Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dračia krv

Kapitola 17 Congressus Clanculum

Dračia krv
Vložené: Jimmi - 20.07. 2010 Téma: Dračia krv
32jennifer2 nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu The Blood Of The Dragon:  Zensho (r.2003)

Draco Malfoy, podobne ako Harry, sa narodí pod proroctvom, ktoré hovorí, že pomôže získať Voldemortovi nesmrteľnosť. Hermiona porodí Dracovi dieťa, ktoré je spojené s oboma proroctvami. Vážny (seriózny) príbeh lásky a realistické zakončenie potterovskej série.

Preklad: Jenny (32jennifer2)

Originál: http://www.fanfiction.net/s/1363692/17/The_Blood_Of_The_Dragon

17/40

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 17: Congressus Clanculum –Tajné stretnutie

 

 

Albus Dumbledore sa prechádzal po svojej pracovni. Keď dosiahol jeden koniec, otočil sa a kráčal späť. Félix sa na neho láskavo pozeral. Bystrý fénix vedel, že jeho pán mal sklony robiť toto vždy, keď premýšľal. V jednej ruke držal Albus Dumbledore sklenenú guľu vo veľkosti vajíčka. V nej sa nachádzala hmla. Bolo to proroctvo, ktoré profesorka Trelawneyová a jej sestry vyriekli pred Narcissou, Severusom a Dumbledorom pred dvadsiatimi dvoma rokmi. Skôr než ho odovzdal Ministerstvu mágie, aby sa zamklo na oddelení záhad, ho Albus Dumbledore, z osobných dôvodov, držal na Rokforte na jednom tajnom mieste posledných dvadsaťdva rokov. Jediné proroctvo, ktoré vyriekla Sybilla Trelawneyová, bolo odovzdané ministerstvu na ukrytie, ale bolo zničené počas zúrivej bitky skoro pred tromi rokmi, keď bol Harry v piatom ročníku. Jediní ľudia, čo poznajú jeho obsah sú Trelawneyová, Dumbledore a Harry. Nikto iný.

 

Malfoyovo proroctvo bola úplne iná vec. Nedávne udalosti boli predzvesťou toho, že pomerne veľké množstvo ľudí o tom vie. Voldemort poznal presné znenie proroctva od Luciusa Malfoya, ktorému Narcissa pred rokmi všetko povedala, v snahe získať manželovu lásku a spoluprácu. Lucius, samozrejme, všetko prezradil Voldemorotovi, ktorý teraz chce použiť Dracovu krv, aby vytvoril druhý kameň mudrcov v domnienke, že potom bude konečne schopný čeliť – a poraziť Harryho Pottera, o ktorom je proroctvo, že je jediný dostatočne silný, aby ho zničil.

 

Povzdych, Dumbledore si trápil hlavu ... Draco Malfoy... Harry Potter. Jeden čas nepriatelia na život a na smrť. Ako boli spojení? Proroctvá by nemali brať na ľahkú váhu – jedno tvrdilo, že Dracova krv bude použitá, aby pomohla Temnému pánovi získať nesmrteľnosť. To druhé hovorilo, že Harry Potter bude mať silu zvrhnúť Temného pána... jeden musí na konci zomrieť, lebo ani jeden nemôže žiť, kým je ten druhý nažive... ten, ktorý bude mať silu poraziť Temného pána sa narodí... To bol Harry Potter. Odovzdajte dieťa... Je mŕtvy! Nesmrteľnosť... splnilo sa to!... To bol Draco Malfoy.

 

Albus Dumbledore niečo zamumlal a malá sklenená guľa, ktorá obsahovala Malfoyove proroctvo, zmizla. Neľutoval, že ju neodovzdal ministerstvu. Čo sa toho týkalo, Draco Malfoy bol nevinné dieťa – ak by sa čarodejnícky svet dozvedel, akú má úlohu vo Voldemortovom pláne, mnoho ľudí by chcelo, aby zomrel, rovnako, ako mnohí chceli, aby Harry žil.

 

Aj keď bol doteraz Draco Malfoy hrubý a snobský, určite neurobil nič také, aby si zaslúžil smrť. V skutočnosti, Albusa Dumbledora povzbudila zmena, ktorou prešiel hlavný prefekt za posledný rok – chlapec dokázal silu charakteru, čo by nikto neočakával. Taktiež nikto nečakal, že sa v útlom, ako osemnásťročný, stane otcom.

 

Dumbledore sa posadil na stoličku a pripravil sa na príchod jeho najbližších spoločníkov – profesorov Snapea a McGonagallovej. Dokonca ani oni nevedeli o proroctve, ktoré sa týkalo Harryho života. V skutočnosti, ako roky plynuli a on prežil každú bitku s Voldemortom, Harry sám seba oddelil od morbidity k proroctvám, ktoré ho ovplyvnilo v piatom ročníku. Niekedy Dumbledorre uvažoval, či sa Harry nestal príliš odvážnym – príliš skalopevným – či si uvedomil, že to nie je záruka toho, že porazí Voldemorta. Jednoducho, jeden zvíťazí nad druhým.

 

Samozrejme, každé proroctvo má medzeru. „Slobodná vôľa,“ zamumlal si Dumbledore popod fúzy. Ale Dumbledore nebol čarodejníkom, ktorý s obľubou nechával všetko na ľudskú slobodnú vôľu, zatiaľ čo sa všetko javilo pokojne a nezávisle, Dumbledore v skutočnosti veľmi tvrdo pracoval, aby zabezpečil záležitosti v zákulisí. Sledoval Harryho viac než otec – dával mu rady, aby nasledoval členov Rádu (keď ešte existovali), tvaroval ho a učil byť najvýkonnejším a smelým aurorom.

 

Ale to, čo nikto nevedel bolo, že Albus Dumbledore takisto sledoval Draca Malfoya – rozpoznávajúc chlapcov zdravý rozum, dôverujúc Snapeovi ako jeho radcovi a zvrátil čistokrvnú mániu, ktorou Lucius otrávil jeho myseľ, odmietajúci vylúčiť ho zo Slizolinu napriek mnohým priestupkom pravidiel. Čo teraz robiť? Ako sa zdalo, záležitosť spela k rozuzleniu. Dumbledore zamyslene cumľal citrónový drops – jeho obľúbenú sladkosť. A dieťa. Výsledok vzťahu medzi čistokrvným a muklorodenou – mimomanželského. Naprosto nečakané. Dieťa lásky. Infasfervore obsahovalo niečo veľmi špeciálne čarovné – nie tak celkom pochopené čarodejníckym svetom, hoci sa to ešte skúma na Oddelení záhad. Dumbledore tento vývoj pozorne sledoval. To je určite niečo, čo nemohol osud predvídať. A ak sa to týka ich proroctva – čo by mohlo – mohlo by to predstavovať možnú medzeru.

 

„Albus?“ To bola McGonagallová a Snape.

 

„Poď ďalej, Severu. Poď ďalej, Minerva.“

 

Obaja profesori vstúpili do jeho kancelárie a zaujali svoje miesta blízko neho.

 

„Už ste vymyslel plán?“ Spýtal sa Snape okamžite. Bol šokovaný tým, že sa Draco Malfoy zamiloval do Hermiony Grangerovej a skoro dostal infarkt, keď sa dozvedel, že budú mať dieťa, ale stále mal Draca rád a bol lojálny k Narcisse. Bol tiež dosť bystrý na to, aby si uvedomil možný význam neočakávaného dieťaťa z lásky ohľadom Malfoyovho proroctva.

 

„Mám, Severus, Minerva,“ odvetil pokojne Dumbledore s pohľadom upretým na svojich priateľov. „Myslím, že budete so mnou súhlasiť, že to dieťa z lásky – Infasfervore – sa nakoniec ukazuje ako základná súčasť prekonania osudu. Vieme, že Lucius a Voldemort sa blížia k zdokonaľovaniu druhého kameňa a že Dracov čas sa blíži... ale toto vrhá na situáciu nový uhol pohľadu.“

 

Minerva McGonagallová prikývla. „Je to starobylé kúzlo a veľmi mocné. Iní infansfervore, čo poznáme, žili pozoruhodný život. Pozrite sa na Karla Veľkého, Bacona, Agapitusa...“ zastavila sa, „a taktiež Toma Riddla. Ale nikto tomu naozaj nerozumie. Teda, ako to funguje. Len to, že deti žijú čarovné životy.“

 

„Musíme chrániť Malfoyovo dieťa,“ povedal Snape.

 

„Je to tiež dieťa slečny Grangerovej,“ riekla McGonagallová ostro.

 

„Áno, samozrejme, samozrejme.“ Profesor Dumbledore sa dotkol koreňa nosa. „Mám plán. Je trochu extrémny a môže to byť pre rodičov ťažké, ale je to vždy lepšie ako to, čo sme urobili pre Potterovcov.“

 

Ozvalo sa klopanie na dvere.

 

„Ach, som presvedčený, že to je pán Malfoy a slečna Grangerová, myslím, že budeme môcť hovoriť o tejto veci všetci spolu.“

 

Hermiona a Draco boli taký ohromení správou, že budú rodičia, že nemali čas myslieť na súčasnú situáciu. Tak boli trochu nervózni, keď sa dostali na druhý deň do Dumbledorovej kancelárie, aby prediskutovali svoju budúcnosť s ich profesormi.

 

Keď vošli do Dumbledorovej kancelárie, zistili, že riaditelia ich fakúlt, profesori Snape a McGonagallová sú už tam. Profesor Dumbledore nadšene podal veľkú misu plnú čokoládiek všetkým zúčastneným a keď vstúpili oni dvaja, rozžiarene sa im prihovoril. „Och! Naši drahí hlavní prefekti... a čoskoro... budúci hrdí rodičia! Nemyslím si, že som vám už pogratuloval, moji drahí,“ riekol, keď misa čokolády prešla k Madam Pomfreyovej a objal Hermionu.

 

Hermiona a Draco boli veľmi vďační, že riaditeľ tak urobil napätú situáciu znesiteľnou.

 

„Rada by som urobila to isté, slečna Grangerová,“ prehovorila profesorka McGonagallová a natiahla ruku k Hermione. Staršia čarodejnica držala dievčininu ruku dlhšie, než je potrebné a Hermiona si pomyslela, že videla pohľad plný porozumenia v profesorkiných očiach. „A vám tiež, pán Malfoy,“ riekla McGonagallová po chvíľke, rýchlo potrasujúc Dracovou rukou.

 

Snape obom prikývol.

 

„Teraz, keď sme zablahoželali šťastnému páru, pustíme sa do práce,“ riekol profesor Dumbledore a posadil sa k stolu.

 

„Pochopil som to správne, slečna Grangerová, že ste povedala madam Pomfreyovej, že ste pripravená to dieťa mať?“

 

„Áno, pane.“

 

„A vy, pán Malfoy, má slečna Grangerová vašu plnú podporu?“

 

„Moju plnú podporu, pane.“

 

„Slečna Grangerová, pán Malfoy, môžem povedať, že hoci vaše predchádzajúce činy neboli možno dobre premyslené, vaše rozhodnutie nechať si dieťa dokazuje zrelosť a zodpovednosť. A to sú vlastnosti, na ktoré môžete byť hrdí. Keby ste mali menej duchaprítomnosti v narábaní s touto situáciou, nemôže povedať, že profesori a ja by sme boli voči vám takí súcitní, ako sme teraz.“

 

Hermiona a Draco prikývli.

 

„Máte nejaký zámer ako zabezpečiť rodinu pre toto dieťa?“ Spýtal sa oboch študentov.

 

Draco si šokovane uvedomil, čo sa ich Dumbledore pýta. Zacítil, ako sa Hermiona vedľa neho celá napla.

 

„Pán Malfoy, slečna Grangerová? Premýšľali ste o niečom vzhľadom k tejto situácii?“

 

Draco musel priznať, že on nepremýšľal. Samozrejme, bol otcom tohto dieťaťa a Hermiona bola matkou! Mali by sa vziať! Jeho hlava začala plávať. On – Draco Malfoy – ženatý ako osemnásťročný. Nieže by sa hneval, miloval Hermionu. Ale jeho otec... oh, jeho otec by mu niečo povedal, keby si vzal humusáčku. Nenávidel dokonca pomyslenie na to slovo, ako ho mohol niekedy použiť na Hermione? A potom, bolo by spravodlivé, aby si vzal Hermionu len dva roky predtým, ako zomrie počas rituál... a keď to bolo takmer isté, že zomrie?

 

Zrazu si bol plne vedomý toho, že Hermiona vedľa neho rozpráva.

 

„... a bolo by to veľmi nespravodlivé pre Draca, aby si ma vzal len preto, že som tehotná. A je tam tá záležitosť s jeho otcom a Malfoyovým proroctvom – svadba by nebola pre nás dobrým riešení. Mohol by sa to dozvedieť Lucius. Nechcem ohroziť alebo zničiť Dracov život akýmkoľvek spôsobom.““

 

Dumbledore prikývol. Snape na Hermionu obdivne pozrel. Toto dievča bolo odvážne. Nie je divu, že sa do nej Malfoy zamiloval.

 

Profesorka McGonagallová vyzerala ustarostene. „Ale moja drahá, budete slobodná matka. Bude to pre vás veľmi ťažké. S láskou pána Malfoya a jeho starostlivosťou...“

 

„Keď ona je nablízku láske a starostlivosti pána Malfoya, Minerva,“ prerušil ju Snape. „Albus, Minerva – nemám pochýb o tom, že v skutočnosti, myslím, že mám pravdu, Lucius by nemal zistiť, že jeho jediný syn a dedič si vzal nečistokrvné dievča, bude to brať na osobnú zodpovednosť, aby to manželstvo zničil, za každú cenu.“

 

Draco zbledol. Dumbledore sa otočil k Dracovi a spýtal sa ho: "No, pán Malfoy, čo chcete urobiť vy?“

 

„Profesori - Hermiona – moja prvá myšlienka bola vziať si ťa. Ak by všetko nebolo tak, ako to je, vzal by  som si ťa hneď teraz. Viem, že to znie ako hlúposť, ale je to pravda. Viem, že môj otec sa nezastaví pred ničím. Je blízko k dosiahnutiu znovuzrodenia Lorda Voldemorta, nič mu teraz nestojí v ceste. Zabil by ťa, Hermiona, keby to zistil.“

 

Hermiona pozrela na Draca a položila ruku na jeho. "Ja viem." riekla. "Nebojím sa."


„No, potom sa zdá, že existuje len jeden postup, ktorý nám ostáva. Vzťah pána Malfoya a slečny Grangerovej musí ostať v tajnosti, kvôli dieťaťu slečny Grangerovej. Moja drahá,“ riekol starý čarodejník vľúdne, „toto nie je trvalé riešenie. Môžem vás ubezpečiť, že to bude len dočasné – Voldemort nie je jediný čarodejník s mocou a to aj po ukončení Rádu, existujú mnohí, ktorí proti nemu bojujú. Padne, Hermiona. Predsa len je smrteľný.“

 

„Zatiaľ,“ zamrmlal Snape popod fúzy, zachytávajúc Dracov pohľad.

 

„Čo budeme robiť?“ Spýtala sa McGonagallová. „Ach, Albus, rovnako sme sa snažili pri Jamesovi a Lilly, ale...“ Staršia čarodejnica nedobrovoľne vzlykla.

 

„Ale, ale, Minerva. Z minulosti sa poučíme. Musíme podstúpiť väčšie bezpečnostné opatrenia. Potterovci boli zosobášení, ale Draco a Hermiona nie – zatiaľ. Vďaka tomuto je utajovanie trochu jednoduchšie.“

 

„Čo navrhujete?“ Ozval sa Snape. „Ak to Lucius zistí, pôjde po Hermione. Potom pôjde po dieťati. Bude ho považovať za bastarda...“ (pri tomto sa Hermiona a Draco strhli), „...ktorého sa treba zbaviť.“ Viem, ako sa ohľadom tohto chovajú čistokrvné rodiny a Lucius je najhorším z nich.“

 

Draco podvihol obočie. Vedel, že profesor elixírov nenávidel Luciusa, kvôli jeho zámerom ohľadom Narcissy, ale rozsah horkosti v Severusovom hlase ho prekvapil.

 

„Ďakujem vám, Severus,“ odvetil Dumbledore. „Potom sa budeme musieť uistiť, že Lucius sa nikdy nedozvie o slečne Grangerovej alebo dieťati. Draco a Hermiona nebudú spolu a myslím, že bude nutná dvojitá opatrnosť a rozdelenie slečny Grangerovej a dieťaťa.“

 

"NIE!" vykríkla Hermiona.

 

"Albus, je to naozaj nutné?" spýtal sa McGonagallová.

 

„Urobili sme chybu, keď sme umiestnili všetkých Potterovcov pod jednu strechu, Minerva. Keby sme urobili to, čo sme pôvodne zamýšľali, keby sme nepočúvali Lilyne dôvody, že sa nemôžu rozdeliť, mohol mať Harry dnes aspoň jedného rodiča nažive!“ Riekol Dumbledore prísne. „Znova rovnakú chybu neurobíme.“

 

"Súhlasím s Albusom," bolo všetko, čo Snape povedal.

 

"Draco?" Hermiona sa k nemu obrátila s prosebným pohľadom.

 

Draco bol rozpoltený. Vedel, aké ťažké to pre Hermionu bude, bez neho po svojom boku. A teraz, to, čo Dumbledore navrhuje to pre ňu urobí ťažším. Je síce pravda, že by to bolo len dočasné, ale čo keď by to nebolo? Potom, čo keby sa niečo stalo Hermione alebo jeho synovi? Rýchlo si to premyslel.

 

"Súhlasím s profesorom Dumbledorom," prehovoril ticho.

 

"Draco!" zalapala po dychu. "Ty by si moje dieťa odo mňa vzal preč?“

 

„Je to naše dieťa, Hermiona. A chcem, aby žilo. A aj ty. Budem podporovať akýkoľvek plán, ktorý nám dá najväčšiu šancu dosiahnuť tento výsledok – akokoľvek ťažké to bude.“

 

Profesori súhlasne prikývli, Snape vyzeral pyšne, ako to bolo pre neho možné, bez toho, aby sa v skutočnosti usmieval.

 

Hermiona pozrela prekvapene na Malfoya. Jeho šedé oči žiarili zúfalou nádejou – nádejou, ktorej porozumela a podporila jeho rozhodnutie. Čelusť mal pevne zovretú. Nikdy predtým ho nepočula hovoriť tak rozhodne. Hermiona nebola čarodejnica, ktorá sa mýlila. Bola inteligentná a zvyknutá mať pravdu. Avšak, našťastie bola dosť inteligentná, aby si uvedomila, že bez ohľadu na ich budúcnosť, Draco má pravdu – že urobí čokoľvek, aby zabezpečil svoju rodinu. My sme jeho rodina, pomyslela si, keď položila ruku na bruško. Hej, dieťa, máš mamičku a ocka, ktorí ťa veľmi ľúbia.

 

Dumbledore opäť prehovoril, „pán Malfoy, slečna Grangerová, ste si vedomí toho, že vaše dieťa je infansvfervore? Dieťa lásky?“


Hermiona prikývla, ale stále si pozerala na ruky. Prečítala si o takýchto deťoch v Histórii mágie, avšak Draco vyzeral trochu bezvýrazne.

 

„Vy a slečna Grangerová ste tak veľmi zamilovaní, že ste z vašej vášne vytvorili dieťa lásky. Takéto deti zvyknú viesť pozoruhodný a kúzelný život. Pán Malfoy, zaujímalo by ma, či si spomínate na to, čo som vám hovoril v deň Vianoc?“

 

Profesor Snape pozrel na Malfoya, ale tváril sa pokojne.

 

„Proroctvo?“ Spýtal sa Malfoy.

 

„Áno, milý chlapče. Proroctvo. Verím, že ste sa tým príliš v mysli nezaoberal, keďže profesor Snape a ja sme vás ubezpečili, že nájdeme spôsob, ako tomu čeliť?“

 

Draco zbledol. Znepokojoval sa nad tým prakticky každú chvíľu každú noc. Tvárou mu prešiel tieň a cez zaťaté zuby zaklamal, „nie veľmi, pán profesor.“

 

Dumbledore na neho pozeral spoza okraja pohára. Draco mal podivný pocit, že Dumbledore vie, že klame. Dopekla.

 

„Výborne, pán Malfoy. Nesmieme podriadiť naše životy osudu, viete. Žite život naplno, vždy to hovorím. A to je dôvod, prečo sa teraz musíme sústrediť na ochranu vášho syna a slečny Grangerovej. Život musí ísť ďalej. Žiť posadnutý strachom pred smrťou je akoby ste boli mŕtvi po celú dobu, čo ste nažive. Vaše dieťa, dieťa lásky, ktoré nikto nečakal patrí tiež do tejto kategórie. Každopádne, je to tak a nie je to zlá vec – v skutočnosti dieťa je znakom, že nite osudu sa opotrebúvavajú. Nikto to nepredpovedal. Vy a slečna Grangerová ste to urobili z vlastnej slobodnej vôle. Niečo mi hovorí, že musím zachrániť život tohto dieťaťa.“


Draco krátko prikývol. Hermiona vyzerala odhodlane. Kým Dumbledore rozprávala, premýšľala.

