Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Skok v čase

Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh

Skok v čase
Vložené: Jimmi - 04.11. 2010 Téma: Skok v čase
Jimmi nám napísal:

Leap in time

23. kapitola –
Rozplývajúci sa sneh

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4819482/23/Leap_in_Time

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

 Ak viete, čo sa stane, dokážete zmeniť budúcnosť? Draco to chce skúsiť. Stratil všetko a zložil sľub. Bude ho schopný dodržať?

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní velvet86, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh

Hermiona čakala, že konečne odpadne. Len čakala, kým ju obklopia tiene temnoty, ale nič podobné sa nestalo. Dokonca to zjavne prekvapilo aj Draca. Už ju objal rukami, aby ju zadržal v prípade, že by odpadla. Neodpadla. Len sa na neho pozerala a nakoniec sa začala smiať.

Draco sa s obavami zamračil. Zrejme si myslel, že Hermiona nakoniec zošalela. Jej smiech bez humoru sa zmenil na suché vzlyky. Pokrútila hlavou a ani si nevšimla, že ju objíma, šepká jej utešujúce slová.

"Nevyjde to, správne?" časom prehovorila prekvapivo pokojne.

"Čo myslíš?" spýtal sa zachrípnuto, stále šokovaný jej prázdnym výrazom.

"Vždy nám bude niečo stáť v ceste. Bez ohľadu na to, ako sa snažíme, nemôžeme byť nadlho šťastní."

Draco v duchu zaklial a znova ju objal.

"Nemáš dovolené takto ľahko sa vzdať! Nestojí naša láska za to, aby si bojovala?"

Hermiona sa uvoľnila z jeho objatia a zhlboka sa nadýchla.

"Ale ja bojujem. Nevidíš? Odkedy som sa do teba zamilovala, len bojujem. Bola som pripravená vzdať sa svojich priateľov, svojej rodiny, všetkého, čo mi kedy bolo blízke. A teraz si zasnúbený s tou prekliatou mrchou a ja by som najradšej niečo rozmlátila!"

"Láska..." zašepkal Draco zastrene.

Hermiona sa pokúsila urovnať si myšlienky, ale skutočne sa nedokázala sústrediť. V duchu videla pred sebou príšerný obrázok Pansy Parkinsonovej v svadobných šatách a Draca v obleku, ako ju berie za ruku...   Nikdy som nevidel nič také nádherné, ako si bola ty v svadobných šatách... Toto boli slová, ktoré jej povedal Draco, keď zistila, že boli v jeho budúcnosti manželmi. Hermiona odhodlane pokrútila hlavou.

"Nedovolím, aby sa to stalo. Radšej by som zomrela, než aby sa oženil s tou kravou! Má to byť môj snúbenec a ja si ho vezmem späť!"

Draco nadvihol obočie a nakoniec sa zaškeril.

"To je ten správny duch!"

Hermiona prikývla, ale potom si vzdychla a zúfalo sa na Draca pozrela.

"Ale ako? Ako ho odtiaľ do pekla dostaneme?"

Draco sa stále škeril a Hermionine oči sa rozšírili.

"Ty máš plán, však?" nakoniec prekvapene uzavrela.

Prikývol.

"Nie je najlepší, ale nedokázal som vymyslieť nič lepšie... A aby si vedela, práve ma napadol..."

Hermiona sa zamračila.

"Čo je to za plán?"

"Ja sa zúčastním toho zásnubného večierka namiesto Draca. Dostaneme ho odtiaľ a ja zaujmem jeho miesto, až dovtedy, kým sa nemá vrátiť na Rokfort. Nuž a potom uvidíme..."

Hermiona bola rozpoltená medzi úľavou, že zachránia Draca pred Pansy a obavami o jeho budúce ja.

"Ach, Draco, ja neviem... Je to nebezpečné. Čo ak to niekto zistí? A ako vysvetlíš, že zmizol ich najnovší smrťožrút?"

"Láska, nikto to nezistí. Moja matka ma podporí a ja len nechám Connora zmiznúť na nejakú tajnú misiu. Nikto nebude mať podozrenie. A úprimne, kto by mohol zahrať Dracovu úlohu presvedčujúcejšie než ja?"

Hermiona sa neúprimne usmiala.

"V tom máš pravdu... Ale stále som kvôli tomu znepokojená. Nepáči sa mi predstava, že sa zasnúbiš s Pansy..."

Draco sa zaškeril.

"Láska, neožením sa s ňou. Zasnúbenia sa môžu zrušiť, nie?"

Hermiona si vzdychla.

"Ak si ľudia budú myslieť, že je Draco zasnúbený s Pansy, potom už na Rokforte viacej nebudeme môcť byť spolu. Budú si myslieť, že mi dal kvôli tomu buldočiemu ksichtu kopačky. Ale myslím, že som musela zniesť horšie reči, takže je to v poriadku. Prosím, daj si pozor. Nedokázala by som sa vyrovnať s tým, keby ti niekto ublížil."

"Budem v poriadku, nemaj obavy. A skúsim všetko možné, aby som sa tomu zasnúbeniu vyhol, takže sa možno nebudete musieť na Rokforte rozdeliť..."

Hermiona ho chytila za ruku a potom ho nežne pobozkala na líce.

"Neviem, čo by som bez teba robila. Prosím, buď opatrný. Len potrebujem, aby si bol v bezpečí."

Jeho výraz sa stal roztúženým a Hermiona pocítila to chvenie vo svojom tele. Jeho oči trochu stemneli a Hermionine srdce začalo búšiť.

"Prečo ti tak veľmi na mne záleží?" zašepkal zamatovo, jeho oči spojené s jej.

"Pretože ťa milujem," odvetila Hermiona bez premýšľania.

Jeho reakcia bola prudká a prekvapujúca. Zrazu sa ocitla v jeho náručí, jeho pery sa miešali s jej. Toto nebol ten nežný a láskyplný bozk, o ktorý sa podelili predtým; tento bol vášnivý a zúfalý, ako keby mal okamžite zomrieť, keby neochutnal jej pery. Keď zacítila, ako jeho jazyk vošiel do jej úst, zrazu sa napla, ale on nezastavil a Hermiona sa so zastonaním vzdala, znova mu nebola schopná odolať.

Obaja sa zrazu vyplašili, keď začuli za sebou zvuk rozbitého skla. Hermiona sa otočila a hanbou sa začervenala.

Pred nimi stála Ginny, jej hnedé oči rozšírené, jej ústa pootvorené a jej červené vlasy v tom studenom vetre viali. Na zemi bol rozbitý pohár punču.

"Ach môj bože..." bolo jediné, čo dokázala povedať.

ooOoo

Hermiona sa obzrela na Draca a potom sa pomaly priblížila k Ginny.

"Gin, nie je to to, čo si myslíš, vysvetlím to."

Ginny sa na ňu pozrela, ako keby bola šialená.

"Miona, kto do pekla je tento chlapík?"

Hermiona sa zaškerila.

"Nuž... to je Draco."

Ginny prevrátila očami.

"To vidím, hlupáčik, ale to neznamená, že tomu rozumiem. Ako je to možné?"

Draco prikývol, keď sa na neho Hermiona znova pozrela. V krátkosti všetko Ginny vysvetlila a napäto čakala na reakciu svojej najlepšej priateľky.

Ale Ginny zjavne nebola schopná vôbec zareagovať.

"... nechcem, aby sem vpadli Harry a Ron, Gin. Prosím! Prisahám, že ti všetko poviem."

Ginny nakoniec prikývla, stále vyjavená.

"Len nemôžem uveriť, že vy dvaja ste sa tu muchľovali!" nakoniec vyhŕkla a Hermionu znova zaliala červeň.

Draco sa nedokázal vyhnúť zachichotaniu a Hermiona sa mu so zamračením otočila čelom. Ospravedlňujúco pokrčil plecami a Ginny sa konečne usmiala.

"Práve som ti povedala o možno najtemnejšej budúcnosti a ty si znepokojená tým, že sme sa len bozkávali?" pochybovačne chcela vedieť Hermiona.

Ginny pokrútila hlavou.

"Vy ste sa nebozkávali, Miona, vy ste sa určite muchľovali. Dokonca ja som sa z toho zahanbila a také niečo nie je ľahké dokázať. A okrem toho som počula všetko, čo si povedala. A mám v pláne položiť ti minimálne tisíc otázok, keď sa vrátiš domov. Ale najprv si musím urovnať svoje myšlienky a pokúsiť sa vysporiadať sa s budúcnosťou, o ktorej si mi práve povedala."

Hermiona chápajúco prikývla a Ginny sa smutne usmiala.

"Tak sa vrátim a vymyslím nejakú hlúpu výhovorku... Daj na seba pozor, cestovateľ v čase."

Draco s úsmevom prikývol a Hermiona len hľadela z hnedých očí svojej najlepšej priateľky do strieborných hlbočín jej budúceho priateľa. Znova sa začervenala, keď si spomenula na ich bozk. Možno bol už nejako jej priateľom? Hermiona pokrútila hlavou, znepokojene si hrýzla peru. Nemohla mať dvoch priateľov, hoci boli v skutočnosti tým istým človekom.

ooOoo

Ginny zmizla v stodole a Hermiona sa naozaj neodvážila pozrieť na Draca, takže sa hrala so svojimi vlasmi, predstierajúc, že si jeho pohľad nevšimla.

"Prepáč," nakoniec si vzdychol a keď sa na neho pozrela, bol len tak strašne smutný.

Hermiona sa k nemu priblížila ako keby bol magnetom, ktorý ju priťahoval.

"Za čo?"

Usmial sa, ale v jeho očiach bol stále ten smútok.

"Za to, že som spôsobil, že si sa cítila nepríjemne. Ja len..., nuž občas je ťažké ovládnuť sa. Som v tvojej blízkosti a viem, že nie si ona, ale stále si Hermiona a ja túžim po tvojom dotyku, po tvojom úsmeve, po tvojom tele..."

Hermionu zaliala červeň ešte väčšmi a mala pocit, ako keby ju jeho slová rozpálili.

Položil jej ruky na plecia.

"Nechcem, aby si bola znepokojená alebo ustaraná, keď som nablízku. Len chcem, aby si bola šťastná. Kvôli tomu prestanem. Budem tvojím priateľom a v budúcnosti sa budem držať späť a už znova nestratím kontrolu. Sľubujem."

Hermiona cítila, ako jej po líci steká slza a Draco sa na ňu prekvapene pozrel.

"Prečo plačeš?" znepokojene dostal zo seba a Hermiona prevrátila očami.

"Plačem kvôli tebe, hlupáčik. Pretože si jednoducho úžasný a pretože si prajem, aby som ti mohla dať to, čo potrebuješ. Pretože v skutočnosti chcem byť tou, čo ťa urobí šťastnou. A plačem, pretože viem, že ťa milujem. A skutočne myslím teba, toho človeka, ktorým práve teraz si, keď stojíš predo mnou."

Draco dal ruky okolo nej a mocne ju objal. Mohla cítiť tlkot jeho srdca a cítila sa len bezpečne a v pohodlí.

"Zrádzam Draca, keď ti hovorím tieto veci?" nakoniec sa odvážila spýtať, hlas sa jej triasol.

Zastonal a objal ju ešte pevnejšie.

"Láska, nikoho nezrádzaš. Láska, ktorú ku mne cítiš, je úplne rovnaká ako tvoja náklonnosť k Ronovi či Harrymu, či Ginny. Je hlboká a úprimná a je to láska, ale nie je to to isté ako ku Dracovi, správne?"

Hermiona pokrútila hlavou.

"Neviem. Cítim sa k tebe priťahovaná. Ten bozk sa mi páčil. Milujem Draca z hĺbky duše a ešte teraz túžim po jeho blízkosti.  Túžim po jeho hlase. Ale cítim sa s tebou príjemne a ty..., nuž moje telo reaguje po svojom, keď si pri mne..."

Draco sa na ňu pozrel s láskyplným výrazom a Hermiona sa začervenala, nevediac prečo vôbec povedala niečo také hlúpe.

"Láska, to je normálne. Sme koniec koncov tým istým človekom. Ak tvoje telo reaguje na jeho, potom je prirodzené, že tiež reaguje na moje. To isté so mnou. Tvoje telo ma pokúša, hoci nie si moja partnerka. Ak znova stretneš Draca, všimneš si ten rozdiel okamžite. To, ako sa napneš, keď sa ťa dotknem, to, ako ma podvedome odtlačíš, to je len dôkaz toho, čo som práve povedal. Ukradnem si od teba posledný bozk a to bude vtedy, keď splním svoje poslanie. Potom ťa požiadam o jeden posledný bozk na rozlúčku, aby si mi pripomenula nebo, ktoré dúfajme nájdem."

Hermiona zalapala po dychu.

"Budeš v poriadku! Prestaň rozprávať, ako keby si sa mal len tak rozplynúť. Nedovolím, aby sa to stalo!"

Usmial sa.

"Dobre. Ale ten bozk dostanem aj tak," doberal si ju s úškrnom.

Hermiona sa zasmiala.

"Fajn, potom je to sľub."

Ich oči sa spojili a on sa od nej trochu odtiahol. A potom, ako keby im nebo poslalo správu, nádherné vločky začali padať a rozplývať sa na chladnej a tmavej zemi."

ooOoo

Hermiona sa vrátila do stodoly a Ginny vydýchla úľavou, kým ju Ron s Harrym zvedavo sledovali.

"Ako dlho môže trvať ísť sa vycikať?" spýtal sa podozrievavo Harry a Hermiona pokrčila plecami.

"Nenašla som záchod, takže som musela nájsť nejaké odľahlé miestečko."

Ron nadvihol obočie. Pripomenul jej tým Draca a ona si mlčky vzdychla.

"Trvalo ti polhodinu nájsť nejaké vhodné miesto?"

Hermiona si odfrkla.

"Nuž, pre vás chalanov je to ľahšie, vám stačí nájsť len strom, správne?"

Čoskoro sa rozhodli odísť a vrátiť sa domov a Hermiona bola vďačná. Existovalo veľa vecí, nad ktorými musela premýšľať a potrebovala trochu času osamote - alebo minimálne bez Rona a Harryho. Ginny sa na ňu zvedavo pozerala a zjavne si nevšimla, že sa Harryho ruka hrala s jej prstami. Ron bol stratený v myšlienkach a už sa ju viacej nepokúšal zahriať.

Dom bol tmavý až na jednu sviečku v kuchyni. Vošli a zbadali sedieť pani Weasleyovú v pohodlnom kresle. Čakala na nich a očividne zaspala. Hermiona sa usmiala a Ginny sa s úškrnom priblížila k svojej matke.

"Pociťuješ silné nutkanie zvýšiť svojej dcére vreckové..." začala Ginny šeptať svojej mame do ucha a Harry, Ron a Hermiona sa zachichotali.

"Myslím, že skôr pociťujem silné nutkanie dať svojej dcére týždeň domáceho väzenia za to, že je oblečená ako vianočný stromček," zrazu zavrčala pani Weasleyová, jej oči upreté na jej lesklý top.

Ron sa zasmial a Harry s Hermionou sa nedokázali vyhnúť úsmevu. Ginny sa zaškerila a všetci šli do postele.

Hermiona sa posadila na svoju posteľ a vyzerala z okna. Stále snežilo.

"A teraz od začiatku, Miona," zrazu odhodlane povedala Ginny.

Červenovláska si obliekla pyžamo a dala si dole mejkap a teraz zvedavo čakala na sľúbené detaily.

"Už som ti povedala, ako sme sa stretli a prečo som sa priblížila k Dracovi. Čo chceš vedieť?"

Ginny prevrátila očami.

"Chcem poznať detaily. A chcem, aby si mi povedala všetko, bez ohľadu na to, aké je to možno trápne."

Hermiona si vzdychla. A potom znova začala rozprávať. Povedala Ginny všetko od prvého okamihu, čo stretla Draca v spoločenskej miestnosti až do dnešnej noci. Nevynechala svoje pocity a pokúsila sa vysvetliť, ako sa zamilovala do Draca a ako sa pokúšala tej hroznej budúcnosti zabrániť.

Ginny pozorne načúvala a neprerušovala ju. Občas otvorila ústa, ako keby to chcela komentovať, ale neurobila to. V niektorých okamihoch mala v očiach slzy a v iných nedokázala zabrániť úsmevu. Hermiona nakoniec dokončila svoj príbeh a zhlboka sa nadýchla. Bola unavená...

"Páni. To je oveľa lepšie než tie hlúpe ľúbostné romány, čo čítam. Vieš, aké je toto zriedkavé?"

Hermiona sa zamračila.

"Čo presne tým myslíš? Nie je toto všetko len bláznivé a fantastické?"

Ginny pokrútila hlavou.

"Nie, Miona, myslím fakt, že ti bolo umožnené zažiť takú tragédiu, takú bolesť, takú nádhernú lásku. Nie je to skrátka ohromujúce?"

Hermiona sa na Ginny neveriacky pozrela. Červenovláska si vzdychla.

"Ale no tak, nikdy si takto nepremýšľala? Miona, myslíš, že je normálne mať dosť šťastia, aby si našla takéto dobrodružstvo?"

Hermiona si odfrkla.

"Dobrodružstvo? Mohla by som si viesť dosť dobre bez takéhoto dobrodružstva, úprimne..."

Ginny jej venovala otrávený pohľad.

"Ty to nechápeš! Myslíš, že láska je vždy takáto? Miona, väčšina ľudí vôbec nenájde skutočnú lásku! Väčšina z nich len žije s niekým, koho majú radi a jediná vec, ktorú majú, je len nejasná predstava toho, aké by to malo byť. Žijú svoje životy snívaním o fantastickom milostnom príbehu a nikdy ho nezažijú. Nikdy nenájdu svoju spriaznenú dušu a zomrú osamelí. Alebo ešte horšie, milujú niekoho tak hlboko, že to skoro bolí, ale nič naspäť nedostávajú. Existuje horšie mučenie než neopätovaná láska? Miona, máš najmenšej potuchy, aké máš šťastie?"

Hermiona prekvapene pozrela na svoju najlepšiu priateľku a konečne pochopila. Večne si sťažovala, večne plakala kvôli celému tomuto nešťastiu, kvôli bolesti, ktorú znášali. Ale nikdy nebola skutočne vďačná za to, že Draca stretla. Nikdy nezobrala do úvahy, aké bolo mimoriadne, že mohla niekoho milovať z hĺbky svojej duše - a že on jej lásku opätoval.

"Máš pravdu..." zašepkala prekvapená a Ginny sa usmiala.

"Tú mám vždy," odpovedala doberajúco a Hermiona s úsmevom pretočila očami.

"Miona, Draco si vážne vezme tú sprostú Parkinsonovú?" zrazu sa zhnusene spýtala Ginny a Hermiona odhodlane pokrútila hlavou.

"Nedovolím, aby sa to stalo. Dracovo budúce ja zaujme jeho miesto a dá veci do poriadku."

Ginny prikývla, zamyslený výraz na jej tvári.

"Dobre, fajn, ale čo Draco? Kde bude?"

Hermiona si vzdychla.

"Stretneme sa tu a spoločne zmizneme. Ešte neviem, kam pôjdeme.“

Ginny sa postavila a pozrela sa s prižmúrenými očami na Hermionu.

"To nemôžeš urobiť, Miona! Nemôžeš sem prísť a potom sčista-jasna zmiznúť, ako keby sa nič nestalo. Ron verí, že zostaneš na Silvestra, nie? Neodpustí ti, ak teraz odídeš a k tomu všetkému ešte s Dracom!"

Hermiona si vzdychla.

"Viem to veľmi dobre, Gin. Ale čo iné môžem urobiť? Premýšľali sme o tom, ale nie je tu iná možnosť. Harry s Ronom by ho tu nikdy neprijali a dokonca aj keby: tvoji rodičia by ho okamžite vyhodili. A nemohla by som im to ani vyčítať. Nemôžem ho nechať nájsť si nejaké miesto úplne samého. Jednoducho musím byť s ním..."

Ginny sa znova posadila a našpúlila pery.

"A to som si myslela, že odteraz už bude všetko v poriadku. Zdalo sa, že s chalanmi už znova vychádzaš. Myslím, že pôjdu do vývrtky, ak teraz zmizneš."

Hermiona si žula peru. Vedela, že Ginny má pravdu a toto bola jej najväčšia obava, keď sa o tom rozprávala s budúcim Dracom. Ale neexistovala iná možnosť...

"Je mi to ľúto, Gin."

Červenovláska pokrčila plecami.

"Ja nie som tá, komu ubližuješ, Miona. Ja chápem, pretože by som urobila to isté. Ale oni nepochopia..."

Obe dievčatá na chvíľu zmĺkli a načúvali vlastným myšlienkam.

"Kedy pôjdeš?" nakoniec chcela vedieť Ginny.

Hermiona sa na ňu ospravedlňujúco pozrela.

"Dnes v noci. Presne o desať minút, ak mám byť presná."

Ginny evidentne onemela.

"Prosím, povedz mi, že žartuješ!"

Hermiona pokrútila hlavou.

"Ten zásnubný večierok je zajtra a najlepšie bude dostať Draca von tak skoro ako je možné."

Ginnine ústa boli otvorené a vyzerala trochu smiešne s tým prekvapeným výrazom na jej peknej tváričke.

"Miona, prosím, povedz mi, že som hlúpa, pretože to práve znelo, ako keby si ty bola tá, čo ho z toho domu dostane."

Hermiona prikývla a Ginny zastonala.

"V žiadnom prípade!" zachrapčala. "Úplne si zošalela? Spomínaš si, aké bolo ťažké dostať sa von z Malfoy Manor? Určite sa nemôžeš vrátiť späť! A tentoraz tam Ten koho netreba menovať bude asi tiež!"

Hermiona sa posadila vedľa Ginny a chytila svoju najlepšiu priateľku za ruku.

"Gin, už sme sa o tom rozprávali. Draco ma vyviedol z Malfoy Manor cez tajnú chodbu. Bolo to v skutočnosti riadne ľahké. Znova ju použijeme. A nie som sama; jeho budúce ja bude so mnou."

Ginny zúfalo potriasla hlavou.

"Miona, prečo tam v prvom rade vôbec musíš ísť? Nestačí poslať budúceho Draca, aby ho vyzdvihol? Chcem povedať, mohla by si tu len počkať a byť v bezpečí."

Hermiona si zahryzla do pery.

"Nebude počúvať sám seba. Draco si bude myslieť, že je to pasca. Nepríde. Ja som jediná, ktorá ho dokáže presvedčiť. Ak ja budem v Malfoy Manor, urobí všetko, aby nás z toho domu dostal."

Ginny sa postavila a začala sa prechádzať.

"Ach, môj bože, nečakaj, že ťa pustím, Miona! Keby sa ti niečo stalo, nikdy by som si to neopustila, nehovoriac o tom, čo by mi urobili Harry s Ronom, keď to zistia. Prosím, Miona, prosím ťa, nechoď!"

Hermiona sa cítila hrozne. Ginny nebola prosiaci typ a očividne bola taká vystrašená a šokovaná, že Hermiona sotva dokázala vysloviť tie ďalšie slová.

"Gin, musím. Je mi to ľúto."

Červenovláska odovzdane zatvorila oči. Zbledla a trochu pokrútila hlavou.

"Vieš, že ťa môžem zastaviť, keby som to naozaj chcela?" spýtala sa zachrípnuto a Hermiona prikývla.

Ginny by jej ani nemusela vziať prútik, len by jej stačilo zakričať a celá jej rodina, vrátane Harryho, by v chvate pribehla. Hermiona by nedokázala odísť, keby sa to stalo.

"Gin, prosím ťa ako tvoja priateľka, prosím, len mi ver," prosila Hermiona.

Ginny skoro plakala.

"Vrátiš sa sem hneď, keď sa ti podarí dostať Draca von. Očakávam od teba, že sa rozlúčiš s Ronom, Harrym a mojou rodinou skôr, než s ním zmizneš. Poskytnem ti presne dve hodiny, Miona. Ak tu o dve hodiny nebudeš stáť rovno predo mnou, potom vyvolám poplach. Berieš?"

Hermiona si úľavou vzdychla.

"Dohodnuté."

Červenovláska zavzlykala.

"Buď opatrná, pre zmilovanie božie, a nezabudni na čas!"

Hermiona prikývla a postavila sa. Obe dievčatá sa na seba pozreli a potom ju Ginny mocne objala. Hermiona sa usmiala.

"Čoskoro sa vrátim."

Ginny prikývla, oči vlhké, jej výraz zúfalý.

Hermiona otvorila dvere, že odíde, keď dostala nápad. Znova zatvorila dvere a priblížila sa k Ginny. Vytiahla očarovanú mincu a vložila ju červenovláske do ruky.

"Ak niečo pôjde zle, budem ti môcť dať vedieť," zašepkala a Ginny zjavne zadržala zalapanie po dychu.

"Vlastnoručne ťa zabijem, ak sa nevrátiš, Hermiona Grangerová!" hrozila poťahujúc nosom a Hermiona prikývla s úsmevom skôr, než konečne opustila Brloh.

ooOoo

Čakal na ňu na lúčke, jeho tvár žiarila striebrom v mesačnom svetle.

"Si v poriadku?" spýtal sa potichu, keď sa k nemu pomaly priblížila.

"Som pripravená," odhodlane odvetila.

Vzdychol si.

"To nie je to isté," zašepkal a chytil ju za ruku. Snehová krajina zmizla a obklopila ich temnota.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: kukuriciarka - 04.11. 2010
tak toto bola kapitola, ako má byť kopeeec napätia, množstvo citov, úžasná priateľka... Hermiona má asi vysnívaný život ďakujeeem "Nie je najlepší, ale nedokázal som vymyslieť nič lepšie... A aby si vedela, práve ma napadol..." juuj, tak pri týchto slovách som si predstavila úplne očarujúcu grimasu

Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: jerry - 03.11. 2010
vakt som sa zlakla ked sa rozbilo to sklo. tak ginny to uz vie, hermiona si uz uvedomila ake ma stastie ze nasla lasku svojho zivota, aj ked je momentalne zmatena z toho co citi k dracovi 2. no pravdupovediac sa mi nepaci ten ich plan ze aj hermiona mmusi na manor. aj ked je asi pravda ze draco nikoho ineho neposluchne. no snad im to vide ale mam pocit ze dve hodiny budu malo. no v kazdom pripade dakujem za preklad, je uzasny :-)
Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: Jimmi - 03.11. 2010
Nejako musela Ginny upokojiť, nie? Ďakujem moc.

Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: Zuzana - 03.11. 2010
Giny je skvelá. Toto je jedna z mála poviedok, kde ju mám vážne rada. Bolo milé, keď nachytala muchľujúci sa párik Hermionu s Dracom. Ale je to trošku zvláštne, keď sa bozkáva s Dracom z budúcnosti, aj keď je to Draco aj tak je to ten druhý. Som strááášne zvedavá či sa podarí Hermione s Dracom Ujsť z Manoru. Už aby tu bola ďalšia kapitola. Ďakujem za super preklad.
Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: Jimmi - 03.11. 2010
Už je, tak si to uži. Ďakujem za komentár a teším sa na ten ďalší.

Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: JSark - 03.11. 2010
No neviem, nepripadá mi to ako dobrý nápad. Len dúfam, že tam nebude Voldy, to by bol prúser. Inak keď ich Ginny nachytala a skoro som sa od smiechu zadusila obedom (bo som čítala na etapy ). Díky za preklad.
Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: Jimmi - 03.11. 2010
Tak ďalšiu kapitolu na etapy nečítaj, lebo sa fakt pridusíš! Díky moc

Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: Norika1971 - 03.11. 2010
Parádne sa nám to tu rozbehlo, len tak ďalej, neviem sa dočkať  ďalšej kapitolky :-D
Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: Jimmi - 03.11. 2010
Ďakujem za komentár :D

Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: Jacomo - 03.11. 2010
No tak tohle tedy byla bomba! Já jsem z té Ginny pořád na větvi, pořád mi to připadá, že ona je ta rozumnější a starší. Což je oproti kánonu a většině ff příjemná změna. Draco1 a Draco2: chudák Hermiona, má ten "životní" vztah trochu schizofrenní. A nebo je to "dva za cenu jednoho"? Omlouvám se, jestli jsem tentokrát nasadila poněkud parodický tón, ale to je jen obrana proti emočnímu vypětí na konci. Ještě pořád jsem nedezertovala, takže trnu jako všichni ostatní, co bude za 2 hodiny (potažmo 2 kapitoly atd.). Díky za překlad, kvalitu nemá cenu zmiňovat, prostě tvůj obvyklý nadstandard.
Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: Jimmi - 03.11. 2010
Od teba je to pochval ako hrom. Díky moc. Ale dezertovala som k Fénixovi, chcela som vedieť aká je dlhá tretia kapitola a začítala som sa! A je to ešte lepšie ako toto, snáď sa mi tie ich hlášky a narážky podarí vystihnúť. Mne už zostáva len 7 kapitol. Niečo cez týždeň, to už vydržíš Díky moc PS: A parodie a nadsázky nikdy nie je dosť, tak kľudne plným priehrštím.

Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: Hanna - 03.11. 2010
preco mam taky pocit, ze sa im to nepodari? a Dokaze starsi Draco zamaskovat tu jazvu? lebo si nespominam, ci ju mal aj ako ucitel, alebo iba ako smrtozrul, lebo to by bolo napadne, kedy sa Dracovy len tak z cista jasna ocitla na tvari jazva. a uz sa tesim na 25., som zvedava, co spravia Pansy. Dakujem
Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: Jimmi - 03.11. 2010
Ako učiteľ ju určite nemal. Asi si ju nechal ako smrťožrút, aby vyzeral hrozivejšie. Stopro budú vyzerať rovnako, problém bude úplne v niečo inom. Ale myslím, že tak skoro to nebude. Ďakujem

Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: anonym - 03.11. 2010
snáď sa im to podarí.

Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: marci - 03.11. 2010
Jaj - proč mám pocit, že to Hermiona do dvou hodin tutově nestihne???  Bojím se, že jí chytí, nebo Ginny spustí poplach a ta dvě paka (Harry a Ron) se vydají na záchrannou misi??  :-// No, nezbývá už mnoho kapitol - jsem strašně zvědavá, jak to autorka dokáže všechno dát dokupy. Krásná povídka, krásná kapitola, krásný překlad - jako vždy M
Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: Jimmi - 03.11. 2010
Autorka sa ešte ani nerozbehla! Sama netuším, ako to všetko zmestí do tých pár kapitol. Ešte aj 26 má normálnu dĺžku (teda normálnu na túto poviedku, inak je dlhá). Ďakujem moc, potešila si ma.

Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: doda357 - 03.11. 2010
Draco a Hermiona a scéna v stodole, ako sa bozkávajú bola naozaj super. Keď sa tam rozbilo to sklo, tak som sa zľakla, že je to niekto z temnej strany, ale našťastie to bola len Ginny. Bola som prekvapená, že ju ako keby ani nevyviedlo z rovnováhy, že je Draco z budúcnosti a tie okolnosti okolo toho... Veta- Nemohla mať dvoch priateľov, hoci boli tým istým človekom.- výborne vystihuje jej vnútorné rozpoloženie... Taká úsmevná Nie prvýkrát si vravím, že Ginny je na svoj vek až priveľmi vyspelá. Ďakujem za kapitolu, nie prvýkrát obdivujem to, ako prekladáš.
Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: Jimmi - 03.11. 2010
Máš svoj lví podiel na tom, že ma to tak baví. :D Ďakujem za všetko. Inak, dnes žiadna kapitola, je streda a v robote blázinec.

Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: denice - 03.11. 2010
V této kapitole se toho zase stalo tolik, že si ji budu muset přečíst ještě jednou, abych pobrala všechny emoce. Zase nádhera, vím, že se opakuji, ale prostě je to tak! Jedna úžasná perlička přímo ze života:"Nuž, pre vás chalanov je to ľahšie, vám stačí nájsť len strom, správne?" Díky!
Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: Jimmi - 03.11. 2010
No a nie je to pravda? Ešte aj šóry na záchod majú kratšie. Akí len tí majú ľahký život. No dievča moje, kapitolu 24 si potom prečítaš aspoň desaťkrát. Ver mi. To je emočná bomba. :D Ďakujem za komentár.

Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: bbarka - 03.11. 2010
OOOOCH! No panebože...čo teraz??? Mám taký pocit že s každou novou kapitolou mám väčší problém predýchavať, čo sa deje... "Väčšina z nich len žije s niekým, koho majú radi a jediná vec, ktorú majú, je len nejasná predstava toho, aké by to malo byť." - no na toto nemám slov, hádam len, že práve pre toto si myslím, že moja závislosť na ff je nezdravá. "Nemohla mať dvoch priateľov, hoci boli v skutočnosti tým istým človekom." - no ale fakt je to prošte strašne mätúce...obdivujem autorku, že sa v tom dokázala nejako vymotať...a my tiež...naša terminológia Draco 1, Draco 2 Jimmi, ďakujem, naozaj ten tvoj preklad zbožňujem
Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: Jimmi - 03.11. 2010
Neuveríš, ale presne to isté ma pri preklade napadlo.  Lenže ja už mám na to vek a povedzme si to na rovinu, ani ja nie som dokonalá a nevydrží so mnou každý. Kedysi mi jeden múdry človek povedal, že je lepšie byť spokojný s tým čo máš, ako sa honiť za snom a prísť na to, že si pri tej snahe premárnila život miesto toho, aby si sa tešila z toho mála čo máš. Takže mne FF poskytuje radosť práve tým, že mi umožňuje snívať, ale ešte stále si uvedomujem, že realita je úplne o inom a človek musí byť vďačný aj za to málo, čo si myslí, že má, ale pritom je všetko, čo kedy môže dostať.  Ona ti ani láska s veľkým L nezabezpečí šťastie - ja som ju stretla a ale pokiaľ ju nehýčkaš a HLAVNE nenaučíš toho druhého robiť to isté, časom sa zmení na stereotyp. Sú dôležitejšie veci ako láska, ver mi. Ďakujem za komentár.
Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: lucky - 03.11. 2010
Píšeš mi z duše, ani já už nejsem nejmladší a plně souhlasím s tím, že člověk má být spokojený s tím, co má. Na každém člověku a každé situaci, která tě potká se dá najít úžasný a dobrý kousek.  A z těchto perel se skládá náhrdelník životna. Dlouhý nebo krátký, ovlivní každý sám. Podle mých zkušeností, těšit se z drobných, denodenních štěstíček je lepší než čekat na velký třesk.  
Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: lucky - 03.11. 2010Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: kukuriciarka - 04.11. 2010
neverila som, že takáto veľká láska existuje, kým som ju sama nestretla. pre toho človeka by som aj horu lyžičkou preniesla, len aby bol šťastný. bol mojim zrkadlovým odrazom, len vyjadrený v inom živote... a čo z toho? uňho to prešlo do stereotypu a čakal viac od toho slovka - láska... dlho to bolelo, ale jedno som pochopila, a súhlasí to s tým, čo mi povedala včera moja mamina - človek sa musí rozhodnúť, čo chce. mala som šťastie a stretla ďalšiu lásku. úplne inú, pokojnejšiu, nie takú spaľujúcu. som za ňu vďačná, hoci len za to, že som HO vôbec stretla a zamiloval sa do mňa. áno, aj ja sa pre trošku vzrušenia utiekam k ff, a niekedy ma zamrzí, že to také "ľahké" nie je vždy... ale predsa - som šťastná veď existuje milión druhov lásky

Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: Lucy18 - 03.11. 2010
OMG.....ja som nebola na tejto stranke dobre tri mesiace čo som bola bez netu.......ježiši tuto poviedku som začala čítať rano a už som na tejto kapitole....stale sa mi zastavuje dych,a hlavne si aj poplačem a zasmejem je to asi najlepšia poviedka čo som čítala za posledny pol rok .....je to proste neskutočna poviedka....som na nej uplne zavisla....dakujem Jimmi že ju prekladaš straaaaaaaašne mooooc....:) ...už sa neviem dočkať dalšej kapitoly...:)
Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: Jimmi - 03.11. 2010
Vítam ťa späť. Len nechápem, že začínaš nedokončenou poviedkou :D Inak fakt máš 13? Neviem si predstaviť, že by toto čítala moja dcéra. Stále dúfam, že má na romantiku stále dosť času. Ďakujem za komentár.
Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: Lucy18 - 03.11. 2010
Mno za 3 mesiace mam 15 ale ja som na harryho pottera naviazana už od 2 triedy lebo moja teta ma nutila ho čítať....:D...a niak mi to zostalo a teraz čítavam FF-ky mno a ja som povahovo dost romanticka takže u mna to nie je nezvyčajne že čítavam romanticke story....:D...mno začínam čítať všetky nove a tie čo som nedočítala..:D

Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: teriisek - 03.11. 2010
Doprčic! Oni fakt nikdy nebudou mít klid, což? Teď se zase nebudu moct dočkat, jestli se jim to povede a jestli je někdo nechytí a neublíží jim... Každopádně moc moc děkuju za překlad a strašně se těším na pokračování!
Re: Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh Od: Jimmi - 03.11. 2010
Aj ja ďakujem...

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )19.11. 2010Pdf na stiahnutie
velvet86: ( Jimmi )15.11. 2010Kapitola 32: Stratení a nájdení
velvet86: ( Jimmi )15.11. 2010Kapitola 31: Sedem viteálov - časť druhá
velvet86: ( Jimmi )12.11. 2010Kapitola 30: Sedem viteálov - časť prvá
velvet86: ( Jimmi )11.11. 2010Kapitola 29: Šou začína
velvet86: ( Jimmi )09.11. 2010Kapitola 28: Odpočítavanie
velvet86: ( Jimmi )08.11. 2010Kapitola 27: Bezvýhradne
velvet86: ( Jimmi )07.11. 2010Kapitola 26: Keď vôbec nič nevravíš
velvet86: ( Jimmi )06.11. 2010Kapitola 25: Opätovné stretnutie
velvet86: ( Jimmi )05.11. 2010Kapitola 24: Zrada
velvet86: ( Jimmi )04.11. 2010Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh
velvet86: ( Jimmi )03.11. 2010Kapitola 22: Zasnúbenie
velvet86: ( Jimmi )02.11. 2010Kapitola 21: Brloh
velvet86: ( Jimmi )01.11. 2010Kapitola 20: Viera
velvet86: ( Jimmi )31.10. 2010Kapitola 19: Malfoy Manor
velvet86: ( Jimmi )30.10. 2010Kapitola 18: Vianoce
velvet86: ( Jimmi )29.10. 2010Kapitola 17: Priznanie
velvet86: ( Jimmi )28.10. 2010Kapitola 16: Blízkosť
velvet86: ( Jimmi )27.10. 2010Kapitola 15: Konfrontácia
velvet86: ( Jimmi )26.10. 2010Kapitola 14: Prezradenie
velvet86: ( Jimmi )25.10. 2010Kapitola 13: Obeť
velvet86: ( Jimmi )24.10. 2010Kapitola 12: Čo keď
velvet86: ( Jimmi )23.10. 2010Kapitola 11: Priatelia a milenci
velvet86: ( Jimmi )22.10. 2010Kapitola 10: Oddanosť
velvet86: ( Jimmi )21.10. 2010Kapitola 9: Zbohom
velvet86: ( Jimmi )20.10. 2010Kapitola 8: Neúplnosť
velvet86: ( Jimmi )19.10. 2010Kapitola 7: Príťažlivosť
velvet86: ( Jimmi )18.10. 2010Kapitola 6: Halloween
velvet86: ( Jimmi )17.10. 2010Kapitola 5: Starosti srdca
velvet86: ( Jimmi )16.10. 2010kapitola 4: Spoznávania
velvet86: ( Jimmi )15.10. 2010Kapitola 3: Nesplniteľná misia
velvet86: ( Jimmi )14.10. 2010Kapitola 2: Cudzinci
velvet86: ( Jimmi )13.10. 2010Kapitola 1: Život a smrť
velvet86: ( Jimmi )12.10. 2010Úvod k poviedke