Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fanfiction poviedky o Harrym Potterovi: Zachraňte Draca Malfoye

Vyhľadávanie v tejto téme:   
[ Ísť na úvodnú stránku | Vybrať novú tému ]

Najnovšie články


Zachraňte Draca Malfoye

6. kapitola Jsme ze Zmijozelu či Mrzimoru?

Zachraňte Draca Malfoye
Zachraňte Draca Malfoye

5. kapitola Hrozinky či rozinky

Zachraňte Draca Malfoye
Zachraňte Draca Malfoye

4. kapitola Pravda (Neboli přijatelná lež)

Zachraňte Draca Malfoye
Zachraňte Draca Malfoye

3. kapitola To všechno dělám pro mé dítě

Zachraňte Draca Malfoye
Zachraňte Draca Malfoye

2. kapitola Životní role

Zachraňte Draca Malfoye
Zachraňte Draca Malfoye

1. kapitola Chlapec, Který Znásilnil

Zachraňte Draca Malfoye
Zachraňte Draca Malfoye

Prológ

Zachraňte Draca Malfoye
  • LadyF | 01.04. 2009 | Dayspring , 6958 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu  Saving Draco Malfoy Dayspring .

    Takže začíname. Najprv chcem popriať ladyF skoré uzdravenie, aj keď vďaka jej pobytu v posteli preložila prológ a prvé dve kapitoly.

    Táto poviedka je určite prístupná až od 18. rokov. Prológ a prvá kapitola určite. Kým nás znosíte pod čiernu zem, uvedomte si prosím, že moje znalosti AJ nie sú na takej úrovni, že by som si všímala detaily a ladyF už bola taká navnadená, že to tiež "prežila". To až pri preklade, keď musíte nájsť tie správne slová, prídete na to, na čo ste sa to vlastne dali. Príbeh v tejto poviedke bol jednoducho silnejší než moja averzia k slashu a všetkých tých vecí okolo toho. Obrazne směkám pred ladyF za to, že bola ochotná sa do tohto pustiť.

    Nemám, čo povedať ku kvalite prekladu, ale v duchu skáčem od radosti. Posúďte sami.

    PRÍSTUPNÉ OD 18. ROKOV. POZOR SLASH!


Zachraňte Draca Malfoye

Úvod k poviedke

Zachraňte Draca Malfoye
  • Jimmi | 29.03. 2009 | . Úvod k poviedkam
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu  Saving Draco Malfoy  Dayspring .

     

    NOVÉ LINKY NA ORIGINÁL:


    http://archiveofourown.org/works/228288/chapters/346381

    https://www.fanfiction.net/s/5791844/1/Saving-Draco-Malfoy

    Rada by som vám predstavila ďalšiu poviedku, ktorej preklad sa bude zverejňovať na tomto webe. Pozor, ide o slash a určite je to poviedka prístupná od 18. rokov. Prekladať ju bude LadyF.

    Po Náramku je to ďalšia poviedka, ktorá nás s LadyF očarila (neviem, či lepšie slovo nie je ohromila). Nie je to normálne dvojica, ktorá je na tomto webe, ale...  ak vám to nevadí a spoľahnete sa na náš výber, myslím, že nebudete ľutovať. Zdiaľky mi to pripomína Krystal manželství, až na to, že je v jednej z prvých kapitol dosť hnusná scéna (na môj vkus samozrejme, ale autorka ich nejako musela dať dokopy). Ale inak je to o Rokforte, o vzájomnej spolupráci fakúlt, o tom, že Slizolinčania nie sú až takí zlí. Akoby vyzeral boj s Voldemortom, keby na to Harry nezostal sám. Miestami sa budete od smiechu smiať, miestami tŕpnuť hrôzou.

    Do plného prekladu sa LadyF pustí až po maturite, takže toto berte len ako takú upútavku na to, čo vás tu čaká.

    Popis autorky:  

    Kým celý čarodejnícky svet čaká, že ho zachráni Harry Potter, Draco Malfoy sa rozhodne zachrániť sám.

48 článkov (3 stránok, 20 článkov na stránku)
story[ 1 | 2 | 3 ]
Prejsť na: