Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Skok v čase

Kapitola 11: Priatelia a milenci

Skok v čase
Vložené: Jimmi - 23.10. 2010 Téma: Skok v čase
Jimmi nám napísal:

Leap in time

11. kapitola –
Priatelia a milenci

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4819482/11/Leap_in_Time

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

 Ak viete, čo sa stane, dokážete zmeniť budúcnosť? Draco to chce skúsiť. Stratil všetko a zložil sľub. Bude ho schopný dodržať?

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní velvet86, ktorá napísala túto fanfiction.


Vážení, sme v tretine, už nemám  nič v zálohe a dnes pochybujem, že sa ešte dostanem k počítaču. Prajem príjemné čítanie a za ten koniec fakt nemôžem. Musíme si počkať :D

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 11: Priatelia a milenci

Hermiona pri návrate do spoločenskej miestnosti premýšľala o tom, čo sa stalo. Ako by toto všetko mala svojím priateľom vysvetliť? Zahryzla si do pery a vzdychla si. Keď konečne vošla, ocitla sa rovno pred Harrym a Ronom, ktorí boli očividne na ceste von. Obaja sebou trhli a s úľavou na ňu pozreli.

"Do pekla, Miona, práve sme ťa chceli ísť hľadať!" povedal znepokojený Ron a dôkladne si ju prezeral.

"Čo chcel Malfoy? Ginny nám povedala, čo sa stalo," vysvetľoval Harry a Hermiona sa pozrela na červenovlásku v pozadí, ktorá sa na ňu s úľavou usmiala.

"Pohádali sme sa," krátko vyhlásila a obaja chlapci nadvihli obočie.

Táto informácia im určite nestačila.

Vzdychla si, posadila sa do kresla a zhlboka sa nadýchla. Ešte neboli pripravení počuť pravdu. A ona nebola pripravená povedať im ju.

"Na Elixíroch sme sa pohádali. Tie isté hlúpe urážky ako vždy. Nuž, ja som bola dosť hlúpa, aby som mu povedala, že na každý jeho krok budeme dávať pozor a budeme pripravení zasiahnuť, keby sa choval divne. To ho poriadne naštvalo. Samozrejme, v triede nemohol urobiť nič, ale keď sme ho stretli s Pansy, konečne mal šancu vyhrážať sa mi. Neublížil mi, takže sa nebojte, som v poriadku. Len ma varoval, to je všetko."

Ron s Harrym zaťali päste a Hermiona vážne dúfala, že Malfoya pri najbližšej príležitosti nezmlátia.

"Dobre si urobila, že si mu to povedala. Bude teraz opatrnejší, ale na tom nezáleží. Ale už ťa viacej nenecháme samu. Tentoraz ti neublížil, ale kto vie, čo ho ešte môže napadnúť," zúrivo prehovoril Harry.

Hermiona sa nahnevane postavila a obaja chlapci sa na ňu prekvapene pozreli, kým Ginny prižmúrila oči.

"Prestaňte sa správať, ako keby som bola úplne bezmocná! Dokážem sa veľmi dobre ubrániť aj sama, takže prestaňte byť tak prehnane ochranárski. Kedykoľvek dokážem Malfoya zvládnuť, možno lepšie než vy dvaja dohromady."

Ginny sa zasmiala.

"V tomto má určite pravdu."

Harry sa zamračil a Ron našpúlil pery.

"Len si robíme starosti, Miona, to je všetko," prehovoril potichu a ona sa trpko usmiala.

"Viem. Ale nerobte chybu tým, že ma podceňujete."

Harry sa zazubil a Ron sa usmial. Ginny sa zachichotala a všetci štyria sa posadili a začali sa rozprávať.

Hermionine myšlienky odvialo bokom. Ron sedel vedľa nej a držal ju za ruku. Nemala to srdce rozísť sa s ním práve teraz. Vedela, že je to zbabelé a podlé, ale jednoducho to nedokázala. Dokonca nechcela ani myslieť na toho blonďavého slizolinčana, ktorý bude rozhodne načisto šialený, keď to zajtra zistí. Hermiona si zahryzla do pery. Prečo bolo všetko také komplikované?

Harry s Ronom šli konečne do postele, ale Ginny sa nezdala byť unavená. Maznala sa s Krivolabom a pozerala do praskajúceho ohňa.

"Čo sa tam naozaj stalo, Miona?" zrazu sa spýtala a Hermiona stuhla. Takže nedokázala oklamať všetkých.

"Čo tým myslíš?"

Ginny si odfrkla.

"Nehraj hlúpu. Nesedí ti to. Ron s Harrym sú zjavne slepí, ale ja veľmi jasne vidím, že si očividne klamala."

Hermiona sa začervenala.

"Dobre, možno som im nepovedala všetko, ale videla si, ako prehnane reagovali. Nie som dieťa, ktoré potrebuje byť ochraňované, Gin. Rozumieš tomu, však?"

Červenovláska prikývla.

"Isteže rozumiem. Viem, aké to je. Mám koniec koncov šesť bratov." Ginny prevrátila očami.

Hermiona sa zachichotala.

"Ale mne to môžeš povedať, však?" spýtala sa Ginny s úsmevom.

Hermiona sa rozhodla poslúchnuť Malfoyovu radu: ak chceš byť autentická, musíš byť tak blízko k pravde ako sa len dá.

"Pobozkal ma," nakoniec povedala a čakala na Ginninu reakciu. Červenovláska si vzdychla.

"Viem. Je to také viditeľné ako nos medzi tvojimi očami. Harry s Ronom nie sú dosť dôvtipní, aby si všimli takéto veci, ale ja som."

Hermiona pozerala ako teľa na nové vráta. Z jej zrejmého prekvapenia sa Ginny rozchichotala.

"Myslela si, že som si to nevšimla? Miona, keď ťa odviedol preč, bola som si istá, že ťa znásilní! Máš vôbec najmenšiu predstavu, ako ti hľadel do tváre?"

Hermiona nemohla urobiť viac, než konečne zatvoriť ústa a začervenať sa.

"Neublížil mi," zaškripela.

Ginny nadvihla obočie.

"Potom čo urobil?"

Hermiona sa zhlboka nadýchla. Bolo to ťažšie než si predstavovala.

"Vtiahol ma do nejakej komnaty a poriadne hlasno sme sa hádali. Povedala som dosť hrubé veci a potom ma náhle pobozkal. Nemohla som to povedať Ronovi a Harrymu. Prosím, nechaj si to pre seba."

Červenovláska sa zamračila a pozorne ju sledovala.

"Malfoy. Nedokážem si predstaviť, že ťa naozaj pobozkal. Aké to bolo?"

Hermiona sa začervenala a šokovane pozrela na svoju priateľku.

Ginny prevrátila očami a našpúlila pery.

"Čo je? Je to ten najväčší kretén na svete a ja na ňom všetko neznášam, ale je sexy, nemyslíš? Počula som o tom rozprávať množstvo dievčat, hoci by nikdy nepriznali, že ho považujú za atraktívneho."

Hermiona bola ohromená a nevedela, čo povedať.

"No tak, Miona, umieram od zvedavosti!"

Hermiona prehltla a odkašľala si. Mala by pokračovať v klamstve? Ginny nebola zrejme taká tvrdohlavá ako Ron a Harry. Dokázala by porozumieť?

"Gin, to nebol náš prvý bozk."

Ginnin úsmev zmizol a jej oči sa roztvorili prekvapením. Hermiona sa zhlboka nadýchla.

"Už ste sa pobozkali predtým?"

Hermiona prikývla a Ginny neveriacky krútila hlavou.

"Keď si sa ma predtým pýtala všetky tie otázky, v skutočnosti si hovorila o ňom, že?" vyhlásila ohromene červenovláska a Hermiona znova prikývla.

Ginny si zjavne spomenula na svoje odpovede a zamračila sa.

"Ale je to Malfoy. Chcem povedať, je to Malfoy. Miona, nepovedz mi, že toho chalana miluješ."

"Nemôžeš si vybrať, do koho sa zamiluješ, je tak Gin?" smutne zašepkala.

Ginny odfrkla.

"Myslím, že nie. Miona, máš najmenšiu predstavu, aké dôsledky to môže mať?"

Hermiona prikývla, slza jej stiekla po líci.

Ginny znova pokrútila hlavou.

"Ron zomrie. Skôr Malfoya zabije, než sa s tým zmieri," vyhlásila šokovane.

Hermiona zavzlykala.

"Ja viem. Snažila som sa to ukončiť, Gin. Prosím, ver mi. Rozišla som sa s ním a chcela som byť s Ronom. Chcela som na neho zabudnúť a urobiť to, čo odo mňa každý očakáva. Snažila som sa, ale nemohla som. Nie som bez neho úplná, Gin. Cítim sa prázdna, keď nie som s ním. Sú okamihy, keď ho chcem vážne zabiť. Keď ho napríklad vidím s Parkinsonovou. Ale nemôžem. Na všetko zabudnem, keď sa ma dotkne. Je mi to tak ľúto."

Ginny si prehrabla prstami svoje dlhé vlasy a zahryzla si do pery.

"Využila si Rona."

Hermiona ospravedlňujúco prikývla.

Ginny sa postavila a začala sa prechádzať, snažiac sa urovnať si myšlienky.

"Po celý čas som ti vravela, aká ohromujúca láska je. Čo cítim k Harrymu. Že by som sa kvôli nemu vzdala svojho života a že by mi bolo jedno, či je ten zlý. Naozaj ti teraz nemôžem vyčítať, že si sa zamilovala do neho. Príliš často som ti povedala, že láska sa proste prihodí. Ale neodpustím ti, že si do tohto zaplietla Rona. Miona, je to môj brat a miluje ťa. Keď to zistí, určite vyletí z kože."

Hermiona zavzlykala a vzhliadla ku svojej priateľke. Ginny si vzdychla a zatvorila oči.

"Miona, a čo jeho city?"

Hermiona prehltla.

"Miluje ma."

Ginny sa zamračila.

"A si si tým istá? Miona, je to Malfoy. Na vlastné oči som videla, že ťa evidentne chce. Jeho pohľad stačil na to, aby som sa skoro ja začervenala. Ale naozaj ťa miluje?"

Hermiona sa uprene pozrela na Ginny a červenovláska si zasvätene vzdychla.

"Nenávidíš ma?" po chvíľke ticha sa spýtala Hermiona.

Ginny si odfrkla.

"Hnevám sa na teba, ale necítim k tebe nenávisť. Ako by som mohla? Sme priateľky, nie? Fakt je, že ja som tiež nemohla Ronovi povedať o mne a Harrym. Nikto z nás dvoch mu nechce ublížiť. Ale tipujem, že bude šťastnejší, keď sa dopočuje moje novinky než tvoje. Musíš mu to povedať, Miona."

Hermiona pokrútila hlavou.

"Rozídem sa s ním, Gin, sľubujem, ale nemôžem mu povedať o Malfoyovi. Jeden druhého zabijú."

Ginny našpúlila pery.

"Fajn, nemám Malfoya rada, ale je viac menej zručný so svojím prútikom. Aby som pravdu povedala, nechcem, aby sa oni dvaja stretli."

Hermione sa uľavilo. Stále plakala, ale Ginny sa konečne znova posadila a chytila ju za ruku.

"Dobre, Grangerová a teraz od začiatku. Chcem vedieť všetko."

Po prvý raz za celý mesiac mohla Hermiona hovoriť o všetkom, čo sa stalo. Nepovedala Ginny o budúcom Malfoyovi, ale povedala jej všetko o tom súčasnom. Červenovláska bola samozrejme fascinovaná a pozorne počúvala.

"Spala si s ním?" spýtala sa Ginny náhle a Hermiona sa začervenala.

"Nie," priškrtene odvetila.

Ginny prikývla.

"Dobre. Neviem, či by toto bol Ron schopný zniesť. A nebolo by správne urobiť to skôr, než sa s ním rozídeš."

Hermiona pokrútila hlavou.

"Gin, nezamýšľam..." začala, ale Ginny sa postavila a odfrkla.

"Ste teraz pár, správne? Mám na mysli, že to nikto okrem mňa nevie, ale ste spolu. Myslíš, že bozkávanie bude stačiť naveky?"

Hermiona pocítila chvenie vo svojom tele a Ginny sa zasmiala.

"Nepovedz mi, že si na to nikdy nemyslela."

"Nuž, nie celkom."

"Môžeš o tom premýšľať práve teraz. Ale najprv sa musíš zajtra porozprávať s Ronom. Ujasnite si veci medzi vami dvoma. Nechcem, aby sa mu ublížilo, ale bude najlepšie, keď na teba zabudne. Zaslúži si šancu, aby našiel dievča, ktoré ho bude úprimne milovať."

"Gin, ja ho vážne mám rada. Len nie tým druhom lásky."

Ginny chápajúco prikývla a trpko sa usmiala.

"Dobrú noc, Miona."

Hermiona sa postavila a červenovlásku objala.

"Vďaka."

"Je to v poriadku Povedala som ti, že si nie som istá, či budeš s Ronom šťastná. Keď som ťa predtým videla s Malfoyom, mala som čudný pocit, že toto je v skutočnosti ten protihráč, ktorého potrebuješ. Napriek tomu si nie som istá, či budeš stále šťastná. Nie je to Ron, vieš? Nie je taký láskavý a chápajúci. Budeš to mať ťažké, ale ak si myslíš, že za to stojí, potom dúfam, že to dobre dopadne, Miona."

Hermiona šla do spálne, ale dlhý čas nedokázala zaspať. Ginny bola vážne milá a Hermiona mala pocit, že si v skutočnosti jej porozumenie nezaslúži.

ooOoo

Ráno na druhý deň bolo chladné a nepríjemné a Hermione sa vážne nechcelo vstať z postele. Vedela, že je konečne na čase dať veci do poriadku, ale nevedela, kde začať.

Zišla do spoločenskej miestnosti a ocitla sa tvárou v tvár Ronovi, ktorý stál sám uprostred miestnosti a s úsmevom na ňu čakal.

"Bré ráno. Ginny s Harrym už odišli a povedali mi, že by som ťa mal počkať sám."

Hermiona prehltla. Vedela veľmi dobre, prečo toto Ginny zariadila a že by jej mala byť v skutočnosti vďačná.

"Bré ráno, Ron. Musím sa s tebou porozprávať."

Ron zamračene prikývol.

"Prečo tak vážne, Miona?"

Hermiona sa zhlboka nadýchla.

"Ron, naozaj neviem, ako to urobiť, tak to len proste poviem. Myslím, že bude najlepšie, ak sa rozídeme."

Úsmev na jeho tvári zmizol a medzi nimi nastalo dlhé mlčanie. Hermiona nevedela, čo čakať, ale keď videla tú bolesť v jeho hnedých očiach, zrazu sa tiež cítila ublížená.

"Je mi to ľúto..." začala, ale prerušil ju.

"Neospravedlňuj sa! Nehovor, že je ti to ľúto. Len mi povedz, prečo?" zachrípnuto sa spýtal.

Hermiona si zahryzla do pery.

"Mám ťa rada. Si jeden z mojich najlepších priateľov. Ale to je jediné, čo cítim, Ron. Mám ťa rada, ale mám ťa rada ako priateľa. Nechcela som ti ublížiť. Naozaj som s tebou chcela byť, ale nie je nám predurčené byť spolu. Sme na tom lepšie ako priatelia, Ron."

Ron prehltol a zaťal päste. Zazrel na ňu a Hermiona znova cítila, ako sa jej oči zaplavujú slzami. Prečo večne nemohla prestať plakať?

"Je to tvoje posledné slovo?" nakoniec sa napäto spýtal.

Hermiona prikývla a on zalapal po dychu.

"Neviem, či to zvládnem. Myslím byť priateľmi a nič viacej."

Hermiona urobila krok smerom k nemu a načiahla ruku, ale on ju odstrčil. Bez akéhokoľvek výrazu sa na ňu pozrel, otočil sa a bez jediného slova opustil miestnosť.

Hermiona sa zlomila. Padla na kolená a rozplakala sa. Nikdy mu nechcela zlomiť srdce. Nemala v úmysle takto sa k nemu správať.

Hermiona vynechala raňajky, ale rozhodla sa, že by nebolo dobrým nápadom nezúčastniť sa vyučovania. Išla na Transfiguráciu a zbadala Rona sedieť vedľa Seamusa s Deanom, kým Harry sedel vzadu sám. Posadila sa vedľa neho. Tiež sa tváril nešťastne a Hermiona sa cítila vážne vinne. Dvere za ňou sa otvorili a vošiel Malfoy. Jeden pohľad mu stačil na to, aby celú situáciu pochopil. Hermiona bola vďačná, že sa neuškrnul. Uprel na ňu svoj pohľad a ona mala pocit, ako keby sa ju pokúšal utešiť. Neposadil sa vedľa Pansy, ale vedľa Zabiniho.

Hodina bola náročná ako vždy a Hermiona toho veľa k Harrymu nenahovorila. Aj tak zjavne vedel, čo sa stalo. Len si mlčky robili svoju prácu a Hermiona sa cítila horšie než kedy predtým.

"Prečo, Miona?" zrazu sa spýtal a pozrel sa na ňu tými svojimi jasno zelenými očami.

Hermiona znova zavzlykala.

"Nemilujem ho tak, ako ty miluješ Ginny. Je mi to ľúto."

Harry jej stisol ruku, ale stále sa tváril smutne.

"Nie je treba sa ospravedlňovať."

"Myslíš, že mi niekedy odpustí?" neistá zašepkala.

Harry presvedčene prikývol.

"Iste. Len mu daj čas."

Prehltla a pokračovali v práci. Bol to veľmi dlhý deň.

Posledné dve hodiny bola História mágie a Hermiona bola rada, že sa mohla rozptýliť novým problémom. Stále nevedela, ako sa mu podarilo to miesto získať. A naozaj chcela zistiť, či je dobrým učiteľom.

Hermiona sa rozhodla, že nechá Harryho sedieť s Ronom a posadila sa vedľa Parvati, ktorá sa na ňu zvedavo pozrela.

"Hej, Miona, čo sa deje medzi tebou a Ronom?"

Hermiona vedela, že Parvati nebude schopná držať jazyk za zubami, keby jej povedala pravdu, tak sa rozhodla len pokrčiť plecami.

"Nič."

Parvati sa mračila, ale jej výraz sa rozjasnil, keď do miestnosti vstúpil pán Hawthorn. Hermiona musela priznať, že bol skutočne oslnivým profesorom. Niet divu, že o ňom dievčatá po celý čas hovorili. Vlasy mal hnedé, oči modré, ale rovnako pôsobivé, bol vysoký a štíhly a mal dokonalý úsmev. A zjavne bol vo vyučovaní naozaj dobrý. Hermiona nikdy na Histórii mágii nevidela triedu tak pozornú. Podarilo sa mu vyučovať históriu, ako keby to bola tá najzaujímavejšia vec na svete.

Úsmev tu, žart tam a študenti sa mu rozplývali v rukách. Hermiona na každú otázku odpovedala správne a získala zopár bodov pre Chrabromil. Malfoy nového učiteľa len zamračene sledoval, ako keby nemohol presne povedať, čo presne sa mu zdá čudné. Hermiona to samozrejme vedela, ale nemohla mu to povedať. Keď hodina konečne skončila, dala si načas, kým si pobalila knihy do tašky a čakala, kým všetci odídu. Nakoniec boli sami.

"Čo tu do pekla robíš?" zasyčala a on nadvihol obočie.

"Učím."

Hermiona si odfrkla.

"To s tým obočím nerob, inak ťa každý okamžite spozná."

Zachichotal sa.

"Stále nemôžem pochopiť, ako tak ľahko dokážeš prekuknúť moje maskovanie."

"Nie je to také ťažké. Vycítim tvoju prítomnosť, nie tvoj vzhľad."

Prižmúril oči.

"A to prečo?"

Odfrkla si.

"Nesnaž sa ma obalamutiť, vieš presne prečo."

Usmial sa.

"Rád by som aj tak tvoju teóriu počul."

Založila si ruky na hrudi.

"Je to kvôli tomu, že ťa milujem," nakoniec povedala a jeho oči na chvíľu zažiarili.

"Takže to je tým dôvodom."

Začervenala sa.

"Musíme sa porozprávať."

Usmial sa.

"Počkám na teba v skleníku."

Hermiona prikývla a odišla. Mohla cítiť na chrbte jeho pohľad.

ooOoo

Keď odišla z učebne, už ho videla čakať. Srdce sa jej rozbúšilo a šla rovno k nemu.

"Čo ti to tak dlho trvalo?" nedôverčivo sa spýtal.

Hermiona sa zasmiala.

"Bojíš sa, že by som flirtovala s novým učiteľom?"

Malfoy sa uškrnul.

"Flirtovala si?"

Zachichotala sa.

"Nie. Jeden Malfoy je viac než dosť."

Nadvihol spýtavo obočie, ale ona sa len usmiala.

"Poďme sa poprechádzať," nakoniec požiadal a Hermiona prikývla.

Stretli sa pri jazere a nejaký čas strávili mlčky.

"Si okej?" nakoniec sa spýtal a ona mohla v jeho očiach vidieť, že sa naozaj stará.

Neúprimne sa usmiala.

"Nie celkom."

Prikývol, prešiel za ňu a objal ju rukami okolo pása. Oprel si bradu o jej vlasy a ona vycítila vrelosť jeho tela, ktorá ju utešovala viac, než ju mohli utešiť jeho slová.

Hermiona ho chytila za ruku a pozrela sa na oblohu.

"Ľutuješ to?" spýtal sa tým zamatovým hlasom, ktorý tak veľmi milovala.

"Nie."

Dokázala vycítiť jeho úsmev.

"Potom je to fajn."

"Draco?" prehovorila placho a vychutnávala si ten dôverný pocit zo zašepkania jeho mena.

Znova sa usmial.

"Áno?"

"Len som chcela vedieť, aké je to osloviť ťa tak."

Zachichotal sa.

"A aké to bolo?"

Usmiala sa.

"Bolo to správne."

Objal ju tuhšie a obaja si tento okamih v tichu vychutnávali. Hermiona zatvorila oči a oprela si hlavu o jeho plece. Mohla ľahko svojimi perami dočiahnuť na jeho krk a tak ho nežne pobozkala. Zachvel sa a ona sa zachichotala.

Jeho náruč bola vrelá a bezpečná a Hermiona nechcela, aby ju niekedy pustil. Keď bol takto blízko, vedela bez akýchkoľvek pochybností, prečo bola pripravená vzdať sa všetkého, čo bolo pre ňu niekedy dôležité.

Prerušil jej myšlienky slabým bozkom na vlasy. Otočila sa tvárou k nemu a ich pery sa stretli. Hermiona cítila, ako sa jej v celom tele šíri oheň. Pobozkať ho bol stále ten istý, dych berúci pocit. Skončí to niekedy? Tá túžba byť v jeho blízkosti? To prianie cítiť ho? Spomenula si na Ginnine slová a zastonala. Obrázky nahej pokožky a prepletených končatín prebleskli jej mysľou a Hermiona sa začervenala a o pár krokov ustúpila.

Zmätene sa na ňu pozrel a ona si zahryzla do pery.

"Vždy je to takéto? Myslím, keď si bozkával iné dievčatá, bolo to rovnaké?"

Draco sa uškrnul a pokrútil hlavou.

"Nikdy."

Zaplavila ju vlna šťastia a hodila sa mu znova do náručia. Nedokázal udržať rovnováhu a obaja spadli na studenú trávu. Rozosmiali sa a Hermiona ho znova pobozkala, už bola na tom príjemnom pocite závislá. Vnoril ruku do jej vlasov a ona sa zrazu ocitla pod ním. Strávili by celú noc vonku, keby nebol november a tak na to bola príliš zima.

Keď sa napriek jeho teplému telu začala triasť, konečne ju presvedčil, aby sa vrátili do hradu. Hermiona si zrazu spomenula, že už na ňu v skleníku čaká istý učiteľ a zaúpela. Draco sa na ňu zamračene pozrel, keď náhle zastavila.

"Musím sa spýtať Hagrida na niečo naozaj dôležité. Úplne som zabudla! Choď napred, ja prídem neskôr."

Draca to trochu zaskočilo, ale nezdržiaval ju. Hermiona mu venovala posledný vášnivý bozk, otočila sa a bežala späť do tmy.

ooOoo

Hermiona zadýchane otvorila dvere na skleníku a pozrela sa na tieň, ktorý sedel v temnote.

"Je mi to tak ľúto..." vyhlásila a on sa postavil so slabým úsmevom na tvári.

"Som rád, že si v poriadku. Pravdu povediac, mal som obavy."

Hermiona sa znova poriadne nadýchla a pokúšala sa upokojiť svoje srdce.

"Úplne som sa zabudla."

Nadvihol obočie a ona sa zachichotala.

"Povedala som ti, aby si s tým prestal. Je to pre teba také typické."

Pokrčil plecami.

"Pred tebou sa nemusím skrývať, nie?"

Pokrútila s úsmevom hlavou.

Pozorne si ju obzeral a na jeho perách sa zjavil malý úsmev.

"Buď si sa bila s trolom alebo si sa muchľovala na tráve," vyhlásil a Hermiona sa začervenala.

"Čuš, vôbec to nie je tvoja vec."

Znova nadvihol obočie a ona prevrátila oči.

"Okej, fajn, možno je to tvoja vec, pretože si to vlastne ty, vďaka komu takto vyzerám. Ale nie som tu kvôli tomu."

Spokojne sa usmieval od ucha k uchu a Hermiona sa pokúsila dať do poriadku.

"Mám zopár otázok," povedala vážne, ale on sa stále usmieval.

"Len sa pýtaj, pokúsim sa na všetky odpovedať úprimne."

Prikývla.

"Ako si sa stal učiteľom na Rokforte?"

Znova sa posadil.

"Aby som pravdu povedal, nevedel som, či dokážeš zvládnuť moje mladšie ja. Vedel som, že máš moc tak urobiť, ale nevedel som, že budeš naozaj pripravená spoznať ma lepšie. Napadlo mi, že by bolo užitočné, keby som bol nablízku, aby som na seba dozrel a podporil ťa. Ale ako by som sa mal dostať na Rokfort? Vieš veľmi dobre, že je to skoro nemožné. Tak ma napadlo, že by som ako učiteľ mohol mať úplnú voľnosť. Preto som požiadal o prácu a mal som šťastie."

Hermiona sa zamračila.

"Dumbledore nemal podozrenie?"

Zachichotal sa.

"Isteže mal. Preto som mu všetko povedal."

Hermionine oči sa roztvorili prekvapením.

"Toto som chcel urobiť iba s tvojou pomocou, ale uvedomil som si, že bude ľahšie hrať s otvorenými kartami než sa pokúšať oklamať Dumbledora. Môj príbeh ho veľmi zaujal a bol ochotný prijať ma ako učiteľa. Teraz budeme určite schopní zabrániť, aby k vojne došlo," s úsmevom vysvetľoval.

Hermiona sa ohromene posadila.

"Nemohol si to urobiť úplne od začiatku?" zamračene sa spýtala.

Pokrútil hlavou.

"Hermiona, nevedel som, čo by sa stalo s nami dvoma, keby som uspel a zabránil tejto vojne. Bál som sa, že by si si nikdy nepripustila svoje city ku mne, keby som zmenil budúcnosť. Bolo to sebecké, ale nechcel som mať budúcnosť bez teba. Takto by nebola úplná."

Zalapala po dychu a ohromene na neho pozerala.

"Čo presne sa medzi nami dvoma v budúcnosti stalo?" nakoniec sa spýtala a on sa trpko usmial.

"Dovoľ mi, aby som ti náš príbeh vyrozprával," povedal s jemným úsmevom a jeho oči žiarili v mesačnom svetle.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 02.12. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: kometa - 25.10. 2010
Jimmi, s velikým zpožděním plním daný slib, protože si zasloužíš každičkou pochvalu, kterou jsem schopná sesmolit - za výběr a překlad téhle povídky. Je návyková a bezvadná a zas a znova moc děkuju Ginny byla kouzelná. „Malfoy. Nedokážem si predstaviť, že ťa naozaj pobozkal. Aké to bolo? ….No tak, Miona, umieram od zvedavosti!" A Draco je k nakousnutí. "Bojíš sa, že by som flirtovala s novým učiteľom?"  "Flirtovala si?" "Nie. Jeden Malfoy je viac než dosť." Dobře, že Brumbál všechno ví, on by si to stejně určitě nějak domyslel, takhle je to lepší – víc hlav víc ví. A moc se mi líbí, jak Draco-Ryan vyučuje Dějiny a jak po něm holky blázní      
Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Neprihlásený - 07.09. 2013
Potrebujete rýchlo peniaze z spiritualista? alebo za bezkonkurenčné schopnosti? Itoto Ugu je muž pre vás. Ja sa presťahoval z jedného spiritualista inej hľadajú pomoc získať svoj ​​majetok späť, potom, čo som bol scammed mnohých podvodov hviezd, ale keď som našiel Itoto UGU bol môj príbeh sa zmenil na sláve a zázraky, zažil som od neho ďaleko presahuje moje očakávania a predstavy, teraz som hrdým majiteľom multi-miliárd dolárov spoločnosti a tiež som kontrolu nad svojím osudom, ja viem, čo pred tým, než sa stane, a ja som vždy vidieť, ako moja zajtra bude. Všetky z nich pochádza z pomôcť Itoto Ugu, nemôžem hovoriť tí všetky moje tajomstvo úspechu, pretože každý mocné úspechu v tomto svete, tam sú vždy tajomstvo za ním, a ak viete, táto tajomstvo, budete mať úspech vo vašom úsilí .. Ak chcete kontaktovať Itoto UGU, jednoducho nasledujte tento odkaz: http://itotougu.blogspot.sk alebo poslať e-mail itotougu@gmail.com

Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: doda357 - 21.10. 2010
Naozaj ti veľmi pekne ďakujem za prekrásnu kapitolu.... Takže: Všimla som si, že Hermiona sa už naučila veľmi dobre klamať. Od koho to asi má ? Ginny je až priveľmi všímavá. "Ale je to Malfoy. Chcem povedať, je to Malfoy. Miona, nepovedz mi, že toho chalana miluješ."  Ten ich rozhovor bol vážne zaujímavý. Aspoň, že to Hermiona nemusí všetko držať v sebe. Rona mi je ľúto, ale snáď si niekoho nájde... To, ako si Draco sadol vedľa Zabiniho a nie Pansy v triede po Hermioninom rozchode bolo veľmi milé...Dostala ma veta: " Nie. Jeden Malfoy je viac než dosť Takže Dumbledore všetko vie... zaujímavé   A z tohoto som nemohla: "Buď si sa bila s trolom alebo si sa muchľovala na tráve," vyhlásil a Hermiona sa začervenala. "Čuš, vôbec to nie je tvoja vec." Znova nadvihol obočie a ona prevrátila oči. "Okej, fajn, možno je to tvoja vec, pretože si to vlastne ty, vďaka komu takto vyzerám. Ale nie som tu kvôli tomu."   A tá scéna pri jazera, úžasné, prekrásne, romantické... Krása Inak Jimmi, to je mučenie, v tom najlepšom to skončilo a ty dáš menšiu prestávku Takže teším sa na ďalšiu kapitolu ako malá

Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: jerry - 21.10. 2010
paradna kapitolka. myslela som si ze ginny na dlho neoklame. to ako natahovala rona naozaj nebolo od nej pekne a myslim ze si nikto take nieco nezasluzi. zaujimave na tom bolo to ze prvy kto jej to povedal bol draco, ze je to od nej pokrytecke. no a mam aj tusaka koho boli tie oci v tme, ktore ich vypoculi. ginny je fajn a aj napriek tomu ze sa hnevala koli ronovi, nebola pokrytcom a stala si za svojimi slovami o laske aj napriek tomu ze sa jednalo o draca. toto je naozaj uzasna poviedka, vela hovori o laske o takej ulpnej, ake by malo byt zamilovanie a co od neho ocakavat. je romanticka a krasna a myslim ze citatelov  nuti rozmyslat o tom ako prezivali/prezivaju/mali by prezivat svoje zamilovanie - svoju dokonalu, oddanu a uplnu lasku. velka vdaka patri za vyber aj za preklad a samozrejme ze aj ja sa tesim na rozpravanie starsieho draca

Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Svetluska - 20.10. 2010
Skvostné, úžasné, prostě nádherné. Už se těším na Dracův příběh. Díky moc za tuhle krásnou povídku.
Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Jimmi - 20.10. 2010
Aj ja ďakujem. Som tak rada, že sa to páči.

Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: teriisek - 20.10. 2010
Nádherná kapitola, díky moc za ni... koukám, že se to zase rozjíždí, jsem zvědavá, jaký přesně bude jejich příběh a vůbec se moc těším na pokračování! Ještě jednou díky za skvělý překlad:)
Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Jimmi - 20.10. 2010
Zajtra o takomto čase, možno skôr, by tu mala byť ďalšia kapitola. Závisí od situácie doma, v práci... klasika. Už ju mám späť od bety, len si na ňu musím sadnúť. Ďakujem za pochvalu.

Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Tru - 20.10. 2010
Tak Ginny reagovala celkom dobre, Ron vyvádzal a myslím že ešte len asi bude ... ) Draco2 ako učiteľ:D všetky baby sú doňho zaľúbené a Herm žiarli šak nedivím sa jej:) Som zvedava či Draco1 zistí že jeho staršie ja je vlastne nový učiteľ Super diel, a ten koniec aaach:D:D:D najhoršie na tom že tu asi do piatka nebudem a budú absťáky  
Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Jimmi - 20.10. 2010
Vieš, že neviem, či sa to dozvie - nespomínam si. Dozvie sa veľa vecí, ale či zrovna toto. Uvidíme. A budeš mať toho aspoň naraz viac. Ďakujem za komentár. Počkaj, veď už je streda, tak to ti ujde len jeden deň a vraj absťák. Čo mám dnes hovoriť ja - šialený deň, v práci po mne chceli pracovať a vidieť výsledky mojej práce (ale som sa zapotila), doma dieťa s chrípkou, k tomu cvičenie pre vlastné zdravie - a vôbec som sa nedostala k prekladu! JA mám absťak! A strašný, ale už zaspávam nad NB, takže snáď zajtra.
Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Tru - 20.10. 2010
šak jasné ja to chápem:) snád sa ti to ustáli, bo taký kolotoč je dosť vyčerpávajúci ... Mno ten piatok je prebezny, myslim že to bude aj viac ... takže bez netu, a bez všetkeho ach:D mno dobre nejako to prežijem:)) a teším sa pak:) Mno a na to som teda riadne zvedavá či sa to Draco dozvie alebo nie:) a odlávam sa mrknúť na originál

Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: JSark - 20.10. 2010
Ach jo, máš ma na svedomí. Ozaj, prečo tam neboli vysvetlené tie oči, ktoré ich pozorovali na konci minulej kapitoly? Objasní sa to ešte? Preklad nádherný, ďakujem.
Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Jimmi - 20.10. 2010
Objasní, myslím, že o tri kapitoly, ďalšie dve sú príbeh Draca číslo 2. Díky.

Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: KittenLady - 20.10. 2010
Blesková rychlost přibývání, ani nestíhám číst  Ten konec mě strašně strašně moc napíná, budu nedočkavě vyhlížet další kapitolu 
Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Jimmi - 20.10. 2010
Ja kľudne spomalím... Aj tak asi budeme striedať s inou poviedkou, čo má kratšie kapitoly. Uvidíme. Ale ak sa zajtra neprihodí nič vážne (ako že mi nepôjde počítač ako včera a podobne), malo by niečo byť. Ďakujem za komentár.

Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Kaitlin - 20.10. 2010
Fajn, tak tahle kapitola končí totálně blbě...zrovna když se mám dozvědět to, co mě zajímá. Ale je pěkná a líbí se mi, jak se to vyvíjí. a popravdě - Rona mi ani není líto, stejně nepatří mezi moje oblíbené postavy :-D A Ginny je fakt dobrá, poznala to a navíc to vzala skvěle :) Jsem zvědavá, kdy to všechno praskne. Moc díky za super překlad. :)
Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Jimmi - 20.10. 2010
V 14. alebo 15. kapitole - ďalšie dve sú o Dracovi2. Díky za komentár. Snáď takéto prezradenie nevadí, aj tak je to len odhad. Ešte tak ďaleko nie som.
Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Kaitlin - 20.10. 2010
kdepak, nevadí. ne když je jasný, že se to stane. o to víc se na ty kapitoly budu těšit ;) a na kapitoly o Dracovi taky

Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Zuzana - 20.10. 2010
Ginny niečo tuší, je viac než vnímavá. Páči sa mi, že to ale nechá na Hermionu a zbytočne nevyzvedá. Je skvelá. A Hermiona sa jej konečne zdôverila. Chápem, že sa Gin za Rona hnevá aj mne vadí, že ho Herma klame. Nemám ho rada, ale vadí mi keď mu ubližuje. Je dobre, že sa Ginny do toho vložila a donútila Hermionu konať, asi by sa sama od seba odhodlávala ťažšie. Ron sa opäť zachoval ako blbec a to ešte netuší, prečo sa s ním rozchádza. Reakcia Draca bola perfektná. On je skrátka „skoro-dokonalý“ Draco2 oživil vyučovanie histórie no to pre takého krásneho chlapa nebolo ťažké, nad ním by kľudne mohli slintať aj chalani a nebolo by to divné.   ..."Len som chcela vedieť, aké je to osloviť ťa tak." to je milé. A znovu romantika a ja som si ju s nimi užívala. Zabudla na Draca2-jku Bila si sa s trollom...  Draco2 je strašne milý a vtipný. A povedal to Dumbledorovi. Myslím si, že tie svietiace oči bol on alebo aj nebol. A ja chcem počuť príbeh. Dnes nečakáme do pol noci? To mám ísť spať?  Nevadí tak sa teda vyspím a niečo pekné si vysnívam. Ďakujem za ďalší dokonale preložený kúsok príbehu.
Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Jimmi - 20.10. 2010
Dumbledore to nebol, bola to osoba ženského rodu. A v tomto príbehu už spomenutá bola. :D Díky moc. Dnes o polnoci vážne pochybujem, na zajtra by kapitola mohla byť - najneskôr v podvečer, okolo obeda. Už ju mám v pošte, ale na záverečnú kontrolu potrebujem čistú hlavu a kľud. Teraz mi to fakt nemyslí. Ďakujem za komentár.

Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: gama - 20.10. 2010
Miluju tuhle povídku, opravdu. Mám z ní hrozně dobrý pocit. Jen čím dál více začínám uvažovat, jestli člověk může být závislý na HP povídkách a přemýšlím Jimmi, jestli by tahle distribuce neměla být na předpis
Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Jimmi - 20.10. 2010
Neviem či na HP poviedkach, ale na pravidelnom prísune romantiky, ilúzie šťastia a happyendov v živote určite. Pomáha to prežiť šedivú realitu. Ale pravda je, že nebyť FF, ani nevieš, že je šedivá.  Ďakujem za komentár.

Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Hanna - 20.10. 2010
Mhhhh... zase je vsetko v poriadku. Viem, , niekomu sa to moze zdat nudne, ale mam rada happyendy, aj ked iba jednej tretiny. uz sa velmi tesim na "ich pribeh". Dakujem a gratulujem k prvej tretine. :)
Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Jimmi - 20.10. 2010
Nie je to čudné, ja napríklad nemám rada, keď vás musím nechať čakať po nejakom strašne napínavom konci, pretože to sama neznášam. Hovorí sa im cliffhanger a ja ich neznášam. Preto sa len výnimočne a najčastejšie omylom začítam to nedokončeného originálu. Chápem a budem sa snažiť nenapínať príliš. Ďakujem moc.

Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: 3lucky - 20.10. 2010
perfektní jako vždy... Jenom si myslím že není pěkné nás takhle napínat... hořím zvědavostí kdo je tam sledoval...  a těším se na jejich příběh.....  no nezbývá než čekat.  Díky za překlad...
Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Jimmi - 20.10. 2010
Už som prezradila nižšie - najbližšie dve kapitoly sa to nedozvieš, je to osoba ženského pohlavia a už bola spomenutá. (Phá, to by sedelo aj na tú Norissovú :D)

Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: denice - 20.10. 2010
Moc se mi líbí Ginny, je opravdu milá a taky bystrá. A Draco z budoucnosti je pěkně obmyslný!Rozdíl mezi oběma Malfoyi je v této kapitole zvlášť dobře patrný, oba jsou svým způsobem skvělí. Jen škoda, že autorka nepopsala scénu u Brumbála. Bezvadná kapitola, díky!
Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Jimmi - 20.10. 2010
Tak si ju predstav - to nie je také ťažké :D A po nej Brumbál robí dojem na Hermionu s veveričkou a vrabcom. A to už všetko vedel, potvora jedna. Ďakujem.

Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Jacomo - 20.10. 2010
Nejsem si úplně jistá, jestli dokážu stvořit smysluplný komentář k povídce. Přečetla jsem během 12 hodin 8 kapitol a mám z toho v hlavě trochu zamotáno. No, zkusím to trochu popořádku. Překlad je skvělý, u tebe to snad ani jinak nejde. Originál se čte příjemně, já už jsem na tu tvoji  slovenštinu tak navyklá, že do ní prostě plynně přejdu a čtu, myslím, cítím a následně často i hovorím poslovensky Ten příběh je úžasný. Vím, že sis stěžovala, že ze začátku je to samá romantika a žádná akce, ale já jsem nadšená. Nedokážu téměř vůbec popsat, jak se při čtení cítím. Ty Hermioniny pocity jsou tak dokonale popsané a tolik se podobají tomu, jak jsem kdysi prožívala svou velkou zamilovanost já, že místy až lapám po dechu. Bolí mě srdíčko, když se trápí. Trnu, když se snaží jeden před druhým uniknout. Tetelím se štěstím, když jsou opět spolu. Skoro jsem zapomněla, jaké to je. Je nádherné to znovu cítit. Škoda, že tohle neumím dát do angličtiny, protože bych to strašně moc chtěla sdělit autorce. To, jak mi umožnila znovu se zamilovat, i když jen na prchavý okamžik čtení v kůži někoho jiného. Obávám se, že je to víc o mě než o téhle povídce, ale snad mě omluvíš. Je mi zkrátka krásně smutno. A pouhé díky jsou za tohle VÁŽNĚ málo. 
Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Jimmi - 20.10. 2010
Mám ti povedať, že presne viem, čo hovoríš a o čom píšeš? Že práve po niečom takom, ako si opísala (a veľkom množstve rokov) som klesla úplne na dno (resp. z môjho Dráčika sa stal príliš obyčajný Ron, s ktorým sme len prežívali do ďalšieho dňa) a práve sa snažím začať odznova s tým istým človekom a takéto poviedky pomáhajú spomenúť si, vyvolávajú tie isté pocity a svojím spôsobom veľmi pomáhajú. Na druhej strane sú veľmi nebezpečné, pretože zrážka s realitou občas bolí. A sťažovala som si skôr na svoju pamäť, pretože mi po originály utkveli v hlave akčné scény, či scény prepletené s Rowly, že mi táto romantika skoro vypadla. Preto som to považovala za akčnú poviedku, svoj omyl som zistila až pri preklade. Práve som si uvedomila, či náhodou výber slov a štylizácie nie je daný tým, že do toho vkladám príliš zo seba a preto má na mňa väčší vplyv ako originál (ktorý Rapidez označila ako dosť suchý :D) Ďakujem moc za úžasný komentár a veľmi si vážim, že si v ňom napísala takéto niečo. Sme si vekovo blízke, takže poteší, že nie som sama, čo to takto prežíva :D Ešte raz díky.

Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: anonym - 20.10. 2010
som zvedavá na ich príbeh.

Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: frenci - 20.10. 2010
úúúžasnééé..s tim koncem si mě uplně vyděsila, bála jsem se, že se jim něco stalo, na tohle se vyplati čekat...aspoň se budeme mit na co těšit
Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Jimmi - 20.10. 2010
Idú dve kapitoly plné spomienok... Mali sme si s týmto dať s Dodou pauzu, ale keď videla posledný riadok, musela som pokračovať :D Tak som to myslela :D Díky moc.

Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: kukuriciarka - 20.10. 2010
ja tú poviedku zbožňujem! asi by som mala problém nevrhnúť sa Dracovi 2 so slovami vďačnosti na krk Ginny má pravdu, láska sa naozaj len prihodí... ale na druhej strane, niekedy sa prihodí tak, že sa tým ublíži inému. Chudáčik Ron... dúfam si aj on skoro niekoho nájde. Ale mladý Drcao je ozaj žiarlivec taký správny frajer poznámka na záver - kto do čerta ich videl???
Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Jimmi - 20.10. 2010
V tej tvojej poviedke som došla po 6. kapitolu a musím odísť. Takže sme na tom rovnako, ani ja neviem, čo sa stalo :D Díky moc.

Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: bbarka - 20.10. 2010
Tu sa nedá pracovať! No ale treba si urobiť pauzu, že? Prečítala som to jedným dychom, bolo to úžasné...teda nie to, že sa rozišla s Ronom, to bolo dosť smutné, bolo mi ho ľúto...ale vravela si, že dostane nečakanú odmenu, tak hádam bude šťastný... "Buď si sa bila s trolom alebo si sa muchľovala na tráve,"  To musela byť riadne zvláštna situácia, že sa muchľovala s jeho mladším ja a on to vedel... Ďakujem za kapitolku, budem sa opakovať, ale milujem tento preklad...no idem pokračovať v mojom preklade, večer pošlem...
Re: Kapitola 11: Priatelia a milenci Od: Jimmi - 20.10. 2010
Díky moc, odchádzam, aspoň tie tri komentáre ma potešili.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )19.11. 2010Pdf na stiahnutie
velvet86: ( Jimmi )15.11. 2010Kapitola 32: Stratení a nájdení
velvet86: ( Jimmi )15.11. 2010Kapitola 31: Sedem viteálov - časť druhá
velvet86: ( Jimmi )12.11. 2010Kapitola 30: Sedem viteálov - časť prvá
velvet86: ( Jimmi )11.11. 2010Kapitola 29: Šou začína
velvet86: ( Jimmi )09.11. 2010Kapitola 28: Odpočítavanie
velvet86: ( Jimmi )08.11. 2010Kapitola 27: Bezvýhradne
velvet86: ( Jimmi )07.11. 2010Kapitola 26: Keď vôbec nič nevravíš
velvet86: ( Jimmi )06.11. 2010Kapitola 25: Opätovné stretnutie
velvet86: ( Jimmi )05.11. 2010Kapitola 24: Zrada
velvet86: ( Jimmi )04.11. 2010Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh
velvet86: ( Jimmi )03.11. 2010Kapitola 22: Zasnúbenie
velvet86: ( Jimmi )02.11. 2010Kapitola 21: Brloh
velvet86: ( Jimmi )01.11. 2010Kapitola 20: Viera
velvet86: ( Jimmi )31.10. 2010Kapitola 19: Malfoy Manor
velvet86: ( Jimmi )30.10. 2010Kapitola 18: Vianoce
velvet86: ( Jimmi )29.10. 2010Kapitola 17: Priznanie
velvet86: ( Jimmi )28.10. 2010Kapitola 16: Blízkosť
velvet86: ( Jimmi )27.10. 2010Kapitola 15: Konfrontácia
velvet86: ( Jimmi )26.10. 2010Kapitola 14: Prezradenie
velvet86: ( Jimmi )25.10. 2010Kapitola 13: Obeť
velvet86: ( Jimmi )24.10. 2010Kapitola 12: Čo keď
velvet86: ( Jimmi )23.10. 2010Kapitola 11: Priatelia a milenci
velvet86: ( Jimmi )22.10. 2010Kapitola 10: Oddanosť
velvet86: ( Jimmi )21.10. 2010Kapitola 9: Zbohom
velvet86: ( Jimmi )20.10. 2010Kapitola 8: Neúplnosť
velvet86: ( Jimmi )19.10. 2010Kapitola 7: Príťažlivosť
velvet86: ( Jimmi )18.10. 2010Kapitola 6: Halloween
velvet86: ( Jimmi )17.10. 2010Kapitola 5: Starosti srdca
velvet86: ( Jimmi )16.10. 2010kapitola 4: Spoznávania
velvet86: ( Jimmi )15.10. 2010Kapitola 3: Nesplniteľná misia
velvet86: ( Jimmi )14.10. 2010Kapitola 2: Cudzinci
velvet86: ( Jimmi )13.10. 2010Kapitola 1: Život a smrť
velvet86: ( Jimmi )12.10. 2010Úvod k poviedke