Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fanfiction poviedky o Harrym Potterovi: Nepravdepodobný pár I.

Vyhľadávanie v tejto téme:   
[ Ísť na úvodnú stránku | Vybrať novú tému ]

Najnovšie články


Nepravdepodobný pár I.

Kapitola 23

Nepravdepodobný pár I.
  • Jimmi | 13.10. 2008 | AnneM.Olivier , 2552 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu An Unlikely Pair: Anne M. Oliver.

    Dnes som sa bavila. Ďakujem všetkým za komentáre a povzbudivé slová. Ak vás niečo napadné k tým častiam, ktoré som nevedela, kľudne dajte vedieť. Veď už to poznáte.

Nepravdepodobný pár I.

Kapitola 22

Nepravdepodobný pár I.
  • Jimmi | 11.10. 2008 | AnneM.Olivier , 2336 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu An Unlikely Pair: Anne M. Oliver.

    Normálne si nechávam túto poviedku vždy jeden deň "odležať", ale keď ste sa dnes tak snažili, nechcela som vás sklamať.  Slovosled som upravovala minimálne, preto je tam toľko čiarok. Musela by som mať viac času. Snáď to takto stačí. A to, že je skoro v každej vete sloveso povedal - neviem, čo s tým, je to tak v origináli.

Nepravdepodobný pár I.

Kapitola 21

Nepravdepodobný pár I.
Nepravdepodobný pár I.

Kapitola 20

Nepravdepodobný pár I.
Nepravdepodobný pár I.

Kapitola 19

Nepravdepodobný pár I.
Nepravdepodobný pár I.

Kapitola 18

Nepravdepodobný pár I.
Nepravdepodobný pár I.

Kapitola 17

Nepravdepodobný pár I.
Nepravdepodobný pár I.

Kapitola 16.

Nepravdepodobný pár I.
  • Jimmi | 30.09. 2008 | AnneM.Olivier , 2566 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu An Unlikely Pair: Anne M. Oliver.

    Toto je kapitola na zajtra (nefunguje mi plánovanie článkov, ale aj tak by som vás nenechala čakať). Žiadnu ďalšiu v zálohe nemám a na štvrtok mám toľko práce, že zajtra sa k prekladom určite nedostanem. Inak ešte je možnosť - keď ste prihlásení  a máte nastavené posielanie emailov, ak vám niekto odpovie na komentár - nechať mi odkaz, aby som dala vedieť, že je nová kapitola. Nerobí mi to problém, viem, aké je to klikať na stránku a čakať na novú kapitolu. S blížiacim sa koncom roka a tým, čo ma čaká, budú intervaly dlhšie ako jeden deň. Ja viem, že tým už hrozím dávno, ale už dozrel čas (skôr by som povedala, že je päť minút po dvanástej), kedy sa musím plne venovať niečomu inému. Ale utešujem sa tým, že vo februári bude potom a znova nakopnem svoje staré tempo. A to si predstavte, že má ešte dve lepšie (viac chválené) humorné poviedky ako túto a k tejto je dvojka, ktorú by som preložila ak nie kvôli ničomu inému, tak kvôli poslednej kapitole. A okrem AFP píše autorka ďalšiu, ktorá tiež vyzerá zaujímavo. A to nehovorím o tej poviedke podľa Jane Austenovej, ktorú sľubujem už dávno. Takže vydržte, čakajú ma veľmi náročné mesiace, ale mám toho v pláne preložiť ešte veľa. Do prčíc aj s eurom!

Nepravdepodobný pár I.

Kapitola 15

Nepravdepodobný pár I.
Nepravdepodobný pár I.

Kapitola 14

Nepravdepodobný pár I.
Nepravdepodobný pár I.

Kapitola 13. An Unlikely Pair

Nepravdepodobný pár I.
  • Jimmi | 25.09. 2008 | AnneM.Olivier , 2786 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu An Unlikely Pair: Anne M. Oliver.

    V posledných minútach, kým pôjdem domov (dnes to bol hrozný deň), ale predsa. Som zvedavá, čo na to poviete. Ja len: che,che.

    Ďalšia kapitola bude AFP (už je aj osmička), ale kedy neviem, mám dosť nabitý víkend. Uvidíme. Vychutnajte si túto.

Nepravdepodobný pár I.

Kapitola 12. An Unlikely Pair

Nepravdepodobný pár I.
Nepravdepodobný pár I.

Kapitola 11. An Unlikely Pair

Nepravdepodobný pár I.
  • Jimmi | 23.09. 2008 | AnneM.Olivier , 2795 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu An Unlikely Pair: Anne M. Oliver.

    Ešte jedna kapitola zo zálohy. Dnes som ju len poopravovala. Efektívne využitá obedná prestávka. (Ešteže sú všetci preč, došlo by im, že nad robotou by som sa takto neculila).

    Ozaj, tie pomenovanie tých cukríkov som ešte stále nenašla. Možno sú to tie rôznej chuti, ale ani v origináli u JKR taký pojem ako tu nie je.

Nepravdepodobný pár I.

Kapitola 10. An Unlikely Pair

Nepravdepodobný pár I.
  • Jimmi | 22.09. 2008 | AnneM.Olivier , 2727 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu An Unlikely Pair: Anne M. Oliver.

    No tak táto kapitola bola také hranie so slovíčkami, že mi z toho vstávali vlasy dupkom.

    V texte je použité spojenie „morning after meal”. To mi dalo zabrať. Doslova je to ráno po jedle. Ale "morning after" je kocovina, po slovensky opica. Ja len, aby ste sa nečudovali, čo tam tá opica robí. Inak jedlo, ktoré pomáha pri opici. Alebo sa je, keď má človek opicu.

     

Nepravdepodobný pár I.

Kapitola 9. An Unlikely Pair

Nepravdepodobný pár I.
Nepravdepodobný pár I.

Kapitola 8. An Unlikely Pair

Nepravdepodobný pár I.
Nepravdepodobný pár I.

Kapitola 7. An Unlikely Pair

Nepravdepodobný pár I.
Nepravdepodobný pár I.

Kapitola 6. An Unlikely Pair

Nepravdepodobný pár I.
Nepravdepodobný pár I.

Kapitola 5. An Unlikely Pair

Nepravdepodobný pár I.
  • Jimmi | 18.09. 2008 | AnneM.Olivier , 2878 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu An Unlikely Pair: Anne M. Oliver.

    Tak som nevydržala, toto je kapitola pripravená na piatok. Ďalšia už bude AFP (odhad v sobotu). Zajtra som mimo, tak som vás nechcela nechať čakať až do večera.

    Inak ešte stále nemám názov poviedky v slovenčine. Nepravdepodobný pár. Môže byť? Alebo ešte počkáť?

Nepravdepodobný pár I.

Kapitola 4. An Unlikely Pair

Nepravdepodobný pár I.
  • Jimmi | 17.09. 2008 | AnneM.Olivier , 3104 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu An Unlikely Pair: Anne M. Oliver.

    Musím povedať, že táto poviedka je dosť náročná, takže mi prepáčte tie moje poznámky alebo nechaný anglický text. Čím viac hláv, tým viac... Alebo keď vás napadne lepšia hláška... veď už to poznáte, proste dajte vedieť.

    Mám to prečítané asi po 15. kapitolu a utkveli mi v hlave dve super scény, pri preklade vždy na ne myslím a uškŕňam sa od ucha k uchu.  Určite sa máte na čo tešiť.

    Ďakujem moc za slová podpory, ďakujem, ďakujem, ďakujem.

    Beta-read: 32jennifer2 (17.5.2009)

43 článkov (3 stránok, 20 článkov na stránku)
story[ 1 | 2 | 3 ]rightgif
Prejsť na: