Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Bad medicine

17. kapitola

Bad medicine
Vložené: Jimmi - 14.09. 2010 Téma: Bad medicine
Jimmi nám napísal:

BAD MEDICINE

Preklad: Jimmi

Beta-read: Tesska

Draco Malfoy, vzorový príklad skazenosti, jedného dňa sleduje Hermionu Grangerovú do nepoužívanej časti Rokfortu a objaví jej nepopísateľné tajomstvo... A, áno, celá tá scéna na cintoríne sa neudiala. Cedric Diggory stále žije. Pretože som to povedala.

 

 http://www.fanfiction.net/s/3430175/17/Bad_Medicine

 

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson ,ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola sedemnásť

Niekoľko nasledujúcich dní sa Hermiona Dracovi vyhýbala. Jedávala v spoločenskej miestnosti, informovala Harryho a ostatných, že sa musí učiť. Väčšinu svojho času trávila zahrabaná v knihách pri chrabromilskom kozube. Vyhýbala sa knižnici, dokonca, aj keď potrebovala niečo vyhľadať. Niekoľkokrát poslala Nevilla či Ginny, aby jej priniesli konkrétny zväzok. Ginny vďakabohu na jej znovunájdené pustovnícke návyky nepovedala nič.

Najhorším mučením bolo vyučovanie. Prežívala vďaka tomu, že prichádzala v poslednom možnom okamihu a utekala akonáhle hodina skončila. Vyhýbala sa všetkým Dracovým pokusom zachytiť jej pohľad. Okľukou obchádzala všetky výklenky, v ktorých sa mohol skrývať. Zašiel tak ďaleko, že jej počas Herbológie okato hodil na stôl nejaký odkaz, ale ona ho okamžite vyhodila do vzduchu a neprečítaný spálila.

Harry ju nechal na pokoji, ale Ron si všimol jej správanie a bol z neho zmätený.

"Čo sa do pekla s tebou deje?" spýtal sa jeden večer. "Obyčajne mávaš hlavu zahrabanú v knihách, ale toto je smiešne. Nechodíš s nami na návštevu Hagrida, polovicu vyučovania od nás utekáš, ako keby ti horela sukňa a uháňaš po chodbách ako nejaká prekliata tarantula! Nenaješ sa - pozri sa na seba. Strácaš sa."

"Nechaj to byť, Ron," varoval Harry.

"Nie, nenechám; čo sa s ňou vôbec deje?" Prižmúrenými očami sa pozrel z Harryho na Hermionu a naspäť. "Ty to krucinál vieš, že? Aké prekliate tajomstvo musíte predo mnou tajiť?"

Harry pokrčil plecami. Hermiona sklopila zrak, neschopná pozrieť sa mu do očí.

"Ale no tak. Vysypte to, inak... odtiaľto odídem a nikdy už ani s jedným z vás neprehovorím."

"Hermiona je zamilovaná," strnulo prehovoril Harry. Lapala po dychu, až kým si nespomenula, že ho nezaprisahala, aby to tajil. A bolo naozaj nefér nepovedať to Ronovi. Až na to, že Ron nebude ani zďaleka taký chápajúci ako Harry, pretože Malfoya nenávidel s hlbokým a vytrvalým zanietením.

Ron sa sťažka posadil vedľa Hermiony.

"Robíš si srandu."

Zazrela na neho. "Je to tak ťažké predstaviť si to?" dožadovala sa.

Ron sa rozkašľal. "Ehm... nie, je to len... Je to Viktor Krum?"

Hermiona pokrútila hlavou. Sotva na Kruma pomyslela, odkedy sa vrátil do Durmstrangu.

"Niekto v Rokforte?" dopytoval sa Ron.

Hermiona prikývla. Ron sa pozrel na Harryho s prižmúrenými očami.

"Niekto, koho by som neschválil, inak by ste mi doteraz niečo povedali. Alebo Harry by mi povedal."

Hermiona sa začervenala a Harry ponuro prikývol.

"Je to Harry?"

Obaja naňho vytreštili oči a potom na seba. Hermiona sa rozosmiala.

"Ty by si nesúhlasil, keby bola zamilovaná do mňa?"

Ron šarlátovo očervenel.

"Nuž, ja by som... nesúhlasil, nie celkom. Myslím, že keby ste boli zamilovaní, bolo by to..." Zamračil sa. "Na rovinu, bolo by to trochu zvláštne."

"Žiadne strachy," úsečne odvetil Harry. "Nie je zamilovaná do mňa."

"Dúfajme, že by som spoznal, keby som to bol ja, takže tipujem... nejaký bystrohlavčan. Terry Boot? Carmichael? Chambers?"

Jeho tipy boli tak identické s Harryho, že mohla len zízať v úžase.

"Nie? Potom nejaký bifľomorčan? Cedric Diggory? Viete, že si všetky od toho Trojčarodejníckeho súboja myslia, že je to úlovok. Dokonca Ginny na neho vyvaľuje oči. Zacharias Smith?"

"Je to Draco Malfoy," povedal Harry, zrejme neschopný vydržať to napätie dlhšie.

Hermiona sa strhla a čakala na výbuch.

"No tak, teraz vážne," povedal Ron. "Kto je to?"

Bolo treba pätnásť minút, aby presvedčili Rona, že vôbec nežartujú. Dovtedy bola Hermiona skoro v slzách a Harryho vlasy boli rozstrapatené oveľa viacej než zvyčajne. Ron, napočudovanie, vôbec nekričal. Len sedel na gauči a stále opakoval dve slová, až kým Hermiona nemala chuť kričať.

"Draco Malfoy. Draco Malfoy. Draco Malfoy."

"Ron, zapetrifikujem ťa a uložím ťa do postele, ak sa s tým nevyrovnáš a s týmto neskončíš," pohrozila nakoniec.

"Ale ako sa to stalo?" spýtal sa s nahnevaným pohľadom. "Použil na teba nejaké kúzlo? Alebo ti dal elixír lásky alebo..."

Priala si, aby mohla na svoju obranu použiť elixír lásky. Aspoň by jej to Ron odpustil. Pokrútila hlavou.

"Proste sa to stalo, Ron. Nečakala som to a nechcela som to. On ma nemiluje, ako si asi dokážeš predstaviť, takže sa mu vyhýbam. Nakoniec to prekonám."

Ron si vydýchol úľavou.

"To je od teba prvá inteligentná vec, ktorú som za posledných pár minút počul. Dobrý plán. Len zostaň tu dnu, tak dlho koľko potrebuješ, aby si sa z toho blbca spamätala." Načiahol sa a ochotne ju potľapkal po ruke. "Možno ťa Harry môže dať dokopy s Cedricom Diggorym."

"Myslím, že budem riešiť jeden problém naraz, ak ti to nevadí, Ronald," odvetila sucho.

ooOoo

Ron to možno považoval za dobrý plán, ale jej dobrovoľne prijatý exil ju za chvíľku privádzal do šialenstva. Steny chrabromilskej veže sa k nej začali približovať. Jednu noc sa prebudila z nočnej mory, v ktorej Draco volal jej meno.

Posadila sa a pokúsila sa zotrieť si únavu z očí. Vedela, že znova nezaspí, tak vstala a natiahla si školský habit na nočnú košeľu. Po tom poslednom výlete do nemocničného krídla už Harrymu vrátila neviditeľný plášť. Zišla po špičkách po schodoch do spoločenskej miestnosti, túžobne zízala na dieru v portréte a nakoniec vyšla von.

Tučná pani ju spoznala.

"Je trochu neskoro na návštevu svojho priateľa, nemyslíš?" spýtala sa so zívnutím.

"Zaspala som," zaklamala Hermiona. "Aj tak už asi na mňa nečaká, ale musím to skontrolovať."

"Samozrejme, že musíš. Utekaj," s unaveným mávnutím povedala Tučná pani.

Hermiona išla, pokojne kráčala cestou do svojej tajnej miestnosti, ťažená vedomím, že v tejto hodine bude Draco tvrdo spať. Teraz ňou pravdepodobne pohŕdal, po tom, ako sa k nemu správala.

Zastala pri dlhom rade okien a vyzrela von. Snežilo. Obrovské vločky všetko vonku zahalili. V chodbe by bola tma, nebyť podivnej odrazovej vlastnosti snehových oblakov, ktoré odrážali svetlá Rokfortu späť ako zvláštnu, matnú žiaru.

Hermiona vydýchla na zmrazené sklo a zahmlila okennú tabuľu. Zdvihla ruku a kreslila na tom skle tak, ako to robievajú deti. Jedno H. A potom srdce. A potom jedno D. Vzdychla si. Bláznivý sen. Mala chuť plakať, ale v noci sa už naplakala toľko, že by to zaplnilo jazero.

"Konečne si vyšla zo svojho exilu?" spýtal sa hlas za ňou, vďaka ktorému skoro vyskočila z kože. Zastonala a pritlačila si čelo na sklo, vítajúc ten ľadový chlad, aby schladil tú horúčavu, ktorá ju náhle zaplavila.

"Prosím, choď preč," zašepkala.

Draco si odfrkol. "Ani za nič. Štyri noci po sebe strážim túto chodbu. Každú noc prežívam na dvadsiatich minútach spánku. Ako si asi vieš predstaviť, nie som vo veľmi dobrej nálade."

"Fajn, tak to sme dvaja," odsekla.

Zvrtol ju tvárou k sebe.

"Nemôžeš sa mi vyhýbať naveky."

"Môžem sa snažiť."

"Ty mi vravíš, že ma už nikdy nechceš vidieť?"

"Nie je to zrejmé? A to hovoríš, že Ron je hlúpy."

"Neporovnávaj ma s Weasleym," varoval Draco. "Už som ti povedal, že si hrozný klamár."

"Neklamem!" vybuchla Hermiona. "Nikdy ťa nechcem znova vidieť!" Ruky zovrela v päsť. "Nikdy! Rozumieš?"

"Nie. Nerozumiem. Povedz mi prečo."

Jeho slová boli dokonale pokojné. Bojovala s ich upokojujúcimi účinkami.

"Vieš prečo. Pretože ma nemiluješ. Pretože ma nemôžeš milovať a ja nemôžem milovať teba a celá táto vec, čo sme začali, sa zmenila na fiasko, ktoré nedokážem kontrolovať. Musím sa od teba oslobodiť! Nechápeš to? Musím sa oslobodiť!" Vykročila dopredu, aby mohol vidieť slzy, ktoré jej teraz iskrili v očiach. Načiahla sa a zovrela zúfalými rukami jeho slizolinský plášť. Bolo ťažké byť tak blízko pri ňom, pozerať sa do jeho nepreniknuteľných očí a vysloviť svoje ďalšie slová, ale musela to urobiť. "Prosím, Draco, musíš ma nechať ísť. Sľúb mi, že ma nikdy znova neuvidíš. Sľúb mi to!"

Zdvihol ruky, chytil ju za jej zovreté päste a pevne ich zovrel.

"Kto kedy povedal, že ťa nemilujem?" spýtal sa mäkko.

To bola posledná vec, ktorú čakala, že od neho začuje. Slzy sa jej uvoľnili zo stavidiel a on si oslobodil jednu ruku a dotkol sa jej pier, aby sa stretli s jeho. Bezmocne na ňom visela, neschopná dokonca sformulovať nejakú odpoveď na jeho otázku. Spaľujúco ju bozkával, až kým sa nepokúsila nadýchnuť. Nakoniec uvoľnil jej ústa dosť dlho na to, aby jej položil otázku.

"Stále chceš, aby som ťa opustil?"

"Áno."

Znova ju pobozkal, drviac jej pery, trestajúc ju a jeho jazyk si vynútil prístup dnu, aby poláskal podnebie jej úst a vyslal nárazové vlny rozkoše jej telom. Rukami skĺzol po jej chrbte, od lopatiek k chrbtici a pevne ju k sebe pritlačil. Jej zmysly sa zapotácali a srdce sa rozbúšilo ako vydesenému králikovi. Jeho pery opustili jej a zanechali rozpálenú cestičku od jej krku k jej kľúčnej kosti. Nežne ju pohladil jazykom. Striasla sa a prudko nadýchla, kým sa snažila bojovať s náhlym návalom túžby.

"Stále chceš, aby som ťa opustil?"

Zakňučala, neochotná odpovedať. Jeho ústa opustili kľúčnu kosť a presunuli sa nižšie. Zrazu vedela, že neprestane, až kým sa nedozvie pravdu.

"Nie, do pekla s tebou! Nechcem, aby si ma opustil! Ani teraz a ani nikdy! Si spokojný?" vydýchla.

Dracovo zovretie sa trochu uvoľnilo. Jeho pery stále zotrvávali vo výstrihu jej nočnej košele. Odhryzol jeden gombík, zdvihol hlavu a vypľul ho ponad jej plece, skôr než sa na ňu šibalsky pozrel svojimi žiariacimi striebornými očami.

"Nie, nie som celkom spokojný," povedal a znova ju pobozkal. Okamžite sa upokojila a uvedomila si, že jej to už viac nevadí. Keď bol takto blízko nej a robil to, čo jej robil, nedokázala jasne premýšľať. Jediné, čo dokázala robiť, bolo cítiť a to, čo cítila práve teraz... bolo tak neuveriteľne dobré... Rozhodla sa, že si bude robiť starosti zajtra. Dnes bude s Dracom a nech je všetko ostatné prekliate. Bol jej mučiteľom a ona ho privítala.

"Chcem s tebou tancovať," povedal do jej ucha. Zízala na neho v čírom omámení z úžasu, čiastočne preto, že odhryzol preč ďalšie dva gombíky a celkom očakávala, že v tom bude pokračovať. Pozrela smerom k miestnosti s gramofónom.

"Nie. Tu," povedal a začal spievať. Jeho hlas bol ako mágia a vtiahol ju do nežného, malátneho tanca, kým vonku padal sneh v iskrivých vločkách. Pamätal si každé slovo z Bon Joviho piesne "I´d Die for You" a kým tancovali, bezchybne ju zaspieval. Ak si myslela, že ho predtým milovala, ten pocit nebol nič v porovnaní s tým, ako sa cítila, keď skončil. Nemohla zjavne zabrániť slzám, aby nevypadli, teraz keď si priznala, že bez neho nechce žiť.

Zastal a utrel jej svojimi palcami slzy z líc.

"Neviem, ako sa to stalo, ale naozaj ťa milujem," povedal a nežne ju pobozkal.

ooOoo

Pansy Parkinsonová ich sledovala z tieňov na konci chodby. Slzy zúrivosti ju bodali v očiach a nechty zatínala do dlaní, až si myslela, že budú krvácať.

Draca pozorne sledovala od tej nehody na metlobalovom ihrisku. Uľavilo sa jej, keď sa Hermiona neobjavila v nemocničnom krídle. Poskytlo jej nesmierne uspokojenie, keď videla, ako sa Hermiona Dracovi vyhýba, keď sa vrátil na vyučovanie, hoci jej vrela krv pri spomienke na Dracov nepokoj. Správal sa ako posadnutý muž. Neustále sa prechádzal v spoločenskej miestnosti, vyhrážal sa Crabbovi a Goylovi brutálnejšie než zvyčajne a nadával im za každú postrehnuteľnú maličkosť. Pansy skoro úplne ignoroval.

Odkedy sa uzdravil, každú noc sa stratil a tým si vynútil, aby ho sledovala. Neskutočne sa jej uľavilo, keď zistila, že sa samotný túla po chodbách a bola zvedavá, koľko nocí má v pláne pokračovať so svojím nočným bdením.

Až dnešnej noci sa jej najhoršie obavy vyplnili. Dívala sa, ako tancujú, stále neverila svojím očiam. Draco spieval. Nikdy nemala ani najmenšej potuchy, že dokáže spievať, tým menej, že spievať bude. Chcela im obom ublížiť. Chcela vytiahnuť prútik a použiť na nich Crucio, až kým sa nebudú môcť pohnúť, až kým nebudú prosiť o zľutovanie.

To nebude stačiť. Prisahala si pomstu. A potom zrazu vedela, ako ju dosiahne.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 13.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 24.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: jerry - 02.03. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 17. kapitola Od: Samarka - 17.11. 2011
on ji miluje...ano ano 

Re: 17. kapitola Od: JSark - 25.09. 2010
Ajaj, aby som sa začala báť. Uháňaš po chodbách ako nejaká prekliata tarantula, Ron má zaujímavé prirovnania.

Re: 17. kapitola Od: cyrus - 15.09. 2010
Jaka romantika!!! aj ja chcem takeho chlapa mat... dakujem dievcence, a idem to rovno docitat!
Re: 17. kapitola Od: Jimmi - 15.09. 2010
Už balím, takže si ten tvoj komentár k 18. prečítam až zajtra. Díky moc. A ktorá nie? Kedysi sa vravelo, že takí chlapi sú len v rozprávkach. Teraz by sa dalo povedať, že takí chlapí sú len vo FF. :D

Re: 17. kapitola Od: Nade - 15.09. 2010
Ron je opravdu spolehlivý. Nikoho jeho reakce nepřekvapila, i když to přijal, sice šokovaně, ale v celku klidně. "Hlavně, že Draco Hermionu nemiluje a ona na něho brzo zapomene." Draco je evidentně jiného názoru. Teď čekám, co na to Pansy. Běžím na další kapitolu.

Re: 17. kapitola Od: SARA - 15.09. 2010
Zajímavý konec, už se nemůžu dočkat na pokračování. Díky moc za překlad.

Re: 17. kapitola Od: Zuzana - 15.09. 2010
Nádherné nočné stretnutie aj ja chcem aby ma tak niekto čakal :(, škoda tej Pansy. Harry to prežil perfektne aj Ron je v pohode, prečo nie Pansy. A najhoršie je, že na pokračovanie treba čakať. Myslela som si, že mi tieto kapitoly vystačia na niekoľko dní, a dovtedy pribudnú ďalšie, ale nevedela som prestať čítať, toto je úplne perfektná poviedka. Tak teraz idem konečne spať a snívať a Jimmi ďakujem za úplne skvelý preklad aj za výber poviedky. Teším sa na pokračovanie. Milujem čítať Tvoje preklady aj za to, že nemusím trpieť mesiace. Ďakujem.

Re: 17. kapitola Od: teriisek - 14.09. 2010
Dobře, přiznám se, že jsem to psychicky nevydržela (ale už u předchozí kapitoly) a na ten originál se podívala. Přesto se moc těším na tvůj překlad, je skvělý! Díky moc za něj...

Re: 17. kapitola Od: jerry - 14.09. 2010
hermiona musela vyzerat naozaj zufalo ked si to vsimol aj ron. dracovi to zmierenie vyslo ale aku pomstu chysta pansy?! dufam ze jej to nevyde. proste uzasna kapitolka. Vdaka za preklad

Re: 17. kapitola Od: Lostt - 14.09. 2010
A potom ze preco nemam rada Pansy. Myslim, ze po tejto kapitole je odpoved jasna :D Ale aspon sa oni dvaja uz dali doporiadku (i ked, kto vie na ako dlho) a samozrejme moc dakujem za preklad ;)
Re: 17. kapitola Od: Jimmi - 14.09. 2010
Nič neprezradím... ešte to bude zaujímavé. Ďakujem moc.

Re: 17. kapitola Od: Monie - 14.09. 2010
Zlá, zlá, zlá Pansy! Jsem zvědavá, co se jí to v hlavě urodilo. Děkuji za kapitolku :o)
Re: 17. kapitola Od: Jimmi - 14.09. 2010
Aj ja ďakujem.

Re: 17. kapitola Od: Rapidez - 14.09. 2010
   * kňučení * Já to věděla - já to věděla, že než si najdu na tenhle překlad dostatek času, už to budeš mít dávno přeložené. No nic, tak snad jen, že Cheryl je nadšená, děkuje a fascinuje ji tvé rychlo-tempo (neboj, ujistila jsem ji, že kvalita a rychlost překladu se u tebe nikdy vzájemně neovlivňují, a že tedy překlad je stejně uchvacující, jako vždy). A vůbec, stejně jako Cheryl, tak i já pevně věřím Drakově trilogii ( * chechot * ) takže snad nezbývá, než doufat, že ti vydrží elán i radost z překládání...
Re: 17. kapitola Od: Jimmi - 14.09. 2010
Babo! Neboj, Draka preložím, aj keď teraz mám zase sklony urobiť to len pre úzky okruh ľudí. To prejde len čo budem mať za sebou prvú kapitolu. Ale ešte som nezistila, či sa používa vzkriesenie Fénixa, či zrod Fénixa. Myslím to slovo rising. Ale obrázky na banner už mám To rising je aj vzbura, rebélia. Kde si prišla k trilógii? Nemá to ďalšie dve časti, o ktorých neviem, že nie? Díky moc, vieš, že tým jazýčkom na váhach si bola ty, že?    
Re: 17. kapitola Od: Rapidez - 14.09. 2010
* smích * Ach, promiň, spletla jsem si to s trilogií Harry and Draco (Escorts), Rising je "jen" to jedno. Hmm, o tom názvu asi ještě popřemýšlím, je to tradičně tam mnohoznačné... nevím, co z té povídky cítím nejvíc. Dneska už nemám sílu vůůůůbec na nic, sorry. :/

Re: 17. kapitola Od: pavlina - 14.09. 2010
No tak když už se tak hezky usmířili, tak doufám, že to Pansy neuskuteční. A nebo, že jí to nevyjde.  Moc se těším na další kapitolku. Děkuju za překlad.
Re: 17. kapitola Od: Jimmi - 14.09. 2010
Aj ja ďakujem.

Re: 17. kapitola Od: doda357 - 14.09. 2010
Som zvedavá, čo bude Pansy stvárať. Dúfam, že to nebude veľmi zlé. Vysvetlenie prenádherné, krajšie si ani neviem predstaviť.  Kapitola super, už sa nemôžem dočkať poslednej. Obidvom vám patrí obrovské ďakujem za túto kapitolu. Jazykové okienko: Harry ju nechal na pokoji, ale Ron si všimol je (jej) správanie a bol z neho zmätený. "Možno ťa Harry môže dať dokopy s Cedricom Diggorym." - podľa mňa by sa tam viac hodilo so Cedricom. Hermiona išla, pokojne kráčala cestu do svojej tajnej miestnosti, ťažená vedomím, že v tejto hodine bude Draco tvrdo spať. - nemalo by tam byť cestou ? Ale môžem sa mýliť....
Re: 17. kapitola Od: Jimmi - 14.09. 2010
Díky moc, to prvé opravené. Myslím, že je to s Cedrikom, (s cesnakom, nie so cesnakom).) To posledné je: Hermione went, treading an unhurried path to her secret room. Cestou znie lepšie, to máš pravdu, aj keď...
Re: 17. kapitola Od: jerry - 14.09. 2010
myslim ze to s Cedrikom sa ta snazila opravit preto ze to ako ja citala so Sedrikom. vtedy sa tam to "so" hodi ale ak citas s Cedrikom tak sa hodi "s". to len tak ma to napadlo

Re: 17. kapitola Od: Jacomo - 14.09. 2010
Jejda, to je pecka, ten konec! To budou nervy! Nepodívám se na originál, nepodívám se, nepodívám... kde je ten odkaz?! Ach jo. Mám sebeovládání jak Hermiona v Dracově přítomnosti :-)
Re: 17. kapitola Od: Jimmi - 14.09. 2010
Len sa pozri. Potom si to viacej vychutnáš, mne to nevadí. Tá poviedka za to stojí. Díky.

Re: 17. kapitola Od: denice - 14.09. 2010
Když už i Ron si všiml něčeho divného, Hermiona musela být v zoufalém stavu. Ale bylo od něj pěkné, že měl hned řešení. Noční scéna na chodbě - tu jsem si užila. Pansy se slzami vzteku v očích nakukuje, jak Draco ukusuje knoflíky z Hermioniny košile. Skvělé! Příští kapitola by měla být poslední? Jsem zvědavá, komu je Pansy práskne - někomu ze Zmijozelu nebo profesorům?
Re: 17. kapitola Od: Jimmi - 14.09. 2010
Slušný tip. Ale súčasťou ďalšej kapitoly je aj kratučký epilóg, takže sa nechaj prekvapiť. Snáď zajtra, keďže je voľno. Díky moc.

Re: 17. kapitola Od: bbarka - 14.09. 2010
Žiarim...ja som vedela, že si to vyžehlí...a aké pekné, že tam na ňu čakal každú noc a skoro vôbec nespal...aaaaach... "Draco Malfoy. Draco Malfoy. Draco Malfoy." - ježíš, Ronald A Pansy je trúba...netreba si všímať Ďakujem za kapitolku
Re: 17. kapitola Od: Jimmi - 14.09. 2010
No pre Rona to musel byť šok. Díky

Re: 17. kapitola Od: anonym - 14.09. 2010
dúfam, že to Pansy nevyjde.
Re: 17. kapitola Od: Jimmi - 14.09. 2010
V to dúfame všetci.

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.09. 201018. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.09. 201017. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.09. 201016. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.09. 201015. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.09. 201014. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.09. 201013. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.09. 201012.kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201011. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201010. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.09. 20109. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20108. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20107. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.08. 20106. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.08. 20105. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.08. 20104. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.08. 20103. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.08. 20102. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )11.08. 20101. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.08. 2010Úvod k poviedke