Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Spoznali sme more - Vymazané scény [SM II]

Deleted scene 4/7

Spoznali sme more - Vymazané scény [SM II]
Vložené: Jimmi - 25.09. 2009 Téma: Spoznali sme more - Vymazané scény [SM II]
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu We learned sea : luckei1

Draco Malfoy otočí po veľmi úspešnej kariére medzi smrťožrútmi, potom naverbuje Harryho a Hermionu, aby mu pomohli v pláne, ako premôcť Temného pána. 

Kapitolu venujem:  32jennifer2, cyrus, eternallife, Monie, Maenea, Sela, Leann, gama, kometa, Tru, Teddy, Phee, JSark, wanilka, teriisek, HOPE, beruške1, game.

Vysvetľuje: scénu v Harryho pracovni


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

We Learned the Sea - Vymazaná scéna štyri

Vysvetľuje: scénu v Harryho pracovni

ooo

Ostrov stratených duší

"Začni hovoriť, Malfoy," hrubo povedal Harry. Posadil sa za stôl a prekrížil si ruky.

Dracovi bolo skoro zle. Toto bolo ono - osemnásť mesiacov príprav ho priviedlo k tomuto okamihu. Keby mu Harry neuveril, neprijal jeho ponuku, potom nielenže všetky jeho plány boli zbytočné, ale Draco nemal pochybnosti o tom, že ho vrhnú do Azbakanu. Potter by za to dokonca dostal vyznamenanie.

"Vypočujme si to," riekol Harry, poklepkajúc po priehľadnom, tenkom kúsku skla. Svietilo na ňom jasnočervené číslo šesťdesiat. Harry poklepal znova a číslo sa začalo odpočítavať. "Šesťdesiat minút prejde skôr, než sa nazdáš."

"Čo chceš vedieť?" spýtal sa Draco, s pocitom, že sa každú chvíľu vyvracia na Harryho stôl.

Harry sa zachichotal. "A čo keby si začal s tým, prečo si taký vydesený - a biely ako duch."

Draco pomaly prikývol. "Pretože ak mi neuveríš, potom sa všetko rozpadne."

"Čo všetko? Detaily, Malfoy. Musíš mi dať viac než povrchné odpovede. Snažíš sa ma presvedčiť, aby som ťa nestrčil do väzenia a začínaš so šancou snehovej vločky v pekle."

Draco na neho zazrel. "Chcem von, Potter. Nikdy som toto nechcel, nie naozaj. Šikanovanie a neškodné kúzla boli jedna vec, ale toto..." Pokrútil hlavou. "Už viac nedokážem predstierať. Ponúkam ti šancu skoncovať s vojnou, skoncovať s ním. Na oplátku... Chcem, aby som mal dovolené navždy opustiť Anglicko."

"Toľko si už v podstate povedal." Harry poťapkal prútikom po stole. "Prečo by som ti mal uveriť, že jediné, čo chceš, je opustiť Anglicko? Z toho všetkého, čo viem, sa ma len chystáš využiť, aby si sa zbavil Voldemorta a urobil si cestičku na jeho miesto."

Výraz na Dracovej tvári stačil presvedčiť Harryho, že taká myšlienka nikdy nevstúpila do najdivokejších myšlienok druhého muža.

"Ja..." začal Draco. "Nikdy by som nemohol. Povedal som ti, nie som na toto stvorený. Na... na mučenie, a zabíjanie."

Harry prižmúril oči, načiahol sa do svojho stola a vytiahol odtiaľ hrubú zložku. Hodil ju, aby sa otvorila. "Tvoj zoznam obvinení svedčí o inom, Malfoy. Pri Merlinovi, tvoje používanie neodpustiteľných kliatob naznačuje, že nemáš vôbec žiaden problém spôsobiť bolesť a mučenie. Mučil si štyristo päťdesiatosem ľudí!"

Draco sa trochu narovnal na stoličke. "V skutočnosti väčšina z nich bola proti smrťožrútom."

Harry sa zamračil. "A... ty si myslíš, že je to správna vec?"

"Aspoň to nebolo proti muklom."

Pomaly Harry prikývol. "Ja... myslím, že to je pravda... ale Imperius. Použil si ho, aby si prinútil ľudí zabíjať?"

"Nie."

"Ani raz?"

"Existovalo dosť ľudí, ktorí chceli zabíjať, takže sme nepotrebovali nikoho nútiť."

"Jednako... toto dokonca neberie do úvahy všetky po formálnej stránke legálne veci, ktoré si urobil pre svojho pána, ani tie nelegálne, na ktoré nemáme metódy ako ich vysledovať."

"Koľko ľudí som zabil?" spýtal sa Draco, jeho hlas sa zatriasol len máličko na samom konci. Nemyslel si, že si to Potter všimol; Snape mal pravdu nakoniec. Potter nebol najdôvtipnejší."

Harry prebehol prstom po pergamene. "Štyridsaťsedem."

"To číslo sa ti nezdá... nízke?"

"Prečo by malo? Je to ďaleko viac ľudí než som zabil ja."

"Keby bol ten posledný?"

Harry zaťal  čeľusť a pozrel sa detailnejšie na kopu pergamenov popisujúcich Malfoyove zločiny. Potom sa zamračil ešte viac a vzhliadol nahor. "Čo si..."

"Kedy, Potter?" spýtal sa pevne.

"Ty vieš kedy. Vo februári minulého roka."

"Správne. Osemnásť mesiacov." Čakal na Harryho, kým dôjde nejakým záverom. Harry len na neho zízal. "A kto boli poslední ľudia, čo som... zabil?"

"Malfoy," nahnevane povedal Harry. "Toto vôbec nie je zábavné. Vieš veľmi dobre..."

"Čo ak ti poviem, že som ich naozaj nezabil?"

Harry sa zasekol uprostred vety, ústa dokorán. Potom pokrútil hlavou. "Ty si chorý."

"Myslím to vážne."

"Ja... Ty... Chcem povedať, ja som ich videl, ja som tam bol, s Hermionou, keď ich našla..." Harry zmĺkol, keď si všimol vlnu prudkých emócii prejsť Dracovými očami a zamračil sa. "Malfoy, neviem, o čom to táraš, ale radšej by si mal začať hovoriť."

"Nezabil som ich. Mal som, a šiel som tam, ale... niečo sa stalo."

"Čo?" spýtal sa Harry, snažiac sa znieť nezaujato.

Draco zaváhal. Povedať Potterovi všetko, čo sa stalo, by mohlo z neho ukázať viac, než by mu bolo príjemné dať najavo. Prešiel dlhou cestou, vďaka Stevovi a Jane, ale Potter bol v podstate cudzinec, niekto, čo náhodou všetkým na ňom opovrhoval. Ale jednu vec sa naučil a stal sa ňou za posledného roka a pol dôverne oboznámený: väčšina dobrých vecí si vyžaduje obete.

"Ja... nemohol som to urobiť. Nedokázal som to vykonať."

Harry pokrčil ľahostajne plecami. "Prečo? Predtým si dokázal - čo také veľké sa stalo?"

Draco mal pripravenú odpoveď na túto otázku. "Predstav si misu. Alebo hrnček kávy, čo si predtým rozlial. Teraz si predstav, že každá hrozná vec, čo si urobil, je kvapka vody. Nakoniec začne byť plná a tá voda sa preleje. To je to, čo sa stalo tú noc."

"Ty si sa... naplnil?"

"Vzhľadom k tejto analógii, áno. Ale v skutočnosti to bolo skôr naopak. Bol som totálne prázdny."

Harry pokrútil hlavou. "Snažíš sa ma prinútiť, aby som ťa ľutoval. To nezaberá."

V Dracovi sa rozhorel hnev a prižmúril oči. "Snažím sa ti povedať, čo sa stalo. Je mi srdečne jedno, čo si o mne myslíš."

"Ty sa ma snažíš presvedčiť, že si nezabil Hermioniných rodičov. Aj keď som tam bol, videl ich telá, držal Hermionu za ruku počas pohrebu. Videl ich rakvy spustil do zeme a zasypať ich hlinou."

Draco si vzdychol. "Počul si niekedy o Dúšku živej smrti, Potter? Ten elixír potrebuje len trocha úpravy, aby naozaj napodobnil smrť, dokonca, aby presvedčil mukelských doktorov."

Harry sa zatváril zhrozene. "To - to je strašné!"

"Temná mágia, Potter."

"Takže... vravíš, že si predstieral ich smrť?" nedôverčivo sa spýtal Harry. "Prečo?"

