Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čo Komnata najviac potrebuje

1. kapitola

Čo Komnata najviac potrebuje
Vložené: Jimmi - 12.03. 2011 Téma: Čo Komnata najviac potrebuje
Jimmi nám napísal:

Čo Komnata najviac potrebuje

Autor: Alydia Rackham  

 ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/6532581/1/What_the_Room_Requires

Preklad: Jimmi

Beta-read: Rapidez, Doda357

 „Len potrebujem trochu viacej času...“ V tejto poviedke je Hermiona tou, ktorá nachádza Draca plakať v kúpeľni. Utečie od nej. Naháňa ho do Komnaty najvyššej potreby, kde čas nič neznamená – a Komnata ich prinúti spoločne čeliť ich najväčším obavám, aby našli dvere von.

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Alydia Rackham, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Autorkina poznámka: Ahojte! Tento nápad klopkal v mojej hlave veľmi dlho! Dúfam, že sa vám bude páčiť – a ak áno, zanechajte komentár, aby som mala silu pokračovať! :D Tento príbeh venujem hptrio na youtobe za vytvorenie videa "The Hammer Holds", ktoré túto fic do značnej miery inšpirovalo. Veľká vďaka a  bavte sa!

 

Poznámka prekladateľa:  The Room of Requirement sa v SJ prekladá ako Núdzová miestnosť alebo Komnata najvyššej potreby (česky Místnost nejvyšší potreby). Zvyčajne používam prvú možnosť, ale pretože s názvom tej miestnosti súvisí aj názov celej poviedky (What the Room Requires), rozhodla som sa tentoraz pre Komnatu najvyššej potreby.

 

Kapitola 1

HERMIONA

Vycítila som, že vošiel. Draco Malfoy so sebou priniesol akýsi chlad. Minimálne pre mňa. Ten ľadový výraz, ten aspekt snehu.

Sedela som vo Veľkej sieni, ponorená v trápnom tichu medzi mnou a Ronom, keď sme naťahovali krky, aby sme sledovali Harryho utekať za Katie Bellovou – to je to dievča, ktoré sme videli, ako je vyhodené vysoko do vzduchu a potom opäť hodené na zem neviditeľnou silou – strašnou kliatbou. Ale Malfoyov príchod prerušil moje spomienky. Vzhliadla som.

Malfoy zastavil tesne predo mnou a Ronom. Nemal na sebe školský habit – len nohavice, bielu košeľu, pletenú vestu a viazanku. Vyzeral bledý, tiene pod očami. Zmrzol na mieste kde zastavil, zízal rovno pred seba. Na Harryho. Na Katie.

Na okamih všetky zvuky okolo mňa ustúpili do pozadia a v mojom bruchu sa usadil studený kameň. Predtým, keď som sa rozprávala s Harrym, som mala pravdu – Malfoy vyzeral choro. Ale práve v tomto okamihu som ho vôbec nespoznávala. Zvyčajne vošiel pyšne a s úškrnom – bez ohľadu na to, akým slabým v súčasnosti bol – ktorý som sa pokúšala ignorovať. Ale teraz...? Teraz bolo jeho sebavedomie preč. Bledomodré oči vyzerali unavene – vystrašene. Zvraštila som obočie. Ako a prečo sa takáto zmena udiala? Prehltla som. Odkedy mi na tom záležalo dosť na to, aby som to zistila?

Telo sa mu naplo – zaklonilo. Pozrela som uličkou...

Aby som zistila, že sa s Harrym prebodávajú pohľadmi. Zaťala som päste.

A potom sa Malfoy pozrel na mňa. Len na sekundu otočil hlavu, s ostrým, lapeným pohľadom vyhľadal moje oči, potom ustúpil z hlučnej siene. Stuhla som.

Kútikom oka som zachytila Harryho, ktorý sa odtrhol od Katie a kráčal smerom k nám – nie, smerom k Malfoyovi.

"Stoj!" skríkla som na Harryho, keď som sa prebrala zo svojho šoku a vyskočila na nohy. Harry ma nezobral na vedomie a kráčal ďalej. Vrhla som sa ponad stôl, zvalila naše pitie a schmatla Harryho za ruku.

"Hermiona!" zajačal Ron, keď sa mu tekvicový džús rozlial po celom lone. "Čo ro-"

"Harry, nie," zasyčala som. Ignorovala som poprask, ktorý som spôsobila pri stole. Harry prudko otočil hlavou a pritiahol sa bližšie k mojej tvári, aby sa vyhol tomu, že ho začujú.

"Musím." Jeho pohľad spaľoval. "Preklial Katie – videl som mu to na očiach."

"Viem," prikývla som a zovrela jeho plece, aby sa nemohol pohnúť. "To kvôli tomu ti nemôžem dovoliť, aby si urobil to, čo máš v pláne."

Harry zaváhal, potom prižmúril oči.

"Čo si si myslela, že urobím?"

"Niečo pramálo užitočné," zamrmlala som, pustila ho, prekročila lavičku a zamierila k dverám.

"Kam ideš?" zborovo zvolali Ron s Harrym.

"Stretnem sa s vami v spoločenskej miestnosti," odpovedala som bez toho, aby som sa obzrela. "Nechoďte za mnou!"

Vypálila som zo siene, pretlačila sa skupinou ľudí, ktorí vchádzali dnu, snažila sa nebyť hrubá, kým som sa naťahovala, aby som videla ponad ich hlavy.

Tamto. Zachytila som osamotenú postavu, ktorá kráčala dlhou chodbou poza schodisko. Zaškrípala som zubami a chvatom brala schody po dvoch, potom sa prinútila kráčať tak rýchlo, ako som dokázala. Nemohla som ho na nejakom rohu stratiť – a skutočne som dúfala, že nezamieri späť ku vchodu do svojej spoločenskej miestnosti. Harry by mi to potom stále predhadzoval na oči. 

Predo mnou Malfoy zdvihol ruku a potiahol sa za viazanku, ako keby ho škrtila. Viac som sa ponáhľala, moje topánky stále tiché. Ešte si neuvedomil, že ho sledujem.

Zhlboka som sa nadýchla nosom, potom znova, srdce mi búšilo. Vedela som, že som urobila dobre, keď som Harryho zastavila – chystal sa naštvane vybuchnúť a urobiť niečo hlúpe, asi aj násilné, čo by nás nikam nedostalo. Len by ho kvôli tomu vylúčili.

Ale čo som chcela urobiť ja? Nemala som v rozhovoroch s Dracom Malfoyom žiadnu prax. Plus, bola som v tejto chvíli na neho taká nazúrená, že som mala chuť mu znova jednu vraziť. A vrazila by som, až na to, že by to situácii nepomohlo. Nemala som na výber nič iné, len sa pokúsiť zatiahnuť ho do rozhovoru.

Ale ako bude reagovať zahnaný do kúta, hlavne keď mal na sebe ten divoký, nepovedomý výraz? Zahryzla som si do pery. Za chvíľu som sa to mala dozvedieť.

Malfoyove kroky náhle zmenili smer, zabočil za roh a stratil sa v chlapčenských záchodoch. Rozbehla som sa za ním, potom spomalila a pozastavila sa pri zárubni. Strhla som sa. Bez ohľadu na to, koľko pravidiel som už počas svojej kariéry na Rokforte porušila, stále som si pripadala čudne, keď som mala len tak vpochodovať na chlapčenský záchod.

Ale potom moja nervozita povolila a ja som stuhla - keď som sledovala, ako sa Malfoy potáca vpred, lapá po dychu a zviera rukami umývadlo. Jeho dýchanie sťaželo, potom sa načiahol, strhol si vestu a hodil ju na zem. Blonďavé vlasy mal rozstrapatené. Znova sa oprel o umývadlo, pustil studenú vodu a opláchol si  prepadnutú tvár. Dopadajúca voda sa odrážala po mramorovej miestnosti. Zdvihol hlavu a hľadel na svoj obraz, plecia sa mu triasli. Moje pery sa oddelili a dýchanie spomalilo. Čudné. Bolo to, ako keby sa ani on sám nespoznával. Oči sa mu roztvorili, vydal pridusený zvuk, spustil hlavu...

A začal vzlykať. Krátke, priškrtené, trhané výkriky – potláčané, panické vzdychy, ako keby ho bodali do hrude.

Niečo v mojom vnútri sa zrútilo. Objala som sa rukami, cítila som, ako sa mi napälo čelo. Draco plakal. Nikdy predtým som ho nevidela plakať. Vždy bol taký ľahostajný, taký nadradený a krutý – vlastne ma nikdy nenapadlo, že je toho schopný.

Stála som ako prikovaná, kým plakal a jeho vzlyky silneli. Zovrel si rukou ústa, aby ich potlačil, ale jeho telo sa triaslo.

"Nemôžem," šepkal. "Nemôžem, nemôžem..."

Urobila som krok vpred. Potom ďalší. Moje dlane sa zovreli v päste a objímala som sa rukami, aby som sa prinútila kráčať ďalej.

Zastala som asi desať stôp od neho, bolo to, ako keby som narazila na stenu. Prehltla som. Inštinktívne som vedela, že práve jednám s divokým zvieraťom zahnaným do kúta. Dobre, ak bolo niečo, čo som sa naučila vďaka tomu, že som mala mačku, bolo to to, že v takých situáciách je najlepšia opatrnosť, logika a zdvorilosť. Nadýchla som sa.

"Mám zohnať ošetrovateľku?" Môj hlas znel slabo a trasľavo, ale bolo ho počuť. Malfoy sa zvrtol, udrel si bok o okraj umývadla a narazil prsteňom o kohútik. Zízal na mňa s otvorenými ústami, jeho líca zmáčané slzami. Pozrel k dverám, obočie zvraštené a potom sa znova spojil s mojimi očami.

"Čože?" vykoktal. Prinútila som svoje ústa a hlas pracovať a stále som si bránila ustúpiť.

"To len... nezdalo sa, že si v poriadku," povedala som. "A napadlo mi, či nepotrebuješ, aby niekto... zohnal madam Pomfreyovú."

Obočie sa mu zdvihlo a ústa otvorili, potom vyštekol smiechom a utrel si tvár rukávom, keď bojoval s tým, aby sa upokojil.

"Pomfreyovú?" vyšplechol. "Čo by mohla tá babizňa asi tak vedieť?"

Zamračila som sa. Ruky sa mu triasli. Otvorila som ústa, zaváhala, potom zariskovala s ďalšou otázkou.

"Si v poriadku?"

Vyslal na mňa pohľad ostrý ako žiletka.

"Či som v poriadku?" vyprskol. Neveriacky pokrútil hlavou. "Prečo by si sa vôbec starala, humusáčka?"

Tá urážka do mňa vošla ako jed, presne tak, ako to robila vždy, keď ju povedal. Sklonil sa a schmatol vestu zo zeme, potom sa otočil a zamieril k východu.

"Draco, čo sa deje?" zavolala som. Spomalil, potom zastal. Zadržala som dych.

"Nech si čokoľvek myslíš, že ma prinútiš povedať, nepodarí sa ti to," varoval ma Malfoy. Ale v jeho hlase chýbal ten jed. V skutočnosti sa jeho hlas triasol a dalo mu zabrať, aby polapil dych. "Nechaj ma na pokoji a prestaň ma sledovať." Potom vypochodoval z dverí, jeho ruky s bielymi hánkami zovreté v päsť.

Zaťala som čeľusť. Vyrastala som s chalanmi a viem, ako premýšľajú. Minimálne dobrí chalani. Nemohla som predstierať, že rozumiem všetkému ohľadne Malfoyovej zvrátenej mysle – ale to, čo práve povedal, bolo pre mňa jasné. Nikdy by to nepriznal, ale v podtexte jeho hlasu prakticky kričal: "Nie som v poriadku. Prajem si, aby na tom niekomu záležalo. A mohol by som ti to povedať, keby si dostatočne silno pritlačila. Hlavne, ak ma budeš sledovať."

"Draco!" zajačala som a utekala som za ním. Zatočila som na rohu presne včas, aby som videla, ako sa ženie po chodbe. Bol rýchlejší než ja – nikdy som s ním nemohla držať krok.

Ach, prosím, prosím! Lapala som po dychu, keď ma pochodne a stĺpy míňali a moje nohy buchotali po kameňoch. Potrebujem len trochu viacej času! Len trochu viacej –

Pred Malfoyom sa na prázdnej stene zhmotnili dvere – vysoké, dvojkrídlové dvere. Skoro som zakopla. Komnata najvyššej potreby!

Malfoy sa na mňa obzrel, oči sa mu roztvorili a potiahol za kľučku. Dvere sa otvorili. Vrhol sa dnu a pokúsil sa ich zatvoriť.

"Počkaj!" vykríkla som, zovrela okraj dverí oboma rukami. Vykrútila som ich, aby sa otvorili a potom skočila dnu za ním. Stúpila som mu na nohu. Moja ruka dopadla na jeho plece. Dvere sa za nami zatreskli.

Veľké hodiny niekde nad nami dvakrát zaťukali. Potom zmĺkli – a všetko sčernelo.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 1. kapitola Od: Zuzana - 03.12. 2012
Nebudem to tu zahlcovať komentármi, len Ti dám vedieť, že sa vraciam do komnaty a stále som Ti strašne vďačná za to, že si ju preložila. Je to jeden z klenotov na tejto stránke. Kedykoľvek si pustím tú hudbu z videa vidím zlaté obilné pole v ktorom tí dvaja boli chvíľu tak jednoducho šťastní. Idem si oživiť spomienky.

Re: 1. kapitola Od: Ponyska - 02.08. 2012
Velmi zajímavý začátek. Těším se na to až se dostanu k další kapitole :).

Re: 1. kapitola Od: kometa - 29.10. 2011
No, začíná to dobře! Jimmi, jsem moc ráda, že už je povídka celá a s chutí se pouštím do čtení. Díky za skvělý překlad :-)
Re: 1. kapitola Od: Jimmi - 29.10. 2011
Ach, zlatíčko. Ďakujem a neskutočne ťa obdivujem, že dokážeš niečo napísať ku každej kapitole. Dúfam, že poviedka nesklame a že si pustíš hudbu.

Re: 1. kapitola Od: ulli - 26.10. 2011
Sice jen první kapitola, ale i tak s  dobře načatým začátkem. Pěkně popsané emoce i intuice Hermiony. A myslím, že se to bude jen stupňovat. Bude zajímavý sledovat dva nepřátele v jedné místnosti. Hm, při scéně v koupelně je mi Draca vždy moc líto, ať už v povídce, filmu nebo knize. Mám ho překvapivě radši než ostatní hrdiny. Díky za tuto kapitolu.
Re: 1. kapitola Od: Jimmi - 29.10. 2011
Ach, scéna v kúpeľni. Ktorú Harry totálne pokašľal a všetko len zhoršil. Máme FF, takže vieme, že keby... keby zareagoval inak, keby tam šiel niekto iný... všetko mohlo dopadnúť inak. Inak nepochopím, ako mu to mohlo prejsť. Nečudujem sa, že sa všetko zdalo Dracovi nefér. Ďakujem za komentár a prečítanie poviedky.

Re: 1. kapitola Od: peacy - 28.06. 2011
Jako vždy výborný překlad a můj obdiv Jimmi. Velmi se omlouvám, že jsem zde tak dlouho nebyla  - očividně jsem přišla o mnoho
Re: 1. kapitola Od: Jimmi - 29.10. 2011
Ja ďakujem, aj keď až takto dodatočne :D Prepáč, fakt nechápem, ako mi mohlo ujsť toľko komentárov. Rada ťa tu vidím.

Re: 1. kapitola Od: kaca08 - 04.04. 2011
už se těším jak to bude pokračovat. Zavřít Draca s Hermi to bude určitě vzůšo, snad se "nezabijí" :-)
Re: 1. kapitola Od: Jimmi - 04.04. 2011
Díky, ani nevieš, ako ma teraz každý nový nick poteší....

Re: 1. kapitola Od: ivas1 - 03.04. 2011
zaciatok je perfektny. Hermiona sa mi ani tak nezda mimo charakter, pride mi to od nej prirodzane ze sa stara aj ked je to ten "mizerak" Malfoy.
Re: 1. kapitola Od: Jimmi - 04.04. 2011
Myslím si to isté, ale čo sa budem hádať? Každý má svoj názor... Ďakujem za komentár

Re: 1. kapitola Od: Jacomo - 24.03. 2011
Tak, konečně jsem tady. Uff. Nebudete tomu věřit, ale tuhle kapitolu jsem začala číst snad pětkrát a ani jednou ji nedočetla, protože mi do toho vždycky něco přišlo. Ale konečně se zadařilo Přitom není nijak dlouhá, prostě základní úvod do děje. Představení hlavních hrdinů, místo a čas. Nicméně i v tomhle kousku je už výrazně vidět, že to nebude standardní tuctová povídka na téma "dva v uzavřeném prostoru". I v těch několika větách je poznat, že autorka má dar popsat věci viděné i věci tušené. Jsem zvědavá. Fakt, opravdu, docela moc. Poklona překladatelce a betareaderkám. Jste hvězdy
Re: 1. kapitola Od: Jimmi - 29.10. 2011
Ach, toto je tak príjemné čítať po toľkom čase. Nechápem, že som si nevšimla toľko komentárov... ale keď je tu toľko poviedok naraz, nestihnem ich medzi poslednými 30 (už som to zvýšila na 50). O to poteší takto dodatočne, keď už to mám za sebou a len sedím a čakám na odozvu. Ďakujem.

Re: 1. kapitola Od: jerry - 20.03. 2011
Zaujimave, myslim ze toto bude dalsia super poviedka. Tesimsa na dalsiu kapitolku. A dakujem za preklad.
Re: 1. kapitola Od: Jimmi - 29.10. 2011
Ja ďakujem za prečítanie. Prepáč, že tak neskoro, ani sa mi nechce veriť, že je to viac než pol roka.

Re: 1. kapitola Od: kukuriciarka - 16.03. 2011
oou, ou, ou... zaujímavý začiatok :) tak táto poviedka sa mi bude páčiť, to už vidím :) je zvláštne znova čítať v ja-roprávaní, dlho som sa s takou poviedkou nestretla... ale je o to osobnejšia a intenzívnejšie sa dá prežívať :) zatiaľ ti ďakujem za to, že si sa pustila do prekladu (mimochodom, ide ti to výborne :) veď ako vždy :) ) a ja sa idem pustiť do ďalšej kapitoly :)
Re: 1. kapitola Od: Jimmi - 29.10. 2011
Há, ďalší zabudnutý komentár. Ďakujem moc a dúfam, že ani ďalšie kapitoly nesklamali.

Re: 1. kapitola Od: 32jennifer2 - 14.03. 2011
No moj zlatý, humusáčka je vždy lepšie než šialený Potter, ktorý by ťa rozsekal na kúsky musís byt spokojny s tym, čo prišlo... a ver mi, ešte za to bude vdačny... P.S. díky moc Jimmi kapitolka je skvelá, hned idem na dalsiu
Re: 1. kapitola Od: Jimmi - 29.10. 2011
Ja takto dodatočne ďakujem za komentár. Poviedka je celá, tak kontrolujem, komu som zabudla odpísať :D

Re: 1. kapitola Od: aja - 13.03. 2011
pekne, som zvedava, co sa bude diat dalej

Re: 1. kapitola Od: cyrus - 13.03. 2011
Fuuuuha fiiiiha, tak to vyzera byt riadna pecka!!! original som nevidela, necitala, ale preklad bol dokonaly!!!  dostala som sa k tomu az teraz bohuzial a ten pocet komentrov je obrovsky!!! len tak dalej, a idem rovno na dalsiu
Re: 1. kapitola Od: Jimmi - 13.03. 2011
Aj mňa to teší. Len neviem prečo je zákonitosťou, že keď lietam v oblakoch, tak ma vždy istý človek zrazí k zemi. Dnes som si musela znova prečítať "BUM" (Mám v tomto veľký zadok?), aby som sa odreagovala, nebola som schopná prekladať. Mala by si čo najskôr poslať ďalšiu kapitolu, nech sa aj tebe tých komentárov ujde viac :D Ďakujem

Re: Kapitola 1 Od: Dollxynka - 13.03. 2011
No tak to je dalsi povidka kterou si urcite zamiluju :D 
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Ďakujem :D

Re: Kapitola 1 Od: mimi - 13.03. 2011
Zase jedna skvela poviedka tesim na pokracovanie...
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Ďakujem :D

Re: Kapitola 1 Od: adelina - 13.03. 2011
Teda, vypadá to dost zajímavě. Jsem zvědavá, jak se to vyvine v komnatě. Díky za úžasný překlad.
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Ďakujem :D

Re: Kapitola 1 Od: teriisek - 12.03. 2011
Jsem zvědavá, co se z toho vyklube, začátek vypadá hodně dobře... Líbí se mi ta myšlenka - on Draco fakt potřeboval, aby si někdo všiml toho, jak je zoufalý, a něco s tím udělal... Díky za překlad, jdu hned číst další kapitolku:)
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Presne! Mala som ten dojem celú šestku, film to len umocnil. Potom prekročil hranicu spoza ktorej nebolo návratu. Lenže čo z toho Rowly vyvodila? Že keď sa narodíš do istého systému, spoločenskej vrstvy, medzi tých zlých - niet šance na záchranu. Snape sa o to pokúsil a ešte aj toho zabila. Draco mal dostať šancu. Minimálne v tom jej otrasnom Epilógu. Ďakujem :D

Re: Kapitola 1 Od: danexa - 12.03. 2011
Vypadá to, že to bude zajímavá povídka, při které se nebudu nudit..Díky za překlad a těším se na další kapitolu..;)
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Aj ja ďakujem za komentár. A fakt dúfam, že nebudeš. Snaha bude.

Re: Kapitola 1 Od: anonym - 12.03. 2011
zaujímavé.

Re: Kapitola 1 Od: JSark - 12.03. 2011
Vyzerá to zaujímavo, aj keď tá prvá osoba pôsobí trochu zvláštne.
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Ešte len bude, keďže sa budú striedať. Díky.

Re: Kapitola 1 Od: cathyt - 12.03. 2011
Hermiona zase zachranuje svet. Hadam to s nimi dopadne dobre. Dufam ale ze Hermiona bude poriadna dracica a Draco sa nevzda velmi rychlo:-)))) Preklad je fakt dobry, tesim sa na skore pokracovanie a rychle pridavanie.
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Neteš sa priskoro. Ďakujem :D

Re: Kapitola 1 Od: myska111 - 12.03. 2011
Vypadá to zajímavě. Draco a Hermiona zavření v jedné místnosti. Jsem zvědavá, jak se povídka bude vyvíjet. Plakající Draco, jak dojemné, že by se u něj probouzelo nějaké svědomí.  Díky za překlad nové povídky, doufám, že bude napínavá
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Myslím, že bude. Povedz keď nie. Ďakujem :D

Re: Kapitola 1 Od: ostruzinka - 12.03. 2011
Divné, ale zajímací. Co dál? :-)
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
To uvidíme. Díky

Re: Kapitola 1 Od: soraki - 12.03. 2011
Na první kapitolu to má neuvěřitelnou šťávu a spád. Líbí se mi to. Ten nápad je zajímavý a já jsem opravdu zvědavá, jak to bude pokračovat. Takže díky a já jedu dál
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Márne premýšľam, že by to v niektorých častiach spomalilo, ale je to možné. Uvidíme. Ďakujem a dúfam, že nesklameme.

Re: Kapitola 1 Od: 3lucky - 12.03. 2011
Tato povídka vypadá dobre, hned se vrhám na druhou kapitolu :)
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Ďakujem :D

Re: Kapitola 1 Od: Shoshi - 12.03. 2011
toto rozhodne začína zaujímavo... teším sa na pokračovanie :)
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Ďakujem :D

Re: Kapitola 1 Od: bbarka - 12.03. 2011
No teda! Začali sme zostra  Ale vyzerá to veľmi dobre! Som strašne zvedavá, čo sa udeje ďalej...hmmm...oni dvaja spolu v Núdzovej miestnosti - to je vždy dobré Inak, už som spomínala, že mám rada pletené vesty?Idem na druhú kapitolu, ďakujeeeem
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Som fakt zvedavá, čo budeš hovoriť ďalej... moc sa teším, a vážne si myslím, že budeš spokojná. Díky

Re: Kapitola 1 Od: MayuDaphneMalfoy - 12.03. 2011
*rozplývá se* to bylo tak ..skor ani nedýchám , celou kapitolku sem přečetla na jeden dech . děkuju , děkuju , děkuju Jimmi , chci další ...noták , prosíím , já budu hodná =3 Nepopsatelné , nádherné , emočně náročné , dokonalé dílo . Připadám si jak dítě co dostalo lízátko  *spokojeně  si přehrává scénu z HP 5 s touhle verzí* Fantazie pracuje , vidím toto "přistižení" živě v podání Emm a Toma .
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 12.03. 2011
Ukecala si ma, vieš to? Ten tvoj komentár ma dorazil, pustila som to a presne v tej istej chvíli mi to odklepla aj Rapidez. Ale ďalšiu fakt nemám, len nahrubo. Som fakt zvedavá, čo povieš na druhú kapitolu, dá sa z nej odhadnúť o čom to bude. V tom videu, čo som dala predtým, je to tak zostrihané, aby to sedelo. Táto poviedka vlastne vznikla kvôli nemu. Tak netrpezlivo čakám na reakcie. Ďakujem.
Re: Kapitola 1 Od: MayuDaphneMalfoy - 12.03. 2011
Ale já sem špatná ukecávačka , to byla  náhoda . Na dvojku jdu hned . Nezbavíš se mě , tak 2-3dny budu ještě lehce na nervy ale ve středu už začnu otravovat kdy bude 3 a 4  =D . Prožívám to už teď , to zase budou slohy , si počteš . To video bylo jedno z nejlepších Dramione videí . Dodatečně ještě přeju hodně pevný nervy při překládání . ;)
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
No dobre, na stredu sa môžeme dohovoriť. Trojka je u bety, takže by to malo výjsť. Díky moc

Re: Kapitola 1 Od: Leannka - 12.03. 2011
Keď so videla vo filme túto plakaciu scénu zmietala mnou vlna emócií a to som vtedy ešte Draca bohvieako nevnímala. Ale v tomto podaní je to ešte lepšie. Je to ešte lepšie ako som čakala.  Ďakujem P.S Nemal tu byť njaký limit? 500bodov či tak nejak?
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 12.03. 2011
Mal byť. Nechala som 100. Som veľmi spokojná so súčasnou situáciou a s tým ako sa ľudia rozhýbali. Nemalo zmysel nútiť ich spamovať staré poviedky. Keď budem mať pocit, že som v tom zase sama, tak niečo vymyslím. Zatiaľ si všetci (nad 100 už má kvôli Potkaníkovi skoro každý) tú poviedku zaslúžite. Pri tejto scéne si vždy uvedomím, ako to Harry nezvládol. Dobre, bol naštvaný a to všetko, ale aj tak. Bolo predsa jasné, že to Dracovi prerastá cez hlavu. Keby to bolo naopak a takto niekto zaútočil na Harryho, letel by zo školy, jemu to prešlo, tak ako potom môže niekto hovoriť o spravodlivosti? Nejaké takéto pochopenie som čakala v originále - nech si kto chce hovorí čo chce, nech Draca akokoľvek nazývajú zbabelcom, nemal na výber. A myslím, že film to ešte viac zvýrazňuje - po prvom diele sedmičky som si prečítala tú scénu u Malfoyovcov (hlavne kvôli LIPu) a z filmu viacej vyplývalo, že ich nezradil, v knihe to tak jasné nebolo (príliš habkal a tak). Možno to je aj kvôli tomu, že som zažila dobu, resp. viacej počúvala o dobe, kde tiež nebolo také ľahké postaviť sa voči zlu... hlavne keď mnoho ľudí ani nevedelo čo to je za zlo. Draco v tom vyrastal, nemal šancu, nikto mu počas celej školy šancu nedal. A jeho vzor - otec, či Snape - ako sa tomu mohol vzoprieť? Bude toho viacej na zamyslenie v tej poviedke, čo chcem preložiť po Potkaníkovi - tiež o Mayi, po epilógu. Jej rozlúčková. 

Re: Kapitola 1 Od: Kaitlin - 12.03. 2011
Na tohle jsem zvědavá :) Ale zatím to vypadá dost dobře, tak uvidím, co bude dál...těším se na to
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Dúfam, že ťa nesklame ani ďalej. Ďakujem :D

Re: Kapitola 1 Od: LilyHP - 12.03. 2011
Veľmi zaujímavý začiatok aj keď ma zarazilo že ho hneď oslovila "Draco" Na Hermionu trošku netypické, ale aj tak sa mi to veľmi páčilo a teším sa na pokračovanie! A samozrejme veľká vďaka za preklad!
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
To som si všimla v mnohých FF. Ale myslím, že to bolo len v tejto scéne. Ďakujem.

Re: Kapitola 1 Od: Lucka - 12.03. 2011
Na prvú kapitolu dosť akčné. A som veľmi rada, za tento typ poviedky. Teším sa na pokračovanie.  
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Hej, už mi taká chýbala. Vyvažuje tie humurné. Díky

Re: Kapitola 1 Od: iway - 12.03. 2011
tak jako uvodní kapitola je zajimava a ted jen si počkat co bude dál
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Chvíľu sa načakáš, ale snáď ťa to potom nepustí. Ďakujem :D

Re: Kapitola 1 Od: kajinek - 12.03. 2011
uvidíme jak to bude pokračovat,ale zatím to vypadá dobře :-)
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Ďakujem :D

Re: Kapitola 1 Od: denice - 12.03. 2011
Hermiona je dobrá pozorovatelka a zdá se, že umí dobře zacházet s kočkami i jinými divokými tvory. Jsem zvědavá na Dracův úhel pohledu. Zřejmě mu bude pomoženo ať chce nebo nechce. Díky.
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Dobrý postreh, ale kto pomôže Hermione? Díky

Re: Kapitola 1 Od: Lucy18 - 12.03. 2011
prenádherná kapitola.......som stráááášne zvedavá ako sa to bude rozvíjať daľej..
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Vážne? Ďakujem.

Re: Kapitola 1 Od: ansus - 12.03. 2011
Jimmi, díky za novou povídku - první kapitola vypadá hodně zajímavě, těším se, jak se bude děj dál vyvíjet. Zvlášť jsem zvědavá na to, nakolik se autorka odliší co se týče postav od kánonu - zdá se mi z prvního pohledu, že jsou nadaní méně nesmiřitelným vzájemným odporem než u J.K.R. a že Hermiona reaguje o něco zraleji....tak uvidíme, co autorka vymyslela. Úvod mě příjemně navnadil a první kapitola rozhodně nezklamala. Díky moc za skvělý překlad.
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Asi je to tým mojím postihnutím Dramione, ale vážne sa v originále až tak nezmieriteľne neznášali? Veď ho vytiahli z plameňov, teda Harry, ale to je jedno. Na druhej strane, už som písala vyššie, prestala som riešiť, či je niečo OOC alebo nie. Nájsť kánonové poviedky je problém, a pokiaľ som ubrala z tejto latky, mám zrazu dosť kandidátov na preklad. Ďakujem za komentár a môžeš to kľudne ďalej sledovať . Ďakujem

Re: Kapitola 1 Od: Zuzana - 12.03. 2011
To bolo úplne dokonalé. Dracovo zúfalstvo som mala úplne pred očami. Páčilo sa mi ako Hermiona preložila jeho slová do reči, ktorej rozumieme aj mi ženy :D  Takže v tejto poviedke Hermiona zachránila Harryho pred sectum semprou. Chudák ani netuší čo preňho urobila. Ktovie či si ju na niekom predsa vyskúša. Ďakujem za dokonalý preklad. Ledva čakám kedy sa dostaneme do tej komnaty.
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
To si nepamätám, možno. A pozor, aby si sa z tej komnaty nechcela čo najskôr dostať. Ďakujem :D

Re: Kapitola 1 Od: adina - 12.03. 2011
noo toto vypada zaujimavo ta Hermionina dedukcia hehe neviem neviem ci to myslel zrovna tak ako si to vysvetlila ale tak okej kto som ja aby som vravela co kto ako mysli .... pekny zaciatok poviedky som zvedava co bude dalej .. dakujem
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Myslím, že najprv budú musieť prísť na to, čo si vlastne mysleli. Ďakujem, dúfam, že budeš spokojná aj ďalej.
Re: Kapitola 1 Od: adina - 13.03. 2011
ja verim ze hej a aj keby nahodou poviedka nebola uplne podla mojho gusta tak ostavam aspon vdacna za sprostredkovanie :-)

Re: Kapitola 1 Od: adrika - 12.03. 2011
Skvelý začiatok :) už sa teším, čo bude ďalej :)
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Ďakujem :D

Re: Kapitola 1 Od: Rapidez - 12.03. 2011
* nechává se rozplývat * Tak jsem to přeluxovala hned dvakrát - jednou verzus originál, a pak znovu, abych viděla, jak sis pohrála (jste si pohrály) s těmi "záludnými" místy. Musím říct, že jsem nadšená, všechno to zní tak čistě, barvitě, přirozeně. Prostě je to kouzelné, nádherné a já sjem neskonale šťastna, že jsi se vážně odhodlala to řpeložit - vím, jak jsem si vylívala srdíčko autorce, že ať nám dá souhlas, že jak budu mít souhlas, už tě nějak donutím začít překládat. xD (Až přidáš na FF Fénixe, rádi tam uvidíme i tohle...) * in love with the story and the translation *
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Nezabudni jej napísať, ako som sa kvôli nej zamilovala do toho videa (a nielen ja). A mohla by ukecať jeho autorku o video k tejto poviedke. Už len so skŕetmi by mohla čarovať. Dúfam, že aj s ďalšími časťami budeš spokojná.  Nemám na Fénixa čas, mám 4 rozrobené preklady. Ale po Potkaníkovi sa mi uľaví, ten dáva zaberať. Ďakujem moc za všetko a som neskutočne vďačná, že si ma na to ukecala. Ale aj tak sa najviac teším na zlatonku :D

Re: Kapitola 1 Od: Nenriki - 12.03. 2011
skvele, prva kapitola na svete muhaha dakujem za nu vyzera to naozaj zaujimavo, som zvedava na pokrackooo. draco a hermiona v jednej miestnosti bez moznosti dostat sa von - to dopadne bud dobre alebo zle, ale nieco sa rozhodne musi stat. a ja uz som zvedava
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Ďakujem. Ozaj vybrala si si už niečo? Daj čím skôr vedieť, dobre?
Re: Kapitola 1 Od: Nenriki - 14.03. 2011
jimmi, mas SS :)
Re: Kapitola 1 Od: Nenriki - 14.03. 2011Re: Kapitola 1 Od: Nenriki - 14.03. 2011
jimmi, mas SS :)

Re: Kapitola 1 Od: Jennys - 12.03. 2011
Dakujem za tuto kapitolu aspon som si pri nej trocha oddychla od ucenia na maturitu Poviedka vyzera byt fakt zaujimava a som zvedava ako sa vyvinie. Je super, ze tu predtym bolo aj video the hammer holds lebo som mala aj obraz a lahsie sa mi to predstavovalo Bolo  by super keby kapitoly pribudali rychlo aby som si mohla castejsie robit pauzy v uceni No nic idem ja pokracovat vo svojej misii  Drzte mi palce
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Myslím, že pri tebe som prišla na to, že som túto poviedku zabudla zablokovať. Tak som tým hrozila a nakoniec zabudla. Čím rýchlejšie budú pribúdať kapitoly, tým rýchlejšie bude za nami a zapadne prachom. Pekne pomaličky. Ďakujem.

Re: Kapitola 1 Od: Svetluska - 12.03. 2011
Teda, vypadá to dost slibně. Už se moc těším na pokračováni. Díky za překlad.
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Ďakujem, dúfam, že nebudeš sklamaná.

Re: Kapitola 1 Od: Do_MuSh - 12.03. 2011
Páni, vypadá to skvěle! Tak dramaticky a akčně ;D Těším se na další kapitolu :) Moc se mi taky líbí ta ich-forma :)
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
To ich POV sa stále strieda, občas je to mätúce, ale zase pohľad na to isté z obidvoch strán je občas zaujímavý. Ďakujem a dúfam, že nesklameme.

Re: Kapitola 1 Od: doda357 - 12.03. 2011
Ten banner je úžasný. Zakaždým, keď vidím nejaký nový, tak nevychádzam z údivu, ako môže byť ten ďalší taký odlišný a prenádherný To video bolo tiež super Už len tým zhrnutím si ma strašne navnadila Neuveriteľné, ale ty si vždy vyberieš také poviedky, ktoré ja úplne žeriem obrazne samozrejme Začalo to zaujímavo, som rada, že Hermiona zakročila a Harry Dracovi nič nespravil Páčilo sa mi, ako Hermiona odhadla Draca a jej myšlienky boli tiež zaujímavé. Takmer so všetkými som súhlasila Vyzerá to veľmi dobre, som zvedavá, ako to bude pokračovať
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Som rada, myslím, že si ho všimla okrem teba len bbarka. Ja som s ním tiež spokojná, tak snáď nakoniec budeme aj s celou poviedkou. Ďakujem :D

Re: Kapitola 1 Od: eneried - 12.03. 2011
no vyzera to zaujimavo..aj ked naozaj si enviem predstavit , co sa bude diat 
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
To je nevýhoda prvej kapitoly... uvidíme. Ďakujem :D

Re: Kapitola 1 Od: Maenea - 12.03. 2011
Zavřete dva lidi do jedné místnosti a sledujte, co budou dělat. Tohle vypadá dramaticky a zajímavě jen mi připadá, že Hermiona je trochu OOC, ale pokud to prospěje povídce, tak proč ne
Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 13.03. 2011
Ja už som prestala riešiť, či je nejaká postava OOC. Už je problém nájsť poviedku, kde by to sedelo. Takže to ignorujem... v každej je iná, tak čo už. Zase nám dorástla do krásy, no nechce to každá? Ale inak som zatiaľ iný rozdiel nepostrehla. Ďakujem za komentár.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )29.10. 2011Poďakovanie
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.10. 201126. kapitola 3/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.10. 201126. kapitola 2/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.10. 201126. kapitola 1/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )14.10. 201125. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )26.09. 201124. kapitola 2/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )26.09. 201124. kapitola 1/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )19.09. 201123. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )12.09. 201122. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )06.09. 201121. kapitola 3/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )06.09. 201121. kapitola 2/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )05.09. 201121. kapitola 1/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )05.09. 201120. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.08. 201119. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )25.08. 201118. kapitola 2/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )22.08. 201118. kapitola 1/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )20.08. 201117. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )09.08. 201116. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.07. 201115. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )18.07. 201114. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )11.07. 201113. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )07.07. 201112. kapitola 2/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.06. 201112. kapitola 1/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )25.06. 201111. kapitola
. Video k poviedke: ( Mel )12.06. 2011Trailer k poviedke
Alydia Rackham: ( Jimmi )30.05. 201110. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )28.05. 20119. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )26.05. 20118. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )24.05. 20117. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )16.05. 20116. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )10.04. 20115. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )24.03. 20114. kapitola - II. časť
Alydia Rackham: ( Jimmi )22.03. 20114. kapitola - I. časť
Alydia Rackham: ( Jimmi )16.03. 20113. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )12.03. 20112. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )12.03. 20111. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )12.03. 2011Úvod k poviedke + trailer
. Video k poviedke: ( Jimmi )08.03. 2011Dramione video