Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fanfiction poviedky o Harrym Potterovi: Happy Birthday

Vyhľadávanie v tejto téme:   
[ Ísť na úvodnú stránku | Vybrať novú tému ]

Najnovšie články


Happy Birthday

II. Všetko najlepšie, Draco

Happy Birthday
  • Jimmi | 28.06. 2009 | AnneM.Olivier , 2562 čitateľov
  • Happy Birthday, Draco

    Napsala: AnneM.Olivier

    Přeložila: Jimmi

    Draco vôbec nie je šťastný, že bude mať 30 rokov a napadne ho, že keď jemu je mizerne, mali by sa tak cítiť všetci ostatní.

    http://www.fanfiction.net/s/4358904/1/Happy_Birthday_Draco

    Dramione

    Romantika, humor

    Rating: PG-18

    This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

    Tak toto je pokračovanie od AnneM. Je to určite mládeži neprístupné (treba vynechať záver) a môj názor je, že tým autorka "pokazila" takú peknú a príjemnú poviedku. Keby som tušila, čo ma čaká, nepustím sa do toho.

Happy Birthday

I. Všetko najlepšie, Hermiona

Happy Birthday
  • Jimmi | 26.05. 2009 | dynonugget , 2498 čitateľov
  • Happy Birthday, Hermione

    Napsala: dynonugget

    Přeložila: Jimmi

    Hermione sa blížia 30.narodeniny a je kvôli tomu nešťastná. Jej priatelia ju prekvapia improvizovaným večierkom, Draco príde s nimi a spraví jej narodeniny 'nezabudnuteľné'.

    Poviedku v originálnom znení už nenájdete, autorka väčšinu svojich Dramione diel stiahla z netu.  Poviedka má pokračovanie od AnneM.Olivier a prekladá sa so súhlasom autorky (práve po intervencii AnneM. Olivier, protože Dynonugget súhlas k prekladom svojich diel nedáva.)

    http://www.fanfiction.net/u/1259786/

    Dramione

    Romantika, humor

    Rating: PG-18

    This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.