Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dračia krv

Kapitola 35 Conciliae Bellicus

Dračia krv
Vložené: Jimmi - 07.04. 2011 Téma: Dračia krv
Jimmi nám napísal:

The Blood Of The Dragon

Autor: Zensho 

 ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/1363692/35/The_Blood_Of_The_Dragon

Dračia krv

Preklad: Jimmi

Beta-read: kapitola neprešla beta-readerom

Draco Malfoy, podobne ako Harry, sa narodí pod proroctvom, ktoré hovorí, že pomôže získať Voldemortovi nesmrteľnosť. Hermiona porodí Dracovi dieťa, ktoré je spojené s oboma proroctvami. Vážny (seriózny) príbeh lásky a realistické zakončenie potterovskej série.

Pozor, napísané v roku 2003, po HP5

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Zensho , ktorá napísala túto fanfiction.

Robila som, čo som mohla a čo mi čas a chuť dovolili. Jenny to ešte prejde, tak to až tak neriešim. Ďalšia kapitola má dvojnásobnú dĺžku.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 35 Conciliae Bellicus - Bojové porady

"Prekvapenie!" povedal Lucius.

Arthur Weasley na neho ponad Denného proroka hľadel s otvorenými ústami. S prasknutím sa za neho primiestnil Draco. Traja muži na seba zazerali v obývacej izbe Brlohu.

"Lucius," odvetil Arthur, rýchlo odložil noviny a zúfalo hľadal pod konferenčným stolíkom bosými nohami papuče.

"Kto je tu?" Molly prišla do izby, keď začula dve ostré prasknutia premiestnenia. Keď zbadala dvoch vysokých blonďavých mužov v čiernych plášťoch, oči sa jej rozšírili šokom.

"Nazdar, Molly," ohavne sa usmial Lucius.

"To stačí, Lucius. Čo chceš?" prehovoril chladne Arthur, ktorý vstal a rukami objal svoju ženu.

"Chcem svojho vnuka, Arthur, takže to nie je také hrozné, však?"

"O čom to rozprávaš?" ozvala sa Molly, ktorá Luciusa prepaľovala pohľadom. "Akého vnuka? Chceš povedať, že Draco má dieťa? Alebo že máš okrem Draca iné deti, o ktorých nevieme?"

Draco sa oddelil od otca a začal sa prechádzať po obývačke. "Áno, v skutočnosti mám vážne syna... a chcem ho teraz späť. Veľká vďaka, že sa o neho postarali."

Zdvihol malú okrasu z rímsy kozubu a uškrnul sa, "aké lacné." Nedbalo ju pustil na zem, kde sa rozbila.

"Ako sa opovažuješ!" vykríkla Molly. "Bol to dar od Charlieho!"

"Lacný dar," odvetil Draco.

Molly Weasleyová vyzerala, že praskne hnevom. Arthur zadržal jej ruku s prútikom. Zamrmlal jej, že to neskôr napravia.

"Pozri, Lucius," statočne vyhlásil Arthur. "Nevieme, o čom rozprávaš. Pod touto strechou nie sú žiadni Malfoyovci, radšej by ste mali hľadať niekde inde."

"Mami, kto je..." Percy Weasley vošiel do izby. Pozrel sa na Luciusa a Draca a prižmúril oči.

"Ahoj, Percy," úlisne prehovoril Draco. "Užívaš si život s mojím synom?"

Percy zostal stáť ako prikovaný. "Neviem-o-čom-rozprávaš," pomaly a uvážene prehovoril.

"V poriadku, začínate mi liezť na nervy, Weasleyovci," povedal Lucius a vytiahol prútik.

Molly Weasleyová rýchlo siahla po svojom.

"Stupefy!" zajačal Lucius.

"Deflecto!" zjačala Molly a odklonila kúzlo určené pre jej manžela. Odrazilo sa od odkláňacieho kúzla a rozbilo sklenenú výplň poličky na knihy pri okne.

Percy využil príležitosť, aby utiekol z izby, tesne nasledovaný Dracom.

Arthur Weasley zaútočil na Luciusa.

Penelope Weasleyová sa v to ráno prebudila neskoro a práve chcela zísť po schodoch na raňajky. Niesla v náručí dieťa.

"NIE!" vykríkol Percy, kým bežal k svojej žene. "DOSTAŇ ODTIAĽTO NICHOLASA!"

Snažila sa pochopiť scénu pred sebou. Spoznala Draca Malfoya z čias, keď chodila na Rokfort, hoci veľmi vyrástol odvtedy, čo ho videla. Otočila sa a bežala hore schodmi.

"Stupefy!" zajačal Draco.

Percy sa zapotácal a spadol. Penelope vedela, že jej manžel za ňou spadol, ale nezastavila. Musela chrániť dieťa. Nanešťastie nevedela kam utiecť! Brloh bol vysoký a úzky. Ako blázon uháňala po schodoch nahor... čo chce Draco jej dieťaťu?

Počula, ako za ňou uteká. S výkrikom strachu sa otočila tvárou k nemu.

"Daj mi môjho syna," pokojne povedal Draco.

Penelope padla sánka. "Tvojho syna?"

"No, vieš, že nie je váš," odvetil Draco a priblížil sa k nej s natiahnutým prútikom.

Za ním sa objavil Lucius.

Penelope sa šialene rozhliadala, kam by utiekla.

"Penelope, chce Nicka! Nedávaj mu Nicka!" začula, ako Molly Weasleyová uteká hore schodmi. Lucius niečo hrubé zamrmlal, potom sa prehol cez zábradlie a uvoľnene povedal: "Rictusempra." Ozval sa výkrik nasledovaným zvukom pádu dole schodmi.

"Daj mi ho," povedal Draco a načiahol sa po Noela.

"Ty-ho-nemôžeš-mať," prehovorila Penelope a pritisla si dieťa bližšie k hrudi. Začalo plakať. "Toto je môj syn, Nicholas Weasley."

Draco si odfrkol. "Ako keby som nespoznal vlastnú krv, keď ju vidím! Toto je Noel Draco Malfoy a bol v tvojej náhradnej starostlivosti skoro sedem mesiacov! CHCEM OKAMŽITE SVOJHO SYNA!"

Neodvážil sa prekliať Penelopu pre možnosť, že by minul a kliatba by ublížila dieťaťu. Voldemort bol veľmi konkrétny v tom, že to dieťa chce mať živé a v poriadku. Namiesto toho sa Draco priblížil k Penelope a vydrapil jej dieťa z náručia. Rozplakalo sa ešte hlasnejšie.

"Umlč toho sopliaka," povedal Lucius.

S prasknutím Lucius a Draco s Noelom zmizli.

Penolope vykríkla a prepukla v plač.

Percy sa práve prebral zo svojho prekliatia a potkýnal sa hore schodmi.

"Vzal Nickyho! Vzal Nickyho!"

Arthur a Molly vybehli po schodoch.

"Ako sa OPOVAŽUJE vziať môjho vnuka!" kričala Molly, ktorá sa triasla strachom a zúrivosťou, kým súčasne hladila Penelope, ktorá začínala byť hysterická.

"Aký nezmysel, že Nicky je Malfoy!" ozval sa Arthur.

Z Percyho obočia stekali prúžky potu. Penelope žalostne vzlykala a túlila sa k svojej svokre.

"Penelope," prehovoril Percy priškrteným hlasom. "Radšej by sme mali mame a otcovi povedať pravdu. Následne musíme hovoriť s Dumbledorom."

"Akú pravdu?"  prudko sa spýtala Molly. "Čo sa deje? Prečo musíte vidieť Dumbledora?"

Arthur Weasley sa zrazu zasmial. Keď sa pozrel na tvár Draca Malfoya v kuchyni, videl niečo dôverne známe. Mal pocit, že tuší, čo sa deje.

***

Lunu Lovegoodová vystrelila poslednú guľku zo striebra na vlkolaka, ktorý sa pred ňou zrútil k zemi. Jeho telo sa pomaly premenilo znova na človeka. Luna si utrela pot z čela a zastrčila prútik do puzdra. Blízko nej ležala omráčená Ginny Weasleyová vedľa ďalšieho mŕtveho vlkolaka.

Luna sa ponáhľala k svojej priateľke. Mesiac zapadal a noc bola skoro u konca.

"Ginny! Ginny, preber sa! Enervate!"

Ginny sa neprebrala. Luna ju skontrolovala, či jej stále bije srdce a k vlastnej úľave zistila, že áno.

"Mobilicorpus," povedala Luna a Ginnino telo sa zdvihlo zo zeme. Bude musieť Ginny dostať späť do táboriska. Keď sa približovali k stanu, kráčala smerom k nej impozantná čarodejnica v zelenom habite.

"Pomôž mi, Emmeline," povedala Luna a jemne položila Ginny na zem.

Emmelina Vanceová zamrmlala krátke kúzlo a Ginnine oči sa roztvorili.

"Dostali sme ich?" zamrmlala.

"Áno!" Luna zatlieskala rukami a predviedla malý tanček. "Presne medzi oči! Kaput!" Tancovala, jej po pás dlhé blonďavé vlasy viali okolo nej.

"Luna..." varovala Emmeline, to dievča bolo trochu zvláštne. "Nie tak veľa hluku."

Ginny sa uškrnula. "Skvelé. Au... myslím, že som si buchla hlavu, keď som spadla..."

Emmelina Vanceová vytiahla z habitu list, mal na sebe oficiálnu pečať ministerstva.

"Prišiel nám list z Ústredia aurorov."

"Jú... myslela som, že na nás úplne zabudli," povedala Luna, keď si dala poriadny dúšok vody. "Tri dievčatá ako my samé v zasranom lese zabíjajúce vlkolakov... nechápem, prečo Colinovi priradili dementorov v Londýne... je tam oveľa krajšie a chcela som v lete trochu nakupovať..."

"Pššt, dievčence," prehovorila Emmeline. "Nech vám prečítam ten list."

"Drahá pani Vanceová, slečna Weasleyová a slečna Lovegoodová, bezodkladne sa vyžaduje vaša súčinnosť na Rokforte. Zrušte všetky svoje úlohy a vráťte sa na Rokfort do jedného dňa od obdržania tohto listu.

Percy Weasley, vedúci Oddelenia na presadzovanie čarodejníckeho práva.

PS: Ginny, mama vraví, aby si prosím ťa nezabudla brať každú noc svoj elixír z koreňa angeliky na doplnenie energie. Maj sa."

"Dobre!" povedala Luna. "Vyzerá to, že by sme mali radšej ihneď zdvihnúť kotvy, aby sme sa do zajtra dostali na Rokfort."

"Pobalím tábor," Ginny sa chabo dostávala na nohy.

"Nie drahá, posaď sa, ja to urobím," ozvala sa Emmeline Vanceová. "Luna, ten elixír z angeliky by sa možno teraz hodil, zožeň ho pre Ginny. Je to jeden z Mollyiných najlepších domácich liekov."

Luna utekala nájsť Ginnin elixír z angeliky. Po niekoľkých dúškoch Ginny cítila, ako sa jej vracia sila.

"Fúúj... chutí hrozne!" Ginny zvraštila tvár.

Luna sa zaškerila a odpila si z fľašky.

"Vlastne nie tak zle..."

"Luna, ty si čudná..."

"To ma teší."

Emmeline magicky pobalila tábor v priebehu sekúnd.

"Poďme."

***

Keď sa na druhý deň tej trojici žien konečne podarilo dostať do Rokvillu, potešilo ich, keď u Troch metiel stretli Dedalusa Diggleho a Colina Creeveya. Podľa všetkého aj ich povolali na Rokfort.

"Toto je ono," zamrmlal Diggle ženám. "Poznám Dumbledora. Nikdy nás nepovolá, pokiaľ to nie je niečo naozaj veľké. Cítim to v kostiach."

"Čauko, Colin," veselo prehovorila Luna a uprene na neho hľadela svojimi veľkými, bledomodrými vystupujúcimi očami. "Zabil si v poslednej dobe nejakých dementorov?"

Colin sa začervenal. "Zopár... môj patronus bol veľmi vyťažený."

"Je tvojím patronusom stále tvoj brat?"

"Luna!" zasyčala Ginny a kopla to dievča pod stolom. Luna mala talent klásť tie najnevhodnejšie otázky.

Ale Colin hľadel zhypnotizovane do Luniných modrých očí. "Áno... Ne-nechcela by si si niekedy so mnou zájsť na večeru?"

Luna sa pokojne usmiala. "Iste."

Ginny prevrátila očami.

Emmeline si nahlas odkašľala a povedala: "Myslím, že by sme mali ihneď vyraziť na Rokfort."

Colin po celú cestu na Rokfort žiaril ako slniečko.

Päť aurorov privítala pri hlavnom vchode znepokojene vyzerajúca profesorka McGonagallová.

"Ostatní sú už tu. Sú v pracovni, poďme hneď hore."

Keď Ginny Weasleyová vošla do pracovne, prekvapilo ju množstvo ľudí, čo sa tam pomestilo. Dedalus mal pravdu. Toto bude asi poriadne veľké.

"Sadnite si, sadnite si," prehovoril Dumbledore, magicky vyčaroval  pre nových príchodzích len tak z ničoho päť kresiel.

Ginny, Luna a Colin kývli na Andrewa Figga, ich bývalého trénera na Rokforte, ktorý sedel medzi Siriusom Blackom a Remusom Lupinom. Očividne chýbal Harry Potter, rovnako ako Elphias, Justin a Sturgis.

Ako keby čítal ich mysle, Sirius povedal: "Harry, Elphias, Justin a Sturgis sú stále vo východnej Európe... pokúšali sme sa ich kontaktovať a myslím, že by mali byť na mieste včas."

"Kde je Severus?" zvedavo sa spýtala Emmeline.

Miestnosť zmĺkla.

"Kde je Draco a Neville?" dožadovala sa Ginny.

Sirius s Remusom si vymenili pohľady.

Dumbledore sa pozrel na zhromaždenú spoločnosť ponad svoje polmesiačikové okuliare. Vytiahol štrnásť palcov dlhý prútik z habitu a povzdychol si. "Dámy a páni, toto, toto je prútik Severusa Snapa, ktorý sa ku mne dostal dnes ráno prostredníctvom Hermiony Grangerovej..."

"Hermiona je tu?" vykríkla Ginny.

Malé zhromaždenie sa celé otočilo na ňu a ona sa začervenala. "Ja len, že som si o ňu robila také starosti... je v poriadku?"

Dumbledore slabo prikývol. "Má sa fajn a čoskoro ju uvidíte, Ginny. Vlastne keby nie jej bystrosti pri úteku, stále by sme tápali v temnote ohľadne Voldemortovho rýchleho postupu."

"Rýchleho postupu?" zvedavo sa spýtal Figg.

"Obávam sa, že áno, Andrew. To kvôli tomu nikto z nás nedokázal kontaktovať Severusa... a vlastne ani Draca. Pozorne počúvajte, pretože nemáme veľa času. Dnes ráno ma kontaktovali Percy a Penelope Weasleyovi..."

***

"Priniesli sme to dieťa," povedal Lucius, keď kľakol pred Voldemortom. Draco pokľakol vedľa svojho otca a zdvihol dieťa k nemu.

Voldemort natiahol dlhý, pazúrnatý prst a prešiel ním po líčku dieťatka. Zostalo po ňom zopár kvapiek krvi. Dieťa začalo plakať.

"Veľmi dobre. Naozaj veľmi dobre."

Voldemort sa kruto rozosmial. "Môžete povstať, obaja ste si viedli veľmi dobre. Draco Malfoy, prekonal si moje očakávania. Tým, že si mi ponúkol život svojho dieťaťa, zaručil si mi úspech v dosiahnutí nesmrtného života. Budeš odmenený."

"Avšak to dievča... robili sme čo sme mohli, ale... utieklo," váhavo dodal Lucius. Netrúfol si pozdvihnúť zrak.

Nastal okamih, kedy si myslel, že mu Voldemort možno ublíži, ale k jeho prekvapeniu Temný pán len netrpezlivo mávol rukou.

"Nebude to mať následky. Je to len špinavá malá humusáčka - pochybujem, že si s ňou musíme robiť obavy. Po dnešnej noci budem nepremožiteľný." Dychtivo si pošúchal ruky.

"Áno, môj pane."

Voldemort sa otočil k Dracovmu otcovi. "Nastal čas. Proces by mal začať hneď, máš čistú vzorku?"

"Mám, môj pane. Posledné vajcia sa vyliahli minulý mesiac a srdcia dračích mláďat boli všetky zdravé. Máme našu vzorku." Lucius vytiahol fľaštičku z habitu a podal ju Voldemortovi.

"Dolohov."

Chudý, škaredý muž s temnými očami, ktorý stál na boku, sa priblížil k nemu. "Áno, môj pane?"

"Chcem okamžite vztýčiť ochranný kruh okolo hradu. Daj vedieť ostatným. Dnes večer sa začne Rituál a nič sa mu nesmie postaviť do cesty."

"Ostatní sú už na svojich miestach, môj pane, ale znova sa s Goylom porozprávam o tých lesoch."

"Dobre... odteraz sa nesmie nič pokaziť. Chcem mať špeciálne posilnenú vežu."

Dolohov sa vypoklonkoval z miestnosti.

"Draco Malfoy, zober to decko do južnej strážnice a počkaj tam. Musím s tvojím otcom o niečom súkromne hovoriť."

"Ako si prajete, môj pane."

Draco vyniesol plačúce dieťa von z miestnosti. To dieťa vyrástlo odkedy ho videl naposledy. Draco sa pokúšal vyhnúť pohľadu do tých medovo-hnedých očí, ktoré mu priveľmi pripomínali jeho matku. Tá bolesť bola stále príliš čerstvá. Znova zatvrdil svoje srdce... necítil žiaden pôžitok, keď si ju včera v noci vzal násilím. Nevedela, že plakal, keď bolo po všetkom.

Zakaždým keď premýšľal o časoch, čo boli spolu a jej zrade, mal pocit, že umiera. Draco za posledné dva dni veľa premýšľal. Jeho otec bol konečne na neho pyšný, bol vo Voldemortom najužšom kruhu, vykonal neodpustiteľné kliatby s väčšou silou a bolesťou než si kedy dokázal predstaviť. Ak myslel len na to, aké je byť obávaný, mocný a konečne užitočný... a vyblokoval Hermioninu tvár, dokázal ďalej žiť. Tak dajako.

Draco sa dostal do južnej strážnice. Tento tajomný hrad bol z väčšej časti ruina, ale niektoré miestnosti stále stáli, táto bola jedna z nich. V podzemí bolo niekoľko prastarých hrobiek, ktoré Voldemort použil ako svoj hlavný stan.

Bolo tam jedlo a pitie, ale nič pre dieťa. Draco sa bezmocne rozhliadol po niečom, čím by dieťa nakŕmil. Vedel, že je Noel hladný, spoznal tie výkriky dokonca po tom, čo ich mesiace nepočul.

"Ahoj Draco!" začul, ako ho pozdravil vysoký ženský hlas. Prekvapene sa otočil a jeho oči spočinuli na niekom, koho neočakával, že niekedy znova uvidí.

"Ty! Čo tu robíš?" spýtal sa.

Pansy Parkinsonová prešla k nemu a vzala mu dieťa z rúk. Príliš prekvapený, aby sa bránil, ju pri tom sledoval.

"Keď si sa stal smrťožrútom, tvoj otec kontaktoval mojich rodičov, aby pre nás zariadil čistokrvné manželstvo. Ach... nie je sladký?" Hojdala dieťa hore a dole, vďaka čomu plakal Noel ešte hlasnejšie.

"Prestaň s tým! Nepáči sa mu to," nahnevane povedal Draco a pokúsil sa vziať si dieťa späť. Ale Pansy zvierala dieťa ako vo zveráku.

"Tvoj otec ma požiadal, aby som sa až do Rituálu postarala o Noela. Nemaj obavy, Draco, bude v poriadku."

Draco sledoval, ako Pansy položila dieťa do postieľky, ktorú si predtým pri stene nevšimol. Bola v nej fľaša mlieka. Dieťa začala hladovo piť. Nakoniec Pansy pustila fľašu a Noel si ju držal sám. Všimla si na jeho krku nádherný dračí prívesok.

"Na také decko ako si ty je príliš pekný," zamrmlala a pokúsila sa uvoľniť retiazku, ale nedala sa rozopnúť. Dieťa na okamih prestalo piť a zízalo na ňu. Jeho strieborno-blonďavé vlasy sa na okamih zmenili na oranžové, ale pomyslela si, že je to len trik svetla. Vzdala sa, strčila fľašu hrubo do detských rúk a nechala ho tak.

Pansy sa vrátila k Dracovi, ktorý vyzeral z okna. Mala na sebe tesný habit s tým najnehabnejším výstrihom, ktorý si mohla čarodejnica obliecť. Odchod do Švajčiarska jej prospel - mala lepšie krivky než predtým a pokožku mala veľmi čistú, žiadne fľaky, aké si pamätal z Rokfortu.

"Draco..." zamrmlala, keď prišla k nemu.

Stál ako socha, keď sa k nemu Pansy pritlačila, zaplavovali ho protichodné emócie. Na jednej strane ju považoval za zlé, hlúpe dievča... na druhej sa ukázalo, že on nebol múdrejší či láskavejší než ona. Pansy pohodila svojimi dlhými, čiernymi vlasmi dozadu a zdvihla oči k jeho. "Chýbal si mi," zašepkala.

Nemožné, ale cítil, že jeho telo začínalo reagovať. Jeho ruky našli cestu okolo nej a zaplietol ich do jej vlasov. Trhol jej hlavou dozadu a pobozkal ju, rukami prešiel po jej úzkom habite. Aj keď ju nemiloval, mohol si s ňou užiť.

Pansy snívala o tejto chvíli s Dracom takmer celý svoj život. Jeho šedé oči boli búrlivé, jeho telo podivne mocné. Za nimi začalo plakať dieťa. Zrazu sa od nej Draco odtiahol a zalapal po dychu.

"Čo je?" zvedavo na neho hľadela. V tvári mal prenasledovaný výraz, jeho oči sa sústredili na miesto za ňou. Odvrátil sa od nej a rýchlo opustil miestnosť. "Čo má byť toto?" zajačala za ním Pansy, ale zatreskol jej dvere do tváre a kým sa jej ich podarilo otvoriť, bol preč.  Otrávená Pansy sa vrátila k postieľke a zízala na Noela. Nenávidela zlatavé očká toho dieťaťa... boli to Hermionine oči. Načiahla sa do postieľky, silno dieťa uštipla a jemu zabehlo mlieko. Pansy sa usmiala, keď dieťa vykríklo. Draco bude aj tak jej.

***

Draco kráčal vlhkými chodbami hradu, jeho oči zaplavené slzami. Konečne sa dostal do slepej uličky a so zvriesknutím buchol do steny tak silno, že si rozrazil hánky. Draco sledoval, ako mu po ruke steká vlastná krv.

Keď pritlačil Pansy k sebe, mal čudný pocit... ako keby on zrádzal Hermionu Grangerovú. Noel začal kričať a k nemu sa prihnala spomienka tak silná, že mal pocit, ako keby ju prežíval. Bozkával Hermionu pri Veľkom jazere, v Rokville, smial sa s ňou v prefektskej spoločenskej miestnosti, držal ju za ruku, keď privádzala na svet ich syna... potom k svojej hrôze mohol odprisahať, že ju videl za Pansy! Stála tam v bielej sestričkovskej uniforme a usmievala sa na neho. Po izbe sa ozýval Noelov žalostný plač. Začínal blázniť? Čo sa s ním dialo?

Musel nájsť svojho otca a Voldemorta. Keď bude nazad so smrťožrútmi, na jeho minulosti prestane záležať.

***

V inej časti hradu Lucius a Voldemort sledovali Severusa Snapa mechanicky miešať prísady do mierne sa variaceho kotlíka. Pod Severusovými očami boli tmavé kruhy... ako keby nespal mnoho dní. Jeho čierny habit visel na jeho chudých ramenách príliš veľký na jeho vychudnutú postavu, prúžok krvi mu stekal po brade. Ľavá ruka mu ochabnuto visela pri boku, vykĺbená alebo nejako poškodená.

"Švihni si, Snape," povedal Voldemort, ktorý sa prechádzal po miestnosti.

Lucius kopol majstra Elixírov do členku, ale okrem toho že sa trochu strhol, Severus nedal najavo žiadnu stratu sústredenia na to, čo robil.

"Nechutné," povedal Lucius, keď sa odtiahol od zápachu výkalov a moču, ktorý sa držal toho muža.

Voldemort sa za svojou bielou maskou lebky uškrnul. "Je to jedno z najmocnejších Imperiusov, ktoré som kedy použil... je veľmi účinné, však? Vždy som chcel mať príležitosť otestovať ho."

Lucius s prihlúplym úsmevom súhlasil  s Temným pánom. Voldemort netrpezlivo zízal do kotlíka, červená rumelka začínala byť krištáľovo jasná.... ale ešte nebol správny čas. Už len pár hodín...

"Nikto nedokáže odolať sile tejto kliatby Imperius, bolo by treba viacej vôle než vlastní desať mužov, aby človek znova nadobudol svoju vlastnú vôľu," chvastal sa Temný pán. "Sleduj - Snape, vypi tú krv."

Snapova ruka sa triasla, ale zdvihol odpornú čiernu tekutinu z krvi dračích mláďat k perám a napil sa. Jedovatá tekutina spálila jeho hrdlo a on vykríkol a začal sa dusiť. Z jeho pľuzgierovitých pier stúpal dym a pramienky krvi stekali po jeho jazyku, ale on to všetko prehltol.

"Pokladám to za dosť zábavné," povedal Temný pán. "Snape dosť dobre odolával všetkým ostatným úrovniam Imperia... ale odkedy som na neho použil toto, reaguje veľmi dobre, všakže Severus? Spolupracuješ s nami, aby sme oklamali Draca, pomáhaš nám nájsť to Grangerovie dievčisko, zdokonaľuješ finálny stupeň kameňa... Aké smutné, že keď bude kameň pripravený, skončí sa tvoja užitočnosť..."

Severus Snape tupo pokračoval v miešaní elixíru.

Lucius sa uškrnul. "Potom čo, môj pane?"

Voldemort sa zasmial. "Minulý týždeň som mu prikázal, aby nič nepil a nejedol, myslím, že sa čoskoro uhladuje na smrť... aký bolestivý a strašný spôsob smrti, Severus, škoda, že si mi nebol oddaný."

Lucius nakopol Severus za kolenami a tie sa mu podlomili. Oslabený muž sa zapotácal a potreboval chvíľu, aby znova nadobudol rovnováhu. Lucius sa zasmial. "Jedna z najúžasnejších kliatob Imperius, ktorú som kedy videl, môj pane. Ste skutočne úžasný."

Voldemort sa zachichotal a odviedol Luciusa od kotlíka. Jeho plány sa takmer naplnili. Dieťa bolo tu. Draco vykoná tú obetu. Nič sa nemohlo pokaziť.

Niekde, ako keby spod dusivej prikrývky mlhy si Severus Snape spomenul, že použil svoju poslednú štipku vôle, aby dal Hermione svoj prútik. To úsilie bolo také obrovské, že sa mu poškodili svaly na ľavej ruke. Severus zaťal zuby proti bolesti a poníženiu a pokračoval v zdokonaľovaní rumelky. Už mu žiadna vôľa nezostala.

***

"Ako je to ešte ďaleko?" zakričala Luna cez plece na Emmelinu Vanceovú. Testrály plynulo leteli oblohou, presne tak ako to robili posledné dve hodiny. Pri rýchlosti testrálov to znamenalo, že už museli precestovať tisícky míľ.

"Asi pol hodiny," zakričala proti vetru Emmeline.

Luna zovrela testrála a zacítila, ako sa Emmeline silnejšie pritisla k jej pásu. Teraz leteli skutočne rýchlo. Len nejasne si uvedomovala ostatných aurorov sediacich na testráloch okolo nej, na jednom testrále dvaja aurori. Colin sedel na tom čiernom s Dedalusom, Dumbledore jazdil so Siriusom, Lupin s Figgom a v strede nich boli Ginny a Hermiona.

Hermiona sa viac a viac nakláňala na svoju priateľku a Ginny si začínala myslieť, že to nebol taký dobrý nápad, že s nimi nakoniec šla.

"Si v poriadku, Miona?" zavolala ponad plece Ginny. "Myslím, že tam čoskoro budeme, už len polhodina."

"Som v poriadku," odpovedala Hermiona. "Je len trochu desivé letieť na niečom, čo nevidíš."

"Dobre, len sa ma drž!" odvetila Ginny, ktorá sa pokúšala utešiť svoju priateľku. Ginny nedokázala v štvrtom ročníku kone vidieť, ale teraz už mohla - jasný výsledok aurorských povinností. Pamätala si, aké to bolo v štvrtom ročníku letieť na niečom, čo nevidela a chápala, ako čudne sa musí Hermiona cítiť.

Ako leteli, Ginny v duchu zhodnotila Dumbledorovu bojovú taktiku. Nemal to byť otvorený boj - posledná priama konfrontácia mala za následok smrť mnohých z bývalého Fénixovho rádu. Toto mala byť tajná operácia.

Nemohli letieť priamo na hrad, príliš nápadné - budú musieť pristáť niekde nablízku a pomaly sa tam dostať. Hagrid s Grawpom tam už boli, špehovali pohyb ostatných obrov a komunikovali so Sturgisom a Justinom, ktorí boli v úkryte, o tom, kedy spustiť útok ostnáčov. To by pre aurorov vyčistilo cestu k hradu.

Dúfajme, že tu bude aj Harry s ohniváčmi. Ak sa im nepodarí prejsť lesom a dostať sa k hradbám hradu, majú veľmi malú šancu, že sa tam vôbec dostanú.

Správy od vyzvedačov už potvrdili, že hrad je silno očarovaný a chránený. Bude veľmi náročné dostať sa dnu... ale Aurori sú zruční v prekonávaní takých kúziel. Dostanú sa tam.

Keď budú v hrade, rozdelia sa - Dumbledore, Sirius a dúfajme, že Harry, pôjdu po Voldemortovi a jeho najužšom kruhu. Hermiona, Ginny a Remus pôjdu pohľadať Noela. Všetci ostatní aurori budú strážiť okolie hradu. Dumbledore chcel, aby to bolo rýchle a totálne.

Ginny dúfala, že Dumbledore sa nemýlil, keď dovolil Hermione ísť s nimi. Ostatní aurori pochybovali o jej užitočnosti - bola emocionálna a bledá. Ale Dumbledore zjavne videl poza to všetko a trval na tom, aby Hermiona šla tiež. Niekoľko hltov Mollyinho elixíru z angeliky čoskoro dodalo Hermione viac sily a práve teraz bola tu, držala sa Ginninho pásu, keď na testráloch prelietali ponad východnú Európu.

Hermiona toho veľa počas cesty nepovedala, takže Ginny prekvapilo, keď k nej Hermiona zrazu prehovorila: "Vieš, stále ho milujem."

"Čože?" zajačala Ginny. Vietor hlasne uháňal okolo jej uší.

"Stále milujem Draca," zopakovala Hermiona, tentoraz hlasnejšie.

"Ach!" pochybovačne povedala Ginny. Po tom, čo im Dumbledore porozprával o nevysvetliteľnej zmene Dracovho srdca, väčšina aurorov vrátane nej verila, že Draca konečne dostihlo predurčenie z detstva. Raz syn smrťožrúta, navždy syn smrťožrúta.

Hermiona a Ginny po zvyšok cesty mlčali. Pocítili, ako začínajú testrále zostupovať. Nebolo potrebné rozprávať. Už skoro boli tam.

Testrále zosadli na čistinu v lese, desať aurorov sa vďačne postavilo na vlastné nohy, všetci stŕpnutí po dlhej ceste. Dedalus Diggle vytiahol svoj prútik.

"Prútiky pripraviť!" Všetci aurori vytiahli prútiky. Len Dumbledore pokojne všetkým ponúkol balíček citrónových cukríkov než svoj prútik vytiahol.

"Viem, že sú v týchto lesoch vlkolaci a dementori a je tu rad z obrov, takže prosím ostaňte v pozore. Chceme všetko vybaviť potichu a rýchlo. Žiaden povyk, žiaden zmätok... so zdravým rozumom, dobre?"

Všetci okolo neho prikývli.

Cmúľajúc kyslú sladkosť si Hermiona uvedomila, že to vážne zmiernilo nepohodlie a nevoľnosť z lietania. Opäť ju raz Dumbledore ohromil.

"Drž sa pri mne, Hermiona," povedal Sirius a ochranne sa presunul k nej.

"Budem v poriadku," odvetila a odvážne sa ohnala svojím prútikom. Z jeho konca vystrelili zlaté iskry. Na základe Dumbledorovej naliehavej žiadosti jej Ollivander okamžite poslal náhradný prútik .

"Naša najlepšia šanca je stretnúť sa s Hagridom, Grawpom, Justinom, Sturgisom a Harrym. Keď draci zložia obrov, ľahko prejdeme popri ich zvyškoch. Colin, Luna, počúvali ste ma?" nevrlo povedal Figg.

Dvojica tínedžerov tam stála a potichu sa zhovárala. Luna vyzerala ako keby bol ten boj taký ľahký ako prechádzka v parku, líca jej rozkvitli a ani trochu sa nekymácala. Colin vyzeral poblednuto, ale očividne sa snažil nedať najavo, ako sa malátne sa v skutočnosti cítil. Zúrivo cmúľal svoj citrónový cukrík a rýchlo si napchal do úst ďalší.

"Áno, chápeme," veselo odpovedala Lina, rozháňajúc sa prútikom. Figg si vzdychol. Luna bola nepochybne jedným z najlepších aurorov, ktorých na Rokforte trénoval - keď sa obťažovala sústrediť sa... ale tomu dievčaťu sa stále nedarilo vzbudiť v ňom dôveru.

V diaľke sa ozval rev a všetci poskočili.

"Obri!" zasyčal Lupin, keď zbledol. "Všetci pozor!"

"Ach môj bože, ten zvuk poznám!" zrazu prehovorila Hermiona.

"Čo je to?" znepokojene sa spýtala Ginny.

Hermiona sa usmiala. "To je Grawp!"

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: doda357 - 23.04. 2011
Konečne sa rozhýbali a chystajú sa zachrániť Noela. Ja si ale stále myslím, že Draco nie je ešte úplne na temnej strane, keď mal výčitky, že skoro podviedol Hermionu. Som zvedavá na ten boj. Nemám rada Pansy, ako uštipla Noela a tak, to bolo nechutné. Chudák Severus, Voldemort je riadny vôl.... Mala som podozrenie, že Snape je pod Imperiusom. Takisto sa mi nepáčilo, ako ho Lucius kopal.... Ale aj tak ďakujem za kapitolu - Colin vyzeral poblednuto, ale očividne sa snažil nedať najavo, ako sa malátne sa v skutočnosti cítil. - jedno sa tam je naviac

Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Trili - 17.04. 2011
páni, to je zajímavé :-)

Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: ulli - 11.04. 2011
Zajímavá kapitolka a vůbec ne hezká. Myslím, že všichni pochopí, že Weasleyovci určitě byli zaskočení tím nečekaným vpádem, ale až takhle ? Vždyť je to proboha čarodějnická rodina. Arthur a Percy jsou na ministerstvu, všichni velmi schopní. A oni se zmůžou jen na nevěřícné koukání a útěk ? NA PÚDU ??? Jasně chápu, asi tomu až tak nerozumím, ale i tak. A Draco je obrovské zklamání. (i když já naivní a věřící v dobro stále doufám )  Jak může tak rychle otočit svůj názor, myšlení ? A ani nedát Hermioně šanci na vysvětlení. Prostě se zbalí, unese ji, mučí ? A předá svého syna, kterého si myslím, že stále miluje tomu strašáku Voldymu ???  Pořádnou ránu pěstí by zasloužil. A klidně i mnohem víc, a spoustu pokory, abych si o něm trochu zpravila mínění To není můj oblíbený Draco ( klidně i blbec, ale na té správné straně). A chci vidět Brumbála a všechny jeho posily, jak se dobývají do toho hradu, s EXTRA posilněnou ochranou, netušíc počet nepřátel. A citronové cukríky jen tak v klidu na nepřátelském území? Hm, no autorka asi ví o čem chce psát. Ale já i tak děkuji za překlad této kapitolky a snad dnes stihnu ještě jednu

Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: 3lucky - 09.04. 2011
Souhlasím s Luckou...  Draco je tady zmetek  Kdyby můj manžel chtěl dát naše dítě nějakému maniakovi, tak ho vlastnoručně zabiju !!!   A jestli mu to Hermiona odpustí, tak by zasloužila taky jednu pořádnou po čuni ...    Chudáček maličkej Noel...   A být na Hermionině místě, tak by Pansy hodně trpěla než bych s ní skončila !   Díky za skvělý překlad... 

Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: anonym - 09.04. 2011
posledné dve vety boli zábavné.

Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Monie - 07.04. 2011
Teda, čekala jsem, že je Draco pod nějakou kletbou, ale vypadá zcela při smyslech...to mě tedy zklamal :o( (ale on mi to v dalších povídkách určitě vynahradí). Děkuji moc za překlad.
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Jimmi - 08.04. 2011
Tak to ti môžem sľúbiť. Minimálne v dvoch (troch) mojich. Takýto nikdy viac! Blééé Díky.

Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: anynka - 07.04. 2011
nemam slov jednoducho uzasne uzasne uzasne ... tesim sa na dalsie diely a dufam ze vsetko dobre dopadne .... skvela poviedka dakujem za prekladanie
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Jimmi - 08.04. 2011
Konečne človiečik čo sa mu to páči bez výhrad. Díky.

Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: jerry - 07.04. 2011
Chudak severus je mi ho luto. Pansy je mrcha, chuda noel to ma ale"opatrovatelku". No tej tajnej operacii drzim palce. Dufam tiez ze draco sa postupne spamata. Som zvedava na to rozuzlenie. Dik za preklad.
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Jimmi - 08.04. 2011
Ďakujem

Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Svetluska - 07.04. 2011
Po přečtení mám najednou pocit, že nic nebude takové, jak se na celou dobu zdálo - Brumbál asi má plán a ten začal už velmi dávno a všechno se děje z nějakého důvodu a temná strana nakonec možná nebude tak inteligentní... Děkuji moc za překlad a už se nemůžu dočkat dalšího.
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Jimmi - 08.04. 2011
Fajn, dúfam v to isté, pretože inak by to fakt nemalo logiku. A dúfam, že mi to len skrátka v originále ušlo. V záverečnej kapitole toho Brumbál dosť vysvetľuje, tak snáď... Díky

Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: MayuDaphneMalfoy - 07.04. 2011
Venku je ďábelský počasí ..skvěle to doplňuje atmosféru a můj strach , co bude dál . Draco mi přijde jako ve zlým snu . Jen se z týhle noční můry probudit. Bojím se hlavně o Herm a malého . Nesnáším Pansy !! Vďaka za překlad Jimmi
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Jimmi - 08.04. 2011
Aj ja ďakujem. Ďalšia kapitola je dvakrát taká dlhá a tento víkend mám iný program, takže to chvíľu potrvá. A práve vonku svieti slniečko... :D

Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: denice - 07.04. 2011
Nemohu říci, že jsem nebyla varována. Hodně bylo řečeno v předchozích komentářích, takže jen drobné reflexe - líbilo se mi, jak Artur hledal papuče (kdyby se mi do obýváku přemístil Lucius Malfoy, hledám hůlku). Lenka a Ginny zabíjejí vlkodlaky? To by se Lupinovi nelíbilo... Pak si Ginny najednou dělá o Hermionu starosti. Voldemort rozplakal malé dítě - to je ale borec! Draco plakal poté, co znásilnil Hermionu, ale druhý den neváhá její a své dítě obětovat šílenci. Draco NENÍ sexy a doufám, že mu tohle někdo spočítá. Zkrátka - můj hrdina v této povídce je Severus, (i když mu Voldemort nedovolil použít záchod a vanu). Doufám, že se zachrání. Díky
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: denice - 07.04. 2011
A teď mě napadlo - CO to ten starý šibal Brumbál přidává do bonbonů? Bojím se hádat...
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: holloway - 07.04. 2011
hm...něco do sebe to má. Za druhý světový se do první linie stavěli sotva vycvičení mlaďoši a před akcí jim byl k dispozici alkohol aby se uvolnili...od kohopak Brumbal tuto taktiku odkoukal? :-)
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: denice - 08.04. 2011
Vsadím se, že s tím začal Grindelwald   Kdoví, jakou náladovku překrývá Brumbál citronovou chutí, ale zdá se, že pod vlivem už je trvale a neustále zvyšuje dávky.
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Jimmi - 08.04. 2011
A tým je to jasné. Všetko sa vysvetľuje. A že prečo všetkých aj v pracovni núka cukríkmi - inak v originále to boli sherbert - ľad obsahujúci mlieko, ale čo so sebou nosil mrazničku? Tiež som nevedela čo s tým "a small pack of sherbert lemons" Takže nabudúce sa Brumbál predávkoval cukríkmi Díky moc
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: denice - 08.04. 2011
Někde jsem četla, že v jednom díle v originále Brumbál Harrymu nabízel citronový šerbet, něco jako ledovou tříšť s šťávou z ovoce, pan Medek přeložil jako bonbon a až fanon z toho udělal citronový drops. Ale je to naprosto bez záruky.
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: holloway - 08.04. 2011
No on opravdu existuje sorbet, je to pochoutka, našla jsem reept dokonce na citronový http://www.apetitonline.cz/recepty/855-citronovy-sorbet.html [www.apetitonline.cz]
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: denice - 08.04. 2011
Je zajímavé, že vznikl na Sicílii, dělají ho dodnes  (z různého ovoce) a prodávají pod názvem Granita.

Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Zuzana - 07.04. 2011
Uf, už dávno som takto pri poviedke netrpela. Dúfala, som, že sa Draco spamätá aspoň keď bude mať dieťa v náručí, ale jeho vzrušuje Pansy??? Jediná útecha je, že po tom čo urobil Hermione aspoň chvíľu ľutoval. A Severus? Chudák je mi ho tak ľúto. Takže je vážne pod imperiom. Škoda, že Draco nie, to by sa mu ľahšie odpúšťalo, lebo toto čo robí, len preto, že si myslí, že ho nejaká žena podviedla, sa nedá odpustiť. Musela som sa odreagovať tak som si dnes v práci začala čítať "Její rozhodnutí od Majikat" trochu ma to ukľudnilo, že Draco je predsa len iný a radšej by umrel akoby ublížil tým,ktorých miluje.
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Jimmi - 08.04. 2011
Ja som si včera presne z toho istého dôvodu musela prečítať Vykúpenie DM (a zase si nadávala, ako som to mohla tak hrozne preložiť - preto nečítam staré veci, ach jo)  Draco je blbec! Malfoyovský blbec! Díky

Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: adelina - 07.04. 2011
Unést Noela teda taky nebylo zrovna dvakrát těžké, že. Děs, prostě není možné, aby se Draco choval tak hnusně a hloupě. Copak mu vůbec nepřijde divné, že je tam Pansy, která se má starat o Noela? Což teda nedělá nijak vzorně, mrcha jedna. A Snape, tak toho je mi teď nejvíce líto. Opravdu se těším na konec. Jsem ráda, že se Dumbledore konečně rozhoupal k akci. I tak, mám tuhle povídku docela ráda a jsem zvědavá jak vše skončí. Moc děkuji za překlad, protože to musí být dost náročné a tvoje tempo je neuvěřitelné. Ještě jedno velké díky.  
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Jimmi - 08.04. 2011
Aj ja ďakujem... prešla som komentáre na FF k tejto kapitole, nikto sa nepozastavuje nad tým, aké to bolo ľahké, aké divné, že sa Draco takto chová... A nerozumiem jednej veci - kapitol je 39, 40 je len akože. Ale pri Reviews ponúka komentáre k 41 kapitolám. Mňa z toho vystrie. Díky moc

Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Lucka - 07.04. 2011
Teda, toto vážne autorka prehnala! Nielenže to dosť dobre nedomyyslela - ale to Dracove správanie? Takáto zmena zo dňa na deň? Ak mu Hermiona niekedy odpustí, tak bude pekná krava. Možno by mu časom odpustila to, čo spravil jej, ale žiadna matka by nikdy neodpustila chlapovi, čo podhodí ich dieťa tyranovi a vrahovi. Hoc sa mi poviedka vo všeobecnosti páči, táto kapitola ma dorazila. Čakala som totiž, že výjde na povrch ešte nejaký iný skrytý dôvod  Dracovho správania. A nič. Okej, Hermionu by som ešte možno pochopila, ( i to by som musela prekonať úroveň svojho chápania) ale že toto urobí Noelovi?! Nech mi nikto nehovorí, že ho skutočne ľúbil. Je to sviňa! Ďakujem za expres. preklad.
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Lucka - 07.04. 2011
Jediné, čím by si to aspoň u mňa trochu napravil je, že by sa počas záverečného boja spamätal a obetal za nich dvoch svoj život.
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Jimmi - 08.04. 2011
Aby sa ti to nesplnilo. A presne - stále som čakala, že ho nejako zmanipuloval Voldy - muselo sa tam niečo stať, čo mu zatvrdilo srdce, niečo podobné ako sa stalo Luciusovi. Asi si to po závere fakt prečítam od začiatku.  Snape sa vysvetlil, Sirius viem, že sa vysvetlí, ale toto ma fakt jeduje. Díky moc

Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Lenna222 - 07.04. 2011
Vždycky sem myslela že Pansy je jen taká Vlez do p*** ale asi nejni jenom to. Chudák Severus ten si toho taky zkusí. Doufám,že ho autorka nezabije. Konec byl skvělej ty obři těšim se
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Jimmi - 08.04. 2011
Díky. Sme rozmaznaní Pansy z iných poviedok, čo už.

Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Nade - 07.04. 2011
Velký dík za tvůj překlad. Vidím, že máš ke spokojenosti daleko, ale vydrž. I když mám taky spoustu výhrad proti nedostatečnému chránění, jak Hermiony, tak Noela, strašně potřebuju vědět, jak to dopadne. Snape má opravdu pech, ale jeho oběť (hůlka Hermioně) měla zásadní vliv na vývoj příběhu. Tak jako jiní, doufám, že se ho podaří zachránit. Stejně tak Noela. Co se týče Draca, sice mi není 16, ale abych ti udělala radost: TEN JE TAK SEXY! Ale navzdory tomu doufám, že mu Hermiona nakope zadek! Určitě si zaslouží pořádnou nakládačku, láska neláska. Protože to, že si myslí, že ho jeho láska zradila, neznamená, že to odskáče jeho vlastní syn! Hergot, nesmím se rozčilovat, nebo mě trefí. Díky moc a nemůžu se dočkat dalšího dílu. Uvidíme, jestli to ustojíme.
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Jimmi - 08.04. 2011
Ja to len skrátka nechápem. Ja som bola kedysi  z tejto poviedky nadšená, ale je pravda, že v originále a úrovni mojej AJ v tom čase, som si mnohé detaily nevšimla alebo len domyslela. Asi som to prehnala s rýchlosťou a zmáha ma to - a to komentovanie spočiatku tiež nebolo nič moc. Mňa desí ako sa od tých dôb posunulo moj výber poviedok - trafené, ktoré by som kedysi obišla oblúkom, ma lákajú a bavím sa na nich a na takýchto príbehoch len vyhľadávam logické chyby a nezrovnalosti a... Ja neviem. Je to rozprávka pre dospelých, má svoje muchy, ale je krásna. Stačilo pár povzbudivých slov a už mám skoro polovicu z ďalšej. Musím nejako odignorovať tú naivitu - láska všetko prekoná, fakt by mu mal niekto poriadne nakopať prdel a hlavne ma štve, že neviem, čo sa dialo u Voldyho. Díky moc PS. Predtým som pri istej scéne skoro slzu preronila a teraz ma napadlo jedine, ty krava sprostá, čo si to urobila. Ach jaj.

Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: holloway - 07.04. 2011
To jako za války Weasleyovi neměli žádná obranná kouzla na svém domě? To mi přijde troch přitažené za vlasy aby se tam Malfoyovi jen tak objevili kdykoliv se jim zachce. Alespoň v Bradavicích to vypadá, že se konečně začne něco dít když povolávají všechny bystrozory. Potom v sídle Voldemrta, copak Dracovi opravdu není divné, že se tam jen tak objeví Pansy? Aspoň že Noela nakrmili, ale Pansy se k němu chová opravdu hnusňe. Aspoň jsem se ale dověděla jak je možné,že je Severu pod Imperiem, i když taky..když má sílu ovládnout deset mužů a Snape dá Hermioně hůlku...ještě větší hrdina než obvykle Doufám, že neumře. A Voldy je machr, jen tak si vynalezne horší než neprominutelnou kletbu. Připojuju se k názoru,že autorka ho má radši než Hermi s Dracem. V té poslední části mi čím dál víc přišlo,že autorka prostě neum popsat akci,tak to schovává za "humor", který si v následující větě omlouvá( brumbálovy bombóny nebo hihňající se Luna...) možná by měla zkusit psát parodie. Ať hledám jak hledám, prostě jsem v této kapitole nenašla nic co by se mi opravdu líbilo a přijde mi že úroveň povídky klesá. No jsem zvědava jak to všechno dopadne, a děkuji Jimmi za expresní překlad.
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Jimmi - 07.04. 2011
Normálne mi pri tejto poviedke chýbajú komentáre od 16-tok, ktoré sa rozplývajú nad sexy Dracom atď. a úžasnosťou tejto poviedky. Ešte 5x táto dĺžka, ja už fakt nemám silu dokončiť to. Alebo je to len prekladom, ja už neviem. Bohužiaľ čítať ten istý názor alebo minimálne podobný a prečítať si ďalšiu AKČNÚ kapitolu v originále - precenila som sa. Je to nad moje sily. Alebo som to prehnala s rýchlosťou, potrebujem niečo iné a dúfam, že mi dnes Doda vráti Room... Aspoňže sa vysvetlil Snape. Len som nepochopila, či ten zápach výkalov a moču bol kvôli tomu, že možno spával v takých podmienkach alebo to imperium spôsobilo, že neovládal nič. Kruci, mne už fakt z toho šibe. Díky moc a neboj, tvoj komentár nespôsobil nič, len konečne človek, u ktorého mám istotu, že napíše, čo si myslí. Už sa dajú fakt spočítať na prstoch jednej ruky, takže o to si to viac vážim. Díky moc.

Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: adrika - 07.04. 2011
Páááni poriadne napínavé. Neviem sa dočkať pokračovania :)
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Jimmi - 08.04. 2011
Díky

Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: myska111 - 07.04. 2011
Teda, přišlo mi, že si Weasleyovi nechali Noela sebrat nějak snadno. Proč se s ním Penelopa neodmístila. Myslím, že Draco se obrátí na správnou stranu a předpokládám že Hermionin prsten v tom ještě sehraje roli. Konečně se Hermiona a ostatní začínají chovat normálně. Chudák Snape, ale třeba se z toho ještě dostane. Jsem zvědavá, co se odehraje v další kapitole. Pomalu se blížíme v rozmotání celého příběhu. Super překlad a moc se těším na další. Díky
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Jimmi - 07.04. 2011
Vydedukovala som, že Penelopa nemala prútik. ALE!!!! ZASE žiaden záložný plán! Sú vo vojne so smrťožrútmi a žiadne protiprimiestňovacie kúzla a podobne? To si len tak Malfoy zaskočí na Brloh? Dobre, dôvod prečo nezabili Weasleyovcov už poznám, bude to v ďalšej kapitole, ale 2 Malfoyovci odrovnali 3 dospelých? (Penelopu nerátam, držala dieťa). Žiadne výstražne kúzla - ak dokázal Brumbál vyčarovať kúzla na zamaskovanie, to nedokázal na dieťa (alebo Hermionu) použiť nejaké, čo by signalizovalo nebezpečenstvo? Samé otázky a vôbec žiadne odpovede. Už som dokonca prebehla originál ďalšej časti... Ale tá dĺžka ma odrovnala... Díky moc
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: myska111 - 07.04. 2011
Taky jsem si říkala proč není Brloh nějak chráněný a jak to, že Noel není pod žádným ukrývacím kouzlem proti Malfoyům a kde se sakra flákal Brumbál. No uvidíme.

Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Neprihlásený - 07.04. 2011
Chudák Snape :( teraz je mi jeho najviac ľúto....Lucius + Voldemort....špiny nadovšetko!!!....ani Draco teraz u mňa nie je príliš zadobre :( dúfam,že sa to zmení...Pansy, to je tiež jedna mrcha ....ako mohla uštipnúť Noela...chudáčika malého :( jooj...už to ide do tuhého....som zvedavá ako to celé skončí ...;)
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Andariela - 07.04. 2011
som si ani nevšimla, že nie som prihlásená....tak som sa do toho zahĺbila ;)
Re: Kapitola 35 Conciliae Bellicus Od: Jimmi - 07.04. 2011
Nevyžaduje to prihlásenie. Všimla som si, že sa ľudia zvykli podpisovať v komentári - dobrý nápad. Lucius je fakt záporák, ale Temnej strane sa musí nechať, že to majú prešpekulované. Ja už som asi prečítala toho príliš mnoho, stále nad tou poviedkou špekulujem a nedokážem sa povzniesť nad detaily a len si vychutnávať príbeh. S desiatimi ľuďmi zaútočiť na Voldyho? To čo, koľko bolo smrťožrútov v hlavnom stane? 20? Spomínam si na poviedky, v ktorých sa zjavil Brumbál a okolo neho kruh aurorov. Keď hovoril o 5 z ministerstva, k tomu 3 čo si vycvičil sám, nenapadlo ma, že budú medzi tými piatimi. Zvažovala som, či je uveriteľné, aby Hermiona Draca stále milovala. Dala mu šancu po 6 rokoch nenávisti, poznala jeho príbeh, takže odpoveď je asi hej. Ale Draco by si zaslúžil... Ďakujem za komentár

Prehľad článkov k tejto téme:

Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 39: Post Occuro
Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 38: Hermione Indigens
Zensho: ( Jimmi )13.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 2/2
Zensho: ( Jimmi )12.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2
Zensho: ( Jimmi )11.04. 2011Kapitola 36 Propemodum
Zensho: ( Jimmi )07.04. 2011Kapitola 35 Conciliae Bellicus
Zensho: ( Jimmi )06.04. 2011Kapitola 34 Draco Mala Fides
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 33 Tenebrae Odiosus Inextricabilis
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 32 Fidem Fallere Cor Falllere
Zensho: ( Jimmi )31.03. 2011Kapitola 31 Providere Pro Deceptio Malificus
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 30 Bisomnium
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 29 Fortuna Domesticum
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 28 Draconis Loqutus
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 27 Lucius Investigo
Zensho: ( Jimmi )28.03. 2011Kapitola 26 Debilitas Solivagus
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 25 Felicitas Parentalis
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 24 Rationem
Zensho: ( Jimmi )26.03. 2011Kapitola 23 Longe Aestivus
Zensho: ( Jimmi )23.03. 2011Kapitola 22 Valere Iubere
Zensho: ( 32jennifer2 )29.11. 2010Kapitola 21 Nubeculae
Zensho: ( 32jennifer2 )27.09. 2010Kapitola 20: Antiquitas a Futuras
Zensho: ( 32Jennifer2 )30.08. 2010Kapitola 19 Familias Concilio
Zensho: ( 32jennifer2 )23.07. 2010Kapitola 18 Aemulus Vindicta
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2010Kapitola 17 Congressus Clanculum
Zensho: ( 32jennifer2 )03.06. 2010Kapitola 16 Sero Confessio
Zensho: ( 32jennifer2 )17.05. 2010Kapitola 15 Pertinuis Accido
Zensho: ( 32jennifer2 )28.04. 2010Kapitola 14 Auror Exercitium
Zensho: ( 32jennifer2 )24.03. 2010Kapitola 13 Propicato Omnino Explicatio
Zensho: ( 32jennifer2 )04.03. 2010Kapitola 12 Draco Egentis
Zensho: ( 32jennifer2 )17.02. 2010Kapitola 11 Imploratio
Zensho: ( 32jennifer2 )27.01. 2010Kapitola 10 Amor Paternus
Zensho: ( 32jennifer2 )09.01. 2010Kapitola 9: Usu Venit
Zensho: ( 32jennifer2 )02.12. 2009Kapitola 8: Ominor Terribilis
Zensho: ( 32jennifer2 )11.11. 2009Kapitola 7 Saltatio Ferventis
Zensho: ( 32jennifer2 )25.10. 2009Kapitola 6 Praeparatio
Zensho: ( 32jennifer2 )10.10. 2009Kapitola 5 Tardo Incendium
Zensho: ( 32jennifer2 )17.09. 2009Kapitola 4 Causa Comperio Processum
Zensho: ( 32jennifer2 )04.09. 2009Kapitola 3 Causa Comperio
. Video k poviedke: ( 32jennifer2 )20.08. 2009Video k poviedke
Zensho: ( 32jennifer2 )04.08. 2009Kapitola 2 Clinicus Noctu
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2009Kapitola 1 Priori Occuro
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )26.06. 2009Dračia krv - úvod k poviedke