Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

18. kapitola - Zásahy a protizásahy

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 08.12. 2010 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:

DRACO: PHOENIX RISING

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3414902/18/Draco_Phoenix_Rising

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

  VAROVANIE: POVIEDKA BOLA NAPÍSANÁ PRED VYDANÍM SIEDMEJ KNIHY. AKÁKOĽVEK ZHODA JE ČISTO NÁHODNÁ. VARIABILNÁ DĹŽKA KAPITOL. POUŽITIE ČESKÝCH NÁZVOV, AK SA MI PÁČIA VIAC.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola osemnásta - Zásahy a protizásahy

Harry bol rovnako ako Ron unavený zo svojho vyčerpávajúceho dňa, takže šli zavčasu spať. Ale Harry považoval spánok za nemožný. Zakaždým keď zatvoril oči, videl mŕtve telo svojho otca alebo skľúčenú tvár Siriusa Blacka.

Nakoniec to vzdal a nechal Rona spať vo veži, kým on zišiel dole a posadil sa v chrabromilskej spoločenskej miestnosti. Hedviga sa nevrátila, a tak bol zvedavý, čo robí Hermiona. Nebolo pre ňu typické, že by neposlala žiadnu odpoveď. Bol zvedavý, či sa ukázalo, že je Devlin Whitehorn skutočný.

Zrazu sa s prásknutím zjavil Dobby. Harry z toho takmer vyskočil z kože.

"Harry Potter, pane! Rád prichádza na Rokfort! Niečo sa stalo!"

"Čo sa stalo, Dobby?" spýtal sa a pokúsil sa upokojiť svoj uháňajúci pulz.

"Dobby nevie, Harry Potter. Ale idú sem, aby sa stretli, pretože noví členovia nemôžu vstúpiť do Hlavného stanu Rádu. Jack Williamson poslal odkaz Remusovi Lupinovi, ale Dobby tú správu nepozná."

"Áno, nuž, aj keby sa stretli tu, bolo by pre nich typické, že ma s Ronom vynechajú. Vďaka, že si mi to povedal, Dobby."

"Harry Potter požiadal Dobbyho, aby ho informoval a Dobby v prvom rade urobí ako Harry Potter žiada!"

"Daj mi vedieť, keď sa zídu. Zobudím Rona a budeme tam."

Harry sa na chvíľu pohodlne usadil a premýšľal. Bol zvedavý, či sa Lupin bude obťažovať informovať ho. Boli s informáciami ústretoví, kým bol Harry bezpečne zavretý na Privátnej ulici číslo 4, ale teraz, keď bol vonku, kde mohol urobiť niečo unáhlené a nebezpečné... Nuž, len sa ho pokúšali chrániť. Teda tak by to povedali oni.

Vyšiel hore a prezliekol sa skôr, než strčil do Rona.

"Choď preč, mami!" zavrčal Ron a švihol po Harrym. "Nech to urobia Fred s Georgeom!"

Harry ním zatriasol silnejšie. "Ja nie som tvoja mama, Ron. Preber sa."

Ron sa so žmurkaním posadil.

"Čo sa deje? Je to Hermiona?"

Harry vysvetľoval a Ron si naťahoval svoje oblečenie.

"Niečo ich sem v túto hodinu muselo priviesť."

Kým napäto čakali v spoločenskej miestnosti, Ron zmasakroval Harryho v čarodejníckych šachoch.

"Ani sa tomu nesnažíš venovať pozornosť!" zavrčal Ron, keď jeho kráľovná rozbila Harryho posledného koňa.

Harry zatlačil kreslo dozadu.

"Viem. Dúfajme, že neplánujú schôdzu na zajtra alebo na budúci štvrtok, alebo dva týždne pred začiatkom školy. Dobby nebol veľmi konkrétny."

"Chceš povedať, že ty si len predpokladal, že myslel dnes v noci?"

Skôr než sa mohol Harry priznať k svojej hlúposti, Dobby sa znova objavil.

"Harry Potter, pane, sú tu. Schádzajú sa vo Veľkej sieni."

"Vďaka, Dobby," odvetil Harry a hodil po Ronovi pohľad plný úľavy. Práve chceli vyliezť dierou v portréte, keď Harryho zahalil Lupinov strieborný patronus. Lupinov hlas prichádzal k Harrymu ako keby z veľkej diaľky, zvláštnosť jedinečná pre doručovanie správ patronusom.

Harry, na prízemí je stretnutie Rádu. Máme novinky, ktoré musíš počuť.

Zahalenie zmizlo.

"Nuž?" spýtal sa Ron.

"Vlastne mi povedal iba to, aby som zišiel dole."

"To sú zlé správy," znepokojene odvetil Ron. "Keby to bola rutina, neobťažovali by sa."

Harry chcel veriť opaku, ale mal príšerné podozrenie, že Ron má pravdu. Zbehli dole schodmi a vošli do Veľkej siene. Bolo čudné vidieť to miesto také prázdne a ešte čudnejšie bolo vidieť väčšinu Fénixovho rádu na jednom mieste. Harry mávol na Kingsleyho Shacklebolta, Jacka Williamsona, Dedalusa Diggla a ostatných, ktorých chvíľu nevidel. Dobby mu ukázal sedadlo, ktoré zachránil pre neho.

"Harry, máme zlé správy," prehovoril Lupin, čím prerušil pozdravy. "Zajali Nevilla Longbottoma a jeho starú mamu skoro zabili. Je u Svätého Munga... A nevieme, kde je Neville."

Harry sa pri tých správach sťažka posadil. Zajali Nevilla? Ako mohol byť taký hlúpy? Len čo šli smrťožrúti po Lune, mali minimálne varovať zvyšných členov Dumbledorovej armády!

"Naivne sme si mysleli, že dvakrát za jeden deň nezaútočia," povedal Lupin.

"Máme nejakú predstavu, kde by Neville mohol byť?"

Moody začal hovoriť, ale až na potlačené frflanie ho umlčal lakeť od Kingsleyho Shacklebolta. Harry tú výmenu postrehol a uvažoval, čo skrývajú.

"Nemyslím, že na tom záleží. Je dosť jasné, že majú v pláne využiť Nevilla ako lákadlo, aby ťa vytiahli von, Harry. Čoskoro nám dajú vedieť, kde je."

Harrymu bolo zle. Mohol si len predstavovať to peklo, ktoré mu spraví Bellatrix Lestrangeová a ostatní smrťožrúti.

"Musíme niečo urobiť!"

"Jediné, čo môžeme urobiť, je naplánovať našu stratégiu, keď si vyžiadajú tvoju prítomnosť. Takže, máme zopár nápadov..."

Harry načúval len na pol ucha, vediac, že akákoľvek taktika, čo naplánujú, bude pravdepodobne zbytočná dovtedy, kým nebudú mať viac konkrétnych informácii. Všimol si, že sa Tonksová potajme presunula okolo stola, aby sa posadila vedľa Arthura Weasleyho. Krátko sa rozprávali a potom Arthur schmatol pergamen a začal kresliť niečo, čo podozrivo vyzeralo ako mapa. Ukazoval na svojej kresbe na rôzne body a polohlasom hovoril s Tonksovou. Niekoľkokrát prikývla a kládla otázky.

Ron pritiahol Harryho pozornosť, keď sa spýtal: "Kde je Hermiona?"

Harry premýšľal nad tou istou vecou. Jack Williamson prehovoril.

"Zostala v dome Longbottomovcov, aby zistila, či smrťožrúti nenechali nejaký dôkaz, kde mohli vziať Nevilla." Zachichotal sa. "Minimálne to bola jej verzia. Skôr si myslím, že chcela byť sama s tým fešákom, s ktorým bola."

Ronove oči sa prižmúrili.

"S akým fešákom? Myslíš Devlina Whitehorna?"

Jack sa znova zasmial a nadvihol na Rona obočie. "Devlin Whitehorn? Pokiaľ nemá syna alebo vnuka rovnakého mena. Na rovinu, tento mladík vyzeral príliš dobre, aby bol Devlinov príbuzný."

"Ako presne vyzeral?" spýtal sa Harry, neschopný uveriť tomu, že by ich Hermiona opustila kvôli nejakému fešnému cudzincovi. V skutočnosti si ju len ťažko dokázal predstaviť s akýmkoľvek fešným cudzincom.

"Vysoký, blond, štíhly. Asi tvojej váhy, Harry. Prvotriedny fešák. Tiež dosť povedomý, hoci celkom nedokážem zaradiť jeho tvár... ale príde mi to na rozum."

Harry nič nepovedal. Predpokladal, že to by vysvetľovalo Hermionin nedostatok komunikácie, hoci radšej by mala mať prekliato dobré vysvetlenie. Ron sa trpko sťažoval. Harry si všimol, ako Tonksová vykĺzla z miestnosti a bol zvedavý, čo má za lubom. Bol expertom na vykrádanie sa a jej pohyby určite naznačovali, že má niečo za lubom.

"Dobby, stráž Tonksovú," zašepkal. Dobby vážne prikývol a zmizol.

ooOoo

Draco tuho zvieral Hermionu, keď sa začala zvíjať v jeho náručí. Stíšeným hlasom prehovoril do jej ucha.

"Nehýb sa, inak budeme obaja mŕtvi."

"Kde sme?" zašepkala Hermiona, keď ju pustil.

"V mojej izbe. Vitaj na Malfoy Manor." Ako očakával, izba bola prázdna. V túto hodinu mali smrťožrúti vo zvyku pofľakovať sa v jedálni alebo v salóne, popíjať whisky a spomínať na staré zlé časy.

Jej oči na neho podozrievavo zažiarili.

"Čo tu robíme?"

"Odovzdávam ťa Temnému pánovi, aby som sa dostal späť do jeho priazne," sarkasticky odvetil Draco. Zazrela na neho, ale zjavne ten sarkazmus zachytila. Draco sa bez pobavenia usmial. "Povedala si, že chceš dostať Longbottoma späť, takže sme tu v čeľustiach smrti. Dúfam, že si šťastná."

Prudko sa nadýchla a v jej očiach bojovala nedôvera s nádejou.

"Kde je?"

"V suteréne, pravdepodobne. Ak je v salóne, máme smolu."

"Prečo?"

"To nechceš vedieť." Prešiel k svojmu šatníku a vytiahol dlhý čierny plášť s kapucňou. Podal jej ho a schmatol ďalší pre seba. Mal ich tucty. Čierne plášte boli do značnej miery módna značka Malfoyovcov.  "Toto nikoho neoklame, ale pri letmom pohľade možno nepritiahne pozornosť. Blbé je, že nemáme neviditeľný plášť ako tvoj kamarát Potter. Teraz buď ticho, nasleduj ma a snaž sa, aby nás kvôli tebe nezabili," prikázal a natiahol si kapucňu, aby zakryl svoje príliš žiarivé vlasy.

Prešiel k dverám a otvoril ich. Nikto nebol na dohľad, takže kráčal priamo po chodbe k dverám naproti, pričom ukázal na dosku v podlahe a naznačil Hermione, aby na ňu nestúpila. Ponáhľala sa pripojiť k nemu a on zatvoril dvere. Zažal prútik, aby osvietil malý splachovací záchod.

"Nikto ho nepoužíva, pretože je pokazený," zamrmlal. "Dôvod, prečo je pokazený, je to, že ukrýva toto." Vrhol rýchle kúzlo a časť steny sa otvorila, aby odhalila schodisko vedúce nadol. Dôverná informácia - výhoda vlámania sa do vlastného domu. "Poznačil som tie, čo škrípu, takže na ne nestúp. Buď prekliato ticho; budeme prechádzať blízko kuchýň a tie sú väčšinou obsadené." Hermiona uprene prikývla. Pod jej čiernou kapucňou nebolo vidno nič okrem páru kučier a jej brady. Vzdychol si a zastrčil neposlušné kučery dovnútra jej plášťa. Nadvihla tvár, aby sa na neho zvedavo pozrela; jej oči v tej tme boli obrovské.

Zišli dole schodmi a on za nimi ten vchod uzavrel. Dracov prútik poskytoval len minimálne množstvo svetla. Niekoľko schodov bolo označených červenou žiarou a on ich opatrne prekročil. Obišiel tajné dvere, ktoré viedli von a pokračoval smerom nadol do suterénu.

Dlho opatrne načúval, než si pripravil kúzlo a otvoril dvere. Na bočnej stene podzemia bol prázdny stenový panel a potichu sa odsunul nabok. Dracovo kúzlo preletelo miestnosťou a zastihlo Macnaira úplne nepripraveného. Smrťožrút a stolička, na ktorej sedel, sa prevrátili nabok. Našťastie perzský koberec z dovozu stlmil ten náraz. Oproti Macnairovej spadnutej stoličke bol zrútený Neville Longbottom. Mal priviazané ruky a nohy k tvrdej drevenej stoličke a brada mu spočívala na hrudi. Buď bol v bezvedomí alebo bol mŕtvy. Hermiona sa prehnala okolo Draca k Nevillovmu boku.

Draco, oveľa opatrnejší, sa uistil, že žiadneho iného smrťožrúta nepoverili strážením Longbottoma. Trochu si stiahol kapucňu, aby mal lepší výhľad. S odporom si všimol, že Macnair jedol čipsy. Ten drahý koberec špinili veľké drobky. Nevychovaný hulvát.

Prasknutie ich upozornilo na premiestnenie a Hermiona sa napla, aby čelila nebezpečenstvu. Bellatrix Lestrangeová prekvapene zízala na Draca. Bez mihnutia oka zdvihla prútik a vyslala na Draca paralyzujúce kúzlo. Hoci to očakával, jeho Protego bolo príliš pomalé.

"Sme mŕtvi," pomyslel si tesne predtým, než Hermionine kúzlo zasiahlo Bellatrix, ktorá bola zrazu rovnako stuhnutá ako Draco. Nemohol pohnúť ani svalom a v úžase sledoval, ako spoza Bellatrixinho habitu vykročil akýsi domový škriatok. Na chvíľu si pomyslel, že je to Kreacher.

"Hermiona Grangerová!" vykríkol hlasným šeptom Dobby. "Čo tu robíš?"

Draco sledoval, ako Hermiona cúvla v šoku a varovne zdvihla prútik.

"Dobby? Čo robíš s Bellatrix Lestrangeovou?"

"Dobby plní príkazy Harryho Pottera. Dobby sleduje Tonksovú, ktorá prišla zachrániť Nevilla Longbottoma. Hermiona Grangerová, prekliala si Tonksovú, nie Bellatrix Lestrangeovú."

Zúfale ukazoval na Bellu. Draco nemal ani potuchy, o čom jeho bývalý domový škriatok bľaboce, ale Hermiona zrejme mala. Vyslala protikúzlo na Bellatrix, ktorá sa prehla v úľave, gesto tak veľmi netypické pre Bellu.

"Čauko, Hermiona," povedala so slabým smiechom. Ani ten hlas nepatril Bellatrix a Dracovi to konečne došlo. Všehodžús, nepochybne. Grangerová švihla prútikom na Draca a znova sa vďakabohu mohol hýbať. Zazrel na Bellatrix/Tonksovú a ponáhľal sa dopredu, aby sa uistil, že Macnair je vyradený z hry.

"Nie je toto Draco -" začala Tonksová, ale Hermiona ju prerušila. Draco si so zakliatím znova stiahol kapucňu. Neplánoval dať sa spoznať. Ani jednou stranou.

"Neskôr to vysvetlím," povedala Hermiona. "Musíme odtiaľto dostať Nevilla."

Macnair bol tuhý. Hermiona uvoľnila putá, čo priväzovali Longbottoma ku stoličke. Tvár mal napuchnutú a krvavú. Oblečenie bolo roztrhané a na niektorých miestach červené. Hermiona ho mocne zovrela, keď klesol zo stoličky. Tonksová jej bežala pomôcť. Prasknutie ohlásilo novopríchodzieho a Draco zdvihol pri tom zvuku prútik. Tentoraz nezaváhal. Zväzovacie kúzlo letelo k tej veci, ale v mihu sekundy bolo odrazené.

"Ty!" zasyčal Dobby. Letel na Kreachera a obaja s hlasným tresknutím zmizli. Draco zahrešil.

"Budeme mať spoločnosť!" Ukázalo sa, že skôr než predpokladal. Dvere na suteréne sa otvorili a do výhľadu sa im vohnal jeden smrťožrút. Hermiona sa namáhala, aby zdvihla Nevilla. Tonksová namierila Stupefy na toho smrťožrúta - Notta, všimol si Draco. Vedľa Nevillovej stoličky zaznelo prásk a prúd svetla zasiahol Hermionu, ktorá sa pod Nevillovou váhou zrútila. Draco sa odplatil omračujúcim kúzlom a bol zvedavý, čo Crabbe použil, aby zložil Hermionu. Súčasne Tonksová vrhla Impedimentu na Nottovu náhradu na schodoch. Minula.

"Prestaň sa brzdiť!" zasyčal Draco a vypálil silou snehovej víchrice, ktorá vrazila toho smrťožrúta späť nahor schodmi. Napadlo ho, že to bol Lars. "Vezmi Longbottoma a vypadnite odtiaľto!"