"To je dlhý príbeh."

"Nuž, ešte nám zostáva štyridsaťtri minút. Daj mi skrátenú verziu."

Draco sa zhlboka nadýchol. "Ja... vošiel som domu a našiel som ich pri jedálenskom stole. Zaváhal som - povedal som ti - a potom, oni proste... začali hovoriť. Ku mne. A... kým bol koniec hodiny, rozhodol som sa, že ich nezabijem, že sa obrátim proti Temnému pánovi a budem pracovať na tom, aby som spôsobil koniec jeho a jeho vlády strachu."

Harryho oči vyleteli. "Nuž, to musel byť riadny rozhovor. Ale čo s tým má toto spoločné?"

"Chcel si dôkaz, že tu nie som, aby som ťa podviedol, či prevzal vedenie, keď Temný pán zomrie. Snažím sa ti dať dokaz, že nie som... toto... znamenie na mojej ruke. Že chcem, aby zomrel."

Harry pokrútil hlavou. "Ja... toto je proste príliš fantastické, Malfoy. Je tomu príliš ťažké uveriť - prečo by s tým súhlasili?"

Draco vytiahol z hábitu malé, šedé vrecko. Z neho vytiahol kúsok pergamenu a podal ho Harrymu. "Prečítaj si to."

Harry si vzal pergamen a opatrne, skeptický, ho otvoril.

Drahý Harry,

ak čítaš tento list, potom aspoň počúvaš tomu, čo Draco musí povedať. A tiež mu neveríš. Rozumieme! Prosím, prijmi toto ako dôkaz, že ti hovorí pravdu.

Pamätám si, keď si nás s Hermionou pred pár rokmi prišiel navštíviť. Mala na sebe žlté šaty, spomínaš si? Povedali sme, že vyzerá ako sedmokráska a ona povedala, že dúfa, že Ron - vtedy spolu chodili - konečne otvorí oči a naozaj ju uvidí a nie to dievča, ktoré poznal odvtedy, čo ste mali jedenásť.

To sa nikdy nestalo, ale o tom nie je tento list. Harry, viem, že je toto ťažké a od nás nemožné ťa žiadať, ale prosím, uver Dracovi. Vraví ti pravdu.

Jane Grangerová

Harry opatrne poskladal ten pergamen a vrátil ho Dracovi. "Mohol si ju prinútiť to napísať, skôr než si ju zabil."

Draco zaťal čeľusť. "Správne, takže." Podal Harrymu niečo iné.

Bol to obrázok jeho so Stevom a Jane, Stevova ruka okolo jeho ramien a všetci sa usmievali. Harry sa zamračil. "Kde je toto?"

"Na mojom ostrove."

"Ty - naozaj máš ostrov?"

"ÁNO, Potter."

Harry obrátil obrázok a potom zas nazad. "Nepohybuje sa."

"Mukelský fotoaparát. Stevov."

Harry pokrútil hlavou a vrátil ten obrázok. "Dobre, povedzme, že ti verím. Nehovorím, že verím, ale čo sa stane ďalej? Takže si ich nezabil - tak čo?"

"Ako som povedal, ponúkam ti šancu poraziť Temného pána."

"Ako? Čo by to zahŕňalo?"

Draco prikývol. "Počas minulého roka a pol som vyvinul plán. Mám dom vo Walese, ktorý je nezakresliteľný, má všetky štandardné bezpečnostné kúzla a pomerne zopár ďalších, plus je skrytý pod Fideliovým kúzlom. Ak budeš súhlasiť, pôjdeš tam so mnou a ja ťa vycvičím, dám ti všetko, čo potrebuješ, aby si ho porazil."

"Prečo ja?" spýtal sa Harry. "Prečo to neurobíš sám?"

"Viem o proroctve," povedal prosto Draco. "Viem, že to máš byť ty."

Harryho oči sa roztvorili. "Ako vieš..."

"Snape," odsekol Draco. "A naviac.. Grangerová pôjde s tebou."

"To nemôžeš myslieť vážne! Ona by nikdy -  potom, čo si ty - " Harry pokrútil hlavou. "Nie, myslím, že by si mal z tohto Hermionu vynechať."

"Ja - ja nemôžem," začal Draco. "Sľúbil som jej rodičom, že ju udržím v bezpečí."

Harry sa zasmial. "Ty - ty si fakt číslo, Malfoy. Čím viacej hovoríš, tým sa tento príbeh stáva viac a viac neuveriteľnejší. Jej rodičia požiadali teba, aby si ju chránil?"

"Áno. Opakujem, je to dlhý príbeh, príbeh, do ktorého sa práve teraz nemusím púšťať."

"A chceš, aby zostala bývať v tvojom dome. S tebou."

"S nami. Áno. Keď otvorene opustím Temného pána, budem štvancom a bude oveľa zložitejšie strážiť ju."

Harry si prekrížil ruky a pozrel sa na Draco skepticky. "Ty si strážil Hermionu. Aby si ju udržal v bezpečí. Prečo?"

"Povedal som ti. Požiadali ma o to jej rodičia."

"Pred takými ako si ty?" spýtal sa Harry.

"Pred všetkým, v skutočnosti."

"A musel si niekedy... vieš, splniť túto žiadosť? Prísť ju zachrániť, takpovediac?"

Draco sa zamrvil na stoličke. "Nie tak ako si myslíš - že som vpadol dnu a zachránil deň. Našťastie nikdy nebola v takom veľkom nebezpečenstve. Pracoval som na tom, aby som ju viac chránil zvnútra. Vieš, ja... ja som ju mal zabiť tiež," povedal potichu.

Hnev zažiaril v Harryho očiach a zaťal čeľusť, intenzívne pozerajúc na Draca.

"Pretože som ju nezabil, musel som presvedčiť Temného pána, že je pre neho dôležitejšia, cennejšia živá. Inak by ma zabil a poslal niekoho iného, aby zabil ju. Napriek tomu som ho musel stále presvedčovať, pripomínať mu to, čo robí."

"A čo robila?"

"Nič. Ale povedal som Temnému pánovi, že je zapletená vo veľmi tajnom, nesmierne dôležitom výskumnom projekte na Oddelení záhad.  Prikázal mi, aby som ju tajne sledoval, čo veľmi uľahčilo dodržať ten sľub, čo som dal Stevovi a Jane."

"Ako si ju strážil? Ako si to mohol robiť bez toho, aby to niekto z nás zistil?"

"Urobil som zopár vecí. Najprv, vrhol som kúzlo, ktoré ma, v obmedzenom rozsahu, ku nej pripútalo. Som schopný vycítiť jej strach, dokonca najmenší náznak toho, a tak rýchlo zistiť príčinu. Keby bola naozaj vo vážnom nebezpečenstve, budem sa vtedy schopný premiestniť priamo k nej a ponúknuť moju pomoc, takpovediac."

"Pravdepodobne by ťa prekliala, než by si tú šancu dostal."

"Pravda, takže by som pred premiestnením vrhol dočasné štítové kúzlo. Myslel som na všetko, Potter. Ďalšie opatrenie, ktoré som podnikol, bolo vytvorenie akéhosi okna, ako to volám, ktoré mi dovolí vidieť ju, kedykoľvek si zaželám."

Harryho hnev znova vzbĺkol. "Ty vravíš, že toto chceli jej rodičia? Aby si ju neustále tajne pozoroval?"

Draco sa maximálne snažil udržať pokojný. "Nepozoroval som ju neustále. A áno, chceli, aby som na ňu dozrel. Po celý čas som ich informoval, čo sa deje. Na začiatku som ju sledoval hlavne sám, pretože to bolo to najkritickejšie obdobie. Temný pán veľmi kolísal vo svojich názoroch na ňu a tiež na Weasleyho. Urobil som všetko, čo som mohol, aby som jeho pozornosť sústredil inam."

"Mohol si ju vidieť, kedykoľvek si chcel. To je choré, Malfoy."

"Ja by som nikdy - nikdy nezradil dôveru jej rodičov, ktorú do mňa vložili. V podstate mi dali v živote druhú šancu a ja by som kvôli nim urobil čokoľvek."

Harry pokrútil hlavou. "Je to proste... neverím ti. Nemôžem! To, čo naznačuješ..."

"Čo mám urobiť, aby som ťa presvedčil?" spýtal sa Draco, pozrúc na hodinky; stálo na nich dvadsaťdeväť minút.

"Počkaj, či tomu doteraz rozumiem. Chceš, aby som s tebou pracoval s cieľom poraziť Voldemorta. Chceš, aby Hermiona - ktorej rodičov si možno zabil alebo nezabil - išla tiež. Prečo ona? A čo Ron? Alebo niekto iný?"

"Nie. Nikto iný. Ona jediná sa musí zapojiť kvôli jej rodičom."

"A čo má akože robiť? Uisťujem ťa, že sa jej nebude páčiť návrh, aby sa pofľakovala po tom...  tvojom dome."

"Teba budem trénovať, aby si zabil Temného pána. Ona dostane ten zoznam smrťožrútov."

Harry pomaly prikývol. "Fajn. Fajn. Tak pôjdeme do toho dome. Vycvičíš ma. Potom čo?"

"Pôjdeme po ňom," povedal prosto Draco. "Vypracoval som ten plán tak ďaleko ako som mohol. Viem o tých viteáloch, ktoré vytvoril, tých, čo ste zničil. Vytvoril si nové, a tie ste zničili tiež. A tiež viem, že sa chystá vytvoriť si ďalší, a že si myslí, že tento bude nad tvoje sily zničiť. Zistíme, čo je ten viteál zač a zničíme ho. Je to rozhodne nevyhnutné. Potom pôjdeme po ňom."

"My?" zopakoval Harry.

"Pokiaľ nedáš prednosť tomu ísť sám," riekol Draco.

"Ja... je to len príliš neuveriteľný príbeh. Prídeš sem a predvedieš mi ako poraziť Voldemorta. Vravíš, že si sa zmenil, že chceš jeho smrť. Dôkaz, ktorý ponúkaš, je skutočnosť, že si nezabil Hermioniných rodičov, ale nedal si mi žiaden skutočný dôkaz. Ten list, hoci priznávam, že je to Janin rukopis, mohol byť niečo, čo si ju prinútil napísať skôr, než si ju zabil. A fotografie sa dajú upraviť." Harry si prešiel rukou cez rozstrapatené čierne vlasy. "Ja - ja by som ich musel vidieť."

Čakal, že sa Malfoy konečne zloží, dá nejako najavo náznak zistenia, že jeho pokus zlyhal. Namiesto toho Draco len prikývol. "Keď musíš, tak musíš," riekol, postaviac sa.

Harrymu klesla čeľusť. "Ty - ty to myslíš vážne?"

"Samozrejme. Ale musíme sa ponáhľať, nezostáva veľa času. Si oboznámený s tým, som si istý, ako funguje asistované premiestňovanie. Akokoľvek nepríjemne to nie, musíš ma kvôli tomu chytiť za ruku."

Harry pomaly vyšiel spoza svojho stola, stále neveriacky zízajúc na Draca. Čo si pánabeka myslel? Akokoľvek váhavo ale načiahol ruku, aby ju spojil s Dracovou. Okamžite pocítil to dôverne známe ťahanie a potom to prestalo. Nechal svoje oči zavreté, až v tej chvíli si uvedomil, aký bol hlúpy, keď len tak dovolil smrťožrútovi sa s ním niekde premiestniť - mohol ho vziať rovno k Voldemortovi!

Ale zvuk valiacich sa vĺn a vôňa morského vzduchu zaplnili Harryho zmysly a pomaly otvoril oči. Draco stiahol ruku späť, ako keby si sa nakazil nejakou strašnou chorobou, keby sa dotýkal Harryho dlhšie. Harry to sotva zaznamenal, pretože sa obzeral okolo seba.

"Ty... my...  kde sme?"

Draco si vzdychol. "Ten ostrov. A oh áno. Grangerovci žijú tu. Nazval som ho Isle de âme en peine. Poďme." Draco sa otočil a začal kráčať smerom k domu, ktorý si Harry predtým nevšimol. Nie, to nebola celkom pravda - ten dom tam pred chvíľou nebol.

"Malfoy-"

"Fidelius."

Harry si vynadal a vliekol sa za Dracom.

Keď prišli k predtým dverám, Draco zaklopal. To Harryho zmiatlo, ale skôr než sa mohol spýtať, dvere sa rozleteli, odhaliac veľmi znepokojenú Jane Grangerovú. Neomylne priveľmi nažive.

