Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dračia krv

Kapitola 18 Aemulus Vindicta

Dračia krv
Vložené: Jimmi - 23.07. 2010 Téma: Dračia krv
32jennifer2 nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu The Blood Of The Dragon:  Zensho (r.2003)

Draco Malfoy, podobne ako Harry, sa narodí pod proroctvom, ktoré hovorí, že pomôže získať Voldemortovi nesmrteľnosť. Hermiona porodí Dracovi dieťa, ktoré je spojené s oboma proroctvami. Vážny (seriózny) príbeh lásky a realistické zakončenie potterovskej série.

Preklad: Jenny (32jennifer2)

Originál: http://www.fanfiction.net/s/1363692/18/The_Blood_Of_The_Dragon

18/40

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 18: Aemulus Vindicta – Pasca z pomsty

 

Po rozhovore, v ktorom sa vyložili plány pre bezpečie a zatajenie jej samotnej i dieťaťa, Draco a Hermiona sa snažili maximálne ako dokázali vrátiť späť k ich bežnému životu na Rokforte. Bolo to veľmi ťažké, keď vedeli, že im ubieha ich spoločný čas. Rozhodlo sa, že sa počas letných prázdnin Hermiona vráti k svojim rodičom, na Rokfort sa vráti až v auguste, aby tajne porodila. Po tomto Dumbledore vymyslel komplikovaný plán utajenia matky a dieťaťa, ktorý sa mal spustiť čo možno najskôr.

 

Hermiona bola vystresovaná kvôli MLOKom, ktoré boli hneď po Veľkonočných prázdninách a zistila, že kvôli rannej nevoľnosti je ťažké sústrediť sa na štúdium. Našťastie profesori mali pochopenie k jej neľahkej situácii a neočakávali na vyučovaní jej obvyklý štandard. Harry to v najväčšej tajnosti povedal Ginny a Ronovi. Ginny, ktorá zdedila matkine nadšenie k deťom, bola nadšená. Hermione už pre dieťa navrhla dvadsať rôznych mien. Avšak pretože Ginny bola zamilovaná do čítania muklovských romantických románov, Hermiona musela odmietnuť väčšinu mien ako "Ricardo", "Cassidy", "Gaston" atď.

 

Ron bol celkom iná záležitosť. Nebola svedkom tej konkrétnej scény, kedy to Harry povedal Ronovi. Avšak na druhý deň k nej prišiel Ron, neohrabane jej potriasol rukou a akosi pridusene zo seba dostal: "Gratulujem."  Potom sa jej nedokázal  pozrieť do očí a správal sa k nej s akousi škrípajúcou formálnosťou, ktorá bola dosť zvláštna. Harry jej neskôr povedal, že Ron rozmlátil celú miestnosť a domácim škriatkom zabralo dosť času všetko to opraviť, ale teraz sa s tým už vyrovnával lepšie.

 

Prefekti plánovali Promočný bál ako vždy o tomto čase a Hermiona zistila, že je zase zaplavená prácou a povinnosťami. Takže to bolo tým, že si jedného dňa, keď sa po večeri ponáhľala s hromadou kníh v náručí z izby prefektov späť do izby primusov, nevšimla temnú postavu, ktorú ju po chodbe sleduje. Keď zabočila na rohu, vrazila do Pansy Parkinsonovej a obom dievčatám spadli knihy na zem.

 

"Nemotorná humusáčka!" povedala hrubo Pansy, keď prebodávala Hermionu pohľadom.

 

"Sama si nemotorná!" odvetila Hermiona, keď si kľakla, aby si pozberala knihy. V tej chvíli začula za sebou povedať potichu nejaký hlas: "Petrificus Totalus!"  Hermiona sa zrútila na zem a všetko stemnelo.

 

Skôr než otvorila oči, uvedomila si búšenie hlavy. Pomaly otvorila oči a zistila, že hľadí do tváre Pansy Parkinsonovej. Ruky mala zviazané za chrbtom. Bola v zriedka používanej dievčenskej kúpeľni na prvom poschodí.

 

"Pozri, Pansy, je toto vážne nevyhnutné? Je mi ľúto, že si vďaka mne upustila svoje knihy, ale ty si do mňa vrazila tiež."

 

Pansy jej tvrdo vlepila facku, čím jej hlavu hodilo dozadu.

 

"Toto nie je o tých knihách, ty hlúpa humusáčka."

 

Hermiona začala pociťovať strach. "Pansy - o čom je toto všetko? Dostaneš sa takých veľkých problémov!"

 

"To si nemyslím," uškrnula sa Pansy. "Toto sme riadne naplánovali. Po tomto, keď ti upravíme pamäť, si nebudeš nič pamätať."

 

Hermiona vzhliadla nahor a uvedomila si prítomnosť ďalšieho dievčaťa v miestnosti - Millicent Bulstrodovej. Podľa všetkého to bola slizolinská záležitosť.

 

"Vieš, že keď zahraniční študenti zavítajú na Rokfort, dostanú malý orientačný plán? Rozhodli sme sa dať ti malý orientačný plán, slečna Geenleafová, pretože ste prešli celú tú cestu z Durmstrangu, aby ste nás navštívili."

 

Hermiona udržiavala svoju tvár bezvýraznú. "Neviem, o čom hovoríš, Pansy? Radšej by si ma mala informovať."

 

Zacítila v ruke páliacu bolesť a vykríkla, Millicent k nej priložila špičku prútika a zašepkala páliace kúzlo, ktoré sa prepálilo cez látku jej blúzky. "Nevyhrážaj sa nám, ty klamajúca mrcha. Zmocnili sme sa učebnice elixírov tvojho drahého Draca a s jednoduchým Priori Incantatem sa nám podarilo zistiť, že si to bola ty, ktorú vzal na Vianočný bál!"

 

"Áno, nuž, ako keby niekedy požiadal teba," odvážne odsekla Hermiona, za čo si vyslúžila ďalšiu popáleninu na ruke. Bojovala s tým, aby nevykríkla.

 

"Oooh, začíname byť divokí? Nuž, v tom prípade, začnime s naším orientačným plánom, slečna Bulstrodová?"

 

Millicent sa šialene usmiala a namierila svoj prútik na Hermionu. "Vomica."  Hermiona vykríkla, keď sa jej na nohe objavil obrovský vred, nasledovaný ďalším.

 

"Ste bláznivé! Okamžite s tým prestaňte!"

 

"Nie až dovtedy, kým sa neprestaneš stretávať s Dracom. Alebo nemôžeš odolať nášmu driečnemu slizolinskému primusovi, pobehlica?"

 

Hermiona sa trpko zachichotala skrz slzy bolesti a hnevu. "Aj keby som to urobila, s tebou by nikdy nechodil, ty šialená krava!"

 

"Linguis Flangratia." Hermiona cítila, ako ju začal páliť jazyk. Bolo to, ako keby bol v ohni. Vykríkla. "To je za to, že si ma urazila, mrcha," riekla Pansy, keď sklonila prútik.

 

"Nuž, dosť zábavy a hier," riekla Millicent. "Vráťme sa k vážnym veciam."

 

A na konci tej hodiny bola Hermiona úplne sama v tej kúpeľni. Bola schúlená v rohu a zvracala. Všade na nej bola krv. V bruchu ju bolelo. Nedokázala sa veľmi pohnúť, ale čo bolo horšie, nedokázala si na nič spomenúť.

 

"Strigo."

 

Draco zrušil svojho Gladeusa a stál tam fučiaci nad svojím protivníkovi.

 

"Dobrá práca, Malfoy. Myslím, že toto je tvoj zatiaľ najlepší výkon. Tvoje sústredenie sa značne zlepšilo."

 

"Ach, mal šťastie!" povedala postava v maske, keď sa postavila.

 

"Dobré kolo, Fletchey," riekla pani Figgová, ktorá sa k obom chlapcom priblížila. "Nie celkom podľa štandardov, ale čoskoro sa k nim vy dvaja dostanete. Jedno slovo – pamätajte, že Gladeus potrebuje sústredenie udržiavať, takže sa nedajte uniesť šermom tak, aby ste ho udržiavať zabudli. To bola toto kolo vaša chyba, Fletchey."

 

Trénovaný prikývol. Obaja trochu krvácali tam, kde sa ich Gladeus prerezal výstrojom z dračej kože. "To bude odo mňa na dnešok všetko, profesor Lupin pripravil pre vás ďalší výcvik v odolávaní temným kúzlam."

 

Remus Lupin vstal zo svojej pozície po boku.

 

"Počkám na tých dvoch Chrabromilčanov, než sa ku nám pripoja - práve teraz majú Herbológiu s Bystrohlavčanmi a zakrátko tu budú. Medzitým sa prosím choďte prezliecť z týchto výstrojov a vyčistite si rany. Našťastie dnes nevyzerajú vážne."

 

"Bol si dobrý, Malfoy," povedal Fletchley, keď si začal skladať masku a košeľu.

 

"Áno, ty tiež," odvetil Draco, stále trochu udýchaný z toho snaženia.

 

"Nikdy som nemal veľmi rád súboje. Príliš prekliato nebezpečné, ak sa pýtaš mňa."

 

"Ale nevyhnutné - vykúzlenie Gladeusa je naša jediná nádej, ak prídeme v boji o prútiky."

 

"Áno, viem. Hoci dúfam, že k tomu nikdy nedôjde."

 

Draco ponuro prikývol. Obaja chlapci boli do pol pása vyzlečení, keď mierili do chlapčenských toaliet na prvom poschodí. Výcviková sieň bola držaná na tajnom mieste vo veľmi vzdialenej časti hradu.

 

"Počul si to?" spýtal sa Justin Finch Fletchey, ktorý náhle zastavil.

 

"Čo?"

 

"Pssst!"

 

Obaja chlapci ticho stáli a napli uši. Začuli slabý výkrik, nasledovaný ďalším. Inštinktívne bežali za tým zvukom.

 

Dracovi trvalo len sekundu rozhodnúť sa, či má právo vojsť do dievčenských toaliet. Nemal, takže tam vrazil, tesne nasledovaný Justinom Finch-Fletcheyom.

 

Obom chlapcom bolo treba len chvíľu, aby spracovali to, čo videli. Na zemi pred radou umývadiel ležalo hnedovlasé dievča, jej šaty pokryté tmavými krvavými škvrnami. Ďalšie dve dievčatá stáli pri nej s vytiahnutými prútikmi.

 

Tie dievčatá vyzerali šokované ich vpádom.

 

"EXPELIARMUS!" vykríkol Draco a Justin súčasne, keď namierili svoje prútiky na tie dievčatá. S výkrikom odhodilo dievčatá do kabínok, keď im ich prútiky vyleteli z rúk. Vyzerali omráčané.

 

"Zober ich," povedal Draco Justinovi, kým bežal k dievčaťu na zemi.

 

Srdce mu schladlo, keď zistil, kto to je.

 

"Hermiona! Ach, môj bože! Hermiona, hovor so mnou!" zdvihol ju do náručia. Naše dieťa, pomyslel si. Ach, môj bože.

 

Nehovorila veľa. Očné viečka sa jej zatrepotali na sekundu a slabo sa usmiala, potom odpadla.

 

Otočil sa k Pansy a Millicent, ktoré sa krčili v rohu, pod strážou Fletcheya. Malfoy mal vždy zastrašujúci výzor, väčšina mladších študentov sa ho desila. Tentoraz sa tváril ako vrah.

 

"Malfoy," povedal Justin, keď zadržal priateľovu ruku s prútikom dole. "Nie."

 

"Máš šťastie, že ešte nie si späť v triede, pretože nám profesor Lupin dal napísať hroznú esej," nevrhlo povedal Harry, keď prežúval tekvicový koláčik vedľa Hermionine postele v nemocničnom krídle.

 

"Áno, dve stopy pergamenu o výskume neprekliatia prekliatych objektov," povedal Ron, ktorý bol usadený na jej druhej strane.

 

"Ach, drahý, o tom som vždy chcela vedieť viac," znepokojene odvetila Hermiona. "Bude ho treba na MLOKy?"

 

"Namôjdušu, Hermiona!" riekol Harry. "Môžeš si prečítať môj, ak prejdem."

 

"A Slizolinčania si v knižnici vypožičali všetky knihy na túto tému, takže ich teraz musíme prosiť, aby nám požičali nejaký výtlačok," pokračoval Ron.

 

"Myslím, že máme šťastie, že ich je o dvoch menej, keď Pansy a Millicent vylúčili," povedal Harry.

 

"Potom požiadaj Draca, nech ti požičia svoj výtlačok," riekla Hermiona, kým sama jedla tekvicový koláčik.

 

Ron sa zaksichtil. "Tej fretky? Fuj."

 

"Ron."

 

"Dobre, dobre. Len žartujem."

 

"Hej, kde trávite veľkonočné sviatky, chlapci?" spýtala sa Hermiona.

 

"Mama ma chce späť, svadba Percyho a Penelope je v júni, takže je veľa vecí, čo treba pripraviť... objednať obleky, skúšky, nuž, vieš, svadobné veci," vyhýbavo odpovedal Ron.

 

"A ja navštívim Siriusa," riekol Harry. "Kúpil to skvelé nové miesto na vidieku a mám si pripraviť svoju spálňu na vtedy, čo s ním po promóciách zostanem."

 

Obaja sa ustarane pozreli na Hermionu, vedeli, že bola rozrušená, pretože počas sviatkov bude sama, keďže Draca požiadali prísť na Malfoy Manor.

 

"Môžeš zostať so mnou, Hermiona," navrhol Ron, sčervenajúc. "Ako za starých čias."

 

"Alebo so mnou," ponúkol Harry. "Vážne, bude to zábava, Sirius bude rád, keď ťa tam bude mať."

 

"Je to v poriadku, chlapci, moji rodičia ma chcú vážne vidieť. Profesor Dumbledore ich informoval, čo sa stalo a sú trochu znepokojení. Mne tiež chýbajú. A keďže čakám dieťa a to všetko, moja mama je taká vzrušená."

 

Jej najlepší priatelia prikývli.

 

"Hermiona?" za závesmi sa zjavila blonďavá hlava.

 

"Čas odísť," povedal Harry, keď sa postavil. Ron s Harrym Dracovi prikývli, keď vošiel do oddeleného priestoru. Zrazu sa Ron otočil a prehovoril. "Malfoy, mohol by si nám požičať učebnicu Prekliate objekty, keď dokončíš svoju esej pre Lupina?"

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 18 Aemulus Vindicta Od: sisi - 05.07. 2021
Odporné, hnusné chování čistokrevných dědiček slavných rodů. Mají štěstí, že byly vyloučeny. Jinak bych si došlápla na autorku, tohle udělat spolužačce! Jak ohavné. Děkuji za překlad.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 18 Aemulus Vindicta Od: doda357 - 22.04. 2011
Ejha, Ron Draca o niečo požiadal To je tak super Ešteže Pansy a Millicent vylúčili, sú to hlupane. Aspoň, že sa dieťatku nič nestalo a Hermiona je tiež v poriadku. Mohlo to dopadnúť hrozne, kebyže Justin a Draco nejdú z tréningu. Ron ich vzťah zobral vcelku dobre, čo je skvelé Ďakujem

Re: Kapitola 18 Aemulus Vindicta Od: denice - 30.03. 2011
Tak Sirius se tu objevuje živý, zdravý a připravený bydlet s Harrym, to je pěkné. O odporném útoku na Hermionu jsem četla v pozdějších kapitolách, takže naštěstí vím, že všechno dobře dopadlo.

Re: Kapitola 18 Aemulus Vindicta Od: Zuzana - 25.03. 2011
Albus vylúčil tie dve? To sa mi páči :) škoda, že nie sú také sprosté a prišli na to, že na plese mal Draco Hermionu. To mučenie bolo odporné. Divím sa, že ich Draco dokázal neprekliať. Som rada, že sa Hermione nič nestalo, ale nepáči sa mi, že ide Draco na Manor. Určite Lucius niečo vytuší.

Re: Kapitola 18 Aemulus Vindicta Od: kari - 23.03. 2011
krása

Re: 18. Aemulus Vindicta Od: beruska1 - 24.07. 2010
potvory jedny odporný. ale naštěstí to dobředpadlo

Re: 18. Aemulus Vindicta Od: Nade - 24.07. 2010
Fuj! Mrchy žárlivé! Doufám, že Hermiona nebude mít v budoucnosti nějaké následky. Současně mě trochu otřáslo při pomyšlení, že Draco pojede na prázdniny domů. Snad se v pořádku vrátí. Díky moc za překlad, těším se na další.

Re: 18. Aemulus Vindicta Od: JSark - 24.07. 2010
Uf, najprv som myslela, že jej ozaj vymazali pamäť. Zdvorilý Ron? No to čumím. :D Diky moc za preklad. :)

Re: 18. Aemulus Vindicta Od: HOPE - 23.07. 2010
ještě, že ty dvě zmije vyloučili, vrrrrrrr krásný překlad

Re: 18. Aemulus Vindicta Od: anonym - 23.07. 2010
tie dve sú fakt zlé. dobre, že im to neprešlo len tak.

Re: 18. Aemulus Vindicta Od: bbarka - 23.07. 2010
fuj! tie dve su ale riadne mrchy...dobre ze ich vylucili...ja som taka nahnevana!!! este stastie ze Draco prisiel...inak sa cudujem, ze ich naozaj nezavrazdil...tesim sa na pokracovanie! :)

Prehľad článkov k tejto téme:

Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 39: Post Occuro
Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 38: Hermione Indigens
Zensho: ( Jimmi )13.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 2/2
Zensho: ( Jimmi )12.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2
Zensho: ( Jimmi )11.04. 2011Kapitola 36 Propemodum
Zensho: ( Jimmi )07.04. 2011Kapitola 35 Conciliae Bellicus
Zensho: ( Jimmi )06.04. 2011Kapitola 34 Draco Mala Fides
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 33 Tenebrae Odiosus Inextricabilis
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 32 Fidem Fallere Cor Falllere
Zensho: ( Jimmi )31.03. 2011Kapitola 31 Providere Pro Deceptio Malificus
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 30 Bisomnium
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 29 Fortuna Domesticum
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 28 Draconis Loqutus
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 27 Lucius Investigo
Zensho: ( Jimmi )28.03. 2011Kapitola 26 Debilitas Solivagus
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 25 Felicitas Parentalis
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 24 Rationem
Zensho: ( Jimmi )26.03. 2011Kapitola 23 Longe Aestivus
Zensho: ( Jimmi )23.03. 2011Kapitola 22 Valere Iubere
Zensho: ( 32jennifer2 )29.11. 2010Kapitola 21 Nubeculae
Zensho: ( 32jennifer2 )27.09. 2010Kapitola 20: Antiquitas a Futuras
Zensho: ( 32Jennifer2 )30.08. 2010Kapitola 19 Familias Concilio
Zensho: ( 32jennifer2 )23.07. 2010Kapitola 18 Aemulus Vindicta
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2010Kapitola 17 Congressus Clanculum
Zensho: ( 32jennifer2 )03.06. 2010Kapitola 16 Sero Confessio
Zensho: ( 32jennifer2 )17.05. 2010Kapitola 15 Pertinuis Accido
Zensho: ( 32jennifer2 )28.04. 2010Kapitola 14 Auror Exercitium
Zensho: ( 32jennifer2 )24.03. 2010Kapitola 13 Propicato Omnino Explicatio
Zensho: ( 32jennifer2 )04.03. 2010Kapitola 12 Draco Egentis
Zensho: ( 32jennifer2 )17.02. 2010Kapitola 11 Imploratio
Zensho: ( 32jennifer2 )27.01. 2010Kapitola 10 Amor Paternus
Zensho: ( 32jennifer2 )09.01. 2010Kapitola 9: Usu Venit
Zensho: ( 32jennifer2 )02.12. 2009Kapitola 8: Ominor Terribilis
Zensho: ( 32jennifer2 )11.11. 2009Kapitola 7 Saltatio Ferventis
Zensho: ( 32jennifer2 )25.10. 2009Kapitola 6 Praeparatio
Zensho: ( 32jennifer2 )10.10. 2009Kapitola 5 Tardo Incendium
Zensho: ( 32jennifer2 )17.09. 2009Kapitola 4 Causa Comperio Processum
Zensho: ( 32jennifer2 )04.09. 2009Kapitola 3 Causa Comperio
. Video k poviedke: ( 32jennifer2 )20.08. 2009Video k poviedke
Zensho: ( 32jennifer2 )04.08. 2009Kapitola 2 Clinicus Noctu
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2009Kapitola 1 Priori Occuro
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )26.06. 2009Dračia krv - úvod k poviedke