Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Skok v čase

Kapitola 10: Oddanosť

Skok v čase
Vložené: Jimmi - 22.10. 2010 Téma: Skok v čase
Jimmi nám napísal:

Leap in time

10. kapitola –
Oddanosť

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4819482/10/Leap_in_Time

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

 Ak viete, čo sa stane, dokážete zmeniť budúcnosť? Draco to chce skúsiť. Stratil všetko a zložil sľub. Bude ho schopný dodržať?

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní velvet86, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 10: Oddanosť

Hermiona nenašla odvahu si ten malý odkaz prečítať. Šla do triedy a sústredila sa na to, čo vraveli učitelia. Rozprávala sa so svojimi priateľmi, urobila si domáce úlohy a nakoniec šla do spálne. Posadila sa na posteľ a konečne ten odkaz vytiahla. Bola nervózna, zvedavá, plná nádeje a nahnevaná. Chcela na neho raz a navždy zabudnúť, ale súčasne to bol jej najväčší strach. Až doteraz si ten odkaz neprečítala, pretože sa jednoducho bála, že bude naozaj znamenať koniec všetkého. Aké hlúpe. Zhlboka sa nadýchla, roztvorila odkaz a prehltla.

Je príliš neskoro.

Znova a znova čítala tie slová, nevediac, čo si myslieť či cítiť. Chvela sa, srdce jej búšilo vzrušením a zúfalstvom. Prečo to jednoducho nenechá tak? Prečo jej to sťažuje? Hermiona si vzdychla. Tvrdohlavec. Postavila sa a vyzrela z okna. Dvere sa otvorili a vošla Parvati s úsmevom od ucha k uchu.

"Hej, Miona. Počula si, že dostaneme nového učiteľa?"

Hermiona nadvihla obočie a pokrútila hlavou. Parvatine oči žiarili ako vždy, keď mohla klebetiť.

"Bude učiť Históriu mágie. Ale počula som, že profesorovi Binnsovi dovolili zostať na Rokforte. Som zvedavá, ako bude ten nový učiteľ  vyzerať. Nikto nevie, prečo Dumbledore zrazu zamestnal nového učiteľa. Dúfam, že je vážne chutnučký."

Parvati prižmúrila oči, zazubila sa a zmizla v kúpeľni.

Hermiona sa zamračila. Prečo by Dumbledore z ničoho nič menoval nového učiteľa? Čo tým chce dosiahnuť? Odpoveď nepoznala a založila si ruky na hrudi. Aj tak na tom práve teraz nezáležalo. Bolo tu dosť iných problémov, s ktorými sa bolo treba vyrovnať. Hermiona si zahryzla do pery a urobila to najťažšie rozhodnutie vo svojom živote. Bol čas byť silná.

ooOoo

Ráno na druhý deň bolo šedivé a upršané a Draca hrozne bolela hlava. Snívalo sa mu o čiernych plášťoch a maskách a o spaľujúcej bolesti na ľavom predlaktí. Okamžite si ho skontroloval, ale bolo bledé ako vždy. Pomaly sa tlkot jeho srdca upokojil a on načúval dažďovým kvapkám, ktoré klopali na okno. Mal pocit, že toto nebude jeho deň.

Konečne šiel na raňajky, s Crabbom a Goylom po boku, obaja sa rozprávali o jedle. Draco prevrátil očami, vošiel do Veľkej siene a uvidel ju. Pozrela sa na neho, chytila Weasleyho za ruku, postavila sa na špičky a náhle toho ryšavca pobozkala. Weasley bol evidentne prekvapený, ale objal ju a zatvoril oči. Draco mohol počuť Pansy, Crabba a Goyla uškŕňať sa a ostatných ľudí smiať sa či oplzlo to komentovať. Potter sa ohromene vyškieral a Draco pociťoval silnú potrebu niečo rozbiť.

Päste mal zaťaté, oči upreté na hnedovlasé dievča, v ušiach mu búšilo srdce. Automaticky urobil krok smerom k nej, keď zrazu pocítil ruku na svojom pleci. Draco sa otočil a pozrel sa do neznámej tváre. Muž pred ním bol mladý, ale príliš starý, aby to bol študent. Mal modré oči a hnedé vlasy a niečo na ňom sa mu zdalo byť veľmi povedomé. Draco nemohol povedať prečo, ale mal čudný pocit, že toho muža pozná, napriek tomu, že ho nikdy predtým nevidel.

Jeho pohľad bol priateľský, ale príliš sebavedomý a Draco na jednu sekundu zabudol na dôvod svojho hnevu.

"Nemal by si," prosto povedal a s úsmevom stiahol svoju ruku.

Draco sa zamračil a znova sa pozrel na Grangerovú. Konečne prestala Weasleyho bozkávať a prekvapene sledovala jeho a cudzinca. Nuž, zjavne sa na nich všetci pozerali spýtavo. Ten neznámy chlapík sa usmial, šiel k Dumbledorovi a chvíľu sa s ním rozprával. Grangerová ignorovala Weasleyho pokusy zaviesť ju ku chrabromilskému stolu. Oči mala upreté na toho cudzinca a mračila sa. Draco jej stále chcel zakrútiť krkom, ale nemohol si pomôcť, aby tiež nebol zvedavý.

Dumbledore sa postavil a žiarivo sa usmial.

"Všetkým dobré ráno. Náš milovaný profesor Binns sa nedávno rozhodol, že je načase, aby definitívne opustil svoje miesto učiteľa Histórie mágie. Sme naozaj všetci smutní kvôli jeho rozhodnutiu a prajeme mu do budúcnosti všetko najlepšie. Takže samozrejme potrebujeme na tento dôležitý predmet nového učiteľa a som rád, že vám môžem predstaviť pána Ryana Hawthorna, nášho nového učiteľa Histórie mágie."

Všetci zatlieskali a dievčatá sa usmievali a začali si šuškať. Draco strčil ruky do vreciek a pohol sa, aby sa posadil za slizolinský stôl. Nič nezjedol. Bola toto jej odpoveď? Predstierala, že je zamilovaná do Weasleyho, len aby mu ukázala, kde je jeho miesto? Draco zaťal zuby a Pansy sa na neho zamračene pozrela.

"Si v poriadku, Draco?" spýtala sa potichu a on len prikývol. Pansy bola dosť bystrá na to, aby zatvorila ústa a nechala ho na pokoji, keď mal takúto náladu.

Grangerovej pohľad bol stále upretý na nového učiteľa a Draco sa cítil stále zmätenejší. Bolo čudné vymenovať nového učiteľa uprostred roka, ale prečo sa na neho tak pozerala? A prečo mal pocit, že toho chlapíka pozná? Draco sa nakoniec postavil a opustil Veľkú sieň. Zišiel do žalárov a čakal. Netrúfne si vynechať Elixíry.

ooOoo

Pretože Malfoy zjavne nerozumel jej slovám, Hermiona sa mu rozhodla svoje rozhodnutie predviesť. Pobozkala Rona s nádejou, že sa konečne zmieri s ukončením tej mätúcej hry, ktorú hrali. Bol vážne rozzúrený, pripravený zasiahnuť a všetkým ukázať, čo sa v skutočnosti vlastne deje, keď ho zastavil ten nový učiteľ. Jeden pohľad a Hermiona okamžite vedela koľká bije. Hoci tomu stále nemohla uveriť. Ako sa mu podarilo tú prácu získať? Ako oklamal Dumbledora a ostatných učiteľov? A čo mal do pekla teraz v úmysle?

Hermiona zišla do žalárov s Harrym a Ronom, ktorý ju stále držal za ruku. Ten bozk ho prekvapil a uši mal stále červené, ale tváril sa poriadne spokojne. Hermiona pocítila ľútosť. Využila ho. Bol to jej najlepší priateľ a bol do nej viditeľne zamilovaný, ale ona ho využila pre svoje vlastné zámery. Hermiona nechcela o tom takto premýšľať, ale nemohla si pomôcť. Bola to napokon pravda, nie? Prečo klamať aj sama sebe?

Malfoy už čakal. Opieral sa o kamennú stenu, ruky strčené vo vreckách, oči oceľovo šedé a vražedné. Hermiona zalapala po dychu. Pôsobivé. Videla ho nahnevaného už predtým, ale toto bolo rozhodné iné. Možno nebol taký dobrý nápad vytočiť ho. Ronova ruka stisla jej a zamračil sa, sledujúc Malfoya tak vražedne, ako to robil ten blonďavý Slizolinčan. Harry sa pozeral z Rona na Malfoya a späť na Hermionu, zrejme sa pýtal samého seba, či mu niečo neušlo.

Skôr než mohol niekto niečo povedať alebo urobiť, Slughorn už otvoril dvere a usmial sa na Harryho. Hermiona pocítila bodnutie žiarlivosti a zazrela na neho. Harryho pokrčil plecami a vošli do učebne. Hermiona prehltla a šla sa do predného radu posadiť vedľa Malfoya. Čakala, že niečo povie, ale neurobil to. Hodinu strávili v mlčaní a Hermiona sa stávala stále viac a viac nervóznejšou. Prečo konečne niečo nepovedal? Už mala pripravené, čo mu povie. Každé jedno slovíčko. Ale stačil jeden pohľad do jeho očí, aby ju prinútil na všetko zabudnúť. Boli chladné. Žiadna láska, žiadne pochopenie, nič. Pri pohľade do jeho očí, prišlo Hermione nevoľno a odvrátila sa.

Takto to bolo lepšie, správne? Toto bolo v skutočnosti tak, ako to malo byť. Robil to, o čo ho žiadala. Ignoroval ju. Zabudol na ňu. Nechal jej život, ktorý bola predurčená žiť. Hermione sa akosi uľavilo. Žiadna zodpovednosť. Žiadne ublíženie. Žiaden strach, že ich prichytia. Ale tiež žiadna láska. Žiadna nádej. Žiadna úplnosť. Dobre, bez týchto vecí sa naučí žiť. Hoci to bude teraz, keď ich už spoznala, ťažšie.

Malfoy po hodine bez jediného slovka odišiel. Hermiona stále sedela na stoličke, akosi šokovaná definitívnosťou jeho činov. Ron sa na ňu spýtavo pozrel.

"Si v poriadku, Miona?" milo sa spýtal.

Hermiona sa nadýchla a usmiala sa.

"Áno. Všetko je presne tak, ako má byť."

Ron nadvihol obočie.

"To znie trochu frustrujúco, nemyslíš?"

Hermiona sa na neho pozrela a nakoniec prikývla.

"Áno, akosi. Ale tiež je to do istej miery pohodlné."

Ron len pokrčil plecami a na Transfiguráciu šli spoločne. Malfoy si ju celý deň nevšímal. Proste ju ignoroval. Žiaden pohľad, žiaden úškrn, ani jediné slovíčko či gesto.

Hermiona sa cítila podivne osamelá. Bol vážne taký ľahostajný?"

Ron a Harry konečne hrali karty v spoločenskej miestnosti, keď sa náhle zjavila Ginny s úsmevom. Harry si s červenovláskou vymenil dôverný pohľad, ale Ron si to samozrejme nevšimol. Stále nemal o ich vzťahu najmenšej potuchy a Hermiona sa obávala jeho reakcie. Samozrejme, nebola jediná.

Ginny sa posadila blízko k Harrymu.

"Dnes sme mali Históriu mágie. Ten nový učiteľ je neuveriteľný. Všetky dievčatá sú do neho zamilované."

Harry sa zamračil.

"Ty tiež?" ledabolo sa spýtal.

Ron sa zamračil a Ginny s úškrnom pokrútila hlavou.

"Ja sa nezaujímam o učiteľov, hoci tento je fakt rozkošný."

Harry s Ronom sa tvárili spokojne a Ginny sa pozrela na Hermionu.

"Nechceš sa ísť poprechádzať?" spýtala sa a Hermiona s úsmevom prikývla.

Šli von a prechádzali sa popri jazere. Bola už tma a tiež dosť chladno. Ale Hermiona sa z toho tešila.

"Takže ty a Ron, há?" začala z ničoho nič Ginny a Hermiona sa neúprimne usmiala.

"Áno..."

Ginny našpúlila pery.

"Aby som pravdu povedala, nikdy ma nenapadlo, že z vás dvoch bude dobrý pár."

Hermiona ju prekvapene sledovala.

"Prepáč, Miona. Myslím, že je skvelé, že sa milujete. Vážne. Pre Rona neexistuje lepšie dievča. Len som myslela, že ste... nuž, ako by som to mala povedať? Miona, myslela som, že potrebuješ niekoho trochu iného ako Ron. Niekoho, kto je na tvojej úrovni. Nemyslím intelektuálne, myslím niekoho, kto ti trochu narobí v živote chaos. Niekoho, kto je dosť silný, aby ťa prekvapil a občas ťa ohromil. To znie bláznivo, že?" prevravela Ginny, kým si hrýzla peru.

"Čo presne tým myslíš, Gin? Len to vysyp, Weasleyová!" s úsmevom odvetila Hermiona a Ginny sa zasmiala.

"S Harrym sme ako oheň a ľad. Sme očarení tým druhým, pretože sme iní a súčasne podobní. Neviem, ako to vysvetliť, ale sme rovnocenní partneri, vieš? Medzi nami je dôležitá rovnováha. Keď je slabý, potom som ja silná a naopak. Neovládame toho druhého, vzájomne sa doplňujeme. Myslím, že tak by to malo byť. Je to jediná možnosť, vďaka ktorej sa cítiš úplná. Keď ťa vidím s Ronom, nemám tento pocit. Nenaštvala si sa teraz?"

Ginny sa na ňu ospravedlňujúco pozrela a čakala na Hermioninu odpoveď.

"Nie, Gin, nie som naštvaná."

"Miona, neviem, či láska má byť takáto, ale keď som s Harrym, potom sa svet prestane otáčať. Zabudnem na všetko ostatné a jediné, na čo myslím, je on. Keď sa ma dotkne, potom je to ako zemetrasenie. Na svete neexistuje žiaden iný chalan, ktorý by pre mňa mohol niekedy tak veľa znamenať. Ak toto necítiš k Ronovi, potom myslím, že to nie je skutočná láska."

Hermiona zatvorila oči.

"Spomínaš si na ten príbeh, čo si mi rozprávala? O tom anjelovi a démonke, čo sa zamilovali?"

Ginny sa zachichotala.

"Iste, ten príbeh milujem."

Hermiona prikývla.

"Áno, ale prečo? Myslím, že končí tragicky, nie? Poďme to otočiť. Predstav si, že si anjel a že sa zamiluješ do démona. Čo by si urobila? Myslím, keby Harry nebol tým dobrým chlapíkom, keby bol v  skutočnosti ten zlý, myslela by si si to isté?"

Ginny sa zamračila.

"Stále by to bol Harry, nie?"

Hermiona pokrčila plecami.

"Možno. Možno nie."

Ginny si odfrkla, založila si ruky na hrudi a pozrela na hviezdnatú oblohu.

"Nevadilo by mi to. Dokonca aj keby bol tým najväčším diablom, stále by som ho milovala. Nemôžeš si vybrať, do koho sa zamiluješ, proste sa to stane."

Hermiona sa usmiala.

"Vedela som, že to povieš. Ale predstav si, že stratíš svoju rodinu, svojich priateľov, všetko, na čom ti kedy záležalo, ak budeš toho človeka milovať. Stál by za to?"

Ginny presvedčene prikývla.

"Vzdala by som sa dokonca svojho života pre toho, koho milujem."

Hermiona sa zachichotala.

"Si neuveriteľná, Gin."

Ginny s úsmevom pokrčila plecami.

"Isteže som. Prečo sa ma na to vôbec pýtaš?"

Hermiona pokrútila hlavou.

"Len som o tom premýšľala."

Ginny sa usmiala a položila ruku na Hermionine plece.

"Naozaj dúfam, že budete s Ronom spolu šťastní."

Hermiona jej úsmev opätovala.

"Tiež dúfam, že budeme šťastní."

Nepovedala spolu, pretože dobre vedela, že to nie je možné.

ooOoo

Hermiona s Ginny sa mlčky vracali do hradu. Obe dievčatá boli stratené v myšlienkach. Ginny postrehla, že Miona ani raz nepovedala, že v skutočnosti Rona miluje. A tiež si všimla, že sa jej priateľka zjavne trápi. V poslednej dobe mala v očiach akýsi tieň a jej úsmev nikdy nedosiahol jej oči. Niečo sa určite stalo, ale Miona ešte nebola pripravená povedať jej o tom. Ginny len dúfala, že sa Ronovi neublíži, kým Miona hľadá svoju cestu.

Hermiona mala podobné myšlienky. Prechádzali okolo skleníka a prikrčili sa, keď sa zrazu dvere so zaškrípaním otvorili. Vyšiel Malfoy, Pansy za ním, kričiac prosebne jeho meno. Malfoyova kravata bola uvoľnená, košeľa dopoly roztvorená a vlasy mal rozstrapatené. Pansy nevyzerala o nič lepšie. Oči mu stvrdli, keď ich spoznal.

Hermiona sa len napla a chladne uškrnula.

"Nenechajte sa nami rušiť," povedala ľadovo.

Malfoy prižmúril oči a to sa jej vrezalo do srdca ako nôž. Pocítila silnú potrebu na mieste ho zabiť. Ďalším silným nutkaním bolo jednoducho ho vtlačiť nazad do skleníka a ukázať mu, že patrí jej a nikomu inému. Bola vážne hlúpa.

Ginny vycítila napätie vo vzduchu, ale nemohla mu porozumieť. Miona s Malfoyom sa prebodávali pohľadom, ako keby sa chystali zabiť. Ginny vedela, že sa vážne neznášajú, ale nebolo toto trochu prehnané?

Pansy sa zamračila. Čo sa tu deje? Draco ju z ničoho nič požiadal, aby sa s ním šla poprechádzať. Začali sa bozkávať a Pansy bola šťastnejšia než kedy predtým, keď ju náhle odtlačil, zaklial a opustil bez slova skleník. A teraz tu zíza na tú humusácku mrchu, ako keby ju rád zaškrtil.

Hermiona sa pokúsila z neho odtrhnúť oči, ale nedokázala to. Zrazu urobil krok smerom k nej, schmatol ju za ruku a hrubo ju odtiahol so sebou. Ginny s Pansy nemohli povedať viac než ´hej´, než obaja zmizli v tme.

"Čo to do pekla práve teraz bolo?" spýtala sa zamračená Ginny.

Pansy pokrčila plecami.

"Nemám potuchy. V poslednej dobe je čudný."

Ginny chápajúco prikývla a obe dievčatá sa na seba zmätene pozreli. Bol to podivný pocit, viesť normálny rozhovor medzi slizolinčankou a chrabromilčankou.

Otočili sa a kráčali mlčky späť k hradu. Ginny to povie Ronovi a Harrymu, a potom pomôže Hermionu pohľadať. Neprospeje jej byť s Malfoyom veľmi dlho.

ooOoo

"Pusť ma, Malfoy!" zasyčala Hermiona, keď sa namáhavo snažila uvoľniť z jeho zovretia. Zjavne si to nevšimol. Mlčky ju ťahal so sebou, jeho kroky plné hnevu. Dostali sa k hradu a práve prechádzali rôznymi chodbami.

Hermiona zalapala po dychu, keď Malfoy otvoril dvere na malej komnate a vtlačil ju dnu. Pri otočení sa rozhliadala a všimla si, že magicky zamkol dvere. Hermiona sa zachvela. Komnata bola osvetlená len mesačným svitom a jeho oči žiarili na strieborno. Založila si ruky na hrudi a ľadovo sa na neho pozrela.

"To malo čo znamenať?" nakoniec vyšplechla.

Stále neodpovedal. Zo zúrivosti v jeho očiach ňou prebehla triaška. Priblížil sa k nej a Hermiona automaticky ukročila. Pripomínal šelmu na love a ona bola zrejme korisťou.

"Neopováž sa ma dotknúť..." pohrozila a on sa uškrnul.

"Ako keby si mi mohla klásť odpor," posmieval sa a Hermiona zaťala zuby.

"Nenamýšľaj si o sebe, ty blbec!" zavrčala a Malfoy urobil k nej ďalší krok.

"Nemaj obavy, meduška, radšej by som ti zakrútil krkom než ťa zviedol," vyšplechol a Hermiona sťažka dýchala.

"Nenávidím ťa, Malfoy," zašepkala a on sa doširoka usmial.

"Nie tak veľmi ako ja nenávidím teba," odpovedal, schmatol ju za zápästie a pritlačil o stenu.

Hermiona zastonala a kopla ho tak silno, ako mohla.

"Povedala som, aby si sa ma neopovažoval dotknúť, ty kretén! Radšej by som zomrela, než by som ti dovolila dotknúť sa ma po tom, čo si si to rozdával s tou malou cundrou!" vykríkla Hermiona a schmatla akúsi metlu, pripravená udrieť ho.

Teraz už Malfoy vražedne zúril.

"Ty mi niečo vyčítaš po tom, čo si sa začala bozkávať s Weasleym pred celou školou? Kto tu je v skutočnosti cundra, Grangerová?"

Hermiona na neho zízala a odhodila metlu. Zabije ho holými rukami.

Malfoy si pohŕdavo odfrkol, dostal sa jedným krokom k nej a chytil ju za ruku.

"Ty si ten najväčší pokrytec, akého poznám! Predstieraš, že si zamilovaná do Weasleyho, muchľuješ sa s ním pred všetkými a predsa k nemu nič necítiš. Len si si s ním začala, aby si zabudla na mňa. Nechovaj sa, ako že si úbohé dievčatko, ktoré všetko obetovalo. Fakt je, že sa hráš s jeho citmi, ako si sa hrala s mojimi. A toto všetko len kvôli tomu, že sa ti nehodí do tvojho plánu dokonalého života zamilovať sa do niekoho ako som ja. Fakt ma serieš, Grangerová!"

Hermiona otvorila oči prekvapením a šokom, neschopná niečo odseknúť. Mal pravdu. Využívala Rona, aby sa vzdala Malfoya. Zahrávala sa s ich citmi a pritom si vždy myslela, že ona je tá, ktorá trpí najväčšmi. Zavzlykala a Malfoy sa na ňu chladne pozrel.

"Čo sa deje, Grangerová? Žiadne protesty? Žiadne preklínanie? Žiadna metla, ktorou ma udrieš?" uškrnul sa a Hermiona ho prebodla pohľadom.

"A čo potom ty, Malfoy? A čo tvoje vlastné pokrytectvo? Vravíš, že som sebecká, pretože chcem dokonalý život? Že sa zahrávam s Ronovými citmi? Potom čo ty a Pansy? Ako sa to volá, keď spíš s dievčaťom, ktoré nemiluješ? A čo tvoja misia a tvoja rodina? Tiež nie si pripravený vzdať sa ich, že? Predhadzuješ mi to na oči, ale ty nie si ani o trochu lepší ako ja!" zasyčala a on prižmúril oči.

"Rozídem sa s Pansy, ak sa ty rozídeš s Weasleym," náhle napäto prehovoril.

Hermiona potiahla nosom.

"A potom? Čo by sme mali urobiť potom?"

Malfoy sa na ňu uprene pozrel a ona sa striasla. Občas dokázal vyzerať nebezpečne.

"To mi je jedno, ale ak sa ťa niekedy znova dotkne, určite ho zabijem," chrapľavo odvetil a Hermiona prehltla.

"Nemôžeš zabiť každého chalana, ktorý sa ku mne priblíži."

Malfoy sa uškrnul a oprel sa vedľa jej hlavy rukami o stenu.

"Isteže môžem. Si moja."

Hermiona prudko vydýchla.

"Ja nikomu nepatrím, rozhodne nie tebe!" zasyčala nahnevane. Usmial sa a pokrútil hlavou.

"To si naozaj nemala povedať," zašepkal a ona konečne zacítila jeho pery na svojich.

Hermiona nebola pripravená vzdať sa tak ľahko. Zahryzla si pery a odtlačila ho, ale nemala šancu. Pevne ju držal a jeho pery ju prinútili otvoriť sa mu. Nestaral sa o jej boj, nedovolil jej uniknúť a nedal jej šancu dýchať.

Pokúsila sa odolať, pokúsila sa uvoľniť, ale jeho bozk sa náhle zmenil a jej pocity zaplavili celé jej telo a myseľ. Teraz boli jeho pery nežné, jeho bozky sladké a hlboké, ale maznajúce sa, jeho ruky ju všade hladili. Telo mal pritlačené tvrdo oproti jej a Hermiona nemohla urobiť viac, než sa k nemu prisať ako pijavica a konečne mu jeho bozk opätovať. Isto-iste tohto chalana milovala. Bez ohľadu na to, aké to bolo ťažké, jednoducho ho milovala. V tomto cite neexistovalo žiadne miesto pre rozumnosť.

"Povedz mi, že si moja," vyhlásil chrapľavo a Hermiona pokrútila hlavou, ešte stále príliš tvrdohlavá, aby to priznala.

"Chceš, aby som ti znova dokázal, že sa mýliš?" spýtal sa s úsmevom v hlase.

Hermiona prehltla a pokrútila hlavou. Zatvorila oči. Začal bozkávať jej oči, jej nos, jej líca, jej uši a nakoniec krk. Zastonala.

"Povedz to," znova sa dožadoval a Hermiona sa zhlboka nadýchla.

"Spal si s Pansy?" neočakávane sa ozvala priškrteným hlasom.

Namotal si hodvábnu kučeru na prst a neúprimne sa usmial.

"Nemohol som."

Hermiona zatvorila oči a uľavene si vydýchla.

"Prečo nie?"

Malfoy si vzdychol.

"Vieš presne prečo."

Hermiona otvorila oči a pozrela sa na neho.

"Povedz mi to."

Odfrkol.

"Bol som vážne naštvaný. Chcel som ťa zabiť, keď som ťa dnes ráno videl. A potom som proste chcel na teba zabudnúť. Myslel som, že iné dievča bude presne to, čo potrebujem. Mýlil som sa. Nejde to so žiadnym iným dievčaťom. Potrebujem teba."

Hermiona si vzdychla.

"Som tvoja," nakoniec priznala a znova zatvorila oči, tentoraz v oddanosti.

Mohla vycítiť Malfoyov triumfálny úsmev a potom znova jeho pery. Bolo beznádejné s tým bojovať. Bude sa musieť vzdať plánu na dokonalý život bez neho. Aj tak by bez neho nemohol byť dokonalý...

Ani jeden z nich si nevšimol lesknúce sa oči, ktoré ich z temnoty sledovali.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 02.12. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: kometa - 21.10. 2010
Tak nový pan profesor Ryan Hawthorn, jo? Skvělý tah, Draco! Jsem zvědavá, jak moc bude ovlivňovat mladšího Drakouška Chudák Ron, tohle si nezaslouží A Ginny bude určitě brzy na dosah pochopení toho, co se tu děje. To musel být pohled, když tam zůstaly s Pansy vyjukaně stát a netušily, která bije… Závěr krásný, jen si tak tiše přeju, aby ty oči ve tmě patřily Dracovi-Ryanovi, ale to by asi bylo všechno moc snadný, co? Tak jsem zvědavá, kdo se vyklube, ale pocit z toho moc dobrej nemám…

Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Nade - 21.10. 2010
Je to přesně podle předpovědi! jsem na mrtvici! Rychle letím na další díl. Díky.

Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: doda357 - 21.10. 2010
Z celej kapitoly ma najviac dostala táto veta: "Hermiona na neho zízala a odhodila metlu. Zabije ho holými rukami." Ten nový učiteľ je druhý Draco, že ? Ten koniec bol boží.... Len dúfam, že tie oči boli Draca 2 a nebude z toho prúser... Hermiona to bude mať ťažké, som zvedavá, ako vysvetlí Ronovi, že s ním nechce chodiť. Teda ak mu to vôbec vysvetlí A Ginny je v tom až po uši Ďakujem za krásnu kapitolu, bola úžasná. Teším sa na ďalšiu.

Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: jerry - 20.10. 2010
uzasna kapitolka, plna emocii. no len sa desim toho kto ich to sledoval, a co ten dotycny spravi s tou informaciou, ktorej bol svedkom. tesim sa na dalsiu kapitolku. a  vdaka za preklad

Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Hanna - 20.10. 2010
Do kelu, cie oci? Ronove, Dumbledorove? Ginnine? ocie nejakeho smrtozruta? oci samotneho Voldemorta? jaj, uz mi zaplo, ved to bude asi Malfoy 2, nie? ved uvidime, aj slepy povedal. Dakujem :)

Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: marci - 20.10. 2010
Tak jestli ty lesknoucí se oči nejsou Draca 2, tak z toho může koukat jedině pořádný průšvih :-/  Krásná povídka, nádherná kapitola, úžasný překlad .....  už se zase opakuju M
Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Jimmi - 20.10. 2010
Mne to nevadí, kľudne sa opakuj... ja to opakovane čítam. A veľmi rada.

Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: JSark - 19.10. 2010
No teraz určite puknem od zvedavosti. Aj keď, je otázne, kto by ich mohol sledovať, keď sa zavreli v nejakej miestnosti. Pani Norrisová? 8O

Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: anonym - 19.10. 2010
to nevyzerá dobre.

Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Merssi - 19.10. 2010
Óóó, hrozně ti děkuju za další kapitolku, myslím že jsi nás všechny moc potěšila.. Taková rychlost, ale teď jsem ještě zvědavější než při kapitole 9.. Už dlouho nebyl na scéně Draco2 s Miou + jejich plán, tak že by teď..? Myslím si, že nový učitel bude Draco2.. Co tak asi má za lubem.. ..... "Nevadilo by mi to. Dokonca aj keby bol tým najväčším diablom, stále by som ho milovala. Nemôžeš si vybrať, do koho sa zamiluješ, proste sa to stane." - přesně tak, lásce neporučíš a srdci už vůbe ne.. V jejich případě to maji oba dva moc těžké.. Ale ta bolest jim za to stojí.. Ginny je super, ty její proslovy nemaji chybu, vždyky je tak blizoučko k tajemství mezi Miou a Dracem.. A lesknúce sa oči, ktoré ich z temnoty sledovali. ?? Že by Harry, Ron, Brumbál?? Sakra, je tolik možností.. Jen doufám, že jim nehrozí nějaké velké nebezpečí.. nemůžu se dočkat další kapitolky. Jimmi máš můj velký obdiv, je to romantické a přitom tak děsivé ale děsivě krásné.. Supeer!!
Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Jimmi - 20.10. 2010
Ďakujem

Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: denice - 19.10. 2010
Ááááááááááách! Jimmi, jsi bohyně! Díky! Bezvadné od začátku do konce, a taky doufám, že nový učitel je Draco, to by vysvětlovalo Brumbálův rozhovor s Hermionou. Užívala jsem si romantiky a najednou jsem zařvala smíchy:  Hermiona na neho zízala a odhodila metlu. Zabije ho holými rukami. Co já jen budu dělat, až zmírníš tempo...
Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Jimmi - 19.10. 2010
Žeby čítať Fénixa? Okrem prvej sú to pomerne krátke kapitoly, takže snáď jednu denne udržíme. Kým bude mať Tessa časť, betu mi spraví Doda, takže pôjdeme hneď a pokiaľ bude spokojnosť s prekladom (fakt to je náročné), tak ich budem striedať alebo to dotiahneme celé. AM sa nehýbe, tak čo robiť. Díky moc
Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: denice - 19.10. 2010
Ano, ROZHODNĚ čést Fénixe!!!

Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: kukuriciarka - 19.10. 2010
to snáď nie!!! aké oči??? akééé? kto je tam? len dúfam, že nie Krivolab to by ma porazilo od smiechu niekedy mám z tej poviedky pocit, ako keby sa nadýchali elixíru lásky... úžasný preklad skúsenosti preklepom nezakryješ (nová FF múdrosť) teším sa na pokračovanie asi nezaspím
Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Jimmi - 19.10. 2010
Tú múdrosť som nepochopila, ale neva. Našla si v tom minulom komentári odpoveď ohľadne prekladu. Chápeš, že mailom zatiaľ nestíham. A hlavne chcem vedieť o čom to je (takže rýchlo ďalšiu časť), ak chceš k tomu banner. Alebo si ho spravíš sama? Díky moc.
Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: kukuriciarka - 20.10. 2010
vážne sa snažím všetko postíhať, hádam do víkendu dám ďalšiu kapitolku. ale beztak to tak skoro nepôjde na plochu, aby ľudia mali pravidelný prísun ďalších, treba pomakať do šuflíka ja mám problém zapnúť počítač, nie to ešte spraviť banner a k tej múdrosti - len že aj ak sa podarí nejaký ten preklep, proste to aj tak dáva rezon a znie dobre (myslené ako poklona, lebo nie každmu sa darí prekladať s takou bezchybnosťou za taký krátky čas) máš môj obdiv a čo to??? ž o nie je Draco2???? sice mne už aj zbehlý Lucius na rozum prišiel....

Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: teriisek - 19.10. 2010
Tak buď jsou ty oči Dracova staršího já, které je pořád hlídá... anebo patří někomu jinému a v tom případě jsem zvědavá, jak moc velký ten průser bude... a jestli je najdou Harry s Ronem, Draco pořádně riskoval, když ji odtáhl pryč před Ginny a Pansy:O A Brumbál určitě naprosto přesně ví, o co tady jde, ačkoliv fakt nevím, jak to dělá! Fakt nádhera, rychlost je neuvěřitelná a já chci taky takového Draca!!! (zajímavé, co to s člověkem dělá...)
Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Jimmi - 19.10. 2010
Kto by ho nechcel. A Draco2 to nie je. Inak ma prekvapilo, že Ginny okamžite nespustila paniku, len tak si nechala Hermionu odviesť? To mi bolo trošičku divné. Ale inak super poviedka a ja ďakujem za komentár.
Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: teriisek - 19.10. 2010
Máš pravdu, to s tou Ginny mě taky překvapilo... Draco2 to není? tak to jsem teda fakt zvědavá, kdo... Není zač, já děkuju tobě:)

Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Tru - 19.10. 2010
Len čo som dočítala predošlý je tu ďalší. Normálne pradiem od spokojnosti nad ďalším vývojom príbehukrásne, dokonalé, úžasné, perfektné ) neviem čo by som ešte mohla povedať. Krásny preklad ďakujem. Teším sa na hodinu s novým profesorom:)) isto to bude Draco2 len ma zaujima či o tom Dumby vie alebo sa tvári že nevie a pritom vie, alebo nevie vôbec Koniec bol super, ale dobre že sa spýtala, že či niečo s Pansy mal, lebo takto by asi ťažko priznala svoje pocity Rona mi je v podstate tiež ľúto, ale nemam ho rada. a Ginny je skvelá Harry sa pozeral z Rona na Malfoya a späť na Hermionu, zrejme sa pýtal samého seba, či mu niečo neušlo chudák Harry normálne ho vidím:D
Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Jimmi - 19.10. 2010
Myslím, že Harry sa s tým zrovnať bude mať najväčšie problémy. Našťastie Rona autorka moc nedokaličila, takže ujde. Ja ho nemám rada v poviedkach, kde je s Hermionou, inak ho ignorujem. Díky moc

Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: iway - 19.10. 2010
chceš nás rozmlsat a pak budeme netrpělivě čekat u monitorů až přibyde další :) lesknoucí oči v závěru kapitoly mě děsí - mnoho možností ( asi vyhravá druhý malfoy ).. moc díky
Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Jimmi - 19.10. 2010
Nepovedala by som, že je to správny odhad. Ale nie, len keď som príliš napred, utekajú mi súvislosti a prekecnem sa atď. Takže sa zrovnáme a potom budete čakať. Díky za komentár.

Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: 3lucky - 19.10. 2010
Sakra, sakra, sakra.... dneska se mi po 10 ti dnech vrátil manžel a já stejně budu myslet jenom na další pokračování.... Perfektní kapitolky, díky moc  Další snad bude brzo )  
Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Jimmi - 19.10. 2010
Tak ťa upokojím, ohľadne nich dvoch nič moc, len Draco2 bude spomínať na svoj život. Nezahluš ma! Rýchlejšie to fakt nejde. Díky moc.

Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Cathrin - 19.10. 2010
Jimmi ty jsi fakt neskutečná *.* Mě ta povídka asi po 3. dílu tak chytla, že jsem si ji začala číst v angličtině a ty překládáš tak rychle že jsi mě dokonce i předběhla!!! mám hroznou radost, přece se jen nemusím tolik soustředit a povídku si lépe vychutnám... obdiv a děkuji :))
Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Jimmi - 19.10. 2010
Nie, som len závislá na komentároch. To je celé a je tu zopár osôbok, čo píšu také úžasné komentáre... Chcem ich potešiť a tak nevydržím nezverejniť kapitolu, keď ju už mám. Toto je iné, pri posledných dvoch poviedkach som vždy musela čakať na betu, tu je beta jednoducho rýchla a skvelá. Len čakám, kedy tie svoje komentáre z mailov vloží sem, aby bolo jasné, že jej komentár je prvý, čo ma nakopne do ďalšej kapitoly. Po 11 som chcela pauzu (je to tretina), ale po tej poslednej vete sa proste nedalo. Ale tie kapitoly sú hrozitánsky dlhé...

Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Cathrin - 19.10. 2010
Jimmi ty jsi fakt neskutečná *.* Mě ta povídka asi po 3. dílu tak chytla, že jsem si ji začala číst v angličtině a ty překládáš tak rychle že jsi mě dokonce i předběhla!!! mám hroznou radost, přece se jen nemusím tolik soustředit a povídku si lépe vychutnám... obdiv a děkuji :))
Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Jimmi - 19.10. 2010
Nie, som len závislá na komentároch. To je celé a je tu zopár osôbok, čo píšu také úžasné komentáre... Chcem ich potešiť a tak nevydržím nezverejniť kapitolu, keď ju už mám. Toto je iné, pri posledných dvoch poviedkach som vždy musela čakať na betu, tu je beta jednoducho rýchla a skvelá. Len čakám, kedy tie svoje komentáre z mailov vloží sem, aby bolo jasné, že jej komentár je prvý, čo ma nakopne do ďalšej kapitoly. Po 11 som chcela pauzu (je to tretina), ale po tej poslednej vete sa proste nedalo. Ale tie kapitoly sú hrozitánsky dlhé...

Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Maenea - 19.10. 2010
Jimmi, Doda, vážně, budete mě mít obě na svědomí třetí díl pro dnešní den? tomuhle se prostě nedá odolat Dík
Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Jimmi - 19.10. 2010
A vašim komentárom sa dá? Ste úžasní, toto je to čo ma ženie vpred. Díky moc.

Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: bbarka - 19.10. 2010
"Som tvoja," - no ak by to nepovedala, tak by som fakt zauvažovala, či je vôbec normálna A ten Dracov odkaz - je možné, že by niekedy niekto napísal aj mne niečo také? Či mám sa zobudiť? No ale to ich riešenie bolo naozaj nešťastné, naozaj je už príliš neskoro...a som rada, že si to nakoniec priznali A komu patria tie lesknúce sa oči??? No ale naozaj som sa upokojila, tá predchádzajúca kapitola ma totálne rozhodila...Ďakujem Jimmi...
Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Jimmi - 19.10. 2010
Premýšľam, o čom je ďalšia, ale už sa mi to pletie. Takže sa nechám prekvapiť, keď to zajtra otvorím. Ale asi až večer. Písala som ti, že mi v robote nejde PC a na tom, čo mám náhradný, nejde kopa vecí, ach joj. Snáď to spravia. A len pekne s kukuričiarkou prekladajte svoje veci, nech to máme čím prestriedať. Len dúfam, že si našla v komentári odpoveď ohľadne súhlasu autorky. Díky.
Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: kukuriciarka - 19.10. 2010
jasné, že som našla :) len nesľubujem, kedy bude ďalšia kapitolka, lebo mám teraz toho veľa... ale budem sa veľmi snažiť :) a ďakujem za radu, skúsim jej poslať tú žiadosť, hádam tam ešte chodí, keď je tá poviedka taká stará...

Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Kaitlin - 19.10. 2010
Teda, tebe ta povídka vážně musí bavit. Překládat to takovou rychlostí, fakt smekám klobouk :) Ale je to báječný, ta rychlost. Hltám jednu kapitolu za druhou (a pořád nemám dost, nejraději bych si to přečetla celý najednou, ale nehodlám si kaziz zážitek tím, že bych četla v ájině). Tohle je fakt moje závislost :-D Aspon na nějakou dobu. takže ještě jednou pochválím překlad, který je neuvěřitelně moc čtivý a budu se těšit na další pokračování :)
Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Jimmi - 19.10. 2010
Ja ďakujem, toto sú už fakt preklady z rýchlika, len vďaka bete pozorne skontrolované. Ešte mám  pošte jednu, ale potom uvidíme... bohužiaľ, musím robiť aj iné veci. Ešte raz ďakujem

Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Zuzana - 19.10. 2010
„Je neskoro“ a ja sa zase rozplývam a to sú ešte len dve slová... Nový učiteľ bude Draco2??? Som zvedavá na koho bude prerobený. Ach takže hnedé vlasy? A Dracovi sa zdá povedomý. Hermiona chudákovi láme srdiečko au au, zlá opica tak a Draco jej to na elixíroch vrátil, to bude ešte bolieť. Draco2 je určite dohodnutý s Dumbledorom. Ginny je skvelá naozaj neuveriteľná. Tie jej rady boli úplne trefné, ale ona si ich asi neuvedomovala, zato Hermiona áno. ...Chmatol ju za ruku a ja už znova nedýcham. Umriem na nedostatok O2 kým to dočítam. ...nemohla urobiť viac, než sa k nemu prisať.... Kto to bol? Ja umriem od zvedavosti. Ale aspoň to je krásne ukončená kapitola. Uf vydýchla som si na chvíľu. ďakujem Krásne úžasné..... Super. Nádych, výdych, nádych.....
Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Jimmi - 19.10. 2010
Keby si si mala vybrať, koho z nich si vyberieš? Díky moc, takto mám z toho väčšiu radosť, keď vidím okamžitú reakciu, ale Doda ma prizabije, toto sa nedá udržať.
Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: doda357 - 19.10. 2010
Neboj, neprizabijem. Len sa budem musieť veľmi snažiť, aby som vás nenechala dlho čakať. Ale budem sa snažiť
Re: Doda357 Od: Jimmi - 19.10. 2010
To som rada, teší ma, že zdieľaš moju závislosť k tejto poviedke. Ale varujem, ak mi zajtra pošleš 12, možno zase nevydržím a pôjdu obe. Ale v 13. som v polovici :D Stále platí, že máš čas, oni počkajú... Aspoň sa viac ľudí pozrie na originál a ocení náš preklad. Nedočkavo čakám, čo spravíš s Fénixom, to je minimálne o niekoľko tried ťažšie. Díky moc.
Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: doda357 - 19.10. 2010Re: Kapitola 10: Oddanosť Od: Zuzana - 19.10. 2010
Tak toto je otázka hm až som  zapiekla mozgové závity, ale keďže mladý Draco to vie tak nádherne rozpáliť a je ešte trochu divoký tak asi toho. Starší je už príliš vážny určite aj vďaka tomu čo prežili a umrela mu jeho láska. A teraz má hnedé vlasy takže vyhráva platinový blonďák :D

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )19.11. 2010Pdf na stiahnutie
velvet86: ( Jimmi )15.11. 2010Kapitola 32: Stratení a nájdení
velvet86: ( Jimmi )15.11. 2010Kapitola 31: Sedem viteálov - časť druhá
velvet86: ( Jimmi )12.11. 2010Kapitola 30: Sedem viteálov - časť prvá
velvet86: ( Jimmi )11.11. 2010Kapitola 29: Šou začína
velvet86: ( Jimmi )09.11. 2010Kapitola 28: Odpočítavanie
velvet86: ( Jimmi )08.11. 2010Kapitola 27: Bezvýhradne
velvet86: ( Jimmi )07.11. 2010Kapitola 26: Keď vôbec nič nevravíš
velvet86: ( Jimmi )06.11. 2010Kapitola 25: Opätovné stretnutie
velvet86: ( Jimmi )05.11. 2010Kapitola 24: Zrada
velvet86: ( Jimmi )04.11. 2010Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh
velvet86: ( Jimmi )03.11. 2010Kapitola 22: Zasnúbenie
velvet86: ( Jimmi )02.11. 2010Kapitola 21: Brloh
velvet86: ( Jimmi )01.11. 2010Kapitola 20: Viera
velvet86: ( Jimmi )31.10. 2010Kapitola 19: Malfoy Manor
velvet86: ( Jimmi )30.10. 2010Kapitola 18: Vianoce
velvet86: ( Jimmi )29.10. 2010Kapitola 17: Priznanie
velvet86: ( Jimmi )28.10. 2010Kapitola 16: Blízkosť
velvet86: ( Jimmi )27.10. 2010Kapitola 15: Konfrontácia
velvet86: ( Jimmi )26.10. 2010Kapitola 14: Prezradenie
velvet86: ( Jimmi )25.10. 2010Kapitola 13: Obeť
velvet86: ( Jimmi )24.10. 2010Kapitola 12: Čo keď
velvet86: ( Jimmi )23.10. 2010Kapitola 11: Priatelia a milenci
velvet86: ( Jimmi )22.10. 2010Kapitola 10: Oddanosť
velvet86: ( Jimmi )21.10. 2010Kapitola 9: Zbohom
velvet86: ( Jimmi )20.10. 2010Kapitola 8: Neúplnosť
velvet86: ( Jimmi )19.10. 2010Kapitola 7: Príťažlivosť
velvet86: ( Jimmi )18.10. 2010Kapitola 6: Halloween
velvet86: ( Jimmi )17.10. 2010Kapitola 5: Starosti srdca
velvet86: ( Jimmi )16.10. 2010kapitola 4: Spoznávania
velvet86: ( Jimmi )15.10. 2010Kapitola 3: Nesplniteľná misia
velvet86: ( Jimmi )14.10. 2010Kapitola 2: Cudzinci
velvet86: ( Jimmi )13.10. 2010Kapitola 1: Život a smrť
velvet86: ( Jimmi )12.10. 2010Úvod k poviedke