Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Medzi zabúdaním a spomínaním

Úvod k poviedke

Medzi zabúdaním a spomínaním
Vložené: Jimmi - 12.07. 2010 Téma: Medzi zabúdaním a spomínaním
Jimmi nám napísal:

Medzi zabúdaním a spomínaním

Preklad: Jimmi

Autor: ilke

Art credit: ilke

Stav: Zaslaná žiadosť o súhlas

http://www.grangerenchanted.com/enchant/viewstory.php?sid=2024

Dramione  (Romantika)

Rating: PG-18

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Zhrnutie: Love story pri mori pre dynonugget. More je ako jeho spomienky. Vytrvalé, neodpúšťajúce, nádherné.

Autorkina poznámka: Príbeh sa odohráva v Clonakilty, malom prímorskom mestečku v Co.Cork v juhozápadnom Írsku. Môžete ju brať ako jednorazovku alebo poviedku o šiestich kratučkých kapitolách.

Ocenenia: Poviedka získala prvé miesto Best Angst 2008 a druhé miesto Best Romance 2008 v kategórii do 6000 slov.  

Poznámka prekladateľa: Ďalšia z poviedok, čo ma upútala svojim štýlom a spracovaním. Nemá za cieľ nič iné, len vám spríjemniť čakanie na záver iných poviedok.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Úvod k poviedke Od: kometa - 18.07. 2010
Zní to pěkně a má to krásnej banner a když je to krátký, tak jdu na to hned :-D

Re: Úvod k poviedke Od: Zuzana - 12.07. 2010
Znie to pekne, teším sa na ňu. Píšeš, že má pekný štýl, tak to bude určite zase lahôdka. Škoda, že kratučká.

Prehľad článkov k tejto téme: