, sa opatrne posadila. Potom, presne tak ako to robievala, keď bola malým dievčatkom, si s ním preplietla pažu a nežne si oprela hlavu o jeho plece. Cítila, že je strnulý, ale prijal ju prívetivo.

Chvíľku takto zostali, mlčanliví vo svojich vlastných myšlienkach, predtým než nakoniec prehovorila. "Je mi to veľmi ľúto."

Očakávala od neho, že zostane ticho, ale namiesto toho povedal: "Mala si mi to povedať oveľa skôr."

"Uvedomujem si to."

"Mala si to povedať svojej matke a mne."

Prikývla, bola si vedomá, že jej líce štuchá jemne do jeho pleca. "Naozaj som nemala v pláne tajiť to pred vami. Skrátka sa to... stalo."

"A to, že sa tu práve teraz ukázal, to sa tiež skrátka stalo?"

Na to sa vážne nedalo povedať nič iné okrem slov: "Miluje ma, tati."

Jej otec zostal ticho, asi pravdepodobne zvažoval to, čo mu práve povedala. "Nikdy sa k tebe nesprával slušne."

"Správa sa ku mne ´slušne´ teraz. Nič to neznamená?"

Mohla takmer cítiť výdych, ktorý opustil jeho telo, keď sa vzdal. "Priniesla si ju?"

Hermiona sa zaškerila, bola taká rada, že sa niektoré veci nezmenili. Presne tak, ako to robievala od svojich piatich rokov, keď potrebovala odpustenie, vytiahla tabuľku čokolády ako špeciálny úplatok a podržala ju na svojej dlani. Po chvíli váhania si ju jej otec vzal.

"Stále ho nemám rád."

Zdvihla hlavu z jeho pleca a slabučko mu stisla ruku. "To sa naučíš, tati." Potom sa otočila, kývla na muža, ktorý netrpezlivo čakal, aby mohol prísť k nim.

"Tati," celá žiarila, keď ich konečne predstavovala tak, ako to chcela urobiť už celé mesiace, "toto je Draco Malfoy. Draco, toto je môj otec."

Draco, ktorý si bol rovnako istý sám sebou ako zvyčajne, načiahol svoju ruku.

Jej otec na ňu krátko pozrel, než zovrel ruku jej priateľa. "Draco."

Hermiona sa usmievala ako slniečko, plne si vedomá toho, že obaja títo muži odložili kvôli nej nabok svoje rozdiely. Nemohla si pomôcť, aby si nemyslela, že toto by možno mohol byť začiatok niečoho nového; ako napríklad vzájomného rešpektu k tomu druhému. A pri Merlinovi, pri Harrym a Ronovi, ktorí sa správali ako jej pseudobratia, vážne tento pokoj potrebovala.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 24.11. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Ospravedlnenie prijaté Od: Twilly - 20.09. 2012
Tieto okamihy vsednosti majú ohromnú silu. Potlesk

Re: Ospravedlnenie prijaté Od: bbarka - 12.11. 2011
Príjemný, bezpečný a neškodný úplatok :D A očividne overený tradíciou :D No veď kto by odolal... aj keď ja by som asi na mieste Hermioninho otca tiež neskákla radosťou z Draca :D Z pozície Hermiony samozrejme áno :D

Re: Ospravedlnenie prijaté Od: Tesska - 11.11. 2011
:D No dobre, Hermy si pokoj zaslúži :D Hoci sa Draco otcovi ani pseudobratom nepáči :D Majú smolu! Krásne, ďakujem veeeeeeľmi pekne :) Usmievam sa ako slniečko :)

Re: Ospravedlnenie prijaté Od: ulli - 11.11. 2011
Říkala jsem si, co se to stalo, že se tak omlouvá. Že by byla těhotná třeba? A pak to vysvětlení, "Miluje ma, tati.". A jako úplatek čokoláda. Miluju čokoládu (hlavně hořkou). U nás to funguje podobně, ale spíš taťka uplácí nás   Oba musí Hermionu milovat moc, oba udělali ústupek.Harry a Ron jako pseudobratia. Krásná povídečka. Děkuju. PS: "Mala si to povedať svojej matka a mne."

Re: Ospravedlnenie prijaté Od: MissK - 10.11. 2011
Podobný úplatek máme také zavedený doma :D Akorát to nemusí být čokoláda, stačí cokoliv sladkého - to na mamku platí :D Děkuju za překlad ♥

Re: Ospravedlnenie prijaté Od: kometa - 10.11. 2011
Čokoládový úplatek Když se pan Granger zeptal, jestli ji přinesla, napadlo mě, že jim zatajila dceru! Takhle je to lepší Moc pěkná atmosféra, díky  za výborný překlad, Jimmi

Re: Ospravedlnenie prijaté Od: teriisek - 10.11. 2011
Koukám, že jsem byla včera fakt unavená, když jsem přečetla a zapomněla okomentovat..:( Moc pěkné, chápu, že Hermionin otec si pro svou dceru asi představoval někoho trochu jiného:P Děkuju za překlad!

Re: Ospravedlnenie prijaté Od: denice - 10.11. 2011
Pan Granger se zachoval skvěle, dovedu si představit, co všechno o Dracovi slyšel za ty roky Hermioniny docházky do Bradavic. Rituál s čokoládou nemá chybu, zkusím to zavést u nás doma. Díky.

Re: Ospravedlnenie prijaté Od: JSark - 10.11. 2011
Úplatok čokoládou? To musím skúsiť. :)

Re: Ospravedlnenie prijaté Od: Elza - 10.11. 2011
Tohle bylo pěkné. Úplatek otci, chichichi. Paráda. Díky, Jimmi.

Re: Ospravedlnenie prijaté Od: marci - 10.11. 2011
Tohle je takové zvláštně dojemné.... Doufám, že nás dcera jednou nebude muset uplácet tabulkou čokolády   Ačkoli - tu může přinést kdykoli krásné pohlazení, díky moc

Re: Ospravedlnenie prijaté Od: anonym - 10.11. 2011
milé.

Re: Ospravedlnenie prijaté Od: Zuzana - 09.11. 2011
Joj, toto by si veľmi zaslúžilo pokračovanie. Bolo to krásne úplatok ockovi aby prijal dcérinho frajera a odpustil mu

Re: Ospravedlnenie prijaté Od: myska111 - 09.11. 2011
Moc pěkné. Těším se na další.

Prehľad článkov k tejto téme:

MiHnn: ( Jimmi )11.11. 2011Darček na ospravedlnenie
MiHnn: ( Jimmi )11.11. 2011Povznášajúce vyhliadky
MiHnn: ( Jimmi )11.11. 2011Sladká voľba
MiHnn: ( Jimmi )10.11. 2011Správny druh vzdelania
MiHnn: ( Jimmi )09.11. 2011Ospravedlnenie prijaté
MiHnn: ( Jimmi )09.11. 2011Všetko je v prezentácii