Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Bad medicine

13. kapitola

Bad medicine
Vložené: Jimmi - 05.09. 2010 Téma: Bad medicine
Jimmi nám napísal:

BAD MEDICINE

Preklad: Jimmi

Beta-read: Tesska

Draco Malfoy, vzorový príklad skazenosti, jedného dňa sleduje Hermionu Grangerovú do nepoužívanej časti Rokfortu a objaví jej nepopísateľné tajomstvo... A, áno, celá tá scéna na cintoríne sa neudiala. Cedric Diggory stále žije. Pretože som to povedala.

 

 http://www.fanfiction.net/s/3430175/13/Bad_Medicine

 

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson ,ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola trinásť

 

Keď Draco po druhý raz opustil tú miestnosť, mal oveľa lepšiu náladu. Uvedomil si, že si pri chôdzi píska jednu z Hermioniných pesničiek.

Necítila k nemu nenávisť! Zasmial sa v úžase pri pomyslení na to, ako zareagovala na jeho bozk. Sakra, skoro úplne stratil kontrolu. Len vďaka spomienke na to sa jeho krv znova rozpálila a on sa otočil na päte a zahol na strešnú záhradu. Deň bol jasný, ale tak ľadovo chladný, že na zatienených častiach podlahy bola hladká vrstva námrazy.

Draco ten chlad uvítal. Zhlboka sa nadýchol a ucítil, ako ho chlad bodavo popŕhlil v pľúcach. Vydýchol biely obláčik dychu a prehrabol si rukou vlasy, len aby zistil, že sú beznádejne rozstrapatené. Smutne sa usmial pri spomienke na Hermionine ruky v nich. Neprítomne vrhol kúzlo, ktoré dalo každý vlások na jeho miesto.

Vytriezvel, keď sa mu vrátili jej slová. Vtedy zúril, ale chápal, prečo sa mu pokúsila ublížiť. Mala pravdu. To, čo robil, bolo rizikom pre oboch. Stále považoval za náročné uveriť, že sa tak zaplietol. Začalo to ako prosté pobavenie. Mal v pláne len sa pohrať s humusáčkou. Strhol sa. Bolo pre neho ťažké vôbec premýšľať o nej tak, ako premýšľal predtým.

Postupne prijal svoju príťažlivosť k nej ako výlučne fyzickú reakciu, telesný zvierací inštinkt. Ale rozrástlo sa to na niečo viac než fyzické. Niečo, čo nebol pripravený prijať. Keď ju predtým počul vzlykať, chcelo sa mu vziať ju do náručia a objímať ju, čo ho ohromilo. Už počul ženy plakať a vždy ho to otravovalo. Bolo mu jasné, že používali slzy ako zbraň. Hermionine slzy boli iné; vôbec nezamýšľala, aby ich videl.

Výbušne si povzdychol a sledoval ako pomaly mizne opar jeho dychu. Mal by sa pokúsiť popremýšľať o tom, čo by sa stalo, keby ich uvideli spolu. Čo by urobil? Trpko sa zasmial, pretože vedel, že Hermiona mala pravdu. Najpravdepodobnejšie by ju roztrhal na kúsky, než by priznal, že je za... pletený s muklorodenou.

Zrazu sa pri tej myšlienke zhnusil sám sebe a pohol sa späť dovnútra. Z vedomia, že ona by povstala v tom jej odvážnom malom chrabromilskom štýle a priznala sa ku vzťahu s ním, sa cítil jedine oveľa horšie.

Mračil sa, keď kráčal dole schodmi. Kde bola jeho sebakontrola? Bolo to len dievča. Nepotreboval ju. Mala pravdu. Toto by nikdy nevyšlo. Rozhodol sa, že sa jej bude vyhýbať. Ona to pochopí.

ooOoo

Hermiona kráčala do chrabromilskej spoločenskej miestnosti z knižnice, keď sa nejaká ruka načiahla z tieňov a stiahla ju za brnenie. Siahla po prútiku, aby potrestala útočníka, ale obe jej zápästia zadržali silné ruky pri stene. Zrazu spoznala Dracovu vôňu a vydýchla úľavou. Vždy voňal čisto a akosi korenisto, skoro ako čerstvá bazalka a leto.

"Draco," vydýchla. "Už je to päť dní. Myslela som, že ma už viacej nechceš vidieť."

Zovrel jej zápästia mocnejšie.

"Nechcel som. Pokúšal som sa ti vyhýbať, ale po dnešných Elixíroch..."

Zachichotala sa. "Bolo to vyslovene diabolské," priznala. "Strašne sa za seba hanbím."

"Strašne," zopakoval pochybovačne.

"Ignoroval si ma," vysvetľovala.

"Bol to tvoj nápad."

"Nenávidela som každú minútu."

"Ja tiež," povedal a zajal jej pery svojimi.

ooOoo

Tak skončilo ich päťdňové pokusné odlúčenie, ale potom sa všetko ešte väčšmi skomplikovalo.

Hermiona nemohla uveriť, že sa po večierke zakráda von bez Harryho a Rona. Tiež nemohla uveriť, že si od Harryho "požičala" Záškodnícku mapu bez toho, aby o tom vedel. Skoro vzala jeho neviditeľný plášť, ale nedokázala sa prinútiť vziať niečo také osobné. Nikdy by si neodpustila, keby ho zabavili kvôli tomu, že ju chytia.

Vykročila z vchodu v obraze,  nenápadne sa rozhliadla a poťapkala mapu prútikom.

"Slávnostne prisahám, že za nič dobré za lubom nemám," zašepkala a uvedomila si, že tentoraz je to absolútne pravda.

"To poviem," pokarhala ju Tučná pani. Hermionu napadlo, či obraz má povinnosť nahlásiť ju.

"Idem na schôdzku s chlapcom," priznala. Tučná pani šťastne vzdychla a ťapla sa po lícach.

"Pamätám si! Tvoja tajná láska," vydýchla. "Tak utekaj a daj pozor na Zloducha. Ani nemuknem!"

Hermiona sa vďačne usmiala, skontrolovala mapu a rozbehla sa.

Dokonca i s mapou Hermione dalo zabrať vyhnúť sa Filchovi, jeho otravnej mačke, Zloduchovi a ostatnými potulujúcim sa učiteľom pri svojej ceste k Dracovi. Začala byť zvedavá, či niektorý z dospelých vôbec šiel do postele! 

Draco na ňu čakal v tej chodbe pri oknách. V noci vyzerala úžasne, keď mesačné svetlo vrhalo gotické vzory modrého svetla po zemi a zvýrazňovalo sochy v ich výklenkoch. Na chvíľu zastala a študovala ho, kým pozeral na jazero. Vyzeral ako nádherná socha, keď sa tak uvoľnene opieral o okenný rám. Dal si dole čierny habit a ten mu padal z jednej ruky k zemi ako temná tôňa. Dnes večer bol oblečený celý v čiernom, bezpochyby vhodnejšie pre zakrádanie sa, hoci by o dušu prisahal, že Malfoyovci sa nezakrádajú. Košeľa sa podobala na pirátsku, pri krku bola otvorená. Vlajúce rukávy boli nazberané v manžetách s dlhou radou strieborných gombíkov. Čierne nohavice boli ako zvyčajne tesné a obopínali jeho zadok a nohy, aby vyvolali maximálny účinok. Mal obuté čierne topánky, ktoré očaroval tak, aby nevydávali žiaden hluk, keď kráčal. V mesačnom svetle jeho vlasy žiarili striebrom.

Vzdychla si a skoro si priala, aby nebol tak srdce-lámajúco nádherný.

Musel ju počuť vzdychnúť si, pretože sa otočil a šibalsky sa uškrnul.

"Neposlušná malá chrabromilčanka, ktorá sa zakráda po večierke?" spýtal sa a tľoskol jazykom, ako keby to nebol od začiatku jeho nápad. "Budem musieť pre teba vymyslieť vhodný trest."

Vkĺzla do jeho náručia s beznádejnou bezstarostnosťou. Usmiala sa.

"A čo takto ubozkávať ma k smrti?"

"To mi vyhovuje," vydýchol a pustil sa do toho. 

ooOoo

Pansy Parkinsonová s prižmúrenými očami sledovala, keď Draco vstúpil do slizolinskej spoločenskej miestnosti v absurdnej rannej hodine. Bolo zrejmé, že bol vonku celú noc a bolo rovnako zrejmé, že s niekým bol, vzhľadom na ten rozstrapatený stav jeho vlasov a fakt, že si potichu pískal. Draco Malfoy si nikdy nepískal. Pansy sa skoro postavila a konfrontovala ho, ale vedela, že by to obratne otočil voči nej a prinútil by ju pochybovať o vlastných očiach. Bol dokonalý klamár. Začala počítať všetky jeho podivné zmiznutia za posledné mesiace; jeho výhovorky; jeho neurčité vysvetlenia; jeho podivínske správanie. Mala problémy s dýchaním kvôli tej zúrivosti, čo ju zachvátila.

Nevšimol si, že sedí v tieni, blízko tlejúceho ohňa a vošiel do svojej izby. Skôr než zmizol, začula kúsok piesne.

Nespoznala ju, ale tie slová boli vhodné. Jeho láska bola ako nesprávny liek (Bad medicine).

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 12.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 23.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: jerry - 29.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 13. kapitola Od: Samarka - 17.11. 2011
jaj Pansy vždycky dělá problémy :D

Re: 13. kapitola Od: JSark - 25.09. 2010
Á, potvora Pansy, budú problémy. Teším teším.
Re: 13. kapitola Od: JSark - 25.09. 2010
Zabudla som: - Slávnostne prisahám, že za nič dobré za lubom nemám - jedno za navyše.

Re: 13. kapitola Od: Zuzana - 15.09. 2010
"srdce-lámajúco nádherný." to je dokonalý výraz, presne našitý na Draca. Škoda, že sa do toho montuje Pansy.

Re: 13. kapitola Od: 32jennifer2 - 07.09. 2010
Ach, tak uz sme sa dali dokopy? :D hura... ale ta pansy sa mi nepaci... ta niečo bude kuť... :D aj ja chcem ubozkavat k smrtiiiiii :D

Re: 13. kapitola Od: jerry - 06.09. 2010
paradicka. velmi sa mi ratal obraz tucnej pani. no mam zly pocit ze pansy bude draca sledovat a zisti ich male tajomstvo. vdaka za kapitolku

Re: 13. kapitola Od: pavlina - 06.09. 2010
No trochu se bojím, co udělá Pansy dál. Obávám se, že to nebude nic moc dobrýho. A hlavně co udělá ne Dracovi, ale spíš Hermioně, i když je právda, že Dracovi by mohla u tatíčka taky pořádně zavařit. Mrcha!!!!! Jinak děkuji za překlad a těším se na další kapitolku

Re: 13. kapitola Od: Jacomo - 05.09. 2010
Takže když to ti dva mají vyřešené (aspoň mezi sebou), tak musí zákonitě přijít protivenství z vnějšku. A Pansy je dobrá - ee asi spíš zlá, že jo? - volba. Příběh se nám zašmodrchá a my si budeme mít celých následujících pět kapitolek o čem číst. Mňam.

Re: 13. kapitola Od: ansus - 05.09. 2010
Naprosto skvělé kapitoly, díky. Draco Hermionu velmi sympaticky kazí . Už bylo na čase. Od Pansy tuším tvrdou odvetu formou nějakých promyšlených intrik. Jsem hodně zvědavá, jestli vyhmátne Hermionu a sveze se to po ní, nebo to bude čistě akce "zatopit Malfoyovi". Jimmi, obrovský obdiv tobě i betě za rychlost.

Re: 13. kapitola Od: Nade - 05.09. 2010
Obávám se, že zmijozelská "femme-fatale-Pansy" bude pěkně škodit. Jsem zvědavá, co provede, aby zjistila, s kým se Draco stýká. A co provede, až to zjistí! Jejda, musím říkat, že se těšímna další kapitolku? No to je přece jasné!

Re: 13. kapitola Od: soraki - 05.09. 2010
Aha, tak tady je ta komplikace - Pansy... netrpělivě budu vyhlížet další ;-)
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 05.09. 2010
Je to tak krásne romantické, že? Nádherne sa potom zaspáva. Ja už pomaly končím, takže sa rozplývam na záverom. Už to bude len na Tesske. Díky moc.
Re: 13. kapitola Od: Tesska - 05.09. 2010
Haha, presne tak :) Je to na mne :)

Re: 13. kapitola Od: teriisek - 05.09. 2010
Tak netrpělivě čekám, jestli to bude romantika až do konce, nebo to Draco při konfrontaci popře... Hezká kapitola, díky za překlad a těším se na další!
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 05.09. 2010
Aj ja ďakujem, potom mi povieš, či to romantika bola. Díky.

Re: 13. kapitola Od: Lostt - 05.09. 2010
Ale do haja s Pansy :D Rozhodne som zvedava, co podnikne. Ale hlavne som zvedava na to, ako to pojde dalej medzi H/D. Zatial je to bohovske :-)
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 05.09. 2010
Ďakujem, ďakujem, ďakujem... som rada, že si spokojná.

Re: 13. kapitola Od: SARA - 05.09. 2010
Draco srdce-lámajúco nádherný. Skvělé. Díky moc za překlad
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 05.09. 2010
Aj ja ďakujem. :D

Re: 13. kapitola Od: anonym - 05.09. 2010
Pansy ešte zrejme spôsobí problémy.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 05.09. 2010
To určite. Dík za komentár.

Re: 13. kapitola Od: denice - 05.09. 2010
Draco bojuje stetečně - vydržel bez Hermiony celých pět dní. A Pansy něco čuje, to bude zajímavé. Vcelku mě nepřekvapuje, že jako první se dovtípil někdo ze Zmijozelu. P.S. Asi jsem něco prošvihla, ale co se stalo s roztomilou letní povídkou Všetko je možné? Pořád vyhlížím...
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 05.09. 2010
Neprošvihla. Čakám na Natalie, kým mi vráti kapitoly. Mám to myslím preložené po 30. Naposledy písala, že ide na to a odvtedy nič. Už je tomu zopár dní. Písala síce, že do 6.9. má toho dosť, takže ešte jej dávam čas. Už mi z BM veľa nechýba, asi to dorazím a potom si to AP skúsim doladiť aj sama. Ja neviem. Je to blbé, pretože je možno chorá, možno jej  nejde net... Po AP mal totiž ísť Cháron, ako absolútny protiklad...
Re: 13. kapitola Od: denice - 05.09. 2010
To jsi hodná, že na AP nezapomínáš. A Cháron je protiklad? Teď nevím, mám se bát nebo těšit. Ale vždycky doufám ve šťastné konce...

Re: 13. kapitola Od: Jin - 05.09. 2010
zakradanie po večierke za tajnou láskou...hihihi...romantika jak traky...hiihi....no ale Pansy na konci...nevymyslí ona nejaku somarinu? ech...no som zvedavá....vdaka za preklad a teším sa na dalšiu.... 
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 05.09. 2010
Aj ja ďakujem,

Re: 13. kapitola Od: doda357 - 05.09. 2010
Zo začiatku úplne úžasné, ale na konci sa to s veľkou pravdepodobnosťou posralo...  Dúfam, že to nebude strašne zlé a čoskoro tu bude ďalšia kapitola, aby sme sa dozvedeli, ako to bude pokračovať. Ďakujem, ako vždy perfektné
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 05.09. 2010
Žiadna chyba, alebo už si len bola ticho? Náhodou, pri každej kontrole si hovorím, sústreď sa, inak ti Doda nájde chybu Pomáha to, takže sa kľudne snaž. Beta má tri ďalšie kapitoly, takže už je to na nej.
Re: 13. kapitola Od: doda357 - 05.09. 2010
Tentoraz bola táto dokonalá poviedka úplne dokonalá . Žiadna chybička, inak ani v 12. nebola. Aspoň ja som si ju nevšimla...
Re: 13. kapitola Od: Tesska - 05.09. 2010
Chválabohu! Šak už mám normálne oči na stopkách!

Re: 13. kapitola Od: bbarka - 05.09. 2010
Bože tá Tučná pani nemala chybu Romantický obraz "Neposlušná malá chrabromilčanka, ktorá sa zakráda po večierke?" - pýta sa Draco oblečený ako pirát Bolo to super, až na tú zvedavú kravku na konci...do kelu...už nemáme veľa kapitol, ešte keď sa ona do toho zastarie...mám sa báť? Ďakujem za preklad!
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 05.09. 2010
Povedala by som, že máš. Lenže autorka má tie kapitoly také, že sa síce bojíš, ale vyrieši sa to v jednej alebo naopak. Má to totiž rýchly dej a spád. Nestihneš sa báť. Už len 5 kapitol, rátame na prstoch. Díky.

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.09. 201018. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.09. 201017. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.09. 201016. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.09. 201015. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.09. 201014. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.09. 201013. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.09. 201012.kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201011. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201010. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.09. 20109. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20108. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20107. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.08. 20106. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.08. 20105. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.08. 20104. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.08. 20103. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.08. 20102. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )11.08. 20101. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.08. 2010Úvod k poviedke