Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Coeur Corrompu

Kapitola 23

Coeur Corrompu
Vložené: Jimmi - 28.11. 2009 Téma: Coeur Corrompu
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Coeur Corrompu : Smashed Sunshine.

23/24.

Kapitolu venujem Triane, wanilka, wewe, Sele, Leann, Arn Dair, komete, Dessire, cyrus, Leann, Monie a Jenny.  A budúcim čitateľom JSark, beruške1 a ladyF.

Pozor, táto kapitola nemá epilóg, takže posledná kapitola nie je žiadna oddychovka. :D

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 23

Nepodepírej se takovým způsobem,

poraníš si kolena.

Políbil jsem tě na ústa a týl,

ale to je vše co já potřebuju.


Nestav si kolem svůj svět, vulkány ti ho roztaví.


Nejsem takový, jaký se ti zdám,

jaký jsem k tobě, to ty nepotřebuješ,

co pro tebe znamenám, neznamenáš ty pro mě,

dáváš mi míle a míle hor

a já žádám moře.


Nezahazuj sebou tak přede mnou,

políbil jsem tvá ústa , tvůj týl,

je to vše, co potřebuješ?

Netahej mou lásku kolem, vulkány mě roztaví.


Není opravdové to, jaký se ti zdám,

to jaký jsem k tobě, to ty nepotřebuješ,

co znamenám já pro tebe, tak ty pro mě neznamenáš.

Dáváš mi míle a míle hor

A ja žádám to co ti dávám

je jen to, čím procházím,

tohle není nic nového,

ne, ne je to jen další fáze nacházení to, co potřebuju

je to, z čeho budu krvácet,

ale jako nová nemoc,

Bože, ona je tak mladá na to aby se léčila.


Vulkány mě roztaví

Ona je pořád moc mladá

Políbil jsem tě na rty

Ty mě nepotřebuješ

http://www.supermusic.sk

"Nech to pochopím správne. Odchádzaš do Číny s Harrym, pretože si si myslela, že by vyzeralo podozrivo, keby si povedala nie?"


"Áno... "


Ginny sa opatrne rozhliadla po miestnosti. Všetko bolo zle. Nebolo to presne tak, ako si predstavovala a to spôsobovalo, že celé toto dianie jej pripadalo ako ticho pred búrkou. Prečo bola Molly taká, pre nedostatok lepšieho slova, normálna pri tom všetkom?


Keď sa Ginny balila v pracovni, jej myseľ si vyvolávala milióny scenárov. Vytvárala ich jej nervozita kvôli tomu, že bude čeliť svojej matke spolu so strachom pred konfrontáciou, ktorý sa v diaľke objavoval. Nechcela nikomu ublížiť, ale nechcela bojovať o svoje ospravedlnenia. Tajne existovala jej časť, ktorá chcela všetko udržať pod pokrievkou - proste odísť bez toho, že by to niekomu povedala. S týmto riešením by ale bola väčšina viny na jej strane. Pravdepodobne by skončila s tým, že by sa aj tak vrátila ospravedlniť sa, takže bolo zbytočne chodiť okolo toho ako okolo horúcej kaše.


Nie, bude to musieť byť pravda, celá pravda a nič len pravda.


Scenár číslo jeden obsahoval Molly, ktorá omdlie od šoku, zvierajúc pri srdci mačkač (cz: šťouchadlo) zemiakov a ktorá bude mlčky plakať. Bola to bolestivá myšlienka, ale jej racionálna myseľ sa pýtala, prečo by to takto malo byť. Nepovzbudzovala ju predtým matka, aby odišla s Harrym? Áno, povzbudzovala, takže jasne to bude v poriadku a Molly neomdlie pri tej myšlienke.


Scenár číslom dva obsahoval matku, ktorá jej blahoželala, pýtala sa jej, kedy je svadba a koľko detí plánujú mať. Teraz sa zdal tým pravdepodobnejším a nejako oveľa desivejším. Ginny sa nechcela dotýkať Harryho, tobôž nie sa za neho vydať a mať s ním deti. Ale súčasne nechcela, aby si jej matka myslela, že je z nej prostitútka, čo by privolalo hanbu na Weasleyovic rodinu.


V tomto bode sa rozhodla, že by sa mala za Harryho vydať. Takto by ju nikdy nepodozrieval, že pozná jeho temné diabolské tajomstvá. Áno, to  bol dobrý nápad. Vydať sa za neho, mať s ním pár detí a potom odísť pri prvej príležitosti, kedy by mohla. Potom by mohla nájsť Draca a...


V duchu si dala facku. Na čo to myslela? Samozrejme, že sa nechystá vydať sa za Harryho. Po prvé to nechcel on, a ona to určite nechcela. Okrem toho, dokonca aj keby sa s ním spojila v manželskom zväzku, kto vravel, že by museli mať deti? Ginny si bola istá, že mohli byť šťastní bez bremena detí pobehujúcich po tom mieste. A keby sa aj rozviedli, v žiadnom prípade by nikdy nenaháňala Draca Malfoya.


Ale ani jeden z jej scenárov sa neudial. Namiesto toho dostala tým hlbokým tichom facku do tváre. Nikto nechcel prehovoriť pre prípad, že by povedal niečo nesprávne. Do istej miery to bolo ako čeliť revolveru na pravé poludnie. Bolo tam napätie, ale žiadna akcia. Ginny skoro čakala, že Molly začne umývať riady pri pokuse zablokovať tú myšlienku.


Čo naozaj chcela, bolo, aby Molly kričala, rečnila a hovorila z cesty. Chcela, aby poskakovala, dožadovala sa, aby Ginny prestala byť taký blázon a povedala Harrymu, že s ním už viacej nikam nepôjde. Najviac zo všetkého Ginny chcela, aby sa jej povedalo, čo má urobiť - chcela, aby ju odradili od urobenia takej obrovskej chyby. Ale nič z toho sa nestalo a to ju bolelo. Znamenalo to, že už Molly na nej viacej nezáleží? Alebo proste nechala svoju dcéru dospieť a urobiť svoje vlastné rozhodnutia?


Hocijaká reakcia by bola v poriadku, len nie toto mlčanie.


Ani Malfoy tejto situácii nepomáhal. Ginny dokonca nečakala, že tu bude - určite sa nenachádzal v žiadnom z jej scenárov. Po celý čas sa jej predpoklady ukazovali ako mylné. Draco mal byť vo svojom izbe, nevidený a nepočutý, takže nemusela o ňom premýšľať.


Keď nakukla dnu, odmietla vojsť, keď tam bol. Ginny sa nechcela vložiť do priamej paľby ohňa. Bolo dosť zlé byť v jeho blízkosti, nie to ešte sedieť za stolom s takou malou vzdialenosťou medzi nimi. V zadnej časti svojej mysli mu ale čeliť chcela a ukázať mu, že sa viacej nebojí.


Keď sa posadila za ten stôl, to malé dievčatko utieklo a skrylo sa za tú ženu.


Jeho tvár bola otvorená, čo ju prekvapilo. Bolo to skoro, ako keby sa vzdal toho nevpustiť ju dnu. Jeho šedé oči ju uprene sledovali, hrali majstrovskú melódiu na jej srdce. Ako sa mohlo stať, že bol takýto, keď bolo po všetkom? Na druhej strane, bolo v prvom rade vôbec niečo medzi nimi?


Zvádzajúce oči, pomyslela si, keď si dovolila stretnúť sa na zlomok sekundy s jeho očami. Privolávali ju k nemu, ako keby slová viacej nemali moc nad túžbou vziať si ju. Znervózňovalo ju pomyslenie, že mohol jediným pohľadom spôsobiť, že sa takto cítila. Nútilo ju to myslieť na všetky tie ostatné veci, ktoré sa mohli stať, keby sa posunul bližšie. Dokonca teraz vedela, že existovala istá chémia - bolo to preto, že nemohli mať toho druhého, zdôvodňovala si. Nemohol existovať žiaden iný dôvod pre túto žiadostivosť.


Keď tak zízala na kuchynský stôl, sledovala ho kútikom oka. Tak prečo si pripadala ako korisť, ktorú lovia? Možno to bolo preto, že navonok vyzeral tak zraniteľne. Jeho vlasy boli v neupravené a pravdepodobne nevoňal príliš dobre, čo bola zmena od toho Malfoya, ktorého vídavala. Tvár, ktorá bývala normálne bledá, bola tieňom či taká svetlejšia. Vyzeral zranený. Pravdepodobne preto, že bol.


