Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Skok v čase

Kapitola 7: Príťažlivosť

Skok v čase
Vložené: Jimmi - 19.10. 2010 Téma: Skok v čase
Jimmi nám napísal:

Leap in time

7. kapitola – Príťažlivosť

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4819482/7/Leap_in_Time

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

 Ak viete, čo sa stane, dokážete zmeniť budúcnosť? Draco to chce skúsiť. Stratil všetko a zložil sľub. Bude ho schopný dodržať?

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní velvet86, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 7: Príťažlivosť

"Nech práve teraz myslíš na čokoľvek, okamžite na to zabudni, Malfoy!" hystericky sa vyhrážala Hermiona.

Samozrejme, že mu to bolo srdečne jedno, jeho úškrn sa ešte zväčšil. Najhoršie na tom nebola ani táto absolútne šialená situácia. Najhoršie bolo to, že jedna Hermionina časť v skutočnosti chcela, aby prišiel bližšie. Kedy sa to stalo? Kedy sa stala takou roztúženou? Ťažko dýchala, neschopná odtrhnúť oči z jeho tváre.

"Budem kričať," chrapľavo vyhlásila a on sa začal smiať.

"Nebudeš."

Hermiona vytiahla prútik a vážne ho sledovala.

"Jeden pohyb, Malfoy a prisahám, že z teba prekľajem dušu!"

Uškrnul sa a urobil nie jeden, ale dva kroky. Hermiona zalapala po dychu a zrazu vycítila, ako jej vzal z trasúcej sa ruky prútik. Pokrútil hlavou.

"Keby si ma chcela prekliať, už by si to dávno urobila."

Zazerala na neho. Jeho ruka sa načiahla a chytila hebký prameň jej vlasov. Jeho oči hypnotizovali. Nechal skĺznuť jej vlasy medzi svojimi prstami a odzbrojujúco sa usmial. Hermiona sa rozhodla urobiť jedinú vec, v ktorej bola skutočne dobrá: diskutovať.

"Prečo si sa v poslednej dobe choval ako ten najväčší blb?" zachrípnuto sa spýtala.

V jeho očiach sa objavil tieň, ale stále sa usmieval.

"Myslel som, že si sa nestarala."

Obranne si založila ruky na hrudi.

"Čo keď poviem, že som sa v skutočnosti starala?"

Pokrútil hlavou.

"Potom by som povedal: nestaraj sa."

Hermiona sa zamračila.

"Dobre. Takže o čom je toto všetko?"

Pokrčil plecami.

"Možno len trochu snenia než ma zase zasiahne realita?"

Hermiona si odfrkla.

"Myslela som, že ty by si nikdy nemohol snívať o takejto situácii."

Zasmial sa.

"Grangerová, tvoja pamäť je porovnateľná s pamäťou slona. Zabudneš niekedy niečo?"

Pokrútila hlavou. Vzdychol si.

"Fajn, vieš čo? Dnes večer mám byť anjel. Možno je toto moja posledná šanca správať sa slušne. Udržím si odstup a ty sa môžeš pokúsiť nájsť cestu von," navrhol s malým úsmevom.

Prečo bola sklamaná, namiesto toho, aby sa jej uľavilo? Nemala by byť rada, že sa skutočne posadil na stoličku ďaleko od nej? Nemala by ľahšie dýchať a upokojiť sa? Nuž, pravda bola, že to jednoducho nedokázala. Hermiona si vzdychla. Zahryzla si do spodnej pery a sledovala, ako sedí v mesačnom svite. A potom sa rozhodla hrať úlohu, na ktorej hranie bola vyobliekaná.

ooOoo

Draco sa v duchu preklínal. Stála tam samotná a hrýzla si spodnú peru, kým ho sledovala. Ako by mal obsedieť, keď vyzerala takto? Sľúbil jej, že ju nechá na pokoji, ale všetko v jeho vnútri chcelo tie sprosté slová ignorovať a jednoducho ju pobozkať. Z toho, čo sa stalo potom, mu spadla sánka.

Opatrne si zložila čierne krídla a odložila ich nabok. Potom položila nohu na jednu zo stoličiek a veľmi pomaly rozopínala zips na čižme, kým si rukou hladila nohu. Mala tušenie, ako pritom prekliato sexy vyzerala? Určite mala! Pozoroval jej dlhú, štíhlu nohu a musel prehltnúť. Tá malá diablica. Prižmúril oči a sledoval každý jej pohyb.

Pomaly si vyzula druhú čižmu a on zalapal po dychu. Čo do pekla mala v pláne? So zvodným úsmevom sa k nemu priblížila a zastala tesne pred jeho stoličkou. Sklonila sa, aby mu umožnila výhľad do svojho hlbokého výstrihu a usmiala sa.

"Potrebujem tvoju pomoc," zašepkala a on si odkašľal.

"Iste." Práve teraz by urobil čokoľvek.

Uškrnula sa.

"Pomôž mi vyliezť z okna."

Draco si najprv myslel, že zle počul. Diabolsky sa uškrnula a on na ňu na oplátku škaredo zazrel. Tá potvora.

Prudko sa postavil a spokojne si všimol, že sa prikrčila. Okná boli dosť vysoko, takže ju bude musieť podržať. Prekrížil ruky a čupol si, aby ju mohol nadvihnúť. Zaváhala, ale potom mu vložila nohu do rúk a keď sa postavil, zapišťala prekvapením a pokúšala sa udržať rovnováhu. Nervózne sa načiahla, aby otvorila to prekliate okno.

"Nehýb sa toľko, Grangerová!" nahnevane zakričal, ale skôr než mohla odpovedať, už stratili rovnováhu a ona padla rovno na neho.

Zastonal a zacítil jej vlasy vo svojej tvári, jej dych na svojom líci. Jej telo bolo teplé a mäkké a jej jahodová vôňa dosiahla jeho nos a prinútila ho znova zastonať, tentoraz vzrušením.

"Ak si po mne chcela skočiť, stačilo to jednoducho povedať," nakoniec s úškrnom prehovoril. Zaliala ju červeň, ale nepohla sa.

"Ako keby som ja také niečo urobila," zasyčala a nakoniec sa pomaly postavila.

Zaksichtil sa a ona sa k nemu s obavami sklonila.

"Si v poriadku?" previnilo sa spýtala a on odfrkol.

"Ty nemáš len pamäť slona, ty máš aj jeho váhu."

Nahnevane na neho zazrela, postavila sa a kopla ho do nohy tak silno ako mohla. Draco sa prikrčil, znova sa zaškaredil a zaklial.

"Kretén!" vykríkla. Postavil sa a vražedne na ňu pozrel. Zjavne to na ňu nezapôsobilo.

Grangerová sa otočila, aby odišla, keď ju schmatol za vlasy a potiahol dozadu.

Vykríkla bolesťou a znova ho kopla. Zaklial, chytil ju pevnejšie a obaja pri zápase spadli. Chcel ju v tejto chvíli naozaj zabiť, spôsobiť jej bolesť, prinútiť ju trpieť, ako on trpel odvtedy, čo bez pozvania vrazila do jeho života. Ale zrazu ho jej zápasiace telo pod ním poriadne vzrušilo a on na všetko ostatné zabudol. Chytil ju za zápästia a pridržal jej ich pri hlave. Oči sa jej rozšírili prekvapením a možno niečím podobným túžbe. Ťažko dýchala a on sledoval, ako jej klesá a stúpa hrudník. Nevšimol si, že sa to blíži, ale zrazu zacítil jej koleno veľmi blízko svojich najcennejších privátnych partií a pustil jej ruky. Draco si pomyslel, že ho znova kopne, postaví sa a nakričí na neho, ale to, čo v skutočnosti urobila, ho prekvapilo viac než čokoľvek iné v tento večer.

Zatlačila ho na zem, rozkročila sa nad ním a zrazu pritlačila svoje pery na jeho. Draco nebol schopný uvažovať. Posadil sa, schoval svoje prsty v jej vlasoch a druhou rukou ju objal okolo pása. Hermionine ruky ho objímali a cítil na svojom chrbte jej malé prstíky. Privádzala ho do šialenstva. Jej pery boli jemné a mala zatvorené oči. Draco chcel zastaviť čas. Dotkol sa jej stehna a začul ako zastonala. Opustil jej pery a hladil jej krk, líce, hryzkal ucho.

Bolo to čudné. Draco objavil v štvrtom ročníku, že nebol taký nenávidený dievčatami, ako rady predstierali. Nebol neskúsený a vedel, aké je to byť s nejakým dievčaťom. Ale byť s ňou bolo úplne iné. Nebol schopný sa jej nasýtiť. Väčšina dievčat ho začala nudiť, keď bol s nimi. Nedokázal si predstaviť, že by to s ňou bolo rovnaké. Bola iná a to ho desilo. Objal ju tuhšie a ona zastonala. Bola jeho. Bez ohľadu na to, čo sa po dnešnom večere stane, na tento krátky čas bola jedine jeho.

ooOoo

Hermiona cítila jeho chladné ruky na svojej rozpálenej pokožke a striasla sa. Už bozkávať ho bol hriech, ale byť tak blízko k nemu, cítiť pod rukou tlkot jeho srdca, dovoliť mu dotýkať sa jej tam, kde sa jej nikto nikdy nedotkol, bolo jednoducho omračujúce. Ak pôjde za tieto pocity naozaj do pekla, potom to s potešením prijme. Potešenie - to bolo presne to správne slovo na to, čo cítila. Jeho dych bol sladký, jeho bozky hravé, jeho úsmev zvodný. Hermiona nechcela prestať. Nikdy. Na zajtrajšku nezáležalo. Jediná vec, ktorá sa počítala, boli oni dvaja v tejto malej učebni.

Poláskal jej stehno a rozpálil celé jej telo. Hermiona nikdy predtým nebola tak blízko k nejakému chlapcovi. To, čo robila, bolo inštinktívne. Nesťažoval sa. Ruky mala pod jeho košeľou a vychutnávala si pocit jeho dokonalej pokožky pod svojimi prstami. Prevzal kontrolu a zrazu sa ocitla pod ním. Znova ju pobozkal a ona na všetko ostatné zabudla. Prerušil ten bozk a so zvodným úsmevom sa na ňu pozrel. Pobozkal ju na krk, zatúlal sa k prsiam, hlbšie k jej pásu, kde nadvihol jej top a pobozkal ju na pupok. Hermiona nemohla uveriť reakcii svojho tela. Zachichotal sa a ona vnorila ruku do jeho vlasov ako varovanie. Znova sa zachichotal, pobozkal ju na stehno a znova prinútil zastonať. Jeho pery putovali nadol jej nohou, bozkávali a maznali sa. Horela. Toto bola skutočná mágia. Tá, ktorú dokázala so svojím prútikom, bola ničím v porovnaní s jeho perami. Pomaly jej rozopol opasok a Hermiona sa napla.

Toto bolo vážne. Zrazu pred sebou v duchu uvidela Rona. Jeho úsmev, jeho láskavé ospravedlnenie. A Pansy. Jej túžobný pohľad, jej prianie byť v Malfoyovej blízkosti nech sa stane čokoľvek. V skutočnosti zrádzali ich oboch. Ron na ňu čakal, asi si dokonca robil starosti a ona si to rozdávala s Malfoyom!

Hermiona ho odtlačila a posadila sa. Zamračene sa na ňu pozrel, vlasy stále rozstrapatené, pery napuchnuté, celý jeho vzhľad ako pozvánka do pekla. Alebo možno do neba? Ľútostivo zastonala.

"Toto nemôžeme urobiť."

Nepýtal sa prečo. Prečo by mal? Nebol hlúpy. Hermiona čakala, že bude zúriť. Že ju prekľaje a bude hnusný. Neurobil to. V skutočnosti vyzeral rovnako ustaraný, ako sa ona cítila.

"Je ti jasné, že by si mi neodolala, keby som sa rozhodol vyspať sa s tebou?" vyhlásil bez namyslenosti.

Nechcela to priznať, ale vzhľadom na jej aktuálny zovňajšok by bolo hlúpe popierať pravdu. Bola polonahá, vlasy mala rozstrapatené, brnelo jej celé telo a bola vlhká.  Hermiona prikývla a on sa na ňu prekvapene pozrel. Zahryzla si do pery.

"Toto musí prestať. Teraz a navždy. Znova sa nestretneme, neuvidíme sa, nebudeme sa rozprávať. Stále dúfam, že sa vzdáš svojich plánov. Stále dúfam, že budeš rozumný a nájdeš inú možnosť. Ale už viacej nemôžem byť v tvojej blízkosti."

Hermiona sa postavila a roztočila sa jej hlava. Tiež sa postavil a venoval jej malý úsmev.

"Som si istý, že sny zostávajú snami, správne Grangerová?" Hlas mal ľadový a neosobný.

Cítila, ako sa niečo vnútri v nej zlomilo, ale neodpovedala. Nebolo toto jej rozhodnutie? Prečo si pripadala ublížená, keď ona bola tá, ktorá ho urobila? Srdce jej stále búšilo, telo bolo stále rozpálené. Trpko sa usmial.

"Aj keby si mohla opustiť túto miestnosť, mala by si sa najskôr upokojiť. Každý s očami na hlave uvidí, že si sa s niekým muchľovala."

Zazrela na neho.

"A čia je to chyba?"

Zasmial sa.

"Ty si pobozkala mňa, spomínaš si? Myslel som, že ty nikdy na nič nezabúdaš."

Začervenala sa a šla pohľadať svoj prútik. Nebolo ho ťažké nájsť. Hermiona na seba použila kúzlo a spýtavo sa pozrela na Malfoya.

S úškrnom pokrútil hlavou.

"Ani náhodou, Grangerová. Mala si ma nechať, aby som ťa doriadil úplne a nie prestal v polovici. Aj tak vyzeráš, ako keby som z teba vysexoval dušu."

Prebodla ho pohľadom.

"Ty si taký blbec, Malfoy."

Pokrčil plecami, prehrabol si prstami vlasy a posadil sa na stoličku.

"Už nemusím robiť dobrý dojem, nie je tak?"

Vzdychla si a posadila sa.

"Mal by si sa radšej pozrieť na seba, než sa posmievať mne."

S úsmevom sa na ňu pozrel.

"Prečo sa staráš? Bojíš sa, že by som mohol všetkým povedať, že si do mňa zbláznená?"

Začervenala sa a odfrkla. Telo jej znova začalo brnieť a on sa zachichotal. Hermiona na neho vyplazila jazyk a on sa zasmial.

"Taký sladký jazýček. Vážne by som miloval prisať sa naň."

Z jeho slov sa jej silno rozbúšilo srdce.

"Prestaň s tým, Malfoy."

Diabolsky sa uškrnul.

"Prečo by som mal? Chceš počuť viac?"

Pokrútila hlavou a oblizla si pery. Na oplátku sa zachichotal.

"Vážne milujem tvoje vlasy, Grangerová. Dokonca aj keď sú večne strapaté, stále sú akosi rozkošné. Tvoje pery chutia ako jahody a keď si nervózna, začínaš si hrýzť spodnú peru. Tvoje telo ma priťahuje, ak mám byť úprimný. Nemyslel som, že objímať ťa bude takéto. Naozaj by som rád dokončil, čo si predtým začala a čím viacej o tom premýšľam, tým viacej som si istý, že ťa skutočne aspoň raz potrebujem mať, než ťa konečne budem schopný nechať ísť. Takže aj keby si sa ma pokúsila vyradiť zo svojho života, dovoľ mi raz a navždy povedať: je príliš neskoro. Nemala si sa do tohto dostať tak hlboko. Mala si sa mi vyhnúť. Ale pretože si sa nevyhla, teraz už je príliš neskoro."

Hermiona visela na jeho perách a prehltla, keď skončil. Mala závrat a cítila sa neistá, plná nádeje a rozochvená, vystrašená a ustaraná súčasne.

"To malo čo znamenať?" nakoniec sa zachrípnuto spýtala.

Usmial sa.

"Proste to znamená, že ti nedovolím sa ma tak ľahko zbaviť."

Jej oči sa rozšírili prekvapením a skôr než mohla zaprotestovať, dvere sa zrazu otvorili. Ale nikto nevošiel. Hermiona vykukla na chodbu a zbadala povedomý tieň zabočiť za roh. Konečne pochopila a neveriacky pokrútila hlavou.

"Malfoy, za toto ťa zabijem, sľubujem!" zavrčala.

Malfoy sa na ňu prekvapene pozrel.

"Čo som tentoraz urobil?"

Otočila sa a odfrkla si.

"Ty nič."

Nadvihol obočie a Hermiona pokrútila hlavou.

"Zabudni na to. Aj tak by si tomu neveril."

Zamračil sa. Hermiona sa zhlboka nadýchla a pozrela sa na neho. Stále vyzeral neuveriteľne sexy. V žiadnom prípade mu takto nedovolí vyjsť von. Každé dievča by po ňom okamžite skočilo a z nejakého nevysvetliteľného dôvodu nechcela, aby sa to stalo. Hermiona vytiahla prútik a použila na neho tie isté kúzla, ktoré dali do poriadku aj ju. Mal pravdu, bolo to zbytočné. Alebo to možno bolo len v jej očiach? Ak sa na neho pozrela s väčším odstupom, skutočne vyzeral ako vždy. Nuž, viac či menej.

"Vravel som ti," povedal s pokrčením pliec a ona na neho zazrela.

"Už to nemôžeme zmeniť. Boli sme v tejto prekliatej miestnosti viac než hodinu. Musíme si vymyslieť nejakú historku."

Malfoy si prekrížil ruky na hrudi.

"Prečo by som to mal robiť?"

Hermiona sa uškrnula.

"Ak to neurobíš, pôjdem rovno za Ronom a pred všetkými ho pobozkám!"

Malfoy prižmúril oči.

"To by si si netrúfla."

Hermiona sa škaredo zasmiala.

"Isteže by som si trúfla."

Potiahol nosom.

"Diablica."

Hermiona sa spokojne usmiala.

"Dobre, a čo toto: zrazu ti zostalo zle a ja som ťa odviedla k madam Pomfreyovej?"

Malfoy prevrátil oči.

"Boli sme preč viac než hodinu a ty si myslíš, že nás nehľadali v nemocničnom krídle? Okamžite im dôjde, že klameme. Ak chceš byť autentická, musíš byť tak blízko k pravde, ako sa dá."

Hermiona našpúlila pery.

"Čo navrhuješ?"

ooOoo

"Miona! Všade sme ťa hľadeli! Kde si bola?" rozčúlene sa spýtal Ron a zblízka sa jej prizrel.

Hermiona sa na neho upokojujúco usmiala. Bolo ťažké správať sa pred ním normálne, ale podarilo sa jej zakryť svoje pocity.

"Bol to Zloduch, ten blbec. Zamkol ma v jednej učebni s Malfoyom."

Ronove oči sa rozšírili a zružovel - spoľahlivý znak nebezpečenstva. Hermiona mu položila ruku na plece.

"Je to v poriadku; po celý čas sme sa hádali. Ten sprostý blbec ma skoro priviedol do šialenstva. Som rada, že som odtiaľ konečne vonku," úprimne prehovorila.

Fajn, to bola napokon pravda, nie? Nebola to jej chyba, že si Ron pravdepodobne vyložil jej slová inak.

Harry s Ginny sa k nim pripojili a uľavilo sa im, že je v bezpečí. Ginny mala rozpálené líca a Harry sa uškŕňal príliš šťastne. Hermiona sa usmiala. Aspoň ich milostný život sa zjavne zlepšil. Vyhýbala sa tomu, aby premýšľala o Malfoyových slovách.

Rozprávali sa a smiali, ale Hermiona si nemohla pomôcť, aby tu a tam Malfoya nesledovala. Tiež bol so svojimi priateľmi a zakaždým, keď sa ich oči stretli, zdalo sa, že sa pozerá rovno do jej duše.

Desivé.

Hermiona sa rozhliadla a znova bola ohromená. Slughornovi nebolo ľúto žiadneho úsilia, aby bol tento večierok naozaj mimoriadny. Výzdoba bola veľkolepá, boli tu obrovské stánky s občerstvením a kapela, ktorá hrala, boli v skutočnosti vyobliekané Holyheadské harpie. Všetkých si prezrela a občas sa musela zasmiať. Parvati našla svojho Cézara v tučnom bystrohlavčanovi, ktorý so svojimi zlatými sandálmi vyzeral trochu smiešne. Nevillova Scarlet bolo naozaj rozkošné dievča z Bifľomoru a zdalo sa, že s ňou dokonca flirtuje. Deanova kovbojka nebol nikto iný než Luna, ktorá vyzerala dobre vo svojom kostýme. Suma sumárum to bola pekná šou, keby neexistovalo toľko vecí, kvôli ktorým si Hermiona robila starosti...

Ginny s ňou chcela stráviť trochu času osamote a vyparili sa pod zámienkou, že idú po nápoje.

"Ako to šlo, Gin?" spýtala sa zvedavo Hermiona a červenovláska sa uškrnula.

"Naozaj neviem, čo robiť, Miona! Vieš, že chodím s Deanom! Ale Harry bol celý večer vážne roztomilý. Nie som si istá, ale možno sa mu páčim..."

Hermiona potiahla nosom.

"Šalie po tebe. Nevšimla si si, ako sa na teba pozerá?"

Ginny sčervenala a šťastne sa usmiala.

"Myslím, že to budem musieť vysvetliť Deanovi. Nespomínajúc Rona..."

Hermiona nadvihla obočie.

"Dean vyzerá poriadne šťastne, ak sa ma pýtaš."

Ginny sledovala svojho ´frajera´ tancovať s Lunou. Pokrčila plecami.

"To by bolo skvelé."

Hermiona prikývla a Ginny sa na ňu uprene pozrela.

"Keď som ťa predtým videla, bola som si istá, že vyzeráš inakšie. Spravil Malfoy niečo nevhodné?"

Množstvo obrázkov zažiarilo v Hermioninej mysli. Malfoyove pery na jej stehne, jeho telo na jej, jeho ruky v jej vlasoch, jeho dych na jej tvári, jeho zamatový hlas... Začervenala sa, ale pokrútila hlavou.

Ginny sa zamračila.

"Vy dvaja sa chováte inak. Ako keby sa niečo zmenilo."

Hermiona sa zasmiala.

"To sa nikdy nezmení, Gin. Nemôžeme zmeniť to, kým sme."

Ginny neodpovedala, ale stále na tie slová myslela. Možno to bola len ilúzia, ale mala čudný pocit, že Hermiona v skutočnosti znela trochu sklamane.

Vrátili sa k chlapcom a večierok si naozaj užívali. Hermiona prekvapene zistila, že zjavne v tom kostýme vyzerá naozaj dobre. Chalani, ktorí si ju nikdy nevšímali, z nej zrazu nemohli spustiť oči. Cítila sa polichotená, ale naozaj to pre ňu veľa neznamenalo. Čudné. Všetko, o čom si myslela, že chce, nejako v poslednej dobe stratilo svoj význam.

Po čase toho mala Hermiona dosť. Celý tento večer bol stresujúci a nevedela, ako dlho bude schopná pokračovať v tejto pretvárke.

Ako keby jej Slughorn čítal myšlienky, konečne oznámil koniec večierka.

"Fajn, vážení! Už je neskoro a hoci to bol skvelý večierok, musím povedať, že ho nanešťastie práve teraz musím ukončiť! Rád by som, aby všetci požiadali svoje partnerky o záverečný tanec. No tak, nehanbite sa!"

Hermiona sa stretla s Malfoyovým pohľadom a všimla si, že sa usmieva. Ron sa zaksichtil, kým Harry s Ginny sa na seba pozreli so širokým úsmevom.

"Miona, skrátka tento tanec vynechaj. Povedz, že ti je nevoľno alebo niečo také... Poďme sa vypariť spoločne!" prosil Ron.

Hermiona si vzdychla, ale usmiala sa.

"Som v pokušení, Ron, ale vážne si myslím, že by sme mali Slughornovi tú láskavosť urobiť. Jeden posledný tanec prežijem, takže nemaj obavy."

Odfrkol si.

"Skôr sa bojím, že ja neprežijem ďalší tanec s Eloise Midgenovou..."

Hermiona sa zaškerila a zbadala, že sa k nej pomaly blíži Malfoy. Zhlboka sa nadýchla, stisla Ronovi ruku a šla smerom k svojmu diabolskému anjelovi. Ron ho prebodol pohľadom a urobil jednoznačné gesto. Malfoy na oplátku nadvihol obočie a uškrnul sa. Hermiona prevrátila oči a varovne sa na neho pozrela.

Obaja bez slov zaujali svoje pozície a len sa pozerali tomu druhému do očí. Kapela začala hrať pomalú zamilovanú pieseň a Malfoyove oči zažiarili pobavením, keď zozadu zavrčal Ron. Zastonala.

"Čo sa deje, meduška? Nemáš náladu na tanec?" zašepkal jej zblízka do ucha, z čoho ju striaslo.

Hermiona sa zamračila.

"Meduška?"

Malfoy pokrčil plecami a uškrnul sa.

"Tvoje oči mi pripomínajú med, rovnako ako občas tvoje vlasy. Myslím, že to bude pre teba moja súkromná prezývka."

Hermiona sa na neho ohromene pozrela.

"Prečo by si vôbec pre mňa potreboval súkromnú prezývku? Nedohodli sme sa, že sa nebudeme ani rozprávať? Čo to presne hráš, Malfoy?"

Vzdychol si.

"Nepočúvala si ma predtým? Je príliš neskoro. Samozrejme, že ťa zvediem."

Hermiona onemela.

Zaškeril sa.

"Zavri ústa, vyzeráš trochu čudne, keď na mňa takto zízaš. Aby si vedela, mám teóriu. Nemôžem vysvetliť prečo, ale cítim sa k tebe zvláštne priťahovaný. Aby som bol úprimný, chcem ťa viac než akékoľvek iné dievča. Prestaň vypliešťať oči, Grangerová! Nuž, tak či tak, pretože nebudem na to jednoducho schopný zabudnúť, vezmem si, čo chcem a uvidíme, či to bude stačiť."

Hermiona pozerala ako teľa na nové vráta, šokovaná, zhnusená a napočudovanie tiež vzrušená.

"Ty si sa úplne zbláznil, že? Vážne si myslíš, že by som ti niekedy dovolila znova sa ma dotknúť? Zabudni na to! Je koniec. Nech sa čokoľvek predtým medzi nami stalo, je koniec!" neveriacky zasyčala.

Zasmial sa a pritiahol si ju ešte bližšie. Zalapala po dychu. Na krátky okamih jeho pery pohladili jej ucho a on sa zachichotal.

"Môžeš bojovať koľko chceš, ale je to zbytočné. Chceš ma. Popieraj to, ak sa budeš cítiť lepšie. Klam samu seba, ale vieš, že mám pravdu."

Točila sa jej hlava a on ju pevne objímal. Mal pravdu. Bolo zrejmé, že k nemu cítila prekvapivú, ale intenzívnu príťažlivosť. Ale skutočne to stačilo? Bude schopná odolať, ak sa ju naozaj pokúsi zviesť?

"Prečo ja?" nakoniec sa zmätene spýtala.

Pokrčil plecami a neúprimne sa usmial. Hermiona potiahla nosom a pokúsila sa znovu nájsť svoj pokoj.

"Nedovolím, aby sa to stalo, Malfoy. Nikdy, takže zabudni na tento tvoj sprostý nápad a vráťme sa raz a navždy k normálu! Ale vážne by som rada poznala odpoveď na jednu poslednú hypotetickú otázku, skôr než tento prekliaty tanec konečne skončí: čo ak to nebude stačiť?" spýtala sa napätá a sústredila sa na jeho výraz. Srdce jej búšilo, jej oči hľadeli do jeho.

Uškrnul sa.

"Potom budeme mať vážny problém, meduška."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 02.12. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: doda357 - 21.10. 2010
To, ako na začiatku liezla Hermiona do toho okna, resp. to, čo stvárala predtým nemalo chybu. Ďalej to vidím tak, že má veľmi dobré kopy... Chudák Draco Bože, no a tie Dracove myšlienky pri bozkávaní Hermiony boli proste úžasné. Draco 2 bol super, Hermi by mu mala poďakovať, bez neho by neprežila hodinu zamknutá spolu s Dracom 1 "Bez ohľadu na to, čo sa po dnešnom večere stane, na tento krátky čas bola jedine jeho." - Veľká škoda, že Hermiona nepočuje jeho myšlienky A Dracove rozhodnutie zviesť Mionu bolo tiež skvelé Inak Hermiona má pekné donucovacie prostriedky: " Ak to neurobíš, pôjdem rovno za Ronom a pred všetkými ho pobozkám A na záver- kapitola ako vždy skvelá, výrazne mi zlepšila dnešnú "výbornú" náladu, takže ďakujem. 

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Svetluska - 19.10. 2010
Skvělá kapitola a hned několik dalších za ní. Škoda, že dneska už neudržím oči otevřené. Ale aspoň se můžu těšit na zítřejší příjemný večer, který strávím s hrnkem horkého čaje při čtení téhle nádherné povídky. Díky moc za překlad, hlavně za tu neuveřitelnou rychlost.

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: JSark - 19.10. 2010
Začína to byť diabolsky zaujímavé. Dík moc.

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: denice - 19.10. 2010
Na jeden večer odejdu od počítače a ony přibudou hned DVĚ kapitoly! Jimmi a Doda357, jste poklady, ale to vy víte! Celá kapitola je bezvadná, ale nejlepší je Draco - nadchla mě jeho přímočarost, s jakou Hermioně sděluje, že se mu měla vyhnout, ale teď už je příliš pozdě. Díky!

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Nade - 19.10. 2010
Tak tohle bylo přesné! "Potom budeme mať vážny problém, meduška." Ten problém už je zřejmě na spadnutí. A jak jsem odhadovala, ten tajemný zamykač dveří byl Malfoy-o-něco-starší. Pěkně se to mezi nima rozžhavilo.                                   

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: teriisek - 18.10. 2010
Fakt jsem se zamilovala do téhle povídky... je neuvěřitelná! A být Hermionou, nenechala bych Draca jen tak odejít... pochybuju, že mu odolá;) Prostě nádhera, dokonalá povídka, dokonalý překlad... ach! Díky moc!

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: jerry - 18.10. 2010
hmm, takze draco starsi sa postaral o ich spolocnu "hodinu nehy" . no ja som len zvedava ako to udrzia v tajnosti . ginny uz nieco tusi a ostatny si to tiez urcite casom vsimnu. hold ale chemia je chemia. no hlavne aby to pomohlo mione prehovorit draca mladsieho od hluposti ktore sa chysta spravit. vdaka za kapitolku

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: adelina - 18.10. 2010
Juj, hned 2 kapitoly. Teda dámy, jak vy to děláte:) "Potom budeme mať vážny problém, meduška." Tak to mě dostalo. Vlastně, to není přesný, dostává mě celá tahle povídka. Bože, že ale ta přitažlivost mezi nimi skvěle funguje. A jak to hezky starší Draco zařídil:)  "Malfoy, za toto ťa zabijem, sľubujem!" zavrčala.  Malfoy sa na ňu prekvapene pozrel."Čo som tentoraz urobil?"  Otočila sa a odfrkla si. "Ty nič." Opravdu hezký:) Jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet. Jako vždy, absolutně skvělý překlad a samozřejmě ti patří mé velké díky, Jimmi.

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: KittenLady - 18.10. 2010
Draco je opravdu úžasně sladký ďábelský andílek.  Skvělý překlad. 

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Merssi - 18.10. 2010
Wow, vypadá to že Draco je v pěkném maléru..=D Zamilovat se do mudlorozené a k tomu Potterovy nejlepší kamarádky..:)) Co by na to řekl Voldemort..=DD Oba dva jsou ve velkém nebezpečí..:-/ Jen jsem zvědavá až něco praskne .. Co když se Draco z přítomnosti dozví něco o Dracovi z budoucnosti a jejich plánu.. Ale z jedné strany, ten plán jde Hermioně výborně a Malfoy, který je zavřel v té učebně neměl chybu, teda aspoň si myslím že to byl on..:) Super kapitola stejně jako všechny ostatní, ale myslím že tady ta byla ještě lepší než ty ostatní..:)) To jak se skoro pobili v učebně:D -- a potom najednou taková romantika:D a potom-"Malfoy, za toto ťa zabijem, sľubujem!" zavrčala.Malfoy sa na ňu prekvapene pozrel."Čo som tentoraz urobil?"Otočila sa a odfrkla si."Ty nič."To mi připadalo naprosto úžasné..:)xD Píšeš skvěle a chci ti poděkovat.. Jen tak dál, máš můj obdiv..:)) Nemůžu se dočkat na další kapitolku..:))Držím palce..

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: gama - 18.10. 2010
Nádherná povídka, opravdu. Moc bych si přála vědět co bude dál a to natahování mě ničí Když hezky poprosím, dostanu další kapitolu?

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: anonym - 18.10. 2010
skvelé

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: iway - 18.10. 2010
přiznam se, že jsem to nevydržela a něklolik kapitol přečetla dopředu, ale nic se nevyrovna tomuto překladu, který mi dává více smyslu než můj překlad :) je to skvělé a obsahuje snad vše co bychom si my čtenáři mohli přát.. díky!
Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Jimmi - 18.10. 2010
Vravela som, je tam všetko. A to si predpokladám, ešte nedošla na koniec. Ďakujem za pochvalu.

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: bbarka - 18.10. 2010
Po tejto kapitole opravujem názor na dnešný deň - doteraz bol vážne mizerný...ale táto poviedka je naozaj ako droga, a mne je tak faaaajn "Možno len trochu snenia než ma zase zasiahne realita?" - toto by malo byť heslo tejto stránky Ale M2 bol úžasný, tákýto ofuk vymyslieť...ale milé od neho, že dopraje svojmu mladšiemu ja... Jimmi, tie komentáre hnevajú aj mňa...táto poviedka (vlastné každá poviedka) by si zalúžila stokrát viac komentárov! Nechápem...ale, skalní komentujú, to je potešujúce... Ďakujem za preklad!
Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Jimmi - 18.10. 2010
Tak s tým heslom si trafila. Ani nevieš ako. Dnes bol otrasný deň a zajtra bude ešte horší. Horší než deň blbec je blbec, čo má postavenie a moc a máš ho buď pochopiť alebo mu niečo vysvetliť. A zajtra ma taký čaká. Blééé. Asi si to vylepším podobne ako dnes, podvečernou kapitolou. Inak, dnes som bola päť minút od toho, aby som túto kapitolu dala na fórum len pre vybrané nicky. Päť minúť! Potom som sa zhlboka nadýchla a predstavila si, ako by som musela stále odpovedať na to, prečo sa tam niekto nedostane, tak som si povedala, že by sa tu mal zamyslieť niekto iný nie ja. A keebyyy som strašne veľa premýšľala, tak viem urobiť to, že pokiaľ neokomentuješ predchádzajúcu kapitolu, neotvoríš ďalšiu. Také srandičky sa robiť dajú, keď si programátor, vieš? Ale radšej prekladám, to ma v tejto chvíli baví viacej (som na 12. kapitole) Díky moc za podporu.

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: kukuriciarka - 18.10. 2010
Jimmi, ty si proste úžasná!!! To snáď ani nie je pravda... človrk príde na intrák úplne zmorený, dozvie sa o ďalšej kapitolke a už aj vystrelí k počítaču!!!! Ďakujem, ďakujem, ďakujem skvele si mi zlepšila náladu, je to lepšie než redbull Poviedka ma chytila, asi sa zaradí k mojím obľúbeným preklad je bezchybný si super
Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Jimmi - 18.10. 2010
Ďakujem, ďakujem, ďakujem. Nič mi dnes nevychádzalo, potrebovala som si rozjasniť aspoň večer. A vyšlo, chvíľu to síce trvalo, ale ste úžasní, takže díky moc.

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: 3lucky - 18.10. 2010
wau je to úžasná povídka, úžasný překlad, úžasné všechno......   A tahle kapitolka mě moc potěšila takhle před spaním :) To zas budou sny ach jo...   dík za překlad je fakt skvělý :D
Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Jimmi - 18.10. 2010
Presne, to je taká snívacia poviedka. Ach jo. Díky moc.

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Maenea - 18.10. 2010
Dvě kapitoly v jeden den? Skvělé! Tleskám a děkuji, muselo to dát moře práce. Hermioně by mohlo doít, že je to ona, kdo změní Draca k lepímu, zvlášť poté, co ji a Draca starší Malfoy junior (bože, ty časoprostorové smyčky, či co to je, mi dělají bordel v označování postav) zavřel.
Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Jimmi - 18.10. 2010
No, mám hotovú ešte jednu a ďalšie tri v pošte od bety. Označuj D1 a D2 alebo M1 a M2. Skoro som oprskala monitor, keď som tú M1 a M2 zazrela. Draco1 a 2 už boli minule, ale tie emká sú Bbarkin výmysel. Len si práve nemôžem spomenúť, ktorý bol ktorý. Draco1 je asi ten starší. Díky moc za komentár, potešil a pobavil.

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Kaitlin - 18.10. 2010
Nestačím se divit, jak rychle se to "zvrtlo" :-D Ale líbí se mi to, nemůžu se dočkat další kapitoly. Ale jsem teda zvědavá, jak to bude pokračovat. Protože tak jako tak si Draco bude hodně rychle muset vybrat... No, jsem na to fakt zvědavá :) Takže děkuji za krásný překlad, moc hezky se to čte ;) Úplně samo.
Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Jimmi - 18.10. 2010
Ešte sa to nezvrtlo, rozhodovanie, čo je správne ešte zopár kapitol zaberie. Je jasné, že sa musí rozhodnúť pre Draca, ešte tak zistiť, že pre ktorého :D Díky. Aj za pochvalu prekladu, táto poviedka ma hrozitánsky baví a mám úžasnú betu, ktorá mi dodáva sebadôveru.

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Hanna - 18.10. 2010
vau, cela tato poviedka je jednoducho vau. spociatku, ked som si precitala, ze to bude pokracovanie patky, sa mi do toho velmi nechcelo, ale kedze som na dramione zavisla, jednoducho som neodolala. a hned z prvych riadkov som zistila, ze tuto poviedku si precitam este niekolko krat. co ine k nej dodat? krasny preklad a uzasne spracovanie temy, nepamatam si podobne a ... nemam slov. aha a este asi absolutne najlepsie je ze kazdy den pribudne minimalne jedna dalsia kapitola. DAKUJEM
Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Jimmi - 18.10. 2010
No to pravidlo jedna kapitola denne možno dlho nevydrží, nemôžem uštvať seba ani betu. Ale pravda je, že sa od toho nedá odtrhnúť. A hlavne keď cítim podporu a vidím, že sa to páči. Ďakujem
Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Hanna - 18.10. 2010
To hlavne ja dakujem, velmi jasne si pamatam, ako som sa tesila kazdemu komentaru, ked som este pravidelne uverejnovala svoje poviedky. budem sa snazit byt v komentovani poriadnejsia.

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: kometa - 18.10. 2010
"Potom budeme mať vážny problém, meduška." kouzelná kapitola! Moc se mi líbila A Meduška se ti moc povedla. Děkuju! Dneska jsi mi osladila začátek i konec dne, máš to u mě, poklade    
Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: kometa - 18.10. 2010
Doda - promiň, mé díky patří samozřejmě i tobě :-)  Nechci být nevděčník, jen pořád zapomínám, že má Jimmi betu ;-) Děkuju :-)
Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: doda357 - 18.10. 2010
Nič sa nestalo   Ale aj tak najväčšie zásluhy na tejto poviedke má Jimmi, ja opravím vždy iba malé chybičky. Takže ďakujem Jimmi, tvoje poviedky sú vždy úžasné, vedia pozvihnúť náladu, proste dokonalé. Ďakujem ešte raz.

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: THEADU - 18.10. 2010
Fakt dobre.. Meduška   Táto poviedka je vážne dobrá,  a samozrejme skvelý preklad, na ktorý si ja netrúfam   Som zvedavá ako sa to vyvinie

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Monie - 18.10. 2010
Parááááda, už se těším, až budou mít vážný problém :o))) Tohle je skvělá povídka!! Zajímalo by mě, jestli starší Malfoy poslouchal za dveřma, když tam byla Hermiona zavřená s "malým" Drakoušem :o)
Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Jimmi - 18.10. 2010
Ty sa tešíš, až budú mať problémy? Aby si neľutovala :D Díky moc.

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Mitrihil - 18.10. 2010
WOW to je úžasná kapitola. Draco je tak cuuuuute!!!!!!

Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Zuzana - 18.10. 2010
„trochu snenia než ma zase zasiahne realita“ ach je tu pokračovanie, a ja som sa ani nenadýchla ááách to bolo... nemám slov. Výhovorka geniálna a blbec ju do toho šialenstva naozaj priviedol A aj ja som na pokraji. Úplne úžasný a vzrušujúci preklad. Ďakujem a aj za to, že som nemusela na tento ples čakať. Lebo by to ohrozovalo moje zdravie
Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Jimmi - 18.10. 2010
Ďakujem, ale mrzí ma, že prvým komentárom bol až ten tvoj. V tom zmysle, že to pred tebou prečítalo toľko ľudí (skoro 25) a nikto si nenašiel čas a to som to zverejnila skôr ako som mala. Ale aspoň si prebehla Bbarku. Ale potvrdilo sa mi, že čím častejšie zverejňujem, tým mám menej komentárov. Ďakujem strašne moc.
Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Zuzana - 18.10. 2010
To ma mrzí, neviem ako niekto môže odísť bez komentu. Dokonca aj keď sa mi niečo nepáči tak napíšem aspoň, že ďakujem aj keď nepochválim, kritiku som napísala len málokedy, a určite nie nepríjemnú. Je to škoda,lebo takto oberajú autorov a prekladateľov o chuť k práci. Dúfam, že Teba to neodradí a áno predbehla som Bbarku :D otvorím si fľašu :D
Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: bbarka - 18.10. 2010
Gratulejem k prvému komentáru
Re: Kapitola 7: Príťažlivosť Od: Zuzana - 19.10. 2010
Ďakujem.Aj som to oslávila

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )19.11. 2010Pdf na stiahnutie
velvet86: ( Jimmi )15.11. 2010Kapitola 32: Stratení a nájdení
velvet86: ( Jimmi )15.11. 2010Kapitola 31: Sedem viteálov - časť druhá
velvet86: ( Jimmi )12.11. 2010Kapitola 30: Sedem viteálov - časť prvá
velvet86: ( Jimmi )11.11. 2010Kapitola 29: Šou začína
velvet86: ( Jimmi )09.11. 2010Kapitola 28: Odpočítavanie
velvet86: ( Jimmi )08.11. 2010Kapitola 27: Bezvýhradne
velvet86: ( Jimmi )07.11. 2010Kapitola 26: Keď vôbec nič nevravíš
velvet86: ( Jimmi )06.11. 2010Kapitola 25: Opätovné stretnutie
velvet86: ( Jimmi )05.11. 2010Kapitola 24: Zrada
velvet86: ( Jimmi )04.11. 2010Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh
velvet86: ( Jimmi )03.11. 2010Kapitola 22: Zasnúbenie
velvet86: ( Jimmi )02.11. 2010Kapitola 21: Brloh
velvet86: ( Jimmi )01.11. 2010Kapitola 20: Viera
velvet86: ( Jimmi )31.10. 2010Kapitola 19: Malfoy Manor
velvet86: ( Jimmi )30.10. 2010Kapitola 18: Vianoce
velvet86: ( Jimmi )29.10. 2010Kapitola 17: Priznanie
velvet86: ( Jimmi )28.10. 2010Kapitola 16: Blízkosť
velvet86: ( Jimmi )27.10. 2010Kapitola 15: Konfrontácia
velvet86: ( Jimmi )26.10. 2010Kapitola 14: Prezradenie
velvet86: ( Jimmi )25.10. 2010Kapitola 13: Obeť
velvet86: ( Jimmi )24.10. 2010Kapitola 12: Čo keď
velvet86: ( Jimmi )23.10. 2010Kapitola 11: Priatelia a milenci
velvet86: ( Jimmi )22.10. 2010Kapitola 10: Oddanosť
velvet86: ( Jimmi )21.10. 2010Kapitola 9: Zbohom
velvet86: ( Jimmi )20.10. 2010Kapitola 8: Neúplnosť
velvet86: ( Jimmi )19.10. 2010Kapitola 7: Príťažlivosť
velvet86: ( Jimmi )18.10. 2010Kapitola 6: Halloween
velvet86: ( Jimmi )17.10. 2010Kapitola 5: Starosti srdca
velvet86: ( Jimmi )16.10. 2010kapitola 4: Spoznávania
velvet86: ( Jimmi )15.10. 2010Kapitola 3: Nesplniteľná misia
velvet86: ( Jimmi )14.10. 2010Kapitola 2: Cudzinci
velvet86: ( Jimmi )13.10. 2010Kapitola 1: Život a smrť
velvet86: ( Jimmi )12.10. 2010Úvod k poviedke