Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Coeur Corrompu

Kapitola 15

Coeur Corrompu
Vložené: Jimmi - 14.11. 2009 Téma: Coeur Corrompu
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Coeur Corrompu : Smashed Sunshine.

15/24.

Kapitolu venujem Monie, Dessire, Sele, beruške1, wanilke, komete, Jenny, ladyF, cyrus a JSark.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 15

Ach nie, chápem,

Spriadal som sieť, v ktorej som sa zamotal

A stratil som hlavu

Pomyslenie na všetky tie hlúposti, čo som povedal

Ach, nie, čo má toto byť?

Pavúčia sieť, a ja som lapený v jej strede

Otáčal som sa, aby som utiekol

Pomyslenie na všetky tie hlúposti, ktoré som urobil

Nikdy som ti nechcel spôsobiť problémy

A nikdy som ti nezamýšľal ublížiť

A ja, nuž, ak som ti niekedy problémy spôsobil

Ach nie, nikdy som ti nezamýšľal ublížiť

Ach nie, chápem,

Pavúčia sieť a som to ja v jej strede

Takže sa krútim a otáčam

Som tu zamilovaný a v bubline

Kmitám, nikdy som ti nechcel spôsobiť problémy

Nikdy som ti nezamýšľal ublížiť

A ja, nuž, ak som ti niekedy problémy spôsobil

Hoci som ti nikdy nezamýšľal ublížiť

Uplietli pre mňa pavučinu

Uplietli pre mňa pavučinu

Uplietli pre mňa pavučinu

Coldplay – Trouble (Pokus o preklad: Jimmi)

http://www.youtube.com/watch?v=ABpvdszxtbI

 

Ginny neveriacky znova ten článok prečítala. Zatvorila oči a opäť ich otvorila. Výtlačok sa stále nezmenil. Stále sa z tej hnusnej novinovej stránky usmievala jej fotka. Bez ohľadu na to, ako sa na ňu pozerala či kam, stále na ňom stálo to isté. Bolo zvláštne vidieť vlastné meno v mukelských novinách a bolo v tom niečo podivného, čo sa nezdalo byť správne. Ale Draco nebol ochotný odpovedať na jej nevyslovené otázky. V skutočnosti nebol Draco ochotný hovoriť vôbec, a toto jej len pridávalo v tejto situácii na nepohodlí .

Zhlboka sa nadýchla a začala v logickom slede organizovať svoje myšlienky.

Pred pár týždňami ju Draco Malfoy požiadal o pomoc. Jej vlastná zvedavosť a potreba predviesť sa, aká je naozaj dobrá, ju zviedli k tomu, aby nepovedala svojím spolupracovníkom o tom, čo robí. Po rozhovoroch s mnohými ľuďmi zacítila , že niečo v systéme smrdí - Draco Malfoy býval auror a dvojitý agent. Toto pomáhanie ju doviedlo k tomu, že ju napadol v jej vlastnom dome muž, ktorý vyzeral rovnako ako Draco. Skutočný Draco sa objavil a zabil toho falošného. Povedal, že je pre ňu nebezpečné tam zostať a trval na tom, aby s ním odišla do jeho úkrytu. Teraz sa cítila bezpečnejšie, ale súčasne mala nervózny pocit, že to tak nie je. Draca súčasne prenasledovalo ministerstvo aj smrťožrúti. Ministerstvo ho chcelo vypočuť kvôli zmiznutiu niekoľkých prisluhovačov Temného pána, pretože verilo, že on je dôležitý kľúč. Smrťožrúti ho chceli, pretože vedel príliš veľa. Chceli sa pomstiť za to, že ich zradil.

Ale teraz v tom bol nový háčik. Niekto informoval mukelskú tlač, že bola unesená. Nebola si celkom istá prečo, ale mala svoje podozrenie. S nepatrnou znalosťou tohto sveta, v ktorom bola, s výnimkou základov, si nebola istá, čo si má myslieť o tejto situácii.

Vzhliadla od novín a jej oči znova dopadli na Draca. Prechádzal sa sem a tam po malej kuchyni, hlava sklonená a pery mrmlali kliatby, ktoré nemohla plne začuť. Vlasy mu padali do tváre, ale nezdalo sa, že by sa o to staral. Z miesta, kde ona sedela za kuchynským stolom, sa zdal byť vo svojom vlastnom svete.

"Nerozumiem," povedala po dobe, ktorá jej pripadala ako stovka hodín.

Prestal sa prechádzať a otočil sa tvárou k nej, jeho výraz potemnený hnevom. Bolo pre ňu ťažké neuskočiť pod takým pohľadom. V skutočnosti odkedy sa zobudila bolo ťažké, aby normálne fungovala, kým bol on v tej istej miestnosti. Ruka ju svrbela, aby odfackovala z jeho tváre ten úškrn a jej pery žobrali, aby mohli zavadiť o jeho. Z toho, ako sa kvôli nemu cítila, ju šlo rozhodiť od hnevu.

"Nerozumiem," pomaly zopakovala s náznakom hnevu. Ginny nebola v nálade na hranie nejakých myšlienkových hier. Bolo to ťažké ráno a on to tým, že bol ticho, nezlepšoval.

"Nuž, ty by si neporozumela, však Weasleyová?" povedal posmešne, celá jeho tvár sa skrútila do chlapca, ktorého si pamätala zo školy. "Keby sa celý prekliaty svet rúcal, tebe by to nedošlo bez tvojho drahocenného Pottera, ktorý by dal odpoveď."

"Sklapni, Malfoy!" vykríkla, jej trpezlivosť praskla ako elastická gumička. "Už dva týždne znášam tieto tvoje svinstvá a o nič z toho som sa neprosila. To najmenšie, čo môžeš urobiť, je mať tú slušnosť a vysvetliť mi, čo sa mi to do pekla deje!"

"Vieš, čo sa vraví, Weasleyová. Keď nedokážeš zniesť teplo, vypadni od ohňa." S tým sa od nej otočil a začal sa zaoberať prípravou šálky kávy. Všimla si, že zakaždým, keď sa hádali, zamestnal sa robením niečoho iného. Vyvolalo to jej hnev, keď sa na ňu nesústredil.

Pozrela sa na ruky a všimla si, že sú v hneve zovreté v päsť. Prečo jej toto musel robiť? Jediné, čo mal urobiť, bolo vysvetliť jej, prečo je v tých mukelských novinách. Naozaj jej tá úloha nepripadala taká náročná. Bol taký nedospelý ako vždycky, ale tentoraz sa s tým nechystala zmieriť. Zdvihla sa od stola, prešla k nemu a postavila sa tesne vedľa neho.

"Povedz mi, prečo je moja fotka v tých novinách, Draco, inak ja..."

"Urobíš čo, Weasleyová?" povedal potichu, stále sa na ňu nepozrel. "Udáš ma na polícii? Povieš Potterovi, že som k tebe prišiel, tak aby ma zmlátil? Alebo budeš len kričať a dupať nohou, až kým nedostaneš, čo chceš? Ach, mimochodom, Ginny, čo presne je to, čo odo mňa chceš?"

S tou poslednou otázkou sa na ňu pozrel. Na sekundu sa zdalo, že sa všetky jej myšlienky zastavili a srdce jej začalo vzrušením bežať o závod. To nebola úplne otázka, ktorá by mala byť súčasťou tohto rozhovoru. Keď to chcel vedieť, nemal sa pýtať vtedy, keď ho predtým konfrontovala? Možno sa len snažil zastaviť jej sled myšlienok. Dobre, to fungovalo. Vlak jej myšlienok sa úplne vykoľajil a začal cúvať späť po zakrytom teréne.

"Ja chcem teba," odvetila prosto.

Draco si ju mlčky prehliadal, ako keby čakal na zvyšok tej vety. Predtým zvažovala, že mu to nepovie tak na rovinu, ale zdalo sa, že to proste vyhŕklo z jej úst. Nie hlasom bľabotajúceho blázna, priveľmi k jej prekvapeniu, ale niekoho, kto presne vedel, čo chce. Bolo to pre ňu nezvyklé. Dokonca s Harrym nikdy nemala dôveru povedať niečo s toľkými narážkami. Len dúfala, že to nezoberie nesprávne a nezatiahne ju do postele. To nemala na mysli.

"To je všetko, Weasleyová? Myslel som, že si mala otázky o tamtom," ukázal na noviny. "Ty sa vždy zdáš byť plná otázok a predsa vravíš, že jediné, čo odo mňa chceš, som ja. Myslím, že si viac zmätenejšia než som ja a to je do pekla riadne."

Ginny sa odvrátila od jeho obviňujúceho pohľadu, zrazu si pripadala neuveriteľne hlúpo za to, že povedala to, čo si myslela. Čo ju to prepánakráľa posadlo? Vynadala si v duchu a cítila, ako sa jej rumenec rozťahuje po lícach.

"Si na obrázku v novinách, pretože ťa chcú nájsť," riekol hrubým šeptom. "Chcú ťa vystrašiť - prinútiť, aby si k nim šla a všetko priznala. Vedia, že sa ukrývam s muklami a vedia, že ak vyvolajú dojem, že som ťa vzal násilím, že ma muklovia zbadajú a nahlásia na políciu. Dokonca aj keby nemohli nájsť mňa, myslia si, že môžu nájsť teba. Tým, že ťa nájdu, dúfajú, že sa dostanú ku mne. Potom, čo ťa nájdu, budú ťa mučiť, až kým nedostanú to, čo chcú."

Každé slovo pomaly vsakovalo. Možno to nebol taký dobrý nápad dostať jasnú odpoveď. Draco mal vo zvyku byť až priveľmi k veci. Teraz bola vystrašená, a skutočnosť, že bola vystrašená, ju robila ešte vystrašenejšou.

"Kto?"

"Ministerstvo je jediné, kto by mohlo urobiť niečo tak otvorené a verejné. Smrťožrúti majú neortodoxnejšie metódy, ako by si už mala vedieť zo zážitkov v tvojom dome," povedal pokojne, kým ju stále sledoval. "Muklom, ako čarodejníkom, prospieva zločin. Urobia aj nemožné, aby zaistili, že sa znova nestane. Vyhlásenie, že som známy vrah, ktorý nebol postavený pred súd, je ich zastrašovacia taktika. Predpokladajú, že nevieš o mojej temnej minulosti. Domnievam sa, že si urobili na mňa môj profil osobnosti a určili, že veľmi zriedka niekomu dôverujem."

"Ach..."

Pripadala si hlúpo za to, že si toto skôr neuvedomila. Pravdepodobne si teraz myslel, aká je hlúpa. Pravdepodobne bol zvedavý, ako sa jej prepánakráľa podarilo stať sa pátračom pre aurorov. Očividne nemala tú inteligenciu, aby našla odpovede vlastnými silami. Pri Merlinovi, nenávidela, keď mal pravdu. Čo si myslela, keď sa rozhodla prijať prácu, ktorú jej ponúkli? Toto nebolo to, čím si predstavovala, že sa stane jej život.

V duchu sa videla stáť s Harrym v malej záhrade. Okolo záhrady bol biely latkový plot, ktorý ju chránil pred zvyškom sveta. Harry by sa na ňu usmieval, kým by ona kolísala dieťa v náručí. V jej mysli jej to pripadalo dokonalé. Ale v realite Harry prijal prácu v cudzej krajine bez toho, že by ju požiadal, aby šla s ním. Možno si myslel, že to bude vznešené, ale ona by vtedy kvôli nemu urobila čokoľvek. Bola by kvôli nemu zomrela.

"Ginny," pokojne povedal, keď posunul jej bradu tak, aby sa na neho pozerala. "Prepáč. Už tu viacej nemôžeš zostať. Nemôžeš byť... so mnou."

Párkrát prikývla s pocitom, že je úplne oddelená od svojho tela. Toto nebolo v poriadku. V skutočnosti to bolo veľmi ďaleko od bytia v poriadku. Ginny chcela byť s Dracom, pretože to bolo tam, kde sa cítila v bezpečí. Nechcela ho opustiť s vedomím, že ho už asi nikdy znova neuvidí. Pre svet bol mŕtvy a dosť skoro by bol znova mŕtvy aj pre ňu. Nebude žiadna ďalšia temnota a tajomstvo. Ona sa vráti k svojej nudnej práci, zabudne na všetko, čo sa stalo.

"Keby som ťa mohol dostať do Whitby, mala by si byť schopná sa odtiaľ odmiestniť..." pomaly vravel, kým jeho myseľ spracovávala ten plán. "Niežeby to bolo príliš nebezpečné. Chytia ťa v tú minútu, ako zachytia tvoju stopu."

"Čo by sa stalo, keby som zostala s tebou?" spýtala sa potichu.

"Bob je dobrý človek. Nech mi akokoľvek verí, pôjde nakoniec na políciu. Hlavne, ak si bude myslieť, že som vrah."

"Ale v tom článku nie je dokonca spomenuté ani tvoje meno!" riekla pohoršene. "To nie je tvoja fotka, čo sa rozťahuje na prednej strane."

Pozrel sa na ňu a zľahka ju pohladil rukou po líci. To, ako sa choval, bolo z pohľadu Ginny také tragické. Bolo to, ako keby sa pripravoval v tom istom okamihu povedať jej zbohom. Naklonila hlavu do jeho dotyku a zatvorila oči. Keby nebolo týchto okolností, toto by bola dokonalá chvíľa.

"Videl ťa. Bez ohľadu na to, ako veľmi ťa považuje za moju snúbenicu, videl ťa a bude musieť konať. Každý muž by konal. Odhadujem, že máme zvyšok dňa skôr než začne polícia jednať a informuje ministerstvo. Nemôžem dovoliť, aby ma dostali a odmietam im dovoliť, aby dostali teba." Hlas mal pomalý a vrelý, vďaka čomu sa cítila vo svojom vnútri podivne.

"Prečo proste nedajú do novín tvoju fotku? Nebolo by pre nich ľahšie tak ťa nájsť, keď ťa prvý raz chceli?" riekla dôverným tónom.

"Ja som Malfoy s aurorským výcvikom v malíčku. Dokážem sa stratiť v dave rýchlym kúzlom a stať sa niekým úplne iným," zastal. "Prinajmenšom taká je teória."

"Čo budeme teda robiť?"

Pomaly si ju pritiahol do objatia. Rukami ju držal nemožne blízko a svoju bradu oprel o jej hlavu. Keď zavrela oči, skoro si tú scénu dokázala predstaviť. Láskavo sa k nemu túlila, vychutnávala si to teplo a vôňu, ktorú predstavoval. Bolo utešujúce byť tam, hoci jej povedal všetky tie veci, čo urobil. Keď o ňom premýšľala, nebol to vrah, ktorého videla. Bol to muž, ktorý pracoval s tým, čo mal.

"Potrebujem, aby si mi niečo sľúbila," zašepkal do jej vlasov. Znelo to, ako keby sa bál hovoriť, ale to nemohlo byť možné. Čoho by sa on mal báť?

"Čokoľvek," odvetila úprimne.

"Urobíš všetko, čo poviem a nebudeš sa hádať. Nebudeš klásť otázky, až kým na ne nebudem pripravený odpovedať."

"Ale..."

"Len mi sľúb túto jedinú vec."

"V poriadku, sľubujem."

Uvoľnil ju z objatia a zdvihol ruky k jej tvári. Bruškami palcov ju láskavo hladil po lícach. Zdalo sa to také definitívne a dôverné, že Ginny nechcela, aby tento okamih skončil. Konečne sa správal tak ako chcela, aby sa správal, ale práve teraz sa mali rozdeliť.

"Choď hore a pobaľ sa. Nenechaj tu nič, na čom ti záleží. Postaraj sa, že máš na sebe niečo pružné a pohodlné - bude to dlhá cesta. Potom chcem, aby si napísala list... Potterovi. Povedz mu, že si v bezpečí a že ťa chcem zobrať na stanicu Kings Cross. Tam sa ťa chystám prepustiť za sľub, že sa nikto nijako nepokúsi sledovať ma." Draco hovoril pomaly, ako keby hovoril s malým dieťaťom.

"Ale z toho bude vyplývať, že si ma uniesol!" so zamračením prezerala jeho tvár. "Prečo by si také niečo odo mňa chcel?"

"Žiadne otázky."

"Prosím... Len túto jednu... Povedz mi, prečo chceš, aby to vyzeralo, že si ma uniesol!" znela zúfalo a celkom vzato aj zúfala bola. Nechcela, aby zle zmýšľali o Dracovi napriek tomu, že už asi zmýšľali.

"Ako si myslíš, že by zareagovali, keby sa dozvedeli, že si šla dobrovoľne? Neboli by celkom šťastní tým, že si jednala poza ich chrbát. Nenávidia ma. Ich prácou je uštvať ma a dostať k výsluchu," zastal. "Budú ťa považovať za nedôveryhodnú, ak to bude vyzerať, že si pomáhala nepriateľovi. Nechcem zničiť tvoj život."

Ginny znova prikývla. To bolo jediné, čo dokázala vymyslieť urobiť.

"Potter príde na tú stanicu a ty tam budeš čakať, ako bolo sľúbené. Dám ti list. Neotvoríš ho, rozumieš? Odovzdáš ho Potterovi a povieš mu, že musí dodržať pokyny vo vnútri. Od toho okamihu mi musíš sľúbiť, že urobíš čokoľvek, o čo ťa Potter požiada. Ak ti povie, aby si šla na ministerstvo, pôjdeš. Tam im povieš, že som ťa zajal proti tvojej vôli. Uveria ti, pretože vedia, kto som."

Ďalšie prikývnutie hlavou.

"Nesnaž sa so mnou spojiť. Nesnaž sa ma nájsť. Budem preč."

"Ja nechcem odísť..." zašepkala.

"Ale odídeš, pretože musíš. Keby si zostala so mnou, dostanú ma jedni či druhí. Lepšie je mať Pottera, ktorý ťa ochráni."

"Nechcem odísť s Harrym," prosto odvetila. "Chcem byť s tebou."

"Nemôžeme mať všetko, čo chceme, nech to akokoľvek veľmi chceme," upokojoval ju rozvážne.

"Ty chceš, aby som odišla?" spýtala sa trasľavým hlasom, ktorý dával najavo všetko, čo cítila - všetok ten strach a hnev spolu s tou bolesťou a stratou.

"Nie," zašepkal.

"Dobre," odpovedala rovnakým šeptom.

Pomaly pohol hlavou smerom k jej a pobozkal ju tak veľmi jemne na pery. Automaticky opätovala ten bozk. Bol na dotyk horkosladký. Po prvý raz si priznali, že toho druhého chcú a musia sa od seba oddeliť. Obsahoval uvedomenie si straty toho byť spolu a teraz si najviac na svete priala, aby ho bola pobozkala vtedy, keď to po prvý raz chcela.

O okamihy neskôr ju pritiahol bližšie k sebe, jeho ruky putovali po jej krivkách; a predsa ju súčasne tak ochranne objímali. Ich pery pohybovali po sebe, keď vkĺzla rukami okolo jeho krku a pevne sa k nemu upla.

"Prvý rez je vždy najhlbší," zamrmlal jej perám.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 15 Od: 32jennifer2 - 18.11. 2009
Ja chcem teba... No, dievča vie, čo chce =D

Re: Kapitola 15 Od: cyrus - 18.11. 2009
jaka je ta ginny priamociara: Ja chcem teba... pekne... a na konci pusinka... :)) skoda ze sa musia rozlucit.... :(((

Re: Kapitola 15 Od: Dessire - 17.11. 2009
Ale to snad nie :(

Re: Kapitola 15 Od: kometa - 17.11. 2009
Jimmi, krása, díky! To se nám to zamotalo, je mi jich líto :-(Honem utíkám na další kapitolu!

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )27.12. 2009Pdf na stiahnutie
Smashed Sunshine: ( Jimmi )29.11. 2009Kapitola 24
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.11. 2009Kapitola 23
Smashed Sunshine: ( Jimmi )27.11. 2009Kapitola 22
Smashed Sunshine: ( Jimmi )26.11. 2009Kapitola 21
Smashed Sunshine: ( Jimmi )25.11. 2009Kapitola 20
Smashed Sunshine: ( Jimmi )22.11. 2009Kapitola 19
Smashed Sunshine: ( Jimmi )21.11. 2009Kapitola 18
Smashed Sunshine: ( Jimmi )18.11. 2009Kapitola 17
Smashed Sunshine: ( Jimmi )15.11. 2009Kapitola 16
Smashed Sunshine: ( Jimmi )14.11. 2009Kapitola 15
Smashed Sunshine: ( Jimmi )13.11. 2009Kapitola 14
Smashed Sunshine: ( Jimmi )02.11. 2009Kapitola 13
Smashed Sunshine: ( Jimmi )30.10. 2009Kapitola 12
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.10. 2009Kapitola 11
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.10. 2009Kapitola 10
Smashed Sunshine: ( Jimmi )27.10. 2009Kapitola 9
Smashed Sunshine: ( Jimmi )26.10. 2009Kapitola 8
Smashed Sunshine: ( Jimmi )02.10. 2009Kapitola 7
Smashed Sunshine: ( Jimmi )01.10. 2009Kapitola 6
Smashed Sunshine: ( Jimmi )25.09. 2009Kapitola 5
Smashed Sunshine: ( Jimmi )23.09. 2009Kapitola 4
Smashed Sunshine: ( Jimmi )14.06. 2009Kapitola 3
Smashed Sunshine: ( Jimmi )15.03. 2009Kapitola 2
Smashed Sunshine: ( Jimmi )10.11. 2008Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )10.11. 2008Úvod