Ale tie oči ju stále obťažovali. Napriek tomu že boli poškvrnené temnotou, ťažkým bremenom, stále v nich bola iskra. Mohla cítiť jeho pohľad vo vlnách nádherného hnevu. Každá jedna ju zasiahla, znepokojila tým vniknutím, ale urobila šťastnou nad tou pozornosťou. Bolo to dávno odkedy sa niekto na ňu takto pozeral a hoci bol chorý, vyzeral, že by ho to nezastavilo užiť si.


Ale keď tie slová opustili jej ústa, ten neodbytný pohľad opustil jej telo. Až vtedy sa bola schopná na neho pozrieť. Bolo to, ako keby zanechal svoje telo prázdne - opustil tú miestnosť v záchvate násilia. Už viacej oproti nej nesedel Draco Malfoy, ale len dutá ulita muža, ktorý začul niečo, o čom si myslí, že je trochu príliš blízko realite.


Jej oči sa zatúlali k jeho hrudi. Veľakrát to pre ňu bolo miesto túžby a útechy. Keď cestovali ku Kings Cross, odpočívala na nej ako hlava na vankúši. Vtedy sa pomaly dvíhala, možno frustráciou, ale teraz sa dvíhala skoro nezistiteľne. Malý hlások hlboko v nej žobronil, aby prešla k nemu a zrýchlila ju.


"Nuž," Mollyin hlas prerušil jej myšlienky. "Nečakala som od teba, že toto urobíš."


"Nie tak celkom som mala v pláne, aby sa to takto stalo," potichu povedala Ginny. "Nemyslela som si, že to niekedy naplánujeme tak ďaleko, až kým sa to nestalo. Prinajmenšom môžem povedať, že som aspoň raz vo svojom živote bola spontánna."


Vedela, čo sa snaží urobiť - spraviť z celej záležitosti žart. Nehovorilo sa, že smiech je najlepší lekár? Nuž, priala si, aby to bola pravda, pretože nevedela, ako inak by sa s tým vyrovnala. Ale nebolo nič, čo mohla urobiť, aby unikla sama sebe a Čína vyzerala ako dokonalá jazda.


"Predpokladám, že to vieš, ale mohli byť jednoduchšie spôsoby ako sa do toho pustiť. Predovšetkým ak je toto to, čo si chcela," povedala so šťastným úsmevom. "Som šokovaná, to je všetko."


Molly sa odvrátila od Ginny a vrátila sa späť k umývadlu. Toto bol vždy ten moment, kedy Ginny vedela, že nemala pravdu. Umývanie riadu bolo pre jej matku vždy únikom od jej rodiny. Akýkoľvek problém sa mohol vyriešiť trochou umývacieho prostriedku a poriadnym drhnutím.


V tom boli podobné. Vo viere, že problémy sa vyriešia samé, ak si na dosť dlho strčia hlavu do piesku. Nuž, to nebolo to, čo Ginny chcela. Chcela zostať v Brlohu, so svojou rodinou a zabudnúť na všetko, čo sa stalo. Problém bol, že nemohla zabudnúť. Draco by vždy bol v pozadí jej mysle a zdalo sa, ako keby jedinou liečbou bolo odletieť preč s Harrym, začať nový život.


"Myslíš, že je to dobrý nápad?" spýtala sa Ginny prosebným jemným hlasom.


"Na rovinu, Ginny. Myslím, že robíš obrovskú chybu. Nemyslím si, že by Harry niečo podozrieval, keby si povedala nie a pre teba je to všetko len výhovorka, aby si... unikla realite svojej situácie," sypalo sa z Molly, kým drhla tanier. "Ale ak to je to, čo chceš, a urobí ťa to šťastnou, potom som šťastná. Nechcela by som, aby si bola nešťastná len preto, že si si nechala ujsť túto príležitosť."


"Som šťastná."


Bola? Nie, od toho mala ďaleko. Jediné, čo chcela, bol Draco, aby ju urobil šťastnou, ale obaja vedeli, že to sa nechystá udiať. Takže namiesto toho sa uspokojí s druhým najlepším, pretože bola vystrašená z toho, že bude znova sama. Stala sa tak závislá na jeho prítomnosti, že zabudla, kto je. Ginny Weasleyová nebola dobrodružná žena, ktorá pomáhala kriminálnikom a neposlúchala svoju rodinu. Nebola žena, ktorá by prijala riziko a opovážila by sa tancovať s nebezpečenstvom. Ginny bola žena, kto bola dobrá, láskavá a čestná. Žena, ktorá by sa nikdy nezamilovala do toho zlého chlapca, len preto, že bol lákavo pochybný a k tomu dobre vyzeral.


"Klamár."


Draco na ňu znova hľadel, ale tentoraz ako keby ju chcel zmlátiť. Jeho pery sa len na zlomok oddelili, aby uvoľnili také zákerné slovo. Bolo mocné a panovačné, prinútilo ju pozrieť sa mu do tváre.


"Nie, nie som," naznačila ústami, tak aby mohol vidieť jej pery sa pohnúť, ale ona nemusela použiť emóciami zlomený hlas.


"Klameš. Viem to a ty tiež," riekol Draco ľadovo tvrdým hlasom, lemovaný hnevom.


"Aké máš ty právo spochybňovať ma?" spýtala sa rozhorčene, jej hnev dostával z nej to najlepšie. "Naposledy, čo viem, si nechcel mať so mnou nič spoločné, takže prečo zrazu ten náhly záujem?"


Znova zavládlo ticho. Obaja zízali jeden na druhého, s Ginny neschopnou odtrhnúť od neho svoje oči. Bolo to skoro ako magnetizmus - protipóly sa priťahovali a boli neschopné sa odtiahnuť.


"Myslím, že pôjde zavesiť prádlo," riekla zrazu Molly, prerušila to napätie ako nôž. "Ani jeden z vás by nechcel, aby chodil bez čistého oblečenia."


S tým posledným, trochu zmäteným, vyhlásením, Molly s tresknutím opustila izbu. Takže je to na nich dvoch, v duchu si pomyslela Ginny, keď sa odvrátila od Draca. Zrazu ten drevený stôl vyzeral na pozeranie oveľa príťažlivejší.


"Prečo toto robíš?" ticho sa dožadoval.


"Povedala som ti. Nechcela som, aby Harry niečo podozrieval... a okrem toho, nie je to tvoja vec, čo teraz robím. Nie si môj strážca."


"Klamár."


"Prestaň to hovoriť!" vykríkla Ginny a buchla päsťou po stole.


"Prestanem to vravieť, keď ty prestaneš klamať," povedal silene. "Prečo to robíš?"


"Práve som ti povedala prečo! Prečo si taký blbec?"


"Klamár."


Ginny si vzdychla a obkrútila si pramienok vlasov okolo prsta. Nemala rada, keď bol nahnevaný. Desilo ju myslieť na to, čoho je schopný - na všetky tie veci, čo jej mohol urobiť, keby zatlačila na nesprávne gombíky. Sám jej povedal, že by zabil, keby musel.


"Najprv ma ignoruješ, ako keby som ti urobil niečo, čo ti ublížilo, potom sa rozhodneš utiecť s Potterom. Nemyslíš si, že je to všetko trochu detinské?" dumal Draco nahlas. "Viem, že chceš mňa, ale to nie je spôsob, ako získať moju pozornosť, keď ju už máš."


"Ty, Draco Malfoy, si to najnafúkanejšie, najdrzejšie, najdomýšľavejšie... prasa, ktoré som kedy mala smolu stretnúť!" kričala, postavila sa a prechádzala sa po kuchynskej  dlážke. "Nemôžem uveriť, že máš tú drzosť myslieť si, že toto všetko je o tebe! Nuž, mám pre teba novinku. Nemá to nič spoločné s tebou. Ach, a pre záznam, ktorý by sme mali ´chcieť´. Je definitívne  potreba minulý čas!"


"Klamár. Obaja vieme, že stále niečo ku mne cítiš. Jediný dôvod, prečo to popieraš, je pretože nechceš, aby som mal pravdu," uškrnul sa Draco a zaklonil sa stoličke. "Si vydesená z toho, že by si priznala, že ma miluješ, pretože vieš, že odchádzam bez teba. Takže si sa ma rozhodla ignorovať, možno takto dokážeš zabudnúť na to, čo pre teba znamenám. Ale to nestačí, pretože mi chceš naozaj ublížiť za to, že ťa opúšťam, takže sa rozhodneš utiecť s Potterom."


"To je totálny výmysel, Malfoy."


"Ach a o tom by si ty mala vedieť všetko, však?" hneval sa Draco z miesta, kde sedel. "Ty sa vždy snažíš obchádzať realitu. Opúšťam ťa. Nemôžeš ten fakt zniesť, takže sa na to snažíš zabudnúť."


"Opakujem, si tak upriamený na seba, že nedokážeš vidieť celý obraz! Už ťa viacej nechcem a to ťa privádza do šialenstva!" vykríkla.


Teraz sa prechádzala po tej malej kuchyni a pripadala si pod menším tlakom. Ginny nemusela sedieť, kým sa s ňou rozprával ako s malým dieťaťom, mohla byť nad ním a tak tú situáciu lepšie zvládnuť. Ustarane sa s prstami pohrávala so spodnou perou, keď si zakladala a rozkladala ruky. Toto nebolo to, o čom chcela hovoriť.


"Idem do Číny, pretože chcem začať s Harrym nový život," riekla pokojne, zastala a otočila sa tvárou k nemu. "Toto je celá a úplná pravda."


"A čo by si urobila, keby som ti to skazil," zašepkal potichu. "Čo by si povedala, keby som povedal, že sa ti to nechystám dovoliť urobiť?"


"Poriadne by som sa zasmiala," riekla, znova sa začala prechádzať. "My obaja vieme, že by si sa neznížil k tomu, aby si si priznal, že nechceš, aby som odišla. To by bolo úplne mimo z tvojho charakteru. Okrem toho na tom nezáleží, pretože dokonca aj keby si to urobil, stále by som šla, pretože to je to, čo chcem."


"Nechcem, aby si šla."


Ginny prestala kráčať a znova sa mu otočila čelom. Čelo sa jej zvraštilo zamračením zmätku. "Pardón?"


"Prosím, nechoď."


Úprimne na neho vypliešťala oči. Tu sedel muž, ktorý bol každým možným spôsobom hrozba, ktorého jasne zbožňovala, ale ktorý bol prinútený utekať a ukrývať sa, pretože vedel príliš veľa. Bol otravný, drzý, povýšený a posadnutý sám sebou. Nevedel ako milovať, ale vedel ako zabiť bez ľútosti či viny. A predsa tu bol a prosil ju, aby zostala.


"Žiadaš ma, aby som nešla do Číny s Harrym? Prečo?"


"Čo ešte chceš, aby som povedal, Ginny?" spýtal sa, náznak frustrovaného hnevu lemoval jeho hlas. "Chceš, aby som žobral? Možno chceš krv?"


"Chcem, aby si mi povedal, prečo by som nemala ísť," riekla prosebným hlasom. "Chcem, aby si mi povedal, prečo mám zostať."


"Mala by si zostať, pretože miluješ mňa a nie Pottera. Bola by to chyba, keby si sa tak veľmi balamutila," povedal chladne. "Ginny, nemôžeš čakať, že vytvoríš domov s chladnokrvným vrahom, keď mu nie si oddaná."


"Prečo toto večne robíš?" spýtala sa trasľavým hlasom. "Vždy sa vyhýbaš odpovedi."


"To je odpoveď, nie?" spýtal sa so samoľúbym úsmevom. "To je všetko, na čo si sa kedy pýtala. Ak chceš odo mňa viac, mala by si sa vyjadriť jasnejšie."


"Ty sa balamutíš," riekla presvedčene Ginny.


"Ja nie som ten, kto je zamilovaný do niekoho, kto by sa mu nemal ani len páčiť," odsekol rýchlo. "To robí z teba tú obalamutenú."


"Ja nie som do teba zamilovaná!" riekla podráždene. "Prestaneš tvrdiť, že som, ako keby to bol verejný fakt?!"


"Klamár. Miluješ ma."


"Nemilujem."


"Už je to detinské," riekol so slizkým úsmevom. "Uchyľovať sa ku krátkej jazykovej výmene len preto, že nevieš vymyslieť niečo lepšie, čo povedať."


"Dobre, mudrlant, prečo si myslíš, že ťa milujem? Hmm?" vyprskla nahnevane Ginny, založila si ruky na hrudi a zízala na neho.


Draco mlčal. Pre neho bolo nezvyčajné nemať nič, čím by odsekol späť a to Ginny prekvapilo. Potom sa na ňu pozrel, jeho oči sa po nej prevalili. Striaslo ju z toho, keď uvažovala nad tým, čo sa deje za tým ľahostajným úsmevom.


"Myslím, že ma miluješ, pretože, keby som ťa práve teraz pobozkal..." zastal a nechal svoje oči spočinúť na jej krku. "Tým najcudnejším a najslušnejším z bozkov, potom by si nebola schopná odísť. Myslím, že ma miluješ, pretože keby som urobil viac, nesťažovala by si sa. Myslím, že ma miluješ, pretože si robíš starosti o moje zdravie dokonca, keď si praješ, aby som zomrel. Myslím, že ma miluješ, pretože si nemôžeš pomôcť."


"Nikdy som nevedela, že tak veľa premýšľaš. Možno by si mal prestať skôr, než sa ti roztopí mozog," trpko odsekla. "To sú chabé dôvody, ktoré by mohli byť niečím iným ako láskou."


"Ty to hovoríš jedine preto, že mám pravdu."


"Vravím to, pretože sa mýliš."


Draco sa na ňu usmial predátorským spôsobom a vstal od stola. Hrča sa vytvorila v Ginnom hrdle a pokúsila sa ju prehltnúť. V žiadnom prípade pred týmto necúvne. V žiadnom prípade mu nedá zadosťučinenie uvidieť ju skloniť sa.


Prešiel k nej a položil ruky na nadlaktia, prikoval ju tým na mieste. Nuž, v duchu si pomyslela, už sa odtiaľto nijako nedostane. Ginny bude musieť čeliť tomu, pred čím utekala odkedy... ani si nemohla spomenúť, odkedy pred niečím neutekala. To bolo to, v čom sa zhodli, pomyslela si. Obaja boli na úteku.


"Mám pravdu. Ja mám vždy pravdu," zašepkal Draco a trochu ňou zatriasol. "Takže sklapni a počúvaj."


"Dobre," vzdorne odvetila.


"Po prvé, prestaň byť taký idiot a rob to, čo si myslíš, že je správne. Toto nie je. Po druhé, možno som všetko to, čo si povedala a asi aj myslela, ale ty ma naozaj miluješ. Ak nie, nebola by si tu a toto stále nepočúvala. Po tretie, neodídeš preč s Harrym, pretože..." zaváhal trochu a neprítomne sa zahľadel popri nej.


"Pretože...?"


"Ja nechcem, aby si šla."


"Prečo nie?"


"Ja... ťa mám rád väčšmi, než by sa mi páčilo priznať si," povedal pozerajúc sa na ňu. "Si otravná ženská, uvedomuješ si to, však?"


Ginny sa trochu usmiala. "Ty ma miluješ."


"To som nikdy nepovedal," zavrčal Draco. "To len hádaš."


"Miluješ!" zrazu sa zasmiala.


"Sklapni, Weasleyová..."


"Ty ma miluješ, ale nechceš to povedať, pretože odchádzam!" vykríkla víťazoslávne.


"Varujem ťa..."


Ginny nadvihla obočie a nemohla si pomôcť, aby sa doširoka neusmiala. "Chceš ma tak strašne, že si ochotný prosiť ma, aby som zostala. Mám ti povedať prečo? Pretože ma miluješ!"


Draco sa so zavrčaním vrhol vpred a pobozkal ju silno na pery, čo Ginny ochotne s nadšením opätovala.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 23 Od: cyrus - 29.11. 2009
super kapitola... sa mi strasne pacilo to, konecne si to vyjasnili... fakt konecne... bolo na case kedze predposledna kapitola :))) "Chceš ma tak strašne, že si ochotný prosiť ma, aby som zostala. Mám ti povedať prečo? Pretože ma miluješ!" Draco sa so zavrčaním vrhol vpred a pobozkal ju silno na pery, čo Ginny ochotne s nadšením opätovala. toto bolo fakt vystizne perfektne... :))) Jimmi skvela praca, ako vzdy - Daakujem krasne moc... :)))

Re: Kapitola 23 Od: Arn Dair - 27.11. 2009
AHoj Jimmy, ta jejich slovni prestrelka je vazne krasne detinska. Oba dva to vedi, ale ani jeden to nepriznal, to jsem zvedava, kdo udela ten prvni a zasadni krok. Diky Jimmy za dasli kapitolky!

