Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

10. kapitola - Zničené sny

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 30.11. 2010 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:

DRACO: PHOENIX RISING

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3414902/10/Draco_Phoenix_Rising

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

  VAROVANIE: POVIEDKA BOLA NAPÍSANÁ PRED VYDANÍM SIEDMEJ KNIHY. AKÁKOĽVEK ZHODA JE ČISTO NÁHODNÁ. VARIABILNÁ DĹŽKA KAPITOL. POUŽITIE ČESKÝCH NÁZVOV, AK SA MI PÁČIA VIAC.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola desiata - Zničené sny

Harry sa prebudil relatívne zavčasu, ale premýšľal v posteli až kým nezačul, že sa Ron prehadzuje. Nebolo treba hnať sa na Rokfort s prázdnym žalúdkom. Z prízemia počul tlmenú aktivitu, bezpochyby sa Bill a pán Weasley chystali do práce. Harry uvažoval, či má strýko Vernon v pláne ísť dnes do práce... Najpravdepodobnejšie je, že zdrhne čo najskôr a použije svoju prácu ako výhovorku k úteku. Harry pocítil bodnutie viny kvôli tomu, že tu zanecháva Dursleyovcov na starosť úbohej pani Weasleyovej a Lupina.

Ron zazíval a posadil sa tesne predtým, než Hermiona zaklopala a vošla. Ron vykríkol a trhol prikrývkami k brade.

"Hermiona! Čo keby sme neboli vhodne oblečení?"

Prevrátila očami. "Ako keby som vás dvoch nikdy predtým nevidela v pyžame. No tak, poďme už, skôr než Ginny vstane a bude sa dožadovať ísť s nami. Viete aká je."

To vyburcovalo Rona z postele a chmatol po svojom oblečení, keď Hermiona zmizla dole schodmi. Harry sa k nemu pripojil v pomalšom tempe, až kým Ron nepovedal: "Má pravdu. Radšej si švihnime. Ginny spustí riadny povyk a mamka nám pôjde po krku. Musíme sa vykradnúť."

Harry prikývol a napchal si svoj neviditeľný plášť do veľkého vaku, ktorý si prehodil cez plece. Ron naň hodil niekoľko čokoládových žabiek a pokrčil plecami, keď sa Harry zaškeril od ucha k uchu.

"Možno budeme hladní."

Vliekli sa dole schodmi, snažiac sa tváriť nevinne. Pani Weasleyová si ich nevšimla, pretože sa rozprávala s profesorkou McGonagallovou.

"Pani profesorka!" šťastne vykríkol Harry a posadil sa ku stolu vedľa Hermiony. O chvíľu neskôr sa k nim pripojil Lupin a pani Weasleyová kmitala okolo nich pri napĺňaní tanierov a šálok krátkymi švihmi svojho prútika.

"Ahoj, Harry," povedala McGonagallová. "Je milé znova ťa vidieť."

"Vás tiež, pani profesorka."

"Nuž, predpokladám, že mám zopár dobrých správ. Včera mi prišiel list od správnej rady. Rozhodli sa povoliť, aby sa škola znova otvorila. Nie som si istá, koľko rodičov bude považovať za bezpečné poslať tam svoje deti... ale Rokfort sa tak či tak otvorí." Vzdychla si. "Teraz mám ťažkú úlohu nájsť vhodných učiteľov. Stále môžem učiť Transfiguráciu, ak to bude nevyhnutné, hoci radšej by som neplytvala časom. Toto by sa mohlo ukázať ako nebezpečný rok a ja nie som... nie som Albus Dumbledore, že nie? Koho môžem asi tak nájsť ako učiteľa Obrany proti čiernej mágii? Hlavne tento rok, keď by to mohlo byť to najdôležitejšie, čo sa môžu študenti naučiť."

Harry mlčal. Nielen že nemal žiadne informácie ohľadne čohokoľvek ako reakciu na výber učiteľa, ale pretože sa v septembri nevracia do školy, tak ho to tiež až tak hrozne nezaujímalo. Hoci túto pikantnú novinku nemal ešte v úmysle rozhlásiť.

"Takže, pani profesorka, vraciate sa dnes na Rokfort?"

"Áno. Je treba urobiť veľa príprav a musia sa poslať listy. Nebesia, tie listy už mali byť rozoslané niekoľkým prváčikom."

"Môžem...môžeme ísť s vami?"

Molly vydala protestujúci zvuk, ale McGonagallová už hovorila.

"Áno, Remus ma už informoval, že si praješ použiť Albusovu mysľomisu, hoci nemám potuchy na čo by ti to bolo dobré. Predpokladám, že to má niečo spoločné s... vecou, ktorú nám odmietaš prezradiť?"

Harry prikývol.

Vzdychla si. "Potom dobre. Predpokladám, že slečna Grangerová a pán Weasley ťa budú sprevádzať?"

Ron zazrel na svoju matku tak urputne, že momentálne stisla čeľusť a otočila sa, aby bez slovka tresla riadom. Harry znova prikývol.

Hestia Jonesová s chichotom vošla do kuchyne. Jej ružové líca boli ružovejšie než zvyčajne a zjavne bola zadýchaná.

"Panenka skákavá, dnes mám Harryho strážnu službu a úplne som zabudla, že je tu! Šla som celú cestu na Privátnu ulicu číslo 4 a potĺkala som sa tam, čudujúc sa, prečo je o tejto hodine v tom dome tma. Krátko som si pokecala s Arabellou, ktorá tam len pre istotu dozerá."

"Dobre, môžeš nás odprevadiť na Rokfort," rozhodla McGonagallová. "Kde je dnes ráno Divooký?"

"Sliedi na Malfoy Manore s Tonksovou," odpovedal Lupin a trochu sa prikrčil. "Radšej by mali čoskoro podať správu."

"Sú preč len tri hodiny, Remus," prehovoril Harrym nepovšimnutý Sturgis Podmore, ktorý driemal v rohu. Lupin sa zamračil.

"Potom by sme radšej mali ísť," odvetila McGonagallová. "Mám veľa práce."

"Pani profesorka?" spýtal sa váhavo Harry. "Veľmi by vám vadilo, keby sme sa najprv zastavili... v Godrikovej úžľabine? Viete, kde to je, však?"

V izbe nastalo šokované mlčanie, pretože Harry tento nápad spomenul len Ronovi a Hermione. Profesorka McGonagallová vyzerala zaskočená.

"Nikdy si tam nebol?" spýtala sa pani Weasleyová, znejúc prekvapene. "Albus ťa tam nikdy nevzal?"

Harry pokrútil hlavou.

Pani Weasleyová vyzerala, ako keby mala prepuknúť v plač. "Ach, úbohý chlapče! Keby som to len vedela! Boli by sme... prečo ma to nikdy nenapadlo?" Harry sa ju ponáhľal upokojiť.

"To je v poriadku. Nemyslím si, že som bol až doteraz úplne pripravený."

"Samozrejme, Harry," potichu prehovorila McGonagallová. "Vezmeme ťa tam."

"Ja pôjdem tiež," ozval sa Sturgis a zdvihol sa zo stoličky. "Pochybujem, že Ten-Koho-Netreba-Menovať sleduje to miesto, ale človek nikdy nevie, že?"

ooOoo

Objavili sa na niečom, čo vyzeralo ako zadný dvor. Tráva siahala po kolená a bola stále mokrá od raňajšej rosy. Dvor obklopovali živé ploty, prerastené a prepletené. Štrkový chodník bol skoro neviditeľný vďaka burine, ktorá ho pridusila. Hrčovitá jabloň v jednom rohu odhaľovala počiatky jabĺk vykúkajúce pomedzi pokrútenými vetvami.

Harry si ledva všímal svoje okolie - jeho oči boli upriamené na rozpadajúce sa základy viditeľné v strede zelene. Do vzduchu vyčnieval jediný komín, nedotknutý, až na niekoľko chýbajúcich tehiel navrchu. Podišiel vpred, ignorujúc trávu, ktorá mu zmáčala nohy. Naozaj tu toho nebolo veľa k videniu. V strede ruín ležalo zopár spálených, zlomených trámov, skoro neviditeľné vďaka záplave viniča, ktorý si tie základy zabral.
Harry pocítil, ako mu do hrdla vyskočila guča. Toto bolo to, kde to pre neho všetko začalo - a pre jeho rodičov skončilo. Rozhliadol sa po idylickej krajine, ktorá obklopovala zvyšky domu. Dom bol relatívne izolovaný, tak ako väčšina čarodejníckych domov. Za rozbitým plotom vpredu a skrz roklinu medzi kopcami sa kľukatila príťažlivá vidiecka krajina. Na chvíľu si Harry predstavil, aké by to bolo vyrastať na tomto mieste. Bol by sa štveral po stromoch, hral by sa v blate na ceste, v zime by sa kĺzal po zasnežených kopcoch a utekal domov pre utešujúci bozky, kedykoľvek by si buchol koleno. Bol by vyrastal so znalosťou mágie, s hraním metlobalu a nedočkavo by čakal na svoj list z Rokfortu... Uprostred návalu ohromného zármutku dospel k hroznému presvedčeniu. Voldemort mu ukradol viac než len jeho rodičov. Pripravil ho tiež o šancu na šťastné detstvo. Vykorenil hračky a narodeniny a radosťou naplnené Vianoce.

Ron a Hermiona boli zrazu vedľa neho. Slzy stekali po Hermioniných lícach. Zjavne vždy vedela, čo Harry cíti. Zaletel pohľadom na Ronovu uslzenú tvár a uvedomil si, že hoci v tú hroznú októbrovú noc tak veľa stratil, osud mu pomohol získať dvoch najväčších priateľov, ktorých kedy kto poznal. Keby bol vyrastal v mieri, ochraňovaný a milovaný, bol by sa stal iným človekom. Dokonca aj keby stretol Rona s Hermionou, nikdy by nečelili takým úlohám, ktoré sa im za posledných šesť rokov vrhali do cesty. Nikdy by k nemu nemali tak blízko ako práve teraz.

Slzy, ktoré Harry zadržiaval, začali nakoniec padať a on objal rukou svojich priateľov. Mocne ho objímali, podporovali ho pred ruinami toho, čo mohlo byť, pretože prešli každou situáciou v jeho nenormálnom živote.

Dlhý čas mlčky spoločne stáli a potom McGonagallová vykročila dopredu a odkašľala si.

"Poďte tadeto," povedala potichu a prerážala si cestu pomedzi vlhké stonky a okolo základov. Skupina kráčala mlčky po opustenej ceste. Popri štrkovej ceste, ktorou kráčali, neboli žiadne iné domy. Cesta sa vinula pomedzi nízke stromy a po malom moste, ktorý preklenoval bublajúci potok. Na vrchu malého stúpania prišli k železnému plotu, ktorý čiastočne zakrývali staromódne ružové kríky. Opojná vôňa naplnila vzduch a včely už mali plné ruky práce s nektárom. Vyzeralo to veľmi mierumilovne.

Brána, ktorá vyzerala byť prežratá hrdzou, bola otvorená a trochu sa klátila. Profesorka McGonagallová ich zaviedla na malý cintorín. Prešli okolo niekoľkých náhrobkov s menami, ktoré Harry nespoznával a nakoniec zastavili pred dvoma náhrobkami z bieleho mramoru, jednoducho popísanými.

James Alaric Potter - 1958 - 1981 Milovaný manžel a otec

Lily Evansová Potterová - 1958 - 1981 Milovaná manželka a matka

McGonagallová si kľakla a odstránila stonky uschnutých rastlín, ktoré spočívali na hroboch. Vyčarovala dve obrovské kytice čerstvých kvetín a položila kyticu pred každý kameň. Potom ustúpila k ostatným a nechala Harryho samého.

Teraz keď tu bol, Harry nevedel, čo urobiť. Cítil sa bližšie k svojim rodičom, keď sa pozeral do Zrkadla z Erisedu - zdalo sa, ako keby tam boli prítomné ich duše. Tu necítil nič. Podivne ho tá myšlienka upokojila. Jeho rodičia neboli na tomto mieste, v tomto chladnom kúsku zeme. Luna mala pravdu - boli za závojom, opätovne spojení so Siriusom. Trochu sa pri tej myšlienke usmial.

Hermiona pozorne sledovala Harryho. Nebola si celkom istá, či táto návšteva bol dobrý nápad. Prečítala si nápisy na náhrobkoch, ktoré žiarili nabielo a nebola na nich žiadna špina. Niekto zjavne navštevoval tie hroby pravidelne. Lupin? McGonagallová? Pravdepodobne všetci členovia Rádu.

Hermiona si všimla niečo čudné a vykročila dopredu, aby si zbližša obzrela hrob Lily. Náhle zalapala po dychu, keď sa medailón na jej hrudi zahrial. Odišla trochu nabok od ostatných a vytiahla ho von.

Ďalší útok. To čudné dievča z Bystrohlavu. Blondína. Radšej si švihnite.

Hermiona mala pocit, že jej z tváre zmizla krv. Stočila sa k ostatným.

"Smrťožrúti idú po Lune!" vykríkla. "Musíme okamžite ísť! Pani profesorka, viete kde býva?"

"Áno, ale -" McGonagallová na ňu zízala, ale nebol čas vysvetľovať, ako to vie.

"Potom so sebou vezmem Rona. Vy vezmite Harryho. Niekto by mal varovať Lupina!"

"Ja to urobím," ponúkla sa Hestia.

"Ja pôjdem do kancelárie Sršňa, aby som to povedal jej otcovi - teraz je už asi v práci. Stretneme sa tam s vami," povedal Sturgis Podmore.

Bez ďalšieho rozhovoru sa odmiestnili.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 20.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Re: 10. kapitola - Zničené sny (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 06.07. 2023
|
Díky za překlad, moc se mi líbí libozvučnost i dramatičnost jazyka v povídce.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 17.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: 32jennifer2 - 23.02. 2011
Ach, plakala som spolu s nimi... som zvedavá, či jej napadne, že ten jej "priateľ smrťožrút" je niekto z Rokfortu... keď vedel, kto je luna a na aku fakultu chodila... len dúfam, že sa lune nič nestane

Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: teriisek - 26.11. 2010
Celou dobu jsem čekala, co se stane hrozného, ale Luna mě skutečně nenapadla... doufám, že přijdou včas a bude v pořádku:( Děkuju moc za překlad a jsem zvědavá, co bude dál... a co udělá Voldemort, jestli mu Řád překazí i tenhle útok, to už Draco asi tak snadno neokecá...;)

Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: Monie - 26.11. 2010
Heej Jimmi, neříkala jsi, že si dáš chvilku oraz po tom zničujícím tempu co jsi měla?? A ty už tady nasázelas 10 kapitol!! Padají mi oči z důlku. :o))) Mimochodem moc hezká povídka, ještě jsem se nedostala až k této kapitolce,ale začátek se mi zamlouvá, zitra na to sednu a moc se těším na příjemné páteční odpoledne. Tento týden byl hektický, tak nebyl čas, jen jsem smutně koukala, jak přibývají kapitolky. Takže moc děkuji za program na páteční odpoledne, jsi úžasná!

Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: narf - 25.11. 2010
Kapitolky sa mi zdaju trochu kratke, ale ta rychlost pridavania to absolutne vyvazuje :D Genialne. Ron sa mi v tejto poviedke zda dost pomimo, len do poctu. Ani by ho nebola skoda ;) Som zvedavy za ako dlho sa Draco otvorene da na stranu dobra :D Ale poviedka nabera dobry spad a o akciu je postarane,takze sa tesim na pokracko ;) Uz aspon prblizne viem co dostane Ginny a Ron asi na vianoce, vonavku a figurku ;)

Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: kukuriciarka - 25.11. 2010
neskutočná podoba s filmom - tie kytice kvetov. krásna časť, dojímavá... chápem Harryho, že tam nič necítil, každý má svoj smútok... a od Draca pekná odvaha napísať o zámeroch Temného pána

Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: soraki - 25.11. 2010
Tak ten konec byl šok... ale dalo se to čekat, takový klídeček - to není normální Taky si myslím, že by jí mělo dojít, že je to někdo ze školy a pak si to svých deduktivním mozkem dá dohromady a musí jí zákonitě vyjít Draco Díky a mějte se

Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: adelina - 25.11. 2010
Vždycky je mi tak smutno, když si Harry vzpomene, že nepřišel jen o rodiče, ale hlavně o lásku a štěstí. Žádné dítě by nemělo vyrůstat v tak nemilujícím prostředí a přesto ve skutečném světě jsou jich tisíce "To čudné dievča z Bystrohlavu. Blondína" myslím, že po tomhle by Hermioně mělo dojít, že komunikuje s někým kdo s nimi chodil do školy. Ale uvidíme, v tom spěchu to tak být nemusí. Tahle povídka je opravdu skvělá, pro mě samozřejmě hlavně díky tvému překladu. Protože moje angličtina na něco takového pořád nestačí Takže opravdu děkuji

Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: jerry - 24.11. 2010
notak minervu som necakala, to bolo prekvapko a este vecsie ze ich chce zobrat so sebou na rokfort. a to ze zobrali harryho do godrikovej uzlabiny k ruine domu a k hrobom rodicov to bolo od nej skutocne mile. zaujimalo by ma co si to hermiona vsimla na tom lilinom hrobe ale snad sa to dozvieme. dufam ze lunu zachrania, no obavam sa ze voldy bude ovela ostrazitejsi a podozrievavejsi k svojim "sluhom". draco si  bude musiet davat ovela vecsi pozor. celkovo super kapitolka. vdaka za preklad

Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: bbarka - 24.11. 2010
Inak Jimmi, dneska v tom kine som si na teba spomenula hadam 20krát...proste tvoje preklady sa mi tam stále vynárali a teraz keď som čítala, ako tam stáli pred tými ruinami, tak ma zase napadol ten film... A minule sme sa s kamarátom bavili, či existuje také priateľstvo ako medzi H,H a R...fakt téma na zamyslenie... A Luna??? No hádam sa nestane nič priveľmi krvavé... Ďakujem za preklad, strašne strašne moc

Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: Zuzana - 24.11. 2010
Chvíľa v Godricovej úžľabine bola dojemná. Prišlo mi Harryho veľmi ľúto. Potom na cintoríne to už bolo lepšie. O tie hroby by sa mohol starať Severus, keď bol zamilovaný do Lily nie? Ale Jamesov by asi nečistil :D Potešila som sa, že si Draco chce pokecať, ale on zachraňuje Lunu. Dúfam, že ju zachránia. Je mojou obľúbenkyňou. Dúfam, že sa nikomu nič nestane. A možno sa Draco stretne s Hermionou?..

Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: Svetluska - 24.11. 2010
Je to čím dál tím napínavější. Díky moc za překlad.

Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: anonym - 24.11. 2010
dúfajme, že zachránia Lunu.

Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: denice - 24.11. 2010
Jen tak jsem nakoukla, čistě pro jistotu - a ono je to tady! Moc se mi líbilo, jak trio prchá před Ginny, a pak umělecký popis domu Potterových a jeho okolí. Viděla jsem to před sebou, přímo idyla, a pak dramatický závěr, doufám, že přijdou včas, ovšem paranoidnímu Voldemortovi to jistě začne pořádně vrtat hlavou. Díky!

Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: holloway - 24.11. 2010
Tak tohle bylo opravdu dojemné, Harryho pocity tak sugestivně popsané, že mi to málem vehnalo slzy do očí. Má štěstí, že má takové přátele. Měla jsi pravdu, zatím není v povídce nikdo kdo by byl nesympatický (teda pokud Ron každého neobjímá a nesnaží se chovat citlivě). Doufám,že se dozvíme co divné si všimla Hermiona na hrobu Lilly. A sláva, Draco to opravdu myslí vážně a pomáhá, je to od něj docela odvážné, snad už si tedy ujasnil na čí straně je. Doufám, že Lunu zachráněj. Díky za kapitolu PS:teď si vůbec neuvědomuju, jestli James Alaric Potter je jméno z kánonu nebo si to prostřední autorka vymyslela, ale vůbec se mi k němu nehodí

Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: Elza - 24.11. 2010
Huš konec? Achich ouvej! Zrovna teď! Copak tam asi bylo podivného na Lilyině hrobě...? Žeby ho někdo - myvímekdo - navštěvoval?

Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: Kaitlin - 24.11. 2010
Hej, ty přidáváš takovou rychlostí, že ani nestačím komentovat. Vždycky čtu dvě tři kapitoly najednou. teda ne že bych si stěžovala, je tu skvělý. Každopádně kapitoly byly krásný. Dracova samozřejmě vedla, ale i tahle byla pěkná. Po tom vzkazu by ale Hermioně mohlo dojít, že její zachránce ještě chodí do Bradavic. Každý jiný by řekl jméno, ne charakteristiku a kolej. Tak jsem zvědavá, jestli to Mie dojde. A snad bude Lenka v pořádku...

Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: Leviatan - 24.11. 2010
Ou jeee dalšia kapitola :) to sa mi páááči :)

Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: JSark - 24.11. 2010
Ha, všimla si niečo divné na Lilinom hrobe? O čo sa stavíme, že to bude mať súvislosť s istým nemenovaným bývalým profesorom? Luna? Prečo práve ona? Čakala by som skôr niekoho z Chrabromilu, kto by mal bližšie k Harrymu. Aj keď možno to má súvis so Sršňom, Voldy sa možno snaží kontrolovať relevantné médiá.
Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: JSark - 24.11. 2010
A, zabudla som, ďakujem za preklad. :D
Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: Jimmi - 24.11. 2010
Asi by si stávku prehrala, po šestke myslím, že ešte nikto netušil, že Snape bol zamilovaný do Lily. Síce... ktovie, boli kamaráti. Ale myslím, že toto ono nie je. Aj ja ďakujem.

Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: Hanna - 24.11. 2010
Vau, krasa, uz som pochopila, co bolo na tom mojom komentari. Chudacik Harry, asi si este par krat spomenie, ako by mohol zit nebyt Voldemorta.a velmi sa mi pacilo, ako si Harry spomenul na Lunine slova, ze jeho rodicia boli za zavojom, opatovne spojeni so Siriusom. Akcny Draco zase zachranuje, tentoraz Lunu, som zvedava, ci to stihnu. to je len recnicka otazka, chcem sa nechat prekvapit, zatial budem dufat, ze vsetko dobre skonci. Dakujem ,zachranila si par mojich vlasov a skoro celu nervovu sustavu, hoci nie na dlho.
Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: Jimmi - 24.11. 2010
Počkaj, to nie je všetko! Aj druhá časť tvojho komentára sa vyjasní - odhad cca 30 kapitola! Díky moc

Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: doda357 - 24.11. 2010
McGonagallová ma prekvapila, nikdy by som nepovedala, že bude mať pre Harryho také pochopenie a vezme ho k hrobu jeho rodičov.... Strašne sa mi páčilo aj Hermionine spolucítenie Harryho pocitov. Ako som kukla ďalej, tak s Lunou to nevyzerá nádejne Už som tu ďalšiu kapitolu raz prešla, úžasné  Som rada, že ich Draco varoval.... Ďakujem, zase krásna kapitola  
Re: 10. kapitola - Zničené sny Od: Jimmi - 24.11. 2010
13. je podobná - Luna proste nemá chybu. V tejto poviedke je stobodová! Díky moc, a fakt prepáč, že ťa tak ženiem :D Díky moc

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke