Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

13. kapitola - Dover

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 03.12. 2010 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:

DRACO: PHOENIX RISING

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3414902/13/Draco_Phoenix_Rising

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

  VAROVANIE: POVIEDKA BOLA NAPÍSANÁ PRED VYDANÍM SIEDMEJ KNIHY. AKÁKOĽVEK ZHODA JE ČISTO NÁHODNÁ. VARIABILNÁ DĹŽKA KAPITOL. POUŽITIE ČESKÝCH NÁZVOV, AK SA MI PÁČIA VIAC.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola trinásta – Dover

Draco musel prekonať svoju averziu voči špine. Ležal roztiahnutý na zemi s hlavou odpočívajúcou na svojom zrolovanom smrťožrútskom habite. Zabával sa tým, že vyčarovával z konca svojho prútika rôzne drobnosti: svetlušky, dúhové bubliny, mnohofarebné iskry, ktoré sa bláznivo točili po jaskyni než v miniohňostroji vybuchli; množstvo iskrivých modrých motýľov, ktorí sa rozplynuli v hmlu; spŕšku sladkovoňavých červených ružových lupienkov, ktoré teraz ležali zabudnuté na dne jaskyne.

"Premýšľala som," zrazu oznámila Luna, po dvoch zázračných minútach mlčania.

"Dúfam, že nie o krčorohých chrapogotoch, pretože o tých som už počul dosť na niekoľko životov."

"Nie, premýšľala som, že môj otec by nikdy nenastavil jednosmerné prenášadlo do jaskyne, ktorá nemá žiaden východ. To by bolo šibnuté."

"Samozrejme. Nikto v tvojej rodine by nikdy nebol šibnutý."

Buď to ignorovala alebo nepostrehla ten sarkazmus, pretože sa postavila.

"Presne. Takže tu musí byť východ. Len ho musíme nájsť."

Draco sa prevalil na brucho, aby sledoval ako schmatla svoj prútik zo stredu dna. Kým čakali, zažala ho ako sviečku a upevnila ho skalami. Napochodovala k stene a prezerala si ju zblízka, kým prechádzala rukou po povrchu.

"Toto ťa možno mohlo napadnúť pred hodinou."

"V skutočnosti ma to napadlo, ale teba zjavne zaujímal krčorohý chrapogot, plus som mala vážne radosť, keď som ťa sledovala čarovať - kto by si bol pomyslel, že niekto taký zlý dokáže vytvoriť také pekné motýliky?"

Na chvíľu Draco zvažoval vyčarovať hniezdo jedovatých hadov, ale zarazil sa v tom nutkaní tým, že sa niekoľkokrát upokojujúco nadýchol. Pogratuloval si za svoju trpezlivosť, keď povedala: "Aha! Tu je to."

Veľká časť jaskynnej steny sa zrazu otvorila dohora a vpustila vítaný závan morom obťažkaného vzduchu a jasného slnečného svetla. Draco sa vyštveral na nohy. Pripojil sa k Lune na rímse, z ktorej bol výhľad na obrovskú plochu oceánu. Hlboko dole narážali vlny na zubaté skaly a vysielali nahor spŕšky vody. Napravo sa stáčali útesy až do nedohľadna. Naľavo nebolo vidieť nič okrem skalnej steny a zopár muklovských lodí ďaleko na vode. Draco sa postavil na kraj rímsy a vzhliadol dohora dúfajúc, že nejakým zázrakom zazrie cestu alebo rebrík, alebo aspoň spráchnivené lano. Ako sa dalo čakať, nebolo tam nič okrem päťdesiatich stôp strmej skaly. Draco si vzdychol a vytiahol svoju mincu.

Grangerová, viem, kde sme.

To je báječné!

Nuž, nie celkom. Sme na Bielych útesoch Doveru. A keď som povedal ´na´, myslel som to doslova. Slečna Chrapogotka našla vchod, takže minimálne sme vonku. Chcem nás vziať na vrchol a pokúsim sa určiť našu polohu.

Buďte opatrní.

Draco vedel, že myslela buďte neviditeľní. Nemohli nás zazrieť nejakí prekliatí muklovia, že nie? Privolal si svoj smrťožrútsky habit a obliekol si ho. Pozrel sa na Lunu, ktorá nakúkala na vlny pod nimi ako prikovaná.

"Myslím, že vidím murtlapa (cz: hrbouna)," prehovorila. Draco nemal odvahu položiť jej nejakú otázku.

"Poď sem. Musím nás premiestniť na vrchol."

V hrôze na neho zízala. "Nebesia, nie! Snažíš sa nás zabiť? Premiestnenie, no určite."

Draco zaťal čeľusť tak silno, že mal pocit, že mu snáď prasknú zuby.

"Ako potom navrhuješ, aby som ťa tam dostal?" precedil pomedzi ne. "Zhodou okolností so sebou nemám metlu."

"Ty nedokážeš vyčarovať lietacie kúzlo? Dokonca aj ja to dokážem. Až na to, že práve teraz nemôžem. Vieš, mágia neplnoletých."

Draco si poškrabal rukou vlasy a začalo mu dochádzať, prečo sú tie Potterove neustále rozstrapatené. Ako dokázal byť dennodenne pri týchto ľuďoch bez toho, že by ich nepremenil na niečo hrôzostrašné?

Vyčaroval na dievča Wingardium Leviosa a potom ju chytil za rukáv, keď ju začalo unášať smerom k moru. Použil jedno aj na seba a potom strávil ďalších desať minút snahou udržať ich namierených správnym smerom namiesto toho, aby s každým vánkom uleteli. Kým sa preniesli nad tú zelenú trávu a to kúzlo ukončil, bol zmáčaný potom. Rozhliadol sa dokola unavenými očami.

"Nejaká predstava, kde sme?" spýtal sa.

"V Británii?" navrhla.

"Pripomeň mi, prečo by som ťa nemal zabiť."

Ak mu to pripomenula, nepočul to, pretože znova držal galeón.

Vidím veľa zelenej. Vydrž, sme v priehlbine. Počkaj, než sa dostanem na vrchol.

Kráčal, až kým nestál na vyvýšenine a nerozhliadol sa. Okrem nekonečnej zelene zbadal to, čo vyzeralo ako mólo vyčnievajúce von z vody.

Detailne popísal svoje okolie.

V poriadku, ste blízko Doveru, malo by sa tam dať dôjsť peši, ak to bude nevyhnutné. Stretneme sa pred Doverským hradom, pod oblúkom. Daj mi vedieť, keď sa tam dostanete. Premiestnim sa priamo k vám len čo usúdiš, že je to bezpečné.

Fajn, odpovedal Draco, hoci pomyslenie na prechádzku bolo skoro rovnako nepríjemné ako pomyslenie na to, že sa konečne prezradí Hermione Grangerovej.

Zvládli to k Doverskému hradu bez toho, že by Draco sotil Lunu do Atlantiku, čo považoval za dôkaz svojej neskutočne silnej vôle.

"Priprav sa," povedal, keď sa dostali na miesto, o ktorom predpokladal, že je ten správny bod. "Pravdepodobne sa totálne rozzúri." Rozhliadol sa, ale turistická aktivita bola zjavne minimálna.

Sme tu, poslal.

Hermiona sa primiestnila po rýchlom ospravedlnení Sturgisovi, ktorého nechala proti jeho vôli čakať na pána Lovegooda. Trvalo jej okamih, aby znova nadobudla svoju istotu. Neveriacky zalapala po dychu, keď začula vykríknuté Expelliarmus! Prútik jej vyletel z ruky. V narastajúcej hrôze zízala na Draca Malfoya.

"Ty! Čo si -?" Zastala pri pohľade na Lunu, ktorej pravá ruka bola ovinutá okolo Malfoyovej paže. Ľavou rukou voľne držala svoj prútik a zasnene sa usmievala. To, čo nakoniec preniklo do Hermioninej šokovanej mysle, nebol pohľad na Lunu držiacu sa Malfoya, ale fakt, že ju v naprostom zhnusení nestriasol. Pochybovala, že jej sánka môže klesnúť ešte väčšmi a chvíľu jednoducho nemohla nájsť slová.

Malfoy sa posmešne uklonil a podarilo sa mu to urobiť tak, že to vyzeralo ako urážka.

"Devlin Whitehorn, k vašim službám," povedal a ďalej pokračoval tým svojím patentovaným nenávideným úškrnom.

"To nemôžeš byť ty. To jednoducho nemôžeš byť ty..." konečne dostala zo seba.

"Dnes je trochu spomalená," povedal Draco Lune, ktorá si vzdychla a pustila mu ruku po tom, čo jej venovala milé poťapkanie.

"Vezmem jej prútik," odvetila. "Ty jej to môžeš vysvetliť."

Odbehla s pohmkávaním po trávniku. Hermiona nespustila oči z Malfoya.

"V poriadku, Grangerová, viem, čo si myslíš, pretože si hrozne podozrievavá a nedôverčivá. Spýtaj sa ma na niečo, čo by vedel len Devlin Whitehorn," navrhol.

Hermiona zaťala zuby. "Včera v noci... som ti položila nejaké otázky."

"V skutočnosti celkom dosť otázok a niektoré boli dosť osobné, aby si sa ich pýtala neznámeho, to ťa musím informovať. Nikdy by som nehádal, že ty si taká trúfalá, ale predpokladám, že je pravda, čo sa hovorí o knihomoľkách -"

"Tie otázky!" vyprskla.

Draco sa zaškeril od ucha k uchu a zdalo sa, že sa jeho oči blyštia ako naleštené striebro. "Pýtala si sa ma, či mám nejaké jazvy a ja som ti povedal, že mám jednu na -"

"Prestaň, prestaň, prestaň! Ach môj bože." Hermiona sa nemohla červenať ešte viac. Bola absolútne ponížená. "Nemôžem tomu uveriť. Jednoducho tomu nemôžem uveriť." Laškovala  - a  prekliato fantazírovala! - s Dracom Malfoyom! "Ty... si zodpovedný za Dumbledorovu.... Prečo si mi povedal o mojich rodičoch?" Cítila ako začína zvyšovať hlas. "Aký vypočítavý dôvod si asi tak mohol mať, aby si ma varoval? A aby si zachránil Lunu? Aký odporný trik to tu hráš?"

Draco si vzdychol a v skutočnosti sa tváril tak, ako ho nikdy predtým tváriť sa nevidela. Nedokázala to celkom zaradiť skôr, než ten výraz zmizol. "Vedel som, že toto bude pre teba ťažké, ale neuvedomil som si, že to bude nemožné. Pozri, pomohlo by, keby som ti dal svoj prútik?"

Pokročil vpred a podal jej ho, zápästie najprv. Podozrievavo si ho prezerala, uvažujúc, čo za zvrátenú hru to hrá. Skoro mu ten prútik vytrhla, ale potom si všimla to napätie v jeho čeľusti. Jeho prsty sa mierne stiahli, keď sa načiahla po prútiku a ona si uvedomila, že to nie je trik - naozaj jej odovzdáva svoj prútik. Prekvapene sa nadýchla a jemne to drevo zovrela. Pustil ho a ukročil, šedé oči prižmúrené.

"Som ti vydaný na milosť," prehovoril. "Čo máš teraz v pláne robiť?"

Hermiona neodpovedala. Myseľ sa jej krútila. Prehrávala si každý rozhovor, ktorý mala s Devlinom - Dracom! - za posledné dva dni. Bol s Lunou dosť dlho na to, aby sa jej niekoľkokrát zbavil. Alebo ju zobral do smrťožrútskeho hlavného stanu. Do pekla, držala sa ho, ako keby boli najlepší priatelia! Otočila sa a zízala na Lunu, ktorá vytiahla Hermionin prútik a teraz sa točila v tráve s doširoka roztiahnutými rukami, blond vlasy jej vo vetre poletovali. Zapotácala sa zo závratu a padla na zem. Hermiona si vzdychla.

"Tvrdila by som, že si na ňu použil kúzlo pomätenia, keby toto nebolo Lunino normálne správanie," povedala Hermiona.

"Chceš počuť o krčorohých chrapogotoch?" zareagoval Draco. "Už o nich viem všetko."

Hermiona pokrčila plecami.

"Nie. Radšej by sme sa mali vrátiť. Nemám potuchy, čo s tebou urobiť. Nemôžem ťa vziať k Rádu. Aj keby som chcela. Čo nechcem. Predpokladám, že by to pre teba bol zlý nápad, keby si sa vrátil - kdekoľvek si bol?"

"A pokúsiť sa vysvetliť, kde som bol posledné dve hodiny? Temnému pánovi? A čo keby si sa prevšehodžúsovala na mňa a šla namiesto mňa?"

Hermiona o tom chvíľu premýšľala.

"Myslíš, že by to fungovalo?" spýtala sa.

Draco prevrátil očami. "Nevzala si to vážne, že nie?"

Nevzala, ale zrazu ju znepokojilo, že by niekto mohol prevziať podobu člena Rádu a vojsť rovno na Grimmauldovo námestie číslo 12. Odsunula tú myšlienku nabok na neskoršie preskúmanie.

"Vezmime Lunu domov. Dúfajme, že jej otec sa už vrátil odkiaľkoľvek, kam zmizol."

"Nebude sa premiestňovať. Ani nepoužije mágiu. A asi tucet ďalších vecí."

"Viem. Budeme si musieť vziať muklovské taxi."

Draco sa tváril tak vydesene, že sa v skutočnosti nahlas zasmiala.

"Na rozdiel od toho, čo si myslíš, zvyšky muklov sa o teba neobtrú a neublížia ti."

"To vravíš ty."

Kriticky sa na neho pozrela. "Tak či tak, nemôžeš tu mašírovať v smrťožrútskom habite. Čo máš pod ním?"

"Už sa ma snažíš vyzliecť, Grangerová? Len teraz som zmenil strany."

Veľmi sa snažila nezačervenať sa a myslela si, že sa jej to podarilo. "Ušetri ma tej bezočivosti a nechaj ma pozrieť sa."

Zhodil zo seba habit, aby odhalil tesne padnúce čierne nohavice a čiernu hodvábnu vojenskú blúzu. S jeho strieborno-blonďavými vlasmi a bledou pokožkou vyzeral ako upírsky sen každého dievčaťa. To by nerobilo dobrotu. Gothic-punkové buchty by mu padali k nohám a po meste  by sa vliekli za ním.

Luna sa posadila a sledovala ich. Hermiona si bez komentára privolala svoj vlastný prútik. Namierila ním na Malfoya a premenila jeho nohavice na džínsy a jeho košeľu na biele tričko s krátkym rukávom. Draco uskočil.

"Sakra! Varuj človeka než mu premeníš oblečenie, dobre? Čo je do pekla toto?"

Hermionine zuby znepokojene hrýzli jej spodnú peru. V muklovskom oblečení vyzeral ešte viac šik než v tom zastaranom čarodejníckom odeve. Džínsy mu sedeli dokonale a vďaka tomu tričku vyzeral, ako keby patril na roh ulice s cigaretou visiacou mu z pier, kým popiskoval na dievčatá a plánoval svoj ďalší husársky kúsok. Luna sa vrátila a zvedavo sledovala, ako to Hermiona skúsila znova.

"Čo robíš?" dožadoval sa a skutočne zalapal po dychu nad outfitom, do ktorého ho navliekla. "Krucinál! Nie! Draco Malfoy nebude nosiť oranžovú! Nikdy. A čo je toto za látku? Strhla si ju z rovno z kozy?"

Navliekla ho do toho najodpornejšieho kostýmu, ktorý dokázala vymyslieť - oranžovo hnedý vzorovaný sveter a khaki nohavice. Problém bol v tom, že vôbec nevyzeral odporne. Vyzeral ako bezstarostný študent, ktorý utiekol z prípravky. Ten typ, ktorý by vás pozval "študovať" do svojho bytu a za menej než päť sekúnd by ste mu sedeli na kolenách. Anjel študentiek strednej školy.

"Do pekla s tebou," zavrčala a po prvý raz si uvedomila, aký je Malfoy naozaj atraktívny. Vždy vyzeral dobre, ale jeho naprostá zloba ju voči tomu zaslepila. Teraz vyzeral ako prekliaty Adonis. Podráždený, mračiaci sa Adonis. Dokonca jeho mračenie bolo nádherné. Obliekla mu čierne džínsy a červené tričko, ktoré vyzeralo, ako keby ho roztrhali vlkolaci. Zo štíhlych bokov mu visela kovová reťaz. Uvedomila si svoj omyl, keď na neho dokonca Luna zízala s ústami dokorán. Vyzeral ako sexy rocková hviezda. Kde do pekla prišiel k tým svalom? Mal byť chudý a vyziabnutý!

"Čo presne sa snažíš urobiť?" spýtal sa Draco ľadovým hlasom.

"Snažím sa ťa urobiť nenápadným. Aby si splynul s muklami."

"Nemyslím si, že je to možné," omráčeným hlasom prehovorila Luna.

"Fajn." Znova vrátila jeho oblečenie na pôvodný upírsky šmrnc. "Potom si obleč habit."

Poslušne si znova obliekol habit a ona ho premenila na elegantný tmavošedý kabát. Vydýchla úľavou, keď ho tá látka z väčšej časti zakryla. Preskúmal svoj outfit tým, že sa otočil zo strany na stranu.

"Skutočne nie zlé."

"Áno, nuž, vyzeráš ako medzinárodný špión, ale aspoň ťa nebudú po ulici naháňať dievčatá a hádzať po tebe telefónne čísla. Poďme."

Otočila sa na päte a zamierila do mesta Dover.

"Čo je telefónne číslo?" spýtala sa Luna Malfoya. "Hodila by som po tebe to svoje, keby som jedno mala."

Hermiona sa modlila, aby mala trpezlivosť. Vedela, že ju bude potrebovať.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 20.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Re: 13. kapitola - Dover (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 06.07. 2023
|
Hustý! Draco Malfoy na titulní straně kteréhokoliv módního časopisu by zvýšil prodej o 387,999% Jeho image by muselo ustoupit jen před výstřední módou slečny Luny.
Moc povedené a zábavné. Upírská přehlídka oděvů v Doveru, to tu ještě nebylo.
Dík za překlad.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 17.08. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Folwarczna - 12.03. 2024
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 13. kapitola - Dover Od: kometa - 26.02. 2011
"Čo presne sa snažíš urobiť?" spýtal sa Draco ľadovým hlasom. "Snažím sa ťa urobiť nenápadným. Aby si splynul s muklami." "Nemyslím si, že je to možné," omráčeným hlasom prehovorila Luna... "Čo je telefónne číslo?" spýtala sa Luna Malfoya. "Hodila by som po tebe to svoje, keby som jedno mala." Tak tohle prostě nemělo chybu! Povídka se mi opravdu MOC líbí DĚKUJU
Re: 13. kapitola - Dover Od: Jimmi - 26.02. 2011
Dnes ráno som sem pred náročným dňom prišla - a aspoň tvoj komentár ma potešil. Keby si len vedela, ako som so vynaložením všetkých rezerv včera pridala tú kapitolu. Ach jo, tu si to snáď nikto neprečítala, ale tak ma to naštvalo. Blé. Ďakujem ďakujem ďakujem

Re: 13. kapitola - Dover Od: Aha_Lucia - 03.01. 2011
"Pokročil vpred a podal jej ho, zápästie najprv." zrejme bola myslená rukoväť, prútika. vieš, tak ako sa podáva nôž, rukoväťou napred..

Re: 13. kapitola - Dover Od: kukuriciarka - 29.11. 2010
"Čo je telefónne číslo?" spýtala sa Luna Malfoya. "Hodila by som po tebe to svoje, keby som jedno mala." koniec. toto ma dostalo do kolien luna teda riadne zabila ja nezaspím!!! A čo je toto za látku? Strhla si ju z rovno z kozy? viac takýchto výrazov a asi sa budem rehotať do rána zaručený spôsob, ako si udržať sakra že dobrú náladičku ďakujem za prekladík, bol bezchybný ako od matela (strhnutý priamo z Draca)

Re: 13. kapitola - Dover Od: jerry - 28.11. 2010
pekna kapitolka velmi zabavna. tak aspon ze draco s lunou nasli vychod, a to ze to s nou draco tak dlho vydrzala nepreklial ju je uspech. no aj tak sa mi asi najviac pacilo ked sa hermiona snazila spravit draca nenapadnym a stale ho prezliekala.  samozrejme ze aj sokova terapia pre miu ked zbadala draca bola zabavna . vdaka za preklad

Re: 13. kapitola - Dover Od: holloway - 28.11. 2010
Po víkendu bez internetu jsem měla úplně absťák po téhle povídce. Nezvládnu k ní napsat víc než že byla úžasná, Hermiona konečně zjistila že Draco je prostě sexy ve všem (že jí to trvalo ) To byla skvěle napsaná scéna. Přišlo mi, že to bya hodně hláškovací kapitola, začíná to být čím dál tím víc vtipnější. Snad jenom mě zarazilo, že Hermiona poměrně dobře přijala totožnost Devlina. Díky moc a rychle číst dál

Re: 13. kapitola - Dover Od: Elza - 28.11. 2010
Draco si poškrabal rukou vlasy a začalo mu dochádzať, prečo sú tie Potterove neustále rozstrapatené. A čo keby sa prevšehodžúsovala na mňa a šla namiesto mňa? - ?: - keby si sa - (?) čekala bych, že myslí Hermionu, ne Lunu "Čo je telefónne číslo?" spýtala sa Luna Malfoya. "Hodila by som po tebe to svoje, keby som jedno mala." Představa Malfoye zasypaného telefonními čísly...! *:DD
Re: 13. kapitola - Dover Od: Jimmi - 28.11. 2010
Díky, jasne že si sa - netuším, kde to zmizlo. Malfoy by ani nevedel, čím ho zasypali. :D

Re: 13. kapitola - Dover Od: Svetluska - 28.11. 2010
Super kapitola. Nejvíc mě dostalo prohlášení Luny: "Čo je telefónne číslo?" spýtala sa Luna Malfoya. "Hodila by som po tebe to svoje, keby som jedno mala." Díky za krásný překlad.
Re: 13. kapitola - Dover Od: Jimmi - 28.11. 2010
A keď si k tomu aj Lunu predstavíš... mne sa to tiež hrozne ľúbilo. Díky.

Re: 13. kapitola - Dover Od: denice - 27.11. 2010
Chudák Draco - leží ve špinavé jeskyni, po přednášce o krčorohých chrapogotech má pouze dvě minuty ticha a Luna naprosto neoceňuje jeho sarkasmy. Draco je ten nejtrpělivější a nejlaskavější člověk, důkazem je to, že Luna přežila. Ti dva jsou úžasná dvojice.  A scéna Hermionina pochopení s kým to koketovala, Dracova módní přehlídka a Hermionino zjištění, že on bude atraktivní v čemkoli, prostě kapitola jako víno. Jen nevím, co teď bude s Dracem... Díky!
Re: 13. kapitola - Dover Od: Jimmi - 27.11. 2010
Díky moc. Konečne som Dode poslala tú zakliatu 16. kapitolu, tak konečne môžem ísť chystať kapitolu na zajtra. Zhrnula si to nádherne. :D

Re: 13. kapitola - Dover Od: Monie - 27.11. 2010
No tak ten konec byl naprosto geniální. Luna opět bodovala a Draco je prostě frajer. Moc jsem si to užila, děkuji za překlad, bylo to užasné!
Re: 13. kapitola - Dover Od: Jimmi - 27.11. 2010
To som rada, dúfala som, že sa to bude páčiť. A jazda pokračuje!

Re: 13. kapitola - Dover Od: 32jennifer2 - 27.11. 2010
tak toto bolo neskutočne dobré Luna ideeeeš hádžeme hromadne telefonne čísla a to hermionino premienanie oblečenia díky díky díky spríjemnenie dňa )
Re: 13. kapitola - Dover Od: Jimmi - 27.11. 2010
Ďakujem

Re: 13. kapitola - Dover Od: teriisek - 27.11. 2010
Přeměňování oblečení mě fakt bavilo a Luna to svou hláškou ohledně telefonního čísla dokonale zabila:D Výborná kapitola, jsem ráda, že to odhalení nedopadlo až tak zle... Díky moc za kapitolu, jsem zvědavá, co s Dracem udělají teď...
Re: 13. kapitola - Dover Od: Jimmi - 27.11. 2010
Ďakujem

Re: 13. kapitola - Dover Od: Maenea - 27.11. 2010
Taky bych si hodila Znovu, navzdory závažnosti celkového vyznění, je tako kapitola neobyčejně vtipná. Myslím, že nejen já jsem se výborně bavila při "převlékání" Draca Díky
Re: 13. kapitola - Dover Od: Jimmi - 27.11. 2010
Hermiona si ešte užije, díky moc.

Re: 13. kapitola - Dover Od: Zuzana - 27.11. 2010
Byť zavretá s Lunou v malej jaskyni, to musí byť vážne zážitok. „ ...kto by si bol pomyslel, že niekto taký zlý dokáže vytvoriť také pekné motýliky?" Tak toto je ozajstná Luna. Jej úprimnosť, ktorá by mohla zraňovať, keby ju používal niekto iný u nej vyvoláva úsmev. Asi preto, že ona je taká... čistá duša? Neviem to vyjadriť, ale ona tú svoju poznámku určite nemyslela v zlom, od nej je to také úprimné konštatovanie.  Konečne sa Hermiona stretla s Dracom, ich rozhovor a napätie bolo zmiernené Lunou. Na tú kúzlo pomätenia absolútne nie je potrebné Dracove poznámky sú nádherne vtipné, krásne si ich preložila : "Už sa ma snažíš vyzliecť, Grangerová? Len teraz som zmenil strany." No čo na toto povedať? Len to, že Draco je smrťožrút k „sežrání“ presne ako: Ten typ, ktorý by vás pozval "študovať" do svojho bytu a za menej než päť sekúnd by ste mu sedeli na kolenách.“  Ach jaj Draco obsypaný telefónnymi číslami. Geniálna kapitola, krásny preklad. ďakujem za úžasnú zábavu.
Re: 13. kapitola - Dover Od: Jimmi - 27.11. 2010
Táto je zatiaľ moja najobľúbenejšia, čítala som ju načastejšie, vždy dokázala vyvolať úsmev. Ďakujem za úžasný komentár.

Re: 13. kapitola - Dover Od: soraki - 27.11. 2010
Och můj Bože... dát si tři kapitolky  - mňam, doporučuju každému No, obdivuju Draca, že Lenku nepřizabil, teď jsem zvědavá, jak to s nima Hermiona vydrží - to bude tedy jízda DD A Severus zabil Belatrix? Nějak jsem to tam nepobrala... Ale prozradil Dracovi tajemství, jako by věděl, že je to on, kdo varuje Řád a vůbec... těším se na další, děkuju, holky, skvělá práce, jako vždy.
Re: 13. kapitola - Dover Od: Jimmi - 27.11. 2010
Ďakujem

Re: 13. kapitola - Dover Od: Kaitlin - 27.11. 2010
Perfektní kapitoly. Docela Draca obdivuju za jeho trpělivost... Vydržel s Lunou a nezabil ji. :-D  Hermionina reakce byla skvostná. Nejvíc se mi asi ale líbilo to měnění oblečení, to nemělo chybu :-D
Re: 13. kapitola - Dover Od: Jimmi - 27.11. 2010
Jo, táto kapitola sa mi páčila najviac. Díky

Re: 13. kapitola - Dover Od: gama - 27.11. 2010
Bože, úplně to vidím, ty džíny a bílé tričko na jeho chutňoučkém těle...

Re: 13. kapitola - Dover Od: Hanna - 27.11. 2010
Boze moj, toto bola skvela kapitola. keby som sa neponahlala, precitala by som si ju este urcite par krat. hned mi zlepsila naladu. Dakujem a uz utekam.
Re: 13. kapitola - Dover Od: Jimmi - 27.11. 2010
Ďakujem a tiež už balím

Re: 13. kapitola - Dover Od: bbarka - 27.11. 2010
"Hodila by som po tebe to svoje, keby som jedno mala." hahahahahahaha...no fakt neviem, či sa mi podarí po tomto napísať niečo zmysluplné Bože, toto celé bolo dokonalé... Inak, tie Biele útesy ma dostali (sentimentálna chvíľka - milujem Anglicko, a tie biele skaly boli prvé, čo som z neho videla, v takom gýčovom východe slnka, no ale mala som z toho úžasný pocit ) A potom Hermionim pokus urobiť Draca menej krásnym  - očividne nemožné A Dracove motýle, a bublinky Ach, dokázať napísať niečo také, obdivujem tú fantáziu... Ďakujem strašne moc!
Re: 13. kapitola - Dover Od: Jimmi - 27.11. 2010
To s tým číslom na mobil - tiež som nemohla. A ako mu s kliďánkom oznámi, že už mohli byť hodinu preč - a Draco čo vie všetko o chrapogotoch. Slečna Chrapogotka. Dnes je trochu spomalená. Tie Lunine poznámky nemajú chybu. A to si predstav, že takýchto úžasných kapitol je ešte veľa -  Draco má poznámky svoje vlastné. A obraz Draca v tejto poviedke - neviem, či som čítala niečo lepšie. A ozaj, pri tom anjelovi študentiek strednej školy som neviem prečo myslela na teba :D Zakaždým
Re: 13. kapitola - Dover Od: bbarka - 27.11. 2010
hahahahaha, tak to ti ďakujem Aj keď váááážne nechápem, prečo si si spomenula na mňa Ale fakt - Draco v tejto poviedke je proste najsamepší Milujem tie jeho poznámky. Opakujem znova - proste Jimmi, ten výber je naozaj super...vlastne ako zakaždým

Re: 13. kapitola - Dover Od: JSark - 27.11. 2010
Chudáčik Dráčik, toľko času s Lunou... Ale na záver bola úžasná, s tým telefónnym číslom. A Hermionine pokusy o Dracovo "splynutie" tiež. Ďakujem za úžasný preklad, to prevšehodžúsovanie sa ti fakt podarilo. - Ako dokázal byť dennodenne pri týchto ľuďom bez toho, - ľuďoch
Re: 13. kapitola - Dover Od: Jimmi - 27.11. 2010
Díky, na tej vete sa mi furt niečo nezdalo, ale som slepá. Díky moc. Keď budem mať schopnejšiu verziu HP7, dám vedieť. Ale napr. DVD kvalitu mi ten môj NB ani neprehrá. Autorka vytvára vlastné slová, zdalo sa mi správe z Polyjuice urobiť sloveso, keď ho tak použila aj ona. Viem, že sa to nepoužíva, ale chcela som zachovať jej štýl. A to nebude len pri tomto. Neviem si teraz spomenúť, ale so slovami dokáže občas zázraky. Ešte raz díky.
Re: 13. kapitola - Dover Od: JSark - 27.11. 2010
Nakoniec som to našla presunuté, tak ešte tie dve časti stiahnem. Malo by to byť skopčené z dvd, takže to skúsim napáliť a uvidím, čo s tým prehrávač urobí. Vytvára si vlastné slová? To mi pripomína naše hodiny angličtiny, aj tam si občas vymýšľame novinky.
Re: 13. kapitola - Dover Od: Jimmi - 27.11. 2010
Hlavne skontroluj tú 36 minútu a daj mi vedieť. Díky.
Re: 13. kapitola - Dover Od: JSark - 27.11. 2010
Zatiaľ nekontrolujem nič, pretože pri rozbalení to po mne chce heslo, ktoré tam nebolo uvedené.

Re: 13. kapitola - Dover Od: luisakralickova - 27.11. 2010
Moc jsem se bavila, Draco a oranžová - nemyslitelné, moc děkuju a těším se na další.
Re: 13. kapitola - Dover Od: Jimmi - 27.11. 2010
Aj ja ďakujem

Re: 13. kapitola - Dover Od: anonym - 27.11. 2010
celá tá časť s premienaním oblečenia bola zábavná.

Re: 13. kapitola - Dover Od: doda357 - 27.11. 2010
Ja sa tiež Dracovi čudujem, ako môže byť ohľadom Luny taký trpezlivý. Ja tiež musím niekedy strpieť skoro takých ľudí ako je Luna a viem, že je to občas riadne otravné. A ešte k tomu prežiť hodinovú prednášku o krčorohých chrapogotoch, tak to tiež asi nebolo veľmi príjemné. Úplne si viem predstaviť Hermionine prekvapenie, keď tam zbadala stáť Lunu a Draca. Zdá sa mi to, alebo má Luna k Dracovi nejako blízko? Vtedy, keď ho držala za ruku.... Keď menila Hermiona Dracovi oblečenie, tak jeho hláška- "Strhla si to rovno z kozy?"- ma strašne pobavila. Ja by som ho vtedy tak strašne rada videla.... Viem si predstaviť ten jeho znechutený výraz, proste úžasné Ďakujem, bolo to perfektné.

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke