Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dračia krv

Kapitola 7 Saltatio Ferventis

Dračia krv
Vložené: Jimmi - 11.11. 2009 Téma: Dračia krv
32jennifer2 nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu The Blood Of The Dragon:  Zensho (r.2003)

Draco Malfoy, podobne ako Harry, sa narodí pod proroctvom, ktoré hovorí, že pomôže získať Voldemortovi nesmrteľnosť. Hermiona porodí Dracovi dieťa, ktoré je spojené s oboma proroctvami. Vážny (seriózny) príbeh lásky a realistické zakončenie potterovskej série.

Preklad: Jenny (32jennifer2)

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 7: Saltatio Ferventis - Ohnivý tanec


Hermiona dokončila vyrovnávacie kúzlo na svojich vlasoch a pripla ich zlatou sponou v tvare motýľa. Naposledy sa na seba pozrela do zrkadla. Jej šaty boli nádherné smaragdovo zelené a pod prsiami mali motýliu sponu. Dnes večer nepotrebovala žiaden make-up, jej líca boli ružové vzrušením a oči jej iskrili. Bude sa to Dracovi páčiť? Zhlboka sa nadýchla a vstúpila do ich spoločenskej miestnosti.


Draco čakal pri kozube. Vyzeral veľmi šťastný, ale aj trochu nervózny. Keď ju počul vstúpiť, otočil sa.


„Teda Hermiona...“ stratil reč.


Zahanbila sa.


Urobil zopár krokov k nej a objal ju. Mohla cítiť jeho silné ruky pod jeho drahými malfoyovskými šatami, ako ju držali. Materiál jeho plášťa bol mäkký, jemný a drahý. Bol polnočno čiernej farby, ale pod krkom bol zopnutý strieborným drakom so smaragdovými očami. Vyzeral ešte krajšie ako obvykle, ak je to vôbec možné. Šokovane si uvedomila, že bez školského habitu vyzerá ako dospelý muž, a ona o ňom zvykla premýšľať ako o študentovi.


„Slečna Grangerová, ste krásna,“ držal ju blízko pri sebe a vdychoval vôňu jej vlasov. Bola to vôňa, ktorú po prvýkrát cítil, keď ležala v jeho posteli pred mnohými týždňami... jahody a smotana.


„A vy, pán Malfoy, vyzeráte ako z dievčenských neslušných predstáv.“


„Fantazírovala si o mne?“


„Trochu.“


„Hm... Páči sa mi, keď slečna Grangerová hovorí sprosto.“


„Strapatíš mi vlasy,“ Hermiona odtiahla motýliu sponu od jeho nosa.


„Dúfam, že to bude fungovať,“ riekol, postavil sa pár stôp od nej a vytiahol prútik.


„Neboj sa, bude.“


„Kiež by sme toto nemuseli ukrývať, ukrývať nás.“


„Ja viem, Draco, ale ak sa o tom dozvie tvoj otec...“


Zachmúrene prikývol, zdvihol prútik a namieril ho na ňu, „Aspectus Deception ipse Excipio!“


Z prútika k Hermione vyleteli iskry, a padali okolo nej ako sneh. Potom iskry zmizli. Usmiala sa.


„Vyzeráš ako ty, Miona,“ riekol, znepokojený, že kúzlo nefungovalo.


„To by som mala. Iná budem len pre ostatných.“


„Dúfam, že to funguje. Hovoríš, že Ginny o tom vie?“


„Áno, ale nikomu to nepovie.“


Ponúkol jej rameno, „tak dobre, slečna Greenleafová, môžeme?“


Vzala ho za ruku a hrdo vyšli z miestnosti smerujúc do Veľkej siene.


Harry, Ron a ostatní prefekti vykonali úžasnú prácu tým, ako ju vyzdobili na Vianočný ples. Veľký vianočný stromček žiaril tisíckami sviečok v zadnej časti haly, z oblohy jemne snežilo, napodobňujúc počasie vonku a boli tam rady reťazí farebných žiaroviek naprieč celou sieňou. Bol to Štedrý večer ako sa patrí.


Hermiona sa cítila trochu nervózna. Cvičili si to kúzlo viackrát na rôznych veciach a vždy fungovalo, ale nevedela, či sa jej zmení aj správanie.


„Ahoj, Draco,“ vyškieral sa Blaise Zabini, zavesený na Crabbeovi. Zabini bol oblečený v odporne žiarivo oranžovom habite s hlbokým výstrihom. Crabbeove oči boli uprené na jej prsia. Odporné, pomyslela si Hermiona.


„Ahoj, Blaise.“


„Kto je tvoja partnerka?“ spýtal sa Blaise venujúc Hermione pohľad chladnejší než ľad.


„Helen Greenleafová. Z Durmstrangu. Helen, to je Blaise Zabini.“


„Ahoj, Blaise.“


„Ahoj, Helen.“


„Pozrime sa, to je Potter a Weasleyová,“ riekol Draco a snažiac sa rozptýliť napätie ukázal cez celú halu. Hermione zašepkal: „funguje to.“


Hermiona prikývla a podišla bližšie k Dracovi. Nemohla si nevšimnúť zničené pohľady všetkých slizolinských dievčat, ktoré jej venovali a ako sa niektoré z nich pozerali na Draca, akoby im mali oči vypadnúť.


Všetky hlavy sa otočili k Harrymu a Ginny, keď vstúpili, tesne nasledovaní Ronom s Parvati. Hermionu potešilo, že Harry a Ginny tvorili taký pekný pár. Harry mal bordový habit a Ginny bola vo veľmi peknom odtieni zlatej, ktorá spôsobovala v jej ryšavých vlasoch zlaté odlesky. Všimla si, ako tesne ju Harry držal a ako sa usmievali a smiali po celú dobu.


Ron vyzeral trochu smiešne v oranžovom habite, ktoré sa absolútne nehodili k jeho vlasom. Ale Parvati vyzerala ohromujúco v svetlomodrých šatách. To bol opak jej sestry Padmy, ktorá vyzerala možno ešte viac ohromujúco v strieborných šatách a hrdo na ramene... Nevilla Longbottoma!


Nikto z Chrabromilčanov sa samozrejme s Dracom nerozprával, aj keď mnoho dievčat z jej fakulty sa na neho túžobne pozeralo, ako kráčal v jeho tmavom habite. Hermiona si uvedomila, že dostávala závistlivé pohľady aj od dievčat z jej vlastnej fakulty.


Profesorka McGonagallová sa teraz rozprávala s Ginny Weasleyovou. Obe ženy sa smiali na niečom, čo povedal Harry.


"Dobrý večer, pán Malfoy."


"Dobrý večer, profesor Snape," povedal Draco, červenajúc sa.


„Ale, ale, čo je to za pôvabnú mladú dámu? Kto to je?“


„Helen Greenleafová. Z Durmstrangu,“ riekol Draco v odľahčenom tóne.


„Aha. Vitajte, slečna... Greenleafová. Je vždy zaujímavé mať na návšteve zahraničných študentov. Nie je to divné, že chýba dnes večer hlavná prefektka, pán Malfoy? Počul som reči, že má chrípku.“


Hermiona očervenela. Ach môj bože, pomyslela si, profesor Snape to VIE. Ale na druhej strane, on čítal tú Dracovu učebnicu.


„Dobre, nebudem vyrušovať vás, mladých ľudí,“ poznamenal Snape s trpezlivým nádychom, „musím vám poblahoželať k úspechu na hodine, počas elixírov. Dúfam, že ste použil riadok číslo dva. Pekný večer, pán Malfoy, slečna... Greenleafová,“ profesor Snape venoval Hermione ostrý pohľad, pred odchodom k stolu s punčom.


„No, on to vie,“ povedala Hermiona Dracovi.


„Snape? Ach, to nevadí. Je to v poriadku. A ja som jeho obľúbený študent.“


„Ale nie, prichádza Pansy a Millicent.“


„Ahoj, Draco!“ Pansy a Millicent sa prenikavo zachichotali.


„Dobrý večer, Pansy, Millicent,“ odvetil Draco strnulým hlasom, zúfalo sa rozhliadajúc po únikovej ceste.


„Nepredstavíš nás svojej priateľke? Umieram túžbou sa s ňou stretnúť,“ riekla Pansy, zabíjajúc Hermionu pohľadom.


„Toto je Helen Greenleafová. Je z Durmstrangu.“


„Oooch, nevedela som, že máš priateľku, Draco,“ povedala Millicent, ktorá tiež venovala Hermione zúrivý pohľad.


„No, mám. Pekný večer, dámy,“ odvetil Draco krátko, ospravedlnil sa a ťahal Hermionu smerom k tanečnému parketu.


Hermiona začula, ako Millicent zašepkala Pansy, „mne nepripadá ako bosorka, Pansy...“


Hudba spomalila. Sudičky spustili nízku, chytľavú melódiu. Páry na parkete, ktoré predtým tancovali tango, sa objali a začali pomaly tancovať. Hermiona zazrela tancovať Dumbledora s madam Pomfreyovou.


Nevedela, kde sa má Draca chytiť. Nikdy predtým spolu netancovali.


Placho na neho pozrela, keď pomaly položila svoje ruky na jeho ramená a on ju chytil okolo pása. Pritiahol ju k sebe a ona sa pozrela do jeho tváre. Svetlá auly rozžiarili jeho blond vlasy a šedé oči. Je tak pekný, pomyslela si. A tancuje so MNOU. Bol najvyšším mužom na tanečnom parkete.


„Hermiona, na čo myslíš?“ spýtal sa potichu.


„Že chcem, aby tento tanec nikdy neskončil,“ odvetila Hermiona ostýchavo.


Pritiahol si ju bližšie k sebe tak, aby sa ich telá dotýkali. Cítila jeho pevnú hruď proti svojej. Nemohla si pomôcť, ale myslela na jazvy na ňom.


„Presne na to isté som myslel aj ja, Miona.“


Chvíľu spolu tancovali, ignorujúc pohľady na nich. Všetci boli prekvapení, keď zistili, že Draco Malfoy tancuje s cudzím dievčaťom, akoby bol do nej zamilovaný až po uši. Ginny Weasleyová sa v duchu uškrnula, šťastná kvôli svojej priateľke. Profesor Snape nemohol odolať úškrnu. Pansy a Millicent zúrili.


Draco sa prstami dotkol Hermioninej brady a zdvihol jej tvár k svojej.


„Hermiona, veríš mi?“


Jeho oči boli jasné a svetlé. Nebolo tam nič iné, len neha. Počas posledných rokov boli vždy plné urážok a zloby.


„Áno, verím, Draco.


„Nikdy ti neublížim, Hermiona. Ale potrebujem, aby si mi verila....“


„...áno...“


„...pretože pre mňa je ťažké veriť v samého seba.“


„Ach, Draco.“


Aj keď si boli už bližší, Draco ju ešte nikdy nepobozkal. Zrazu sa cítila tak, ako pred týždňami, keď ju držal za zápästie, zatiaľ čo sa natiahla po uterák. Mravce jej začali liezť po celom tele, jej dych sa zrýchlil a mala pocit, že sa utopí.


Keď ju pobozkal, myslela, že od potešenia omdlie. To bolo všetko, čo si predstavovala a viac než to. Jeho bozk bol pevný a naliehavý - koniec-koncov, bol Malfoy - a napriek tomu jemný a ohľaduplný. Cítila, ako sa jeho ruky okolo nej napli, keď ju tisol k sebe. Jeho pery boli mäkké, jeho jazyk jemný, jeho dych horúci. Objala ho okolo krku a úplne sa oddala tej chvíli.


Keď to skončilo, zistila, že je červená a bez dychu. Usmieval sa.


„To vôbec nebolo zlé, slečna Grangerová,“ zašepkal.


„Tiež si nebol zlý, pán Malfoy,“ odvetila ticho.


„Ďakujem ti, vzhľadom na to, že nemám žiadnu prax.“


„Čože? Malfoy... myslíš tým, že to bol tvoj prvýkrát? Ale ja som si vždy myslela, vieš, že si tak pekný a so všetkými tými dievčatami flákajúcimi sa...“


„Pekný, čo? Myslím si, že zmením heslo do našej miestnosti, po tom, čo si teraz povedala.“

„Neopovažuj sa.“


„Bol to tvoj prvý bozk, Miona?“


Začervenala sa, „áno,“ riekla, usmievajúc sa na neho.


„Dúfam... dúfam, že som to urobil...“


Smiala sa, „neboj sa, urobil.“


„Budem radšej pokračovať v praxi,“ povedal šibalsky a znova si ju k sebe pritiahol bližšie.


Skôr, než sa v tom znova stratila, prisahala, že videla, ako Dumbledore na ňu žmurkol, keď tancoval valčík s profesorkou McGonagallovou a míňal ich.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 7 Saltatio Ferventis Od: sisi - 04.07. 2021
Moc pěkné, honem jdu číst dál. Tohle je pohádka. Dík za překlad.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 7 Saltatio Ferventis Od: doda357 - 21.04. 2011
To bola krása Síce tie Hermionine šaty neboli do detailov opísané, ale podľa toho, ako si ich predstavujem, tak Hermiona musela byť nádherná Aj Draco. Snape bol skvelý Asi aj Dumbledore už o tom vie... Páčil sa mi ten ich bozk. A milujem potom analýzu, aký ten bozk bol Pansy a Milicent, ja z nich nemôžem Ďakujem za kapitolu, skvelá

Re: Kapitola 7 Saltatio Ferventis Od: teriisek - 09.04. 2011
Pěkné, pěkné:) Akorát mě tam pobavil ten Blaise Zabini v ženských šatech:D Díky!

Re: Kapitola 7 Saltatio Ferventis Od: denice - 28.04. 2010
to bylo tak krásně romantické, první polibek při tanci...

Re: Kapitola 7 Saltatio Ferventis Od: Natalie - 13.11. 2009
Nááádhernéé :D :* už aby bola dalšia :D

Re: Kapitola 7 Saltatio Ferventis Od: HOPE - 12.11. 2009
Nádherná kapitolka, moc pěkná, ale bude zvláštní až to praskne.

Re: Kapitola 7 Saltatio Ferventis Od: eternallife - 12.11. 2009
To bylo naprosto nádherné jen jsem zvědavá kdy se něco provalí :/ Moc děkuju za tuhle další kapitolku hned se člověku zvedne nálada. Těšim se na další!!!

Re: Kapitola 7 Saltatio Ferventis Od: beruska1 - 11.11. 2009
naprosto úžasné, konečně se políbili :-)

Re: Kapitola 7 Saltatio Ferventis Od: JSark - 11.11. 2009
Á, to bolo roztomilé, som zvedavá, či sa to prevalí. :) Jedna poznámka: "vyškieral sa Blaise Zabini, zavesený na Crabbeovi. Zabini bol oblečený v odporne žiarivo oranžovom habite s hlbokým výstrihom. Crabbeove oči boli uprené na jej prsia." - nemal by byť Blaise Zabini dievča? 8O
Re: Kapitola 7 Saltatio Ferventis Od: Jimmi - 11.11. 2009
Jasne, :D toto je poviedka z tých čias, opravím, keď budem admim. Idem sa dcérou učiť matiku :D

Re: Kapitola 7 Saltatio Ferventis Od: Dessire - 11.11. 2009
Asi som sa zalubila, normalne Hermione zavidim :D vedela som, ze vie byt Draco uzasny, mily, nezny a neviem aky este, ale nikdy som nemala pri poviedke take pocity ako pri tejto :D chcela by som byt na Hermioninom mieste ach :D

Re: Kapitola 7 Saltatio Ferventis Od: Teddy - 11.11. 2009
Ach jo, to mi připomíná zítřejší taneční :) Při představě tanga v Bradavicích jsem se musela smát :D OK, tango v Bradavicích :D Ale ten konec :) Juj :) Krása :) Tohle je tak pohodová povídka :) Předpokládám komplikace, ale nechce se mi nad tím přemýšlet. Je to hezký tak, jak to je :) Moc moc se těším na další díl :)

Re: Kapitola 7 Saltatio Ferventis Od: anonym - 11.11. 2009
krásna kapitola

Re: Kapitola 7 Saltatio Ferventis Od: wanilka - 11.11. 2009
Moc pěkná kapitola a čím dál tím lepší překlad!:)Netrpělivě budu vyhlížet další...;)

Re: Kapitola 7 Saltatio Ferventis Od: kometa - 11.11. 2009
Jéje, ta byla krásná *přiblble se usmívá* Díky, Jenny, za prima začátek dne a moc se těším na další kapitolu! :-)
Re: Kapitola 7 Saltatio Ferventis Od: cyrus - 11.11. 2009
kometa si to vystihla - to priblble se usmiva :))) ja vyzeram uplne rovnako... Pridavam sa Jenny skvely zaciatok dna vyborny preklad - som rada, ze si uz zdrava a ze si spat... :)))

Prehľad článkov k tejto téme:

Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 39: Post Occuro
Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 38: Hermione Indigens
Zensho: ( Jimmi )13.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 2/2
Zensho: ( Jimmi )12.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2
Zensho: ( Jimmi )11.04. 2011Kapitola 36 Propemodum
Zensho: ( Jimmi )07.04. 2011Kapitola 35 Conciliae Bellicus
Zensho: ( Jimmi )06.04. 2011Kapitola 34 Draco Mala Fides
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 33 Tenebrae Odiosus Inextricabilis
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 32 Fidem Fallere Cor Falllere
Zensho: ( Jimmi )31.03. 2011Kapitola 31 Providere Pro Deceptio Malificus
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 30 Bisomnium
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 29 Fortuna Domesticum
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 28 Draconis Loqutus
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 27 Lucius Investigo
Zensho: ( Jimmi )28.03. 2011Kapitola 26 Debilitas Solivagus
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 25 Felicitas Parentalis
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 24 Rationem
Zensho: ( Jimmi )26.03. 2011Kapitola 23 Longe Aestivus
Zensho: ( Jimmi )23.03. 2011Kapitola 22 Valere Iubere
Zensho: ( 32jennifer2 )29.11. 2010Kapitola 21 Nubeculae
Zensho: ( 32jennifer2 )27.09. 2010Kapitola 20: Antiquitas a Futuras
Zensho: ( 32Jennifer2 )30.08. 2010Kapitola 19 Familias Concilio
Zensho: ( 32jennifer2 )23.07. 2010Kapitola 18 Aemulus Vindicta
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2010Kapitola 17 Congressus Clanculum
Zensho: ( 32jennifer2 )03.06. 2010Kapitola 16 Sero Confessio
Zensho: ( 32jennifer2 )17.05. 2010Kapitola 15 Pertinuis Accido
Zensho: ( 32jennifer2 )28.04. 2010Kapitola 14 Auror Exercitium
Zensho: ( 32jennifer2 )24.03. 2010Kapitola 13 Propicato Omnino Explicatio
Zensho: ( 32jennifer2 )04.03. 2010Kapitola 12 Draco Egentis
Zensho: ( 32jennifer2 )17.02. 2010Kapitola 11 Imploratio
Zensho: ( 32jennifer2 )27.01. 2010Kapitola 10 Amor Paternus
Zensho: ( 32jennifer2 )09.01. 2010Kapitola 9: Usu Venit
Zensho: ( 32jennifer2 )02.12. 2009Kapitola 8: Ominor Terribilis
Zensho: ( 32jennifer2 )11.11. 2009Kapitola 7 Saltatio Ferventis
Zensho: ( 32jennifer2 )25.10. 2009Kapitola 6 Praeparatio
Zensho: ( 32jennifer2 )10.10. 2009Kapitola 5 Tardo Incendium
Zensho: ( 32jennifer2 )17.09. 2009Kapitola 4 Causa Comperio Processum
Zensho: ( 32jennifer2 )04.09. 2009Kapitola 3 Causa Comperio
. Video k poviedke: ( 32jennifer2 )20.08. 2009Video k poviedke
Zensho: ( 32jennifer2 )04.08. 2009Kapitola 2 Clinicus Noctu
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2009Kapitola 1 Priori Occuro
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )26.06. 2009Dračia krv - úvod k poviedke