 

„Dobre,“ zašepkala Hermiona, pozerajúc najprv na profesorov, potom na Draca. Siahol po jej ruke. Pevne ju stisla. „Aký je plán?“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 17 Congressus Clanculum Od: Gmajlcz - 17.07. 2022
Jistě, protože je logické, oddělit dítě od osoby s největším ochranitelskym pudem a tím ho ochránit. Kdo jim dal právo rozhodovat za matku, že se musí vzdát kontaktu s dítětem v době, kdy se vytváří citové vazby, z naprosto neobhajitelnych a pouze spekulavnich důvodů. Ani ji nedali možnost přesunout se do Ameriky a načas se vzdát magie nebo předstírat sňatek s například Ronem. Nemá být Hermiona ta chytrá? Kdyby řekla, že půjde radši na potrat, než donosit dítě jen pro nějaký jejich plán, tak by velice rychle couvli. Opravdu tak miluji své dítě, že se o něj nechtějí postarat sami? Chybu u Potteru neudělali tím, že je nechali pohromadě, ale že nebyl Brumbal strážce Fidelia. Čas, který Lily získala, když Tom zabíjel Jamese, využila na kouzlo ochrany obětí, nebýt tam všichni, Tom by vyhrál. O tomhle dítěti navíc Voldy neví a ani ho nehledá. To je absurdní.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 17 Congressus Clanculum Od: doda357 - 22.04. 2011
Dumbledorove myšlienky sú zaujímavé. Páčilo sa mi, ako Hermiona a Draco dospeli a aj keď to bude ťažké, urobia všetko pre to, aby ich dieťaťko žilo. Som celkom rada, že obidvom došlo, že svadba by asi nebola veľmi vhodná. Prekvapený Snape- fíha Ďakujem za kapitolu

Re: Kapitola 17 Congressus Clanculum Od: denice - 29.03. 2011
Takže Brumbál má plán a povedlo se mu umluvit všechny, aby s ním souhlasili.

Re: 17. Congressus Clanculum Od: Ela - 21.07. 2010
Bol šokovaný tým, že sa Draco Malfoy zamiloval do Hermiony Grangerovej a skoro dostal infarkt, keď sa dozvedel, že budú mať dieťa, ... :D Tohle nemělo chybu. Děkuju za překlad. Kapitola byla skvělá!

Re: 17. Congressus Clanculum Od: JSark - 21.07. 2010
To som zvedavá, v minulosti sa teda Dumbymu pri ochrane ohrozených ľudí príliš nedarilo. Vydarený preklad, díky. :) Pár postrehov: - Skôr než ho odovzdal Ministerstvu mágie, aby sa zamklo na oddelení záhad, ho Albus Dumbledore, z osobných dôvodov, držal na Rokforte na jednom tajnom mieste posledných dvadsaťdva rokov. - nemalo by to byť niečo v zmysle: "Než by ho odovzdal Ministerstvu mágie, aby sa zamklo na oddelení záhad, ho Albus Dumbledore, z osobných dôvodov, držal na Rokforte na jednom tajnom mieste posledných dvadsaťdva rokov." ? Lebo podľa mňa to znamená, že ho vôbec neodovzdal. Aj ďalej sa spomína, že Dumby neľutoval, že ho nedal ministerstvu. - nikto nečakal, že sa v útlom, ako osemnásťročný, stane otcom. - v útlom veku?

Re: 17. Congressus Clanculum Od: Jimmi - 21.07. 2010
Díky moc za preklad. Trošička mi robilo problémy spomenúť si, čo sa dialo (a pletie sa to s inými poviedkamia), ale potom to šlo. Ešte raz díky.

Re: 17. Congressus Clanculum Od: HOPE - 21.07. 2010
páne jo, top teda byla kapitolka, nemám slov, Hermiona a Draco to zvládnou

Re: 17. Congressus Clanculum Od: anonym - 20.07. 2010
nechcela by som byť na Dracovom a Hermioninom mieste.

Re: 17. Congressus Clanculum Od: bbarka - 20.07. 2010
uf, to nebolo velmi optimisticke...rozdelit rodinu je ozaj tazke, ale je to pre dobru vec...ale velmi sa mi pacilo to s tym dietatom lasky...je to velmi pekna myslienka...uz sa tesim na pokracovanie :) dakujem straaaasne moc za pekny preklad...

Re: 17. Congressus Clanculum Od: Nade - 20.07. 2010
Čeká je těžké období. Ještě pořád nevím, co přesně chce Brumbál udělat, aby dítě ochránil. Doufám, že nenajde další Dursleyovy. Teď nevím, zazněla v příběhu už ta Dracova kletba? Její přesné znění. Nějak si to nemůžu vybavit. Díky za překlad, těším se na další.

Prehľad článkov k tejto téme:

Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 39: Post Occuro
Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 38: Hermione Indigens
Zensho: ( Jimmi )13.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 2/2
Zensho: ( Jimmi )12.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2
Zensho: ( Jimmi )11.04. 2011Kapitola 36 Propemodum
Zensho: ( Jimmi )07.04. 2011Kapitola 35 Conciliae Bellicus
Zensho: ( Jimmi )06.04. 2011Kapitola 34 Draco Mala Fides
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 33 Tenebrae Odiosus Inextricabilis
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 32 Fidem Fallere Cor Falllere
Zensho: ( Jimmi )31.03. 2011Kapitola 31 Providere Pro Deceptio Malificus
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 30 Bisomnium
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 29 Fortuna Domesticum
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 28 Draconis Loqutus
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 27 Lucius Investigo
Zensho: ( Jimmi )28.03. 2011Kapitola 26 Debilitas Solivagus
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 25 Felicitas Parentalis
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 24 Rationem
Zensho: ( Jimmi )26.03. 2011Kapitola 23 Longe Aestivus
Zensho: ( Jimmi )23.03. 2011Kapitola 22 Valere Iubere
Zensho: ( 32jennifer2 )29.11. 2010Kapitola 21 Nubeculae
Zensho: ( 32jennifer2 )27.09. 2010Kapitola 20: Antiquitas a Futuras
Zensho: ( 32Jennifer2 )30.08. 2010Kapitola 19 Familias Concilio
Zensho: ( 32jennifer2 )23.07. 2010Kapitola 18 Aemulus Vindicta
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2010Kapitola 17 Congressus Clanculum
Zensho: ( 32jennifer2 )03.06. 2010Kapitola 16 Sero Confessio
Zensho: ( 32jennifer2 )17.05. 2010Kapitola 15 Pertinuis Accido
Zensho: ( 32jennifer2 )28.04. 2010Kapitola 14 Auror Exercitium
Zensho: ( 32jennifer2 )24.03. 2010Kapitola 13 Propicato Omnino Explicatio
Zensho: ( 32jennifer2 )04.03. 2010Kapitola 12 Draco Egentis
Zensho: ( 32jennifer2 )17.02. 2010Kapitola 11 Imploratio
Zensho: ( 32jennifer2 )27.01. 2010Kapitola 10 Amor Paternus
Zensho: ( 32jennifer2 )09.01. 2010Kapitola 9: Usu Venit
Zensho: ( 32jennifer2 )02.12. 2009Kapitola 8: Ominor Terribilis
Zensho: ( 32jennifer2 )11.11. 2009Kapitola 7 Saltatio Ferventis
Zensho: ( 32jennifer2 )25.10. 2009Kapitola 6 Praeparatio
Zensho: ( 32jennifer2 )10.10. 2009Kapitola 5 Tardo Incendium
Zensho: ( 32jennifer2 )17.09. 2009Kapitola 4 Causa Comperio Processum
Zensho: ( 32jennifer2 )04.09. 2009Kapitola 3 Causa Comperio
. Video k poviedke: ( 32jennifer2 )20.08. 2009Video k poviedke
Zensho: ( 32jennifer2 )04.08. 2009Kapitola 2 Clinicus Noctu
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2009Kapitola 1 Priori Occuro
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )26.06. 2009Dračia krv - úvod k poviedke