Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Bad medicine

16. kapitola

Bad medicine
Vložené: Jimmi - 10.09. 2010 Téma: Bad medicine
Jimmi nám napísal:

BAD MEDICINE

Preklad: Jimmi

Beta-read: Tesska

Draco Malfoy, vzorový príklad skazenosti, jedného dňa sleduje Hermionu Grangerovú do nepoužívanej časti Rokfortu a objaví jej nepopísateľné tajomstvo... A, áno, celá tá scéna na cintoríne sa neudiala. Cedric Diggory stále žije. Pretože som to povedala.

 

 http://www.fanfiction.net/s/3430175/16/Bad_Medicine

 

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson ,ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola šestnásť

Celú cestu do nemocničného krídla bežala. Skôr než utiekla z chrabromilskej veže sa prinútila počkať, až všetci zaspia.

Keď sa dvere nehlučne otvorili, spomínala na to, koľkokrát bola v nemocničnom krídle. Obvykle navštíviť Harryho, ktorý bol v nemocničnom oddelení viac než ktokoľvek, koho poznala. Keď ho napadol Quirell/Voldemort, keď na neho zaútočili dementori, pohrýzol bazilisk, a keď mu egocentrický učiteľ odstránil kosti z ruky... ten zoznam bol zjavne nekonečný.

Závesy okolo postelí boli kvôli súkromiu zatiahnuté, ale nemocničná izba sa zdala byť z veľkej miery opustená. Boli obsadené len tri ďalšie postele a všetky boli od seba ďaleko. Za druhými závesmi objavila Draca.

Len čo zbadala jeho bledú hlavu na vankúši, vrhla sa k nemu a mocne ho objala. Ľahla si vedľa neho a pritisla si hlavu na jeho hruď, aby si dokázala, že jeho srdce stále bije.

"Mia?" začula a zdvihla hlavu.

"Vďakabohu," zamrmlala. "Mala som také obavy!"

Pritisla svoje pery na jeho, ako keby mu mohla poskytnúť cez ten bozk svoju životnú silu. Keď ho pustila, povedal: "Popoludní si mi chýbala."

"Bola by som tu, keby som mohla. Aj tak som skoro prišla. Len som ti to nechcela urobiť. Bez tvojho... vedomia."

"Si tu teraz." Zatvoril oči a vzdychol si. Vyzeral veľmi unavený.

"Som tu teraz," súhlasila a znova položila hlavu na jeho hruď. Mohla pod svojím lícom počuť tlkot jeho srdca, pomalý a rovnomerný.

"Myslím, že ma omámili, aby mi pomohli zaspať. Všetko je rozmazané. Pomfrejka mi vyliečila hlavu, ale zajtra príde špecialista zo Svätého Munga, aby sa uistil, že nemám žiadne poškodenie mozgu."

Hermiona zdvihla hlavu a šibalsky sa na neho pozrela. Pomaly z neho sťahovala prikrývky, aby odhalila jeho nočnú košeľu.

"Čo robíš?" spýtal sa, keď začala rozopínať gombíky. Vybozkávala cestičku za svojimi rukami, keď postupne rozopínala každý gombík. Zalapal po dychu, keď sa dostala k pupku a strčila doň svoj jazyk.

"Nemyslím, že som dosť silný na toto mučenie," protestoval chrapľavo. Zachichotala sa a prekĺzla späť, aby si znova oprela hlavu o jeho hruď. Jeho srdce už viac nebilo pomaly.

"Na tvojej fyzickej reakcii mi nepripadá nič nesprávne," povedala vecne.

"Ach, tak to bol len test?" spýtal sa.

"Určite. Veľmi vedecký. Vôbec na mňa nemá žiaden účinok."

"Prečo sa potom chveješ?"

"Ako vždy vieš, kedy klamem?"

"Pretože si tým najhorším klamárom, ktorého som kedy poznal?" navrhol.

"Nie, to nemôže byť tým."

Šťastne si vzdychla, pritisla sa ešte bližšie k jeho ležiacemu telu a okamžite zaspala s jeho rukami zamotanými do svojich vlasov.

Prebudila sa s povzdychom, čiastočne si vedomá toho, že ju niečo vyplašilo. Na závratný okamih nemala potuchy, kde je. Zdvihla hlavu a uvedomenie si okolia sa jej so šokom vrátilo.

Panenka skákavá! Čo keby sa pokúsili Draca v noci skontrolovať? Neviditeľný plášť ju zakrýval len čiastočne. Vyzrela z okna. Slabé svetlo zo svitania farbilo horizont. Musela sa vrátiť do chrabromilskej veže!

Posadil sa a zastala, aby vymotala Dracove prsty zo svojich vlasov. Keď si uvoľnila posledný prameň, všimla si, že je hore. Jeho pery skrivil spokojný úškrn.

"Vďaka, že si zostala," zamrmlal.

"Vrátim sa dnes večer, ak tu stále budeš," prisľúbila.

"Budem rátať minúty."

Bez humoru sa zasmiala. "Nie, nebudeš. Budeš tu mať Pansy, aby zaujala moje miesto." Zakryla si rukou ústa, ohromená tou nenávisťou vo svojom hlase.

"Žiarliš na Pansy?" Znel neveriacky. Postavila sa a rozvinula neviditeľný plášť.

"Si prekvapený?" spýtala sa roztrpčene. "Áno, žiarlim! Žiarlim na každý okamih, ktorý s tebou strávi. Keď ju vidím pri tebe sedieť na raňajkách, chce sa mi ku vám prejsť a vytrhať jej vlasy z hlavy. Keď vidím, ako ťa na nádvorí drží za ruku, chcem ju premeniť na horklumpa! Pohŕdam ňou, pretože môže byť s tebou za bieleho dňa, na chodbách, v triedach a ja s tebou môžem byť iba tajne, v tme, ne... viditeľná." Zovrela plášť. "A predsa ju nedokážem úplne nenávidieť. Nedokážem ju nenávidieť za to, že ťa miluje, pretože ju za to neobviňujem. Rozumiem, ako sa cíti." Zhlboka sa nadýchla a potichu pokračovala. "Vieš... aj ja ťa milujem."

Dracov výraz bol výrazom úplného šoku. Hermiona si navliekla plášť a utiekla.

ooOoo

Draca držali v nemocničnom krídle ďalšie tri dni, hoci Hermiona mohla dosvedčiť skutočnosť, že je celkom v poriadku. Po obe noci vkĺzla dnu, aby sa k nemu pripojila a poslednú noc len tak-tak unikla strate svojho panenstva. Cudná nočná flanelová košeľa, ktorú nosila pod plášťom, nebola celkom tak cudná po tom, čo jeho ruka vkĺzla pod okraj a prehladkala si cestičku nahor jej stehnom, aby vzala do dlaní jej zadok. Po celý ten čas jeho pery rozvracali jej zmysly, keď dráždil a vychutnávali jej ústa v symfónii rozkoše. Sotva dokázala uveriť veciam, ktoré dokázal urobiť so svojím jazykom! Vďakabohu, že vrhla okolo jeho postele umlčujúce kúzlo, aby sa mohli porozprávať, inak by sa ostatní nocľažníci určite prebudili na jej zvieracie mraučanie z rozkoše.

Pripadala si ako hlúpe stvorenie z čistej vášne, na striedačku rozpálená a ľadovo studená, keď jeho ruky hladili jej pokožku. Zrazu si uvedomila, že má nočnú košeľu vyhrnutú až pod prsiami a Dracove ruky vstupujú na nebezpečné územie. Za štyri sekundy by nebolo cesty späť...

So všetkou silou, ktorá jej v končatinách zostala, sa od neho odstrčila. Dopadla na zem tak silno, že si udrela bok a s cvaknutím sa jej zuby zahryzli do jazyka. Zízala na neho, ťažko dýchala a ochutnávala krv.

Posadil sa a pozrel na ňu.

"Myslel som, že ma miluješ," povedal chrapľavo. Znel tak veľmi ako ten starý Draco, že skoro doslova zalapala po dychu nad brutalitou jeho slov. Vyskočila na nohy.

"Ako sa to opovažuješ použiť proti mne?" zasyčala.

Zrútil sa späť na vankúš a s frustrovaným povzdychom vrazil ruku do svojich strieborných vlasov.

"Je mi to ľúto."

Založila si ruky a vzdorne na neho pozerala.

"Myslím to vážne. Nemal som to povedať. Ja som len... chcem ťa tak strašne. Bojím sa, že z toho trochu šaliem," povedal. Načiahol k nej ruku. "Vráť sa sem."

Opatrne cúvla.

"Mala by som ísť."

Znova sa posadil.

"Vážne, Mia. Je mi to veľmi ľúto." Keď sa nepohla, prehodil nohy cez okraj postele, aby sa pripravil postaviť sa. "Nenúť ma, aby som ťa naháňal."

"Som si istá, že po troch dňoch v posteli dokážeš sotva kráčať," povedala prakticky, ale cúvla ešte o pár krokov.

"Potom spadnem a bude to tvoja chyba."

Oprel sa rukami o posteľ, aby si nimi pomohol dostať sa na nohy a ona vymrštila na protest ruku.

"Zostaň tam, kde si!"

"Poď sem a zostanem."

"Nemôžem. Nemôžem si v tvojej blízkosti veriť. Ak sa ma znova dotkneš, úplne sa rozpadnem." V úzkosti tuho zvierala plášť, krčiac ho pred sebou ako štít. "Ani neviem, kto viac som! Jediné, na čo dokážem myslieť, si ty. Stávam sa tvojím nemysliacim otrokom!"

Draco vydal no-no zvuk.

"Ťažko nemysliaci. Ty ustavične premýšľaš," povedal.

"Fajn, jeden z nás musí!"

"Prečo?" dožadoval sa. "Prečo nemôžeš jednoducho prijať to, čo sa medzi nami stalo?"

"Čo presne sa medzi nami stalo, Draco? Ani nedokážeme náš vzťah pomenovať! Ja som si hlúpo dovolila zamilovať sa do teba, hoci som vedela, že to môže viesť jedine k zlomenému srdcu a ty... nuž, nemám potuchy, čo cítiš ku mne, okrem viac než očividnej žiadostivosti! Občas si myslím, že sa chceš so mnou iba vyspať, aby si sa zbavil tohto nechceného prekliatia túžby, ktorým trpíš!" Len čo tie slová opustili jej pery, Hermiona sa zdesene nadýchla. Draco mlčal, čo poskytovalo jej slovám strašlivú vierohodnosť. Zrazu si pripadala mizerne hlúpo.

"Finite incantatem," dostala zo seba, aby ukončila to umlčovacie kúzlo.

"Mia-" začal Draco.

"Nevolaj ma tak!" zasyčala a vyrútila sa preč skôr, než sa mohla rozplakať.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 13.04. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 24.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: jerry - 01.03. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 16. kapitola Od: Samarka - 17.11. 2011
a hele ani nepotřebujeme Pansy...oni si to zvládnou zkomplikovat i sami

Re: 16. kapitola Od: JSark - 25.09. 2010
Ach jaj, to nevyzerá dobre.

Re: 16. kapitola Od: Zuzana - 15.09. 2010
No tááák zase sa pohádali, ja to nezvládam, už ledva vidím ale dám ešte jednu :)

Re: 16. kapitola Od: ajka - 13.09. 2010
Ale né, tyhle zvraty nesnáším, snad se to zas brzy v dobré obrátí.

Re: 16. kapitola Od: pavlina - 13.09. 2010
No teda!!!! To od Draca nebylo ale vůbec hezký. Chudák Hermiona.  Ale doufám, že se to mezi nimi nějak zlepší. Že toDraco v nejbližší možné příležitosti napraví. Děkuji za překlad těším se na pokračování
Re: 16. kapitola Od: Jimmi - 13.09. 2010
Aj ja ďakujem za komentár.

Re: 16. kapitola Od: Nade - 11.09. 2010
A máme tu potíže v ráji. Je třeba, aby si vyříkali, jak to mezi nimi je. Tedy hlavně Draco, protože Hermiona to řekla naprosto  a nebelvírsky jasně. Draco bude muset zřejmě nejdřív ujistit sám sebe. Díky za kapitolku a těším se na další.
Re: 16. kapitola Od: Jimmi - 13.09. 2010
Na to, že ostávajú už len dve kapitoly, je veľmi málo času. Díky moc.

Re: 16. kapitola Od: ansus - 11.09. 2010
Holky, díky za kapitolky a skvělou, rychlou práci. Moc hezká povídka - navíc to má skvělý švih, nejsem takový znalec slovenštiny, abych mohla chválit jemné jazykové nuance, ale líbí se mi to moc. Tedy, Draco se projevil jako typicky nemyslící chlap s odkrveným mozkem, doufejme, že až mu to všechno dojde, tak to bude hodně rychle a efektivně u Hermiony žehlit. Tohohle páru - v tomto podání - by byla škoda.
Re: 16. kapitola Od: Jimmi - 13.09. 2010
Tak na to jeho žehlenie sa teším. Moc a moc. Ďakujem

Re: 16. kapitola Od: jerry - 10.09. 2010
no tak draco to pekne pokaslal, som zvedava ako toto vyriesia. inak preklad super.  vdaka za kapitolku
Re: 16. kapitola Od: Jimmi - 13.09. 2010
Aj ja ďakujem.

Re: 16. kapitola Od: denice - 10.09. 2010
Hermiona velice žárlí a velice miluje. Její duševní stav je popsán velice krásně, jakoby to autorka psala ze zkušenosti. Doufám, že i když se Draco projevuje takhle manipulativně, Hermiona mu brzo odpustí. Myslím, že on opravdu lituje .
Re: 16. kapitola Od: Jimmi - 13.09. 2010
No, skúsil to chlapec. Ktovie ako by sa všetko vyvíjalo, keby mu podľahla. Urobila to jediné správne čo mohla. Stavím sa, že potom by presvedčil sám seba, že už ju na nič nepotrebuje a žiadna námaha, ktorú by musel vynaložiť, za to nestojí. Díky moc

Re: 16. kapitola Od: SARA - 10.09. 2010
Bylo to pěkné, až na ten konec. Díky za přkeklad
Re: 16. kapitola Od: Jimmi - 10.09. 2010
Aj ja ďakujem.

Re: 16. kapitola Od: Lostt - 10.09. 2010
Zo skusenosti viem, ze obcas trochu stve, ked jedine, co ti do komentara napisu je, aby bola dalsia kapitola co najskor Ale ked ono je to tak prekliato vystizne Proste je to super a ja chvalim ako poviedku, tak kapitolu i skvely preklad
Re: 16. kapitola Od: Jimmi - 10.09. 2010
No poviem ti, že tu sme vďační vôbec na akékoľvek ďakujem. Tak je väčšina zvyknutá, že ďalšia kapitola pribudne rýchlo, že sa neobťažuje. Česť výnimkám. Ďakujem.

Re: 16. kapitola Od: doda357 - 10.09. 2010
Snáď sa to medzi nimi čoskoro vyrieši... Veľmi pekná kapitola, no proste nádhera. Už sa teším na ďalšie kapitoly. Už zostávajú len dve, že ? Dnes som nenašla žiadne preklepy, ale za jednou vetou ti chýba bodka:  Boli obsadené len tri ďalšie postele a všetky boli od seba ďaleko Za druhými závesmi objavila Draca. A ešte jedna otázka: Nemá byť to kúzlo na konci Finite Incantatem? Ďakujem
Re: 16. kapitola Od: Jimmi - 10.09. 2010
Má, ale autorka to tak myslím mala, ani ma nenapadlo to skontrolovať. Díky moc.

Re: 16. kapitola Od: anonym - 10.09. 2010
to bol dosť zlý koniec kapitoly.

Re: 16. kapitola Od: Monie - 10.09. 2010
Tupoun jeden tupý!! Ten se zase vyznamenal :) na druhou stranu, kdyby to šlo zase moc lehce, tak to nebude vůbec zábava. Krásné počtení, děkuji

Re: 16. kapitola Od: bbarka - 10.09. 2010
No teda Draco naozaj nezareagoval šťastne...ale neverím, že to myslí vážne...zase až taký chrápúň/idiot/mátoha () nemôže byť...ďakujem ze preklad, som veľmi zvedavá, ako si to mieni vyžehliť...

Re: 16. kapitola Od: teriisek - 10.09. 2010
Aj, tak tohle vůbec nebylo pěkné... chlapi mají fakt občas takt hroudy hlíny, když na to přijde... doufám, že se to ještě nějak vysvětlí... Díky za překlad, nemůžu se dočkat pokračování!

Re: 16. kapitola Od: cyrus - 10.09. 2010
Oooou... neznasam to co povedal Draco, myslel som, ze ma milujes... neznasam to.... tesim sa na dalsiu kapitolku dievcata... dobra praca... :)

Re: 16. kapitola Od: Jacomo - 10.09. 2010
Jsem první? To se mám Jsem jen tak zvědavě nakoukla, a vyplatilo se to. Díky za krásný zážitek, teď jsi dohonila moje čtení v AJ, na víkend jsem mimo net, takže od příště to bude překvápko. Těším se už teď. Díky a přeji krásné - doufám volné - dny.
Re: 16. kapitola Od: Jimmi - 10.09. 2010
Vyzerá to tak, že aj ja som minimálne v sobotu mimo a Tess je vyťažená v práci, takže asi ťa nová kapitola dočká až na budúci týždeň. Ďakujem za prianie, ale keďže víkend strávim u svokry, asi nebude stačiť.

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.09. 201018. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.09. 201017. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.09. 201016. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.09. 201015. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.09. 201014. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.09. 201013. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.09. 201012.kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201011. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201010. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.09. 20109. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20108. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20107. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.08. 20106. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.08. 20105. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.08. 20104. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.08. 20103. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.08. 20102. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )11.08. 20101. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.08. 2010Úvod k poviedke