Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Skok v čase

Kapitola 22: Zasnúbenie

Skok v čase
Vložené: Jimmi - 03.11. 2010 Téma: Skok v čase
Jimmi nám napísal:

Leap in time

22. kapitola –
Zasnúbenie

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4819482/22/Leap_in_Time

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

 Ak viete, čo sa stane, dokážete zmeniť budúcnosť? Draco to chce skúsiť. Stratil všetko a zložil sľub. Bude ho schopný dodržať?

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní velvet86, ktorá napísala túto fanfiction.


Už len 10 kapitol! Cool

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 22: Zasnúbenie

Hermiona si dopriala dlhú sprchu a trochu sa uvoľnila. Nechcela stále premýšľať, ale ľahšie sa to povie ako urobí. Vzdychla si a zatvorila oči. Z horúcej vody sa jej točila hlava a cítila sa unavená. Napokon, bola to dlhá noc... Spomenula si na svoj rozhovor s Ginny a zrazu sa zachichotala. Ginnina tvár bola k nezaplateniu, keď hovorila o Fleur. Hermionu prekvapilo, keď sa dozvedela o Billovej svadbe, ale potom si spomenula na zamatový hlas v skleníku, ktorý jej rozprával príbeh.

Na tej svadbe jej budúce ja narazilo na Draca. Nikdy o tomto kúsku informácie veľa nepremýšľala. Vždy bolo treba premýšľať o dôležitejších veciach. Ale táto svadba bola realitou - nuž, ešte nie, ale pravdepodobne čoskoro a zrazu sa celý príbeh zdal reálnejší než kedy predtým. Pre Hermionu to bol tragický príbeh o láske a istým spôsobom sa v ňom cítila zapletená, ale v skutočnosti nevedela, čo jej budúce ja muselo cítiť. Kvôli všetkej tej bolesti, ktorú musel druhý Draco vytrpieť, plakala a bola skľúčená. Ale jeho príbeh bol predsa len iba príbehom, nie realitou. Ale teraz mala zrazu pocit, ako keby sa tieto dva odlišné svety zrazili v ohlušujúcej zrážke, ktorú mohla počuť len ona.

Hermiona mala teraz ešte väčší závrat a rozhodla sa tú horúcu sprchu opustiť. Okolo rozhorúčeného tela si ovinula uterák, keď sa zrazu otvorili dvere a rovno pred ňou stál Ron.

Najprv sa na ňu omráčene pozeral, potom sa jeho pohľad zmenil a prezrel si ju zbližša, skôr než sa nakoniec hanbou začervenal a ospravedlňujúco opustil miestnosť.

Hermiona sa na seba pozrela v zrkadle. Vlasy mala mokré a tmavé, líca rozpálené a oči jej trochu žiarili vzrušením. Ten biely uterák bol poriadne malý...

Vzdychla si a obliekla sa. Posledné čo chcela, bolo pripomenúť Ronovi iné city ako priateľstvo. Hermiona sa na seba dívala v zrkadle a znova si vzdychla. Ginnine džínsy boli príliš tesné a ten modrý sveter príliš krátky, ale Hermiona sa nesťažovala. Len si usušila vlasy a bolo jej trochu lepšie.

Bolo už neskoro popoludní a Hermiona sa rozhodla pohľadať Ginny, Rona a Harryho. Opustila kúpeľňu a schádzala dole schodmi, keď zrazu započula dôverne známe hlasy.

"... nemôžeme predstierať, že sa vôbec nič nestalo, Harry!" zasyčal Ron, zmätene chodiac do kruhu.

Harry si vzdychol.

"Viem. Ale je to naša najlepšia priateľka, správne? Nemohol si očakávať, že si nikdy nenájde nejakého priateľa..."

Ron si odfrkol.

"To nie je nejaký priateľ; je to zasraný Malfoy."

Harry s povzdychom prikývol.

"Viem. Ale ani Krum sa ti nepáčil, že? Nemyslíš, že budeš nenávidieť každého chalana, čo sa s ňou zblíži?"

Ron zrazu prestal kráčať a so zastonaním sa posadil.

"Som tak prekliato žiarlivý, Harry! Stále ju milujem. Keď som ju predtým uvidel..." Ron pokrútil hlavou. "Bola taká nádherná. Nedokážem zniesť, že sa jej niekto ako Malfoy môže dotknúť. Že má dovolené ju pobozkať. Dokonca nemôžem uveriť, že ti toto hovorím..."

Harry trochu zbledol.

"Myslíš, že sa s ním tak zblížila?"

Ron si odfrkol.

"Musím ti pripomínať, že je to Malfoy, o kom hovoríme? Myslíš, že ten by sa uspokojil len s držaním sa za ruky?"

Harry sa zaksichtil.

"Je to v prvom rade Miona, o ktorej sa rozprávame."

Ron sa zhlboka nadýchol.

"Harry, neviem, čo urobil, ale akosi zabránil tomu, aby jej fungoval mozog. Nemôže skoro dýchať, keď je pri nej. Keď sú spolu, skoro môžeš vo vzduchu cítiť to napätie. Sledoval som ich na Elixíroch a chcel som mu jednu vraziť zakaždým, keď sa na ňu opovážil pozrieť. Keby som nevedel svoje, povedal by som, že je pod nejakým kúzlom."

Harry sa rozosmial bez nejakej známky humoru.

"Volá sa to láska, Ron."

Ryšavec niekoľko sekúnd hľadel na svojho priateľa, skôr než znova zastonal.

"Len chcem, aby bola šťastná. Ale prajem si, aby som mohol byť ja tým, kto ju urobí šťastnou."

Harry neodpovedal. Nebolo čo povedať.

Hermiona sa oprela o stenu a znova mala slzy v očiach. Nikdy nechcela nikomu ublížiť. Kto ešte bude musieť trpieť kvôli jej láske k Dracovi?

Hermiona zrazu zacítila ruku okolo svojho pása. Otočila sa a stretla sa s chápajúcimi, hnedými očami Ginny. Obe dievčatá sa otočili a vyšli na poschodie.

ooOoo

"Si v poriadku?" spýtala sa znepokojene Ginny a Hermiona si odfrkla.

"Áno, je mi fajn, ale myslím, že som tá jediná. Nechcela som, aby sa všetko takto pokašľalo, Gin. Dúfala som, že Ron už na mňa zabudol. Ja...  nuž, len som sa chcela vrátiť k normálu, len som chcela byť s priateľmi..."

Ginny si vzdychla a posadila sa na svoju posteľ.

"Nie je to také jednoduché, Miona. Ak skutočne niekoho miluješ, nemôžeš skrátka predstierať, že nič necítiš. Ron sa cez teba dostane, ale potrebuje trochu času. Nie je ľahké vzdať sa niekoho, koho miluješ."

Hermiona si všimla tieň v Ginniných očiach a zahryzla si do pery.

"Gin..."

Ginny pokrútila hlavou.

"Nie je to tvoja chyba, Miona. Prestaň sa robiť zodpovednou za všetko."

Hermiona zavzlykala.

"Ale keby som sa nezamilovala do Draca..."

Ginny ju otrávene prerušila.

"Potom čo? Bola by si bývala s Ronom, pretože by sa to zdalo byť správne? Cítila si z bozku od Rona to isté, ako keď ťa pobozkal Draco?"

Hermiona previnilo pokrútila hlavou.

"Ron si tiež zaslúži skutočnú lásku, Miona. Nechcem, aby mal niekoho, kto ho nemiluje z celého srdca."

Hermiona prikývla.

"Je mi to ľúto."

Ginny prevrátila očami.

"Zase to tá baba robí..."

Hermiona sa zachichotala a Ginny sa usmiala.

"Je lepšie jasne sa s niekým rozísť než byť s niekým, kto ťa v skutočnosti nemiluje. S niekým, kto stojí po tvojom boku len preto, že nemôže získať to, čo naozaj chce..." nakoniec červenovláska zašepkala a Hermiona pokrútila hlavou.

"To nie je tak, Gin. Harry je len... nuž, je to Harry. Robí si priveľa starostí a občas nie je ani tým najcitlivejším človekom. Miluje ťa; len to nedáva náležite najavo."

Ginny sa veľmi smutne usmiala.

"Áno..."

Hermiona červenovlásku objala a cítila, ako vzlyky otriasajú Ginniným štíhlym telom. A práve vtedy, z ničoho nič, si Hermiona uvedomila, že bolo správne prísť sem. Draco to vedel už skôr a teraz to pochopila aj ona. Jej priatelia kvôli nej tak veľa urobili a teraz nastal čas tú láskavosť opätovať.

ooOoo

Ginny s Hermionou pomáhali pripraviť večeru a pomaličky sa kuchyňa zapĺňala ľuďmi. Harry s Ronom sedeli za stolom bez toho, aby toho veľa narozprávali a Ginny bola tiež stratená vo svojich myšlienkach. Konečne prišiel pán Weasley, nasledovaný Fredom a Georgeom a Billom s Fleur. Hermiona sa usmiala nad Ronovým výrazom, keď sa s obrovským úsmevom vedľa neho Fleur posadila. Ginny len prevrátila očami a Harry sa zaškeril. Na jeden krátky okamih sa všetko zdalo byť jednoducho normálne.

"Hej, Miona, prišla si neskoro, Vianoce už skončili," so žmurknutím povedal George a Hermiona sa doširoka usmiala.

Začali sa rozprávať a žartovať a nakoniec sa zdalo, že sa Harry, Ron a Ginny tiež uvoľnili a pripojili sa. Bol to príjemný večer, naplnený príbehmi a smiechom.

Pani Weasleyová nakoniec zívla a postavila sa.

"Je neskoro. Choďte už do postele, všetci."

Ginny s Hermionou šli na poschodie s Harrym a Ronom.

"Chcete pyžamový večierok?" zrazu navrhla Hermiona a všetci jej priatelia sa na ňu prekvapene pozreli.

Ginny sa zaškerila.

"Pôjdem po nejaké koláčiky."

Ron s Harrym sa usmiali.

"Naozaj si musíme obliecť pyžamo?"

Hermiona s úsmevom prikývla.

"Na tomto pravidle trvám."

Harry s Ronom prevrátili očami a trojica sa zasmiala.

"Chýbali ste mi," úprimne zašepkala a obaja chlapci sa na ňu usmiali.

"Ty si nám tiež chýbala," povedali súčasne.

ooOoo

Hermiona sa veľmi pokúšala privolať späť to, čo kedysi bývalo tou najnormálnejšou vecou na svete: rozhovor s jej priateľmi.

Sedeli na zemi v Ginninej izbe, rozprávali sa a smiali a len boli spolu. Hermiona si všimla, ako sa Harry pokúšal náhodne dotknúť Ginny a nemohla zabrániť úsmevu. Tiež si všimla Ronove túžobné pohľady, ale nereagovala. Nemohla mu poskytnúť žiadnu nádej, hoci si naozaj priala, aby ho mohla jednoducho objať a povedať mu, ako jej to je ľúto. Ale nemohla.

Už bolo skoro po polnoci, keď Ginny zaspala na Harryho pleci. Ron zjavne nemal podozrenie. Len sa rozprávali o škole a na chvíľu stíchli.

"Takto to mám najradšej," nakoniec zašepkala Hermiona. "Len som rada so svojimi priateľmi. Žartovať, rozprávať sa a dokonca študovať. Ja len... Ja si prajem, aby sme vždy mohli byť takíto."

Harry sa na ňu pozrel a vzdychol si.

"Ja som sa vzdal dávno, Miona. Radšej sa zmierim s Malfoyom než sa ťa vzdám. My budeme navždy priateľmi."

Ron prikývol.

"Súhlasím..." zašepkal bez toho, že by sa jej pozrel do tváre.

Hermiona zabudla na svoj zámer udržať si odstup a oboch ich objala. Prekvapene zalapali po dychu, ale nakoniec jej objatie opätovali.

"Navždy," zašepkala pre seba.

Ginny sa práve so zastonaním prebudila a sledovala trojicu začervenaná rozpakmi.

"Ľudia, vždy mi ujde tá najlepšia časť..." sťažovala sa a Hermiona ju mocne objala.

Cítila sa jednoducho šťastná a chcela sa o tieto pocity podeliť. Stále mala obavy o Draca a hrozne jej chýbal, ale v tomto okamihu bola skrátka šťastná.

ooOoo

Druhý deň začal príliš zavčasu. Ginny s Hermionou ešte spali, keď zrazu začali na okno hlučne klopať tri sovy, až kým ich nezobudili.

"Zabi tie sprosté zvieratá, inak to urobím sama," pohrozila Ginny, keď sa Hermiona ospalo postavila, aby otvorila okno.

Zasiahol ju chladný vzduch a ona sa začala triasť. Sovy pristáli na Ginninom stole a Hermiona im uľavila od poriadne veľkého balíka. Sovy okamžite zmizli a Hermiona zatvorila okno. Vzala balíček a vrátila sa do postele, stále sa triasla.

"Je to od Draca?" zvedavo sa spýtala Ginny, ale aj tak stále ospalo.

Hermiona pokrčila plecami, neschopná odpovedať bez toho, aby jej necvakali zuby. Otvorila priložený list a zvedavo začala čítať.

Hermiona,

ako sa máš srdiečko? Taká som bola ustaraná, keď ste obaja náhle zmizli. Bála som sa, že ťa už nikdy znova neuvidím. Ale našťastie sa so mnou spojil Draco a povedal mi, že ste obaja v poriadku.

Draco ma požiadal, aby som ti poslala tvoj vianočný darček, vrátane batožiny a konkrétne jeden galeón. Nemám potuchy, prečo mi Draco prikázal poslať ti túto mincu, len povedal, že ty budeš vedieť, čo to znamená.

Bude lepšie, ak na tento list nebudeš odpovedať. Bojím sa, že ma niekto sleduje. Som rada, že sa mi podarilo poslať ti bez nejakých problémov tento balík.

Naozaj dúfam, že si v poriadku, drahá. Ak niekedy budeš potrebovať pomoc alebo len miesto, kde zostať, neváhaj ma znova navštíviť.

Hermiona, prosím urob jednej starej dáme láskavosť: postaraj sa o môjho vnuka. Viem, že predstiera, že je v poriadku, ale som si poriadne istá, že nie je.

So želaním všetkého najlepšieho, zlatíčko.

Nessa

Hermiona zavzlykala a tuho zovrela ten list. Ginny sa posadila a znepokojene ju sledovala.

"Čo sa stalo?"

Hermiona sa upokojujúco usmiala.

"Nič, to je v poriadku. Len si to prečítaj," zašepkala a podala list Ginny.

Červenovláska začala čítať, kým Hermiona otvárala balík, aby našla očarovanú mincu. Nemohla sa kontaktu s Dracom dočkať.

"Nessa sa zdá byť milá," vysvetľovala Ginny, keď ju Hermiona so zamračením sledovala.

"Je to skvelá, veľmi láskavá a húževnatá žena."

"Je tá minca očarovaná? Ako tie v DA?" chcela vedieť zvedavá Ginny.

Hermiona prikývla.

"Budem sa s ním môcť spojiť. Nuž, ak nájdem tú prekliatu mincu..."

Ginny si odfrkla.

"Úprimne, Miona, si ty čarodejnica alebo nie? Accio očarovaná minca!"

Galeón vyletel z balíka a Hermiona ho vzrušene schmatla.

"Vďaka, Gin."

"Potom sa pozriem na tvoj darček," oznámila červenovláska s pokrčením pliec, kým Hermiona začala posielať správu Dracovi.

Draco? Práve som dostala balíček... Si v poriadku?

Hermiona čakala a čakala, srdce jej búšilo a bola netrpezlivá ako čert, ale Draco neodpovedal. Zbledla a všetky druhy rôznych obrázkov uháňali jej mysľou.

"Čo sa mu stalo?" zašepkala znepokojená a Ginny prevrátila očami.

"Miona, je šesť hodín ráno. Stavím sa, že ešte spí."

Hermiona vyzrela z okna. Stále bolo tma a ona sa uvoľnila. Ginny mala pravdu, Draco asi spal. Predstavila si jeho tvár, keď spí a pocítila nával túžby. Chcela ho vidieť, byť v jeho blízkosti, dotknúť sa ho a počuť jeho hlas...

"Naozaj ti chýba, há?" vyhlásila ľútostivo Ginny.

Hermiona neodpovedala a Ginny to od nej ani neočakávala.

A potom zrazu zacítila, ako sa jej v ruke zohriala očarovaná minca. Rozbúšilo sa jej srdce.

Meduška, práve sa mi o tebe snívalo...

Hermiona sa uľavene rozchichotala.

A o čom bol ten sen?

Odpoveď netrvala dlho.

Malo to niečo spoločné s tebou a mnou v jednej posteli...

Hermiona sa zasmiala.

Myslím, že to znamená, že si v poriadku.

Bez teba by som nikdy nemohol byť.

Hermiona si zahryzla do pery; zdalo sa, že celé jej telo reagovalo na tieto slová. Dokázala si predstaviť jeho hlas, keď ich vravel...

Hrozne mi chýbaš.

A teraz mohla skoro vidieť jeho úsmev.

Nie tak veľmi, ako ty chýbaš mne.

Vážne som si robila starosti. Nikdy viac sa ma neopováž znova takto omráčiť, Draco Malfoy!

Prepáč. Ale vedel som, že bezo mňa by si nikdy neodišla. Bola to tá najťažšia vec, ktorú som kedy urobil.

Musíš sa viacej snažiť, aby som ti odpustila.

Hermiona sa zachichotala a Ginny len prešla späť do postele s úsmevom od ucha k uchu.

Meduška, je ti jasné, že sa všetko odteraz skomplikuje, však?

Hermiona sa zamračila. Mohlo sa to ešte väčšmi skomplikovať?

Čo tým myslíš?

Odpoveď mu trvala dlhšie než zvyčajne a Hermionine srdce vynechalo úder.

Nie som si istý, ale myslím, že ma budú sledovať.

Aj na Rokforte?

Draco odpovedal okamžite.

Hlavne na Rokforte.

Hermiona mala pocit, že jej srdce oťaželo ako kameň.

Čo by sme mali urobiť?

Myslím, že majú nejaký plán, ale zatiaľ neviem aký.

Desíš ma, Draco.

Hermiona z ničoho nič nemohla dýchať

Nechcem ťa vydesiť. Len ťa chcem varovať. Mám zlý pocit, meduška...

Vypadni odtiaľ! Prosím, skrátka uteč! Môžeme odísť spoločne, niekam, kde nás nenájdu...

Jeho odpoveď bola dlhá a na Hermionin vkus príliš racionálna.

Meduška, oni mi neublížia. Moji rodičia by nikdy nedovolili, aby na mňa položili ruku. V súčasnej dobe mám domáce väzenie, začul som nejaké zvesti a mám pocit, že majú niečo za lubom. Ale nech plánujú čokoľvek, nezabije ma to. A ani ty nemôžeš opustiť svoju rodinu a priateľov.

Hermiona si hrýzla peru dovtedy, až kým nezacítila krv.

Teraz som vážne vydesená.

To nebolo to, čo som chcel...

Hermiona si odfrkla.

Draco, prosím, dávaj si pozor. Prosím ťa. Ak sa po prázdninách neukážeš v Rokfortskom exprese, vrátim sa na Malfoy Manor, aby som ťa odtiaľ dostala.

Meduška, si taká tvrdohlavá. Ale to je jedna z vecí, ktoré na tebe milujem.

Hermiona nedokázala zabrániť drobným slzám stekať po jej líci.

Neopovažuj sa hovoriť, ako keby sme sa už nikdy nemali vidieť. Čakám, že ťa budem počuť každý deň. A budem ťa po prázdninách čakať. Nedovolím ti tak ľahko utiecť z háčika!

Skoro mohla počuť, ako sa smeje, ale Hermione na tom nezáležalo. Urobila by čokoľvek, aby ho prinútila vrátiť sa k nej.

Sľubujem, že prídem, meduška. Už musím ísť, volá ma matka. Nezabudni, že ťa milujem.

Hermiona sa znova rozvzlykala.

Ja ťa tiež milujem.

ooOoo

Hermiona zaťala päste. Mala toho dosť. Nezačne znova plakať a nebude tu len tak sedieť a dívať sa. Tentoraz konečne niečo urobí.

Ginny sa na ňu pozrela súčasne zvedavo a ustarane, neistá, či by mala niečo povedať alebo nie.

"Miona?" nakoniec sa odvážila spýtať.

"Gin, vravela si niečo o večierku dnes večer, že?"

Ginny prekvapene prikývla.

"Áno, vo Vydrom Svätom Drábe. Prečo?"

Hermiona sa usmiala.

"Chcem ísť, to je všetko."

Ginny sa zamračila.

"Myslíš, že som hlúpa alebo čo? Nenávidíš večierky. Prečo by si sa zrazu chcela jedného zúčastniť?"

Hermiona sa zhlboka nadýchla.

"Pretože sa mám stretnúť s tým chlapíkom, čo mi pomohol dostať sa z Malfoy Manor. Sľúbil mi, že mi dá vedieť, či je Draco v poriadku a čo sa deje."

Ginny klesla sánka.

"Je to špión?"

Hermiona prikývla a červenovláska vzrušene zoskočila z postele.

"Páni, to je poriadne coolové. Môžem sa s ním stretnúť?"

Hermiona prikývla, čím prekvapila Ginny rovnako ako seba.

"Ale Ronovi a Harrymu ani slovo!" prikázala Hermiona a Ginny sa zaškerila.

Obe nenávideli klamať svojim priateľom.

ooOoo

Nebolo ťažké presvedčiť Rona s Harrym, že večierok je presne to správne, čo robiť v sobotu večer, hoci boli trochu podozrievaví.

O ôsmej boli Ginny s Hermionou konečne pripravené ísť. Hermiona sa nechcela vyobliekať, ale Ginny jej povedala, že večierok je večierok a dievča by malo vyzerať dobre, keď ide von.

Hermiona mala čudný pocit, že Ginny dúfa v trochu pozornosti od Harryho, ak bude vyzerať dostatočne pekne, čo bolo jednoducho hlúpe, pretože Ginny by mohla mať na sebe aj vrece a stále by bola nádherná. Ale dnes večer bola vážne prekrásna. Sama Hermiona z nej nemohla odtrhnúť oči.

Ginny mala jedny zo svojich tesných čiernych džínsov, čierne lodičky na podpätkoch, zlatý opasok a zlatý top s hlbokým výstrihom. Jej dlhé, červené vlasy boli rozpustené a vyzerala jednoducho dokonale.

"Chalanov ohromíš, Gin. Si proste nádherná."

Červenovláska sa uškrnula a žmurkla.

"Potrebujem ohromiť len jedného chalana, Miona. A mimochodom, ty si minimálne rovnako ohromujúca ako ja."

Hermiona si odfrkla a pozrela sa do veľkého zrkadla v Ginninej izbe. Mala na sebe modré džínsy, biele čižmy po kolená a biely sveter, ktorý mal hlboký výstrih a bol poriadne priliehavý. Ginny premenila jej chaotické vlasy do dlhých a jemných kučier. Hermiona nevedela, prečo by mala mať na sebe toto oblečenie, keď tam nebude Draco, aby mal z jej výzoru radosť, ale vedela, že Ginny skrátka milovala vyobliekať ju, takže sa nesťažovala.

Zišli dole schodmi a stretli sa s Ronom a Harrym, ktorí mali na sebe jednoduché džínsy a svetre. Harrymu spadla sánka, keď zbadal Ginny a Ron nemohol odtrhnúť oči z Hermiony. Mohlo to byť dokonalé, keby bol Ron tým, do koho je Hermiona zamilovaná.

"Páni," bolo jediné, čo chalani dokázali povedať, skôr než sa Ginny skryla do veľkého a škaredého kabáta. Hermiona sa zamračila, neistá, či by mala niečo povedať alebo nie.

Ginny len prevrátila očami.

"Mamka ma zabije, kebyže ma niekedy takto uvidí. Len predstierajme, že mám rada tento kabát, dobre?"

Všetci sa rozosmiali a Hermiona si obliekla koženú bundu od Draca. Stále voňala po ňom. Usmiala sa a štvorica vošla do kuchyne, aby ich skontrolovala pani Weasleyová.

"Nevráťte sa príliš neskoro, v týchto dňoch je to nebezpečné. Tu nie je dôvod robiť si obavy, ale človek nikdy nevie. Najlepšie by bolo, keby vás niekto vyzdvihol..." začala pani Weasleyová a nezdalo sa, že to niekedy skončí.

Hermiona sa nesťažovala. Veľmi dobre chápala, že by vôbec nemali opúšťať tento dom, kým bol niekde tam vonku Voldemort. Ale nemohli prestať žiť len preto, že by to mohlo byť nebezpečné a pani Weasleyová to vedela, hoci musela bojovať sama so sebou, aby ich pustila.

Nakoniec odišli a z čerstvého, chladného vzduchu ich striaslo. Dracova bunda  bola teplá a bezpečná, ale aj tak jej bolo zima. Hermiona zrazu zacítila okolo svojho pása Ronovu pažu a napla sa. Pozrela sa do jeho hnedých očí a on ju objal ešte tuhšie.

"Nechcem, aby ti bolo zima, to je všetko," zašepkal a ona len prikývla a uvoľnila sa.

Ona si udržiavala odstup, ale nebola to jej chyba, ak sa priblížil sám, správne? Ale Hermiona sa aj tak cítila vinne. Na druhej strane mal Harry dokonalú výhovorku, aby tiež "zahrial" Ginny a obaja vyzerali mimoriadne spokojne. Hermiona sa len usmiala. Ak to pomáhalo im, prečo by sa mala sťažovať?

Ale Ronova teplá ruka okolo jej pása a jeho žiariace oči sa jednoducho nezdali byť správne.

ooOoo

Ginny mala absolútnu pravdu: ten takzvaný večierok bol vo veľkej stodole a bolo tam množstvo tínedžerov, ktorí sa smiali a tancovali. Chlapci im zohnali trochu punču a štvorica sa len rozprávala a smiala. Harry s Ginny sa dokonca pokúsili tancovať.

Bolo tam veľa chalanov, ktorí zízali na Ginny a niektorí z nich sa s ňou dokonca rozprávali, Harryho jednoducho ignorujúc. Zjavne sa mu to nepáčilo a Ron bol našťastie či nanešťastie príliš zaneprázdnený zízaním na Hermionu, aby si to vôbec všimol. Keď sa nejakí chalani pokúsili priblížiť tiež k Hermione, zazrel na nich a nikto sa nedovážil prísť bližšie. Hermione to bolo jedno; len sa chcela stretnúť s tým druhým Draco a konečne zistiť, čo sa dialo na Malfoy Manor. Bola stále viac a viac netrpezlivá a Ron si to konečne všimol.

"Miona, čo sa deje? Si taká nepokojná."

Hermiona sa ospravedlňujúco usmiala.

"Myslím, že je to tým punčom, nič, s čím si treba robiť starosti."

Ron len prikývol.

"Je ti stále zima?" s nádejou sa spýtal a Hermiona s úsmevom pokrútila hlavou.

Srdce jej puklo, keď zbadala jeho smutný výraz, ale toto bolo to najlepšie. Ak by mu dovolila priblížiť sa k nej, myslel by si, že stále existuje šanca. Ale ona neexistovala. Jediné, čo Hermiona s istotou vedela, bolo, že miluje Draca a že nikdy nebude nikoho milovať tak ako jeho.

ooOoo

Konečne nastala polnoc a Hermiona sa ospravedlnila so slovami, že ide na toaletu. Ginny jej venovala významný pohľad. Opustila stodolu a ukryla sa za ňu, tesne pred lúčkou s veľkým stromom. Rozhliadla sa, aby sa presvedčila, že je sama a potom pritlačila kamienok na náramku.

Trvalo menej než minútu a stál rovno pred ňou. Hermiona sa mu hodila do náručia, vediac, že toto nie je chlapík, ktorého práve teraz chce objímať. Ale aj tak bolo príjemné byť v jeho náručí a naozaj ho mala rada, nie len preto, že s ním v budúcnosti bude chodiť.

"Vďakabohu, si tu! Si v poriadku? Čo sa stalo? Draco mi povedal, že majú nejaký plán, ale nevie aký a má obavy a ja som tiež vydesená a..." začala bľabotať a Draco jej nakoniec položil ruky na plecia a slabo ňou potriasol.

"Upokoj sa, láska! Len sa uvoľni, všetko ti poviem."

Hermiona sa zhlboka nadýchla.

"Prepáč, ale naozaj potrebujem vedieť, čo sa deje. Je v nebezpečenstve?"

Draco pokrútil hlavou a Hermiona si s úľavou vydýchla, ale potom si všimla jeho výraz a skoro sa zosypala.

"Čo sa deje?" zostala vydesená a on ju objal.

"Draco nie je v takom nebezpečenstve, že by mu ublížili, láska. Nikto sa ho ani prstom nedotkne. Nuž, okrem jeho snúbenice..."

Hermiona ho odtlačila a pozrela sa do jeho strieborných očí. Mala závrat a ledva mohla dýchať.

"Snúbenice?" zašepkala ohromená.

Draco si prehrabol vlasy a vzdychol si.

"Draco sa bude musieť oženiť. Zajtra je zásnubný večierok."

Hermiona mala pocit, že sa jej sníva - a toto bola určite nočná mora.

"S kým?" nakoniec sa bledá spýtala.

Draco ju chytil rukou okolo pása.

"S Pansy Parkinsonovou."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: kukuriciarka - 04.11. 2010
on si ide brať tú kravu??? ťapu, čo sa jej papuľka roztvorí lenv želaní vypustiť na výbeh čosi extrémne nepríjemne ako ranný dych po cesnaku??? nemôžem povedať, že by ma to sklamalo. ba ani ma neprekvapil výber. ale toto bola proste rana do živého! vlasy jej obstrihať, čmudle jednej odpornej! už len za to, že sa do toho vôbec miešala...

Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: jerry - 03.11. 2010
tak ked som zbadala nazov kapitolky som sa potesila ze mozno mia s dracom ,ale potom mi doslo zeeste je skoro a tak ma napadlo ze bill a fleur.  taka pekna romantika zaklincovana poslednym odsekom. ach ta pansy, tu teda  vobec nie je dobra urcite to vymyslela spolu s luciusom! ako viem ze nie vzdy musi byt ta zla sak napr. v broken, ale tu ma od dobrej daleko. no neviem sa dockat co bude v tej 25. ako to dopadne s tymto zasnubenim. vdaka za uzasny preklad
Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Jimmi - 03.11. 2010
Nikoho nenapadlo, že Pansy je tiež obeť? Že to pre ňu môže byť rovnaká novinka ako pre Draca? Musíš si fakt počkať na 25, ale už je u bety. Díky moc za komentár.

Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: JSark - 02.11. 2010
Teda, pôvodne som myslela, že pôjde o Billa a Flirtu. A ono Luciferík vyluciferíkoval zákerný bojový plán. No zbohom. Teraz sa dvojnásobne nemôžem dočkať pokračovania.
Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Jimmi - 03.11. 2010
Fakt to bol Voldyho nápad. Díky moc za prečítanie.

Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Monie - 02.11. 2010
Teeda, napadalo mě několik verzí, kam se tento příběh bude ubírat, ale tohle s Pansy ani ve snu: Paráda, to bude ještě pořádné vzrůšo, doufám, že Draco vezme nohy na ramena. Krásná kapitolka, i když ten velice malý počet zbývajících kapitol mě děsí. Děkuji za překlad
Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Jimmi - 02.11. 2010
Aj mňa, pretože pri tom všetkom, čo zostáva, budú mať enormnú dĺžku. To sa inak nedá všetko stihnúť, no nie? Nemám z toho radosť, ale už počítame na prstoch :D Díky moc za komentár.

Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: anonym - 02.11. 2010
to zasnúbenie je rana pod pás pre Hermionu.

Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Zuzana - 02.11. 2010
Ako si Hermiona predstavovala ten predošlý príbeh ako niečo vyrozprávané, tak ma teraz mrazí keď si postupne stále viac uvedomuje strašný koniec toho príbehu. A sále viac to vníma ako naozajstnú realitu. Najdesivejšie je, že aj keď zmení súčasný príbeh, tak ten predošlý sa aj tak skončil tragicky. Na začiatku mi to až tak nepripadalo, ale postupne to vnímam stále viac. Je mi Draca 2 neskutočne ľúto. Ako to bude, keď v tejto realite vyhrá strana dobra? Čo sa s druhým Dracom stane? Keď sa vráti do svojho času Hermiona bude stále mŕtva?...  Som rada, že sa priateľstvo Rona-Harryho a Hermiony obnovilo. List od Nessi bol krásny aj Dracova žiadosť aby jej poslala jeden galeón. Draco mi už vážne chýba. A ako vidím aj Hermione. Bože môj ja to tak prežívam, že som sa skoro rozfňukala pri tej ich galeónovej korešpondencii. Tešila som sa na polnočné stretnutie, ale toto som vážne nečakala. Oni ho chcú oženiť? Prečo je koniec??? Ach toto je trest za všetko čo som komu urobila. Už aby tu bolo pokračovanie. Ďakujem za kapitolu a opakujem sa ale naozaj, naozaj krásny preklad.
Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Jimmi - 02.11. 2010
Zajtra by mala byť ďalšia kapitola, už som si to poslala do práce, ešte to chce záverečnú kontrolu a ak sa zajtra trochu uvoľním, pôjde to von. Ďakujem za úžasný komentár, ale keď je nič nemôžem prezradiť. Ach jo. Som fakt zvedavá, čo povieš po záverečnej kapitole. Záver sa dá totiž vysvetliť všelijako :D

Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Maenea - 02.11. 2010
Mám neodbytný pocit, že jeden člen z ústřední trojice Draco-Draco-Hermiona umře. Draco budoucí nebo Draco nynější, kterýpak to přežije? Nebo to bude Hermiona? Kdyby to byla ona, bylo by to hrozně a děsně nespravedlivé a smutné. Ale kdyby přežili oba dva Dracové, mohla bych si jednoho nechat a ...ehm.... radši nic Je super, že se už všichni nějak srovnali, jen Rona je mi líto, ještě ho to bude asi bolet. A Draca je mi taky líto, Pansy je v této povídce divná. Díky Jimmi i Doda
Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Jimmi - 02.11. 2010
Pansy je úžasná, úžasná, úžasná, fňuky, fňuk. Nikto mi to nechce veriť :D Ale nemôže byť v každej poviedke kladnou postavou, no nie? Nemôžem nič povedať, takže mlčím. Namáhavé, fakt. Díky.

Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Svetluska - 02.11. 2010
Hups, chudák Draco. Je mi ho vážně líto... Jsem zvědavá, jestli se ta svatba doopravdy uskuteční. Díky moc za překlad.
Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Jimmi - 02.11. 2010
Zatiaľ ide len o zásnuby, ešte sa načakáš. Díky moc.

Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Hanna - 02.11. 2010
Oou, nejako sa nam to zvrtlo. teraz bude musiet niekto zabit Pansy, alebo, ved sme ti lepsi, iba ju zaobrat na opusteny, daleky ostrov, z ktoreho sa neda premiestnit a odstranit vsetky zlate rybky z dosahu. Jaj, dostala som dobry napad, Draco by sa mohol vytratit pod ruskom noci z panstva, zasnubit sa z Hermionou a potom na zasnubach z Pansy povedat, ze uz zasnubeny je. ako v slunce, seno a par facek, hoci tam sa rovno aj zosobasili.
Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Jimmi - 02.11. 2010
Odpoveď dostaneš v 25. kapitole, stačí tak? Díky moc za komentár.
Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Hanna - 03.11. 2010
Staci, ja hlavne dakujem, ze ta to bavi a ze tym denno denne zachranujes vela dusi.

Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: teriisek - 02.11. 2010
Pansy? Tss... předpokládám, že udělají něco naprosto nepředloženého, aby se té mrchy zbavili... ne, nepředpokládám, já v to doufám! Achjo, ty kapitoly jsou vždycky tak nádherně romantické a pak přijde nějaká taková pecka:( Tak strašně doufám, že to bude ok... Díky moc za překlad a momentálně se zase naprosto nemůžu dočkat pokračování...
Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Jimmi - 02.11. 2010
Chúďatko Pansy, takí ste všetci na ňu zlí. Nezaslúži si to :D Ďakujem moc.

Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Jacomo - 02.11. 2010
Jak - už jen deset kapitol? JEŠTĚ deset kapitol! Ale tohleto, tenhleten konec... mě trefí! Je mi líto, opětně dočasně dezertuju k originálu... A ne, vydržím! Hlavně proto, že musím kruci taky něco dělat v práci Ale z nadhledu má to zasnoubení logiku - uklidní spolužáky, Smrtijedy i Voldyho. Naprosto zmijozelské a malfoyovské. Jenom chudák Hermiona. Děkuji za krásný, kvalitní a rychlý překlad. Dokonalé jako vždycky.
Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Jimmi - 02.11. 2010
LEN. Do dvoch týždňov by sme mali končiť. Ak sa do toho niečo nepripletie. A potom si vydýchnem. Ďakujem moc. A varujem, ak dôjdeš po 24. kapitolu, už neodoláš a dočítaš to dokonca.

Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: THEADU - 02.11. 2010
ou.. tak toto som nečeakala... inak Ginny ešte nemá sedemnásť tak ako mohla čarovať??? alebo už mala???
Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Jimmi - 02.11. 2010
Asi ďalší detail, čo autorke ušiel. Alebo to možno na Accio neplatí? Dobrý postreh. Určite 17 nemá, odohráva sa to v 6. ročníku. Díky moc.
Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Zuzana - 02.11. 2010
Mne sa zdá, že v knihe Rowling písala, že v čisto čarodejníckych dedinách ten zákaz celkom neplatí. Tam už ako malé deti mohli lietať na metlách. Alebo sa mi to pletie s nejakou poviedkou?

Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: denice - 02.11. 2010
Ginny je úžasná kamarádka, Hermiona je šťastná, že takovou má. I když Harry a Ron se také smířili s nevyhnutelným, zdá se. Když jsem přečetla název kapitoly, zajásala jsem v domnění, ze půjde o Draca a Hermionu, takže to byla velice studená sprcha na závěr. Pěkně to na něj vymysleli! Jak se z toho jen dostane? Dík za skvělou kapitolu!
Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Jimmi - 02.11. 2010
Ťažko, veľmi ťažko. Z toho, čo už mám preložené, sa ešte nedostal :D Díky.

Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: bbarka - 02.11. 2010
No mňa hádam vyrúti! Aká Pansy? Žiadna Pansy sa nekoná! Ale normálne som dostala chuť ísť do nejakej starej stodoly na večierok "Zabi tie sprosté zvieratá" - och, Ginnyine indiánske meno je očividne "Milovníčka prírody" Ďakujem za preklad, nenormálne sa teším na pokračovanie...som zvedává ako sa z tohto dostanú
Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Jimmi - 02.11. 2010
Ďakujem, vyvolala si mi úsmev na tvári.

Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: doda357 - 02.11. 2010
Na Hermioninom mieste by som Ronovi minimálne nadala, poprípade jednu tresla za to, že mi trebárs aj nechtiac vletel do sprchy...  A potom, že si ju prezrel z bližšia, skoro mi oči vypadli Veta: " Zase to tá baba robí..." ma fakt dostala A strašne sa mi páčil tento odstavec:"Ja som sa vzdal dávno, Miona. Radšej sa zmierim s Malfoyom než sa ťa vzdám. My budeme vždy priateľmi." Ten Nessin list bol krásny, úplne si viem predstaviť, ako Hermione musel pozdvihnúť náladu. Tiež by som rada vedela, čo majú na Manore v pláne. Chcela by som vidieť naše dve dievčatá pred tým večierkom... Ako ja v tejto poviedke už len kvôli tým zásnubám nemám rada Pansy...Som zvedavá, čo sa z toho vykľuje... Inak už som spomínala, že ten Hermionin náramok je úžasný? Ďakujem za krásnu kapitolu, presne takú som potrebovala.
Re: Kapitola 22: Zasnúbenie Od: Jimmi - 02.11. 2010
Krásna kapitola? Hej, v porovnaní s tým čo nás čaká, určite. Ďakujem moc za pomoc (hej to sa rýmuje :D). Idem skúsiť pokračovať... šéf je mimo.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )19.11. 2010Pdf na stiahnutie
velvet86: ( Jimmi )15.11. 2010Kapitola 32: Stratení a nájdení
velvet86: ( Jimmi )15.11. 2010Kapitola 31: Sedem viteálov - časť druhá
velvet86: ( Jimmi )12.11. 2010Kapitola 30: Sedem viteálov - časť prvá
velvet86: ( Jimmi )11.11. 2010Kapitola 29: Šou začína
velvet86: ( Jimmi )09.11. 2010Kapitola 28: Odpočítavanie
velvet86: ( Jimmi )08.11. 2010Kapitola 27: Bezvýhradne
velvet86: ( Jimmi )07.11. 2010Kapitola 26: Keď vôbec nič nevravíš
velvet86: ( Jimmi )06.11. 2010Kapitola 25: Opätovné stretnutie
velvet86: ( Jimmi )05.11. 2010Kapitola 24: Zrada
velvet86: ( Jimmi )04.11. 2010Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh
velvet86: ( Jimmi )03.11. 2010Kapitola 22: Zasnúbenie
velvet86: ( Jimmi )02.11. 2010Kapitola 21: Brloh
velvet86: ( Jimmi )01.11. 2010Kapitola 20: Viera
velvet86: ( Jimmi )31.10. 2010Kapitola 19: Malfoy Manor
velvet86: ( Jimmi )30.10. 2010Kapitola 18: Vianoce
velvet86: ( Jimmi )29.10. 2010Kapitola 17: Priznanie
velvet86: ( Jimmi )28.10. 2010Kapitola 16: Blízkosť
velvet86: ( Jimmi )27.10. 2010Kapitola 15: Konfrontácia
velvet86: ( Jimmi )26.10. 2010Kapitola 14: Prezradenie
velvet86: ( Jimmi )25.10. 2010Kapitola 13: Obeť
velvet86: ( Jimmi )24.10. 2010Kapitola 12: Čo keď
velvet86: ( Jimmi )23.10. 2010Kapitola 11: Priatelia a milenci
velvet86: ( Jimmi )22.10. 2010Kapitola 10: Oddanosť
velvet86: ( Jimmi )21.10. 2010Kapitola 9: Zbohom
velvet86: ( Jimmi )20.10. 2010Kapitola 8: Neúplnosť
velvet86: ( Jimmi )19.10. 2010Kapitola 7: Príťažlivosť
velvet86: ( Jimmi )18.10. 2010Kapitola 6: Halloween
velvet86: ( Jimmi )17.10. 2010Kapitola 5: Starosti srdca
velvet86: ( Jimmi )16.10. 2010kapitola 4: Spoznávania
velvet86: ( Jimmi )15.10. 2010Kapitola 3: Nesplniteľná misia
velvet86: ( Jimmi )14.10. 2010Kapitola 2: Cudzinci
velvet86: ( Jimmi )13.10. 2010Kapitola 1: Život a smrť
velvet86: ( Jimmi )12.10. 2010Úvod k poviedke