Draco vytiahol Nevilla jednou rukou a hodil ho na Tonksovú. Potom sa sklonil a nabral Hermionine ochabnuté telo. Privolal Acciom jej prútik práve vtedy, keď sa zhmotnili ďalší traja smrťožrúti.

"Vďaka bratanec," zavolala Tonksová, keď sa odmiestňovala.

Draco sa odmiestnil.

ooOoo

V Hermioninej spálni klesol na kolená, zmáčaný potom. Sotva dokázal uveriť tomu, že sa im podarilo odtiaľ dostať živým. Možno bolo niečom na preslávenom chrabromilskom šťastí. Stále držal v náručí Hermionu a jej hlava sa opierala o jeho rameno. Skontroloval jej pulz. Bol slabý, ale hmatateľný. Vrhol Finite Incantatem ako protikúzlo na čokoľvek, čo na ňu bolo použité, ale ona sa stále neprebrala. Draco ju položil na zem a postavil sa. Bol totálne vyčerpaný. Taký prekliato dlhý deň! Nájazd na Lovegoodovcov, výlet do a z Doveru, výlet k Longbottomovcom a nakoniec tá záchrana. Boh vie, koľkokrát sa už Grangerová premiestnila. Asi najmenej šesťkrát, viac než doporučené denné maximum.

Stiahol prikrývky z jej postele a potom uvoľnil plášť okolo jej krku. Spadol na zem a on ju znova zdvihol. Položil ju na posteľ a rozviazal jej botasky. Odhodil ich nabok, nasledované jej ponožkami. Keď ju chcel zakryť, zaváhal pri pohľade na jej džínsy. Draco nenávidel spanie v nohaviciach - sťahovali a boli prekliato nepohodlné. Ráno mu poďakuje za to, že jej ich dal dole. Uškrnul sa. Nuž, asi nie. Skôr ho pravdepodobne prekľaje do zabudnutia, čo rozhodlo.

Trochu ju odlevitoval nad posteľ a uvoľnil jej džínsy. Pomaly ich sťahoval, až kým neboli uvoľnené dosť na to, aby sa dali zovrieť pri členkoch a stiahnuť z jej nôh. Tá činnosť bola náročnejšia než vyzerala. Nikdy predtým nevyzliekal ženu v bezvedomí. Teraz vedel, ako sa museli cítievať Crabbe s Goylom. Zachichotal sa nad vlastným vtipom, ale jeho pobavenie ustúpilo, keď preskúmal to, čo odkryl. Hermiona mala pekné nohy. Jeho oči pomaličky putovali od jej členkov nahor po štíhlych nohách a ohromene sa nadýchol. Skôr než skromné, praktické biele nohavičky, ktoré očakával, mala na sebe hodvábne červené nohavičky lemované čipkou. Jeho obočie sa ostro nadvihlo v podivení.

"Sme plní prekvapení, však, Grangerová?" zamrmlal. Okamžite zanechal krátku zábavnú predstavu, že jej dá dole tričko. Jeho myšlienky už zabiehali po nebezpečnej ceste bez toho, že by bolo treba prilievať olej do ohňa. Dovolil si ešte jeden oceňujúci pohľad, keďže vedel, že toto je asi naposledy, čo ju vidí v takomto stave.

Uvoľnil kúzlo, pustil ju späť na posteľ a rýchlo cez ňu natiahol prikrývky. Vzdychol si rád, že je úloha splnená. Rozhliadol sa, ale v jej izbe nevidel žiadne vhodné miesto k spánku. Malfoyovci nikdy nespia na zemi. Nemal totiž v úmysle zaspať bez výstražného systému. Mohol spať v inej časti domu, ale uvedomoval si, že nemá dosť energie, aby strážil celý dom. Nebolo pomoci. Načiahol sa pod prikrývky a hrubo odsunul Hermionu na posteli čo najďalej. Zastrčil jej prútik pod jej vankúš a potom sa až na boxerky vyzliekol.

Vrhol rýchle strážne kúzlo na celú izbu a vkĺzol do postele vedľa Grangerovej. Dal si pozor, aby sa ho žiadna jej časť nedotýkala. Ak sa niekto k tejto izbe priblíži, okamžite bude hore. Zastrčil prútik pod svoj vankúš a za niekoľko sekúnd zaspal.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 20.04. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 17.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 18. kapitola - Zásahy a protizásahy Od: 32jennifer2 - 23.02. 2011
o moj boze... ja len dufam, ze ich nikto nenachyta :D ale asi hej, však :D

Re: 18. kapitola - Zásahy a protizásahy Od: kukuriciarka - 14.02. 2011
budem hádať - keď sa zobudia, Hermiona bude ako paprika a Dracovi sa ujde nemalá porcia pomsty :) ale Tonksovú som tam ozaj nečakala... malé milé prekvapenie . som zvedavá, či niekto Draca spoznal a čo bude ďalej... ďakujem krásne, toto potešilo :)

"Choď preč, mami!" zavrčal Ron a švihol po Harrym. "Nech to urobia Fred s Georgeom!" chichichi Na Manor? Malfoy je přemístil na Manor?!?!?!? Panebože, to je pitomec! Nedohodli se snad, že půjdou po viteálu...? Mno, asi je ta nenormálnost/nebelvírskost nakažlivá a pobyt v přítomnosti nejprve Luny a pak Hermiony se na něm promítá... *;-) Ha, tak víme, že Bella přežila - za mrtvou by se Tonksová vydávat nemohla.

Ako dobre,že som sa sem nedostala už dva dni. Teraz nemusím čakať na ich prebudenie. Draco miláčik zachránil Nevila, Hermionu a v podstate aj  Thonksovú :) Plodná kapitola, ďakujem a idem si prečítať to ráno, keď sa Hermiona prebudí vedľa polonahého krásavca vyzlečená do červených nohavičiek :D Diabolské ako aj ten kód, ktorý mám na vloženie 666 :D

Aha, Draco sa nám niekým inšpiroval... žeby Harrym? To Tonksovej vďaka bratranec bolo skvelé. Dovtedy som si velmi neuvedomovala, ze su v podstate rodina. Budeme tipovať, kto sa zobudi skor? svoj hlas by som dala Hermione. Dakujem

Jimmi, měla si pravdu, Draco perlí a perlí, ty jeho myšlenky Děkuji za další skvělou kapitolku
A ja ďakujem za komentár.

takze rad sa stretol na rokforte? zaujimave miesto. a ten vylet draca a hermiony, no som rada ze nesli do toho ridlovho domu ale ist sami na manor to tiez nebolo bohvieco. no fakt tam mali asi chrabromilske stastie. som zvedava co zasiahlo miu. myslim ze ked sa preberie skor ako draco vstane z jej postele a oblecie sa, bude draco rad ked to prezije v zdravy . super kapitolka. vdaka za prekald
Som rada, že sa páčilo. Tiež si myslím, že Draco dosť riskoval. A to si nechal len boxerky a ja to chlap! S polonahou babou v posteli. Veď uvidíš.

ou skvelá kapitola plná Harryho Draca aj Hermiony ,akcie a predpokladám, že dalšia kapitola bude ešte lepšia som zvedavá čo spraví H. ked sa zobudí joooj alebo keby ich tam našiel Harry to by bolo rošošo mám pocit, že ten Jack Williamson bude asi z inej planéty .... ste super už ani nemožem povedaťm,že baby, pretože vy ste čarodejnice ! skvelý preklad tešíím sa na najbližšiu kapitolu a dúfam, že tu bude ked sa zobudím tomu by sa hovorilo krásne ráno .... držim palce pri dalšom preklade a betovaní
Palečky bude potreba, kapitoly začínajú byť dlhšie a dlhšie. Díky moc

Re: 18. kapitola - Zásahy a protizásahy Od: holloway - 04.12. 2010
No, jo Harry by nejradsi měl Hermionu pořád pod kontrolou, jakmile se hned neozve, je z toho nervózní. No a aby ho z něčeho vynechali...tohle mi přišlo jako naštvaný rebel Harry ze začátku páté knihy kdy dělal závěry bez informací. Tak radši vzbudit Rona aby se nemusel vztekem užírat sám. Ronova reakce na buzení byla úžasná, dost mi připomněla mého bratra By mě zajímalo jak by se Ron na Harryho tvářil, kdyby opravdu celou noc hráli šachy a pak zjistili že setkání se bude konat druhý den kdy vyčerpáni noční partií šachů budou spinkat. Lupin mě teda překvapil že Harryho pozval na schůzi, ale nakonec vyplynulo, že to bylo proto aby ho měli pod kontrolou zatímco Tonksová bude zachraňovat. Jen by mě zajímalo co za mimoně je ten Jack Williamson když nepozná fešáka co kvůli němu Hermiona opustila Harryho i Rona. Ale hlavně že mu byl povědomý. V minulé kapitole Harry přemýšlel o dovolené skřítků, ale že Dobby určitě kvůli sledování ani nespí, to je mu celkem fuk. Draca musí na Harryho asi šíleně žárlit, jinak si nedovedu vysvětlit proč vzal Hermionu na záchrannou misi. Ale je frajer a asi pořádně šplhnul. Ale pěkně si ji vychutnal, jenže ona už jeho sarkasmus zná, tak nenaletí. Když Draco řekl že smrtijedi asi vzpomínají na staré zlé časy, četla jsem zlaté - prvně mě to zarazilo ale pak mi došlo, že pro ně to je asi to samý. Výhody vlámání se do vlastního domu- s těmi máme všichni zcela jistě zkušenosti MacNair drobil čipsy na Malfoyovic koberec - už kvůli tomu si zaslouží smrt (zase krásné Dracovské myšlení). Přestřelka s Tonksovou neměla chybu, ještě že to Dobby zachránil. A vypadá to, že autorka neudělá z Krátury pateticky věrného sluhu Harryho-hurá! Nevilla zachránili, ale Dracova image zlého hocha je pryč, teď už bude změna stran definitivní. Poslední odstavec byl úplně nejvíc nejlepší. Když Draco svlíkal Hermioně džíny určitě myslel na její pohodlí...No jo, bezvědomý ženy se blbě svlíkají a přivědomí ženy se před ním zase samy svlékají, tak mu to asi vážně dalo zabrat. Doufám, že je to naposledy co ji takto vidí v bezvědomém stavu! Malfoyovci nespí na zemi, to je taky dobrá omluva pro to, aby jí mohl vlézt do postele. Jen udělal tu chybu že dal její proutek pod její polštář. Až se ráno probudí v Dracově obětí(navíc jen v boxerkách), asi ho vážně prokleje...nebo bude přemýšlet co kde pila Vážně díky za zpříjemnění večera novou kapitolou. PS: Jimmi asi píšu tak dlouhé komentáře, protože mě mrzí, že je tak velký nepoměr mezi počtem přečtení a komentářů. Navíc jsem taky dlouho jen četla a nekomentovala, až tvoje stránky mě k tomu "donutily". Nebo je to možná skrytá touha překládat taky
Úžasný komentár. Mala som pocit, ako keby som tu kapitolu prežívala odznova. Neskutočné. Fakt trefné poznámky a postrehy. Nadchla si ma. Máš chuť prekladať? Nájdi si krátku jednorazovku a skús to. Problém je s betovaním.
Zabudla som poďakovať. ĎAKUJEM!!!!

Skvělé. A dobrý výběr spodního prádla

ak ich tak niekto objaví bude to dosť zábavné.

Re: 18. kapitola - Zásahy a protizásahy Od: doda357 - 04.12. 2010
Bola som prekvapená, že Lupin povedal Harrymu o tom stretnutí... Myslela som, že ho budú chcieť chrániť pre jeho vlastné dobro...Tá komunikácia pomocou Patronusov vyzerá zaujímavo, to by som si vedela predstaviť aj v normálnom živote. Dobby je zlatý, škoda, že ho Rowlingová zabila.... Ešte že máme FF Keby len Harry vedel s kým trávi Hermiona svoj voľný čas...Toto bolo krásne: Vzdychol si a zastrčil neposlušné kučery dovnútra jej plášťa. Nadvihla tvár, aby sa na neho zvedavo pozrela; jej oči v tej tme boli obrovské. Dovolil si ešte jeden oceňujúci pohľad, keďže vedel, že toto je asi naposledy, čo ju vidí v takomto stave.  Ja zase dúfam, že to naposledy nie je Tonksová ma pobavila. Viem, že na tom nie je nič vtipné, ale predstava ako zachraňuje Nevilla a ešte ju aj spojenec omráči...   Tá bitka bola úžasne popísaná. A ten koniec bol skvelý. Celá kapitolka bola krásna, ďakujem.
Povedal mu, že je ale inak mu nič nepovedali. Držia ho poriadne nakrátko. Všetci dúfame, že to naposledy nie je (a ja že tam nebudú žiadne detaily) Tá scéna s kučerami - viem si to živo predstaviť. Ach môj bože. Krása. Díky moc, že si mi vyvolala milú spomienku.

Re: 18. kapitola - Zásahy a protizásahy Od: Kaitlin - 04.12. 2010
Tesa, tak to se těším na to probuzení Doufám, že se první probere Mia, aby byla aspon nějaká sranda Ale Draco mě teda překvapil. Za prvé tím, že se vydal na tu záchrannou misi ohledně Nevilla a pak že si dobrovolně lehl vedle Hermiony. No, ale když Tonsková ví, s kým že to Hermiona je, tak to asi dlouho nezůstane tajemstvím. Každopádně kapitola perfektní, překlad skvělý, takže moc děkuji a těším se na další
Harry ho asi musí riadne jedovať, keď ho chcel tromfnúť. Mám dojem, že sa chcel predviesť Hermione. Že by Malfoy nedokázal niečo čo nejaký Potter? Ale mali na mále a nakoniec im Harry s tým Dobbym pomohol. Díky moc za komentár.

Lahůdková kapitola! I když byl Draco velmi statečný a jako vždycky skvělý, hrdinou tohoto dílu je Dobby. Obávám se, že Draco má po anonymitě - jakmile se to od Dobbyho dozví Harry, budou informováni všichni. Jsem vážně zvědavá na jejich probuzení. Macnair si dovolil drobit čipsy na Malfoyovic perský koberec z dovozu? Naprosto chápu Dracovo znechucení, doufám, že ho Voldemort opravdu přísně potrestá.
Odpoveď na Dobbyho je v úvode 20. kapitoly, práve som ju poslala Dode, takže mám prehľad (nič som neprezradila, že nie?) Na prebudenie sa teš, jednoznačne top kapitola Chudák Hermiona. Ďakujem.

Ale ale, kdepak se ta touha být hrdinou v našem Dráčkovi vzala, to jsem od něj nečekala. No a těším se na jejich společné probuzení, typuju, že Dracovy "dobré" skutky budou po zásluze potrestány :o)) Krásná kapitolka, děkuji.
Človek by to do neho nepovedal, že? Jeden z dôvodov, prečo si myslím, že to rising v názve znamená zrod. Uvidíme na konci. Díky moc.

Re: 18. kapitola - Zásahy a protizásahy Od: teriisek - 04.12. 2010
Tak tohle jsem teda nečekala, ani v nejmenším:O Koukám, že s Tonksovou jsem se trefila, ještě že tam byl i Dobby, jinak by to pro ně všechny asi dopadlo špatně... ale Draco se zřejmě definitivně prozradil, že? Jinak předpokládám, že ten, kdo naruší Dracova kouzla, budou Harry s Ronem a fakt se těším, co se bude dít... obzvlášť jestli je tam najdou takhle:D Díky moc za kapitolu, nemůžu se dočkat další! Začíná to být návykové;)
Vieš ako som si pri minulej kapitole musela hrýzť do jazyka, aby som sa neprekecla, keď sa tak všetci tešili na viteál? A návyk ešte zosilnie, keď sa do toho zapojí trio. Cha! Díky moc

Fuj, už som sa naozaj bála, ako to s tým Nevillom dopadne...úplne som nedýchala...vďaka bohu za to chrabromilské šťastie...inak tá tajná cesta zo záchodu nemala chybu...ešte aj označené vŕzgajúce schody...proste Draco je supeeer A no ranné prebudenie...hmmm...to bude ohňostroj, čo? Ale Draco to predsa myslel vo všetkej počestnosti Ďakujem za preklad...veľmi príjemné rozptýlenie popri tej kope učenia
No, Dráčik musel nejako na Manore prežiť, nie? DObre to má vymakané. Díky moc. Kedy pošleš kapitolu ty? Držím palce pri skúškach, aby si cez Vianoce mala čo najviac času. Ale asi máš len zápočty, nie?
No teraz sa pokúsim v utorok stihnúť 2 zápočty...a potom 21.12. mám už skúšku...neviem, či som dobre urobila,že som si ju tam dala...kapitolu mám rozrobenú, určite bude a určite som s tým nesekla, neboj

Heh, toho prebudenia sa nemôžem dočkať. Asi ho skutočne zakľaje do zabudnutia. Takže Dráčik sa nám nakoniec pochlapil a vydal sa na záchrannú misiu, to je fakt prekvapenie. Preklad za A s hviezdičkou.
Díky, ani nevieš ako si ma potešila. Čakám tu - než zase idem pracovať a  bála som sa, že odídem bez jediného komentára. Díky moc, hneď sa mi na to ide veselšie a čím skôr skončím, tým skôr sa vrhnem na 20. Díky. Mám 007!

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke