Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Bad medicine

4. kapitola

Bad medicine
Vložené: Jimmi - 21.08. 2010 Téma: Bad medicine
Jimmi nám napísal:

BAD MEDICINE

Preklad: Jimmi

Betta-read: Tesska

Draco Malfoy, vzorový príklad skazenosti, jedného dňa sleduje Hermionu Grangerovú do nepoužívanej časti Rokfortu a objaví jej nepopísateľné tajomstvo... A, áno, celá tá scéna na cintoríne sa neudiala. Cedric Diggory stále žije. Pretože som to povedala.

 http://www.fanfiction.net/s/3430175/4/Bad_Medicine

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson ,ktorá napísala túto fanfiction.

Špeciálne venovanie Elze za dokončenie skvelej poviedky.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 4

 

Draco bol po metlobalovom tréningu v to popoludnie nabudený. Bol to dokonalý, čistý a svieži deň na lietanie. Líca a uši ho stále pálili od chladu. Zlatonku bolo prekvapujúco ľahké chytiť a Montague ho po tréningu skutočne potľapkal po chrbte.

 

"Urob to v ďalšom zápase a istotne Chrabromil porazíme!"

 

Draco sa nad tým trochu uškrnul. Len keby ten zasraný Potter zjavne neletel vždy trochu rýchlejšie, nezatáčal trochu ostrejšie... Vzdychol si a striasol myšlienky na Pottera. Bol v príliš dobrej nálade, aby dovolil chlapcovi-ktorý-skóroval, aby mu ju zničil. Namiesto toho zamieril do knižnice. Naťahovanie Grangerovej bude čerešničkou na torte. Ak ho nenávidela, tým lepšie. Aspoň ho nemohla ignorovať.

 

Sklamalo ho, keď zistil, že tam nie je. Zvláštne, tí dvaja lemuri tam boli a hrali v rohu čarodejnícke šachy. Možno sa pohádali a ona trucovala v spoločenskej miestnosti. Skoro podišiel k nim a spýtal sa, kde je. V duchu sa zachichotal, keď si predstavil, ako by sa tvárili, keby to urobil.

 

Na chodbe pri ceste von narazil na Blaisa, ktorý spomenul, že ho hľadá Pansy, ale nemal náladu na príležitostné laškovanie. Túžil robiť niečo iné.

 

Trochu sa ponevieral po chodbách a ocitol sa na tej opustenej chodbe. Pochyboval, že v tomto čase bude Hermiona dnu. Bol takmer čas na večeru. Musela byť v chrabromilskej spoločenskej miestnosti a študovať.

 

S takýmito myšlienkami otvoril dvere a vkročil dnu.

 

Zmrzol v kroku, keď Hermiona zdesene zalapala po dychu. Nekonečný okamih na seba zízali a potom Grangerová skočila po svojom prútiku.

 

Draco rýchlo vytiahol svoj vlastný.

 

"Ani sa nehni, Grangerová!" zajačal a namieril ho na ňu. Zastavila a otočila sa k nemu s výrazom hrôzy. Bola trochu zadýchaná a jemu došlo, že pieseň práve skončila, pretože z gramofónu vychádzalo opakované škriabanie.

 

"Čo tu robíš, Grangerová?" spýtal sa s falošnou nežnosťou. "Si tu vážne úplne sama?"

 

Vzdorne nadvihla bradu.

 

"Rob si, čo chceš, Malfoy," zasyčala.

 

Draco sa potešene zachichotal.

 

"Ach, výzva." Podišiel dopredu a potom ju obišiel dokola, prezerajúc si ju, ako keby hodnotil kobylu.

 

"A čo to máš na sebe?"

 

Šarlátovo sa začervenala. Dokázal to vidieť v tom matnom svetle sviečok, ktoré zapálila, aby bojovala proti zväčšujúcemu sa prítmiu. Jej vzdorný výraz sa trochu zmenil na niečo podobné strachu. Malfoy sa usmial. Toto sa mu páčilo viac. Konečne si uvedomila, že je sama, bez prútika a vydaná mu celkom napospas. Draco nemohol byť šťastnejší.

 

Zastavil pred ňou a s prútikom pod jej bradou ju prinútil zdvihnúť oči, aby sa stretli s jeho.

 

"Okamžite mi povedz, čo tu robíš," povedal. Po pravde, často uvažoval, prečo pociťovala potrebu skrývať sa a pravidelne sa vyblázniť pri muklovskej hudbe. Bolo to zábavné - pre neho rozhodne - ale ťažko to stálo za to riziko.

 

"Cvičím," vyprskla. "Nemám v úmysle stučnieť len preto, že nemusím prejsť cez miestnosť, aby som si priniesla knihu."

 

"Videl som ťa prejsť cez miestnosť, aby si si knihu priniesla."

 

"Ani nemám v úmysle zlenivieť!"

 

"Nemôžeš si urobiť vychádzku okolo jazera? Behať niekoľko tisíckrát hore dole po schodoch?" spýtal sa.

 

"Rada tancujem," zamrmlala. "Je to zábavné. A čarodejnícka hudba nie je proste rovnaká. Chýba mi môj Ipod a hudobné videá a rádio."

 

Nemal potuchy, o čom hovorí a v skutočnosti mu to bolo jedno. Ukročil, prútik stále namierený.

 

"Takže muklovský tanec je zábavný? Predveď mi to."

 

Klesla jej sánka.

 

"Predviesť ti čo?"

 

"Predveď mi toto zábavné tancovanie, samozrejme."

 

"Nemôžem tancovať pred tebou!"

 

Samozrejme, že môžeš, urobila si to predtým tucetkrát.

 

"Prečo nie? Vyžaduje si to vyzliekanie? Vyzerá to tak, že už si to dobre odštartovala..."

 

Znova sa začervenala a on si zablahoželal. Bolo vzácne, keď z nej dokázal dostať viac než jedno začervenanie. Musí byť nervóznejšia, než si myslel.

 

"Nie, nezahrňuje to vyzliekanie. Je to len... trápne. Nedokážem tancovať pred inými ľuďmi."

 

"Potom ma to nauč. Som vynikajúci tanečník. Ako odlišný môže byť muklovský tanec? A ty si panovačná vševedka. Nauč ma to."

 

Zízala na neho.

 

"Musíš žartovať."

 

"Nie, teda ak nechceš, aby som sem priviedol zvyšok slizolinskej fakulty a mohli by sme sa na teba dívať všetci?"

 

"Kým to urobíš, budem dávno preč."

 

"Nie, ak na teba použijem Petrificus Totalus."

 

Pokrútila hlavou a prebodla ho pohľadom. Takmer mohol vidieť, ako sa jej v tom bystrom mozočku pretáčajú kolieska. Dúfala, že ho zabaví dosť dlho, kým dočiahne na svoj prútik a potom ho ovalí nejakým odporným kúzlom. Pamäťovým kúzlom? Pravdepodobne. Ona by to asi dokázala urobiť bez toho, aby mu pri tom upiekla mozog.

 

"Som si istá, že učiť Draca Malfoya muklovské tance sa nachádza v Knihe úžasne smiešnych udalostí alebo možno v Znameniach Apokalypsy. Zdvihla ruku, aby zabránila jeho poznámke. "Prečo sa to chceš naučiť? Nenávidíš všetko muklovské, spomínaš si? Čistokrvná ideológia a všetky tie nezmysly."

 

"Nudím sa. Ak ma tvoja malá zábavka pobaví, možno sa rozhodnem o tomto malom incidente nepovedať celej škole."

 

Založila si ruky. "Radšej sa o tom rozhodni, inak ťa nič nenaučím."

 

"Ak ty nikomu nepovieš, že ma učíš, ja nikomu nepoviem o tom, čo ma učíš. Dostatočne férové?"

 

"Ako mám vedieť, že ti môžem veriť, či budeš mlčať?"

 

Diabolsky sa uškrnul. "Nemôžeš, Grangerová. Vďaka tomu je to zaujímavé. Tá ponuka trvá raz... dva..."

 

"Fajn," povedala.

 

Prešiel na koniec a prehľadával jej habit, až kým nenašiel jej prútik. Zobral oba prútiky a zaklinil ich pod krabicu, ktorá obsahovala platne, takže ani rýchle Accio by ich odtiaľ nedostalo. Nevedel, či je schopná urobiť Accio bez prútika, ale nechcel nič riskovať.

 

"Pre istotu," povedal. "Už začnime."

 

"Nemôžem uveriť, že toto robím," povedala s frustrujúcim povzdychom. Pozorne ju sledoval, keď sa prehŕňala platňami a jednu vytiahla. Vložila ju do gramofónu, aby ju pustila a z prístroja sa začala rinúť hudba. Nebola to žiadna z Dracových obľúbených, ale mala na sledovanie relatívne pokojné tempo a nebola smiešne hlasná.

 

Postavila sa oproti nemu a jeho prvá muklovská lekcia tanca začala. Ukázala mu množstvo krokov a nechala ho opakovať ich po nej - rýchle kroky, úkroky, pohyb ramien, krútenie bokmi, otočky a zatočenia. Draco sa učil rýchlo hlavne vďaka faktu, že ju už týždne sledoval. Tiež mal prirodzený šarm.

 

V jednom okamihu odstúpila a chvíľu sledovala, ako sám tancuje a on sa uškrnul nad tým, ako smutne sa tvárila.

 

"Samozrejme, že v tomto budeš dobrý," povedala sucho.

 

"Prečo?"

 

"Pretože už... celkom dobre vyzeráš," priznala. "A dokážeš tancovať. Keby si bol v muklovskom svete, dievčatá by ti padali k nohám."

 

"Mne už dievčatá k nohám padajú," povedal. "Nevšimla si si?"

 

Pieseň skončila a začala pomalá, tak sa ju rýchlo prihnala vymeniť.

 

"Ako tancuješ na pomalé piesne?" spýtal sa.

 

"Netancujem," vyprskla. Vytiahla platňu z gramofónu a vzhliadla k tmavnúcej oblohe.

 

"Mali by sme ísť. Myslím, že sme už zmeškali večeru."

 

Vytiahol ich prútiky, kým ona dávala čierny disk do obalu. Zamyslene sa na ňu pozrel.

 

"Ak ti ho vrátim, nezačaruješ ma, však?"

 

Previnilo sa na neho pozrela.

 

"Ale budem požadovať, aby si mi to sľúbila. Takto, ak porušíš svoje slovo, tvoja malá chrabromilská dušička sa bude naveky zvíjať vinou zakaždým, keď ma uvidíš. Teraz mi sľúb, že na mňa nepoužiješ žiadne pamäťové kúzla, žiadne čary, žiadne prekliatia, žiadne kliatby, vďaka ktorým zabudnem na tento malý incident."

 

Tvárila sa, že by ho dokázala prekliať pohľadom.

 

"Sľubujem," precedila cez zaťaté zuby, "len ak mi ty sľúbiš, že toto nikdy nikomu nespomenieš."

 

"Sľubujem," povedal, "ale len ak mi ty sľúbiš, že sa tu zajtra stretneme na ďalšie vyučovanie."

 

"Prečo?" Vyzerala ohromená.

 

"Pretože mám pocit, že sa mi to páčilo. Okrem toho, ak môžem, chcem vedieť o mukloch a ich spôsoboch viac. Počítam, že mi to neskôr pomôže rozhodnúť sa, či by som mal na nich začať poľovačku. Myslím, po Rokforte."

 

Zalapala pobúrene po dychu. "Nebudem ti pomáhať poľovať na muklov, ani ti nepomôžem v tvojej budúcej kariére mladého smrťožrúta!"

 

"Isteže pomôžeš," zavolal na ceste ku dverám. "Inak všetkým poviem o tomto tvojom malom tajomstve. Možno by som mohol kontaktovať Denného proroka. A dať si urobiť tvoj obraz v tom tvojom príliš krátkom oblečení. Uvidíme sa zajtra." Otvoril dvere, hodil prútik jej smerom a zdrhol.  

 

ooo

 

Na druhý deň bola Hermiona uzlíčkom nervov. Sotva dokázala pochopiť, že to, čo sa stalo včera, nebol sen. Učila vážne Draca Malfoya muklovské tance? A vážne trval na tom, že sa s ňou stretne, aby sa naučil viac? To sa nedalo pochopiť. Stále očakávala, že zbadá, ako si na ňu ukazujú a začuje chichot od každého Slizolinčana, okolo ktorého prešla na chodbe, ale Malfoy zjavne mlčal.

 

Harry a Ron si obaja všimli, že je roztržitá, ale vyhýbavo im vysvetlila, že si robí starosti so skúškou z Aritmancie. Stáť blízko Malfoya v Starostlivosti o magické tvory bolo čisté mučenie. Stále na neho kradmo pozerala, ale on jej vôbec nevenoval pozornosť, ako keby jednoducho neexistovala. Opustila hodinu zmätená do takej miery, že pochybovala i o vlastnej realite. Možno to bol vážne sen!

 

V skutočnosti vydýchla úľavou, až kým do nej Malfoy neštuchol na ich ceste späť na hrad, keď prestieral, že sa ju pokúša potknúť.

 

"Po Herbológii, Grangerová," zamrmlal dosť ticho na to, aby to ledva zachytila. Na ceste po chodbe si pískal zopár tónov z pesničky, ktorá jej bola absolútne povedomá. Okamžite znova ustrnula. Do pekla, vôbec sa jej to nesnívalo.

 

Sledovala, ako sa jeho mužná postava stráca a čelo jej zvraštil zmätok.

 

Zvláštne, ale nespomínala si, že by včera hrala Bon Joviho.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 12.04. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 23.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 4. kapitola Od: Samarka - 17.11. 2011
Tohle mě tak baví jj Draco se co nevidět určitě prozradí, když si píská Bon Joviho...já je chci vidět tančit 

Re: 4. kapitola Od: JSark - 16.09. 2010
Som zvedavá, kedy jej docvakne, že ju musel nejaký čas sledovať. Prezeral si ju ako kobylu? Ježiš, to znie ako z nejakého trhu s otrokmi.

Re: 4. kapitola Od: Zuzana - 14.09. 2010
"Keby si bol v muklovskom svete, dievčatá by ti padali k nohám."   "Mne už dievčatá k nohám padajú," povedal." toto je celý Draco, ja ho zbožňujem a aj túto poviedku zaradím do mojich naj.

Re: 4. kapitola Od: anonym - 29.08. 2010
skvelé

Re: 4. kapitola Od: zuzka - 27.08. 2010
tak taneční lekce, copak z toho asi vzejde? :-) těším se na pokračování!
Re: 4. kapitola Od: Jimmi - 27.08. 2010
Máš tu česť prvého pokusného komentára A vzídu z toho veľmi zaujímavé veci.

Re: 4. kapitola Od: bbarka - 24.08. 2010
No tak po troch dňoch som konečne doma...a toto mi tak strašne zdvihlo náladu :D Ešte k tej predchádzajúcej kapitole: Ten Ronald je ozaj LEMUR :D:D:D Úprimnosť nadovšetko...bol hviezdou kapitoly:D "Muklovská spodina a prečo by mala byť vyhubená, Päťdesiat spôsobov ako uvariť muklorodeného" - on teda vie ako očariť ženy :D:D:D A k tejto: Hehe, Draco aké neviniatko - "Čo tu robíš, Grangerová?" :D:D Vyvíja sa to úžasne, už sa teším na pokračovanie:D Proste bolo to super, ďakujem za preklad :D
Re: 4. kapitola Od: Jimmi - 27.08. 2010
Zlatý komentár, taký čo vyvolá úsmevy na tvári. Díky, škerím sa za tie pripomienky od ucha k uchu. Ron v tejto poviedke nie je často, ale keď je, stojí to za to. Konečne nie je záporná (či tupá) postava, ale správny kamarát. Díky moc.

Re: 4. kapitola Od: teriisek - 24.08. 2010
:D tak tohle jsem nečekala... takže Draco se bude učit s ní? Hm, hm, to vypadá zajímavě, těším se na další "hodiny";) Díky za překlad!
Re: 4. kapitola Od: Jimmi - 27.08. 2010
Uvidím, keď to dokončím, ale stále mám dojem, že už je do nej zamilovaný, len to jeho podvedomie nevie a robí všetko pre to, aby bol v jej blízkosti. Alebo sa možno len nudí a zamiluje sa neskôr? Nespomínam si, že by sa to riešilo v origináli, takže je to asi na čitateľov a ich fantázii, aby si to domysleli. Ale stále mi mohlo niečo ujsť, takže uvidím až pri preklade. Ja ďakujem za komentár.

Re: 4. kapitola Od: jerry - 23.08. 2010
dobre, fakt super kapitolka. som necakala ze ho bude ucit tancovat, som zvedava na pokracko. dik za preklad :-)
Re: 4. kapitola Od: Jimmi - 27.08. 2010
Ešte zopár prekvapení nás čaká, takže snáď bude spokojnosť na oboch stranách (mojej aj tvojej, nie D a H :D) Díky.

Re: 4. kapitola Od: Jacomo - 23.08. 2010
Merline, to je taková škoda, že to není fan-movie, jak já bych si přála vidět, kterak spolu tancují! Nuž, ještěže mám bujnou fantazii :-) Díky, že jsi mi překladem krásného příběhu rozzářila pondělní ráno.
Re: 4. kapitola Od: Jimmi - 27.08. 2010
To som rada, síce mi trvalo dlho odpovedať, ale snáď ti rozžiari aj ďalší pondelok. Díky.

Re: 4. kapitola Od: ajka - 22.08. 2010
Zbožňuju povídky, kde Draco předvádí dokonalé ukázky zmijozelské lstivosti a manipulace. Je to opravdu zlý, moc zlý hoch, ale vsadím se, že právě tohle bude Hermiona zbožňovat :).
Re: 4. kapitola Od: Jimmi - 27.08. 2010
Trefa. Ďakujem za komentár. (A ja ich zbožňujem rovnako, takže kľudne nejakú odporuč.)
Re: 4. kapitola Od: ajka - 29.08. 2010
No, narazila jsem na jednu, ale nevím jestli to je zrovna to pravé ořechové. Jsem trošku zvrhlejší :))))), takže jsem si oblíbila tuhle: "Two" Much by SoftObsidian74, odkaz: http://grangerenchanted.com/enchant/viewstory.php?sid=1655&ageconsent=ok&warning=1 Je trošku šokující, překvapivá a navíc není zatím dokončená, ale myslím, že stojí za to. Mimo jiné i tím, že se tam okrajově objevuje Harry v dost nezvyklé roli.
Re: 4. kapitola Od: Jimmi - 29.08. 2010
Ale s tou poviedkou sa od novembra nepohlo. Nedokončeným sa vyhýbam. Ale dám si ju do Dramione ako odkaz. Díky.

Re: 4. kapitola Od: HOPE - 21.08. 2010
oni spolu tančí, no teda, prostě kráása, těším se na další tanečky
Re: 4. kapitola Od: Jimmi - 27.08. 2010
Aj ja ďakujem

Re: 4. kapitola Od: Leann - 21.08. 2010
Júúú. Takéto pokračovanie som fakt nečakala, ale je to lepšie, než keby ju mal roky pozorovať a nič by sa neudialo. Hádam, že jej na tých hodinách tanca poriadne zavarí. =D
Re: 4. kapitola Od: Jimmi - 27.08. 2010
Toto je dosť rýchla poviedka, takže mám dojem, že do 6. kapitoly sa ti to splní. Díky moc.
Re: 4. kapitola Od: Jimmi - 27.08. 2010Re: 4. kapitola Od: Jimmi - 27.08. 2010
Toto je dosť rýchla poviedka, takže mám dojem, že do 6. kapitoly sa ti to splní. Díky moc.

Re: 4. kapitola Od: izabelle - 21.08. 2010
"Mne už dievčatá k nohám padajú," povedal. "Nevšimla si si?" Bylo to tak vtipny, ze uz me ani nevadi ze tam tanci :D No jo, tanecni povidka :D mozna nakonec budou objizdet tanecni souteze :D
Re: 4. kapitola Od: Jimmi - 27.08. 2010
K tomu objíždení ma až nedostala, ale fakt je pekná. Čítala som ešte jednu tanečnú, tá ale bola o balete (Dracovi rodičia umožnili študovať balet, takže v tom bol majster !!!), ale inak to bola krása, len to neskončilo podľa môjho: žili šťastne až naveky. Nebyť navnadená touto poviedku, tak s tým končím po druhej kapitole (pri opise Draca v baletnom výstroji), ale nakoniec sa to dalo. O to viacej si vždy vychutnám túto poviedku. Díky moc za komentár.

Re: 4. kapitola Od: denice - 21.08. 2010
Draco se velice rychle dokázal probrat z překvapení a pravým zmijozelským způsobem využít situace a navíc si i získat Hermionin obdiv, i když neochotný - nádherná situace, myslím, že Hermioně už není pomoci ;-)
Re: 4. kapitola Od: Jimmi - 27.08. 2010
Ešte kto pomôže Dracovi? Díky

Re: 4. kapitola Od: Nade - 21.08. 2010
Draco je nefalšovaný zmijozel. Pěkně to s Hermionou skoulel a to jen tak bez přípravy! Improvizace prvního řádu! Pěkně s ní vydrbal a ještě si pohvizduje Bon Joviho. Teď bude mít Hermona v hlavě pěkný guláš. Ale je to chytrá holka,určitě to rozlouskne. Díky! Tahle kapitola byla veselá a nezbedná.
Re: 4. kapitola Od: Jimmi - 27.08. 2010
Ďakujem za komentár.

Re: 4. kapitola Od: doda357 - 21.08. 2010
Pravdepodobne hrala Bon Joviho, keď ju tucetkrát predtým sledoval :) Rada by som ich videla, ako tancujú... Čím ďalej, tým viacej si ma táto poviedka získava :) Krása, ďakujem. A len taká malá chybička krásy: Samozrejme, že môžeš, urobila si predtým tucetkrát.
Re: 4. kapitola Od: Jimmi - 27.08. 2010
Díky moc. Vieš ako som bola rada, keď som vôbec našla obrázok ich dvoch pri tanci?

Re: 4. kapitola Od: ladyF - 21.08. 2010
:DDDD Draco a Hermiona tančí... na mudlovské písničky! :-D Bože, té představy se asi v dohledné době nezbavím, že? Moc dík za překlad.
Re: 4. kapitola Od: Jimmi - 27.08. 2010
Díky, konečne sa dostávam k odpovediam. Táto poviedka fakt vyvoláva rozkošné predstavy.

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.09. 201018. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.09. 201017. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.09. 201016. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.09. 201015. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.09. 201014. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.09. 201013. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.09. 201012.kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201011. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201010. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.09. 20109. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20108. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20107. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.08. 20106. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.08. 20105. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.08. 20104. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.08. 20103. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.08. 20102. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )11.08. 20101. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.08. 2010Úvod k poviedke