Re: Kapitola 23 Od: wanilka - 27.11. 2009
Tak poprvé po dočtení další kapitoly téhle povídky nemám hlavu plnou otázek, ale jen sedím, zírám na monitor a přiblble se culím. Myslela jsem, že tenhle výraz mám vyhrazený pro jiné překlady na téhle stránce, ale tady to přišlo nějak samo od sebe. No, hned budu mít o dost hezčí zbytek dne! ;) Díky Jimmi!

Re: Kapitola 23 Od: 32jennifer2 - 27.11. 2009
Jéj, hurá, hurá (*tancuje*) a je po výlete do Číny =) =) =) už len posledná kapitola? =D...no už sa neviem dočkať, som zvedavá, čo sa v nej stane... dík za venovanie a preklad =)

Re: Kapitola 23 Od: kometa - 27.11. 2009
Krááása! Díky moc, Jimmi :-) Čeká mě dneska spousta práce, ale tahle kapitolka mě moc potěšila, takže to půjde samo. Moc se těším na tu poslední a na to, co tomu všemu teda řekne Harry a co provede. A Molly je definitivně zlato ;-)

Re: Kapitola 23 Od: Dessire - 27.11. 2009
A teraz tam vtrhne Harry :D ci nie? :d no dobre... tak nie :D paci sa mi ako su obaja tvrdohlavy.. som zvedava na poslednu kapitolu... ako bude reagovat Harry :D

Re: Kapitola 23 Od: Triana - 26.11. 2009
:-D To je najlepší spôsob ako umlčať ženu :-D Obaja su tvrdohlaví a nechcú si prizanť, že sa milujú...ale Draco to vijadril pekne:"Ja... ťa mám rád väčšmi, než by sa mi páčilo priznať si," Podobnu vetu som aj ja použila na začiatku chodenia s mojim nastávajúcim :-D To ma chytilo za srdce ... Ach dakujem Jimmi,veľmi veľmi veľmi dakujem. Budem mať sladké sny.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )27.12. 2009Pdf na stiahnutie
Smashed Sunshine: ( Jimmi )29.11. 2009Kapitola 24
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.11. 2009Kapitola 23
Smashed Sunshine: ( Jimmi )27.11. 2009Kapitola 22
Smashed Sunshine: ( Jimmi )26.11. 2009Kapitola 21
Smashed Sunshine: ( Jimmi )25.11. 2009Kapitola 20
Smashed Sunshine: ( Jimmi )22.11. 2009Kapitola 19
Smashed Sunshine: ( Jimmi )21.11. 2009Kapitola 18
Smashed Sunshine: ( Jimmi )18.11. 2009Kapitola 17
Smashed Sunshine: ( Jimmi )15.11. 2009Kapitola 16
Smashed Sunshine: ( Jimmi )14.11. 2009Kapitola 15
Smashed Sunshine: ( Jimmi )13.11. 2009Kapitola 14
Smashed Sunshine: ( Jimmi )02.11. 2009Kapitola 13
Smashed Sunshine: ( Jimmi )30.10. 2009Kapitola 12
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.10. 2009Kapitola 11
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.10. 2009Kapitola 10
Smashed Sunshine: ( Jimmi )27.10. 2009Kapitola 9
Smashed Sunshine: ( Jimmi )26.10. 2009Kapitola 8
Smashed Sunshine: ( Jimmi )02.10. 2009Kapitola 7
Smashed Sunshine: ( Jimmi )01.10. 2009Kapitola 6
Smashed Sunshine: ( Jimmi )25.09. 2009Kapitola 5
Smashed Sunshine: ( Jimmi )23.09. 2009Kapitola 4
Smashed Sunshine: ( Jimmi )14.06. 2009Kapitola 3
Smashed Sunshine: ( Jimmi )15.03. 2009Kapitola 2
Smashed Sunshine: ( Jimmi )10.11. 2008Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )10.11. 2008Úvod