Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Spoznali sme more - Vymazané scény [SM II]

Deleted scene 5/7

Spoznali sme more - Vymazané scény [SM II]
Vložené: Jimmi - 28.09. 2009 Téma: Spoznali sme more - Vymazané scény [SM II]
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu We learned sea : luckei1

Draco Malfoy otočí po veľmi úspešnej kariére medzi smrťožrútmi, potom naverbuje Harryho a Hermionu, aby mu pomohli v pláne, ako premôcť Temného pána. 

Kapitolu venujem:  32jennifer2, cyrus, eternallife, Monie, Maenea, Sela, Leann, Nuviel, gama, kometa, Tru, Teddy, Phee, JSark, wanilka, teriisek, HOPE, beruške1, game.

Vysvetľuje: Kam zmizol Draco v kapitole deväť

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

We Learned the Sea - Vymazaná scéna päť

Vysvetľuje: Kam zmizol Draco v kapitole deväť

ooo

Typ na písanie listov

Draco nemal v pláne opustiť Útes až kým sa nedokončí prvá fáza jeho plánu. Ale, len dva týždne po tom, čo prišli Harry a Hermiona, dostal správu, na ktorú musel odpovedať.

Jeden večer po večeri mu neznáma, a predsa akosi povedomá sova doručila list. Hermiona si vonku čítala a Draco sa s Harrym bavil o dennom pokroku. Draco sa zamračil, keď dal dole z nohy sovy malú obálku. Okamžite odletela; nečakala na žiadnu odpoveď.

Vo vnútri obálky bola pevná, štvorcová čierna karta; na ktorej bolo hrubými bielymi písmenami napísané: IHNEĎ.

Príliš neskoro si Draco spomenul, že je Harry v miestnosti.

"Čo je to?" spýtal sa.

"Správa," neprítomne odpovedal Draco, stále zízajúc na tú kartu. "Dnes večer odchádzam, Potter. Do rána by som sa mal vrátiť."

Harryho oči sa roztvorili. "Myslel som, že si povedal, že nemôžeš ísť nikam."

"Existujú dve, možno tri miesta, kam môžem ísť a byť v bezpečí. Dnes večer ma zavolali na jedno z nich."

"Chystáš sa mi povedať, čoho sa to týka?" spýtal sa Harry.

"To závisí na povahe toho zavolania. Nedokážem si predstaviť, že by to malo nejaký význam pre to, čo robíme."

Harry sa pozrel na verandu. "Sú to... oni?" zašepkal.

"Nie."

"Potom kto..."

"Potter. Dal som ti svoje slovo, že sa s tebou podelím o všetko, čo súvisí s touto vecou. Nech to môže byť pre teba ťažké si predstaviť, naozaj mám niečo spoločné aj s inými kruhmi."

Harry prikývol. "Teda odchádzaš hneď?"

"Nie."

"Ale stojí tam ´ihneď´."

"Viem, čo tam stojí, ale na rozdiel od teba viem tiež, čo to znamená." Draco sa postavil a zatlačil stoličku pod stôl. "Nečakaj na mňa," riekol s úškrnom a opustil kuchyňu.

ooo

O štyri hodiny neskôr stál Draco navrchu mosta v zámku Morpeth, na tmavej, dláždenej ceste. Mal na sebe rovný, ťažký plášť, ktorý sa tiahol okolo neho, kapucňa úplne zakrývala jeho tvár. Jediným svetlom bol mesiac.

Stál tam a nakúkal do temnoty, sledujúc tanec mesiaca na riečke, keď poskakoval a tancoval na hladkých, ošúchaných kameňoch jej riečiska. Meškala. Ona vždy meškala. Dávalo jej to kontrolu.

"Prišiel si."

Draco nadskočil; nepočul nikoho sa priblížiť.

"Samozrejme, že som prišiel," povedal otočiac sa, aby uvidel postavu približujúcu sa v mesačnom svetle, zahalenú v čiernom. "Človek neodmietne také pozvanie."

"Vskutku," povedala tá postava, žena. Uvedomil si, že sa baví.

"Čo chceš?" spýtal sa Draco.

"Nechaj ma sa na teba pozrieť."

Draco sa zamračil, ale poslúchol, spustiac svoju kapucňu. Tá žena nasledovala jeho príkladu. Draco sa uškrnul. "Horia ti vlasy, drahá teta."

Andromeda Tonksová nadvihla obočie. Jej vlasy mali veľmi jasný odtieň červenej. "Ako ťa dnes večer našiel mesiac, synovec?"

Vzdychol si. "Dobre. Hoci som si istý, že si ma kvôli tomu nepovolala. Čo chceš, Andromeda?"

Prižmúrila oči. "Nebuď prchlivý, Draco. Mala som náhlu, nevysvetliteľnú túžbu vidieť ťa a tak som konala podľa toho." Študovala jeho tvár, jeho oči. Bolo to znepokojujúce; odvrátil sa.

"Páni, páni, Draco. Kto je to?"

Jeho zamračenie sa prehĺbilo. "Nemám tušenia o čom..."

"Hovorím," dokončila. "Samozrejme, že nemáš. Tss-tsktsk, Draco. Vieš, že je zbytočne popierať to." Andromeda elegantne prešla k mostu a postavila sa vedľa neho. "Prosím povedz, schválil by to drahý starý otec?"

Draco presunul váhu z jednej nohy na druhú.

"Výborne," radostne riekla Andromeda. "Chystáš sa pripojiť do šíku vydedencov rodiny?"

"Andromeda, nemám celú noc," odpovedal podráždene.

"Samozrejme, že nemáš. Máš niekoho..." zastala, sledujúc ho. "....niečo veľmi dôležité, aby si sa vrátil." Kývla. "Chápem. V tomto živote sú veci, za ktoré stojí zomrieť. Teší ma zistiť, že ti to konečne došlo."

"Predo mnou je vždy smrť," vrátil jej.

"Samozrejme, že je. Sme vo vojne. A je to smrť, o ktorej si prajem pohovoriť si s tebou." Andromeda ho začala pomaly obchádzať; zostal na rovnakom mieste, zízajúc do noci.

"Keď si ku mne pred dvoma rokmi prišiel, pomohla som ti, nekládla som žiadne otázky. Dala som ti informácie, materiály... Videla som, že je v tebe zapálený oheň a že to uskutočníš s mojou alebo bez mojej pomoci. Takže som sa rozhodla pomôcť ti, pod podmienkou, že ťa môžem, kedykoľvek, o niečo požiadať."

Draco ťažko prehltol. Andromeda poznala veci. Nemal tušenia, ako ich poznala, ale poznala. Nemohol jej klamať a dal jej svoje slovo, že jej odplatí jej láskavosť. Súčasne jej ale úplne nedôveroval. "Čo budeš odo mňa žiadať?"

Prestala chodiť dokola a postavila sa tvárou k nemu a jej oči, po prvý raz, čo vôbec videl, boli bez toho dobre informovaného trblietania sa a namiesto toho bolo plné obáv. "Ušetri Bellu."

Draco zažmurkal, na okamih onemel. "Nemám v úmysle kohokoľvek zabiť."

"Nech robíš čokoľvek, Draco, prosím. Neukonči jej život."

Draco trochu naklonil hlavu. "Ona by to isté kvôli tebe odo mňa nežiadala."

"Viem to," potichu povedala Andromeda. "Ale ona a ja sme veľmi odlišné." Potom sa zachichotala. "Samozrejme. Všetci vždy vraveli, že tvoja matka a ona boli ako noc a deň, ale to bolo len na základe ich vzhľadu. Bella a ja sme si vždy narážali hlavy."

"Nemôžem nič sľúbiť, Andromeda. Toto je vojna, ako si spomenula."

Andromedine oči sa zabodli do jeho. "Prosím, nezabi ju. Nerobím si starosti o Narcissu. Viem, že si by si vynaložil obrovské úsilie, aby si ju udržal v bezpečí, napriek vášmu slabému vzťahu,"

Draco si vzdychol. "Nezabijem Bellatrix."

Bez žmurknutia, bez pauzy Andromeda pokračovala. "Ani Potter ju nemôže zabiť."

Dracovi sa dych zachytil v hrdle a zmocnil sa ho strach.

"Nerob si starosti, synovec. Neviem dosť, aby som ti nejako ublížila a okrem toho, ak máte za lubom to, čo si myslím, že za lubom máte, svet sa stane lepším miestom."

Draco pomaly prikývol. "Potter ju nezabije."

Andromeda vydýchla a usmiala sa, naozaj sa jej uľavilo. "Ďakujem ti, Draco."

"Samozrejme. Bella urobí svoje vlastné rozhodnutia. Len som mala pocit, veľmi nečakane, že tým najväčším nebezpečenstvom pre jej život si ty."

"Existuje len jediná okolnosť, za ktorej nebudem schopný dodržať svoje slovo. Mala by si o tej možnosti vedieť."

Andromeda sa zamračila. "A tá je?"

"Ak Temný pán môže byť porazený jedine, ak Bellatrix zomrie."

"Mohla by byť namiesto toho omráčená," protestovala Andromeda.

"Keby bola len v ceste, áno. To, čo hovorím je, že ak z akéhokoľvek dôvodu nebude môcť byť Temný pán porazený, až kým Bellatrix nezomrie, potom ju budeme musieť zabiť."

Andromeda hľadela do jeho očí, ako keby nimi prenikala. Nič necítil - vedel, že to nie je legilimencia - ale jednako cítil, že sa nejako preberá jeho spomienkami a myšlienkami. A bolo tam dosť spomienok, ktoré nechcel, aby videla...

Oči sa jej zrazu rozšírili. "Pri Merlinovi!" vydýchla. "Taká zlá mágia, taká zvrátená duša! Chápem, Draco. A, keby sa jej mala prihodiť taká hrozná vec, aj tak by už nebola viacej mojou sestrou. Oslobodila by som ťa od tvojho sľubu."

Draco prikývol.

Andromeda sa usmiala. "Bolo milé ťa vidieť, Draco. Teším sa na časy, kedy naše schôdzky budú možno častejšie a menej utajené."

"Ako aj ja," odpovedal.

"Ďakujem ti, že si prišiel."

"Dobrú noc, Andromeda."

Draco zostal uprostred mosta a sledoval ako Andromeda kráča ku jeho kraju. Zastala tesne predtým než zmizla z jeho pohľadu.

"Súhlasím s tebou, Draco. Ona je nádherná. Dobrú noc."

Draco zatvoril oči a začul Andromedu premiestniť sa s prásk! Otočil sa, aby sa oprel o zábradlie mosta ešte raz, jeho myšlienky zotrvávali pri tom obrázku v jeho hlave o jednej hnedovlasej čarodejnice spiacej v hojdačke na verande.

ooo

Poznámka na koniec: Naozaj, naozaj som sa s touto kapitolou bavila. Hlavne s Andromedou. Dúfam, že sa vám páčila tiež. Názov kapitoly je z "If I wrote you" od Dar Williams.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: hana - 10.03. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Deleted scene 5/7 Od: Teddy - 14.10. 2009
Tohle už je druhá poslední DS, kterou jsem si dnes dovolila :D Když já ale pořád nemůžu přestat :D Ale už budu muset jít, maminka i spí přes zeď a nerada bych ju vzbudila některým se svých náhlých záchvatů smíchu :D Andromeda se vážně povedla... Skvěllá tetička, takovou bych nechtěla :D Ale ten konec byl nejlepší! :D Díky, Jimmi, dnes už naposled ;)

Re: Deleted scene 4/7 Od: Teddy - 14.10. 2009
Harry je tupec :D Měl mu věřit... I když já bych mu asi taky nevěřila... Bylo to moc... šílený :D Ale tohle byla skvělá kapitola... jako všechny :D Další krůček k pochopení :) Dáky, Jimmi :)

Re: Deleted scene 5/7 Od: Neprihlásený - 30.09. 2009
Zbožňuju tvoje překlady, Jimmi! :) A i když nevím, jestli je to tím, že se stále lepšíš nebo jsem si jen zvykla na slovenštinu, u posledních kapitol mám pocit, jako bych ani nečetla překlad, ale originál. Myslím, že kdyby se autorka rozhodla napsat to v češtině, vypadalo by to přesně takhle ;)

Re: Deleted scene 5/7 Od: Leann - 29.09. 2009
Teda, Andromeda ma mätie ešte viac, ako niekedy Draco a to už je čo povedať. Pekná časť, ale ona chce, aby Draco nezabil Belllu!? Ts, ts! Niekedy sa mi zdá, že tieto deleted scenes sú lepšie, ako poviedka =D. Vďaka za preklad!

Re: Deleted scene 5/7 Od: Nuviel - 28.09. 2009
Už jsem tady na ten odchod úplně zapomněla, takže o to víc jsem byla zvědavá, kam tedy šel, Andromedu bych rozhodně nečekala a ani její prosbu. Díky za překlad:)

Re: Deleted scene 5/7 Od: cyrus - 28.09. 2009
fuuu... tak to som vooobec netusila, ze on sa stretol s Andromedou.... dobre dobre... :))) diky mocky za preklad...

Re: Deleted scene 5/7 Od: kometa - 28.09. 2009
Teda, nad černou kartičkou ve mně hrklo, ale Andromeda byla fajn ;-) Díky, Jimmi, za překlad i věnování :-)

Re: Deleted scene 5/7 Od: Invisible - 28.09. 2009
Tak konečně jsem si po dlouhé době přečetla nové kapitoly. Je hezké si přečíst DS během povídky, úplně to dostává jinou atmosféru. A jako vždy děkuju za překlad:)

Re: Deleted scene 5/7 Od: beruska1 - 28.09. 2009
páni, to jsem nečekala, že odešel za Andromedou, a už vůbec ne, že bude žádat o život Belly, copak Azkaban neni horší než smrt zvláště pro nejvernější smrtijedku, která už jednou v Azkabanu "žila". krásné děkuju

Re: Deleted scene 5/7 Od: HOPE - 28.09. 2009
!KRÁSA! Aspoň, že si Adromeda myslí, že o jednej hnedovlasej čarodejnice spiacej v hojdačke na verande že je pro něho ta pravá:) Díky Jimmi za nádherně přeložený překlad a za věnování

Re: Deleted scene 5/7 Od: 32jennifer2 - 28.09. 2009
Tieto DS sú fakt úžasné (asi sa opakujem, ale čo už)...a táto pobavila aj mňa. Nevedela som, že Andromeda má takéto schopnosti...ale pekne mu povedala =D

Prehľad článkov k tejto téme:

luckei1: ( Jimmi )11.10. 2009Deleted scenes 7/7
luckei1: ( Jimmi )04.10. 2009Deleted scene 6/7
luckei1: ( Jimmi )28.09. 2009Deleted scene 5/7
luckei1: ( Jimmi )25.09. 2009Deleted scene 4/7
luckei1: ( Jimmi )22.09. 2009Deleted Scenes 3/7
luckei1: ( Jimmi )18.09. 2009Deleted Scenes 2/7
luckei1: ( Jimmi )17.09. 2009Deleted Scenes 1/7