Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Coeur Corrompu

Kapitola 18

Coeur Corrompu
Vložené: Jimmi - 21.11. 2009 Téma: Coeur Corrompu
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Coeur Corrompu : Smashed Sunshine.

18/24.

Kapitolu Sele, Leann, Arn Dair, komete, Dessire, cyrus, Leann, Monie a Jenny.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 18

Vidím kámen ve Tvých očích

Vidím trn na Tvém boku

Čekám na Tebe

Trik rukou a víření osudu
Na loži z hřebíků mě nutí čekat

A já čekám... bez Tebe

S Tebou nebo bez Tebe

S Tebou nebo bez Tebe

Skrz bouři dosáhneme pobřeží

Dala jsi všechno, ale já chci víc

A čekám na Tebe

S Tebou nebo bez Tebe

S Tebou nebo bez Tebe

Nemůžu žít s Tebou nebo bez Tebe

A Ty sama jsi pryč

A Ty sama jsi pryč

A Ty jsi, a Ty jsi

A Ty sama jsi pryč

Mé ruce jsou svázané, mé tělo pohmožděné,

Ona mě má celého

Není co vyhrát a není co prohrát

With Or Without You – U2Preklad: www.pohodar.com

"Katlien! Katlien! Toto mi nerob! Nerob nám to... Milujem ťa! Nevidíš to? Dáva mi to zápal, s ktorým by Denver nemohol súperiť! Ak s ním teraz odídeš, nikdy sa nedozvieš, čo by sa mohlo stať... čo by sa stalo! My sme niečo mimoriadne, Katlien! Niečo viac než len ty a ja, ktorí sú spolu - je to dosť veľké, aby svet z toho oslepol... proste nechoď!"

"Šššš, Calvin. Vieš, že by toto nikdy nefungovalo. Po celý čas sa hádame a jediná radostná vec na tom je to, že vieme, že sa o pár okamihov pomeríme. Ale čo keby sme nedokázali prekonať tú hádku? Zostala by som sama. Moja rodina ma vydedí, ak sa vydám za teba a nie Denvera. Vieš, že tomuto nie je predurčené šťastie... Možno na inom mieste, v inom čase by sme mohli byť spolu. Ale nie teraz, pretože..."

"Prečo? Povedz mi, že ma nemiluješ!"

"Nemilujem ťa, Calvin. Milujem Denvera."

"Nie, klameš, Katlien! Nikdy by si nemohla milovať toho ničomníka. Nechce ťa a nepotrebuje ťa tak ako ja... Ja ťa milujem!"

"Už odíď, Calvin. Odíď, než otec zistí, že sa tu hore so mnou rozprávaš. Nechcem, aby sa ti niečo zlé stalo."

"Uteč so mnou! Môžeme ísť kamkoľvek by si rada... Londýn, Nepal, Paríž, Mexiko, Mars, Jupiter!"

"Šššš! Niekto začuje, že tu takto kričíš!"

"Je mi to jedno, Katlien! MILUJEM ŤA! Viem, že cítiš to isté."

"Ach, Calvin..."

"Jeden bozk, Katlien, to je jediné, čo potrebujem, aby som ti to ukázal."

Televízor stál bez pohybu v tmavej izbe, osvetlený len svojou vlastnou žiarou. Na obrazovke neuveriteľný vietor preklínal to more pod útesom. To sa rozzúrene zdvihlo, postriekalo osamelú dvojicu stojacu na kraji. Ich oblečenie sa snažilo uniknúť ich telám a odletieť k tým bielym oblakom, ich vlasy šľahali sem a tam v zhode so zvukmi oceánu. Medzi Calvinom a Katlien bol veľmi malý priestor, keď uprene hľadeli jeden na druhého - hlboká čokoládová túžba blýskala pod tým povrchom. Bozk bol nevyhnuteľný.

Ginny potiahla nosom a vysmrkala si hlasne nos do servítky. Slzy jej stekali tvárou, keď sledovala, ako sa pomaly tá scéna rozvíja. V hrdle sa jej tvorila hruda, ktorá ju nútila chcieť ju prehltnúť. Problém bol, že tá hruda odmietala byť odstránená - stávkovala až do doby, kým si nevyplakala svoje oči. Zhlboka sa nadýchla, schúlila sa do kresla a pritiahla si kolená pod bradu. Prstami sa načiahla po čokoláde a vybrala jahodovú náplň. Pomaly nachádzala cestu k jej ústam a bola strávená s ničivým žiaľom.

Keď sa presťahovala do Ivy Cottage, bola pyšná, že je vonku v svete odkázaná sama na seba. V skutočnosti tak pyšná, že ho chcela ukázať všetkým svojím priateľom a jedinou možnosťou, ako to urobiť, bolo usporiadať obrovskú párty. Ginny bola taká vzrušená, že pozvala celú svoju rodinu s niekoľkými priateľmi. Všetci sa napchali do jej domčeka a ako predvídaví ľudia priniesli darčeky. Žalúdkom je šklbalo, keď rozbaľovala jeden po druhom. Ale čoskoro sa dostala k spoločnému darčeku od Harryho a Hermiony. Bola to obrovská kocka zabalená v papieri. Úsmev sa jej rozliezol po tvári, keď odbaľovala papier. Ale keď to rozbalila, jej vzrušenie opadlo.

"Čo je to?"

"Ach... Myslela som, že si to už videla na Štúdiách muklov..." dumala nahlas Hermiona. "Nuž, je to televízia."

"Dobre. Čo je to?"

"Muklovia ju majú vo svojich domoch. Ukazuje pohybujúce sa obrázky, ktoré zobrazujú príbehy. Počula som, že je v móde medzi nemagickými ľuďmi. V skutočnosti je dokonca populárnejšia než knihy!"

Arthur Weasley šťastne vychrlil. "Kedysi sme mali jednu v kancelárii."

Ticho dopadlo na miestnosť. Lepšie než knihy? Iste nebolo nič lepšie než dobrá kniha čítaná pri svetle sviečok. Ale na druhej strane muklovia boli vždy čudní. Niet divu, že nežijú dlho!

"Ach....Vďaka. Je to veľmi, hm, milé."

Teraz, keď sa ohliadala späť, nevedela, ako by prežila bez svojej malej TV. Bola lepšia než si kedy predstavovala - únik 24/7. (PP: označenie pre 24 hodín do dňa, 7 dní v týždni). Prišla domov a zapla ju, a potom zrazu bola v svete plnom romantiky. Zdalo sa, že nezáleží na tom, že v jej vlastnom svete žiadna neexistovala, pretože sa mohla jednoducho ponoriť do iných ľudí.

Ale čoskoro na to začala chodiť Harrym. Jej myseľ bola naplnená myšlienkami na to, že ju to zmetie z nôh a že ich srdcia bijú ako jedno. Nanešťastie jej predstavivosť bola oveľa vzrušujúcejšia než realita toho všetkého. Nenastali žiadne momenty naplnené vášňou, kde si mohli len hľadieť jeden druhému do očí. Žiaden ranný čurbes medzi obliečkami. Žiadna neschopnosť na sekundu pustiť ruku toho druhého. Dokonca neexistovali ani žiadne pocity úzkosti! Jednoducho to bol pohodlný spôsob ako prejsť časom stráveným spoločne. Dokonca ani sex nebol taký úžasný. Celkovo bol sklamaním.

Ale keď sa ohliadla späť bol dosť dobrý - v tom čase, keď bola zamilovaná ako študentka.

Takže čo bola teraz? V jej tele nezostala žiadna láska k Harrymu. Nikdy by znova nebola schopná prijať útechu v jeho náručí, vedela, že on nie je pre ňu ten Jediný. Bol v tom čase proste tam. Bola to istota, ktorú jej ponúkal vo vzťahu, ktorým ich držal pospolu.

"Muži," zamrmlala. "Väčšina z nich sebecké prasatá! Denver ťa možno nemiluje tak ako Calvin miluje Katlien, ale aspoň neutečie pretože je nebezpečný kriminálnik. Aspoň nebudeš prinútená žiť tajný život a nikdy znova nevidieť svoju rodinu. Ja viem, koho by som si vybrala."

Jemne pohladila kožúšok Honey, aby uľavila troche napätia. Vedela, že rozprávanie sa samej so sebou je prvým príznakom šialenstva, ale nemohla si pomôcť. Neexistoval nikto iný, kto by porozumel tomu, čím prechádzala. V skutočnosti si tým ani ona nebola celkom istá. Jediná vec, ktorá istá bola, bolo množstvo bolesti, ktorú pociťovala. Zničujúco sa predierala skrz jej rebrá, skoro ako keby sa jej srdce pokúšalo vybuchnúť pri snahe oslobodiť sa. Končatiny jej pripadali studené a nepoužívané, oči boli boľavé a pery dohryzené do krvi. Neodvažovala sa dokonca ani pozrieť do zrkadla, pretože vedela, že jej vlasy budú asi vyzerať, ako keby ich ťahala sem a tam živým plotom.

"Ja viem, s kým by som šla..." hlboko si vzdychla. Nebol to ľahký povzdych, ale povzdych, ktorý niesol v sebe ohromnú hĺbku a bolesť. "S Calvinom."

Toto priznanie bolo tak blízko jej vlastným okolnostiam, že vyvolalo zachvenie strachu zmiešaného s hnevom a... láskou? Posledné tri dni diskutovanou témou bolo, čo Ginny v skutočnosti cíti k Dracovi. Najprv tam bol smútok z toho, že sa rozišla s niekým, do koho sa zamilovala. Hoci to trvalo len tú cestu vlakom a počas výsluchu. Keď unikla svojej rodine, naštartoval sa v nej hnev. Každú chvíľu sa vrezával do jej myšlienok, čím spôsoboval, že bola neschopná myslieť na niečo iné.

V tomto zaslepení hnevom sa potulovala po dome, jej noha sa často spojila s kusmi nábytku. Nakoniec sa dostala do kuchyne. To bola jej prvá chyba. Jej druhá chyba bola pokúsiť sa nakrájať si šalát s nožom na chleba. Ten kov prerezal jej pokožku v surovom radosti - nasledoval výkrik zlosti. Niečo zvláštne zasiahlo jej myšlienky. Po prvý raz, odkedy opustila Draca, pocítila niečo iné. Nie niečo viac či menej než predtým, pretože si uvedomila, že necítila nič, odkedy jej zmizol z očí. Bolo tam len ovzdušie straty.

Zrazu sa zdalo, že všetko do seba zapadlo. Bol preč. Nikdy ho znova neuvidí. To samotné sa zdalo surrealistické.

Prikryla si ranu ústami, prešla ku kreslu a zvalila sa doň. Jej oči skákali späť k dverám, potom k oknu, potom znova k dverám. Po celý čas to bolo, ako keby na neho čakala, že dokáže, že sa jej rozum mýli - samozrejme, že to nebolo naposledy, čo ho videla!

Prišla noc a ona stále sedela bez pohybu v kresle. Priplávala únava a uľavila jej od čakania - toto ale netrvalo dosť dlho na to, ako by sa jej to páčilo. Čoskoro bola hore a s tým ďalší druh precitnutia. Draco Malfoy bol preč. Nechystal sa k nej prísť. Prečo si vôbec myslela, že by prišiel? Prečo si vôbec priala, aby tu bol s rukami okolo nej? Slzy začali presakovať z kútikov jej očí. A predsa odmietala kvôli nemu plakať. Nezaslúžil si, aby sa kvôli nemu trápila a ona by nikdy neprijala jeho ľútosť.

Takže sa rozhodla vzchopiť. Nebolo to tak, že by vôbec niečo stratila. Jediné, čo sa stalo, bol týždeň úniku, presne tak ako v TV. Nič viac, nič menej. Ginny sa obliekla a pokúsila sa presvedčiť samu seba, že sa cíti lepšie. Nanútený úsmev sa zjavil na jej napätej tvári, keď hľadela do zrkadla.

Ale prišiel tretí deň a všetko sa znova zmenilo. Predchádzajúci deň, keď bola oblečená a presvedčila samu seba, že je šťastná, si uvedomila, že nemá čo robiť. Keby šla do práce, musela by hovoriť s Ronom a Hermionou o tom, čo sa stalo, alebo horšie. Mohli by ju požiadať, aby pokračovala v práci a hľadala ho. Jej rodičia by jej tiež ponúkli veľmi málo útechy. Možno by neporozumeli, prečo urobila tie rozhodnutia, ktoré urobila. Po pravde sa hanbila čeliť im napriek tomu, že neurobila nič zlé. Zostával len Harry, ale ten nebol nikde k nájdeniu.

A tak bol jej tretí deň prázdny. Nebolo nikde, kde by chcela byť a nikto, koho by chcela vidieť. Nuž, opravila sa, nikto, okrem Draca a jeho malého úkrytu v Yorkshire. Nič by neuspokojilo to, ako sa cítila - možno okrem lásky. Bolo to tým, že bola zamilovaná? Alebo bola zamilovaná tak úplne do predstavy, že je zamilovaná, že by priľnula ku komukoľvek?

Toto jej pretrvávalo v mysli, prinútilo ju to ísť k televízii, aby unikla vlastným obavám. Jediný problém s tým bol, že všade, kam sa pozrela, sa rozvíjal príbeh lásky. Jednu chvíľu si šli jeden druhému po krku, na ďalšiu boli šialene zamilovaní. Delili sa o rozpálené, ohnivé bozky, aby súperili cudnosti sveta. Túžila po týchto okamihoch.

Ginny Weasleyová bola zamilovaná do Draca Malfoya, muža, o ktorom sa jej stále páčilo myslieť si, že najviac vo vesmíre nenávidí.

Zostávala jediná vec, ktorú bolo treba urobiť. Plakať ako dieťa až kým nič nezostalo, potom bude plakať ešte viac. Prečo bola taká hlúpa, že ho opustila? Bolo hlúpe to, aký bol necharakteristicky ušľachtilý. Bol neuveriteľne hlúpy kvôli tomu, že k nej v prvom rade vôbec prišiel. V skutočnosti práve teraz bolo všetko proste hlúpe.

"Keby tu teraz bol," zašepkala tajne Honey. "Uškrtila by som ho holými rukami. Potom, keď by ležal na zemi a žobral o odpustenie, kopla by som ho do hlavy. Nazvala by som ho hlúpym. On by ma nazval krpcom. Potom by sme šli hore a mali divoký sex. Keď by sme skončili, obaja by sme popierali to, čo sa stalo a on by v hneve odišiel preč a vravel, že to bol dobrý sex, ale že sa to nikdy znova nestane. Ja by som bola ublížená a nahnevaná. Nakoniec by si uvedomil, akú obrovskú chybu urobil a prišiel by ma získať späť. Očividne by to nebolo ľahké, pretože ja by som chodila znova s Harrym v snahe dostať sa cez neho. Ale čoskoro by som sa poddala a my by sme mali ďalší divoký sex a tentoraz by neodišiel. Nikdy. Nikdy."

Honey nič nepovedala tak, ako to mačky zvyčajne robievajú.

"Nie že by sa tu mal práve teraz ukázať..." očami švihla k dverám. "Typický chlap, hej, Honey, nikdy tu nie je, keď ho potrebuješ."

Znova sa Honey zdržala poznámky k tejto situácii.

"Myslíš si, že panička je hlúpa, však?"

Honey sa prevrátila nabok a požadovala sa poškrabkať na brušku.

"Nuž, možno máš pravdu. Ale možno nemôžeme zabrániť tomu, čo cítime, však? Myslím... Nie je to moja chyba, že som sa zamilovala do chladnokrvného... hrabáča." (PP: aardvark ?)

Ginny si vzdychla a pošúchala Honey bruško, keď znova vrátila pozornosť k TV obrazovke. Katlien práve bozkávala Calvina, ako keby na tom záležal jej život. Nuž, minimálne jej herecká kariéra.

"Spadnú z toho útesu, ak nebudú opatrní..."

Zrazu obrovský závan vzduchu vrazil do Calvina, ktorý stratil rovnováhu a začal padať. Katlien zovierala jeho ruku, vravela mu, že všetko bude v poriadku. Ale jeho ruka sa z jej kĺzala, a ona sa zúfalo pokúšala zadržať jeho rukáv. Slzy stekali jej tvárou, keď kričala, že nemôže umrieť, pretože ona ho miluje. Látka praskla. Calvin padal pomalým pohybom ústami vraviac: "Milujem ťa, Kathy!", keď klesal k svojej nevyhnutnej smrti.

To bolo na Ginny príliš veľa - prepukla do neovládateľných vzlykov.

***

"Ginny...? Ginny, kde si?"

"Som v obývačke."

Ginny sa posadila, rozčúlene si utrela oči rukávom župana. Ničomu by to nepomohlo, keď ju Hermiona našla vyzerať úplne pateticky. Možno by nadobudla mylný dojem a začala jej vravieť, že je v poriadku priznať si, že bola sexuálne zneužitá. To sa ale nestalo, napriek tomu, že vedela, že to asi bolo neuveriteľné vzhľadom na jeho záznamy. Nie, to, čo jej spôsobil, bolo emocionálne zneužitie.

Prehrabla si rukou vlasy v chabom pokuse vyzerať úctyhodne a narovnala si šaty, kým do izby vošla Hermiona. Jej prítomnosť spôsobila, že tá malá miestnosť vyzerala nejako malá, čo bolo pre Ginny čudnou útechou, pretože to znamenalo, že Hermiona je silná. Čo ona potrebovala, bol niekto, kto bude silný a vezme jej život do svojich vlastných rúk.

"Čo tu robíš taká zalezená, a sedíš tu v tme? Neuverila by si, koľko veľa kúziel som musela zlomiť, aby som sa dostala do tohto domu," v jej hlase bol odtieň podráždenia, ale nič priveľmi zlé. "Niekto by si myslel, že nechceš žiadnych návštevníkov."

"Som zvedavá, aby by niekoho také niečo napadlo."

"Jednako, myslím, že je trochu kruté dať na vchodové dvere kliatbu s bradavicami. Tí úbohí ľudia by nevedeli, čo ich zasialo, keby ťa prišli pozrieť, či si v poriadku. Tvoj poštár už musí riadne trpieť," povedala Hermiona pobavene, aby odľahčila náladu.

"Kvôli čomu si sa zastavila?" vyprskla Ginny, unavená z jej hlasu.

"Chcela som zistiť, či si v poriadku. Tvoja rodina je už naozaj dosť znepokojená. Chcú vedieť, prečo neodpovedáš na ich sovy."

"Dala som odpudzovač sov na strechu a okenné parapety."

"Ach."

Ticho sa rozprestrelo na pár minút skôr, než Ginny vzhliadla na svoju starú priateľku. Vyzerala taká unavená - tmavé kruhy boli pod jej očami, ktoré na oplátku stratili svoju obvyklú iskru. Jej oblečenie vyzeralo, že ho má pár dní na sebe. Bolo to skoro, ako keby fungovala týždne bez toho, aby sa na sekundu zastavila. "Vyzeráš unavená."

"Som unavená. Najprv som ťa musela vypočuť. Potom som musela vyplniť správu, vyjadriť svoj názor, či si bola nejako magicky zmenená. Čo, mimochodom, som sa rozhodla, že si nebola. Potom si ma zavolalo ministerstvo na rozhovor, či si alebo nie si spoľahlivý zamestnanec. Nuž, to bola drina, pretože som si dosť istá, že naznačovali, že si duševne nevyrovnaná. Potom tam bola celá tá vec s Ronom, aby som sa postarala, že nevyletí a neurobí niečo hlúpe. Ešte na viac som nemala od Harryho žiadnu pomoc, pretože ten nie je nikde k nájdeniu! Keď som sa pýtala na ministerstve, boli všetci veľmi hákliví a povedali mi, aby som sa vybrala niekam inam! Nie je to čudné?"

Ginny na ňu hľadela s otvorenými očami. "Toto všetko sa stalo za tri dni?"

"A viac. Musím ti niečo povedať."

"Niečo?"

"Áno. Je veľmi dôležité, aby si si vypočula, čo poviem a nikomu inému to nepovedala," Hermiona sa usadila v kresle oproti Ginny a predklonila sa. "Sú isté veci, na ktoré dokonca ani ja nie som pyšná, ale musia sa urobiť. Kým som pracovala na ministerstve ako auror, pracovala som tiež ako člen Rádu."

"Fénixa?" neveriacky odvetila.

"Áno. Toho istého."

"Neukončil svoju činnosť, keď sme sa zbavili Voldemorta?"

"Len pred očami verejnosti. Vieš, boli isté veci, ktoré nebolo dovolené, aby ľudia vedeli. Také veci ako strácajúci sa čarodejníci - čarodejníci, ktorí odišli na misiu a nikdy sa nevrátil. Ministerstvo povedalo, že zomreli pre svoje presvedčenie. To je čiastočne pravda. Vieš, niektoré z tých zmiznutí sa nedali vysvetliť. Ľudia si mysleli, že dobrí, čestní čarodejníci proste zmizli.

Existujú tajomstvá, aby si vedela. Temné, hlboké, hrozné tajomstvá. Tajomstvá, kvôli ktorým by ministerstvo zabíjalo, aby ich takými udržalo. Takže zabíjali. Ktokoľvek, kto sa im vplietol do cesty, zaplatil cenu za vedomosti. Rád stále tieto tajomstvá nepozná, ale myslíme si, že zahŕňajú spojenectvo našej vlády s Voldemortom, keď sa snažili zachrániť svoje životy. Kvôli tomu je naším záujmom chrániť čarodejníkov, ktoré nejaké tajomstvá poznajú." Hermiona našpúlila pery a unavene si prehliadala Ginny. "Takých čarodejníkov ako Draco Malfoy."

"Čože?!"

"Asi vieš, že ho ministerstvo vycvičilo na aurora a že ho vyslali ako dvojitého agenta. To ale nebol ich hlavný plán. To, čo chceli, bolo infiltrovať sa medzi zostávajúcich smrťožrútov, aby zistili, či existuje nejaká šanca na spojenectvo. Draco by vyjednával peniazmi a mocou - bol by urobil veci potrebné pre ministerstvo skrz ruky smrťožrútov."

"Nerozumiem..."

"Spomínaš si na peniaze, ukradnuté z čarodejníckej banky? Nuž, to bolo ministerstvo. Škriatkovia im odmietli dať peniaze na podporu plánu, ktorý vytvorilo tajné oddelenie vo vnútri ministerstva. Preto smrťožrúti povedali, že im vyhovejú, ak ministerstvo nechá oslobodiť jedného väzňa z Azbakanu. Súhlasili a Mulchovi to umožnilo znova nastoliť svoju vládu teroru."

"To je... ale nemôžete to niekomu povedať?"

"Komu? Ministerstvu?"

Ginny sa neiste zamračila. "Draco mi povedal, že bol dvojitý agent."

"To, čo ministerstvo nevie, je, že Draco bol v skutočnosti trojitý agent."

"Pracoval tiež pre Rád?"

"Áno. Bol príležitosťou, ktorá sa nedala opomenúť ani jednou stranou. Problém bol, že sa nevedelo, ku ktorej strane vlastne patrí." Hermiona si vzdychla a prehrabla si vlasy. "Pre ministerstvo zberal informácie a požiadavky sem a tam. Kvôli nám predstieral, že je jedným z nich a zamiešal sa k nim. Hľadal pre nás lokality a bol nevyhnutný pre náš plán na trvalé odstránenie tej hrozby. To, čo robil pre smrťožrútov, bolo podávanie správ o stave ministerstva podľa toho, čo sme mu my a oni povedali. Bola to zmätená pavučina s ním uprostred."

"Takže šiel k Parkinsonovcom?"

Ďalšie mlčanie rezonovalo izbou. "Neospravedlňujem ho za to, že zabil to dievča, ale uvedomujem si, že kebyže nie, bola by trpela dlhšie. Bol to čin, ktorý ho dostal na hranu. Privodil ním hanbu na ministerstvo a smrťožrúti sa stali podozrievavými. Už viacej nebol schopný vyjednávať ani s jednou stranou. Takže sa ho ministerstvo zbavilo."

"Takže nebol k použitiu ani pre jednu skupinu?"

"Smrťožrúti chceli jeho smrť. Nechceli, aby odovzdal ich tajomstvá. Ani ministerstvo nechcelo. Takže sa spojili, aby ho natrvalo umlčali. Čo ale nečakali, bolo, že ho my dostaneme z tej situácie," jej hlas bol plný napätie a emócii. "Keby nebolo toho falošného úmrtného listu a jeho vedomostí, bol by mŕtvy."

"Rád ho zachránil, pretože bol dôležitý, aby odhalil to sprisahanie? To dáva zmysel," dumala Ginny nahlas. "Ale nevysvetľuje, ako som sa k tomuto priplietla ja. V skutočnosti to nevysvetľuje, prečo mi to všetko práve teraz hovoríš."

"Potreboval pomoc a vedela som, že ty by si ho neodmietla. Nemohla som to urobiť sama, pretože spojenie by bolo príliš jasné. Malfoy sa nemohol kvôli nebezpečenstvu zúčastňovať schôdzok Rádu, takže som potrebovala nejaký spôsob, ako k nemu dostať svoje informácie. Povedzme len, že tvoj brat by nebol príliš nápomocný," povedala pomaly a opatrne. "Ty si tiež pridala niečo k tej zmiešanine, čo som ja nemohla. Získala si jeho dôveru, pretože si nevedela nič o celej tej šaráde."

"Bola som využitá?" jej hnev bol evidentný. "Ty a Draco ste ma využili na výmenu informácii?"

"Upokoj sa Ginny, je toho viacej," rozhodne povedala Hermiona. Nechystala sa odkloniť od svojej reči. "Malfoy urobil hlúpu chybu."

"To neznie nezvyčajne," zamrmlala Ginny mrzuto pod nosom.

"Myslí si, že už nie je dôvod viacej sa skrývať. Nejako sa mu dostalo do hlavy, že všetko skončí, keď sa postaví svojím démonom. V tejto situácii máš ty tiež svoj vplyv. Do istej miery si myslím, že je to neuveriteľne sladké. Na druhej ale... Mohla by som ho prekliať odtiaľto až do Timbuktu!" Jej tvár bola ružová od tej energie. "Ten hlúpy blbec proste šiel a vydal sa sám, aby ťa mohol chrániť!""

Roztvorila trochu pery. "Prepáč? Čo si povedala?"

"Mám pocit, že sa asi chová ako gavalier," povedala s tým najmenším úsmevom. "Je to veľmi romantické, ale tiež veľmi pošetilé."

"Stále sa nechytám na to, čo myslíš."

"Nuž, Malfoy nejako musel kontaktovať jedného z tajných agentov ministerstva. Ešte nevieme ako a kedy. Tak či tak mu dal svoju polohu a tá osoba ho zajala, nech je to ktokoľvek. Nevieme, kde je alebo či je stále nažive. Jediné, čo je isté, že ho zajali a teraz celá naša organizácia je v ohrození, že bude prezradená."

"Draco by také niečo nikdy neurobil!" inštinktívne sa bránila. "Viem, že by neurobil..."

"Možno nemal na výber."

"Ako vôbec toto všetko vieš...?" spýtala sa so zamračením Ginny.

"Dostali sme minulý týždeň sovu po tom útoku na tvoj dom. Stálo tam, že v blízkej budúcnosti ťa vráti a že sa sám vydá. Pokračovalo to popisom, ako tým, že ti poskytne bezstarostný život, odčiní svoje posledné hriechy. Vravel, že jeho poslednou žiadosťou je, aby sa ti toto nikdy neprezradilo..." pozrela sa na Ginny. "Je mi to ľúto."

"Po celý čas vedel, že sa toto chystá urobiť a predsa nikdy..." Ginny znova pocítila nárast tej hrudy. "Ani to nikdy nepriznal. Len v poslednej minúte... Prečo ste ho nezastavili? Keby ste ho zadržali, bol by stále tu... Tu so mnou!"

"Jeho poloha sa stále menila. Vyzeralo to, že nejako pozmenil svoje impulzy, takže to vyzeralo, že poskakuje z jednej krajiny do druhej. To tiež kvôli tebe. Keď sme ho našli, bolo príliš neskoro. Bol na stanici."

"Nie..." slzy jej stekali po tvári. "Neverím vám... Vy sa ho len snažíte zbaviť ako všetci ostatní!"

"Je mi to ľúto, Ginny."

"Pomyslieť si, že som mu verila! Dokonca som dala Harrymu ten list..." zmĺkla, hrdlo zrazu suché. Žalúdok jej nadskočil.

"Aký list?"

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 18 Od: kometa - 22.11. 2009
Naprosto souhlasím s wanilkou, že tahle kapitola mi pomohla se konečně trochu zorientovat. Chudák Ginny :-( Doufám, že Draco přežije, ale nevím, nevím, jestli pak přežije Harry ;-) A jsem zvědavá, jestli autorka nějak vysvětlí, co se stalo, že je z Harryho takový monstrum. Jimmi, dík moc za úžasný překlad a jsem hrozně zvědavá, co bude dál. Moc ti přeju dost sil i chuti na dokončení :-)

Re: Kapitola 18 Od: 32jennifer2 - 22.11. 2009
Pánečku, že trojitý agent?? no to ma podrž. Som zvedavá, čo Ginny Harrymu urobí, až jej všetko dojde. Určite príde na to, že Draca má Harry. Dúfam, že ho Harry nezabije alebo niečo podobné....dík za venovanie a prekladík =D

Re: Kapitola 18 Od: Arn Dair - 22.11. 2009
jaaaj, tot je muceni, takle to ukoncit. Takze Dracek byl trojity agent, hmhm a gentleman k tomu... chudacek, nemam Harryho rada, slepe nasleduje ministerstvo, vrazdi pro nej, co se to s nim stalo? Kde je ten dobry a pravedlivy kluk, co stal na branil slabe a hajil dobro? Tfuj. Honem, honem dalsi dil ;-) diky za dasli kapku!
Re: Kapitola 18 Od: Jimmi - 22.11. 2009
Mne to hovor. Inak, myslela som, že pri tejto poviedke (kvôli všetkým okolnostiam) nebudem potrebovať komentáre, ale čím sa blížime ku koncu, tým viacej ma ženú vpred. Je to strašne únavný preklad a začína ma zmáhať, takže presne komentáre tvojho typu je to, čo ma prinúti pustiť sa do ďalšej kapitoly. Díky moc. Ešte jedna a budem rátať na prstoch jednej ruky!
Re: Kapitola 18 Od: Arn Dair - 22.11. 2009
Ja jsem narazila na tuhle povidku u Clarissy na blogu nekdy v lete a kdyz se s ni dlouho nehybalo, vzdala jsem cekani... no ale jsem rada, ze mi utkvela v pameti a znovu jsem se k ni vratila. Rozhodne stoji za to. Mam tyhle "kratke" povidky v oblibe, zvlast kdyz v tom figuruje Draco nebo Snape :D Hihi, ted jsem si vzpomela, kjdyz jsem zacala pred mnoha a mnoha lety cist FF, prvni blog na ktery jsem se po FF strance dostala, byl prave jeji :-) No, ted jsem si trochu zavzpominala ... Tesim se moc na dalsi dil, to jsem zvedava, jak se z toho Dracek dostane, mozna zapracuje Ginn a Mia :-)

Re: Kapitola 18 Od: wewe - 21.11. 2009
fakt uzasna poviedka,konecne som ju predcitala az podtialto,takze sa tesim prekladu:)len jedna vec,posetily,je ceske slovo,nemylim sa?..sa uz neviem dockat dalsiej:)
Re: Kapitola 18 Od: Jimmi - 22.11. 2009
Vitaj a díky. Áno, pošetilý je české slovo, ale slovenská verzia ma nenapadla. To sa mi stáva čím ďalej častejšie...

Re: Kapitola 18 Od: Dessire - 21.11. 2009
Myslim, ze je tu velmi malo komentarov na to aka vyborna poviedka a preklad to je... ach boze... bojim sa o Draca, snad to nebude koncit smutne... Harry, no nemam na neho uz slov, ale paci sa mi, ze aspon niekto z neho nerobi toho zlateho chlapca Harryho... mas moju poklonu Jimmi :)

Re: Kapitola 18 Od: cyrus - 21.11. 2009
fuuu... to je riadne komplikovane... musim povedat, ze velmi dobre premyslene, ja by som nikdy take nieco nevymyslela... ale musi sa to velmi tazko prekladat, tak moja hlboka poklona Jimmi... :))) takze uz na to teraz pridu, na ten list??? duufaam dufam a ze natrhnu Pottymu zadok... somar jeden... len tak dalej Jimmi... :)))
Re: Kapitola 18 Od: Jimmi - 21.11. 2009
Do poslednej kapitoly to nebude jasné, autorkine majstrovstvo v napätí až do konca. V ďalšej kapitole som zazrela Dumbledora, ale viac neviem. Nasledujúce kapitoly som v už origináli len preletela... Už aspoň vieš, prečo toto musím stihnúť do Broken. To na tom bude Potty ešte horšie a o Ginny ani nehovorím. Díky moc.

wow:) Od: wanilka - 21.11. 2009
Tak aby to náhodou nebylo málo komplikované, Draco byl trojitý agent...8) :D Musím uznat, že autorka to má moc pěkně promyšlené, ale nebýt téhle vysvětlovací kapitoly, asi bych se v tom začala trochu ztrácet:) A Hermiona překvapila, vyklubala se z ní pěkná intrikánka;) Jinak zajímalo by mě, jak si to Ginny s Harrym vyřídí, až zjistí co Dracovi provedl - nehledě na to, že jí celou tu dobu věšel na nos bulíky...Ale ať už s ním udělá cokoliv, bude mít mé plné sympatie;) PS: Abych nevypadala jako nevděčnice, která nejdřív škemrá o překlad a pak ani nekomentuje, pod poslední kapitolou jsem koment nechala, jen jsem ho zapomněla podepsat:)
Re: wow:) Od: Jimmi - 21.11. 2009
Tak to si bola ty? Díky aj za tento aj za ten predtým. Dosť som sa na tom namakala a stále žiaden komentár. Takže si ma moc potešila. Už len 6 kapitol, len som sa musela odreagovať na Brku.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )27.12. 2009Pdf na stiahnutie
Smashed Sunshine: ( Jimmi )29.11. 2009Kapitola 24
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.11. 2009Kapitola 23
Smashed Sunshine: ( Jimmi )27.11. 2009Kapitola 22
Smashed Sunshine: ( Jimmi )26.11. 2009Kapitola 21
Smashed Sunshine: ( Jimmi )25.11. 2009Kapitola 20
Smashed Sunshine: ( Jimmi )22.11. 2009Kapitola 19
Smashed Sunshine: ( Jimmi )21.11. 2009Kapitola 18
Smashed Sunshine: ( Jimmi )18.11. 2009Kapitola 17
Smashed Sunshine: ( Jimmi )15.11. 2009Kapitola 16
Smashed Sunshine: ( Jimmi )14.11. 2009Kapitola 15
Smashed Sunshine: ( Jimmi )13.11. 2009Kapitola 14
Smashed Sunshine: ( Jimmi )02.11. 2009Kapitola 13
Smashed Sunshine: ( Jimmi )30.10. 2009Kapitola 12
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.10. 2009Kapitola 11
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.10. 2009Kapitola 10
Smashed Sunshine: ( Jimmi )27.10. 2009Kapitola 9
Smashed Sunshine: ( Jimmi )26.10. 2009Kapitola 8
Smashed Sunshine: ( Jimmi )02.10. 2009Kapitola 7
Smashed Sunshine: ( Jimmi )01.10. 2009Kapitola 6
Smashed Sunshine: ( Jimmi )25.09. 2009Kapitola 5
Smashed Sunshine: ( Jimmi )23.09. 2009Kapitola 4
Smashed Sunshine: ( Jimmi )14.06. 2009Kapitola 3
Smashed Sunshine: ( Jimmi )15.03. 2009Kapitola 2
Smashed Sunshine: ( Jimmi )10.11. 2008Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )10.11. 2008Úvod