Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Skok v čase

Kapitola 29: Šou začína

Skok v čase
Vložené: Jimmi - 11.11. 2010 Téma: Skok v čase
Jimmi nám napísal:

Leap in time

29. kapitola –
Šou začína

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4819482/29/Leap_in_Time

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

 Ak viete, čo sa stane, dokážete zmeniť budúcnosť? Draco to chce skúsiť. Stratil všetko a zložil sľub. Bude ho schopný dodržať?

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní velvet86, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 29: Šou začína

Draco zachytil Pansy skôr, než mohla dopadnúť na zem. Jeho mladšie ja sa znepokojene postavilo a pristúpilo k Pansy, aby skontrolovalo, či je v poriadku.

"Omdlela," zbytočne prehovoril a Draco prikývol.

"Čo tu do pekla robíte? A prečo je s tebou ona?" zrazu sa spýtal a Draco sa pozrel na Hermionu, ktorá nič nepovedala.

Draco sa zamračil. Normálne by sa pokúsila svojho priateľa upokojiť a všetko vysvetliť, ale zostala ticho, takže sa asi fakt pohádali. Draco uvažoval kvôli čomu sa mohli pohádať, ale práve teraz o tom nechcel premýšľať.

"Všetko vysvetlím, keď sa oblečieš," navrhol a jeho mladšie ja prižmúrilo oči.

"Odchádzame? Zase?" spýtal sa Hermiony, ktorá len smutne prikývla.

Neodvážila sa mu pozrieť do očí.

"Fajn. Nemôžem sa dočkať, kým sa dopočujem, čo sa stalo," posmešne povedalo jeho mladšie ja a začalo si obliekať džínsy, bielu košeľu a zelený sveter.

Draco si nemohol pomôcť, ale napadlo ho, že si tú farbu vybral po tom, čo si všimol Hermionin červeno-zlatý šál. Takže ich hádka bola evidentne jednou z tých zlých.

Draco vysvetlil svojmu mladšiemu ja, čo sa predtým stalo a prečo musel odísť.

"Nemohol som dostať to Znamenie, pretože ho ty nemáš. Pansy tam nechcela zostať sama, tak som ju musel vziať so sebou. Všetko detailne vysvetlím, len čo sa dostaneme do Brlohu."

Jeho mladšie ja zastalo vo svojom pohybe a otočilo sa k nemu tvárou.

"Musíš žartovať," pochybovačne povedal a Hermiona nedokázala zabrániť malému úsmevu, pretože použil presne tie isté slová ako predtým ona.

"Nie, vlastne nie. Potrebujeme Pottera a podrobne vysvetlím prečo sme tu, ale nie teraz. Nie tu."

Jeho mladšie ja si len vzdychlo a začalo si baliť veci.

"Nemôžem uveriť, že zase odchádzame. Trvalo celú noc, kým sme opustili Brloh a teraz sa tam chystáme vrátiť. Mohli sme tam zostať hneď od začiatku..." otrávene zamrmlal a Hermiona mu venovala súcitný pohľad.

"Je mi to ľúto, ale je to jediná možnosť," ospravedlňujúco odvetil Draco, keď sa zrazu Pansy začala v jeho rukách hýbať.

Otvorila oči a zasnene sa na neho pozrela. Jej pohľad sa stočil k jeho mladšiemu ja, ktorý jej venoval slabý úsmev.

"Hej, Pansy, si okej?" znepokojene sa spýtal a ona mu zrazu vyskočila z náručia a pozerala sa z jedného Draca na druhého.

"Ach môj bože, to nebol sen," uzavrela šokovane a všetci pokrútili hlavami.

"Zmeň svoj výzor, je príliš mätúce, keď sme tu dvakrát," požadovalo jeho mladšie ja. Draco urobil ako povedal a premenil sa na okúzľujúceho, ale trochu skľúčeného Connora.

Pansy sa na neho len pozerala s otvorenými ústami.

"Tak ty nie si Dray," vyhlásila ohromene a okamžite sa začervenala.

Jeho mladšie ja a Hermiona si vymenili pochybovačné pohľady, ale zjavne si spomenuli, že sú pohádaní a otočili sa znova k nemu a Pansy.

"Čo si jej do pekla urobil, keď si myslela, že si ja?" náhle sa zúrivo spýtalo jeho mladšie ja a Draco si vzdychol.

"Nič. Ani som sa jej nedotkol," sľúbil a Hermiona mu zjavne uverila bez pochybností.

Pansy našťastie presvedčila jeho mladšie ja.

"Bol veľmi milý, Dray. Dobre sa o mňa postaral a dokonca ma požiadal, aby som zabudla na ten plán so zasnúbením a aby som zostala v bezpečí. Nechcela som ho počúvať. Len ma prekvapilo, že si to nebol ty, s kým som sa po celý čas rozprávala."

Draco pokrútil hlavou.

"Bol to Draco, Pansy. Len predvčerom som si s ním vymenil miesto."

Pansy sa na neho zmätene pozrela, ale prikývla.

"Chápem," zašepkala, ale bol si istý, že nerozumela ničomu. A kto by jej to mohol vyčítať? Toto bolo jednoducho príliš bláznivé.

"Som pripravený," nakoniec povedalo jeho mladšie ja a pozrelo sa na Hermionu.

"A čo tvoji rodičia?" spýtal sa napäto a Hermiona zrazu vyzerala veľmi smutne.

"Connor na nich použije pamäťové kúzlo. Vôbec nebudú vedieť, že sme tu boli."

Na tvári jeho mladšieho ja sa objavil podivne ublížený výraz skôr, než prikývol.

"Iste. Myslím, že to bude najlepšie."

Hermiona sa napla, ale neodpovedala.

ooOoo

Konečne ten veľký dom opustili a stáli v zasneženej záhrade. Vonku bolo chladno a Draco si vážne prial, aby mohol znova ležať v teplej posteli.

Connor sa na nich pozrel a jeho pohľad sa ustálil na Hermione.

"Premiestnim sa s Pansy a potom sa vrátim, aby som vzal teba a Draca."

Connor s Pansy boli preč za menej než sekundu. Draco chcel niečo povedať, chcel sa ospravedlniť, chytiť Hermionu za ruku, ale Connor bol do minúty späť, pripravený ako ďalšiu vziať Hermionu. Pokrútila hlavou.

"Chcem byť posledná. Toto je nakoniec môj dom. Ľudia nebudú mať podozrenie, ak uvidia mňa."

Draco sa zamračil, ale Connor prikývol. Vzal ho za ruku a Draco mal zase ten istý brniaci pocit skôr, než obaja zmizli v temnote.

Pansy čakala na obrovskom zasneženom poli a vyzerala skutočne stratená a osamelá. Draco k nej znova pocítil ľútosť. Connor opäť zmizol a oni dvaja osameli.

"Vážne som si myslela, že si to ty, Dray," priznala Pansy tichým hlasom. "To, ako sa pohybuje a chová, ti je tak veľmi podobné. Nemôžem uveriť, že ma oklamal."

Draco bol prekvapený, ale nedal to najavo.

"Netráp sa, Pansy, koniec koncov, nikto si nevšimol, že to nie som ja. Ani moji rodičia," žmurkol a Pansy sa na oplátku začervenala.

"To je iné, Dray. On nevyzerá len ako ty. On má tiež tvoju auru."

Tieto slová, spoločne so spomienkou na ten zvláštny pocit, keď sa ho Connor dotkol, stačili, aby Draco zostal ešte podozrievavejší. Ako mohol niekto, kto ho ani nepozná, oklamať všetkých ľudí, ktorí ho poznali odmalička? Nemal dosť času o tom premýšľať, pretože Connor s Hermionou už prišli a Dracovi sa vážne nepáčilo to, ako sa držali za ruky. Vyzeralo to príliš... dôverne.

"A čo urobíme teraz? Ešte nie je ani päť hodín a všetci určite spia," prehovoril Draco trochu naštvane. Nechcel tak znieť, ale nemohol si pomôcť.

Hoci Connor prikývol.

"Máš pravdu. Využijeme čas na nejaké vysvetlenia. Nasledujte ma."

Všetci ho nasledovali do prázdnej stodoly. Hermiona urobila jeden zo svojich modrých ohňov, aby ju zahriala. Posadali si, pekne blízko jeden k druhému, aby im bolo príjemnejšie.

"Teraz mi konečne povieš, čo sa tu deje?" spýtala sa Pansy s nádejou Connora.

Prikývol.

"Ale najprv vám musím ukázať, kto v skutočnosti som. Aby ste pochopili môj príbeh, musíte najprv pochopiť mňa."

Connor sa zrazu premenil na mladého muža s bledými vlasmi a striebornými očami.

Draco mal blízko k tomu, aby zareagoval rovnako ako Pansy predtým: odpadol. Ale neurobil to. Pozeral na staršiu verziu seba samého a nedokázal udržať ústa spojené. Bol o trošku vyšší než teraz, trošku chudší a mal dlhšie vlasy. Na líci mal malú jazvu a vyzeral nepovedome v tých čiernych džínsoch a bielej košeli. Ale bol to určite Draco. Draco, ktorý mal minimálne dvadsať rokov.

"Ach môj bože..." boli Pansyine prvé slová.

Kľakla si pred neho a začala sa dotýkať jeho tváre, ako keby chcela zistiť, či je skutočný.

"Ach môj bože..." zopakovala bez dychu. "Ty si skutočne on! Ale ako? Prečo?" spýtala sa zmätene a Draco chcel vážne poznať odpovede na jej otázky.

"V skutočnosti som cestovateľ v čase. Vrátil som sa o päť rokov späť, aby som zabránil tomu, že sa udeje hrozná vojna," povedal jeho hlasom.

Draco sa striasol. Pozrel sa na Hermionu, ktorá mu opätovala jeho pohľad.

"Ty si to vedela," vyčítavo prehovoril a Hermiona sa len zaksichtila.

"Nemohla som ti to povedať," zašepkala a Draco pocítil vo svojom vnútri podivný chlad.

"On je tvoj informátor, správne? On ti povedal o mojich plánoch a o všetkom, že? To preto si vedela toľko vecí a to kvôli tomu nám vlastne pomohol utiecť z Manoru. To kvôli tomu dokázal oklamať Pansy a mojich rodičov. Pretože on je ja a ja som on."

Hermiona prikývla, vydesená jeho reakciou a potom jeho mysľou prebehla hrozná myšlienka a spôsobila, že sa nemohol pohnúť.

"Požiadal ťa, aby si sa ku mne priblížila? Povedal ti, aby si ma prinútila zamilovať sa do teba?" spýtal sa pokojne a Hermiona zbledla.

"Chcel, aby som sa k tebe priblížila, ale..."

Nemohla dokončiť vetu, pretože Draco už stál a zvrchu sa na ňu vražedne pozeral.

"Odchádzam. Okamžite. A neopováž sa ma sledovať," pohrozil a otočil sa k odchodu.

Začul Hermionu zavzlykať a Pansy vykríknuť, ale jediné, čo sa k nemu dostalo, boli slová jeho budúceho ja.

"To som bol v šestnástich vážne taký sprostý?" neveriacky sa spýtal a Draco sa zúrivo otočil, pripravený prekliať sám seba.

Ale neuspel. Cítil len ako mu prútik vykĺza spomedzi prstov a potom bol paralyzovaný kúzlom. Nebolelo, ale nemohol sa pohnúť a to bolo samozrejme ponižujúce. Časť z neho si pomyslela, že bolo neuveriteľné, že o päť rokov bude taký mocný. Druhá jeho časť chcela zabiť samého seba.

"A teraz počúvaj, ty sprostý blbec," nahnevane prehovorilo jeho budúce ja a Draco znova pocítil silné nutkanie nakopať sám seba do zadku.

"Tvoj plán vyšiel," významne povedal a Dracove oči sa rozšírili.

"Áno, vážne si to zvládol. Opravil si tú prekliatu skrinku a potom sa ti podarilo zabiť Dumbledora. Nuž, nie celkom tebe, ale viedol si k jeho smrti. Ale veci nepokračovali tak, ako si si myslel. A nakoniec ťa tvoja matka požiadala, aby si odišiel skôr, než ťa zabijú pred jej očami. Ale zopár bastardov malo dosť šťastia, aby tú noc chytilo Hermionu, Weasleyho a Pottera a ty si tam bol, keď ju mučila tvoja bláznivá teta."

Draco hľadel na Hermionu a nemohol dokonca ani nič povedať. Jeho budúcemu ja to nevadilo a pokračovalo.

"Ty si bol ten, kto ich všetkých oslobodil. Utiekol si a začal pracovať pre Rád. Tak ste sa zamilovali. Vzali ste sa. Bojovali ste spoločne v tejto hroznej vojne, snažili sa pomôcť Potterovi skoncovať s Temným pánom. Ale bolo to beznádejné. Urobil si maximum, ale nestačilo to. Nie, vlastne ja som bol ten, kto urobil maximum. Ty si až doteraz neurobil nič. Okrem toho, že sa chováš ako idiot."

Draco nahnevane zavrčal, ale jeho budúce ja si to zjavne vôbec nevšimlo.

"Videl som ich zomrieť. Všetkých. Pottera, Weasleyho, tú malú červenovlásku, mamu, otca a dokonca aj ju," ukázal na Hermionu. A zrazu jeho oči horeli a Draco sa pozeral na muža, ktorý musel zniesť tak veľa bolesti, o ktorej si on ani nedokázal predstaviť, že by bol schopný prežiť.

"A potom som sa vrátil, aby som tomuto všetkému zabránil. Aby som zabránil jej smrti a vláde Temného pána. A namiesto toho, aby si bol vďačný, že takéto dievča má vôbec záujem o kreténa ako si ty, chováš sa, ako keby ťa zradila. Ja som nikdy nežiadal Hermionu, aby sa do teba zamilovala. To bola chyba, ktorú urobila úplne sama."

Draco cítil, ako kliatba povolila, ale vôbec sa necítil lepšie. Pozrel sa na Hermionu, ktorá mala slzy v očiach a potom na svoje budúce ja, ktoré sa otočilo, aby sa upokojilo. Pansy len na nich všetkých zízala, zrejme neistá, či má niečo povedať alebo nie.

"Je mi to ľúto," nakoniec Draco úprimne prehovoril. Pozrel sa na Hermionu a potom sa stretol s očami jeho budúceho ja - so svojimi očami.

"Nevedel som to. Nemal som tušenia. Je mi to vážne ľúto."

Jeho budúce ja prikývlo a dokonca sa mu podaril slabý úsmev. Hermiona, bláznivá ako bola, mu skočila do náručia a objala ho tak, ako keby neexistovalo žiadne zajtra. A samozrejme plakala.

Draco ju pohladil po vlasoch a opätoval jej objatie, nie si istý, či si zaslúži jej odpustenie.

"Je mi to ľúto," zamrmlal ešte raz, ale Hermiona sa ho proste nechcela pustiť.

ooOoo

Pansy sedela v stodole, spoločne s ňou dvaja Dracovia a Grangerová. Neveriacky a zmätene sledovala scénu pred sebou, ale súčasne sa necítila vôbec prekvapene. Všetko, čo sa v poslednej dobe stalo, zrazu dávalo zmysel. Dracove správanie, Grangerovej náhla dôležitosť a jej vlastná úloha v celej tejto hre. Nevedela, čo teraz robiť a premýšľala nad tým, či by nebolo najlepšie ísť jednoducho domov a na všetko zabudnúť. Ale Pansy mala čudný pocit, že teraz už do tohto príbehu nejako patrí. A či chcela byť jeho súčasťou alebo nie, určite chcela pomôcť Dracovi.

Takže sedela pred tým upokojujúcim ohňom, opierala si bradu o kolená a premýšľala, že toto bola tá najvzrušenejšia vec, ktorú kedy v celom svojom živote urobila.

Napriek tomu Pansy nie celkom rozumela, prečo sú v tejto chladnej stodole, uprostred ničoho.

"A prečo vlastne teraz potrebujeme Pottera?" odvážila sa spýtať do ticha a tri páry očí sa zrazu upriamili na ňu, ako keby si práve spomenuli, že je vlastne tu.

Draco sa zamračil, keď si jeho staršia verzia vymenila pohľad s Grangerovou.

Pansy pokrčila plecami.

"Nuž, prepáčte, ale vážne to nechápem. Prečo sme sem museli prísť a zohnať Pottera uprostred prázdnin? Myslím, nie je to tak, že by vojna, o ktorej ste hovorili, už mala začať, správne?"

Grangerová a budúci Draco si vymenili ďalší pohľad a Drayove zamračenie sa ešte prehĺbilo.

"Už to vysypte. Ak chcete, aby sme vám pomohli, musíte prestať tajiť veci," povedal Dray nakoniec sám sebe.

Druhý Draco len prikývol.

"Viem. Dobre, myslím, že najlepšie bude, ak začneme od začiatku..." unavene prehovoril a začal rozprávať svoj príbeh.

ooOoo

Hermiona nemohla uveriť, že sa toto skutočne dialo. Sedela vedľa Draca, ktorý ju držal za ruku a obaja počúvali príbeh budúceho Draca. Hermiona už poznala tie hrozné vecí, ktoré musel zažiť, ale aj tak mala pocit, ako keby ich počula po prvý raz.

Pansy pozorne načúvala a Hermiona musela priznať, že bola doteraz dosť milá.

Draco im povedal o všetkom, čo sa stalo skôr, než cestoval späť v čase, aby týmto udalostiam zabránil. Porozprával im o ich love na viteály a vysvetlil, čo sú zač a prečo ich musia zničiť. Vysvetlil tie dlhé roky, ktoré trvalo nájsť ich a aké ťažké bolo nakoniec zničiť ich. Draco ich informoval o finálnej bitke na Rokforte a ako skoro uspeli, než Harryho nakoniec zabili a s ním aj tú trošku nádeje, ktorá pretrvávala v srdciach Voldemortových odporcov.

Draco im porozprával, ako požiadal Hermionu o pomoc a ako sa pokúsila o všetko možné, aby zabránila jeho mladšiemu ja opraviť tú skrinku. A potom po prvý raz za skoro dvadsať minút budúci Draco zrazu zastal stratený v myšlienkach. Pozrel sa na nich všetkých a zhlboka sa nadýchol.

"Potter je kľúč k zničeniu Voldemorta. Je rozhodujúcou časťou skladačky. Bez neho nemáme šancu."

Venoval Hermione krátky pohľad a ona vedela presne, čo myslí. Draco im nepovedal, že Harry sa nakoniec musí sám obetovať. Nespomenul, že Harry je jeden z viteálov, ktoré musia zničiť.

Hermiona zacítila, ako ju chytila za ruku Dracova teplá ruka a vzhliadla k nemu. Mal nasadenú masku ľahostajnosti, ktorú večne nosieval - väčšinou, keď ho niečo trápilo.

"Prečo teraz?" zrazu sa zachrípnuto spýtal, pravdepodobne si nie istý, či dokáže zvládnuť všetky tieto informácie.

Hermiona poznala tento pocit veľmi dobre.

Budúci Draco si vzdychol.

"Pretože som dnes v noci odišiel. Je to moja chyba, že sa teraz musíme ponáhľať. Voldemort má podozrenie. Bude nás hľadať. Nie osobne, ale určite pošle niekoho, aby nás priviedol späť. To preto je toto naša jediná šanca. Nemôžeme dlhšie čakať."

Pansy zbledla, kým všetko počúvala a po prvý raz za viac než šesť rokov ju Hermiona skutočne ľutovala.

"Myslíš tým, že ideme hľadať viteály Veď-Vieš-Koho?" zrazu zo seba vydesene dostala a budúci Draco vážne prikývol.

"Vezmem ťa domov len čo budem môcť. Len som myslel, že si zaslúžiš pravdu," láskavo odvetil a Hermiona sa cítia podivne podráždená, aj keď nevedela prečo.

"Nie," zrazu sa Pansy odhodlane ozvala, hoci stále bola trochu bledá. "Idem s vami. Pomôžem vám," povedala pomaly a obaja Dracovia sa na ňu prekvapene pozreli.

"Nejdeš!" povedali obaja súčasne a vymenili si prekvapený pohľad.

Hermiona sa zamračila a vytiahla ruku z Dracovej. Zjavne si to vôbec nevšimol.

"Pansy, pôjdeš domov. Dáš na seba pozor a povieš, že nevieš, kde som. Povedz im, že som ti dal kopačky alebo ty mne, alebo čokoľvek, ale nejdeš s nami," prikázal tvrdohlavo Draco.

Jeho budúce ja súhlasne prikývlo.

Pansy chcela niečo povedať, ale bola to Hermiona, kto nakoniec prehovoril.

"Myslím, že by sa mala rozhodnúť sama, či chce ísť alebo nie. Je dosť stará, aby si uvedomovala nebezpečenstvo, do ktorého sa dostáva. Pravdepodobne ho pozná lepšie než ja."

Počuť Hermionu Grangerovú povedať, že niekto pozná niečo lepšie než ona, bolo senzáciou samo o sebe. Ale počuť ju tieto slová povedať práve o Pansy, pripravilo všetkých o dar reči.

Obaja Dracovia ju ohromene sledovali, ale Pansy nakoniec prikývla. Na perách mala dokonca slabý úsmev a po prvý raz za skoro viac než šesť rokov si Hermiona pomyslela, že mopsličí ksicht Parkinsonová bola možno presne také isté dievča ako ona. Dievča, ktoré chce pomôcť tomu, koho milovala. Dievča, ktoré by dokonca riskovalo svoj život pre toho, koho milovala. A táto prostá vec jej tak veľmi pripomenula Ginny, že Hermiona jednoducho nedokázala zabrániť, aby jej ten úsmev neopätovala.

ooOoo

Draco si to všimol, ale nemohol tomu uveriť. Hermiona s Pansy sa na seba usmievali, ako keby boli najlepšie priateľky a on si znova v toto ráno pomyslel, že v skutočnosti spí a má uletený sen.

Ale ten príbeh, ktorý počul, nemohol byť snom. Ani vo svojich najdivokejších nočných morách by si nebol schopný predstaviť takú budúcnosť. A Voldemort, ktorý je nesmrteľný, bolo niečo, z čoho mu stále naskakovala husia koža. Viteály. Prečo o nich nikdy predtým nepočul? Vedel, že ohľadne Pansy prehral, takže sa jej ani neodvážil ešte raz povedať, aby šla domov. A jeho budúce ja to tiež samozrejme veľmi dobre vedelo. Tak obaja len pokrčili plecami a zmierili sa s nevyhnutným.

"A ako máš v úmysle povedať Potterovi, že práve teraz začíname hľadať viteály? Chcem povedať, možno ste v budúcnosti lepší priatelia, ale v súčasnosti ma Potter stále nenávidí," nakoniec sa spýtal Draco a vyslúžil si od Hermiony zamračenie.

"Jednoducho mu všetko poviem a budem dúfať, že tomu uverí. Pravdu povediac, v skutočnosti sa v tomto spolieham na Hermionu. Ona je tu jediná, ktorú bude počúvať," presvedčivo odpovedalo jeho budúce ja a Draco prikývol.

Bola to napokon pravda. Hermiona bola Potterovou najlepšou priateľkou. Ak neuverí jej, potom komu by uveril?

ooOoo

Bolo skoro šesť hodín ráno, keď konečne prostredníctvom očarovaných mincí informovali Harryho s Ronom. Vonku bola stále tma a dúfali, že všetci v dome stále spia. Rozhodli sa, že bude najlepšie použiť očarované mince, pretože takto si nikto nevšimne, že sú tak veľmi blízko.

Hermiona poslala Harrymu a Ronovi krátky odkaz, v ktorom stálo, že na nich čaká v stodole. Dohadovali sa, či informovať aj Rona alebo nie, ale nakoniec si Hermiona presadila svoje, keď povedala, že ak Pansy bolo dovolené ísť, potom Ron pôjde tiež.

Hermiona vedela veľmi dobre, že by jej Ron nikdy neodpustil, keby pred ním celú vec utajila. Hoci časť z nej by sa cítila lepšie keby vedela, že je v bezpečí, jednako bola šťastná, že bude pri jej boku. Napokon, boli najlepšími priateľmi. Hermiona sa cítila hrozne len kvôli Ginny. Ale všetci odsúhlasili, že nechcú, aby bola tiež v nebezpečenstve. Hermiona chcela aspoň Ginny udržať v bezpečí. Napriek tomu, že si uvedomovala, že sa Gin bude cítiť zradená, a že toto bola vec, ktorú jej nikdy nechcela urobiť.

Čakali po dobu, ktorá im pripadala ako večnosť, kým sa konečne vo vchode zjavili dva tiene.

Harry s Ronom si vymenili prekvapený pohľad, keď spoznali Pansy, ale obaja zbledli, keď si všimli, že tam v skutočnosti sedia dvaja Dracovia.

"Čo do pekla...?" začal ohromený Ron, ale Hermiona sa k nemu pomaly priblížila.

"Vysvetlím to. Všetko. Prosím, len počúvajte, dobre?" začala prosebne a Harry s Ronom si vymenili ďalší pohľad.

"Nemôžem sa dočkať, až si tú historku vypočujem," odvetil zamračene Harry a Hermiona si s úľavou vydýchla.

Začala im rozprávať všetko, čo im chcela povedať od prvého okamihu, čo stretla Draca z budúcnosti. Zopakovala jeho smutný príbeh a dôvod jeho návštevy. Hermiona porozprávala svojim najlepším priateľom o všetkých tých týždňoch a mesiacoch, čo sa pokúšala pomôcť Dracovi zabrániť vo vojne a ako to všetko dopadlo a zmenilo sa kvôli tomu, že sa do toho zamiešal.

"Draco musel dnes v noci opustiť Malfoy Manor. Voldemort mu chcel dať Znamenie," nakoniec vážne prehovorila.

Ron s Harry sa tvárili rovnako zmätene a neveriacky ako predtým Pansy a Draco, ale Hermione bolo jasné, že o chvíľu začnú klásť kvantá otázok. Skôr než to mohli urobiť, rozhodla sa omráčiť ich ešte raz.

"Voldemort je takmer nesmrteľný."

Toto prosté vyhlásenie spôsobilo takú zmenu v ich výrazoch, že Hermiona chcela svojím priateľom okamžite poskytnúť trochu úľavy.

"Ale takmer neznamená, že sa vôbec nedá zabiť. Len to nie je také ľahké," dodala rýchlo.

Hermiona začala vysvetľovať viteály a ich význam, ale nepovedala Harrymu o jeho účasti v celej tejto hre.

"Existuje šesť viteálov a Draco vie, kde každý jeden je. Toto je naša šanca ukončiť to. Navždy."

Harry ešte väčšmi zbledol a Ron si nemohol pomôcť, aby sem tam nepozrel na svojho najlepšieho priateľa. Všetky oči boli teraz upriamené na Harryho.

"Prestaňte zízať, nevidíte, že potrebuje trochu času? Ľudia, práve ste mu povedali, že by mal zachrániť svet a to nie o niekoľko rokov, ale okamžite. Poskytnime mu aspoň pár minút, aby si všetko premyslel," zrazu sa ozval Draco a všetky oči sa otočili, aby ho prekvapene sledovali. Len ľahostajne pokrčil plecami a Hermiona sa láskavo usmiala.

Ron sa posadil vedľa Draca z budúcnosti a zamračene sa na neho pozrel.

"Keby som vedel, že budeme musieť ísť hľadať kúsky Veď-Viete-Koho duše, vzal by som viacej slaniny," z ničoho nič vyhlásil a Pansy sa začala chichotať.

Hermiona len pokrútila hlavou ako to vždy robievala a Harry dokonca vykúzlil úsmev.

"Ako tie viteály môžeme zničiť? A kde presne sú? Ako vyzerajú?" nakoniec sa pokojne spýtal Harry a Draco z budúcnosti mu venoval slabý úsmev.

"Viteál sa dá zničiť napríklad jedom baziliska. Použijeme Chrabromilov meč. Nasiakol jeho jedom, keď si ho zabil v druhom ročníku. Snape sa s nami stretne a prinesie meč..."

Budúci Draco chcel pokračovať, ale Harry sa zamračene postavil.

"Snape? Tomu veríš tiež?" chladne sa spýtal a Hermiona si znepokojene zahryzla do pery. Toto bola jedna z Harryho slabých stránok. Jednoducho Snapa nemohol vystáť.

"Harry, Snape nikdy nebol na Voldemortovej strane. Od samého začiatku bol skutočným členom Rádu. Keby nebolo jeho, ani by som sa nedozvedel o pláne dať mi dnes v noci Znamenie. Pomohol mi utiecť. A tebe tiež niekoľkokrát pomohol. Viem, že ho nemáš rád, ale nie je tvoj nepriateľ," vravel opatrne Draco z budúcnosti, kým uprene hľadel na Harryho.

"Fajn. Pokračuj." Nakoniec sa Harry vzdal a Hermiona nedokázala zakryť prekvapenie. Ani Ronovi sa to nepodarilo.

"Fajn, takže máme šesť viteálov. Už si zničil denník Toma Riddla, čo bol jeden z nich. Dumbledorovi sa podarilo zničiť prsteň Voldemortovho starého otca, čo bol ďalší viteál. Takže stále zostávajú štyri. Medailón, ktorý nepatril nikomu inému než Salazarovi Slizolinovi. Teraz ho vlastní Dolores Umbridgeová, ktorá pracuje na ministerstve." Harry zaťal päste, keď to meno začul, ale nič nepovedal, takže sa Draco rozhodol pokračovať.

"Druhý je pohár, ktorý patril Helge Bifľomorovej. Je v trezore Bellatrix Lestrangeovej u Gringottových. Potom je tu diadém Roweny Bystrohlavovej, ktorý je ukrytý v Núdzovej miestnosti na Rokforte. A v neposlednej rade je tu Voldemortov had, Nagini."

Harryho oči sa neveriacky rozšírili.

"Takže sa len musíme vlámať ku Gringottom a na ministerstvo, navštíviť Rokfort a potom zabiť hada, čo je vždy tesne vedľa Voldemorta. Skvelé, to je vážne prechádzka ružovou záhradou," nakoniec sucho prehovoril Harry.

Draco sa na oplátku uškrnul.

"Áno, vôbec žiaden problém pre Vyvoleného, správne?"

Ron mu venoval nahnevaný pohľad, ale Harry sa prekvapujúco zasmial.

"Myslím, že to zistíme skôr, ako sme čakali," odpovedal sarkasticky.

Hermiona sa pomaly k Harrymu priblížila a položila mu ruku na plece.

"Nie si sám," len dôrazne povedala. "My všetci sme tu, aby sme bojovali s tebou. Nikto od teba nečaká, že urobíš všetko sám."

Harry jej venoval láskavý úsmev, ale nemohol odpovedať, pretože ich prerušil dôverne známy hlas.

"To je pravda. My všetci budeme bojovať s tebou."

Hermiona sa otočila a pozrela na Ginny, ktorá zrazu stála vo vchode. Tvárila sa odhodlane, ale tiež trochu dotknuto, ale predovšetkým vyzerala silná. Harry si s ňou vymenil pohľad, ktorý všetkým za menej než sekundu ukázal, čo za vzťah spolu zdieľajú. Len Ron si to zjavne nevšimol.

"Gin? Čo tu do pekla robíš? Vráť sa domov, toto nie je miesto pre teba," tvrdo povedal, ale Ginny si na oplátku len odfrkla.

"Nemysli si, že ma môžeš komandovať, Ron! Pôjdem s vami a nikto ma od toho neodradí," vyšplechla nahnevane, kým sa približovala k Harrymu a Hermione.

"Nemôžem uveriť, že ste ma vynechali. A nemôžem uveriť, že ste ma nepožiadali, aby som prišla. Prestaňte sa ku mne správať ako k decku," vážne požiadala Harryho a Hermionu, jej hnedé oči žiarili. "Je to tiež moja budúcnosť," dodala vševediaco a Hermiona pocítila, ako jej telom prešla podivná triaška.

Ginny v tej budúcnosti zomrie. A nielen Ginny, tiež Ron a Harry a ona samotná. Každý z nich zomrie, ak sa im ju nepodarí zmeniť. Hermiona nechcela nikoho z nich vynechať. Ak neexistoval šťastný koniec, potom budú aspoň spolu.

ooOoo

Draco bol zrazu stredom pozornosti a vážne nevedel, čo povedať či urobiť. Všetci na neho s očakávaním hľadeli, dokonca aj jeho mladšie ja, ako keby čakali na príkazy. Zhlboka sa nadýchol a nemohol si pomôcť, aby sa nepýtal sám seba, či ich práve teraz všetkých neodsudzuje k smrti.

"Takže, aký je plán?" nakoniec sa netrpezlivo spýtal Potter a Draco potlačil povzdychnutie.

"Zajtra sa stretneme so Snapom. Prinesie meč a potom začneme hľadať všetky viteály. Dovtedy len vypracujeme plán."

Potter sa mračil a dokonca jeho mladšie ja si zjavne myslelo, že to nie je ten najlepší nápad.

"Prečo nemôžeme začať hľadať hneď?" obaja sa súčasne spýtali a to, ako sa zrazu na seba pozreli, bolo dosť smiešne, aby sa všetci rozosmiali. Hermiona na druhej strane len s úsmevom pokrútila hlavou a prevrátila očami.

"Nemôžeme sa len tak vlámať ku Gringottom a na ministerstvo bez plánu! Toto bude nebezpečné dosť na to, aby sme sa správali ľahkomyseľne. Začnime už, nemáme veľa času," zanietene prikázala a Potterom s Dracovým mladším ja si vymenili pohľady skôr, než konečne súhlasili.

ooOoo

Harry, Ron a Ginny museli asi o ôsmej odísť, aby predstierali, že boli po celý čas v posteliach. Sľúbili, že sa vrátia za menej než hodinu a Hermiona, obaja Dracovia a Pansy zostali v malej stodole a spoločne pracovali.

Preberali rôzne možnosti už asi dve hodiny a Hermiona si nakoniec uvedomila, že bude viac než len ťažké splniť túto úlohu. Pretože tu bolo tak veľa ľudí a každý z nich mal iné nápady a názory, bolo veľmi ťažké nájsť plán, ktorý by všetci podporili.

Prešli všetkými informáciami, ktoré im budúci Draco bol schopný poskytnúť a keď Harry, Ron a Ginny prišli, len pokračovali v diskusii o iných možnostiach.

"Čo keby sme sa rozdelili?" zrazu sa spýtala Pansy a Hermiona jej venovala prekvapený pohľad.

"To je veľmi dobrý nápad," úprimne odvetila a Pansy s úsmevom pokrčila plecami.

"Myslím, že by sme si mali určiť miesto stretnutia. Keby sa niekto stratil, znova sa tam stretneme," navrhol Harry a všetci súhlasne prikývli.

"Áno, mohli by sme použiť mince z DA pre prípad, že sa stratíme," navrhol Ron a Pansy prevrátila očami.

"A čo by sme mali urobiť ja s Drayom? Poslať sovu?" spýtala sa s úškrnom a Ronove uši zmenili farbu do červena.

"Skôr som myslel, že požiadam Hermionu, aby pripravila ďalšie mince, ale ty môžeš poslať aj sovu, ak si myslíš, že je to efektívnejšie," odpovedal sucho a Pansy sa prekvapujúco miesto odpovede uškrnula.

Hermiona sa pozrela z Rona na Pansy a pomaly pokrútila hlavou.

"Postarám sa o tie mince..." prehovorila zamyslene a ukončila ich rozhovor. "Ale kde by sme sa mali stretnúť, keby niečo nedopadlo dobre?" spýtala sa zamračene a premýšľala o rôznych miestach, ktoré by sa na to hodili.

"Škriekajúca búda," zrazu navrhla Ginny. "Myslím, že je to dokonalé miesto, nie? Nikto sa tam neodváži a budeme blízko Rokfortu, aby sme sa postarali o Bystrohlavovej diadém."

Všetci prikývli. Rozhodli sa pohľadať diadém, keď sa im podarí zničiť medailón a pohár.

"Dobre, takže si ten plán prejdime ešte raz," povedala Hermiona a na oplátku získala rôznorodé pohľady. Ignorovala ich ako vždy a pokračovala v rozprávaní...

ooOoo

Strávili celý deň plánovaním Voldemortovho pádu a Draca hrozne bolela hlava. Bolo už neskoro večer a Potter, Weasley a jeho sestrička už odišli do Brlohu. Boli schopní zaobstarať trochu jedla, ale Draco sa aj tak cítil hrozne.

Hermiona trvala na tom, aby si ten plán prešli aspoň tisíckrát a Pansy medzitým zaspala. Vyčarovali zo sena zopár mäkkých postelí a Pansyina hlava teraz ležala v lone jeho budúceho ja, ktorý sa nevedomky hral s jej vlasmi, kým nemal oči pre nikoho iného okrem Hermiony. A z toho sa Draco cítil dokonca väčšmi nepohodlnejšie.

Hermiona nakoniec zívla a začala si šúchať oči.

"Je čas trochu si pospať," navrhol zachrípnuto Draco a ona s úsmevom prikývla.

Srdce mu začalo biť rýchlejšie, keď videl, ako sa k nemu pomaly približuje a kladie svoje telo vedľa jeho na tej malej posteli zo sena. Objala ho rukou a nadýchla sa jeho vône. Na jej perách sa zjavil malý úsmev.

"Vážne by sme si ten plán mali zajtra ešte raz prejsť..." zašepkala unavene. "Dobrú noc, Draco. Obaja," dodala so zívnutím a konečne v jeho náručí zaspala.

"Dobrú noc..." obaja súčasne odpovedali tichým hlasom a Draco sa pozrel na svoje staršie ja a stretol sa s takým roztúženým pohľadom, že mu zrazu srdce vynechalo úder. Zakryl Hermionu svojím plášťom.

"Ako si mohol bez nej žiť?" zašepkal zvedavo, nie si istý, či chce poznať odpoveď.

Jeho budúce ja sa neúprimne usmialo.

"Vďaka nádeji. Každý jeden nádych bolel, ale nádej ma udržiavala pri živote. Pokiaľ existuje šanca, že ju môžem zachrániť, urobím všetko, aby som ten cieľ dosiahol."

Draco sa zamračil.

"A čo ak zlyháme?" odvážil sa spýtať.

Jeho budúce ja sa stále usmievalo.

"Potom pôjdem za ňou a budem dúfať, že mi dokáže odpustiť."

Draco si odkašľal.

"Toto robíš viac pre mňa než pre seba, však?"

"Toto robím kvôli nej. Pretože ma prosila, aby som urobil všetko, aby som tamtej budúcnosti zabránil. A robím to pre teba, pretože dúfam, že budeš môcť žiť život, ktorý som ja nikdy žiť nemohol. Dúfam, že ty dokážeš prežiť budúcnosť, ktorú som ja stratil. Ak s ňou môžeš byť ty, potom časť zo mňa s ňou bude tiež. Pretože ty si ja a ja som ty."

"Čo sa stane s tebou, keď toto všetko skončí?" spýtal sa zvedavo Draco a jeho budúce ja mu venovalo pohľad, z ktorého sa striasol. "Ty nemáš v úmysle prežiť, správne? Ten plán a všetko, čo sme vymysleli, je len na to, aby udržalo v bezpečí nás, nie teba, správne?" dodal pokojne a pozrel sa sám na seba.

Tie známe strieborné oči žiarili a na perách mal úsmev. Jeho budúce ja sa pozrelo na Hermionu a potom na Pansy.

"Postaraj sa o nich. Naozaj ťa milujú - obe svojím vlastným spôsobom."

Neodpovedal na Dracovu otázku, ale jeho mlčanie bolo aj tak dostatočnou odpoveďou.

ooOoo

Ráno na druhý deň bolo aspoň také chladné ako to predtým. Oheň, ktorý vytvorila Hermiona, stále horel a oni sa prebudili napätí a nervózni.

Kým Pansy sedela v rohu stratená v myšlienkach s rukami okolo kolien, Hermiona sa vzrušene prechádzala dokola, snažila sa myslieť na všetko, čo mohli potrebovať. Budúci Draco odišiel na nejaké nákupy, kým jeho mladšie ja malo plné ruky s roztápaním snehu, aby sa mohli umyť.

Zjedli jedlo, čo včera priniesol Ron a sedeli mlčanliví a rezervovaní.

Nakoniec sa budúci Draco vrátil s čiernym ruksakom a Hermiona ohromene pozerala na všetky tie veci, ktoré bol schopný dať dohromady za menej než hodinu.

Boli tam dva stany, čierne plášte, veľká fľaša Všehodžúsu vrátane pár fľaštičiek s vlasmi, plány podzemia u Gringottov a ministerstva, niekoľko žartovných vecičiek z Vydarených výmyslov Weasleyovcov, rukavice, laná, metly, prútiky, ktoré Hermiona nedokázala identifikovať a v neposlednej rade dračie sušienky.

"Som ohromená," nakoniec úprimne prehovorila Hermiona a Pansy ohromene prikývla.

"A na čo je toto?" zrazu sa zamračene spýtala, kým sa pozerala na známu striebornú masku.

Hermionine oči sa prekvapene rozšírili. Budúci Draco nemal čas odpovedať, pretože Harry, Ron a Ginny práve prišli a Harry už odpovedal.

"To je smrťožrútska maska, správne?"

Budúci Draco prikývol.

"Mohli by sme ich potrebovať," prosto odvetil a všetci len prikývli.

Hermiona pozrela na Draca, ktorý nemohol odtrhnúť oči z masky v Pansyiných rukách.

Priblížila sa k nemu a chytila ho za ruku. Prsty mal studené a bol bledý, ale v skutočnosti všetci vyzerali, ako keby im bolo trochu zle.

Budúci Draco rozdelil všetky tie veci medzi nich, takže každý mal fľaštičku elixíru, plášť, trochu Prášku okamžitej tmy a tak ďalej.

"Mali by sme ísť," nakoniec povedal a všetci ho nasledovali zo stodoly.

Hermiona kúzlom uhasila oheň a opustila stodolu v stave, v akom ju našli.

Vonku bola stále tma. Ron s Ginny napísali odkaz svojim rodičom a Hermiona sa cítila vinne, keď si pomyslela na to, akí znepokojení budú pán a pani Weasleyovci, keď nájdu prázdne postele svojich detí.

Ale už nebolo cesty späť. Mali poslanie a nikto iný ho nebol schopný naplniť.

ooOoo

Hermione bolo zima, ale nesťažovala sa. Nasledovala tú malú skupinku na to isté pole, kam sa minulej noci premiestnili.

Budúci Draco vzal jedného po druhom za ruku a premiestňoval sa s nimi k lesu Svetového pohára v metlobale.

Keď konečne boli všetci znova spolu, Hermiona už zbadala dva tmavé tiene, ktoré na nich pod stromom čakali.

Tí dvaja čarodejníci nemohli byť odlišnejší. Starší z nich mal dlhé strieborné vlasy a dlhú bradu. Jeho pôsobivé modré oči boli skryté za polmesiačikovými okuliarmi a v tých očiach bola iskra, vďaka ktorej sa Hermiona cítila menej nervózne. Dumbledore mal tmavomodrý plášť a s úsmevom ich privítal.

Snape mal na druhej strane čierne vlasy a v bledej tvári uhľovo-čierne oči. Mal na sebe obvyklý čierny plášť a skoro s tou temnotou splynul. Ako vždy bol v jeho črtách výraz ľahostajnosti, vďaka ktorému sa javil neprístupným. Jeho oči sa prižmúrili, keď sa pozrel na zástup tínedžerov pred ním.

"Čo sa tu deje? Povedal som ti, aby si prišiel s Potterom! Nepovedal som, že máš priviesť so sebou celú tú bandu," chladne prehovoril Snape, zízajúc na budúceho Draca, ako keby bol tým najhlúpejším človekom na svete.

Súčasne nedokázal zakryť zmätenie, keď videl dvoch Dracov vedľa seba.

"Viete veľmi dobre, že by nepočúvali. Všetci chceli ísť..." začal budúci Draco, ale Dumbledore ho prerušil.

"Samozrejme, že chceli. Nie je to tvoja chyba. Ale nemali by sme zabúdať, že toto nie je prázdninové dobrodružstvo. Toto bude veľmi nebezpečné a nemôžem dovoliť, aby ste všetci riskovali svoje životy..."

Ale Dumbledore nikdy nemohol dokončiť svoju vetu, pretože zrazu začuli asi desať ´prásk´ a do toho lesíka sa primiestňoval jeden smrťožrút za druhým.

Hermiona nedokázala jasne myslieť, pretože všetko sa udialo príliš rýchlo. Cítila, ako je pritlačená k zemi Dracom z budúcnosti. Videla a začula rôzne kliatby lietať navôkol, počula výkriky a diabolský smiech a skôr než mohla bežať k Dracovi, už pocítila teplú ruku držiacu jej zápästie a všetko okolo nej sa ponorilo do tmy...

ooOoo

Hermiona sa mnohokrát zhlboka nadýchla a pomaly otvorila oči. Už tam viacej neboli žiadne kliatby, žiadne výkriky, žiadny smrťožrúti. Stála na zasneženej ulici vo veľkom meste a vedľa nej bola Ginny a budúci Draco. Obaja boli rovnako vyčerpaní ako ona a všetci sa na seba pozerali vystrašene.

"Kde sú ostatní?" nakoniec sa spýtala Hermiona a z bledého výrazu budúceho Draca sa skoro zosypala.

"Dumbledore sa odmiestnil s Harrym a Dracom," zachripela Ginny a Hermiona si s úľavou vydýchla.

"A myslím, že som videl, ako Snape berie Pansy a Rona," upokojujúco dodal budúci Draco.

Chvíľu tam všetci stáli mlčky.

"Ako to vedeli? A kde do pekla sme?" roztrasene sa spýtala Ginny a Hermiona sa tiež zvedavo rozhliadla.

"Neviem, ako to zistili. Myslím, že som precenil dôveru Veď-Viete-Koho v Snapa. To znamená, že nemáme veľa času. Ach a mimochodom, sme v Londýne. Napadlo mi, že by sme mohli navštíviť Gringottov."

Hermiona s Ginny si vymenili vážny pohľad a potom sa pozreli na budúceho Draca.

"Myslíš, že by sme to mali urobiť sami? A čo ostatní?" znepokojene sa spýtala Ginny a budúci Draco prikývol miesto odpovede.

"Som si viac než istý, že Dumbledore a Snape nebudú strácať čas. Vedia, kde som, takže nepôjdu ku Gringottom. Postarajú sa o iné viteály."

Hermiona si s Ginny vymenila ďalší pohľad.

Takže ten čas už konečne nastal. Budú hľadať viteály a nakoniec sa pokúsia zabiť Voldemorta. Hermiona vyslala modlitbu k nebesiam. Prosila, aby jej priatelia a hlavne Draco, boli v poriadku a potom chytila Ginny a Draca z budúcnosti za ruku a odhodlane prikývla.

"Šou začína," zašeptala skôr pre seba, keď stisla ruky, ktoré tuho držala.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 29: Šou začína Od: JSark - 13.11. 2010
Nestíham, nestačím... Podľa toho, ako opisovali znamenie, že Voldy vďaka nemu vie, kde srmtíci sú, tak určite Snapa stopoval. Dúfam, že autorka ho nechá prežiť.
Re: Kapitola 29: Šou začína Od: Jimmi - 13.11. 2010
Ja predpokladám, že na to už Snape našiel nejaký "protiliek". Pretože inak by vedel, že chodí na Grimmauldovo námestie a tak. Alebo ošálil Voldyho tak, že toho ani nenapadlo ho sledovať. Určite mu veril až do poslednej chvíle. Ako v kánone. :D

Re: Kapitola 29: Šou začína Od: denice - 12.11. 2010
Jí jsem VĚDĚLA, že tady bude nová kapitola, ale dnes jako na potvoru jsem se k netu prostě NEDOSTALA!!! Tak jsem si teď v klidu uvařila čaj a másto zákusku smlsla kapitolku - bezvadné! Pansy je čím dál tím lepší, moc se mi líbí. Nejlepší byl ale rozhovor Draca s jeho druhým já, mrazilo mne, když se Draco ptal, ne, on konstatoval: "Ty nemáš v úmyslu přežít." Asi to k tomu směřuje, ale moc doufám, že to autorka nějak vyřeší. Děkuji, ta kapitola stála za několikadenní čekání.

Re: Kapitola 29: Šou začína Od: Jacomo - 12.11. 2010
Nevím, co tentokrát napsat, protože jsem se skoro u této kapitoly rozbrečela. V krku mám knedlík a je mi tak nějak divně smutno. Zejména kvůli těmhle větám: Toto robím kvôli nej. Pretože ma prosila, aby som urobil všetko, aby som tamtej budúcnosti zabránil. A robím to pre teba, pretože dúfam, že budeš môcť žiť život, ktorý som ja nikdy žiť nemohol. Dúfam, že ty dokážeš prežiť budúcnosť, ktorú som ja stratil. Ak s ňou môžeš byť ty, potom časť zo mňa s ňou bude tiež. Pretože ty si ja a ja som ty. Takže prostě a krátce - děkuji. Moc a moc.
Re: Kapitola 29: Šou začína Od: Jimmi - 12.11. 2010
Ďakujem, ale čo budeš robiť na záver? Mne slzičky vyšli. Len krátko, idem pridať ďalšiu :D

Re: Kapitola 29: Šou začína Od: soraki - 12.11. 2010
Merline, tak to je teda nářez! Jak o nich věděli? Sledují Snapea? No, jsem po čertech zvědavá na pokračování - tohle začíná být hustý (vsuvka ze slovníku mé dcery) Díky, holky
Re: Kapitola 29: Šou začína Od: Jimmi - 12.11. 2010
Snapa bude dosť v ďalšej kapitole, takže sa dozvieš. Díky moc, už si zdravá?

Re: Kapitola 29: Šou začína Od: kukuriciarka - 12.11. 2010
riadny príval informácií pre riadne veľký dav ľudí... pre mňa boli zaujímavé hlavne ite pocity, ktorými bolo presýtené okolie aj napriek tomu, že mali priveľa iných starostí. dvojica Dracov vs. Hermiona sa bude musieť vyriešiť, lebo to speje k veľmi zaujímavému záveru... navyše keď sa pridala aj Pansy. nuž, toto bude ešte napínavé ale na konci mi až krv tuhla v žilách! decká obklopené smrťožrútmi - dosť desivá predstava... našťastie tam bolo dosť jedincov, čo ich vedeli premiestniť. normálne mám obavu, ako to pôjde ďalej, keďže ich čarodejnícke nie sú ešte na takej vysokej úrovni... ďakujem za preklad páčil sa mi a ako tak pozerám, tak sa štýl výrazu prekladateľa ozaj mení v závislosti od originálneho textu fakt je výnimočné, keď sa prekladateľ viac vije do textu, než by mal do originálu vsúvať seba. klobúk dole
Re: Kapitola 29: Šou začína Od: Jimmi - 12.11. 2010
Ďakujem, aj keď neviem presne, čo si týým štýlom myslela, ale predpokladám, že to bola pochvala :D Kedy pošleš svoj kúsok?

Re: Kapitola 29: Šou začína Od: bbarka - 11.11. 2010
Jaaaj, Jimmi, táto kapitolka na moje "pocuchané" nervy... Bolo to naozaj super! A ako sa tak blíži koniec, zase mám také to : "Ja ešte nechceeeeeem!" Nemôže to ešte pokračovať? Vieš čo som si pomyslela, keď som to čítala? Že ten ich plán sa mi zdá teraz ešte ťažší ako v originál HP...tam to bolo naozaj celé o náhode, a teraz to naplánovať sa zdá nenormálne ťažké...ešte keď ich rozdelili...no a úplne som bola hotvá z Pansy...tá časť, kde sa na seba s Hermionou usmievali...no a ešte keď prišla Ginny...táto kapitola vážne patrila ženám! Ďakujem Jimmi, naozaj veľmi veľmi
Re: Kapitola 29: Šou začína Od: Jimmi - 12.11. 2010
Budeš mať siedmy ročník vo Fénixovi, verím, že sa ti to bude páčiť. Díky moc za komentár.

Re: Kapitola 29: Šou začína Od: jerry - 11.11. 2010
tak a uz to vedia vsetci potrebni tak mladsi draco mal poriadnu sokovu terapiu ked videl svoje starsie ja. a to ako sa snim bavil o buducnosti a to ze to ten starsi draco akosi neplanuje prezit ma mrzi ale snad sa to este nejako vyriesi. hm, som zvedava ako sa to dozvedeli ti smrtozruti. no pansy a ron to by bol zaujimavy par asi ako hermiona a draco . mala som tusenie ze ginny ich odhali a bude chciet ist s nimi. tak dufam ze im ta sou ktoru zacali vyde. dakujem a kapitolku a uz sa neviem dockat pokracovania a ako toto vsetko vlastne skonci.
Re: Kapitola 29: Šou začína Od: Jimmi - 12.11. 2010
Ďakujem, snáď už to dlho nepotrvá.

Re: Kapitola 29: Šou začína Od: anonym - 11.11. 2010
som zvedavá na pokračovanie tejto šou.

Re: Kapitola 29: Šou začína Od: Hanna - 11.11. 2010
Jezisko maria, ti smrtozruti ma absolutne prekvapili. ozaj sa pekne rozdelili, aspon Harry sa moze spriatelit s Dracom a pre istotu je tam aj Dumbledore ako neutralizator a Pansy s Ronom by sa mohli dat dokopy, nie? Uz sa tesim na draka v Gringotbanke a samozrejme na dalsiu kapitolu, lenze si ju budem moct precitat az v utorok. Skusim sa nezblaznit, to by som toho uz vela neprecitala. Dakujem za, ako vzdy, krasnu kapitolu
Re: Kapitola 29: Šou začína Od: Jimmi - 11.11. 2010
Ja strašne moc dúfam, že v útorok to tu nájdeš celé, aby si nemusela tŕpnuť čo bude ďalej - aj keď to neviem s istou. Ale moc by som to chcela. Mám ďalšiu motiváciu, ešte keby bol čas. Díky moc.

Re: Kapitola 29: Šou začína Od: teriisek - 11.11. 2010
Uff, úplně jsem se vyděsila a doufám, že to fakt všichni přežili! Snad se jim podaří ty viteály zničit a zajímalo by mě, jestli bude autorka sledovat i další dvě skupinky nebo jen tyhle tři... a taky by mě zajímalo, kdo kam jde - Brumbál na ministerstvo a Snape do Bradavic, možná..? Jinak už chápu, jak to chce autorka stihnout, jestli jsou všechny kapitoly tak dlouhé;) Jo a taky by mě zajímalo, jak chtějí ty viteály zničit, když ten meč zjevně nemůžou mít všichni... Výborný překlad, díky moc za něj a nemůžu se dočkat pokračování! Jsi skvělá!
Re: Kapitola 29: Šou začína Od: Jimmi - 11.11. 2010
Jo, tá dlžka je šialená. Inak Fénix je ešte kratší a má 52 kapitol, takže to budú slastne krátke kapitoly Už sa teším. Tak rada by som ti odpovedala, ale nemôžem. Odpoveď myslím, že na všetky kapitoly dostaneš v nasledujúcej kapitole Ďakujem moc za komentár

Re: Kapitola 29: Šou začína Od: kometa - 11.11. 2010
Nádhera! Díky mocmocmoc! Hned je mi líp. Úžasná kapitola - všichni to zvládli statečně Pansy se mi líbí čím dál víc a Harry s Ronem to taky vzali dobře a jsem moc ráda, že se Ginny nenechala vynechat  A dobře, že mají Albuse i Severuse. No prostě paráda. Jen se nemůžu dočkat posledních dvou kapitol. Tahle povídka se prostě povedla
Re: Kapitola 29: Šou začína Od: Jimmi - 11.11. 2010
Ďakujem ti moc za komentár a som rada, že kapitola pomohla. U nás taky nic moc. Potrebujem hrošiu kožu, aby som zvládla nasledujúce dni - tie nemé výčitavé pohľady a znova nemé - ale si mi ublížila. Ble. Ešteže som tak zavalená prácou. A to ešte ideme cez víkend k svokrovcom. Fakt díky.

Re: Kapitola 29: Šou začína Od: Zuzana - 11.11. 2010
Som rada, že Draco všetkým vysvetlil čo sa vlastne deje a Draco už na svoje ja nemusí žiarliť. Som rada aj že je s nimi Pansy. Je celkom milá. A to, že pôjde aj Ginny mi bolo jasné. Ona sa len tak oklamať nenechá. Ron je tak slepý, že nevidí čo je medzi jeho sestričkou a najlepším kamošom :D Ron by sa mohol dať dokopy s Pansy, keby ho chcela. Draco 2 plánuje smrť??? To mi je strašne ľúto. A aj to, že príbeh začína gradovať a pohodička a romantika sa zrejme končí. Dúfam, že prežijú všetci. Krásna kapitola. Ďakujem.
Re: Kapitola 29: Šou začína Od: Jimmi - 11.11. 2010
Ďakujem za komentár, nesklamala si. Pansy je zlatá, to dievča je mi čím ďalej tým viac sympatickejšie.
Re: Kapitola 29: Šou začína Od: Zuzana - 11.11. 2010
Pansy mi tu pripadá ako v Broken. Ozaj asi si ho znova prečítam, keď budem mať chvíľku času. Je tak trochu zlomená a napriek tomu nezatrpkla, ale rozhodla sa pomáhať. Teším sa na pokračovanie. Ale aj sa bojím, že niekto umrie :(

Re: Kapitola 29: Šou začína Od: doda357 - 11.11. 2010
Vážne sa mi táto kapitola páčila, proste bola skvelá. Viem si predstaviť, aký to musel byť pre Pansy šok, zistiť, že sú tam dvaja Dracovia. Takisto pre Draca a pre Harryho ani nehovorím... Tomu sa hovorí, že ich zasypala lavína informácii Ja som hneď vedela, že Ginny nejako s nimi pôjde. Dúfam, že sa im nič nestane. Ginny má talent objaviť sa vo dverách vtedy, keď to nikto nečaká, ako vtedy, keď načapala Hermionu a Draca 2 v tej stodole ....Ako môže byť Ron taký slepý, že si nevšimol Ginninu novú známosť, keď si to už aj ostatní všimli ? Alebo to už vie a nedáva to najavo ? Ten koniec, keď tam prišli smrťožrúti, tak si to dobre rozdelili, že kto pôjde s kým a kam. Radšej si ani nechcem predstaviť, že by boli spolu Draco 1, 2 a Hermiona. Tam by bolo napätie.... Ďakujem za krásnu kapitolu, teším sa na ďalšiu.
Re: Kapitola 29: Šou začína Od: Jimmi - 11.11. 2010
Díky, nejdem ťa zdržovať, viem, že máš toho moc. Pokúsim sa švihnúť s ďalšou kapitolou, ale je fakt príliš dlhá. Ďakujem za všetko.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )19.11. 2010Pdf na stiahnutie
velvet86: ( Jimmi )15.11. 2010Kapitola 32: Stratení a nájdení
velvet86: ( Jimmi )15.11. 2010Kapitola 31: Sedem viteálov - časť druhá
velvet86: ( Jimmi )12.11. 2010Kapitola 30: Sedem viteálov - časť prvá
velvet86: ( Jimmi )11.11. 2010Kapitola 29: Šou začína
velvet86: ( Jimmi )09.11. 2010Kapitola 28: Odpočítavanie
velvet86: ( Jimmi )08.11. 2010Kapitola 27: Bezvýhradne
velvet86: ( Jimmi )07.11. 2010Kapitola 26: Keď vôbec nič nevravíš
velvet86: ( Jimmi )06.11. 2010Kapitola 25: Opätovné stretnutie
velvet86: ( Jimmi )05.11. 2010Kapitola 24: Zrada
velvet86: ( Jimmi )04.11. 2010Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh
velvet86: ( Jimmi )03.11. 2010Kapitola 22: Zasnúbenie
velvet86: ( Jimmi )02.11. 2010Kapitola 21: Brloh
velvet86: ( Jimmi )01.11. 2010Kapitola 20: Viera
velvet86: ( Jimmi )31.10. 2010Kapitola 19: Malfoy Manor
velvet86: ( Jimmi )30.10. 2010Kapitola 18: Vianoce
velvet86: ( Jimmi )29.10. 2010Kapitola 17: Priznanie
velvet86: ( Jimmi )28.10. 2010Kapitola 16: Blízkosť
velvet86: ( Jimmi )27.10. 2010Kapitola 15: Konfrontácia
velvet86: ( Jimmi )26.10. 2010Kapitola 14: Prezradenie
velvet86: ( Jimmi )25.10. 2010Kapitola 13: Obeť
velvet86: ( Jimmi )24.10. 2010Kapitola 12: Čo keď
velvet86: ( Jimmi )23.10. 2010Kapitola 11: Priatelia a milenci
velvet86: ( Jimmi )22.10. 2010Kapitola 10: Oddanosť
velvet86: ( Jimmi )21.10. 2010Kapitola 9: Zbohom
velvet86: ( Jimmi )20.10. 2010Kapitola 8: Neúplnosť
velvet86: ( Jimmi )19.10. 2010Kapitola 7: Príťažlivosť
velvet86: ( Jimmi )18.10. 2010Kapitola 6: Halloween
velvet86: ( Jimmi )17.10. 2010Kapitola 5: Starosti srdca
velvet86: ( Jimmi )16.10. 2010kapitola 4: Spoznávania
velvet86: ( Jimmi )15.10. 2010Kapitola 3: Nesplniteľná misia
velvet86: ( Jimmi )14.10. 2010Kapitola 2: Cudzinci
velvet86: ( Jimmi )13.10. 2010Kapitola 1: Život a smrť
velvet86: ( Jimmi )12.10. 2010Úvod k poviedke