Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

19. kapitola - Vlaky a prach

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 09.12. 2010 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:

DRACO: PHOENIX RISING

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3414902/19/Draco_Phoenix_Rising

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

  VAROVANIE: POVIEDKA BOLA NAPÍSANÁ PRED VYDANÍM SIEDMEJ KNIHY. AKÁKOĽVEK ZHODA JE ČISTO NÁHODNÁ. VARIABILNÁ DĹŽKA KAPITOL. POUŽITIE ČESKÝCH NÁZVOV, AK SA MI PÁČIA VIAC.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola devätnásta - Vlaky a prach

Hermionu prebudil pocit tepla a pohodlia. Snívalo sa jej, že sa k nej niekto túli, hýčka ju v telesnom teple. Okolo pása mala prehodenú jednu svalnatú ruku a jej ruka zľahka spočívala na jeho. Vzdychla si, presvedčená, že takmer môže cítiť rovnomerné zdvíhanie a klesanie jeho hrude.

Oči sa jej roztvorili. To nebol sen!

Okamžite spoznala tapety, ktoré už videla tisíckrát a akosi sa jej uľavilo, keď zistila, že je vo vlastnej posteli, ale bolo ťažké zmieriť sa s tým, že v nej nie je sama. Zaplavilo ju hrozivé podozrenie a maximálne opatrne sa pokúsila odsunúť od muža, ktorý ju tak dôverne objímal. Jeho ruka sa centimeter po centimetri posúvala po jej páse a ona začala dúfať, že sa uvoľní bez toho, že by ho zobudila. Potom ju zastavili jej vlasy. Krucinál, ležal jej na nich!

Jej pohyb ho musel prebrať, pretože sa vďakabohu prevalil na druhú stranu a ona bola slobodná. Posadila sa a odsunula sa ďalej, než sa otočila, aby mala výhľad na svojho posteľného partnera. Draco Malfoy. Súčasne pocítila úľavu aj hanbu. Čo do pekla robil v jej posteli? A kde mala džínsy? Bola minulú noc pod Imperiom? Jej posledná spomienka bola na snahu ustáť pod Nevillovou váhou a potom primiestnenie smrťožrútov...

Pozrela sa na Dracove platinové vlasy rozhodené na jej vankúši a skoro si pretrela oči nad neprimeranosťou toho obrazu. Nikdy ani vo svojich najdivokejších snoch si nepredstavovala v posteli jeho.

Potichu sa vyštverala na nohy a vyliezla z postele, modliac sa, aby sa nezobudil. Hermiona sa na neho obzrela, keď schmatla svoj župan z háčika na zadnej strane dverí. Zababušila sa do neho a znova premýšľala nad tým, čo sa stalo včera v noci. Skoro Malfoya zobudila, aby sa ho na to spýtala, ale absolútne nemala chuť v tejto chvíli čeliť jeho prenikavým strieborným očiam a vševediacemu úškrnu.

Potrebovala kontaktovať Tonksovú. Kde má prútik? Skontrolovala posteľ a vďačne si všimla špičku vykúkajúcu spod jej opusteného vankúša. Sakra. Opatrne sa načiahla ponad Draca, aby svoj prútik zovrela. Narovnala sa a ukročila. Proti svojej vôli sa na neho pozrela. Prikrývky mal zhúžvané okolo pása, čím horná časť jeho tela zostávala odhalená. Všimla si, že sú chĺpky na jeho hrudi také bledé, že boli neviditeľné. Pokožku mal naozaj dokonalú a ona si spomenula na ten uspokojujúci pocit z jeho tela pritlačeného na jej...

Rýchlo vytiahla oblečenie zo zásuviek a utiekla. Zbehla dole schodmi s pocitom, ako keby vošla do alternatívnej dimenzie. Všetko sa zdalo byť čudné a mätúce. Strávila len deň v Dracovej neustálej prítomnosti a pokiaľ išlo o neho, jej pocity už prešli z jedného extrému do druhého. Bola na neho zvyknutá ako zdroj neustáleho a nemenného podráždenia. Teraz nebola schopná predpovedať, čo urobí z jedného okamihu na druhý. Čo ho to posadlo ísť za Neviilom, po tej jeho zapálenej reči sľubujúcej, že urobí opak?

Na druhej strane obývačky jej oko zachytilo zatrepotanie a všimla si, ako Hedviga pristála v otvorenom okne. Bože, vôbec neodpovedala Harrymu! Okamžite pocítila vinu.

"Počkaj chvíľku dlhšie, Hedviga," povedala. Vrhla prvú časť kúzla Patronus a poslala správu Tonksovej. Dúfala, že sa im podarilo uniknúť z Malfoy Manor vcelku.

Ako sa má Neville? Kde ste? Nejaké novinky? Mimochodom, ja som v poriadku a práve teraz v bezpečí.

Dokončila kúzlo a ustúpila do kuchyne, aby postavila vodu na čaj. Pripravila silnú šálku čaju a čakala na odpoveď. Vďakabohu to netrvalo dlho.

Sme u Svätého Munga. Neville je stále v bezvedomí, rovnako ako Augusta. Ja som v poriadku, až na to, že sa Remus so mnou nerozpráva. Vo svojej správe som tvojho priateľa nespomenula.

U Svätého Munga. Vďakabohu. Tonksová s Nevillom sa odtiaľ dostali. A Malfoy vytiahol von ju. Napísala krátky odkaz Harrymu a poslala Hedvigu preč. Dala si rýchlu sprchu, obliekla sa a vrátila sa do kuchyne, aby sa naraňajkovala. Uvítala domáce práce, aby odpútali jej myseľ od človeka, ktorý spal v jej posteli. Fungovalo to úžasne, až kým tá osoba nenakráčala do kuchyne oblečená len vo svojich čiernych nohaviciach a nevyzerala ako rozstrapatený grécky boh. Jej pulz vyletel nahor a bolo jej jasné, že toto bude dlhý deň.

ooOoo

Draco sa prebudil v okamihu, keď sa Hermiona pohla. Žasol z toho, že sa k nej našiel pritisnutý a nebol si istý, ako sa elegantne odmotať. Začul, ako si potichu vzdychla a bol rád, že stále spí. Nohy mala pritlačené po celej dĺžke jeho nôh a jej hodvábom zakrytý zadoček spočíval pevne v jeho lone, skutočnosť, ktorá ním zamávala. Tvár mal uhniezdenú v jej vlasoch a zrazu spoznal tú vôňu. Voňala ako jablká. Prekvapilo ho, ako dokonale pasovala do kriviek jeho tela; ako keby bola stvorená pre tento účel. Keďže bol neschopný pohnúť sa bez toho, aby ju zobudil, uvoľnil sa a užíval si pocit z toho, že je schúlená proti nemu. Bolo mu jasné, že sa asi tiež rovnako môže tešiť z pokoja pred búrkou.

Spoznal presný okamžik, kedy sa jej oči otvorili. Za menej než jeden úder srdca bola napätá ako tetiva luku. Rozveselila ho jej úzkosť, keď si predstavil tie myšlienky, čo jej víria hlavou. To pobavenie trvalo len dovtedy, kým sa nezačala hýbať. Minútové hladenie jej saténovej pokožky vznietilo jeho nervové zakončenia. Uvedomil si, že jeho telu je srdečne ukradnuté, že je muklorodená. Vedelo len to, že je to žena, mäkká, teplá a je presne v tej správnej pozícii. Bolo toho príliš mnoho, aby sa to dalo zniesť. Skôr než si všimla zrýchlený tlkot jeho srdca a pohyb inej časti jeho tela, natiahol sa a odvalil sa od nej predstierajúc spánok.

Zdrhla z postele ako vystrašené mačiatko. Skrz mihalnice sledoval ako schmatla svoj župan a potom sa nahla ponad neho. Skoro sa usmial nad snahou, ktorú vložila do toho, aby sa ho nedotkla. Zatvoril oči, kým siahala po oblečení a odišla.

Keď odišla, prevrátil sa na chrbát a založil si ruky za hlavu. "Spal som s Hermionou Grangerovou," dumal. Pred dvoma dňami by ho tá myšlienka vydesila. Teraz bola znepokojujúca, ale určite ho nedesila. Potter a Weasley vyletia z kože - niežeby im Grangerová túto pikošku niekedy prezradila. Ale Draco to urobí. Vlastne sa čudoval, že ho to nenapadlo skôr. Bude to skvelá pomsta Potterovi. Bola by bábkou v jeho rukách, keby si to zaumienil. Uvažoval, či ju Potter alebo Weslík niekedy videli v takom neoblečenom stave, v akom ju videl Draco... Asi nie. Tí idioti si zjavne nevšimli, čo majú rovno pod nosom.

Začul, ako sa na prízemí pohybuje a potom počul tečúcu vodu. Driemal, až kým nezacítil varené jedlo a došlo mu, že je čas vstávať. Vykĺzol z postele a natiahol si nohavice. Zaželal si pritom, aby ho včera v noci napadlo schmatnúť zo svojej izby nejaké svoje oblečenie.

Zatúlal sa do kuchyne, aby uvidel stôl naložený enormným množstvom jedla. Hermiona na neho dlho zízala, tvárila sa ostražito a nervózne. Opatrne sa usmial, nedovolil, aby mu do čŕt prekĺzol nejaký náznak úškrnu, tentoraz.

"Dnes ráno hostíme Ministerstvo mágie? Alebo muklovskú armádu?" spýtal sa. Viditeľne sa striasla.

"Ja... myslela som, že možno budeš hladný," nepresvedčivo odvetila.

"Som," priznal sa. Posadil sa za stôl a naložil si slaninu, klobásu, dolky s džemom, vajíčka a paradajky, ovocie s hustou smotanou a veľa horúceho čaju. Odhryzla si a obozretne ho sledovala, ako s chuťou je. Vedel, že existovali otázky, ktoré mu chcela položiť, ale vôbec nič nepoznamenala. Pravdepodobne preto, že všetky odpovede boli zrejmé. Áno, primiestnil ich sem. Áno, vyzliekol ju. Áno, vliezol ku nej do postele. Áno, kým spali, tak sa k nej privinul. Áno, urobil by to znova a áno, práve teraz myslel na to, že ju vynesie hore schodmi a dokončí to, čo dnes ráno mohol začať... Rozkašľal sa a poriadne si odpil z čaju.

"Toto všetko si urobila bez mágie?" spýtal sa a pritiahol svoju myseľ k bezpečnejšej téme. Prikývla a on bol proti svojej vôli ohromený. Keby on musel týždeň žiť bez mágie, asi by zomrel od hladu. Keď dojedol, so spokojným povzdychom sa pohodlne usadil.

"Nuž, Grangerová, aký je plán na dnešok? Žiadny z tvojich miláčikov nepotrebuje zachrániť?

Zamračila. "To nie sú miláčikovia. Voláme ich priateľmi. Tak by si ich volal aj ty, keby si nejakých mal."

"Z toho, čo som videl, priatelia skôr spôsobujú bolesť hlavy. Zjavne sa dostávajú do množstva problémov."

Skutočne sa rozosmiala. "To robia. Ale nakoniec majú sklony stáť za to. Ak si dojedol, predstavím ti skvelý muklovský vynález."

"Červené hodvábne nohavičky?" spýtal sa nádejne.

Šarlátovo sa začervenala a zjavne v tomto okamihu nedokázala nájsť slová.

"Nie," dostala nakoniec zo seba. "Volá sa sprcha."

Zachichotal sa a nasledoval ju na poschodie. Na ceste zachytil ďalší závan jablka a krátko zapremýšľal, že by bolo lepšie, keby voňala kokosom alebo jahodami či nejakou inou vôňou, ktorú nenávidel. Muselo to byť jablko; jeho obľúbené.

V kúpeľni mu zapla vodu, ukázala mu ovládanie a zatiahla závesy okolo vane. Ukázala na uteráky a otočila sa k odchodu. Zastala vo dverách a vážne sa na neho pozrela.

"Ďakujem ti, že si zachránil Nevilla," zašepkala. "A mňa. Bol si skvelý."

Ponáhľala sa von, zanechajúc ho zmäteného a podivne potešeného. Pokúsil sa spomenúť si, či ho niekedy predtým niekto nazval skvelým.

Musel priznať, že ohľadom sprchy mala pravdu. Bude ju musieť spomenúť otcovi, keď sa im podarí zabrániť Temnému pánovi zničiť všetko na planéte. Keď opustil vaňu, strávil nejaký čas pred zrkadlom a premieňal si oblečenie - prácička, ktorú nenávidel, pretože bolo ťažké napasovať ho správne. Hoci ako si spomínal, Hermiona nemala žiadne problémy, keď mu menila oblečenie v Doveri...

Zmenil si čiernu košeľu na šedú, ale hodváb nechal, pretože bolo ľahšie nechať pôvodný materiál. Nohavice nechal na pokoji. Obul si topánky a zišiel dole, aby ju našiel ponorenú v knihe. Súhlasne prikývol. Toto bola Grangerová, ktorú bol zvyknutý vídavať.

"Napadlo mi, že by sme mohli ísť do Riddlovho domu, ako sme včera plánovali," povedala. "Mala som zopár hovorov, kým si bol v sprche a najjednoduchší spôsob, ako sa tam dostať, je ísť vlakom do Little Hangletonu (cz: Malý Visánek). Mohli by sme sa premiestniť naslepo, ale neznášam to robiť za denného svetla. Je tam príliš veľká šanca, že ťa zazrú muklovia a určite nepotrebujeme, aby sa nám zaplietlo do hľadania viteálov ministerstvo. Keby sme sa premiestnili na King's Cross v Londýne, mohli by sme chytiť muklovský vlak, ktorý odchádza na sever za dvadsať minút."

Znova bola úplne vo svojej koži, čo bola trochu úľava. Bude ľahšie sústrediť sa na ich cieľ, ak sa bude chovať ako ľudská príručka.

Výlet do Great Hangletonu (cz: Veľkého Visánku) prebiehal ako bolo naplánované. Jazda muklovským vlakom bola podobná hocijakej jazde vlakom, ktorú kedy zažil, až na to, že jedlo a pitie na vozíku bolo úplne iné. Hermiona mu kúpila nápoj menom Coca Cola, ktorá sa ľahko mohla stať Dracovým obľúbeným nápojom. Bola sladká a bublinková a vynikajúca. Trochu ho rozrušilo, že za jeden deň objavil dva cenné muklovské vynálezy.

Hermiona premenila jeho nohavice na čierne džínsy a smrťožrútsky habit/nepremokavý plášť na bundu smotanovej farby so šikovným vreckom na prútik. Ona mala na sebe tmavšie modré džínsy než deň predtým a smaragdovú zapínaciu blúzku. Na nej to bola vynikajúca farba, hoci sa snažil nevšímať si to. Čiastočne ju mala zakrytú bielym svetrom na zapínanie - najpravdepodobnejšie tiež schránka pre prútik, pretože sa vytváral príjemný teplý deň.

Šli pešo z Great Hangletonu do Little Hangletonu a predstierali, že sú turisti. Hermiona mala okolo krku foťák, aby vylepšila maskovanie, pre prípad, že by miestni kládli otázky. Dom Riddlovcov bol v úbohom havarijnom stave. Všetko bolo zarastené rastlinstvom a strecha vyzerala byť zrútená na jeden roh. Niekoľko okien bolo rozbitých a zrejme sa stali cieľom miestnych chuligánov.

"Nemali by sme skúsiť zadné dvere?" spýtala sa, s obavami si prezerajúc to miesto.

"Ty povedz," neúctivo odvetil Draco. "Vy chrabromilčania ste experti na zakrádanie sa a strkanie noštekov tam, kam nepatria."

"Nie sme!"

Posmešne sa na ňu pozrel. Ignorovala ho a nasledovala zarastenú cestičku okolo domu, pri chôdzi odtláčala malinčie a burinu nabok. Zadné dvere sa zdali byť zamknuté, ale rýchla Alohomora to napravila. Dvere sa otvorili s hrdzavým zaškrípaním. Hermiona trochu nervózne nazrela dnu.

"Ideme?" spýtala sa.

"Po tebe," veselo odvetil. Na rovinu, po nájazde na Voldemortov hlavný stan, aby zachránil zajatého chrabromilčana, si myslel, že lov viteálu bude vyložene sranda.

Kráčali z izby do izby v tmavom, prachom zakrytom, roztrasenom dome. Strecha na niekoľkých miestach presakovala, prehnívala podlahy a spôsobovala, že ich kroky boli nebezpečné.

"Čo presne hľadáme?" spýtal sa Draco, keď obišiel dolámané zvyšky nejakého stola. Ten dom očividne zbavili všetkého cenného, ale niekoľko zlomených a bezcenných vecí tu zostalo.

"Neviem. Ak tu Voldemort ukryl viteál, musíme myslieť ako on, aby sme určili, kde ho mohol dať."

"Žiaden problém. Mysli ako nepríčetné, psychotické, megalomanské monštrum, ktoré nedávno vstalo z mŕtvych."

"Okrem tej časti ´nedávno vstalo z mŕtvych´ by si ty s tým nemal mať žiaden problém," odvetila.

Namieril slabučké bodacie kúzlo na jej zadok. Zajačala a potom sa zasmiala.

"V poriadku, predpokladám, že nie si celkom nepríčetný."

Hrozivo nadvihol svoj prútik a ona schmatla jeho koniec, aby mu ho vykrútila z ruky. Nepustil ho a nastala hravá poťahovačka, ktorá skončila tým, že prudko šklbol za prútik, čím ju hodil voči sebe. Ovinul druhú ruku okolo jej pása a stisol.

"Prestaň ma zlostiť," varoval, kým sa pozeral na jej dohora otočenú tvár. Na jednom líci mala šmuhu od špiny a jej vlasy boli beznádejne rozstrapatené. Zasmiala sa a pritlačila mu špičku svojho prútika o bradu.

"Mám šesť rokov zlostenia, ktoré musím vyrovnať," povedala a zľahka ním poklepala.

"Myslel som, že je proti chrabromilskému krédu chovať voči niekomu zášť," napomenul ju.

"Je to moja zášť a ja ju budem chovať tak dlho, ako sa mi zapáči."

Zaškeril sa a znova ju stisol. Zalapala po dychu.

"Vyzeráš ako ufúľanec," poznamenal. Bola to pravda. Prekliato príťažlivý ufúľanec so zaklonenou hlavou a očami, ktoré takto žiarili. Napadlo ho pobozkať ju.

"Ja ani nepoviem, ako vyzeráš ty," sucho odvetila. "Teraz ma pusť. Sme tu z nejakého dôvodu, spomínaš si?"

"Ty si začala," vydýchol a začal skláňať svoje ústa k jej. Obaja stuhli pri praskajúcom zvuku podlahy pod nimi. Neochotne ju pustil. Rýchlo sa otočila a zamierila nadol, aby ten zvuk preskúmala. Potichu zaklial a nasledoval ju.

"Prekliate chrabromilské šťastie," mrmlal.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 20.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 17.08. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: 32jennifer2 - 23.02. 2011
SKORO SKORO SKOROOOOO! ach jo, to šťastie :D

Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: kukuriciarka - 14.02. 2011
čistá pravda - prekliate chrabromilské šťastie :D už sme mohli mať o jedno napätie postarané :D ale nevadí... čo to asi dole praská? ja len dúfam, že to nebude Nagini ako v poslednom filme... príliš veľa podôb - starý dom (hoci nie Harryho), vŕzgajúce schody.... len keby tam nebola Nagini...

Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: jerry - 07.12. 2010
tak ho nezakliala ked sa zobudila, cudne ale nevadi aj toto bolo super. celkovo velmi pekna kapitolka. som zvedava co ich to vyrusilo. diky za preklad
Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Jimmi - 07.12. 2010
Myslím, že bola taká šokovaná, že ju to ani nenapadlo. A čo si odkľaje najkrajšieho chlapa vo svojej posteli. Možno tajne bola rada. Díky moc.

Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Maenea - 06.12. 2010
Nestíhám, nesvačím... ale bavím se, kdykoliv si přečtu další kapitolu téhle povídky :-) tahle konkrétně je úžasná s těmi svými popisy pocitů, Hermionino překvapení a Dracovo..co to vlastně bylo, potěšení? jo, tuhle povídku mám (taky) ráda :-)
Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Jimmi - 07.12. 2010
Tie prvé dve slová sedia aj na mňa... a to som si myslela, že si už vydýchnem. K tomu všetkému skoro dva týždne chodím do práce autobusom alebo vlakom, takže o hodinu skôr vstávam a chodím domov neskoro. Blé. Som rada, že sa ti páči. Ďalšia bude akčnejšia, teš sa.

Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: narf - 06.12. 2010
No vztaho Hermi a Draca sa nam zacina vyostrovat. A ze Draco odolal pokuseniu ked mala Hermi len nohavicky, no ja by som asi neodolal :D Som zvedavy co tam najdu, kedze prsten nasiel este Dumby, aj ked neviem ci to plati aj pre tuto poviedku. Obcas sa mi to vse pomiesa ked citam tolko vela FF ;)
Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Jimmi - 07.12. 2010
To nie si sám. Preto tak varujem, že toto sedí len po šiestu knihu. Takže prsteň by mal byť zničený Dumbledorom. Díky moc

Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: marci - 06.12. 2010
Hm, řekla bych, že autorka konečně dostala své hrdiny tam, kde je chtěla mít. Je vidět, že si psaní užívala, překladatelka že si užívala překlad a já - já si maximálně užívala čtení Díky, M
Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Jimmi - 07.12. 2010
To som rada. Díky moc.

Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Elza - 06.12. 2010
Ja som v poriadku, až na to, že sa Remus so mnou nerozpráva. *:DD nebol si istý, ako sa elegantne odmotať Vzít si oblečení, když jde zachraňovat Nevilla - nojo, tihle dva se hledali až se našli. Hermiona (dle Rowlingové) honí Voldemorta v pojízdné knihovně, kdežto mladý Malfoy rovnou v šatníku! *:D Posadil sa za stôl a naložil si slaninu, klobásu, dolky s džemom, vajíčka a paradajky, ovocie s hustou smotanou a veľa horúceho čaju. - ta holka je kouzelnice. I v kuchyni. "Žiaden problém. Mysli ako nepríčetné, psychotické, megalomanské monštrum, ktoré nedávno vstalo z mŕtvych." - šak se Draco nedávno probudil, ne? Toliko k onomu 'vstaní z mrtvých'. *;-)
Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Jimmi - 07.12. 2010
Tvoje postrehy sú ako vždy geniálne. Nemôžem uveriť, že si nenašla žiadnu chybu :D Díky moc

Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: bbarka - 05.12. 2010
Toto bola najsamlepšia kapitola Proste to ich doťahovanie a ranné myšienky Aká je šanca, že zajtra ráno nájdem u seba v posteli Draca?A  to bodacie kúzlo bolo dokonalé No, proste, celá kapitola sa mi strašne moc páčila...ďakujem veľmi veľmi pekne...
Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Jimmi - 07.12. 2010
Dráčik nám vie špásovať, to fakt bolo super. O polnoci máš kapitolu, snáď tiež nesklame :D

Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: anonym - 05.12. 2010
uvidíme či tam dole niečo bude.

Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: holloway - 05.12. 2010
Dnes jen krátce, ani jsem to nestihla dočíst, jen jsem byla úplně natěšená na ranní probuzení skvělé, jen mě malinko mrzelo, že ho vážně neproklela - škodolibá mrcha jsem. Vzala to celkem klidně, rozhodně "klidněji" než Draco Ale myšlenky se jí začínají ubírat nebezpečným směrem...líbilo se mi jak se šla uklidnit vařením. Draco si zažil asi víc horké chvilky než Hermiona, ale mohl si za to sám, kdyby ji pustil hned a nerozplýval se nad tím jak k sobě pasují, nemusel pak mít tak hříšné myšlenky. Ale to by si ji pak nemohl vychutnávat a možná malinko vydírat(myslím v tom nejhezčím slova smylu). A Hermiona vonící po jablkách je taky originální a líbí se mi ta představa, asi půjdu shánět jablíčkový parfém. Představuju si tykový ty golden apple ale ty hodně zelený. A kdy se dozvíme po čem voní Draco? K němu by mi pasoval Farrenheit Classic od Diora, ale to si asi počkám než se přes adidas prokouče k Dioru. Ale asi moc nevoněl, když mu byla představena sprcha...to kouzelníci mají jenom vanu? Líbilo se mi, že nepadly ohledně noci ani otázky ani odpovědi, každý z nich si je po svém probral sám. Jo a nejvíc se těším až Draco vmete Harrynu do tváře, že spal s Grangerovou...ale to neudělá, protože by si to u Hermiony podělal. No, musím zpět k práci, zbytek dočtu později ale navnadilo mě to že se těším jako malá holka. Díky milou odpověď k mému minulému komentu(nadšení je vzájemné), ale hlavně DÍKY za rychlý a skvělý překlad této kapitoly.
Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: holloway - 05.12. 2010
Tak dočtena zbývající část...btw všimla jsem si, že mám v komentu hodně překlepů, za ty se omlouvám, psala jsem v časové tísni. Konečně tu máme slibovaný výlet za viteálem a aby si to Draco pěkně užil tak vlakem-zjevně to nebyly české dráhy, to by si jistě všiml rozdílů s Bradavickým expresem. Tak dva cenné muklovské vynálezy...Cola je jasná, ale tím druhým myslel spíš červené hedvábné nohavičky nebo sprchu? Maskování za tůrity je výborná věc, určitě byli "hrozně" nenápadní. Následuje flirtovací část, vážně jsem nečekala tak rychlý a hladký průběh. Bodací kouzlo bylo super, občas by se hodilo No a když se Draco chová jako Nebelvír, může si Hermiona dovolit nebýt Nebelvír a chovat se trošku zmijozelsky a "zlostit" Draca (to slovo je krásný oproti českému nudnému štvát). Teď už jsem doufala že jim autorka tu pusu teda konečně dopřeje a on jim tam někdo musí vlízt...jen nevím jestli by Hermiona s jeho poslední větou souhlasila, spíš si myslela něco jako "zatracená smůla". Doufám, že v příští kapitole nepříjde šok v podobě nějakého smrtijedského útoku. Napadlo mě, že Tonksová přece jenom vykecala s kým je Hermiona a ten co jim tam leze je buď Dobby, který je sleduje nebo tam vlítnou Harry s Ronem zachránit Hermionu ze spárů zla. Ještě jednou díky za překlad
Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Jimmi - 08.12. 2010
No, neuveríš, ja som zháňala. Golden delicious neboli citrónky. Nikde nič, ani šampón, ani pena do kúpeľa. Našla som jedine granátové jablko. A pani predavačka ešte po mne divne kukala, že jablkové šampóny sú len detské. Ďakujem strašne moc za tvoj úžasný komentár, dnes mi opakovane zdvihol náladu. Díky.

Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Kaitlin - 05.12. 2010
Myslím, že tuhle kapitolku dokáže vyjádřit jediné slovo: DOKONALÉ! Draco i Hermiona byli skvělí. Tahle kapitola byla zatím z celé povídky nejlepší :) Takže za ni děkuji :)
Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Jimmi - 08.12. 2010
Aj ja ďakujem

Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: JSark - 05.12. 2010
Á, nie nie nie, prečo to skončilo? V tom najlepšom. Prebudenie bolo skvelé, čudujem sa, že ho nezakliala. Ale vlastne sa o ňu postaral, tak by mala byť vďačná, nie? Díky čaroJimmi.
Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Jimmi - 08.12. 2010
Aby si sa tešila nabudúce. Díky moc

Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: denice - 05.12. 2010
Draco s Hermionou si skvěle užívají - probuzení i výlet do opuětěného domu. Líbí se mi, jak se Draco pěkně smiřuje s mudlovskou kulturou, červené hedvábí, sprcha i Coca-cola v něm očividně  zanechávají ten nejlepší dojem. Dík za kouzelnou mikulášskou nadílku!
Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Jimmi - 08.12. 2010
Asi ho to aj trochu šokuje. Aj ja ďakujem.

Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Zuzana - 05.12. 2010
Také ráno by som chcela mať každučké jedno :) Draco bol neodolateľný. A aj raňajky od Hermiony by som prijala. Škoda, toho vyrušenia na konci, mohlo to byť úplne dokonalé :) Som zvedavá čo ich vyrušilo. Ďakujem za super preklad.
Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Jimmi - 08.12. 2010
Nemohlo, potom by táto poviedka skončila príliš skoro. Díky moc.

Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: teriisek - 05.12. 2010
Tak to se mi líbilo:) hezky to mezi nimi jiskří a jsem moc zvědavá, jak to bude dál... a to praskání znamená, že tam někdo je? Nu, jsem moc zvědavá, jestli ten viteál najdou a tak vůbec, jak to bude dál.. Díky moc za překlad, těším se na další kapitolu! Moc!
Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Jimmi - 08.12. 2010
Aj ja ďakujem. Síce až  dodatočne, ale predsa. :D

Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: verinka - 05.12. 2010
Kapitolu od kapitoly je to lepší a lepší A o rychlosti překladu ani nemluvě (což v mém případě znamená, že to nedočítám v originále, ale užívám si překlad Jenom technická - "ufúľanec" v češtině?
Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Jimmi - 05.12. 2010
Neviem! Špindíra? Aspoň podľa slovníka k tomu AJ slovu, niekto, kto je špinavý. Pomohlo? Díky moc za komentár. 21 mám rozrobenú, tá je lepšia než toto! Waw!
Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: verinka - 05.12. 2010
Pomohlo, určitě, jsem v obraze Děkuju a těším se na další
Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: verinka - 05.12. 2010Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: denice - 05.12. 2010
Mohl by to být třeba umouněnec? To se říkalo u nás doma, v Brně.

Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Leannka - 05.12. 2010
uf...to bolo absolútne super   

Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Hanna - 05.12. 2010
Viem si predstaviť, ako by sa asi tváril Lucius, keby mu Draco navrhol nailštalovať sprchu a kupovať Coca Colu. a žeby sa nám už Hermiona a Draco zalubili? Večná škoda, že dole niečo zavŕzgalo. Dakujem, toto je krásna adventná nedeľa.
Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Jimmi - 08.12. 2010
Ešte viac než 30 kapitol, dokonca som našla jednu dodatočnú, čo nie je na FF ohľadne Luciusa a Narcissy (taká vymazaná scéna či čo). Možno by si Lucius zvykol, keď sa to páči aj Dracovi. Som veľmi spokojná s Luciusom v tejto poviedke, takže čo dodať? Kto by Dracovi odolal?

Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: muuufi - 05.12. 2010
NAJLEPŠIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Jimmi - 08.12. 2010
Zabudla si na slovíčko DOTERAZ! Ale zatiaľ súhlas.

Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: doda357 - 05.12. 2010
Definitívne je toto moja zatiaľ najobľúbenejšia kapitola z tejto poviedky To bolo také úžasné. Tie ich pocity a myšlienky... To Hermionine prebudenie, potom keď som čítala, že Draco bol hore, tak som nemohla Som rada, že Tonksová neprezradila Draca a že sa im nič nestalo.... Hermiona zaháňa myšlienky na Draca varením? To je zaujímavý spôsob... Takže Draco zistil, že aj muklovské veci sú užitočné A chcel pobozkať Hermionu.... konečne Škoda, že im to niečo prekazilo... Dúfam, že to nebude nejaká veľká komplikácia.... Bolo to úžasné, ďakujem. P.S. Ďalšiu kapitolu ti pošlem dnes, najneskôr zajtra...
Re: 19. kapitola - Vlaky a prach Od: Jimmi - 08.12. 2010
Doháňam odpovede na komentáre, som v riadnom sklze :D Díky moc, keďže máš ďalšiu kapitolu v pošte, predpokladám, že asi tvrdenie z prvej vety neplatí :D

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke