Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

40. kapitola - Dracov fanklub

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 01.02. 2011 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:
Ďalšia kapitola :D
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

DRACO: PHOENIX RISING

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3414902/40/Draco_Phoenix_Rising

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

  VAROVANIE: POVIEDKA BOLA NAPÍSANÁ PRED VYDANÍM SIEDMEJ KNIHY. AKÁKOĽVEK ZHODA JE ČISTO NÁHODNÁ. VARIABILNÁ DĹŽKA KAPITOL. POUŽITIE ČESKÝCH NÁZVOV, AK SA MI PÁČIA VIAC.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson, ktorá napísala túto fanfiction.

 

Kapitola štyridsiata - Dracov fanklub

Draco bol zdesený. "To je podlé dokonca aj na Temného pána."

"Mala som podozrenie, keď sme tu boli naposledy," povedala Hermiona. "Vyzeralo to, ako keby bola nedávno porušená zem. Nechcela som, aby sa to Harry dozvedel. Zo zrejmých dôvodov."

"Ako ho do pekla odtiaľ dostaneme?"

Ron ich oboch sledoval. Pleť mal popolavú.

"O čom to rozprávate?" zmätene sa spýtal Neville.

Hermiona sa na neho vážne pozrela. "Myslíme si, že v hrobe Lily Potterovej je pochované niečo, čo je pre Temného pána dôležité. Niečo, čo musíme získať a zničiť."

Neville bol zdesený. "Ale, to je... to je choré!"

Hermiona prikývla. "Celkom jeho štýl. Voldemorta by pobavilo zneuctiť hrob ženy, ktorá priviedla na svet jeho najväčšieho nepriateľa. Hlavne ak zvážite, aký účinok by to malo na Harryho."

"Si si tým istá?" spýtal sa Draco. Miesto odpovede Hermiona vrhla kúzlo. Žiariaca sieť čiar sa vznášala nad hrobom a mizla v zemi. Draco potichu zaklial.

"Čo je to?" spýtal sa Ron.

"Akýsi druh ochrany." Hermiona prešla rukou cez žiariacu sieť bez nejakého účinku. "Nespustí sa pohybom nad povrchom, ale stavím sa, že v okamihu, kedy by sme sa pokúsili pohnúť hlinou, boli by sme obklopení smrťožrútmi. Alebo samotným Voldemortom."

"Čo ak sa do toho pustíme z iného uhla?" navrhol Draco. "Tak, ako sme to urobili v Riddlovom dome?"

Hermiona sa rozhliadla. "Myslíš kopať za tými ochrannými hranicami a potom zamieriť smerom k hrobu?"

Prikývol.

"Tie ochrany sa asi tiahnu okolo celej rakvy. To by bolo príliš veľa kopania. Radšej by som to kúzlo prelomila."

"Dokážeš to?" spýtal sa Ron.

"Myslím, že áno. Bude to podobné ako práca, čo sme urobili s...  s pohárom. Ovládni a rozptýľ."

"Teraz to nemôžeme urobiť."

"Samozrejme, že nie. Nemáme čas, mimo iného. Ani nie sme pripravení. Budeme sa sem musieť vrátiť."

"Kedy?"

"Radšej skôr než neskôr, ale musíme to urobiť tak, aby sme nevarovali Harryho alebo Fénixov rád. Neville môže zastúpiť Harryho. Pretože Luna neznáša premiestňovanie, môže zostať a dohliadnuť na Harryho. Dnes večer je príliš skoro - musíme zhromaždiť zásoby a ja potrebujem tieto ochrany preskúmať."

"Je ti jasné, že na tom mieste budú aj ďalšie pasce?" poznamenal Draco. Prikývla.

"Budeme musieť byť pripravení na čokoľvek."

"V poriadku," odvetil Draco. "Sústreďme sa na stretnutie so Snapom. Nie som si istý, či chcem, aby sa dozvedel, že som zadobre s Harrym Potterom. Ako ste povedali, nemáme potuchy o jeho motívoch. Jeho nenávisť k Chlapcovi-Ktorý-Prežil vždy vyzerala skutočná."

"My štyria zostaneme vzadu, z dohľadu. Môžeš nám dať signál, ak nás budeš potrebovať." Hermiona sa dotkla mince na hrudi. Draco pokrútil hlavou.

"Ak je to pasca, budú sa tam pofľakovať aj smrťožrúti. Je dosť blbé, že nás nenapadlo použiť Všehodžús - všetci ste sa mohli vydávať za muklov."

"Možno môžeme aj tak. Dosť, aby sme prešli letmou prehliadkou. Koľkí smrťožrúti nás na pohľad spoznajú? Okrem Luciusa Malfoya nás nikto z nich nepozná viac než len letmo."

Ron sa krátko zasmial. "Áno, počas vrhania niekoľkých výstrelov z prútika, kým sa nás pokúšali zabiť."

"Presne. Takže ako si si vymenil farbu vlasov s Harrym? To bude dobrý začiatok."

Draco strávil ďalších štyridsať minút tým, že sa hral na kaderníka a priznal si, že sa tým parádne bavil. Na Hermioninej hlave vyskúšali niekoľko farieb a nakoniec sa zhodli na platinovej blond. Pracovala na ich vyrovnaní, kým sa Draco presunul k Lune. Vyčaroval pre ňu zrkadlo, aby mohla obdivovať svoje myšičkovo-hnedé vlasy s prúžkami ružovej a fialovej.

"Si si istá, že si toto robia muklovia s vlasmi?" pochybovačne sa spýtal Draco Hermiony.

"Nikto sa na ňu dvakrát nepozrie," uistila ho. Neville dostal podobnú úpravu vlasov so žiarivým odtieňom zeleného citróna, ktoré Hermiona natupírovala do divokých špicov. Premenila mu oblečenie na čiernu kožu so striebornými cvokmi. Longbottom sa do krvi hanbil, ale bol naprosto nespoznateľný. Luna sa na ňom zachichotala.

"Vy dvaja vyzeráte ako pár," poznamenala Hermiona. Dala Lune krátku čiernu sukňu  prekrytú čiernou organzou a sieťované pančuchy. Ružové tielko na ramienkach zakrýval dlhý čierny kabát. Luna sa z každého uhla obdivovala v zrkadle.

Potom bol na rade Ron. S Dracom na seba zazerali.

"Je blbé, že sa nedokážeme zbaviť Weasleyho pieh. Mohol by som ho urobiť plešatým a stále by bolo jasné, že je to Weasley."

"Možno sa ich dokážeme zbaviť," zamyslene povedala Hermiona.

Ron sa zatváril ustarane. "Čo chceš urobiť?" spýtal sa nervózne.

"Nemaj obavy, je to len mejkap."

Vytasila sa s malou okrúhlou vecičkou a postupne nanášala púder na Weasleyho tvár - čo nebolo ľahké, pretože sa po celý čas krútil ako osemročné decko. Draco žasol nad hašterivými poznámkami, ktoré si tí dvaja vymenili. Ako vôbec mohlo Weasleyho napadnúť byť voči Hermione romantickým? Chovala sa skôr ako jeho matka než jeho dievča."

"Krucinál, to smrdí!" protestoval Ron.

"Je mi jedno, či je to kolínska z tchora, zaberá to. Alebo by zaberalo, keby si sa nehýbal."

"Ako dlho to môže trvať? Už si bola na mojom nose šesťkrát."

"Nuž, máš tam veľa pieh."

"Ak zvraštím nos, praská mi celá tvár."

"Tak ho nekrč, ty blbec."

"Nevolaj ma blbcom. Gáááh! Dostalo sa mi to do úst! Chutí to hrozne!"

"Keby si čušal, neskončilo by to tam. Teraz drž!"

"Ako môžu dievčatá nosiť toto svinstvo? Je to hrozné!"

Hermiona si podráždene vzdychla, ale konečne skončila a pozrela sa na svoju ručnú prácu, a uškrnula sa na Draca.

"Nie zlé," priznal a poťapkal Weasleyho svojim prútikom po hlave. Možno trošku silnejšie než bolo treba. Weasley zazrel. Vlasy sa mu zmenili na čierne ako uhoľ. "Z nejakého dôvodu stále vyzerá ako Weslík."

Hermiona vyčarovala trochu gélu a ulízala Ronove vlasy nahladko dozadu. Potom mu premenila oblečenie na muklovský oblek s viazankou. Zachichotala sa nad výsledkom.

"To je lepšie. Vyzeráš ako mladý riaditeľ pohrebnej služby. Alebo predavač v autobazáre."

Draco s Ronom sa na seba nechápavo pozreli, ale ani jeden sa nič nespýtal. Stačilo, že Ron už bol nespoznateľný. Aj Hermiona. S vyrovnanými vlasmi, ktoré jej viseli hlboko pod pás. Bola z nej úžasná blondínka. Zmenila si oblečenie na krátke, bledozelené šaty s vysokým živôtikom a jemnými ružovými kvietkami. Na nohách mala biele sandále. Nevyzerala by nemiestne ani na jednej z tých matkiných záhradných slávností. Až na to, že žiadna čarodejnica by si nikdy na seba nevzala takú krátku sukňu.

"A čo ty Malfoy?" spýtal sa Ron. Draco pokrútil hlavou.

"Načo sa obťažovať? Nechcem, aby Snape skúmal každú tvár, aby ma našiel. Ak je to pasca, radšej by som bol návnadou než úlovkom."

"Ako sa za bieleho dňa primiestnime na Stonehenge? Nečakané objavenie sa istotne vydesí muklov a ministerstvo bude dychtiť po našej krvi."

"Nepomáha nám ani to, že to prekliate miesto je na blbej, rovnej, pustej planine."

"Ale je tam zopár stromov. Spomínaš si? Pripusťme, dosť dlhá prechádzka, ale máme čas."

Draco si vzdychol. "Nepomôžeme si. Weasley, bol si tam?"

Ron prikývol. "Áno. Myslím, že si tiež pamätám tie stromy. Dokážem sa tam dostať."

"Longbottom?"

"Už je to príliš dávno. Ledva si pamätám na tie kamene."

"Potom ťa zoberiem so sebou. Hermiona môže vziať toho pochábľa. Ideme?"

ooOoo

Zjavili sa na rôznych miestach vo vnútri lesíka zo stromov. Draco s Nevillom uvideli Weasleyho, ktorý sa niekoľko metrov od nich odmotával z kríka. Draco Hermionu nevidel, ale počul, ako sa blízko smeje Luna. Nasledovali ten zvuk a našli tie dve dievčatá štverať sa von zo zablatenej bariny. Luna nechala v blate topánky a šťastne hopkala v tej špine.

"Toto je skvelé!" zavolala a vzrušene zamávala na Draca. "Mal by si to skúsiť! Niektoré blato obsahuje liečivé účinky."

Hermionin výraz bol presný opak Luninho a pery mala zovreté do bielej čiary.

"Jediný ´obsah´ tohto blata sú ovčie hovienka!" zavrčala Hermiona. Vypotácala sa z blata a očistila si nohy a topánky ostrým švihnutím svojho prútika.

"Ak si sa už prestala bahniť, Luna, môžeme sa prosím pohnúť?" vyprskla. Luna sa k nej na suchej zemi neochotne pripojila. Hermiona prilevitovala Lunine chýbajúce čierne topánky z bariny a očistila ich. To isté urobila Luniným nohám a bystrohlavské dievča sa hodilo na zem, aby si obulo topánky, nedbalé vetvičiek a zvyškov, ktoré sa jej prilepili na sukňu.

Dobehol k nim Ron.

"Asi by sme nemali prísť spoločne," navrhla Hermiona. "Draco, ty pôjdeš prvý. Ale buď opatrný, samozrejme. Zjavne sme hneď pri ceste, takže len choď po nej. Ron a ja pôjdeme ďalší. Neville, počkaj s Lunou pár minút a potom choďte za nami."

ooOoo

Draco vyrazil a rýchlo sa dostal na cestu. Kráčal len pár minút, keď vedľa neho so zaškrípaním zastavilo auto. V malom aute boli napchaté štyri muklovské dievčatá. Jedno z nich sa vyklonilo z okna.

"Hej, krásavec. Chceš zviesť?" Tri zvyšné dievčatá zavýskali a zachichotali sa. Draco sa usmial. O chvíľu neskôr bol zaklinený na zadnom sedadle medzi dvoma rozkošnými babami. Šofér na neho stále v spätnom zrkadielku žmurkal a dievča na spolujazdcovom sedadle sa otočilo tvárou k nemu.

"Takže ideš do Stonehenge?" spýtala sa. Prikývol.

To naľavo od neho malo hrivu červených vlasov a na sebe niečo pripomínajúce čiernu podprsenku zakrytú potrhanou červenou sieťovinou, ktorá viac odhaľovala, než zakrývala. Oči mala orámované čiernou a pery jasne červené. Oprela sa o neho a zakvílila mu do ucha.

"Čo tu robíš úplne samučký, štramáčik?"

Tá na jeho pravej strane bola blondína, podobne oblečená, ale v žiariacej fialovej a oranžovej.

"Máme prázdniny," povedala. "Babský deň na slobode."

"Sme rozhodne slobodné!" zakričala hnedovláska vedľa šoféra a zahúkala.

"Ako sa voláš?" spýtal sa šofér.

"Devlin Whitehorn," rýchlo odpovedal Draco.

"Pekné meno, láska," povedala červenovláska a stisla mu koleno. Draco sa rozhodol, že jedného dňa hodí dlhú reč so svojím otcom. Bol vychovaný s niekoľkými skutočne nesprávnymi názormi na muklov. Keby bol vedel, že sa muklovské dievčatá takto správajú, bol by čarodejnícky svet opúšťal každé prázdniny.

A tak sprevádzaný štvoricou obdivovateliek sa Draco dostal ku monolitom Stonehenge. Prešiel do úplného stredu a opatrne sa rozhliadol po Snapovi, hoci stále bolo dosť zavčasu. Dve dievčatá zo zadného sedadla mu stále viseli na rukách.

Červenovláska sa sklamane rozhliadla.

"Toto je ono? Hromada kameňov?"

"Hromada kameňov! To je história! Kde je tvoj zmysel pre pýchu? Naši predkovia sem museli tieto otravné veci dovliecť a takto ich nahromadiť!"

"Načo?"
"Nikto nevie."

Červenovláska pokrútila kučerami. "Môžeme odísť? Zoberme Devlina do Salisbury na večierok."

"Čo ty na to, Devlin?" spýtal sa šofér.

"Prepáčte, baby. Mám sa tu stretnúť s jedným mužom."

Červenovláska ho pustila. "S mužom? Nehovor mi, že si buzík!"

"Povedz, že to tak nie!" vykríkla blondínka. "To by bola pre všetky baby zdrvujúca rana!"

"Nie si na pánov, že nie, Dev?" spýtala sa bruneta.

"Nie," uistil ich Draco. "Určite nie."

Štvorica dievčat sa na neho radostne vyrojila a presne v tomto okamihu prišla do stredu kruhu Hermiona. Draca prekvapilo, že štvorica muklovských dievčat nevybuchla do obláčikov dymu od páľavy jej pohľadu. Napochodovala rovno k Dracovi.

"Ahoj, miláčik," povedal skôr, než mohla prehovoriť ona. "Dostal som sa sem skôr, než sme plánovali."

"Očividne," povedala cez zaťaté zuby. "Kto sú tvoje malé kamarátky?"

Dievčatá začali cúvať. Červenovláska bola rozčúlená.

"Devlin, ty klamár! Vyzerá hrozne... žensky, na muža."

"Radšej by si naňho  mala dávať pozor, drahá," varovala blondína Hermionu. "Je dosť prešibaný."

"Všimla som si," ľadovo odvetila Hermiona.

"Ľahko príde, ľahko odíde," zavtipkoval šofér. "Poďme dievčatá. Milé, že som ťa stretol, Devlin, ty nezbedník."

Obišli Hermionu a poskakovali s chichotom po ceste. Draco sa nevinne zaškeril.

"Zviezli ma."

"To sa stavím."

"Zjavne som sa im páčil."

"Nepochybne."

"Malo by ťa byť vidieť, že tu so mnou stojíš?"

"Som si istá, že ma ledva vidno medzi tvojimi chichotajúcimi sa obdivovateľkami."

"Ktoré už odišli."

"Pokús sa nepritiahnuť ďalšie. Budem tamto, s Ronaldom. Ukrývať sa." Sledoval ju, ako v značnom hneve kráča preč a vrátil svoju pozornosť späť ku skalám, ako keby ho fascinovali. Občas sa sám pre seba zachichotal.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 24.04. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 19.08. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 40. kapitola - Dracov fanklub Od: kukuriciarka - 15.02. 2011
dobre, dobre, nebudeme Dracovi nadmerne dvíhať hladinu nevybúrených hormónov :D :D :D ale Hermiona vystrelila po jeho žiaarlivosti márne, jemu sa to darí podstatne lepšie :D tak poďme, Snape, ukáž sa a daj nám všetkým "za vyučenou"...

Re: 40. kapitola Od: teriisek - 02.02. 2011
On to do toho hrobu fakt dal? No to si děláš srandu!! Tak to je teda hodně nepříjemný, doufám, že to dostanou ven dřív, než je Harry začne podezřívat, tohle by mohlo mít za následek pěkně nechutné debaty:( Ale snad to dopadne dobře.. trochu jsem teda ztratila přehled o tom, kolikátý viteál to je... pátý? Nebo deník a prsten nemáme? A má jich být šest? No, jsem teda fakt hodně zvědavá, jak se jim to podaří, snad se něco nepodělá... Scéna s Dracem a slečnami byla pěkná, jen jsem trošku nepobrala, jestli teda byly čtyři a jedna z nich řídila, nebo jestli řídil chlap... protože jsem si celou dobu myslela, že chlap, a dokonce mě i napadlo, že by to mohl být Snape - v rámci krytí nebo tak něco... Ale asi jsem mimo, že? Žárlivá Hermiona, Luna v bažině, Ron s mejkapem na obličeji a Neville se zelenými vlasy a v kůži byli už jen třešničkou na skvělém dortu:) Díky moc za překlad, co bude dál? Těším se;)
Re: 40. kapitola Od: Jimmi - 03.02. 2011
Ja? Autorka! Díky moc

Re: 40. kapitola Od: bbarka - 02.02. 2011
Dokonalá kapitola...Voldemort ten náramok naozaj ukryl do Lilyinho hrobu...ja odpadnem...toto je už vážne choré...dobre, že to Harrymu nepovedali...ale vážne som zvedavá, ako sa k nemu budú prepracovávať...to bude myslím si naozaj dosť dobrá časť...no a potom ten Dracov fanklub - naozaj by som nebola prekvapená, kebyže sa dievčata vyparia pod Hermioniným pohľadom...tsss...na Draca nech nesiahajú... "Občas sa sám pre seba zachichotal." No bodaj by nie... Inak, skúšku som spravila...akosi na druhý pokus, ale urobila Mám prázdniny
Re: 40. kapitola Od: Jimmi - 02.02. 2011
Ďakujem za komentár. Hneď sa vrhnem na ďalšiu časť (angličtinu sa snáď naučím zajtra v robote, snáď). Pýtala som sa preto, lebo ti chcem poslať ďalšiu časť (poslednú) príručky.

Re: 40. kapitola Od: Hanna - 02.02. 2011
Úplne si viem predstaviť Draca v tom aute. Len stále neviem, prečo sa chce Snape stretnúť, nemyslím si, že to bude paspa, teda pokiaľ ešte stále žije, lebo by mohol byť mŕtvy (Voldemort by zistil, že odhalil jeho viteály) a potom by sa mohol niekto zlý vydávať za Snapea. Ďakujem, veľmi som sa potešila kapitole.

Re: 40. kapitola Od: Maenea - 02.02. 2011
Jak to mohlo někoho napadnout? Jak to vůbec mohlo napadnout autorku? Tohle je zvrácené. Ale "konečně" je pořádně hnusný a zlý i Voldemort. Ještě že je v kapitole odlehčení ve formě flirtujících holek. Chvilku jsem si ymslela, že to je Snape a Smrtijedi pod vluvem Mnoholičného lektvaru :-D

Re: 40. kapitola Od: marci - 02.02. 2011
Už jsem paranoidní   V momentě, kdy u Draca zastavilo auto, čekala jsem, že celé osazenstvo budou smrtijedi pod mnoholičným lektvarem a Snape řidič no nic.... Jinak krásná kapitola i překlad, samozřejmě M
Re: 40. kapitola Od: Jacomo - 03.02. 2011
Nejsi v tom sama. Mě taky :-) Že by to bylo nakažlivé?

Re: 40. kapitola Od: gama - 02.02. 2011
Jo jo, taky bych Draca svezla, kdybych ho potkala úplně samotného, opuštěného.....

Re: 40. kapitola Od: soraki - 02.02. 2011
Ubohý pronásladovaný Draco a žárlivá Hermiona - bylo něco lepšího v této kapitole? Kromě své Luny a Nevilla jako pankáče - to bych chtěla vidět. Děkuji, skvělé a Jimmi, doufám, že ti je už lépe P.S. kód: 123
Re: 40. kapitola Od: Jimmi - 02.02. 2011
Díky. A klasika. Problémy zastrie bežný život - v tejto zime a ľade sa vôbec dostať domov, všetko stíhať, zistiť, že sú doma dve choré deti s chrípkou a mama, ktorá vďaka svojej tvrdohlavosti šla k doktorovi neskoro a oznámi, že na jedno oko už nevidí a na druhé na pol a musí ísť okamžite na operáciu, inak oslepne úplne.  Čo bude na obed, pretože si musela zostať doma, ale na obed musíš do práce (takže zohnať vlak atď). Potom neriešiš, či má ma rád alebo nemá, ale to ako vôbec udržať otvorené oči, keď vkladám kapitolu. Díky za všetko.
Re: 40. kapitola Od: soraki - 02.02. 2011
Zlatko, potřebovala bys dovolenou a vypadnout někam na wellness, nebo tak něco... prostě hodit všechno za hlavu. Ale nejde to, viď? Já vím... Drž se, myslím na tebe P.S. kód:321

Re: 40. kapitola Od: maginy - 01.02. 2011
velmi velmi ocenujem vasu prácu :) a tesím sa z novej kapitolky tato bola taká na odlahcenie v lemi usmevná :)
Re: 40. kapitola Od: Jimmi - 02.02. 2011
Autorka pravdepodobne zamýšľa, aby sme sa všetci uvoľnili, nastavili pohodičku a potom spustí guľometnú paľbu. Asi tak. Díky.

Re: 40. kapitola Od: Zuzana - 01.02. 2011
Takže prvá pravda, náramok je v hrobe. Bŕŕ. To bude hnusné. A stretnutie so Severusom sa nekoná (zatiaľ) toto bola taká milá oddychovka. Vypusti Draca na chvíľu do sveta a hneď je na ňom prilepený húf báb. Hermiona vyletela ako fúria chrániť si svoj majetok. Pobavilo ma ale chcela by som strašne vedieť čo chce Snape. Tie mukelky možno ani neboli mukelky? Ale to už asi príliš fantazírujem. Takže si počkám na ďalšiu a za túto ďakujem.
Re: 40. kapitola Od: Jimmi - 02.02. 2011
Dočkáš sa v ďalšej kapitole, aj keď asi nepotešíš. Pozri komentár pod tvojím. Díky moc.
Re: 40. kapitola Od: Zuzana - 02.02. 2011
Takže pred tým ako začnem čítať ďalšiu kapitolu zjem najprv obrovskú čokoládu na obalenie nervov  a potom ju zapijem nejakou slivovicou na znecitlivenie duše :D Už sa bojím.
Re: 40. kapitola Od: Jimmi - 02.02. 2011
Pred tou ďalšou ešte nie, upozorním...

Re: 40. kapitola Od: anonym - 01.02. 2011
evidentne má Draco úspech u hocijakých dievčat.

Re: 40. kapitola Od: denice - 01.02. 2011
Voldemort je vážně nechutný, ale když se neštítil vyloupit Brumbálovu hrobku, tak tohle se dalo čekat. Chudák Ron, ti dva si na něm pěkně smlsli. Hermiona jako blondýna, to si snad ani nedokážu představit. Zato Luna, jak se v minisukni  šťastně čvachtá v blátě - skvělé. To by nebyl Draco, aby se kolem něj okamžitě nezačaly rojit nějaké obdivovatelky! Ale Hermiona je na stráži. Její žárlivost je roztomilá, věřím, že i Dracovi se líbí... Díky.
Re: 40. kapitola Od: Jimmi - 02.02. 2011
Presne. Ale o jeho nechutnosti nemáš ani najmenšej predstavy. Už len pár kapitol a dozvieš sa. Díky.

Re: 40. kapitola Od: JSark - 01.02. 2011
Oceňujeme. Fuj, teda Voldy je fakt morbídny úchyl. Ale to prestrojenie stálo za to, Neville by stál za videnie. D Som zvedavá, ako dopadne stretnutie so Snapom-veď-vieš-kým. Díky moc, zlato naše čarodejné.
Re: 40. kapitola Od: Jimmi - 02.02. 2011
Jo, včera to fakt bolo drsné, Hada som už nezvládla. Nejak to nejde ako predtým, asi sa podvedome nechcem dostať na koniec. Díky moc za podporu.

Re: 40. kapitola Od: Kaitlin - 01.02. 2011
Voldemort je magor....chudák Harry, doufám, že nepřijde na to, co vyvedl s hrobem jeho matky.... Jinak teda bych chtěla vidět, jak ti čtyři po Dracově zásahu vypadali Jen jim teda nezávidím Luninu přítomnost, asi bych reagovala podobně jako Mia, když se začala rochnit v bahně Ale je zajímavý, s jakou rychlostí Draco získává obdivovatelky, Mia by si měla dávat pozor. To Draco to má jednodušší. pobavila mě věta, kdy si všiml, že se ona k Ronovi chová spíš jako máma... takže kapitolka pěkná, hezky se četla, ale na můj vkus byla moc krátká a nic extra se tam bohužel nedělo Asi holt budu muset vydržet a počkat si na další. A doufat, že když se tam objeví Snape, tak bude nějaká akce nebo se aspoň dozvíme něco jiného. Uvidíme Takže já končím a s "nadšením" se vracím ke své seminární práci. Jo a díky za odreagování
Re: 40. kapitola Od: Jimmi - 02.02. 2011
Ticho pred pomaly, veľmi pomaly sa blížiacou búrkou, ale potom to bude uragán. Ešte budete preklínať. Díky moc.

Re: 40. kapitola Od: doda357 - 01.02. 2011
Nepochopím, ako niekoho môže napadnúť skryť niečo do hrobu.... Je to padnuté na hlavu.... Hermiona je teda bystrá, keď ju to napadlo. Som zvedavá, ako dopadne ten obrad, keď tam asi bude miesto Harryho Neville ...Bolo krásne čítať o tom, akou zmenou prešli všetci v ich skupinke Rada by som ich videla naživo. Lunu a Nevilla hlavne Ron sa chová ako malé decko....Typický chlap, nič nevydrží Proste krása  Len Lune sa môže páčiť pristátie v blate.... Nechápem ju Štramáčik- tak to bolo úžasné Tým babám sa ani nečudujem- ísť s Dracom musí byť zaujímavé Namosúrená Hermiona je asi dosť strašidelná Som zvedavá, ako to dopadne. Čo Snape chce a či tam budú aj ostatní smrťožrúti.... Krásna kapitola, ďakujem
Re: 40. kapitola Od: Jimmi - 02.02. 2011
Štramáčik sa ti páčil? Som nevedela, či budú vedieť, čo to je, predsa je to len zastaralé. Ďalšia kapitola ti došla? Zvyčajne zvykneš napísať, že na nej robíš. Ja len pre istotu, máš čas, ďalšiu som ešte ani nenakusla. Ďakujem.
Re: 40. kapitola Od: doda357 - 02.02. 2011
Jasné, prišla : ) Len som sa akosi veľmi nedostala k počítaču, aby som ti vôbec napísala : ) Ale dnes snáď niečo urobím a možno to stihnem úplne a dnes ti ju pošlem : )

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke