Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Skok v čase

Kapitola 18: Vianoce

Skok v čase
Vložené: Jimmi - 30.10. 2010 Téma: Skok v čase
Jimmi nám napísal:

Leap in time

18. kapitola –
Vianoce

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4819482/18/Leap_in_Time

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

 Ak viete, čo sa stane, dokážete zmeniť budúcnosť? Draco to chce skúsiť. Stratil všetko a zložil sľub. Bude ho schopný dodržať?

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní velvet86, ktorá napísala túto fanfiction.
Pozor! Rating: PG-18

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 18: Vianoce

Hermiona dlho nedokázala zaspať. Cítila vedľa seba Dracovo teplé telo a jeho ustálené dýchanie ju upokojovalo. Predtým nevedela, čo povedať. Ako mohla primerane odpovedať na takéto priznanie? Hermiona sa ho rozhodla len jednoducho pobozkať a do toho gesta vložiť všetky svoje pocity. Nesťažoval sa.

Hermiona pokrútila hlavou, ešte stále ohromená. Nemohla uveriť tomu, ako sa všetko vyvŕbilo. Teraz si dokonca dokázala spomenúť na všetky tie pohľady, ktoré jej Draco vtedy venoval. Bolo neuveriteľné, že mu na nej v skutočnosti vždy záležalo. Celé tie roky si myslela, že ju nenávidí... Tak dlho mohli byť priateľmi - viac než priateľmi, ale tie rozdiely medzi nimi boli neprekonateľné a Hermiona stále nemohla dýchať, keď premýšľala o všetkých tých dôvodoch, kvôli ktorým by nemali byť do seba zamilovaní. Ale práve teraz ju nezaujímali.

Zrazu jej prišla na myseľ jedna náhla spomienka: keď schádzala dole schodmi do Veľkej siene v ten večer Vianočného bálu. Bola nervózna a vzrušená a strávila hodiny skrášľovaním sa, aby vyzerala pekne. Draco bol dole a hovoril s Pansy. Evidentne sa nudil. Hermiona si pamätala, že si pomyslela, že v tom čiernom obleku vyzerá dobre. Potom sa zrazu otočil, ako keby jej čítal myšlienky. Nikdy nezabudne na to, ako sa na ňu vtedy pozrel. Jeho strieborné oči sa rozšírili v prekvapení a bolo to po prvý raz, čo sa na ňu pozeral bez nejakého náznaku pohŕdania či výsmechu. Bolo to najväčším komplimentom jej výzoru, že nepovedal ani nič hrubé. Hermiona si pamätala, že sa pri jeho pohľade začervenala a že Pansy zúrila ako peklo. Usmiala sa.

Bolo neuveriteľné, ako sa všetko zmenilo. Bola s Dracom Malfoyom v dome jeho starej mamy a zajtra mal byť Štedrý deň. Keby jej niekto povedal, že tento rok strávi Vianoce s Dracom Malfoyom, pomyslela by si, že je to ten najväčší vtip, aký kedy počula. Teraz sa všetko, o čom si nikdy nemyslela, že sa môže stať, stávalo skutočnosťou. Všetko?

Vzdychla si a pomyslela si na Harryho. Luna sa určite mýlila. Bolo nemožné, aby k nej Harry cítil niekedy niečo viac než priateľstvo. Hermiona si nehlučne odfrkla. Harry miloval Ginny viac než kohokoľvek iného. Nikdy by sa jej nevzdal. To, ako sa na ňu pozeral, tento fakt dokazovalo. Bol len naštvaný, pretože nemohol Draca vystáť. A pretože si robil starosti. Nič viac na tom nebolo... Ale hoci sa Hermiona pokúšala presvedčiť samu seba, že toto bol určite ten jediný dôvod pre jeho zvláštne správanie, v skutočnosti nedokázala sama sebe uveriť.

Hermiona sa otočila a pritúlila sa k Dracovi. Objala ho rukami a zatvorila oči.

"Milujem ťa," zašepkala a pobozkala ho na krk.

Nemohla vidieť ten malý úsmev na jeho nádherných perách. Ovinul ruky okolo nej a spokojne zastonal.

ooOoo

Draco nebol zvyknutý s niekým spať. Spať, nič iné. Bolo zvláštne dôverné prebudiť sa a nájsť vedľa seba Hermionu. Stále spala, tvár uvoľnená, pery pootvorené. Na bielom hodvábnom vankúši boli jej kučery tmavé. Ležala na boku, jednu ruku mala okolo jeho pása, druhú mala pod hlavou. Bola otočená tvárou k nemu a všimol si dlhých mihalníc, porcelánovej pokožky a ružových pier. Mala na sebe červený vršok a čierne šortky, hoci bola najhlbšia zima. Draco sa usmial. Nikdy sa necítil takto spokojne.

Začal ju hladkať po ruke a na jej perách sa zjavil úsmev. Bola nádherná. Draco položil ruku okolo nej a sklonil sa, aby ju pobozkal. Skôr než to mohol urobiť, jej jantárové oči sa náhle roztvorili a on stuhol vo svojom pohybe. Ich oči sa spojili. Dala ruku za jeho krk a pritiahla si ho bližšie.

"Dobré ráno," zašepkala a s láskou ho pobozkala.

Draco zacítil, ako sa mu zrýchlilo srdce a zrazu sa ocitol na chrbte a Hermiona sedela na ňom. Na chvíľu zauvažoval, že je to možno ďalší sen, ale zatiaľ žiaden sen nemohol takto reálne cítiť. Sklonila sa, aby ho pobozkala a jej pery sa začali pohybovať od jeho úst k jeho uchu a nadol k jeho kľúčnej kosti. Vlasmi sa mu dotýkala hrude a on mohol cítiť nahú pokožku jej nôh. Zalapal po dychu a chytil ju za zápästia. Hermiona sa na neho zvedavo pozrela a on zastonal.

"Čo presne máš v úmysle urobiť?" nakoniec sa zachrípnuto spýtal, cítiac, že je veľmi blízko k tomu, aby náhodne zneuctil sám seba tým najhorším spôsobom.

Hermiony sa to evidentne dotklo.

"Myslela som... nuž, len som chcela skúsiť..." zamrmlala a začervenala sa.

Draco sa v duchu preklial. Posadil sa, Hermiona stále v jeho lone a položil jej ruku pod bradu, aby ju prinútil pozrieť sa na neho.

"Mne sa to páčilo, hlupáčik," zašepkal a Hermionine oči sa rozšírili skôr, než sa ešte väčšmi začervenala. Miloval jej rozpálené líca.

Draco zasunul ruku do jej vlasoch a pritiahol si ju bližšie. Pažu mal ovinutú okolo jej štíhleho pása a jeho oči boli znova spojené s jej. Ich pery sa dotkli a ona zastonala, keď ho rukami objala. Cítiť jej ruky na svojej nahej pokožke bolo intenzívne. Bola všade. Nohy mala vedľa jeho a sedela tak veľmi blízko k tomu jedinému miestu, kde sa začali sústreďovať všetky jeho pocity. Draco zrazu zauvažoval, či je ten prvý, ktorý je tak blízko nej. Pocítil podivné bodnutie žiarlivosťou, keď si predstavil, že je takto s niekým iným.

Predklonil sa a Hermiona bola teraz pod ním. Bol medzi jej stehnami a ona ho sledovala prekvapená, rozpačitá a súčasne vzrušená. Draco ju nežne pobozkal a pohladil po stehne. Zalapala po dychu. Vložil ruku pod jej vršok a láskal sa s jej bruchom, zatiaľ čo bozkával jej krk. Draco cítil, ako jej tlčie srdce a cítil sa lapený v jej pohľade. Nemala potuchy, aká zvodná dokáže byť. Pochopí to niekedy? Bude niekedy vedieť, koľko moci nad ním v skutočnosti má? Keď sa jej ruky začali pohybovať po jeho chrbte, striasol sa a zatvoril na chvíľu oči.

Hermiona bola zjavne fascinovaná. Dotýkala sa ho s nesmiernou zvedavosťou, snažila sa robiť tie isté veci, ktoré on robil jej. Nezdalo sa, že má strach. Draco vedel, že by mal teraz rozhodne zastaviť, napriek tomu, že nikdy nechcel tak strašne pokračovať ďalej.

"Hermiona..." len zašepkal a ona stuhla.

Jej medovo sfarbené oči sa rozšírili a jej výraz znežnel.

"Nikdy predtým si mi nepovedal menom," zašepkala.

Draco sa zachichotal a prevrátil očami.

"Napadlo mi, že toto by mohla byť vhodná chvíľa, kedy s tým začať," zažartoval a Hermiona sa znova začervenala.

"Mali by sme ísť dole na raňajky," prehovorila s ľútosťou a Draco sa usmial.

"Asi by sme mali," tiež s ľútosťou súhlasil. "Alebo by sme sa mohli aspoň spoločne osprchovať, kým pôjdeme," dodal.

Hermiona sa začervenala a zahryzla si do pery, ako keby vážne zvažovala jeho ponuku.

"Len žart, meduška," uškrnul sa a Hermiona sa začervenala ešte viac.

Prikývla a ešte raz ho pobozkala, skôr než sa postavila, že odíde. Draco okamžite pocítil chlad. Pred dverami sa otočila, jej líca rozpálené.

Draco sa usmial.

"Sklamaná?" spýtal sa pobavene a Hermiona našpúlila pery.

"O nič viacej než ty," sladko odpovedala než opustila izbu.

Draco sa zasmial a dal si studenú sprchu - úplne sám.

ooOoo

Draco chcel vojsť do kuchyne, keď začul Hermionu rozprávať sa s Nessou. Na okamih zastal a začul svoje meno.

"Draco je pre teba veľmi dôležitý, však?" s úsmevom sa spýtala Nessa, kým obracala lievance.

Hermiona prestierala stôl a tiež sa usmiala.

"Isteže."

Nessa sa na ňu znepokojene pozrela, ako keby chcela niečo povedať, ale nevedela ako.

"Srdiečko, si si dobre vedomá rozdielov, ktorým budete musieť v budúcnosti vy dvaja čeliť, však?"

Hermiona si vzdychla.

"Som si ich vedomá väčšmi, než si dokážete predstaviť... Viem, že sme v riadnej kaši, ak to zistia jeho rodičia."

Nessa pokrútila hlavou a zhlboka sa nadýchla.

"Nehovorím o jeho rodičoch, zlatíčko. Tam vonku sú väčšie prekážky."

Hermiona prikývla a Nessa sa na ňu prekvapene pozrela.

"Viem," jednoducho odpovedala a Nessa v úľave zatvorila oči.

"Takže si si vedomá nebezpečenstva, v ktorom vy dvaja ste?"

Hermiona znova prikývla.

"Poznala som ho od začiatku," priznala sa.

Nessa sa sústredila na svoje lievance a Hermiona tiež zostala ticho. Zjavne boli stratené vo svojich myšlienkach. Draco stál vedľa otvorených dverí, ruky vo vreckách, oči prázdne. Chcel konečne vojsť, keď ich znova začul hovoriť.

"Hermiona, robím si starosti, zlatíčko," priznala Nessa a Hermiona sa pokúsila o slabý úsmev.

"Aj ja. Ale je príliš neskoro," odhodlane odpovedala a Draco sa musel trochu pousmiať. Bola to tá istá veta, ktorú vždy vravieval on. Bolo príliš neskoro, ach áno, určite bolo.

Nessa prikývla.

"Viem. Ale nehovoríme o vynútenom rozchode, keď sa to dozvie. Máš najmenšiu predstavu o tom, čo ti urobí, keď ťa niekedy dostane?"

Hermiona zbledla, ale svoj pohľad neodvrátila.

"Mám poriadne dobrú predstavu o jeho metódach," sucho odpovedala.

Nessa chcela niečo povedať, ale Hermiona ju prerušila.

"Nessa, počúvajte. Ja nie som len muklorodená, viete? Som tiež najlepšia priateľka Harryho Pottera. Ak ma niekedy dostane, toto bude dostatočný dôvod na to, aby ma umučil k smrti. Pomohla som Harrymu viac než len raz, aby prežil. Aj tak by som zomrela, takže ak mám eventuálne prísť o život, radšej by som zomrela za to, že som s Dracom."

Draco zaťal päste, kým Nessa zalapala po dychu.

"Hermiona..." začala šokovane, ale Hermiona s úsmevom pokrútila hlavou.

"Stojí to za to riziko," presvedčene odpovedala a Nessa sa posadila na stoličku, jej oči dokonalou kópiou Dracových.

"Moje drahé dievčatko..." povedala len a Hermiona k nej prešla, položila jej ruku na plece a sklonila sa, aby sa pozrela do očí staršej ženy.

Usmiala sa.

"Budeme v poriadku. Sľubujem."

Nessa si odfrkla, ale podarilo sa jej usmiať.

"Môžete sa spoľahnúť na moju pomoc kedykoľvek ju budete potrebovať."

Hermiona prikývla.

"Viem. Vďaka."

Nessa sa postavila a otočila sa, aby pohľadala javorový sirup. Draco mohol počuť, ako vzlyká, ale sústredil sa na Hermionu.

Mala na seba biely rolák a džínsy. Vlasy mala zapletené a bola dokonca ešte krajšia. Ale najfascinujúcejší bol jej výraz. Vždy si myslieval, že v skutočnosti nechápe riziká. Isteže, vedela o smrťožrútoch v jeho dome. Vedela, že nesmie dovoliť, aby zistili, že to s ňou myslí vážne. Ale počuť ju rozprávať o smrti a mučení a z uvedomenia si, že to bola v skutočnosti jeho chyba, že vôbec v nebezpečenstve je, mu bolo nevoľno.

"Pohľadám Draca," zašepkala a chcela odísť z kuchyne.

Draco sa rozhodol, že bolo načase konečne sa ukázať a s úsmevom vošiel do kuchyne. Jeho tvár bola dokonalou maskou a podarilo sa mu zakryť hrôzu, ktorú pred pár sekundami pociťoval.

"Dobré ráno. Prepáčte, trochu meškám," povedal stále s úsmevom, ignorujúc červené oči svojej starej mamy a to nezlomné odhodlanie v očiach jeho priateľky.

ooOoo

Počas jedenia sa nerozprávali a Hermiona bola za to vďačná. Mala zopár vecí na premýšľanie. Ale boli Vianoce a ona nechcela stráviť oslavy obavami, takže sa pokúsila potlačiť problémy, v ktorých boli a užívať si prázdniny.

"Čo budeme dnes robiť?" spýtala sa Draca a on sa usmial, zatiaľ čo sa na ňu akosi ľútostivo pozeral.

"Mohol by som ťa trošku previesť po okolí, ak by si chcela," navrhol a Hermiona prikývla.

"Dobre, poďme teda," nadšene odvetila a vybehla si nahor po kabát. Draco s Nessou sa zasmiali.

"Uvarím niečo chutné na obed, takže nemeškajte," usmiala sa a nakoniec sa dívala, ako dvojica odchádza.

Držali sa za ruky a bol z nich veľmi pekný pár. Spojila ruky a pomodlila sa, než vošla späť do domu.

Všetko bolo prikryté snehom a ich nohy zanechávali hlboké stopy. Bola poriadna zima, ale Hermione bolo teplo. Pozrela sa na Draca a jej dobrá nálada sa rozplynula. Zdal sa byť stratený v nepríjemných myšlienkach a nemohla sa zbaviť pocitu, že sa niečo stalo.

"Si v poriadku? Si taký tichý," nakoniec sa spýtala, pozorne ho sledujúc.

Otočil sa tvárou k nej a ospravedlňujúco sa usmial.

"Prepáč. Nič to nie je," odpovedal a Hermiona vedela, že klame rovnako ako on vedel, že si to uvedomila.

Stisol jej ruku, venoval jej intenzívny pohľad, z ktorého ju striaslo. Kráčali niekoľko minút cez nádherný, snehom pokrytý les skôr, než sa dostali k malej lúčke s chatou. Hermiona zalapala po dychu. Nikdy tu nebola, ale mala pocit, že ju zaplavili tisícky spomienok z budúcnosti, ktorú nikdy nemala.

Jej šok neušiel Dracovej pozornosti a zamračene sa na ňu pozrel.

"Čo sa deje?" spýtal sa znepokojene a dokonca trochu vystrašene.

Hermiona si nevšimla, že jej po lícach stekajú slzy.

Toto bolo miesto, kde jej budúce ja po prvý raz pobozkalo Draca. Toto bolo miesto ich prvej spoločnej noci a miesto, kde ju požiadal o ruku. A toto bolo miesto, kde strávili poslednú spoločnú noc než ich rozdelila smrť. Nikdy toto miesto nevidela, ale vedela, že sa nemýli, ako keby jej to niekto povedal.

Hermiona nedokázala odpovedať; nemohla prestať plakať a nedokázala to vysvetliť. Len tam stála s očami dokorán, plakala kvôli všetkému, čo mohlo byť a nikdy nebude.

Bola tu úľava a zármutok, láska a nostalgia, strach a neistota.

Draco ju prinútil pozrieť sa na neho, jeho oči tiež rozšírené, ale šokom. Bol dokonca bledší a očividne na smrť vydesený.

"Meduška, čo sa do pekla deje?" dostal zo seba, uvažujúc, či neprišla o rozum.

Stále nedokázala odpovedať, ale objala ho tak tuho ako mohla a schovala si tvár do jeho hrude. Nežne ju hladil, šepkal utešujúce slová, rozhliadal sa, aby zistil, čo spôsobilo takýto výbuch citov.

Hermiona sa nakoniec upokojila a so vzlykaním na neho pozrela.

"Prepáč," zašepkala.

Draco sa na ňu zvedavo pozrel.

"Nemáš sa za čo ospravedlňovať, len mi povedz, čo sa deje," dožadoval sa.

Hermiona sa zhlboka nadýchla. Nenávidela, že mu klame, ale ako to mohla niekedy vysvetliť?

"Neviem, čo sa stalo, len som mala pocit, že mi to niečo pripomína a musela som plakať. Nič to nie je, nemaj obavy."

Draco samozrejme vedel, že klame, ale nenútil ju povedať pravdu. Len prikývol a rozhodol sa, že sa spýta inokedy.

"Prepáč, nechcel som ťa rozplakať. Poďme preč," ospravedlňujúco povedal a Hermiona odhodlane pokrútila hlavou.

"Zle si ma pochopil, vážne toto miesto milujem. Je to to najkrajšie miesto, kde som bola," vášnivo odvetila.

V jej očiach mohol vidieť, že teraz je absolútne úprimná, čo ho zmiatlo ešte viac.

"Nedochádza mi to. Je to len chata. Sám som tu nikdy nebol, nevedel som, že v tomto lese bude," priznal a získal od Hermiony slabý úsmev.

"Nevadí," zašepkala a znova ho objala.

Ovinul ruky okolo nej a ešte raz sa rozhliadol. Čo by ju mohlo takto rozplakať? Draco odpoveď nenašiel.

"Môžeme ísť dnu?" zrazu sa spýtala Hermiona a Draco prekvapene prikývol. Stále ju nechápal.

Priblížili sa k tej malej chate a pomaly vošli. Hermiona sa rozhliadla a prekvapilo ju, že bolo presne taká, akú si ju predstavovala. Zvláštny pocit pokoja zaplnil jej srdce, ako keby bolo správne, že tu bola s Dracom.

"Je nádherná," zašepkala a otočila sa k Dracovi s ohromeným výrazom.

Pokrútil hlavou.

"Prečo mám pocit, že si tu už bola?" zamračene sa spýtal a Hermiona pokrčila plecami.

"Možno v inom čase," odpovedala zadumane a zmiatla Draca ešte viac.

"Povieš mi to niekedy?" zvedavo sa spýtal Draco.

Hermiona sa usmiala a prikývla.

"Sľubujem."

Zjavne sa cítil lepšie a pristúpil k nej.

"Len som ti chcel ukázať okolie, ale nečakal som, že tak silno zareaguješ," priznal a objal ju.

Hermiona sa usmiala.

"Vďaka, že si ma sem priviedol," úprimne odvetila a nežne ho pobozkala.

Zdalo sa to také správne byť s ním práve tu. Toto miesto bolo magické. Bolo to miesto, ktoré spájalo jej minulosť, prítomnosť a budúcnosť spôsobom, ktoré žiadne iné miesto nikdy nedokáže.

"Čo je na tomto mieste také úžasné?" nakoniec sa Draco spýtal, stále sa snažil prísť na to, čo sa deje.

Hermiona sa usmiala tým najnádhernejším úsmevom.

"Je to len mágia," povedala a Draco znova pokrútil hlavou, kým sa na ňu s malým úsmevom pozeral.

ooOoo

Konečne sa veľmi pomaly dostali domov, držiac sa za ruky, vychutnávajúc si blízkosť toho druhého. Nerozprávali sa veľa, pretože obaja premýšľali. Hermiona stále mala pocit, ako keby dnes stretla osud. Nájsť tú malú chatu nemohla byť len náhoda.

"Myslím, že naozaj verím v osud," povedala a získala od Draca prekvapený pohľad.

"A prečo sčista-jasna?" spýtal sa zvedavo.

Hermiona sa znova záhadne usmiala.

"Len pocit."

Draco prevrátil očami, ale usmial sa.

Čoskoro prišli dnu a stretli sa s Nessou v obývačke, ktorá bola teraz vyzdobená v striebornej a zlatej. V rohu bol obrovský vianočný stromček, pod ktorým bolo niekoľko darčekov. Hermiona sa žiarivo usmiala a Nessa jej úsmev opätovala.

"Stojíte pod imelom, zlatíčka," prehovorila s prižmúrenými očami a Hermiona sa začervenala.

Draco sa uškrnul a pristúpil k nej. Sklonil sa a veľmi nežne ju pobozkal. Hermiona zatvorila oči a vychutnávala si ten pocit jeho pier na svojich, to teplo praskajúceho ohňa a vôňu pečených zemiakov. Nessa si odkašľala a Hermiona sa začervenala, zatiaľ čo Draco sa uškŕňal.

Najedli sa, porozprávali a strávili príjemný večer s množstvom sladkostí a dobrým filmom. Hermiona sedela vedľa Draca, ich prsty prepletené. Nessa ich sledovala z hojdacieho kresla a nemohla si pomôcť, aby neľutovala tento mladý pár, ktorý bojoval proti daným okolnostiam. Nakoniec sa rozhodla ísť na poschodie.

Nessa zívla a s úsmevom sa postavila.

"Pôjdem do postele, len sa bavte sami," povedala milujúco, jej úsmev trošku vážny.

Hermiona s Dracom prikývli a popriali jej dobrú noc. Konečne boli sami a Hermiona okamžite zabudla na film, ktorý sledovali. Svetlo sviečok, praskajúci oheň a Dracova blízkosť - to všetko ju zoslabovalo, ale súčasne robilo šťastnou.

Keď sa stretla s jeho pohľadom, prestala dýchať. Rukou jej láskal líce a usmieval sa.

"Poďme predstierať, že sme pod imelom, dobre?" zašepkal a Hermiona sa zachichotala skôr, než zatvorila oči, aby počkala na jeho bozk. Nemusela čakať dlho.

Časť z nej premýšľala, či ju bude niekedy menej priťahovať. Hermiona si bola poriadne istá, že odpoveď je nie. Utápala sa v jeho bozku a ocitla sa na gauči pod ním. Toto bolo určite lepšie než hrať s rodičmi karty. Na chvíľu sa cítila vinne, ale netrvalo to dlho.

"Poďme hore," zrazu Draco chrapľavo povedal a Hermiona z neho nedokázala spustiť oči.

Vedela veľmi dobre, čo bude jej súhlas znamenať a chcela to.

Hermiona s rumencom prikývla a všimla si, ako mu jeho strieborné oči stmavli. Postavil sa a zobral ju za ruku. Mlčky kráčali hore schodmi a vošli do Dracovej izby. Nezažal a Hermiona cítila, ako sa jej rozbúchalo srdce. Izba bola osvetlená len mesačným svitom, ktorý bol vďaka snehu vonku ešte silnejší.

Hermiona mohla vidieť všetko, ale bolo dosť tma, aby sa cítila akosi bezpečne. Zahryzla si do pery a čakala na neho, aby začal.

ooOoo

Draco si všimol jej vzrušený a súčasne vydesený výraz a vedel, že čaká na neho, kým niečo urobí. Cítil sa vinne za to, že ju prinútil myslieť si, že nemá na výber. Pristúpil k nej a ovinul ju rukami. Uvoľnila sa a mocne ho objala. Hlboko ju pobozkal a vycítil reakciu vlastného tela rovnako ako jej. Zdvihol ju a odniesol k posteli.

Hermiona sa na neho pozerala, ako keby bola zhypnotizovaná a on sa nedokázal pozrieť inam. Posadil sa vedľa nej, hladkal jej jednou rukou líce. Hral sa s jej vlasmi a pozeral na ňu po celý čas, čo premýšľal o tom, čo urobiť ďalej. Hermiona ho prekvapila, keď sa zrazu vzpriamene posadila a pobozkala ho. Objala ho rukami a pritiahla si ho bližšie.

Draco zastonal. Ako mohol nereagovať na takéto pozvanie? Schoval ju pod sebou a bozkával ju dovtedy, až kým obaja ledva popadali dych. Zdvihla ruky, aby mu umožnila vyzliecť jej rolák a Dracovi sa rozbúšilo srdce.

Pomohol jej zbaviť sa ho a nemohol z nej odtrhnúť oči. Mala bielu podprsenku s ružovou stužkou uprostred. Bola zreteľne v rozpakoch a on pokrútil hlavou a usmial sa.

"Nemáš potuchy, aká si nádherná," prehovoril úprimne a Hermiona sa len usmiala a posadila sa, aby dala dole sveter aj jemu.

Bola jasne vzrušená a on takisto. Nikdy nebol s niekým, kto by pre neho tak veľa znamenal. Nechcel jej ublížiť, nechcel jej poskytnúť akýkoľvek dôvod, aby to ľutovala. Chcela si dať dole aj džínsy, ale chytil ju za zápästia a pobozkal ju.

"Dovoľ mi, aby som ti pomohol," dostal zo seba a sklonil sa, aby jej ich vyzliekol. Pobozkal každý kúštiček jej nohy a Hermiona sa striasla. Jeho pery zanechávali spaľujúcu cestičku na jej citlivej pokožke a ona chcela viac, chcela všetko. Nakoniec ju pobozkal na palec a pokračoval druhou nohou. Hermiona zastonala a otočila hlavu. Pobozkal ju na stehno, na pupok a nakoniec na prsia. Zalapala po dychu. Ešte jej ani nerozopol podprsenku a už cítila, ako jej stvrdli bradavky. Usmial sa a priložil pery na tú tenkú látku, sajúc jej bradavku cez látku podprsenky. Hermiona ponorila ruky do jeho vlasov.

"Predstav si, aké by to bolo dobré, keby som ju dal dole," s úsmevom povedal a Hermiona si jedným plynulým pohybom rozopla podprsenku.

Draco sa prekvapene zachichotal a položil ruku na jej prsník, vychutnávajúc si ten pocit jej jemnej pokožky. Jej reakcia sa dostavila okamžite. Zahryzla si do pery a zatvorila oči, prekvapená svojou vlastnou odozvou. Draco priložil pery okolo ružovej bradavky a začal ju veľmi nežne sať. Nevedel prestať sledovať jej výraz. Privádzala ho do šialenstva. Pohol sa vyššie a pobozkal ju, ohromený jej krásou.

Hermiona sa nedržala spiatky. Objala ho rukami a dotýkala sa ho na každom mieste. Rukami putovala nadol, aby mu rozopla džínsy a Draco sa prudko nadýchol. Teraz ho určite mohla cítiť, ale nezdalo sa, že by jej to vadilo. Práve naopak. Nikdy predtým nevidel také vášnivé dievča. Utopil sa v jej očiach, v jej vôni, v dotyku jej pokožky.

Jeho ruka sa zatúlala k jej Venušinmu pahorku a začala ho jemne trieť. Hermiona prekvapene zalapala po dychu a zastonala. Draco ju pobozkal, ale svoj pohyb neprerušil. Vyzliekol jej nohavičky a ona sa nesťažovala. Bola taká nádherná. Štíhla a hebká, s dlhými, tmavými vlasmi a očami bohyne. Pocítil silnú potrebu chrániť ju a nikdy jej nedovoliť odísť. Chcel ju urobiť svojou a premilovať sa s ňou celú noc. Ale v tom okamihu, keď zbadal jej medovo zlaté oči, vedel, že ešte nie je správny čas. Pocítil skoro fyzickú bolesť, keď uvažoval o tom, že zabrzdí, ale príliš ju miloval, aby riskoval, že to niekedy bude ľutovať.

Draco si mlčky vzdychol a tešil sa z jej krásy, bozkával jej hodvábnu pokožku, všade sa jej dotýkal, sledoval jej výraz a reakciu jej tela. Jeho ruka sa znova pohla nadol a začala ju láskať. Bola pripravená a on bol tiež, ale ten čas ešte nenastal. Jemne ju trel, nakoniec vložil prst do jej teplých hlbín. Hermiona zalapala po dychu a napla sa, ale skoro okamžite zastonala rozkošou a začala pohybovať bokmi voči jeho ruke. Draco sa zhlboka nadýchol a veľmi ťažko sa snažil jednoducho si ju nevziať, zabudnúť na to, že je panna a že potrebuje viacej času. Jej vyvrcholenie prišlo rýchlo a intenzívne. Pocítil, ako sa napla a držala sa jeho pliec.

Hermiona fascinovane otvorila oči a previnilo sa na neho pozrela.

"Ale... ty si ne..." začala zachrípnuto, ale Draco ju nežným bozkom umlčal.

Oboch ich zakryl a ovinul okolo nej ruky, kým ju bozkával na čelo. Hermiona sa uvoľnila, ale cítil, že sa znepokojuje.

"Urobila som... chcem povedať, spravila som niečo zle?" začervenaná sa spýtala.

Draco si odfrkol.

"Skoro si ma priviedla do šialenstva, meduška. Myslel som si, že sa neudržím. Ešte aj teraz by som na svoj zámer rád zabudol."

Hermiona sa trochu uvoľnila, ale mračila sa.

"Aký zámer?"

Draco ju znova pobozkal, kým ju hladil po chrbte.

"Meduška, chcem to viac než čokoľvek iné. O tom nikdy nepochybuj. Ale myslím, že ešte nie je čas. Chcem, aby si si tým bola istá a nikdy to neoľutovala."

Hermiona sa na neho pozrela, ako keby bol šteniatko a Draco prevrátil očami.

"Neopovažuj sa na mňa pozerať, ako keby som bol chutnučký psíček, inak by som mohol zmeniť názor a dokázať, že v skutočnosti taký nie som," pohrozil a Hermiona sa zachichotala.

"Chutnučké malé šteniatko," doberala si ho a Draco sa zaškeril.

Hermiona sa rozosmiala a pritlačila svoje nahé telo k jeho. Hlboko ho pobozkala a oči jej žiarili.

"Ďakujem ti," zašepkala začervenaná a Draco sa usmial.

"Za čo?" pobavene sa opýtal.

"Za to, že si taký, aký si," odpovedala a pritúlila sa k nemu.

Draco ju pobozkal na vlasy a sledoval ako spí. Mal tvrdú noc - v skutočnom význame toho slova.

ooOoo

Hermiona sa prebudila vedľa Draca. Pociťovala príjemné vyčerpanie a pozrela sa s nežným úsmevom na svojho priateľa. Stále spal, jeho tvár nevinná a veľmi mladá. Cítila teplo jeho tela a tiež si dobre uvedomovala svoju nahotu. Ale bolo to príjemné.

Stále nemohla uveriť, že to skutočne neurobili. Hermiona si bola istá, že neprestane, keď raz začnú. To, že k nej bol ohľaduplný, spôsobilo, že sa do neho zamilovala ešte viac. Teraz si bola viac než istá, že nikdy nebude ľutovať, ak to jedného dňa urobia. Hoci by to sotva mohlo byť lepšie než to, čo s ňou robil včera. Nikdy predtým sa takto necítila. Ťažko sa na tom dalo niečo zlepšiť. Hermiona ho s láskou bozkala.

"Veselé Vianoce," zašepkala a Draco sa ňu usmial, keď otvoril oči.

"Veselé Vianoce," zachrípnuto povedal a Hermiona sa zachichotala.

Nadvihol obočie a Hermiona sa usmiala od ucha k uchu.

"Nechceš sa osprchovať?" spýtala sa diabolsky.

Draco si odfrkol.

"Ako keby som ti dovolil takto ma pokúšať."

Hermiona našpúlila pery.

"Prečo sa proste nepoddať?" spýtala sa zvodne.

Draco zatvoril oči.

"Zabíjaš ma, meduška."

Hermiona sa zrazu prisala k jeho bradavke a Draco prekvapene zalapal po dychu.

"Tebe sa to tiež páči, že?" spýtala sa nadšene a Draco si nemohol pomôcť, aby sa nerozosmial.

"Si nemožná."

Hermiona sa usmiala. Nikdy si nepredstavoval, že bude takáto. Vždy si myslel, že bude v posteli plachý a zdráhavý typ, ale podľa všetkého nebola.

Skôr než mohli urobiť viac, než sa na seba pozerať, zrazu zavolala Nessa.

"Veselé Vianoce! Čas na darčeky!"

Hermiona vyskočila z postele vydesená myšlienkou, že by ju Nessa mohla nájsť v Dracovej izbe.

Draco len nadvihol obočie a pobavene ju sledoval, kým sa snažila nájsť si oblečenie.

"Nepozeraj sa tak na mňa!" sťažovala sa a Draco sa škeril od ucha k uchu.

"Prečo? Páči sa mi to."

Hermiona sa začervenala a veľmi rýchlo sa obliekla. Venovala mu ďalší dlhý bozk, než sa konečne šla osprchovať.

Konečne zišla dole na raňajky a našla Draca s Nessou v obývačke.

"Tento je pre teba, zlatíčko. Veselé Vianoce!" povedala Nessa a podala Hermione darček so žltou stuhou.

Hermiona sa vďačne usmiala.

"Ďakujem," odvetila, kým ho rozbaľovala. Zjavila sa nádherná drevená hracia skrinka. Bola to tá z kozubovej rímsy. Hermiona ju otvorila a zaznela nádherná hudba. Malá porcelánová tanečnica sa roztočila. Hermiona cítila, ako jej vlhnú oči.

"Napadlo mi, že sa ti bude páčiť. Videla som ťa, ako sa na ňu pozeráš. Bol to darček od Andyho. Myslím, že by si ho mala mať," prehovorila Nessa s úsmevom a Hermiona sa k nej otočila tvárou a vrelo sa usmiala.

"Budem si ju strážiť ako poklad," povedala, držiac hudobnú skrinku vo svojom lone. Draco sa na ňu usmial a ona sa cítila jednoducho šťastne.

Hermiona zobrala zelený darček a podala ho Nesse.

"Tento je odo mňa," povedala a staršia žena sa na ňu prekvapene pozrela.

"Ach drahá, nemusela si," odvetila, keď si darček vzala a zvedavo ho rozbaľovala.

Bola to zbierka básní o láske. Nessa sa pozrela na obal a usmiala sa. V tejto chvíli vyzerala krajšie než kedy predtým.

"Veľmi pekne ti ďakujem, Hermiona," dojato prehovorila.

"Tu máš ďalší, odo mňa, Nessa," povedal Draco a podal jej darček.

Nessa sa na neho usmiala a rozbalila ho. Bol to nádherný rám na fotografie s ružami. Nessa sa zhlboka nadýchla a šťastne sa usmiala.

"Ďakujem ti, môj drahý!" Draco sa usmial.

"Je prázdny, ale dáme do neho obrázok nás troch. Takže vždy budeš mať na tieto Vianoce spomienku," povedal spokojne a Nessa sa skoro rozplakala.

Hermiona sa na neho usmiala. Stále ju dokázal prekvapiť.

Nessa vytiahla ďalší darček a podala ho Dracovi.

"Toto je to, čo som ti urobila pred rokmi, aby si nikdy nezabudol, čo za človeka si," jednoducho povedala a podala mu to.

Draco to otvoril a našiel fotoalbum so stovkami fotografií jeho, Nessy, starého otca, jeho rodičov...

"Robila som ho, keď si sem chodieval na prázdniny."

Hermiona mu nahliadla ponad plece. Bol tam malý Draco na rybačke, plávajúci Draco, Draco hrajúci na piano...

"Je dôležité nezabudnúť na to, že si predovšetkým človek," s úsmevom prehovorila a Hermiona jej úsmev opätovala, keď položila ruku Dracovi na plece. Pozreli sa s úsmevom na seba a potom on objal svoju starú mamu a poďakoval jej.

Hermiona vytiahla strieborný darček a konečne ho podala Dracovi.

"Tento je tvoj," vzrušene povedala.

Usmial sa a zvedavo ho otvoril. Hermiona mu kúpila strieborný náramok. Na malom prívesku bolo vyryté jej meno.

Draco sa na ňu usmial.

"Milujem ho," povedal a pobozkal ju trochu príliš vášnivo vzhľadom na prítomnosť jeho starej mamy.

Nessa sa len zachichotala a Hermiona sa začervenala.

"Vďaka," zašepkal a Hermiona sa usmiala.

Venoval jej zlatý darček a Hermiona sa nemohla dočkať, kým zistí, čo to je. Bola to kniha. Ale nie hocijaká kniha, bolo to prvé vydanie Histórie Rokfortu vrátane osobného venovania.

Hermiona skrátka onemela. Nedokázala mu ani poďakovať.

"Je evidentne ohromená," s úsmevom prehovorila Nessa a Draco šťastne prikývol.

"Nedokážem si ani predstaviť, aká musela byť drahá!" nakoniec sa Hermiona ozvala.

Draco len pokrčil plecami a Hermiona mala znova slzy na krajíčku.

"Vďaka! Je to proste dokonalé!"

Priložila ruky na jeho líca a vďačne ho pobozkala. Ich oči sa znova spojili a Hermiona počula, ako jej búši srdce. Ale skôr než mohli povedať viac, zrazu zazvonil zvonček na dverách a všetci traja sa na seba prekvapene pozreli.

"Čakáš niekoho, Nessa?" nakoniec sa spýtal Draco.

Nessa pokrútila hlavou a postavila sa, aby otvorila dvere. Draco s Hermionou zostali v obývačke a premýšľali, kto by prišiel na Štedrý deň na návštevu.

"Nie!" Nessa skoro vykríkla a Draco s Hermionou sa na pozreli na muža, ktorý vošiel do obývačky s vražedným výrazom na tvári.

Draco zaťal päste a Hermiona prestala dýchať.

"Ahoj, tati," nakoniec prehovoril Draco, čeliac impozantnému zjavu Luciusa Malfoya.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 02.12. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 18: Vianoce Od: izabelle - 29.10. 2010
Až včera jsem začala číst tuhle povídku. Když se tu objevila poprvé, z nějakého důvodu jsem jí nechtěla číst. Ale včera jsem prostě neodolala a přečetla si první kapitolu, abych zjistila jaká hloupá sem. Vážně je to bezvadná povídka, milá a příjemná, líbí se mi děj, to jak je napsaná, překlad, samozřejmě   Myslím, že od teď si od každé povídky přečtu alespoň první kapitolu ať vim na čem sem a už nikdy neodsoudim nic bez toho, aniž bych se s tím trošilinku seznámila... uh, jaké nebelvírské.  

Re: Kapitola 18: Vianoce Od: JSark - 29.10. 2010
Už chápem, čo si myslela tým, ako budem reagovať na koniec 18. Ach jaj. Tipujem, že Luciferík nebude mať pochopenie.

Re: Kapitola 18: Vianoce Od: bbarka - 29.10. 2010
AAACH! Ja som vedela, že sa to musí zákonite pokaziť...bože, zase infarktový koniec, niektoré autorky sú proste od prírody sadistky Ale kapitola bola božská...úplne som si ten preklad vychutnávala...ten moment, keď našli ich chatku bol strašne silný...no a celý ten zvyšok...uuuf...nejako sa oteplilo Ďakujem, dievčatá, bola to lahôdka
Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Jimmi - 29.10. 2010
Díky :D Ešte len bude horúco.

Re: Kapitola 18: Vianoce Od: jerry - 29.10. 2010
dalsia uzasna kapitolka, ten rozhovor s nessou a ten vylet ku chate fantasticke a tie ich spolocne noci tiez. draco je tu proste uzasny. no ale ten koniec bol sok, uz ked zazvonil zvoncek to nevestilo nic dobreho. moja prva myslienka ci maju vobec pri sebe prutiky?! a co sa tyka toho nasepkania s premiestnovanim, mam len jeden napad ako ich zachranit pred luciusom a tym je ze sa do toho zapoji draco 2. tak strasne sa bojim dalsej kapitoly ale zaroven sa neviem dockat vyriesenia zahady. dakujem za preklad
Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Jimmi - 29.10. 2010
Tentoraz to nebolo našepkanie. To premiestňovanie mi vŕta v hlave už od príbehu Draca2 - ako sa z toho podzemia dostali do Mušľovej chalúpky. Zuzana mi to skontrolovala, ale všimla si inú vec - ako sa mohli všetci odmiestniť bez prútikov? Žeby len Draco nespomenul, že im ich doniesol? Veď prútik mal len on. Fakt sa snažím márne spomenúť, či sa dá odmiestňovať bez prútika. Je pravda, mám za sebou 19, takže definitívne viem, že na Manor sa primiestniť nedá, ale tie žaláre ma stále mätú. Taktiež zatiaľ nechápem, prečo by Lucius zvonil a nepremiestnil sa priamo do Nessinej obývačky. Bol Malfoy, ochrany by ho mali pustiť... Alebo ich mala nastavené len na konkrétnych ľudí? No nič, pokiaľ to nerozriešime do konca poviedky, spýtam sa tie žaláre a prútiky autorky. Ale je fakt, že jej ten príbeh mohol upraviť či zjednodušiť.

Re: Kapitola 18: Vianoce Od: teriisek - 29.10. 2010
Už jsem nevěřila, že se tam skutečně stane něco špatného, ale stalo... a příchod Luciuse zničil všechnu tu dokonalou romantiku ze zbytku kapitoly:( Pochybuju, že by jim teď skutečně ublížil, ale jejich život už asi nebude tak klidný jako předtím, že? Děkuju za nádhernou kapitolu a těším se na další (i když už to asi nebude taková procházka růžovým sadem...)!
Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Jimmi - 29.10. 2010
To bol fakt záver, čo? Ja som pri ňom kolabovala. A máš pravdu, až teraz sa začnú diať veci. Len nechápem, že napriek tomu to dokáže autorka udržať ako romantickú poviedku - teda poviedku, z ktorej je ti krásne na duši. Teším sa na ďalšie časti možno viac ako vy. Ďakujem.

Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Jacomo - 28.10. 2010
A doprčic! Tohle byla moje první reakce, když jsem dočetla. Až po chvíli se vrátily ony krásné pocity, které mě provázely většinu kapitoly - takový ten hřejivý pocit okolo srdíčka a hejno motýlů v břiše. Nádhera. Nádhera. Nádhera. Leč všechno krásné jednou končí a drsná realita je za dveřmi. Vlastně už ve dveřích. Díky za další skvělý překlad.
Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Jimmi - 29.10. 2010
Nápodobně. Ešte si nemrkla na originál? :D Ďakujem.

Re: Kapitola 18: Vianoce Od: anonym - 28.10. 2010
ten koniec neveští nič dobré.

Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Hanna - 28.10. 2010
O, nie, nie, nie, do kelu nieee. Jezisko preco? taka krasna kapitola a Lucius sa tam musi napchat, toto sa robi? Teraz budem celu noc vymyslat rozne scenare, ako to asi moze dopadnut. Dufam, ze sa Lucius umudry az teraz a nie az niekedy neskor, alebo popripade nikdy. poslednych 8 riadkov ma tak vykolajilo, ze neviem, ci si mam zacat trhat vlasy, alebo obhryzat nechty, alebo zuzlat roh obliecky, alebo co robit. ale skvele si to stihla, gratulujem a dakujem. inak ak by si chcela zaplnit par cvokhausov, staci nepridat dalsiu kapitolu dlhsi cas a vysledok mas zaruceny.
Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Jimmi - 28.10. 2010
Toto je ešte len malina oproti tomu čo nás ešte čaká. To by som vám neurobila. Ale som rada, že som zvládla Hada a až tak sme sa s týmto nezdržali.  A predpokladám, že ďalšia bude zajtra, Doda je expres beta. Díky moc.

Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Zuzana - 28.10. 2010
Nádherné vianoce. Keď ju Draco zobral von a prišli k tej chate to bolo také nádherné... Úplne som cítila to jej dojatie a bolo mi ľúto budúcnosti. Ich spoločné (ne)milovanie sa bolo úchvatné. Páčilo sa mi, že Hermiona nie je vyplašená, pretože keď miluje tak ako miluje v tomto príbehu, je jasné, že si uvedomuje, že k sebe patria. A Draco milo prekvapil - opäť. je dokonalý. Rozhovor s Nessou a darčeky... všetko bolo krásne, ale keď niekto zazvonil, bolo mi jasné čo sa stalo, veď si to v minulom komente naznačila, z Manoru sa dá premiestňovať. Do kelu. Všetko fajn, ale takto to ukončiť??? To ma zabije. Keď nebude pokračovanie zajtra  do druhej poobede, tak budem môcť čítať až v pondelok večer. Och to bude ťažký výkend Ďakujem za krásnu kapitolu a dokonalý preklad.
Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Jimmi - 28.10. 2010
Tvojmu komentáru som neodolala. Som trošku zmätená. Takže - v tom prvom príbehu Draco spomínal, že sa dá premiestňovať v Manore, z kuchyne prešli do temnice za Potterom a odtiaľ sa premiestnili do Mušľovej chalúpky. Takže sa možno dá odmiestniť von len z podzemia. Lenže Lucius sa nepremiestnil k Nesse, ale zazvonil, musí mať na dome ochranné kúzla. Toto je podľa mňa dôležité. Draco s Hermionou sa ešte nevedia premiestňovať.  Už by som chcela, aby bola vonku 19, pretože toho premiestňovania tam bolo viac. Díky moc. Snáď to Doda stihne, tvoj komentár by som si nechcela nechať ujsť.
Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Zuzana - 29.10. 2010
Je to trošku popletené, musela som si prečítať tú záchranu z prvého príbehu ešte raz, fakt Draco tam spomenul, že na Manore majú ochrany a premiestňovať sa dá len v dome. Samozrejme z väzenia nie. Potom tam použil Alohomoru, no dobre možno to stačilo, veď väzni prútiky nemajú a neverbálne nečarujú. A potom prišiel Lucius a oni sa postupne premiestnili do mušľovej chalúpky. Len Hermiona sa premiestnila s Dracom (to bolo strašne krásne gesto, ona ho zachránila pred Luciusom, ale Lucius vlastne vtedy už súhlasil, že Draco utečie a dal tichý súhlas aj na záchranu Hermiony keď Bele neprezradil jej naozajstnú identitu) zaujímavé Teším sa na tú ďalšiu kapitolu, žeby v Luciusovi zostalo niečo z toho minulého Luciusa vlastne budúceho? No ja musím končiť už to motám. Počkám si na pokračovanie :D Perfektný príbeh.

Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Cathrin - 28.10. 2010
Wow tak to zkončilo opravdu nanejvýš napínavě!:) Nemůžu se dočkat pokračování...:))
Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Jimmi - 29.10. 2010
A ja na vaše reakcie naň. Díky.

Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Cathrin - 28.10. 2010
Wow tak to zkončilo opravdu nanejvýš napínavě!:) Nemůžu se dočkat pokračování...:))
Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Jimmi - 29.10. 2010
A ja na vaše reakcie naň. Díky.

Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Svetluska - 28.10. 2010
Taková krásná, ze začátku lehce melancholická kapitolka a na konci Lucius . No to je děs. Mám úplnou hrůzu z toho, co se stane. Navíc podezírám Nessu, že ví o nečem, o čem Draco a Hermiona nemají ani potuchy. Nechci vás nijak honit, dámy, ale doufám, že další díl tu bude brzy. A za tenhle moc děkuji .
Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Jimmi - 29.10. 2010
To s tou Nessou sa nezdá ani mne, ale neviem, fakt neviem, možno sa to ešte vysvetlí. No, keď hore v SB zbadáš, že mi Doda poslala email, tak je to maximálne záležitosť 24 hodín, väčšinou toho istého večera. Takže ani ja neviem. Díky za komentár

Re: Kapitola 18: Vianoce Od: denice - 28.10. 2010
Draco je okouzlující příklad toho, jak lidi dokáže změnit láska, jeho pozornost k Hermioně mi vyráží dech. Zdálo se mi, jako by kapitolou prolínal náznak znepokojení, blížícího se zla - a ejhle, Lucius za dveřmi. Kdopak se mu asi zmínil? Skvělá kapitola jako vždycky - moc děkuji. A toto je chybka nebo moje neporozumění? (Zachytila jsem to při druhém čtení.)  Draco priložil pery okolo ružovej bradavky a začul ju veľmi nežne sať.
Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Jimmi - 28.10. 2010
Páni, podarený preklep, díky.

Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Kaitlin - 28.10. 2010
Úžasná kapitola. od začátku až do konce. I když ten Lucius byl teda šok :-D docela se bojím toho, co přijde dál. Ale určitě to bude zajímavý, těším se na to :-D takže díky za úžasnou kapitolu, krásný překlad a tak. :) Nádherně se to četlo.
Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Jimmi - 29.10. 2010
Aj ja ďakujem, potešilo.

Re: Kapitola 18: Vianoce Od: kometa - 28.10. 2010
Sledovat u Malfoyů na vánoce film? No to teda je překvápko   Moc se mi líbil rozhovor Nessy a Hermiony v kuchyni (a taky jsem při čtení dostala nehoráznou chuť na lívance!) A co ty Hermioniny vzpomínky na budoucnost? To je teda zajímavý! Chudáka Draca to pěkně zmátlo. Krásná kapitola, vskutku nádherné vánoce - Nessa je úžasná a Draco je miláček. Jen ten Lucius tam teď asi nadělá pořádnou paseku Jimmi, díky moc za fantastický překad, dneska jsem hodně unavená, tak byl jako sladká medicína. Asi půjdu brzo spát. Jsem zvědavá na zprávy od tebe - to už utekl měsíc?! Doda, tobě taky díky moc - dobrá beta je jako poklad
Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Jimmi - 29.10. 2010
Ten film ma tiež zaujal, ale pomyslela som si babička má rada muklovské veci, prečo nie? K tým spomienkam - ona ich počula, keď jej ich Draco2 rozprával. A teraz to videla, takže sa jej to spojilo a preto si to podľa mňa dokázala predstaviť. Mne sa občas po čase stáva, že neviem rozlíšiť, či sa mi niečo nesnívalo alebo to bola realita. Hlavne keď si predstavujem rozhovory a po čase fakt neviem určiť, či sa naozaj odohrali. Desivé, nepríjemné a veľmi nebezpečné. Ďakujem.
Re: Kapitola 18: Vianoce Od: kometa - 29.10. 2010
To mi povídej! Občas toužím po tom, aby se mi některé vzpomínky jen zdály a naopak...

Re: Kapitola 18: Vianoce Od: 3lucky - 28.10. 2010
Tak to je síla.. Lucius... Další kapitola asi bude trochu víc akční, že? Doufám, že to všichni tři přežijí ve zdraví... Jinak to bylo moc krásné a romantické... ´Při čtení jsem přestala vnímat okolní svět... Bylo to nádherné...   Dík moc   Jdu si lehnout, tak počítám že dnešní sny budou nádherné... :D
Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Jimmi - 29.10. 2010
Vôbec nebude akčná... Z čoho máš ten dojem? :D Ďakujem za komentár a teším sa na ďalší k nasledujúcej kapitole.
Re: Kapitola 18: Vianoce Od: 3lucky - 29.10. 2010
No myslím že se tam něco stane, hlavně kvůli tomu, že se tam objevil Lucius.  Jestli je stejný jako ve vetšině příběhů, tak se bude snažit Hermioně ublížit a předpokládám, že Draco ho nenechá..... Takže buď bude bitka, nebo budou utíkat... Ale jestli se pletu a z Luciuse se vyklube skvělý milující budoucí tchán, budu jenom ráda

Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Monie - 28.10. 2010
Jimmi ty vrahu, takto to utnout! Já mám infarktový stav. Celá kapitolka byla užasná, atmosféra Vánoc z ní uplně sálala a ta pasáž u té chaty byla opravdu magická. Děkuji za překlad a netrpělivě budu čekat na další krásný kousek z Vaší práce dámy. 
Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Jimmi - 29.10. 2010
Ja? Predsa autorka, nie?  A budeme sa snažiť. Díky moc.

Re: Kapitola 18: Vianoce Od: doda357 - 28.10. 2010
To prebudenie vedľa Draca musí byť úžasné. Nessin a Hermionin rozhovor v kuchyni bol vážne dojímavý. To s tou chatou asi nebola náhoda, či ? Inak nemôžem si pomôcť, ale stále mám pocit, že Draco 2 o tom už vedel vtedy, keď sa vo vlaku lúčil s Hermionou.... Po tom, čo Nessa odišla do postele a vlastne aj Draco s Hermionou, tak to bolo vážne uchvacujúce Aký bol ohľaduplný, tak do toho by sa každá zamilovala Všimla si si, že Draco dal Hermione zlatý darček a ona jemu strieborný? Presne ako farby ich fakúlt Dúfam, že s Luciusom to nebude nejaké veľmi, veľmi hrozné... Naozaj si to nezaslúžia... Úžasné, perfektné, dojímavé, romantické, proste super. Včera som mala akúsi divnú náladu, tak som si aj trochu poplakala, ale dnes už to šlo aj bez sĺz.  Ďakujem, teším sa na ďalšiu.
Re: Kapitola 18: Vianoce Od: doda357 - 28.10. 2010
Máme tu maličkú chybu: Bola to tá (z) kozubovej rímsy.
Re: Kapitola 18: Vianoce Od: Jimmi - 28.10. 2010
Opravené, a máš maila :D Dvadsať prečítaní a len tvoj komentár, pekné. Ale aspoň zaň ďakujem.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )19.11. 2010Pdf na stiahnutie
velvet86: ( Jimmi )15.11. 2010Kapitola 32: Stratení a nájdení
velvet86: ( Jimmi )15.11. 2010Kapitola 31: Sedem viteálov - časť druhá
velvet86: ( Jimmi )12.11. 2010Kapitola 30: Sedem viteálov - časť prvá
velvet86: ( Jimmi )11.11. 2010Kapitola 29: Šou začína
velvet86: ( Jimmi )09.11. 2010Kapitola 28: Odpočítavanie
velvet86: ( Jimmi )08.11. 2010Kapitola 27: Bezvýhradne
velvet86: ( Jimmi )07.11. 2010Kapitola 26: Keď vôbec nič nevravíš
velvet86: ( Jimmi )06.11. 2010Kapitola 25: Opätovné stretnutie
velvet86: ( Jimmi )05.11. 2010Kapitola 24: Zrada
velvet86: ( Jimmi )04.11. 2010Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh
velvet86: ( Jimmi )03.11. 2010Kapitola 22: Zasnúbenie
velvet86: ( Jimmi )02.11. 2010Kapitola 21: Brloh
velvet86: ( Jimmi )01.11. 2010Kapitola 20: Viera
velvet86: ( Jimmi )31.10. 2010Kapitola 19: Malfoy Manor
velvet86: ( Jimmi )30.10. 2010Kapitola 18: Vianoce
velvet86: ( Jimmi )29.10. 2010Kapitola 17: Priznanie
velvet86: ( Jimmi )28.10. 2010Kapitola 16: Blízkosť
velvet86: ( Jimmi )27.10. 2010Kapitola 15: Konfrontácia
velvet86: ( Jimmi )26.10. 2010Kapitola 14: Prezradenie
velvet86: ( Jimmi )25.10. 2010Kapitola 13: Obeť
velvet86: ( Jimmi )24.10. 2010Kapitola 12: Čo keď
velvet86: ( Jimmi )23.10. 2010Kapitola 11: Priatelia a milenci
velvet86: ( Jimmi )22.10. 2010Kapitola 10: Oddanosť
velvet86: ( Jimmi )21.10. 2010Kapitola 9: Zbohom
velvet86: ( Jimmi )20.10. 2010Kapitola 8: Neúplnosť
velvet86: ( Jimmi )19.10. 2010Kapitola 7: Príťažlivosť
velvet86: ( Jimmi )18.10. 2010Kapitola 6: Halloween
velvet86: ( Jimmi )17.10. 2010Kapitola 5: Starosti srdca
velvet86: ( Jimmi )16.10. 2010kapitola 4: Spoznávania
velvet86: ( Jimmi )15.10. 2010Kapitola 3: Nesplniteľná misia
velvet86: ( Jimmi )14.10. 2010Kapitola 2: Cudzinci
velvet86: ( Jimmi )13.10. 2010Kapitola 1: Život a smrť
velvet86: ( Jimmi )12.10. 2010Úvod k poviedke