Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Chocolate Drabble

Všetko je v prezentácii

Chocolate Drabble
Vložené: Jimmi - 09.11. 2011 Téma: Chocolate Drabble
Jimmi nám napísal:

Všimla som si, že dnes nič nie je, tak aby vám tu nebolo smutno. Preložené naozaj veľmi rýchlo, ale zdalo sa mi blbé hodiť sem drabble po desiatich minutách, takže som sa potom vyhrala s počtom slov. Polhodinový preklad už znie lepšie.

Inak, toto drabble nepatrí priamo do tejto série, ale autorka ho má tiež na FF v jednom, aby šetrila "témy".

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Autor: MiHnn

Preklad: Jimmi

Link na originál: http://www.fanfiction.net/s/6568400/9/Drabble_Dabbles_DHr

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Žáner: Rôzny

 Dramione

Rating:  bez obmedzenia

Napísané pre: Easter Chocolate Challenge on Livejournal.

Výzva: „Sebadisciplína odo mňa vyžaduje niektoré nepríjemné veci, vrátane toho, že ja sa musím vyhýbať čokoláde a moje ruky ženským nohavičkám.“ Oleg Kiselev

 

Dĺžka: v origináli 497 slov / preklad 497 slov

 


 

 Všetko je v prezentácii

Draco si zo svojej pracovne netrpezlivo prezeral trio. Z miesta, kde sedel, vyzerali úplne normálne. Weasley podľa všetkého táral o niečom nudnom, Potter na to prikyvoval hlavou tým svojím vyložene na nervy idúcim spôsobom a Grangerová jednoducho načúvala s malým úsmevom, ktorý jej ihral na perách.

Ten obraz vyzeral zle. Veľmi zle.

"Ste v poriadku, pán Malfoy?"

Prekvapený na ňu vzhliadol.

"Áno, Susan. Som v poriadku." Stlmil hlas takmer na šepot a predklonil sa dopredu.

"Povedzte mi, ako dlho sú Potter a Weasley v Grangerovej pracovni?"

Jeho sekretárka sa krátko obzrela cez plece, než sa mu znova otočila čelom. "Myslím, že už to bude skoro polhodina. Začula som, ako osobná tajomníčka slečny Grangerovej hovorí, že s nimi dnes možno pôjde na obed."

"Hm..." Draco sa v kresle oprel dozadu, zatiaľ čo uvažoval. Svojimi prstami automaticky chytil ťažidlo na papiere v tvare zlatonky a duchom neprítomný ho prevracal v dlani.

"To je veľmi zaujímavé."

Susan netrpezlivo prestúpila z jednej nohy na druhú.

"Ehm... pán Malfoy?"

Znova vzhliadol, pretože nakrátko zabudol, že stále stojí rovno pred ním. "Áno?"

Ukázala rukou na hromadu zložiek, ktoré predtým položila na jeho stôl. "Mám tieto spisy vziať dole  do archívu na prízemí?"

Ale Draco už ťažidlo pustil a teraz stál vzpriamene. Oči sa mu sústredili na jednu jedinú vec. "Áno, presne to urobte," odpovedal s malým úsmevom na perách predtým, než opustil svoju pracovňu a svoju totálne zmätenú osobnú asistentku.

S rukami zastrčenými do vreciek kráčal dlhými, poriadne sebaistými krokmi k cieľu svojej cesty. Netrvalo veľmi dlho, kým Grangerová vzhliadla a od okamihu, čo ho zazrela, boli jej oči v panike roztvorené. Sotva jej poskytol dosť času na to, aby zareagovala. Rázne napochodoval do jej pracovne, prekráčal priamo okolo prekvapenej dvojice, čo tam sedela, zohol sa, chytil svoju priateľku za zátylok a poriadne ju pobozkal. Celkovo jej trvalo osem úžasných sekúnd, kým ho od seba odtlačila.

"Vravel som ti to, Grangerová," prehovoril tým vášnivý hlasom, ktorý mával rezervovaný len pre  ňu. "Keď ťa vidím, vôbec nedokážem udržať pri sebe svoje ruky. Slovo sebadisciplína sa vôbec nenachádza v mojom slovníku, keď myslím na to, ako ležíš v mojej posteli." A keď ju zanechal s poklesnutou sánkou a očami vyvalenými dokorán, otočil sa k zvyšným dvom osobám, ktoré tam stále sedeli v poriadne veľkom šoku. "Potter, Weasley," kývol postupne na každého z nich, potom sa z tej kancelárie rýchlo vyparil skôr, než ho niekto mohol prekliať.

Ale nebolo to skôr, než začul Pottera zamrmlať slová: "Som v alternatívnej realite, však?", ktoré nasledoval Weasley so svojím: "To čo krucinál malo byť?"

Tesne predtým, ako sa mu podarilo nastúpiť do výťahu, sa ešte raz otočil a žmurkol na začervenanú čarodejnicu, ktorá ho stále sledovala s výrazom, ktorý bol zmesou neviery a hlboko usídleného hnevu. Bolo mu jasné, že jej čoskoro bude musieť čeliť. Ale práve teraz si chcel len vychutnávať výrazy svojich dvoch rivalov. Nemohol si pomôcť, aby sa nezasmial, keď sa dvere výťahu zatvorili a zablokovali mu výhľad na to, čo sľubovalo byť veľmi zaujímavým rozhovorom.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 24.11. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Všetko je v prezentácii Od: Twilly - 20.09. 2012
Tak tomuto ja hovorím vziať vietor z plachiet :D

Re: Všetko je v prezentácii Od: bbarka - 12.11. 2011
Jeeej, jednohubky :D Zbozňujem čokoládu, a mimochodom, po tomto otrasnom týždni mi to naozaj dobre padne  :D Úplne ma inak dostalo, že máš rovnaký počet slov ako originál... fakt si sa s tým vyhrala :D No a k obsahu - :D:D:D:D Draco mal naozaj jediné sťastie, že tak rýchlo zdúchol :D A že nepriatelia boli esťe prekvapení :D Jaj, super!
Re: Všetko je v prezentácii Od: Jimmi - 12.11. 2011
Keď ono to bolo inak preložené príliš rýchlo a tak nemastno-neslano. Až potom to bola sranda, keď mi chýbala tretina slov a musela som zapojiť závity. Skvele som sa bavila a som rada, že aj ostatní. Díky

Re: Všetko je v prezentácii Od: Tesska - 11.11. 2011
Ach, konečne som sa k tomu dopracovala!!! Nádhera! Normálne som videla toho darebáka s úškrnom na perách, ako sa vo výťahu vytešuje zo svojho vpádu do Hermioninej kancelárie! A ten bozk :D nemalo to chybu, nádherný preklad, potešenie pre dušičku :) Ďakujem

Re: Všetko je v prezentácii Od: ulli - 11.11. 2011
Krásný napínavý začátek, k čemu se Draco rozhoduje? No skvělé, okázale sebevědomý si přijde, rozvíří pohodu a pak si jen odkráčí. Miluju tohoto Draca, který se prostě chová jak chce. A pořád mám na tváři úsměv. Děkuju.

Re: Všetko je v prezentácii Od: Rose - 10.11. 2011
"Ten obraz vyzeral zle. Veľmi zle" :D :D skvelé.

Re: Všetko je v prezentácii Od: Jacomo - 10.11. 2011
Tohle přesně jsem potřebovala - krátké, vtipné pozitivní intermezzo. Dnešek je strašně dlouhý a nepříjemný den, takže moc děkuji za samolibého nedisciplinovaného Draca, rozzlobenou a oněmnělou Hermionu a Harryho s Ronem s čelistmi na podlaze :-D :-D

Re: Všetko je v prezentácii Od: Gift - 10.11. 2011
Take si nemuzu pomoct a musim se usmivat:-). Co si budem povidat, prestoze Hermionina zlost je oduvodnena, ktera z nas by si cas od casu neprala mit Draca za pritele? Ja se hlasim jako prvni!!!:-D Diky, Jimmi.

Re: Všetko je v prezentácii Od: Zuzana - 09.11. 2011
Toto bol ten miláčik Draco na ktorého sa nedá hnevať Strááášne rada by som videla v tom bozkávacom momente ksichtíky Harryho a Rona Ďakujem za milé spríjemnenie večera.

Re: Všetko je v prezentácii Od: verinka - 09.11. 2011
Ten závěr jsem tak úplně nečekala... Takových drobných lahůdek si klidně dám líbit víc :) Díky

Re: Všetko je v prezentácii Od: anonym - 09.11. 2011
zábavné.

Re: Všetko je v prezentácii Od: denice - 09.11. 2011
Draco je tak nááádherně zlomyslný. Dobře si označil svoje teritorium - oni s ní mohou jít na oběd, ale večer bude jeho. Díky.

Re: Všetko je v prezentácii Od: JSark - 09.11. 2011
Veľmi slizolinské. :DD Ďakujem, je to podarené.

Re: Všetko je v prezentácii Od: kometa - 09.11. 2011
Nádhera, Jimmi! Díky za sladké přivítání doma po dnešním velmi dlouhém dni
Re: Všetko je v prezentácii Od: Jimmi - 09.11. 2011
Ach, autorka má ešte zopár týchto čokoládkových... možno :D Díky moc

Re: Všetko je v prezentácii Od: cyrus - 09.11. 2011
Po dlhej dobe nielen komentujem, ale aj citam... momenatlne mam cas len na taketo kratke, takze dakujem velmi pekne, potesila si ma     A inac sa mame ako? dufam ze dobre
Re: Všetko je v prezentácii Od: Jimmi - 09.11. 2011
Dobre, preklad UL ma nejako nakopol... ktovie... Nechcem zakríknuť. Ďakujem

Re: Všetko je v prezentácii Od: MissK - 09.11. 2011
Krásná jednohubka, moc povedené. Draco se zachoval typicky zmijozelsky :D A klobouk dolů nad autorčiným zvládnutím výzvy  :)) A tobě za překlad a dodržení počtu slov. Děkuju ♥
Re: Všetko je v prezentácii Od: Jimmi - 09.11. 2011
Nakoniec som sa najviac nasmiala pri preklade tej výzvy. Našla som ju na nete a asi po minúte si všimla, že je to strojový preklad... takže som si ju nakoniec musela preložiť sama. Díky

Re: Všetko je v prezentácii Od: teriisek - 09.11. 2011
To je parchant:D Skvělé, věřím, že si to musel dost užívat:P Usmívám se tu jako idiot, děkuju moc! :)
Re: Všetko je v prezentácii Od: Jimmi - 09.11. 2011
Rado sa stalo, ešte posledné úpravy UL a pošlem to bete - ak nám stále nenakopnú linku, pustím sa do ďalšej. :D

Re: Všetko je v prezentácii Od: marci - 09.11. 2011
Miloučké Úplně Draca vidím Tyhle jejich dospělé podoby jsou prostě k sežrání !  Díky moc PS: Takovéhle drobnůstky bys mohla vkládat i častěji a vůbec by nevadilo, že to překládáš 10 minut kdo by to ostatně věděl, pokud bys to sama nenabonzovala ? )  
Re: Všetko je v prezentácii Od: Jimmi - 09.11. 2011
Ideme v práci na záložný server, nejaké problémy s linkou, skrátka mi nedovolia pracovať, tak čo iné robiť? Mám toho veľa u bety, takže dá sa čakať, že pribudnú - týchto čokoládkových má ešte asi 3-4 . Zlaté, hoci nie až tak vtipné  - ale k tým sa prepracujem. Díky moc

Prehľad článkov k tejto téme:

MiHnn: ( Jimmi )11.11. 2011Darček na ospravedlnenie
MiHnn: ( Jimmi )11.11. 2011Povznášajúce vyhliadky
MiHnn: ( Jimmi )11.11. 2011Sladká voľba
MiHnn: ( Jimmi )10.11. 2011Správny druh vzdelania
MiHnn: ( Jimmi )09.11. 2011Ospravedlnenie prijaté
MiHnn: ( Jimmi )09.11. 2011Všetko je v prezentácii