Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

51. kapitola - Epilóg

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 19.02. 2011 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:

Venovanie

Záverečnú kapitolu tohto úžasného príbehu (viac než 144000 slov), ktorý  sa podarilo preložiť za 3 mesiace, by som rada venovala dvom konkrétnym ľuďom, ktorým okrem mňa za tento preklad ďakujete.

Prvým je Rapidez. Na túto poviedku som totiž narazila už strašne dávno, ale s mojou vtedajšou angličtinou som ju dosť dobre nepochopila, myslela som si, že je zaujímavá, ale to bolo všetko. (Tá angličtina vážne nie je ľahká ani teraz) Odvtedy prešli skoro dva roky. Medzitým Rapidez preložila od Cheryl Dyson jeden one-shot a ja som sa k tejto autorke neustále vracala. Nakoniec som sa znova pustila do tejto poviedky a nemohla sa odtrhnúť. Rapidez bola prvá, ktorá ma v tomto preklade podporila, hoci ja som sa z obavy pred dĺžkou rozhodla najprv preložiť Bad medicine, aby som sa natrénovala. Vybavila mi súhlas, neustále sa pýtala, kedy už začnem a tak. Takisto ma podržala, keď som po BM mala prekladania plné zuby a riešila otázku, či sa vôbec do niečoho ešte pustiť. Vy ani netušíte koľkokrát vďaka Rapidez tento web (vlastne aj ja) pokračuje ďalej.

Druhým je Doda357. Doda, môžeš si hovoriť čo len chceš, nemusíš opraviť vôbec nič, ale si presne tá beta, ktorú nevyrovnaný človek ako ja, potrebuje. Neprestanem ďakovať tomu, že som narazila na LIP a že máš taký ostrý zrak a ja drzosť nanútiť ti betovanie, aby si to nemusela písať do komentárov. LIP bola úžasná jazda a ja som neskutočne vďačná, že sme si ju pri Fénixovi zopakovali. Vďaka tebe je táto poviedka pre mňa dokonalá a ja mám konečne znova pocit dobre odvedenej práce. Ďakujem ti za tvoj čas, námahu, za všetky tie dobré rady a postrehy.

Chcela by som poďakovať všetkým, ktorý nás pri tomto preklade sprevádzali, podporovali svojimi komentármi. Bez vás by to nebolo ono. Ďakujem. A teraz si užite záver!

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 


 

Epilóg

Draco poťahal za svoj nový habit. Hermiona mu ho vybrala po tom, čo ho informovala, že v tom čiernom vyzeral ako farár. Odstrelil smietku imaginárneho prachu zo strieborno-šedého rukáva a usmial sa od ucha k uchu. Stála oproti nemu a hnedé oči jej uznanlivo žiarili. Hriešne zažmurkala a jeho pulz zrýchlil pri predtuche toho, ako ju odvlečie preč, keď tieto bláznivé záležitosti ohľadne svadby skončia.

Bill Weasley vyzeral skoro tak pekne, ako Draco z miesta, kde stál vedľa ministra. Svoje dlhé červené vlasy mal stiahnuté striebornou sponou a na sebe mal nádherný modrý habit lemovaný striebornou. Tváril sa chladne a sebaisto. Zvyšok Weasleyovcov vyzeral poriadne vydrhnutý a naleštený, dokonca tá červenovlasá tyčka, ktorá mrkala mihalnicami na Pottera. Draco sa zaškeril. Spýtal sa Harryho, či Ginny rozšírila jeho sexuálne skúsenosti a Potterova šarlátová reakcia viac než odpovedala na tú drzú otázku. Draco si šťastne všimol, že trápenie Pottera bolo oveľa uspokojujúcejšie teraz, než bývalo vtedy, keď boli nepriateľmi.

Zjavila sa Fleur Delacourová a Dracove obočie sa pochvalne nadvihlo. Vyzerala ako zjavenie v tej najbledšej broskyňovej a ten satén žiaril, keď sa ho dotklo letné slnko. Nemohli si vybrať dokonalejší augustový deň. Dracove oči opustili Billovu nevestu a dotkli sa školy v pozadí. Nebolo isté, či sa o pár týždňov Rokfort znova otvorí. Spor o novú riaditeľku či riaditeľa stále pokračoval. Slughorn súhlasil, že sa ešte raz vráti ako Majster elixírov. V prekvapujúcom zvrate udalostí Lucius Malfoy oznámil svoj zámer učiť Obranu proti Čiernej mágii a stať sa novým vedúcim slizolinskej fakulty. Po svedectve Pottera a Rona Weasleyho ho na súde zbavili všetkých obvinení.

Dracovi bolo jasné, že sa jeho otec rozhodol učiť výhradne preto, aby odklonil Draca z tej "šialenej cesty", ktorú si zvolil - menovite jeho rozhodnutie pridať sa ku chrabromilskej fakulte (niežeby mal vážne v pláne tým prejsť, ale prekliato báječne si užíval, keď všetci šli kvôli tomu nápadu do vývrtky), ale tiež jeho pobláznenie do Hermiony Grangerovej. Na Malfoy Manor nastal slušný povyk, keď sa Draco vrátil domov, hoci väčšinu kričania predviedol Lucius. Draco len so spokojným úsmevom počúval - tak rád, že je doma bez toho, aby nad nimi visela hroziaca smrť, že sotva počul slová svojho otca. Lucius sa nakoniec zrútil do svojho nového kresla s frustrovaným pohľadom. Draco prešiel k nemu a pobozkal svojho otca na čelo.

"Budem v poriadku, otec. Všetci budeme."

Dracove stretnutie s Grangerovcami šlo oveľa lepšie. Okamžite si ho zamilovali, zrejme hlavne kvôli jeho úžasne dokonalým zubom. Draco tam strávil niekoľko dní a vychutnával si sprchu tak často, ako sa dalo, súčasne osamote... a aj so spoločnosťou. Na okamih sa začervenal pri tej spomienke a pozrel na Hermionu, aby si pripomenul jej mokré telo pokryté mydlinami.... Zachytila jeho vášnivý pohľad a poriadne sa začervenala. Draco si prial, aby sa ten prekliaty obrad už skončil.

Pochytali posledných smrťožrútov a poslali na ministerstvo na súd - okrem Fenrira Greybacka, ktorý unikol po tom, čo v komnate napadol Lupina. Tetička Bellatrix nešla potichu, šialene jačala, že sa Temný pán vráti ako predtým. Potter s ostatnými si vymenili samoľúbe pohľady nad tým výbuchom - boli si istí, že sú všetky viteály zničené. Jej manžela, Rodolphusa, zabili v bitke so Susan Bonesovou, Nevillom a ostatnými. Susan mala súd a oslobodili ju po tom, čo preskúmali činy Carrrowovcov. Carrowovci pomáhali pri vražde Amelie Bonesovej a ostatných. Susan ministerstvo pozorne sledovalo a musela sa týždenne hlásiť, ale aspoň nebola v Azbakane. Longbottomovci ju vzali k sebe a Draco si prisľúbil, že ten vzťah bude pozorne sledovať. Psychotická Susan s pasívnym Nevillom. No bude to zaujímavé.

Z Potterových narodenín sa vykľula hýrivá oslava. Usporiadali ju v Harryho dome v Londýne - hoci to bolo hrozne nechutné miesto, zvlášť prepchaté Weasleyovcami. Ich dom sa znova staval, ale mali v pláne bývať s Harrym, kým nebude dokončený. Draco si bol istý, že Potterovi neunikla dodatočná výhoda mať tú červenovlasú tyčku pod vlastnou strechou. Večierok začal nevinne spevom, jedením torty a otváraním rozkošných darčekov. Keď mal Draco toho konečne dosť, uniesol Pottera a vzal ho do ošarpaného kúzelníckeho baru. Totálne sa ožrali a Potter bol práve uprostred kreslenia bleskov na bohaté prsia niekoľkých miestnych dievčat, keď ich Hermiona s Ginny vystopovali a to veselie ukončili.

Draco sa s prižmúrenými očami znova pozrel na Grangerovú. Stále si nebol istý, ako sa jej podarilo nájsť ich. Bystrá malá koketa. Možno by z nej mal tú informáciu získať mučením. Tá predstava ho opäť príjemne rozohriala a pozrel sa na Billa s Fleur. Konečne si vymieňali sľuby, vďakabohu.

Nakoniec bolo minulosťou bozkávanie, aplauz, hádzanie kvetín a iných so svadbou spojených prácičiek. Všetci sa presúvali do Veľkej siene na hostinu. Draco zatiahol Hermionu rovno do slizolinského žalára. Bola na neho naštvaná asi dve minúty, až kým ju bozkami nepripravil o rozum.

"Zmeškáme otváranie darčekov," protestovala.

"Vďakabohu," rozvášnene odvetil. Prstami sa prepracúval gombíkmi jej šiat, kým jeho ústa pracovali na priehlbine jej hrdla.

"Nebude to pekné vrátiť sa do školy?" spýtala sa.

"Pekné," súhlasil, keď sa tá látka nakopila pri jej nohách. Krucinál, zase mala na sebe to rozkošné čipkované spodné prádlo. Vo farbe naleštenej medi. Nadvihol ju a odniesol na ten kašmírový koberček, ktorý predtým umiestnil pred kozub.

"Hoci to bude dosť smutné. Náš posledný rok. Nikdy som sa ťa nespýtala, čo plánuješ robiť po škole."

Draco nepočúval. Nezáležalo na tom; vedel, ako ju umlčať.

"Hermiona?" spýtal sa, kým si prebozkávaval cestu pod tú čipku. Zalapala po dychu a prehla sa pod ním.

"Draco?"

"Milujem ťa," povedal a pokračoval v tom, aby to dokázal.

KONIEC!

Autorkina naozaj posledná poznámka:

Táto fanfic bola teda riadne divoká jazda! Nikdy som neočakávala, že napíšem fanfic románovej dĺžky. Všetko to začalo v jeden deň, keď som premýšľala nad motívmi Snapa, Regulusa Blacka a ostatných, ktorí žili počas éry Záškodníkov. Nemyslela som si, že by Regulus odišiel potichu a to mi poskytlo úžasný nápad, že zabil Snapa a prevzal jeho identitu. Presne to spadá do štýlu JKR, že ľudia nie sú tými, kým si všetci myslia, že sú. Som tiež beznádejne oddaná predstave, že sa Draco napraví, hoci sa bojím, že JKR tento názor zdieľať nebude. Len dúfam, že ho nezabije, pretože som si istá, že chcem napísať ďalšiu fanfic, keď raz bude vonku posledná kniha!

Chcem poďakovať všetkým, ktorí viseli na tomto príbehu a hlavne tým, ktorí ma motivovali svojimi neuveriteľnými komentármi. Trvalo mi päť rokov napísať 300 strán môjho vlastného románu, a predsa som tento vykopala von za niečo viac než tri mesiace - spočítajte si to! Mohla som ho spraviť dlhším (niet divu, že knihy JKR majú viac než 600 strán - viete ako veľa prekliatych charakterových zápletiek musí dotiahnuť do konca? Ja som šla zošalieť len z Dobbyho, Percyho, Červochvosta a Greybackovej zápletky), ale postavy v mojej vlastnej knihe ostria svoje meče, pretože ich zanedbávam. A Toryn je skoro ako Draco - nechcem ho dráždiť.

 

Doplňujem fanart:


fanart

 


 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: teras - 23.03. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 25.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Re: 51. kapitola - Epilóg (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 09.07. 2023
|
asi bych měla napsat, jak jsem ráda, že příběh končil, že skončil víceméně dobře, ale to je kámen úrazu. Podle mě pro mnoho postav neskončil dobře. Zemřeli nevinní lidé, Regulus zabil Snapea a ukradl jeho exitenci, Šedohřbet zabil Minervu, Susan přišla o poslední zbytky rodiny a také o rozum, Lucius definitivně zabil pouto k synovi, když jej zaavadil. Narcisa ztratila, už podruhé bratránka, Krátura ztratil pána, atd. Je toho mnoho. Bolest z válečných ztrát zůstává a nezahojí se. Byť si Fleur vzala Billa, byť je Draco oficiálně s Hermionou, přestože Harry se snaží s Ginnou ( a nemyslím, že by jim to spolu fungovalo) .....
Děkuji za překlad, bylo to velmi zábavné číst.
Re: 51. kapitola - Epilóg (Hodnotenie: 1)
Od: Jimmi - 10.07. 2023
| |
Ja ďakujem za prečítanie a komentár. Našťastie po tých rokoch mi zostal v pamäti len Draco a jeho interakcia s triom. Draco ako kamarát Harryho, myslím, že toto bola prvá FF pre mňa s týmto motívom.
Ešte raz díky za pripomenutie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 19.08. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Sagilbra - 10.11. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: marodaro - 15.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: 51. kapitola - Epilóg Od: kikaS - 09.04. 2021
Lepšie ako originál ????

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 51. kapitola - Epilóg Od: mami - 24.03. 2014
Super preklad...a vyborny vyber diela. Bude urcite patřit k tym, ku ktorym sa budem vracat.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: kikina - 18.03. 2014
Povídky od této autorky mám moc ráda, četla jsem jich spoustu, ale všechny Drary. Tuhle jsem úplně přehlédla, takže díky moc za překlad - jinak bych přišla o skvělou povídku, kde je akce, romantika i humor, výborně vyvážené, výborně napsané... a výborně přeložené. Ještě jednou díky všem, co jste se na tomhle díle podíleli. Kikina

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: puv - 03.03. 2014
Ahoj, po dvou letech jsem se k povídce vrátil, když jsem chtěl něco "ověřeného" a je pořád stejně dobrá. Ještě jednou díky celému týmu.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Eily - 27.04. 2013
Skvělá povídka, ani nevím, proč jsem se jí tak dlouho vyhýbala. Mám strašně ráda celou Malfoyovic famílii a tady jsou všichni tři úplně skvělí. Hermiona a Draco jsou dobrý pár, líbí se mi jejich přestřelky a úplně chuderce Mioně rozumím. Mně Malfoy dělat to co jí (narážky, stání až příliš blízko atd.atd.)... Harry je neuvěřitelně milý a o trošku klidnější než v knize. Co ale Voldemort provedl jeho matce, to byl opravdu hnus. Ta kreatura neměla úctu k nikomu a ničemu. Ron se ukázal ve své Weasleyovské parádě a dát ho dohromady s Lunou... Zajímavá myšlenka Jsem ráda, že tady Lupin převzal taktizující úlohu, Rowla dopřála všem Pobertům jen málo času, Cheryl mu to vynahradila. Fred a George byli něco jako Q, jen místo Bonda zbrojili Pottera. Super A co se týče Percyho, mám pro toho brýlatého šprta slabost od Zodpovědnosti nadevše, takže jsem ráda, že se tu ukázal. Ale teda - Regulus a Snape? To jediné mi dělá stále potíže skousnout. To prostě nejde, Severuse zbožňuju jak v kánonu, tak ve fanfikci a s Blackem se smířit nedokážu. Je to vynikající nápad, o tom žádná, ale je mi ho tak líto.... Autorka to pro mě za mě mohla klidně natáhnout, je mi hrozně líto, že to už skončilo. Jsem Ti, Jimmi, moc vděčná za překlad, mé poděkování směřuje i k Rapidez a Dodě. Tuhle povídku jsem si vážně užila

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: klakla - 04.11. 2012
Tak tato povídka byla dokonalá, nejen že tu byl dokonale vykreslený vztah Draca a Hermiony a přitom v ní ještě bylo dostatek prostoru na vyřízení Voldemorta a ještě tak propracovaným způsobem. Jsem naprosto spokojená tato povídka měla všechno, co má skvělá povídka mít. A k tomu ještě dokonalý překlad:-) A rozhovory mezi Dracem a Harrym byla pomyslná třešnička na dortu.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Goddy - 10.07. 2012
Oh, že čo? Kniha? od ní? ohoho  

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: nefrit - 14.06. 2012
Este ze tuto fanfiction sa rozhodola niekto prekladat, pretoze je genialna. Inac by som na nu nenatrafila. :) nieco podobne by sa este hodilo :D

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: nefrit - 14.06. 2012
Este ze tuto fanfiction sa rozhodola niekto prekladat, pretoze je genialna. Inac by som na nu nenatrafila. :) nieco podobne by sa este hodilo :D

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Twilly - 14.06. 2012
Klobúk dolu pred touto poviedkou a klobúk dolu pred týmto prekladom. Konečne maximálne splnil moje požiadavky a očakávania a tým poviedku ešte podporil. Maximálny rešpekt.
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 14.06. 2012
A ja maximálne ďakujem :D 

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Pet002 - 12.05. 2012
Krásná povídka, velké díky za překlad

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: vansmall - 12.01. 2012
Tohle je první povídka kterou jsem na tomhle webu četla. Je dokonalá. Draco se vážně ukáže v dobrém světle, o to, ho mám radši. Když je hodnej ale zároveň hezky ironickej tak je to ta nejlepší kombinace. :D

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: skaredanehoda - 09.11. 2011
Tak toto bol zážitok Málokedy narazím v poviedkach na "rozuzlenie", ktoré by mi nenapadlo ani omylom, a tu sa to podarilo na 100%. Dovolím si tvrdiť, že sa mi páči možno viac ako originál Snape-miluje-Lily. V tomto smere mi to príde realistickejšie. Ďakujem ti moc za preklad, keďže bez neho by som sa s touto poviedkou stretla asi ťažko a to by bola škoda

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: R3n4tk4 - 12.07. 2011
Vážně pěkná povídka, všechno šlo hezky pomalu a postupně, ani jedno zadrhnutí...  Úzasnej překlad, fakt kloubouk dolů Díky

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: eressiel - 15.05. 2011
Děkuji za překlad této povídky.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: ivas1 - 30.04. 2011
ach luxusne! neviem ako sa to stalo ze som sa k tejto poviedke dostala az teraz, ale neuveritelne mi sprijemnila dva dni. preklad perfektny, to uz ani nemusim pisat. skoda ze sa neda stiahnut v pdf. DAKUJEM ZA PREKLAD
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 30.04. 2011
Aj ja ďakujem... pdf... hm, premýšľam, kde sa stala chyba...
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: ivas1 - 01.05. 2011
uz je tu aj pdf-ko. tomu hovorim rychlovka :-) diky

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Zuzana - 24.03. 2011
Tak máme 3 minúty po pol noci a ja som dočítala toto dokonalé dielo. 51 kapitol za dve noci. No zajtra v práci budem zase unavená, ale stálo to za to a okrem toho som sa nedokázala odrhnúť. Draco v tejto poviedke bol nádherne vtipný, ale tu som bola vďačná aj za charakter Luciusa a Narcisy. Mám rada, keď je Draco napriek všetkým chybám milované dieťa, len blbo vychované. Znova som sa bavila na jeho slovných súbojoch s Harrym. Trochu som bola zaskočená nad tým, že sa na záškodníckej mape objavil Snape, keď vypustil smrťožrútov, prečo tam nebolo Regulusove meno? Mapa predsa reaguje na naozajstnú osobnosť. Nie? Minule som si to nevšimla. A až teraz som si uvedomila prečo „Snape“ tak plakal za Siriusom. Bože na druhý-krát všetkých ľutujem ešte viac. S týmto príbehom sa nelúčim, lebo sa k nemu určite ešte vrátim, ale aj tak znova ďakujem za dokonalý preklad a za ten kopec emócií, ktoré som pri ňom zažila.  Bolo to super čítať všetkých 51 kapitol na dva ťahy.
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 24.03. 2011
Tak si ma svojím komentárom potešila. Mne sa toto stávalo s originálom, preklad som si ešte nemala čas prečítať. K tomu Snapovi - v diskusii pod tou konkrétnou kapitolou sme to už riešili. Určite sa zobrazuje správna osoba pri animágoch (Peter). Nespomínam si, či by to niekde bolo potvrdené pri Všehodžúse. Ale aj keby, kúzlo, ktoré vymyslel Dumbledore a "Snapa" urobilo na trvalo, s tým asi počítalo a preto bol na tej mape Snape. Aspoň ja si to tak vysvetľujem, pochybujem, že by to autorke ušlo, len asi nevieme veľa o mape... Že by som požiadala Rapidez, aby sa jej na to spýtala? Môžem to skúsiť. Ďakujem strašne moc za tvoje komentovanie. Tento komentár vyvolal priblblý úsmev na tvári, jednak, že som si spomenula na dej v tejto poviedke, na Dráčika presne podľa môjho gusta a jednak, že mi to potvrdilo, že to stálo za to. ĎAKUJEM!
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Zuzana - 24.03. 2011
Ja som si to s tou mapou tiež vysvetlila, tak, že Albus o nej zrejme vedel (vie o všetkom) tak to kúzlo na Rega prispôsobil. Priznávam, že som tie komentáre nečítala. Autorky sa pýtať nemusíš, určite to myslela takto. ďakujem za krásnu odpoveď, tá zase nechala priblblý úsmev mne :)

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Wiress - 10.03. 2011
Mazaný Draco, koketní Hermino, konec jak má být, prostě nádherný závěr, děkuji :-) 
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 24.03. 2011
Aj ja ďakujem. Síce neskoro, ale nejako mi tento komentár ušiel :D

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: kajinek - 10.03. 2011
omlouvám se,ale nějakou dobu jsem byla bez internetu na počítači a komenty mi z mobilu psát nejdou,takže ted to chci vše dohnat a napravit...děkuju moc za přeložení téhle povídyky..je jedna z nejlepších co jsem kdy četla :-)
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 10.03. 2011
Ďakujem, plne chápem. Mám podobný názor. Škoda, že ho nemala Rowla.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: NikkyD - 08.03. 2011
Wow..jednoducho uzas...uplne uzasna poviedka...tie boje ma obrali o dych a nasledoval vydych pri konci ! dakujem za super preklad!
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 08.03. 2011
Ďakujem za komentár. Som rada, že sa páčilo.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: annemarie16 - 06.03. 2011
Naprosto úžasná povídky. Podle mě je to jedna z nejlepších povídek, jaké jsem kdy četla. Vždy po přečtení nějaké kapitoly, jsem se nemohla dočkat další. Dokonalý příběh....

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: ulli - 06.03. 2011
Velmi děkuji za překlad této povídky, byla jedním slovem úžasná. Velmi se mi líbila a určitě si ji časem přečtu ještě jednou.
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 08.03. 2011
Keby to takto napísala aj Rowla, že? Škoda, večná škoda. Ďakujem.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Nenriki - 06.03. 2011
tato poviedka ma neskutocny rozsah, ale aj tak najlepsie moje pocity vystihuje: "skoda, ze uz je koniec".
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 08.03. 2011
Chcelo by to pokračovanie, že? Ďakujem

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: maria - 06.03. 2011
dakujem za nádhernú poviedku

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: adina - 06.03. 2011
tak tato poviedka mi uz teraz chyba .. ja nemam vlastne slova ktore by opisali pocit z tejto poviedky  .. jednoducho skvela dakujem

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: MayuDaphneMalfoy - 06.03. 2011
Znovu to čtu a znovu bulím jako malá holka  Ty emoce , nervy , slzy smutku i radosti , naděje, očekávání a šok , to všechno mě provázelo při čtení Fénixa a bude mi to chybět  Vím , že budou další překlady , ale Fénixa si budu číst pořád dokola . Už se totiž nemusím bát , že to skončí špatně .

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: LilyHP - 05.03. 2011
Túto poviedku som si nechávala do zálohy a asi pred týždňom som ju prečítala naraz. Neraz som mala až husiu kožu. Krásne dielo a ešte lepší preklad :D Takže za neho veľmi ďakujem :)
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 05.03. 2011
A ja ďakujem za komentár. :D Najhoršie je, že ľudia začínajú čítať od tých najlepších (posledných) poviedok, či prekladov a keď sa "prehrabú" na začiatok, musím sa červenať a zvažovať, či tie staré preklady neoprášim...

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: kometa - 27.02. 2011
Jimmi, díky moc za překlad, Doda, díky moc za betaread! Odvedly jste skvělou práci  Myslím, že je to velmi povedená alternativa 7. dílu. Čtení jsem si moc užila a přerušovala jsem ho jen z donucení a nerada. Líbil se mi Draco, ale vlastně se mi líbili všichni Ten závěr byl ovšem mazec. Severus-Regulus, to byla teda bomba. Lucius a jeho nefungující avada - fakt se mi moc ulevilo, že není autorka takovej drsoň. A Voldemort téměř k neudolání - to se přiznám, že se mi víc líbí originál. A taky se mi moc líbí výraz "zaavadiť" Děkuju moc, bylo to jako mít dva dny prázdniny
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 27.02. 2011
Som rada, že sa páčilo. Ja by som určite túto verziu sedmičky brala radšej. Ďakujem moc za komentár.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: soraki - 24.02. 2011
TAk a je tu konec... bude mi po téhle povídce smutno... byla skvělá, hodně se mi tu líbil Draco a vůbec... i ten konec byl fajn... Moc ti děkuji za překlad a Dodě za betování, muselo to být náročné, zvlášť, když je to ten typ povídky, co tě strhne dějem a opravy jsou pozapomenuty těším se na pdf a snad se někdy zmůžu na to, abych si toto báječné dílko vytiskla pro čtení před spaním
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 24.02. 2011
Ďakujem za všetky komentáre. Každý jeden potešil. Som rada, že sa páčilo.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Kaitlin - 23.02. 2011
Normalne jsem se ke cteni tech poslednich kapitol nedostala driv jak dneska! v sobotu mi odesel komp a az do vcerejska byl naprosto nepouzitelnej! :) Coz bylo desny, kdyt tu na netu bylo tolik veci, na ktery jsem se tesila. Ale jsem rada, ze jsem si to mohla precist, hrozne se mi to totiz libilo. Tuhle povidku vazne zboznuju a hrozne me mrzi, ze uz skoncila. Ale libilo se mi, jak to dopadlo, i kdyz by vubec neuskodila mensi informace o tom, jak se Lucius popasuje s roli ucitele a jak se bude snazit draca a miu rozdelit. :D Ale nemuzu chtit vsechno, hlavne ze ti dva ve zdravi prezili a je to vsechno tak, jak to je :D Takze moc dekuji za tuhle uzasnou povidku, milovala jsem ji a urcite si ji jeste jednou prectu, minimalne...ostatne jako vsechny povidky, co tu mas. A hlavne se budu tesit na dalsi :P
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 23.02. 2011
Ďakujem! Páni, to si ani neviem predstaviť, že by som tak dlho bola bez netu. Blé... Ak budeš mať tip na slušný originál, môžeš dať vedieť. Mám v zálohe len tie ála humor. A ďalší? Potkaník a Popoluška (z tých čo stoja). Ešte raz ďakujem.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jacomo - 23.02. 2011
Milá a úžasná Jimmi - a rovněž kmotřičky Rapidez a Doda357! Nedokážu zcela vyjádřit svou vděčnost za to, že jsem si mohla přečíst tenhle výjimečný příběh. Příběh plný akce, dramatických zvratů, nečekaných odhalení, napětí, ale i něžné romantiky a lechtivých okamžiků. Četla jsem kapitolu za kapitolou a zajíkala se vzrušením, zvědavostí, strachem, nedočkavostí. Občas jsem lapala po dechu, jak blízko se autorka dostala k původní myšlence JKR (Červíčkova stříbrná ruka), a občas žasla nad bezbřehou fantazií (skutečná identita "Snapea" - myslím, že něco takového jsem tady viděla poprvé). Skutečně to byla jízda. Šílená a nádherná. A já děkuji za lístky do první řady. PS: Tahle povídka jde přímo do SSSS (soukromá soví síň slávy ). Jakmile tu bude pdf, stahuju, tisknu a čtu si to znovu. Nejlépe večer před spaním. Opakovaně. PPS: Vím, že tentokrát jsem se vyhnula pravidelnému komentování jednotlivých kapitol, ale jak už jsem kdesi přiznala, rychlost přidávání byla tak vysoká, že jsem prostě nestíhala. Tímto se za to dodatečně omlouvám. Budu se snažit napravit to příště.
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 23.02. 2011
V pohode, tento komentár vyvážil všetky ostatné. Ešte som fakt nikdy nemala taký dobrý pocit z dokončenej poviedky ako z tohto. Autorka je skvelá, škoda že už má len Drarry. Dokonca som prečítala jej román (prvú časť z Trilógie, niečo na štýl Pána prsteňov) - teda chvíľu mi trvalo kým som sa dokázala preniesť zo sveta HP a prestať porovnávať, ale stálo to za to a teraz moja dušička piští po druhom diely. Keby som vedela, že to má viac častí, tak sa do toho nepustím, ale jeden blond hrdina a druhý čierny, nepriatelia na život a na smrť, no odolaj. A nakoniec došlo aj na mágiu a Temného kúzelníka. Myslím, že toto už nič neprekoná. Minimálne nie v tomto žánre (akčné Dramione z doby Rokfortu). Kvalitou, nápadom, všetkým. Takže čo ešte zostáva? Porokfortská éra (ani nie, je tu Roomies a Revenant), manželský zákon, parrenting class... nič moc. Takže zatiaľ zostávam len pri Potkaníkovi. Ďakujem za všetko. A pjosím Roomies.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: verinka - 21.02. 2011
Velké gratulace k tomu, že jsi dovedla tuhle fantastickou povídku, až do konce. Protože ona má opravdu všechno, co by si kterýkoli milovník Dramione mohl přát. Tedy děkuji za seznámení s ní, výborné překlady, svatou trpělivost. A doufám, že nám v blízké době představíš zase nějakou další lahůdku :)
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 22.02. 2011
Aj ja dúfam, hoci o lahôdke pochybujem. Stále hľadám, ale asi sa zatiaľ budete musieť uspokojiť s Mayou a dokončením prekladov, ktoré som si nevybrala sama. Ďakujem.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Maenea - 21.02. 2011
Byla to jízda. Šílená, úžasná, bláznivá, krásná, promyšlená, romantická, dobrodružná a skvěle přeložená Děkuji Jimmi i Doda357, vážně jsem si to díky vám perfektně užila.
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 21.02. 2011
Ďakujem, som rada, že sa páčilo.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Aha_Lucia - 21.02. 2011
červenovlasá tyčka - to myslel ako tyč, alebo normálne.. grcka? je to kruté, ak áno Okamžite si ho zamilovali, zrejme hlavne kvôli jeho úžasne dokonalým zubom. - och, toľká skromnosť! Psychotická Susan s pasívnym Nevillom. - budú sa dopĺňať no, len by som bola zvedavá na tie decká potom.. och, Lucius a učiteľ? rawr páči sa mi Potterova párty, aj keď to skončilo bleskami   no, čo k tomu dodať, poviedka bola perfektná, preklad bol úžasný a my môžme ďakovať, že si nám tento zážitok sprostredkovala VĎAKA!
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Aha_Lucia - 21.02. 2011
a je naozaj strašidelné, že si vedela od Rowly vydedukovať toľko vecí, brrr!
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 21.02. 2011
Presne, to ma na tom šokovalo najviac. Práve som po 3 dňoch dočítala jej prvý diel originálneho románu (keby som vedela, že je to trilógia - fantázia na štýl Pána Prsteňov, vlastná krajina, národy, všetko), neskutočné, mali by to natočiť ako film. Ďakujem moc  

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: SARA - 21.02. 2011
Skvělá povídka, moc moc děkuji za překlad.
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 21.02. 2011
Aj ja ďakujem za komentár.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: adelina - 21.02. 2011
Opravdu úžasná povídka, která mi bude chybět. Velké, velké díky tobě Jimmi a samozřejmě i betě.
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 21.02. 2011
Ďakujem za pochvalu. Veľa ľudí sa jej vyhne len preto, že je to Dramione.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Sammi - 20.02. 2011
Povídku jsem četla jedním dechem a musím říct, že na takhle povedené dílko už jsem dlouho nečetla. Moc moc gratuluji k dokončení protože to opravdu stálo za to! Více slov mi nezbývá, neboť všechny byly odváty zájmem a úžasem. Díky. Sammi
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 21.02. 2011
Musí to byť paráda prečítať si to naraz a nečakať na každú kapitolu. Robím to sama u cudzích poviedok (veľmi výnimočne sa začítam do rozpísaných vecí), takže chápem. Ďakujem že si dala vedieť čo si o tom myslím. A straaašne ma teší, že sa to páčilo.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Daisy - 20.02. 2011
Nieeee:( je koniec:( fňuk.. Ja viem že som vôbec nekomentovala, ale patrila som k najväčším fanúšikom tejto poviedky Totálne som ju žrala a idem si ju prečítať znova. Je neskutočné, ako rýchlo si to dokázala preložiť, neskutočný obdiv ďakujem moc, že si to prekladala Bolo to neskutočné  
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 21.02. 2011
Ďakujem. Som rada, že si aspoň dala vedieť, že to čítaš. A že sa páčilo.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: mima1990 - 20.02. 2011
Tak toto je najlepšia poviedka akú som čítala bude mi chýbať...je síce fajn,že už nebudem netrpezlivo čakať na nové kapitoly,ale na druhej strane aj keby má táto fanfiction 100 kapitol nevadilo mi to už teraz mi je za tým smutno
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 21.02. 2011
Škoda že už autorka nemá ďalšie Dramione. Má kopec podobne dobrých Drarry, ale na to musíme nájsť niekoho iného. Dokonca som včera v rámci oddychového týždňa začala čítať tú jej románovú prvotinu. Ďakujem za komentár.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Lucka - 20.02. 2011
Páni. Koniec ??!! Až sa mi nechce veriť..Predstava Draca v chrabromile pobavila                Dodatočne tento komentár spájam s tým k predchádzajúcej kapitole. Čítala som ich naraz.Nato, aká ohromne dlhá kapitola toto bola, musím podoktnúť, že ma vobec neomrzela a kľudne by som ešte tak zo dvadsať kapitôl zniesla Možno aj pre tvoje tempo prekladania. Stále neviem pochopiť, kde berieš tú energiu neustále prekladať, hlavne, keď vezmem do úvahy povinnosti v reálnom živote. Jimmi, odviedla si neskutočnú prácuf a veľmi si cením toho, že si ešte stále tu sa prekladáš ďalej. Viem, že to niekedy musí byť ťažké, hlavne s čitateľmi ako som ja - často zabúdajúci zanechať komentár. Veľká vďaka, že si na nás ešte nezanevrela. ( Dúfam) Teším sa na tvoje ďalšie preklady a pri nich už sa pokúsim byť viac dôsledná a riadne komentovať. Díky Jimmi.    
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 21.02. 2011
Neuveríš, ale ja som si fakt prvý raz myslela, že tam skončil - tá jeho poznámka v Epilógu, že ich len naťahoval, mi ušla. To bol myslím dôvod, prečo som to nejak dala bokom - zdalo sa mi to pritiahnuté za vlasy. Život je pes, ale väčšinou si za to môžeme sami. A ak aj nemôžeme, väčšina ľudí si aj tak bude myslieť, že áno. Takže toto je taký úlet od reality - pri tomto tempe a čase, čo tomu venujem, nemám čas myslieť na "blbosti". Lenže je to začarovaný kruh. Vďaka tomu, že nemám čas, sa tie "blbosti" len kopia. Ale potom sa objaví zopár úžasných komentárov a človek má znova pocit, že to za to stojí. Väčšinou sa mi darí udržať normálnu hranicu. Lenže keď si všimneš, čo teraz prekladám - akosi sa začínam vyhýbať vo svete FF vážnym poviedkam. Na druhej strane, ešte nejaké fakt super dobré zostali? Určite, len ja som na ne nenarazila. Alebo narazila a nevšimla si. Viem o troch, ktoré by za to stáli, ale nie sú dokončené a asi už nikdy nebudú. Ďakujem ti.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Hanna - 20.02. 2011
Úplne som zamrzla. Za touto poviedkou mi bude veľmi ľúto. Ani neviem, čo by som napísala, asi iba jedno veľké ďakujem všetkým ktorí sa podieľali na preklade, veľmi si to cením, aj preto, lebo inak by som na túto poviedku zrejme nenatrafila a pravdepodobne by som sa ani nepustila do čítania v originály. Bude mi smutno, ešte som si ani poriadne neuvedomila, že je koniec.
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 21.02. 2011
Práve som zistila, že tá poviedka má len cca 145000 slov, takže to nebolo až také dlhé. Môžeš sa k nej kedykoľvek vrátiť. Neviem, či je len tým, že je posledná, ale mám dojem, že je to najlepší siedmy ročník. Teda, ono to boli len prázdniny a autorka by mohla siedmy ročník ešte len napísať, ale aj tak. LIP bol skvelý, ale toto bolo profesionálnejšie aj napísané aj premyslené. Okej, takže toto sú najlepšie prázdniny a LIP je najlepší siedmy ročník. Kompromis, nie? Ďakujem za komentovanie.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: cathyt - 20.02. 2011
Ďakujem za nadherny zážitok. Vyberaš si skvele poviedky, rychlo prekladaš a tvoja beta(y) je (sú) úžasná (é).:-))))))) Teším sa na ďalšie poviedky.
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 21.02. 2011
Som rada, že sa páčilo. Snáď ani ďalší výber nesklamal (Potkaník), to že patrí k TOP snáď niečo znamená. Ďakujem.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: iway - 20.02. 2011
krásná povídka, která ukázala jaké další možnosti můžou ve fanfiction být. měla dobrý nápad a dobrý styl psaní. velké díky za překlad
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 21.02. 2011
Aj ja ďakujem. Tento Draco sa mi páči tisíckrát viac ako ten v kánone.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: lucianna - 20.02. 2011
Tak to bola úžasná poviedka. Krasný záver, perfektný dej. Dokonalý preklad. Som sťastná, že som si ju mohla vôbec prečítať. Ďakujem.
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 20.02. 2011
Aj ja ďakujem za podporu. Veľa to pre mňa znamená.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: teriisek - 20.02. 2011
Myslela jsem, že budou zbývat ještě dvě kapitoly, ale ona ta 52. byla ta bonusová, že? Epilog pěkný, i když na tu předchozí akci to prostě nemělo;) Děkuju moc za překlad téhle úžasné povídky, nepřestane mě udivovat autorčina fantazie a její schopnost trefit se do spousty věcí, které se pak v originálních knihách skutečně objevily. A samozřejmě musím vyzdvihnout nejen kvalitu tvého překladu, ale i tu neuvěřitelnou rychlost - doteď nechápu, ale smekám! Takže ještě jednou díky a předem se těším, co si pro nás připravíš příště:)
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 20.02. 2011
To som zblbla ja. Síce v popise kapitoly bolo napísané 51, ale prirátala som k tomu tú bonusovú a v menu dala 52 (až pri preklade som zistila, že jej autorka dala číslo 38 bonus a nie 52). Sorry za tie zmätky. Nabudúce: Potkaník a Popoluška (obe humor). A možno ešte jedna poviedka od Mayi, vážnejšia, ktorá rešpektuje Epilóg. Zapôsobila na mňa, a to už v poslednej dobe dokáže len máloktorá poviedka. Väčšinou je to ale otázka náhody - teraz prechádzam staré veci, ktoré som si len poznačila alebo len nakukla, možno, snáď... Ešte stále sú na tomto webe príliš dlho rozrobené poviedky. To že som sa rozhodla pre Potkaníka bolo z dôvodu testovania svojich schopností na niečom takom. Zvyšok je len správny slovník a dostatok času. Bez toho, že by som chcela tie poviedky znevážiť, ale už som podobné veci prekladala, takže je to len o čase. Potkaník je fakt výzva, neskutočne sa na tom namakám. Ďakujem za všetko.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: bbarka - 19.02. 2011
Neznášam konce, neznášam konce, neznášam konce!!! Takže...Jimmi, ďakujem veľmi pekne, ty vieš, že si tvoju prácu na tomto webe neuveriteľne vážim! Tento preklad sa rozhodne zaradí medzi best of hp.kizi A už som to tuším písala aj viac krát, ale keď mám hlboký zážitok, neviem zosmoliť poriadny komentár...ale naozaj ďakujem!!! Rovnako aj dode, ktorá je 100% vynikajúca beta (vidím to aj pri svojom preklade) a tiež ďakujem Rapidez, že nám to tu toľkokrát zachránila...drží ma to nad vodou...takže dámy ďakujem miliónkrát P.S. Posledná Dracova veta v epilógu spôsobila, že som sa asi minútu nevedela poriadne nadýchnuť...videli ste už niekedy také krásne ukončenie??? 
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 20.02. 2011
Pripomína mi to Their Room - Chýbaš mi, len toto už prešlo na dospelácky level. Ďakujem ti. Nakoniec spočítam komentáre, ale nepredpokladám, že by ti pri nejakej kapitole chýbal. Díky moc.  

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: anonym - 19.02. 2011
ďakujem za preklad tejto poviedky.
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 20.02. 2011
Ja ďakujem za komentovanie.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: myska111 - 19.02. 2011
Tato povídka mě bavila, místy romantická, místy nervák na padnutí. Velmi se mi líbil vývoj postavy Draca. A milý romantický závěr byl takovou třešničkou na dortu. Tato povídka mi bude chybět, ale doufám, že Jimmi bude pokračovat v překládání. Tento překlad mě dokázal neuvěřitelně vyáhnout do děje Díky
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 20.02. 2011
Jimmi bude pokračovať. Mám Potkaníka a dokončujem Popolušku. Teda Eli má ešte rozrobenú 10. kapitolu, ale ďalej už zopár kapitol urobím ja. Ďakujem za komentár.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: kukuriciarka - 19.02. 2011
a čo teraz? ako to mám stráviť? ja budem asi ozaj týždeň plakať do vankúša... ono to skončilo!!! takúto dokonalú poviedku človek nenájde každý deň. bola naozaj úchvatná! a je niekto v kontakte s autorkou, mohol by jej, prosím, odkázať, že jedna milovníčka fanfiction zo Slovenska jej posiela tisíceré díky za to, že nemrhá svojím talentom? ďakujem čakala som, či to neskončí tak ako LIP, ale toto bol krásny epilóg, nenútený, nesilený bude mi veľmi chýbať všetko to vzrušenie z tejto poviedky dokonca aj Lucius Malfoy sa mi tu pozdával s Narcissou tvorili prekrásny pár a spolu s Dracom boli azda príkladom rodinnej lásky samotný Draco bol v tejto poviedke proste dokonalý jeho vnútorné monológy a poznámky nemali chybu zaujímavý koniec - na dôvažok sa budem môcť aspoň zamýšľať, čo by bolo, keby Draco naozaj prestúpil a aké príhody by zažívali v "novom svete" len by mi tam veľmi chýbala McGonagallová, neviem si predstaviť lepšieho adepta na rolu riaditeľa školy... je jej ozaj škoda :´((( strácam slová, keď si pomyslím, že už zajtra sa zobudím bez tejto poviedky... to je ozaj na zaplakanie... ako keď skončia krásne prázdniny... Jimmi, si skvelá prekladateľka, a ak vravíš, že doda357 ti bola oporou, tak potom svoje ďakujem vyslovujem aj tvojej bete dode spolu tvoríte skvelú dvojicu a čo sa týka Rapidez - len tak ďalej! podporuj Jimmi, ako môžeš, lebo vďaka tebe (ako píše sama Jimmi) a hlavne vďaka Jimmi majú mnohí z nás denne o dôvod viac pre radosť Jimmi, ĎAKUJEM
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 20.02. 2011
Už som spomínala, že dokážeš písať neskutočné komentáre, ale radšej to zopakujem. Je to nádhera, človek má fakt pocit, že to má zmysel. Po každej dokončenej poviedke upadám do stavu, kedy zvažujem čo ďalej, ale keďže som si vzala Potkaníka (predvídavo, už som vedela, čo príde), akýkoľvek koniec neprichádza do úvahy. Takže pokračujem. Ďakujem ti strašne moc.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Zuzana - 19.02. 2011
Nádherné, dokonalé dychberúce :) Ďakujem Jimmi, Doda357, Rapidez. Koniec bol taký balzam, po tom všetko čo sa udialo. Nakoniec som rada, že Draco zostane v Slizoline. Bola by z toho pekná ďalšia časť tohoto príbehu, ako chce Malfoy "zachrániť syna" a bolo by zaujímavé sledovať ho ako profesora. Dám si pár dní oddych a idem si toto dielo vychutnať znovu v kuse a užijem si ho počas niekoľkých nocí :) A bude to obrovská zábava, keď už viem, že sa nemusím báť.
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 20.02. 2011
Presne, rada by som si niečo také prečítala. Poznám len poviedku, kde to síce urobil, ale nebol na tej správnej strane a už si nespomínam, ako to s ním dopadlo. Teraz ma napadol správny preklad názvu - Nemám v tomto veľký zadok? Takže si vieš predstaviť žáner. Normálne zvažujem, že si to idem znova prečítať, pretože si nedokážem spomenúť ako to dopadlo s Luciusom. Díky moc

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Svetluska - 19.02. 2011
Na každé pokračování téhle povídky jsem se moc těšila. A i když jsem už kolikrát večer po práci padala únavou, tak jsem si další kapitolu nenechala ujít. Ještě jednou díky za tvůj skvělý a neuvěřitelně rychlý překlad.
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 20.02. 2011
Aj ja ďakujem. Ja by som to parafrázovala - i keď som už koľkokrát večer padala únavou, musela sa som sa pustiť do ďalšej kapitoly. Práve preto, že som vedela, ako na to ľudia čakajú. Som rada, že výber nesklamal.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: JSark - 19.02. 2011
Lucius na Rokforte? DD Bola to úžasná poviedka skutočne neuveriteľného rozsahu a s ešte neuveriteľnejším bleskurýchlym prekladom, za ktorý som fakt veľmi vďačná tebe, bete aj Rapidez.
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 20.02. 2011
Presne! Vieš si ho predstaviť? Ála slečna Grangerová sa nám zase predviedla, pán Malfoy mohli by ste sa pozerať niekam inam, a áno, máte trest, ale nie spolu... Taká kombinácia Snapa s Dumbledorom. Bol to zaberák, potrebujem vydýchnuť, ale stálo to za to. Ešte snáď z ničoho som nemala taký dobrý pocit. Ďakujem za podporu.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: denice - 19.02. 2011
Vidím před sebou tu scénu - všichni v gala, dojatě posmrkují, stírají slzy štěstí, a Draco tam stojí a těší se, jak všechny vytáčí svými nápady a plánuje zatáhnout Hermionu do nejbližší postele. Prostě ho miluji! Moc ti děkuji za krásné hodiny strávené s tvým brilantním překladem. Vím, že se mi bude stýskat, ale plánuji se vracet.  Děkuji za všechno. 
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 19.02. 2011
Ďakujem. Na záver plánujem spočítať komentáre, myslím, že budeš mať najvyššie číslo :D Je mi trošičku smutno. Ale Potkaník to napraví. Mimochodom, k tej tvojej poznámke u Potkaníka ohľadne schopnej náhrady - neteš sa príliš, dobre? Aby si nebola sklamaná. Nie je to môj výber, ale pokúsim sa o nemožné.

Re: 51. kapitola - Epilóg Od: doda357 - 19.02. 2011
Táto poviedka mi bude neuveriteľne chýbať. Bola presne podľa mojich predstáv, občas správne romantická, inokedy dosť akčná, smutná, ale hlavne stále úžasná Epilóg dal za tým krásnu bodku. Bol skvelý. Najskôr Dracove hriešne myšlienky, dokonca sa aj začervenal Potom to, ako s Harrym oslavovali a dievčatá ich vypátrali. Dokonca Lucius ako tak predýchal jeho vzťah s Hermionou A chce byť učiteľom a vedúcim Slizolinu, wow Dokonca aj veľkú časť smrťožrútov pochytali. Harry býva s Weasleyovcami a Ginny má vždy po ruke, čo viac si môže chlapec priať? A koniec bol neuveriteľne romantický. Jednoduché milujem ťa... Takže, čo k tomu dodať? Snáď len to, že som veľmi rada, že som sa na tejto poviedke mohla podieľať a ak budeš niekedy potrebovať moju pomoc, aj keď nie je bohvieaká, tak budem rada, keď sa ozveš. Ja na preslovy na koniec nie som, takže už nič lepšie sa mi nepodarí vymyslieť. Ešte by som ti rada povedala, že ťa veľmi obdivujem. Tvoje preklady sú vždy skvelé. Tvoja rýchlosť neuveriteľná Takže ti patrí obrovské ďakujem za to, že prekladáš A ešte ďakujem za prekrásne venovanie P.S. Môj ostrý zrak bol na konci trošku zahmlený, takže som si nevšimla, že v druhom odstavci autorkinej poznámky by malo byť ktorí s mäkkým i Množné číslo...
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 19.02. 2011
Napravené, to je chyba, čo som si mohla všimnúť aj ja :D Ďakujem a stojím si za každým slovom, čo som napísala.
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: doda357 - 19.02. 2011
V tej vete za tým ktorí, je ešte jedno ktorý s chybou Len otravujem, prepáč
Re: 51. kapitola - Epilóg Od: Jimmi - 19.02. 2011
Už som preťažená... V pohode, za takéto hrubky by som si mala... Si poklad.

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke