Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Bad medicine

10. kapitola

Bad medicine
Vložené: Jimmi - 03.09. 2010 Téma: Bad medicine
Jimmi nám napísal:

BAD MEDICINE

Preklad: Jimmi

Beta-read: Tesska

Draco Malfoy, vzorový príklad skazenosti, jedného dňa sleduje Hermionu Grangerovú do nepoužívanej časti Rokfortu a objaví jej nepopísateľné tajomstvo... A, áno, celá tá scéna na cintoríne sa neudiala. Cedric Diggory stále žije. Pretože som to povedala.

 

 http://www.fanfiction.net/s/3430175/10/Bad_Medicine

 

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson ,ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola desiata

Draco si proti svojej vôli uvedomil, že nad Hermioninými slovami premýšľa. Zistenie, že je ochotná za Harryho Pottera zomrieť, ho hrozne neprekvapilo, pretože vždy mal pocit, že je to niečo ako chrabromilská vlastnosť. Zjavne bola pre nich hračka položiť svoje životy jeden za druhého. Keby jeden chrabromilčan skočil z hradného múra, zvyšook by sa z nej vrhol tiež. Ako lumíci.

Čo ho znepokojilo, bol jej zoznam Harryho ´tak-lásky-hodných´ vlastností. Dobrý a priateľský a láskavý. Draco dokázal byť dobrý a priateľský a láskavý. Nuž, možno nie dobrý, ale dokázal predstierať, že dobrý je, čo bolo dosť blízko k tomu byť dobrý, aby to prešlo vo väčšine situácii. Určite dokázal byť priateľský a láskavý, keď sa rozhodol. Čo, pripusťme, nebolo často. Bolo to celé  to chápavý a úprimný a verný, s čím mal Draco problém. Bol si istý, že nemyslela chápavý  vo význame posedávať a premýšľať, pretože touto vlastnosťou Potter v žiadnom prípade neoplýval. Musela myslieť chápavý vo význame myslieť na niekoho iného skôr, než na seba samotného. To bol pre Draca problém. Nedokázal si spomenúť, kedy za veľmi dlhú dobu na niekoho bral ohľad. Ak vôbec.  

Jej zahrnutie slova úprimný mu príliš veľmi nevadilo. Chrabromilčania kladú úprimnosti prílišný význam. Pravda bola zbraň a Slizolinčania nikdy neodovzdali zbrane dobrovoľne. Ak proti vám mohla byť pravda použitá ako zbraň, bolo oveľa lepšie zahrabať ju pod hromadu klamstiev, než sa ňou dať zraniť. Ak sa dala použiť vo váš prospech, malo by sa s ňou oháňať bez zľutovania.

A vernosť. Malfoy bol verný len Malfoyovi. Draco sa od otca naučil, že vernosť je maska, ktorú ste nosili, aby ste si zabezpečili prežitie. Lucius predstieral vernosť Temnému pánovi, keď bol pri moci, a keď tá moc upadla; tá vernosť sa preniesla na ministerstvo mágie. Keby sa mala povzniesť iná moc, Lucius by bol bez pochyby ten najvernejší služobník nového režimu. A podobne, Dracova vernosť patrila Dracovi. Len čistá predstava toho, zostať až do smrti verný nejakému človeku alebo ideálu, bola smiešna. Všetko sa menilo príliš rýchlo, aby to zostalo natrvalo. Občas bola výmena strán jedinou rozumnou alternatívou k tomu, aby ste šli ku dnu s potápajúcou sa loďou. Áno, vernosť bola preceňovaná.

Ale to ostatné... priateľský a láskavý a chápavý. S tým bol Draco schopný vyrukovať.

Zamilovaná do Harryho Pottera.

Tak na to sa Draco pozrie.

ooOoo

Hermiona prechladla. Dala si Životabudič, liečbu pre bežné nachladnutie, ale zrejme si uhnala nie bežnú nádchu, pretože v boji s tým zákerným vírusom urobil elixír príliš málo.

Ako v hmle sa vliekla vyučovaním a kýchala počas Starostlivosti o zázračné tvory, kým im Hagrid šťastne ukazoval, ako  sa postarať o plužiaka pestrofarebného. Hermionu zaujímalo, ako tie obrovské slimáky prežijú v snehu, pretože pochádzali z Afriky. Keďže poznala Hagrida, asi choval tie jedovaté stvorenia vo svojej chatrči a urobil im vedľa svojej vlastnej teplú postieľku. Predstava príjemnej teplej postele ju bezútešne roztriasla. Zrazu ju obklopilo teplo, ako keby okolo nej ovinuli teplú prikrývku.

Spokojne si vzdychla a bokom pozrela na Draca, jediného človeka, o ktorom vedela, že môže také kúzlo poznať a má schopnosti vyslať ho nehlučne. Zmätene sa jej nadvihlo obočie. On nikdy predtým ani vzdialene neurobil nič, čo by bolo láskavé. Asi v celom svojom živote. Jeho oči na ňu zaiskrili a ona sa vďačne na ten najkratší okamih usmiala. Celkom ju ovládol nával emócie, ktorý ju prekvapil. Pred mesiacom by sa nepríčetne smiala pri predstave, že Draco Malfoy zmenšil jej nepohodlie namiesto toho, aby ho spôsobil. Bolo to mätúce, ale prekliato vítané.

Po vyučovaní chcela jedine vkĺznuť do chrabromilskej veže a spať, ale keď prechádzala okolo sochy Artemisie Lufkinovej, všimla si, že Lufkinovej kamenný habit má inú sponu než zvyčajne - znamenie, že sa s ňou chce Draco stretnúť. Vzdychla si a zvažovala, že nepôjde. Vo svojom oslabenom stave si nebola istá, či by sa s ním mohla zapodievať. Bol v poslednej dobe tak prekliato milý, že ochranné hradby, čo si vybudovala, aby ho za nimi udržala, sa rozpadali ako deň starý kukuričný chlieb.

Ale bolo by zdvorilé stretnúť sa s ním. Aj keď len kvôli poďakovaniu za to zahrievacie kúzlo. Ostala pozadu, keď ostatní chrabromilčania odišli na večeru s tým, že sa vyhovorila na bolesť hlavy, čo bola fakticky pravda. Keď všetci odišli, podnikla cestu na horné poschodie.

"Vyzeráš dokonale hrozne," povedal na pozdrav Draco.

"Vďaka. Cítim sa dokonale hrozne."

"Tak si daj dole habit. Poď sem a ľahni si a ja ti poskytnem starú malfoyovskú rodinnú liečbu."

Podozrievavo na neho pozrela.

"Zahrňuje to palečnicu*  a elektrických úhorov?"  

"Nie, to je liečba na ťažké akné."

Po prvý raz si všimla ten gauč. Bol opretý o stenu blízko Dracovho pôvodného kresla.

"Kde zháňaš všetok ten nábytok?"

Za minulý mesiac dovliekol malý stôl a tri rozličné kreslá, veľký koberec, ktorý sa rozprestieral v jednom rohu, malý písací stôl a kovaný vešiak na kabáty.

"Tu a tam. Ten gauč bol zaprášený a mal hrozný odtieň svetlozelenej farby, keď som ho našiel."

"Tak si ho premenil na slizolinskú zelenú?"

"Bolo to buď to alebo čierna."

Posadil sa a panovačne na ňu kývol. Odhodila habit a váhavo sa vedľa neho posadila. Natáčal ju dovtedy, kým obaja pohodlne neodpočívali. Dracov chrbát bol opretý o roh gauča a Hermiona sa o neho opierala s hlavou položenou na jeho hrudi. Prehodil cez nich oboch prikrývku.

"Považujem tvoju liečbu za trochu podozrivú."

Utíšil ju a začal jej dlhými prstami masírovať spánky. Hermiona si šťastne vzdychla, keď jej bolesť hlavy postupne ustupovala a jej telom sa šírilo príjemné teplo. Prestala sa obávať Dracových postranných úmyslov  a poddala sa jeho liečbe. Mala pocit, že by tam kde bola, bola schopná zostať navždy.

"Beriem späť svoju predchádzajúcu poznámku. Je to vynikajúca liečba."

"Zaberá na množstvo chorôb."

"To sa stavím."

Nebola si istá, kedy ju tá slastná nečinnosť učičíkala k spánku, ale pozvoľna sa prebúdzala až k vedomiu, že je stále s Dracom. Hlavu mala na jeho hrudi, ale pretočila sa tak, že mala ruku prehodenú okolo jeho pása. Jedna jej noha bola prepletená s jeho. Načúvala ako dýcha a cítila rovnomerné dvíhanie a klesanie jeho hrude. Usmiala sa v údive nad samotnou predstavou, že Draco Malfoy dovolil humusáčke, aby na ňom zaspala. Od ich prímeria sa tak veľmi zmenil. Jej podozrievavá časť chcela vedieť prečo. Tá dôverujúca časť ju nútila, aby to jednoducho prijala. Alebo možno tá hlúpa časť.

Mala by vstať, ale hrozne nerada by ho prebudila. A nielen kvôli tej neuveriteľnej spokojnosti, ktorú pociťovala, keď na ňom ležala. V skutočnosti, keby mohla prinútiť svoje nervové ukončenia, aby správne fungovali, bola by vyskočila na nohy a bežala s vetrom opreteky. Práve si zahrávala s ohňom.

"Sme hore, Grangerová?" zamrmlal Draco.

Vzdychla. "Nanešťastie." Namiesto toho, aby sa zdvihla, palcom mu zľahka pohladila hrudný kôš a potom sa zachichotala.

"Namojdušu, čo by chrabromilčania hovorili, keby som im povedala, že som spala s Dracom Malfoyom?"  

"Samozrejme, že by povedali ´šťastná mrcha.´

Zasmiala sa. "Aj chalani?"

"Jasnačka. Hlavne Potter. Predstiera, že ma nenávidí, aby zakryl to, ako ho neodolateľne sexuálne priťahujem."

Hermione z tej absurdnej predstavy zabehlo. "Fuj!"

Zrazu sa so zalapaním po dychu posadila. "Koľko je hodín?"

Draco sa na ňu malátne usmial a prekrížil si ruky za hlavou.

"Ty si tá, čo má muklovské hodinky, spomínaš si?"

Pozrela sa na svoje hodinky s motívom Krásky a zviera, ktoré si minulé leto vybrala v parížskom  Disneylande. Boli to unikátne naťahovacie hodinky, ktoré fungovali dobre aj na Rokforte.

"Prepánakráľa! Trištvrte na dvanásť! Ako sa prekradneme do našich spoločenských miestností?"

"Malfoyovci sa nezakrádajú. Mám v pláne pokojne sa vrátiť. Skutočne, správaš sa, ako keby si predtým nikdy nebola v noci vonku. Ako ste to ty a tamtí lemuri robili, keď ste sa  tu potĺkali a navštevovali bláznivého hájnika a hľadali tajomné komnaty?"

Hermiona nemala v úmysle prezradiť existenciu Harryho neviditeľného plášťa, bez ohľadu na to, akým nebezpečne sexy Malfoy v tejto chvíli bol. Vstala.

"Mohla by si tu skrátka zostať so mnou," navrhol.

"To nie je ten najmúdrejší nápad, aký som kedy počula."

Uškrnul sa. "Chceš, aby som ťa odprevadil späť?"

Hermiona v úžase otvorila ústa dokorán.

"Kto si a čo si urobil s Dracom Malfoyom?"

Ignoroval to a vstal z gauča. Zdvihol jej habit a upevnil jej ho okolo krku po tom, ako jej ho prehodil cez plecia. Navliekol si svoj vlastný a potom jej podržal otvorené dvere, keď odchádzali.

Do chrabromilskej spoločenskej miestnosti to bola prekvapivo bezproblémová prechádzka. Hermiona usúdila, že je to diablovo šťastie. Keď stála pred dierou v portréte, Draco ju elegantne pozdravil a odišiel do žalárov. Zasnene sa usmiala a dívala sa, až kým jej nezmizol z dohľadu.

"Schôdzka so svojou tajnou láskou?" hlasitým šeptom sa spýtala Tučná pani.

"Áno," odvetila Hermiona, hoci nedovolila, aby jej došiel význam tej otázky, keď povedala heslo a odišla do svojej postele.

ooOoo

Draco si po opustení Hermiony pohmkával sám pre seba, keď sa vliekol tmavými chodbami a niekoľkými schodiskami. Jeho plán fungoval obdivuhodne. Celá táto ´láskavý a nežný a chápavý´ záležitosť nebola taká náročná, ako očakával a odmena bola obrovská.

Pocítil neočakávané teplo pri spomienke na Hermionu, ktorá na ňom spala. Dosť ho prekvapilo, že mu dôverovala dosť na to, aby mu skutočne zaspala v náručí. Pred mesiacom by sa k nemu ani neposadila na gauč. Možno to bolo len jej chorobou, kvôli ktorej sa správala tak podivne. S najväčšou pravdepodobnosťou sa vráti k svojmu starému, plachému ja.

Draco sa zamračil, keď si uvedomil, že nechce, aby sa ho bála. Chcel ju takú, aká bola dnes večer: milá, uvoľnená a otvorená. Zastal na ceste do žalárov, lebo ho niečo na tej myšlienke vyplašilo.

Boli jeho motívy čisto sebecké, však? Chcel, aby mu dôverovala len preto, aby ju mohol v zábavke rozdrviť? Toto všetko bolo súčasťou jeho majstrovského plánu, ako ju učičíkať do falošného pocitu bezpečia. Správne?

Absolútne, vravel sám sebe. Čoskoro bude mať po krk hrátok s ňou a urobí niečo neočakávane hrozné a ona sa radostne vráti k tomu, aby ho neznášala so všetkou náruživou vášňou, ktorú vlastnila.

Náruživou vášňou. Premýšľal chvíľu o tomto spojení, keď ho v súvislosti s Hermionou použil v inom kontexte. Videl ju občas ho sledovať očami, ktoré boli priezračnými čokoládovými jazierkami a s perami, ktoré boli trochu pootvorené. Áno, pod tou jej knihomoľskou fasádou boli nevyužité zásoby vášne... Potter bol absolútny hlupák, keď si nevšimol, čo za poklad leží priamo pod jeho nosom. Keby ten imbecil vynaložil trochu snahy, bola by Harryho telom aj dušou.

Draco sa pre seba uškrnul. Potterova strata bola jeho ziskom a mal v úmysle to plne využiť.

Ubezpečil sa, že jeho motívy sú úplne zvrátené a vrátil sa do slizolinského žalára.

 


 

Poznámka od Tessky:

* Palečnica je mučiaci nástroj druhého stupňa, ktorý stláča ma drtí mäkké časti prsta tak, aby kosti ostali nepoškodené. Ako poistka voči tomu slúžia výrezy. Palečnica bol veľmi populárny nástroj na mučenie a používala ho aj inkvizícia. 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 12.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 23.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: jerry - 29.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 10. kapitola Od: Samarka - 17.11. 2011
Taký zlatý, taký zlaťučký tu je...já ho žeru :D

Re: 10. kapitola Od: JSark - 25.09. 2010
Fuj, ten popis palečnice som nemusela. Ale Dracov plán je zábavný, som zvedavá, kedy mu dôjde, že jeho motívy nie sú tak zvrátené ako sa nazdával. Díky za preklad.

Re: 10. kapitola Od: Zuzana - 14.09. 2010
„Nuž, možno nie dobrý, ale dokázal predstierať, že dobrý je“ nuž na začiatok to možno aj postačí, on je také zlatíčko a to kúzlo na zahriatie bolo nádherné gesto, tým určite zabodoval. A liečba bola nádherná, mňa by odtiaľ asi nikto nedostal preč. A on ju odprevadil a bol galantný. Dokonalý zvodca. Škoda tých záverečných Dracových myšlienok, ale bez toho by to ani nebol onTeším sa na pokračovanie. Toto je naozaj krása.

Re: 10. kapitola Od: pavlina - 06.09. 2010
No teda přes víkend se sem člověk nedostane, a v pondělí ráno se nestačím divit kolik toho přibylo. to se super. Moc hezká kapitolka, ještě že si to Draco umí všecno tak hezky odůvodnit. Ale bylo to mooooc hezký, jak se staral o Hermionu. Moc Děkuji za překlad a já jdu pokračovat ve čtení.

Re: 10. kapitola Od: Leann - 03.09. 2010
Nemám síl napísať niečo viac, iba že veľmi ďakujem za ďalšiu kapitolu. Kompletne prerábame kúpeľňu a po celodennom upratovaní je skvelý relax len tak si sadnúť k počítaču a prečítať si toto. 

Re: 10. kapitola Od: Nade - 03.09. 2010
Draco do toho padá tak rychle, že musí cítit vítr kolem uší! Ale samozřejmě se musí ujišťovat jaký je zlý chlapec. Móóóóc zlý, že? Nemůže být přece doopravdy přátelský, laskavý a chápavý. Takové věci se přece Malfoyům nestávají. Nikdy! Díky, bylo to super!
Re: 10. kapitola Od: Jimmi - 03.09. 2010
Krásny komentár a ešte lepší postreh. Díky moc.

Re: 10. kapitola Od: Jin - 03.09. 2010
krása..... velmi podarená kapitolka... ach ako by som sa s nou na jej mieste vymenila...hihih....  som zvedavá čo bude dalej...hihi
Re: 10. kapitola Od: Jimmi - 03.09. 2010
Si myslíš že si sama? Kto by nemenil. Ale len v tejto kapitole. Díky moc.

Re: 10. kapitola Od: denice - 03.09. 2010
V této kapitole mě nadchl Dracův naprosto upřímný rozbor Harryho dobrých vlastností a jak se mu nejen vyrovnat, ale ho předčit. A chechtala jsem se nahlas, když Draco vyrazil do boje: Zamilovaná do Harryho Pottera. Tak na to sa Draco pozrie. Dokonalé!
Re: 10. kapitola Od: Jimmi - 03.09. 2010
Vystihla si tie najlepšie miesta. Díky za komentár.

Re: 10. kapitola Od: anonym - 03.09. 2010
som zvedavá, kedy si každý z nich prizná, čo cíti k tomu druhému.
Re: 10. kapitola Od: Jimmi - 03.09. 2010
Už to dlho nepotrvá. Vydrž. Díky.

Re: 10. kapitola Od: bbarka - 03.09. 2010
Aká luxusne dlhá kapitola...a mám taký pocit, že Hermionin prejav z minulej kapitoly padol na úrodnú pôdu Ešte šťastie, že tie Dracove motívy sú "úplne zvrátené"Skoro som si pomyslela, že mäkne asi aj na mňa niečo lezie, pošlite Draca Ďákujem za preklad!
Re: 10. kapitola Od: Jimmi - 03.09. 2010
Mať takúto opateru, tak sa ani nevyliečim. Díky za prečítanie a komentár.

Re: 10. kapitola Od: doda357 - 03.09. 2010
Ach, to bolo tak neuveriteľne sladké a úžasné . Taká skvelá predstava... Strašne mi to vylepšilo tento deň. Nemôžem sa dočkať ďalšej kapitoly. Patrí vám obrovské ďakujem za to, že som si to vôbec mohla prečítať.   Malá chybička: Zjavne bola pre nich hračka položiť svoje život jeden za druhého.
Re: 10. kapitola Od: Jimmi - 03.09. 2010
Opravené, díky moc.  Však tá predstava vyvoláva úsmev na tvári. Ach jaj. No, doprajme im pár pekných chvíľ. Ticho pred búrkov.

Re: 10. kapitola Od: Lostt - 03.09. 2010
Draco je ale dobry pako :D V tom  najlepsom slova zmysle, samozrejme :D Asi ta poviedka nema chybu, co ti poviem... Vlastne ma- je pomerne kratka, ale za to sviznejsia. Tak potom jedina nevyhoda je v tom, ze musim cakat na dalsiu cast :D Ale inak je to super a opat raz vdaka za preklad ;)
Re: 10. kapitola Od: Jimmi - 03.09. 2010
Musíš to robiť ako kometa, počkať si až to bude celé. Ale potom kto by ma hnal vpred? Ďalšia od tejto autorky má románovú dĺžku, takže sa všetci načakáme na koniec. Díky moc

Re: 10. kapitola Od: ansus - 03.09. 2010
Jimmi, díky, tahle povídka nemá chybu - je to úžasná oddechovka, hrozně si to užívám. Přesně to, co potřebuju mezi haldou pracovních povinností. To, jak si oba chvílemi lžou do kapsy, aby zachovali rovnováhu svého soukromého vesmíru danou kontrastem zlého zmijozela a spořádané nebelvírky, je rozkošné. Jsem zvědavá, jak budou snášet další otřesy už tak nepevných pozic. Skvělý překlad. Těším se na další!
Re: 10. kapitola Od: Jimmi - 03.09. 2010
Ďakujem, moc ma teší, že má úspech. Hlavne je dostatočne krátka, aby ma navnadila na ďalšiu.

Re: 10. kapitola Od: Monie - 03.09. 2010
Dámy, jste úžasné, skvělé, báječné!!!! Nádherná kapitolka :o)
Re: 10. kapitola Od: Jimmi - 03.09. 2010
A aká je autorka úžasná, že to vymyslela. Pri takomto Dracovi nemá Harry šancu. Je rozkošné, ako sa snaží. Z tejto kapitoly až srší romantika a láska. Díky moc

Re: 10. kapitola Od: Ivonka - 03.09. 2010
Tahle povídka je úžasná a hrozně děkuju, že se tu objevuje tak často. Je to totiž bezva odreagování od té zvrácenosti, které říkají Gymnázium
Re: 10. kapitola Od: Jimmi - 03.09. 2010
Parafrázujem: bezva odreagování od tej zvrácenosti, které říkají Život. Aspoň pre mňa.Díky. PS: Mám na gympli obe decká, mne to hovoriť nemusíš. Práve prebieha fáza vyťahať z rodičov čo najviac peňazí.

Re: 10. kapitola Od: jerry - 03.09. 2010
velmi zaujimave, draco mily, laskavy a chapajuci. hmm, myslim si, ze to co si naplanoval cestou do zalarov( to ako hermionu rozdrvi ked ho omrzi), sa mu nepodari. ale to je len moj nazor, som zvedava ako to bude prebiehat dalej. vdaka za rychly preklad
Re: 10. kapitola Od: Jimmi - 03.09. 2010
Ďakujem za komentár. Uvidíš, ale veľa kapitol už nezostáva, takže... Ale niečo si rozdrví, teda rozbije.

Re: 10. kapitola Od: SARA - 03.09. 2010
Draco se nám zamiloval.. Skvělá kapitola díky za překlad.
Re: 10. kapitola Od: Jimmi - 03.09. 2010
Aj ja ďakujem.

Re: 10. kapitola Od: Jacomo - 03.09. 2010
Sleduji, jak ti to Tesska pravidelně hází nazpět, takže jsem courám co 2 hodiny a vyplatilo se Jůů, to byla paráda - zamlouvá se mi představa nechat se taky takhle léčit... Že by se ze mě stávala Dracova fanynka?! Merlin mi pomáhej!
Re: 10. kapitola Od: Jimmi - 03.09. 2010
Tentoraz sa čaká na mňa, nestáva sa to často, ale v práci sa toho nejako nakopilo. Ktovie či by sa o ňu Draco takto staral aj o dvadsať rokov, ale zase majú mágiu, takže možno hej. Určite vo FF. To len medzi Hermionou a Ronom to po 17 rokoch väčšinou škrípe. Díky moc.

Re: 10. kapitola Od: 32jennifer2 - 03.09. 2010
Oooo jeho motivy su uplne zvratene to iste ale tá veta:Keby jeden chrabromilčan skočil z hradného múra, zvyšok by sa z nej vrhol tiež. Ako lumíci" nemá chybu
Re: 10. kapitola Od: Jimmi - 03.09. 2010
Ja lumíkov (lemingsov) poznám len ako počítačovú hru, ale Tessa mi ich prepísala na lumíkov, takže je to asi správne (česky to lumíci boli). Ale nič mi to nehovorí Díky moc

Re: 10. kapitola Od: teriisek - 03.09. 2010
Ten má tak sobecké motivy, že by se sám divil, kdyby je vyslovil nahlas:D Díky za překlad, vážně je to bezva povídka!
Re: 10. kapitola Od: Jimmi - 03.09. 2010
Ďakujem, som rada, že sa páči.

Re: 10. kapitola Od: muuufi - 03.09. 2010
Boli jeho motívy čisto sebecké, však? Chcel, aby mu dôverovala len preto, aby ju mohol v zábavke rozdrviť? Toto všetko bolo súčasťou jeho majstrovského plánu, ako ju učičíkať do falošného pocitu bezpečia. Správne?/ on je proste supeeeeeeer
Re: 10. kapitola Od: Jimmi - 03.09. 2010
Hej, v tejto kapitole bol k sežráni. Kto by nechcel také niečo doma, keď je chorý? Díky

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.09. 201018. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.09. 201017. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.09. 201016. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.09. 201015. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.09. 201014. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.09. 201013. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.09. 201012.kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201011. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201010. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.09. 20109. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20108. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20107. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.08. 20106. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.08. 20105. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.08. 20104. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.08. 20103. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.08. 20102. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )11.08. 20101. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.08. 2010Úvod k poviedke