Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fanfiction poviedky o Harrym Potterovi: Coeur Corrompu

Vyhľadávanie v tejto téme:   
[ Ísť na úvodnú stránku | Vybrať novú tému ]

Najnovšie články


Coeur Corrompu

Pdf na stiahnutie

Coeur Corrompu
Coeur Corrompu

Kapitola 24

Coeur Corrompu
  • Jimmi | 29.11. 2009 | Smashed Sunshine , 3248 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Coeur Corrompu : Smashed Sunshine.

    24/24.

    Tak a je tu záver. Skoro tomu neverím. Ten preklad nie je dokonalý, veľmi často som improvizovala a určite sa to dalo urobiť lepšie. Ale na to, že to nebola poviedka, ktorú som si vybrala sama, som spokojná. Istým spôsobom som Clarisse vďačná, že ma na to nahovorila, lebo inak by som si poviedku s takýmto pairingom neprečítala a naozaj o výnimočnú poviedku ide. To, že ma v tom nechala samu, je iná vec.

    V prvom rade chcem poďakovať osôbkam, ktoré čítali tento preklad priebežne a nútili ma (v dobrom) pokračovať. Za to vražedné tempo na konci vďačíte hecovaniu od Triany, ale aj všetkým ostatným:  wanilke, wewe, Sele, Leann, Arn Dair, komete, Dessire, cyrus, Leann, Monie a Jenny. Súčasne vopred ďakujem tým, o ktorých viem, že čakali na dokončenie prekladu: JSark, beruške1 a ladyF.

    Nežiadala som počas prekladu o  komentáre, pretože sama nečítam rozrobené veci (česť výnimkám), ale teraz na nich trvám. Len podľa počtu komentárov pri poslednej kapitole sa dá určiť pre koľko ľudí som prekladala. A naozaj to ľahký preklad nebol. Úplne stačí: prečítala som, díky. Po dokončení každej poviedky mám tendencie  prestať a komentáre ma vedia znova naštartovať.  Vopred ďakujem.

    P.S. Tá úvodná pieseň je tá istá ako pri prvej kapitole, len tentoraz je celá.

Coeur Corrompu

Kapitola 23

Coeur Corrompu
Coeur Corrompu

Kapitola 22

Coeur Corrompu
Coeur Corrompu

Kapitola 21

Coeur Corrompu
Coeur Corrompu

Kapitola 20

Coeur Corrompu
Coeur Corrompu

Kapitola 19

Coeur Corrompu
  • Jimmi | 22.11. 2009 | Smashed Sunshine , 1883 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Coeur Corrompu : Smashed Sunshine.

    19/24.

    Kapitolu wanilka, wewe, Sele, Leann, Arn Dair, komete, Dessire, cyrus, Leann, Monie a Jenny.

    Preklad z rýchlika, prvýkrát za jeden večer. Je to vidno, ale samotná angličtina (stavba viet) je strašná (autorka je Ruska, čo som zistila až teraz). Musela by som niektoré vety prerobiť úplne, ale to už by nebol preklad. Niekedy mám pocit, že Quill je oproti tomuto brnkačka.

Coeur Corrompu

Kapitola 18

Coeur Corrompu
Coeur Corrompu

Kapitola 17

Coeur Corrompu
  • Jimmi | 18.11. 2009 | Smashed Sunshine , 2041 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Coeur Corrompu : Smashed Sunshine.

    17/24.

    Kapitolu komete, Dessire, cyrus, Leann, Monie a Jenny.

    Pozor, ak sa vám tam bude zdať priveľa trpných rodov,  je to úmyselne. Nevedela som totiž, či to previesť na činný v jednotnom alebo množnom čísle, tak som to tak nechala. Takisto sa v AJ neurčená osoba píše v množnom čísle – lenže zmeniť to na „neho“ by znamenalo zmätky medzi osobami. Vážne zložitá kapitola… a hlavne šokujúca. Som zvedavá na reakcie. Keby niečo nebolo jasné, pýtajte sa. Hoci poznám ďalší dej, mala som občas problém pochopiť, čo hovorí kto.

Coeur Corrompu

Kapitola 16

Coeur Corrompu
Coeur Corrompu

Kapitola 15

Coeur Corrompu
Coeur Corrompu

Kapitola 14

Coeur Corrompu
  • Jimmi | 13.11. 2009 | Smashed Sunshine , 1804 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Coeur Corrompu : Smashed Sunshine.

    14/24.

    Kapitolu venujem Monie, Dessire, Sele, beruške1, wanilke, komete, Jenny, ladyF, cyrus a JSark.

    A mimochodom, improvizujem na úrovni ako už dávno nie. Možno to nie je vidno, ale upozorňujem na to, keby to chcel niekto porovnávať s originálom. Občas mám pocit, že autorka ignoruje všetky pravidlá anglickej gramatiky a niektoré vety mi vôbec nedávajú zmysel. 

Coeur Corrompu

Kapitola 13

Coeur Corrompu
Coeur Corrompu

Kapitola 12

Coeur Corrompu
Coeur Corrompu

Kapitola 11

Coeur Corrompu
  • Jimmi | 28.10. 2009 | Smashed Sunshine , 1958 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Coeur Corrompu : Smashed Sunshine.

    11/24.

    Kapitolu venujem Monie, Dessire, Sele, beruške1, wanilke, komete, Jenny, ladyF, cyrus a JSark.

    A mimochodom, improvizujem na úrovni ako už dávno nie. Možno to nie je vidno, ale upozorňujem na to, keby to chcel niekto porovnávať s originálom. Občas mám pocit, že autorka ignoruje všetky pravidlá anglickej gramatiky a niektoré vety mi vôbec nedávajú zmysel. 

Coeur Corrompu

Kapitola 10

Coeur Corrompu
Coeur Corrompu

Kapitola 9

Coeur Corrompu
Coeur Corrompu

Kapitola 8

Coeur Corrompu
Coeur Corrompu

Kapitola 7

Coeur Corrompu
Coeur Corrompu

Kapitola 6

Coeur Corrompu
26 článkov (2 stránok, 20 článkov na stránku)
[ 1 | 2 ]rightgif
Prejsť na: