Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Tie správne slová

4. Jeho chyby

Tie správne slová
Vložené: Jimmi - 31.08. 2011 Téma: Tie správne slová
Jimmi nám napísal:

Autor: MiHnn

Preklad: Jimmi

Banner: tina.loves @ TDA

Link na originál: http://dramione.org/viewstory.php?sid=1225&chapter=4

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Žáner: Rôzny

Napísané pre: Round 8 Dramione LDWS on Livejournal

Výzva pre 3. kolo: „Rešpekt a uspokojenie“

 Toto je drabble, ktoré mi prvé padlo do oka a rozhodlo o preklade :D .

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Jeho chyby

Harry Potter nebol známy tým, že by bol veľmi všímavý, ale nemohol si pomôcť, aby si niektoré veci nevšimol.

Všimol si, keď sa na neho Hermiona naštvane durdila, keď Ron fňukal, že príliš ťažko pracuje a keď Draca-Poondiateho-Malfoya presunuli do jeho oddelenia s tým otravným úškrnom, s jeho otravnými vlasmi a jeho otravným... ja. Hermiona to tiež nevzala veľmi dobre, ak sa dalo to jačanie považovať za nejaký signál.

Zakaždým, keď prechádzal okolo jej kancelárie, sa Harry strhol, keď začul dôverne známy hlas toho blondiaka stroho vyhlásiť, že si zaslúži, aby sa s ním zaobchádzalo s rešpektom a ktorý krátko na to nasledoval Hermionin povýšený hlas, že si rešpekt najprv musí zaslúžiť. A pre Harryho to takto výborne klapalo. Hermiona s Malfoyom idúci si vzájomne tomu druhému po krku bol vítaný, hoci na nervy lezúci zvuk, keď ho máte počúvať každé dopoludnie a väčšinu popoludnia. Nútilo ho to ďakovať svojej šťastnej hviezde, že ten blbec sa musel zodpovedať jej a nie jemu. Dokonca sa roztrhlo vrece so stávkami, ako dlho Malfoy zostane, kým požiada o preloženie.

Prvé dva týždne pokračovali, ako sa očakávalo. Hermiona mu prikázala niečo urobiť, a Malfoy, keďže bol tým ´Blbcom storočia´, čo všetko vie najlepšie, potom urobil presne to, čo od neho žiadala nerobiť. To narobilo problémy jej, kým on bol pekne v suchu, ale nakoniec celá tá vec vždy vyšla. Harry zostal ticho, keď mu Hermiona pílila uši o nedostatku Malfoyovho rešpektu pre hierarchiu.

Ďalšie dva týždne už boli horšie. Hermiona mu dávala úlohy, ktoré bolo takmer nemožné splniť len, aby ho naštvala a Malfoy ich všetky zvládol tým, že nedodržal správny postup. Prirodzene Hermiona to zistila a Harry musel vydržať prednášku o sto dôvodoch, prečo ho nemá rada.

Dva týždne, ktoré nasledovali potom, boli čisté utrpenie. Hádky boli hlasnejšie, urážky kreatívnejšie a Harry zistil, že je ťažké najať niekoho, kto bol ochotný zostať dosť dlho a zniesť ten pingpong, ktorý sa medzi nimi dial. Ale Harry stále mlčal, keď Hermiona prenádherne rozprávala o rozličných nezistiteľných spôsoboch vraždy, ktoré vymyslela len kvôli Malfoyovi.

Posledná kvapka kvapla týždeň nato, keď už Harry jednoducho nedokázal zniesť viac. Skrátka nedokázal.

Vrazil do Malfoyovej kancelárie a požiadal ho, aby ten kretén urobil čokoľvek, čo je v jeho moci, aby ju uspokojil a ona mu prestala rozprávať o tom, ako je sklamaná.

Nakoniec Harry priznal porážku až neskôr, keď bez zaklopania vošiel do Hermioninej kancelárie a utrpel slabú mŕtvicu pri pohľade na svoju najlepšiu priateľku zneucťovanú jedným blbcom - a to nikde inde než na jej stole. Ani obraz Malfoyovho holého zadku tejto veci nepomohol.

Evidentne mal byť oveľa konkrétnejší.

Keď Harry zatvoril dvere pred ich prekvapenými tvárami, dospel k názoru, že urobil ešte jednu chybu. Mal prekliať Malfoya v prvý deň, keď si všimol, že ten kretén obkukáva Hermionine zadok.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 10.04. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 30.05. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 4. Jeho chyby Od: denice - 09.07. 2015
Draco opět dosáhl cíle svou vlastní cestou :-) Tohle muselo Harryho ještě roky pronásledovat ve snech! Jestlipak někde existuje ilustrace? (Je jasné, kterou scénu myslím ;-D)

Re: 4. Jeho chyby Od: Lupina - 27.01. 2015
:-D Dokonalé. Korunou všeho je Malfoyův holý zadek :-D Díky!

Re: 4. Jeho chyby Od: Sally - 27.01. 2015
Zoimieram, totálne a neodvratne :D Jedno drabble lepšie akodruhé :D ďakujem za preklad, skvelý výber!

Re: 4. Jeho chyby Od: Twilly - 20.09. 2012
Co se škádlívá, to se rádo mívá.

Re: 4. Jeho chyby Od: Rapidez - 14.01. 2012
Ta poslední věta to zabila, super! :D

Re: 4. Jeho chyby Od: Zuzana - 05.09. 2011
Ježííííš :D ..."čokoľvek čo ju uspokojí..." ja umieram, toto bolo tak skvelé, Harry to nedomyslel, zato Draco konečne urobil niečo, čo mu niekto prikázal :DDDD Super. Chápem, že toto si musela preložiť :DDD
Re: 4. Jeho chyby Od: Jimmi - 05.09. 2011
Je tam "to satisfy her", takže v AJ viac významov, bohužiaľ slovenčine je to jasné... Harry stopro myslel vyhovieť. Som rada, že sa páčilo.Díky moc

Re: 4. Jeho chyby Od: andie - 02.09. 2011
WAW, parada, vdaka za preklad, keby nebol, prisla by som o vela 
Re: 4. Jeho chyby Od: Jimmi - 03.09. 2011
Snáď nie, díky.

Re: 4. Jeho chyby Od: ansus - 01.09. 2011
Nádhera, díky za překlad - to nemá chybu :-DDDDD. Příště bude Harry vědět, že proklít Draca člověk nemůže nikdy dost brzy.
Re: 4. Jeho chyby Od: Jimmi - 03.09. 2011
Mám dojem, že tieto jednohubky číta viac ľudí ako kapitolovky. Žeby som zmenila zameranie? Díky

Re: 4. Jeho chyby Od: larkinh - 01.09. 2011
Ano, měl být konkrétnější... nebo použít jiné slovo :D Ale především by se měl naučit klepat :D
Re: 4. Jeho chyby Od: Jimmi - 03.09. 2011
Myslím, že toto ho to naučilo. Díky PS. Smola, v slovenčine som si musela vybrať presný význam, v aj satisfaction bola fakt dvojzmyselná. Ďalšia vec, čo sa stratila v preklade.  

Re: 4. Jeho chyby Od: lucky - 01.09. 2011
Konečně úkol, který splnil bez chyby.
Re: 4. Jeho chyby Od: Jimmi - 03.09. 2011
Bomba postreh! Díky

Re: 4. Jeho chyby Od: denice - 01.09. 2011
DOKONALOST!!!  "Evidentne mal byť oveľa konkrétnejší." Draco je kouzelně kreativní. Díky.
Re: 4. Jeho chyby Od: Jimmi - 03.09. 2011
Slovíčko satisfaction mi už nikdy nepripomenie spokojnosť ale uspokojenie. Díky PS: Dúfam, že toto ti už dôjde. 

Re: 4. Jeho chyby Od: Lupi - 01.09. 2011
Najlepšia! :D Takto ich mám rada :D Super preklad :)
Re: 4. Jeho chyby Od: Jimmi - 03.09. 2011
Díky.

Re: 4. Jeho chyby Od: gama - 01.09. 2011
Tak tahle se mi libí moc.

Re: 4. Jeho chyby Od: Leannka - 01.09. 2011
aaaah! to je super! bože chudák Harry...:)
Re: 4. Jeho chyby Od: Jimmi - 03.09. 2011
Díky

Re: 4. Jeho chyby Od: Jacomo - 01.09. 2011
Ježkovy voči, o Merlinových gatí, proč já to čtu při snídani?! Pak mám monitor od chleba a od čaje... D-o-k-o-n-a-l-é! A tohle je vrchol: Ani obraz Malfoyovho holého zadku tejto veci nepomohol. )))))))))
Re: 4. Jeho chyby Od: Jimmi - 03.09. 2011
To musel byť pohľad! Díky 

Re: 4. Jeho chyby Od: marci - 01.09. 2011
:-D  Ano - měl být konkrétnější )  Úžasné pohlazení nad ranní kávičkou Hned se mi budou lépe řešit všední záležitosti. Díky moc.
Re: 4. Jeho chyby Od: Jimmi - 03.09. 2011
Ďakujem, som rada, že potešilo. 

Re: 4. Jeho chyby Od: verinka - 01.09. 2011
Knííík. Bwahahaha :D Porozvodový poměr byl geniální, na tohle nemám slov :D Nicméne je fajn, že Harry si dokáže přiznat, že to vlastně celé byla jeho chyba :D
Re: 4. Jeho chyby Od: Jimmi - 03.09. 2011
Harry môže vždy za všetko, no nie? Díky

Re: 4. Jeho chyby Od: anonym - 31.08. 2011
čo už. Harry má smolu na dobré všímanie si detailov.

Re: 4. Jeho chyby Od: Elza - 31.08. 2011
*:DDD Není nad přemýšlivého Pottera... ani se nedivím, žes to prostě musela přeložit!!!
Re: 4. Jeho chyby Od: Jimmi - 03.09. 2011
Nedalo sa odolať. Díky

Re: 4. Jeho chyby Od: teriisek - 31.08. 2011
Geniální! Ale jo, Draco to evidentně vzal doslova a udělal zřejmě to jediné, co mohlo udělat radost i jemu:D Díky moc za překlad, je to vážně perfektní! :D
Re: 4. Jeho chyby Od: Jimmi - 03.09. 2011
Bohužiaľ, keďže ide o súťaž, nie vždy autorka môže takto vtipne zareagovať na zadanú tému. Keď budem mať čas, prehrabem sa jej ďalšími drablíkami. Zatiaľ je ale plno. Díky moc

Prehľad článkov k tejto téme:

MiHnn: ( arabeska )27.01. 20156. Během hlídky
MiHnn: ( Jimmi )09.09. 20115. Od okúzľujúceho jedinca
MiHnn: ( Jimmi )31.08. 20114. Jeho chyby
MiHnn: ( Jimmi )30.08. 20113. Nezákonný pomer
MiHnn: ( Jimmi )28.08. 20112. Tie správne slová
MiHnn: ( Jimmi )27.08. 20111. Potvorský problém so záväzkom