"Draco!" povedala. "Čo tu robíš?" Potom sa zdalo, že si všimla, že Draco nie je sám. "Harry?" Jane sa pozrela na Draca, trochu s úľavou. "Takže ten list a fotka nezabrali?"

"Ani náhodou," odpovedal.

"Nuž, tak poďte dnu," povedala.

Keď vošli, Draco povedal, "nemáme veľa času, Jane," a zmizol hlbšie v dome. Harry stále zízal na Jane.

"Ahoj, Harry. Chápem, že toto je dosť šok. Ako sa máš? Ako sa má Hermiona?" Potom sa jej oči naplnili slzami. "Prosím, proste Dracovi uver."

"Ja... ja som si myslel..." začal Harry, pozerajúc sa smerom, kam Malfoy odišiel.

Jane povedala, "ach, nuž, áno, hovorí nám, čo sa deje, ale ty sa s ňou naozaj rozprávaš."

Harry v duchu striasol pavučiny, ktoré sa mu rýchlo rozliezli v mozgu. Nedalo sa jednoducho poprieť, čo videl: Hermionina matka, živá, dýchajúca, robiaca si starosti o svoju dcéru. Malfoy mohol použiť Všehodžús, ale... akosi si to Harry nemyslel.

"Má sa... dobre, pani Grangerová."

"Koľkokrát ti musím vravieť, aby si mi hovoril Jane?"

Harry prikývol, stále zmätený. "Naozaj dobre... Jane. Viete, aká je silná."

Jane prikývla, oči stále preplnené. Harry začul na chodbe hlasy a vzhliadol, aby videl do izby vojsť Draca so Stevom, ktorí sa potichu zhovárali. Steve sa rozjasnil, keď zbadal Harryho a natiahol ruku.

"Harry! Fajn ťa vidieť! Ako sa darí?"

"Dobre," apaticky odvetil Harry. "A vám?"

Steve sa pozrel na Draca a potom znova na Harryho. "Tak dobre ako sa dá, za daných okolností."

"Ak zvážime, že by ste mali byť mŕtvi."

"Áno. Draco ti všetko vysvetlí, Harry. Nebuď na neho naštvaný alebo nahnevaný. Ver mu."

Harry sa prinútil zasmiať. "Veriť jemu? To nemôžete myslieť vážne! To je ako keby som začal chodiť na čaj s Voldemortom!"

Jane položila ruku Harrymu na plece a jemne ho stisla. Harry ustúpil. "Viem, že je to pre teba ťažké, že sa to práve teraz zdá nemožné, ale máš šancu urobiť niečo naozaj báječné."

Draco sa pozrel na vreckové hodinky, ktoré odkiaľsi vytiahol. "Čas, Potter. Musíme ísť."

Jane ho tuho objala. "Ach, Harry! Bolo také fajn ťa vidieť! Dávaj si pozor, a... obím za nás Hermionu."

"Nielen za nás," povedal Steve, potrasúc Harrymu ešte raz rukou. "Veľa šťastia, Harry."

Harry tupo prikývol a vyšiel z dverí. Kráčal na miesto na pobreží, kam prišli, ale otočil sa presne včas, aby videl Draca objať Jane a potom Steva predtým, než aj on opustil ten dom.

Rýchlo dohnal Harryho a natiahol ruku. "Si na rade zobrať nás späť."

O pár sekúnd neskôr boli bezpečne v pracovni a Harry ťažko dopadol do svojho kresla, hlava sa mu krútila.

Draco sa pozrel na hodinky a uvidel, že zostáva len osem minút. "Potter. Ako si sa rozhodol?"

"Ja... nuž, uznávam, že nemôžem poprieť, že sú nažive... čo znamená, že si ich nezabil... čo znamená..." Frustrovane vydýchol. "Že musíš hovoriť pravdu. Povedzme... povedzme, že s týmto súhlasím. Čo sa stane teraz? Práve teraz?"

"To je na tebe. Ale musím ti poradiť, aby si si dal nejaký čas na prípravu toho, čo príde."

"Čo tým myslíš?"

"Budeš musieť opustiť tento viditeľný svet a zmiznúť. Budeme pracovať nonstop, každú chvíľu, ktorú môžeme. Nemôžeš si nechať svoju prácu, a... musíš povedať svojej polovičke, že ju chvíľu nebudeš môcť vidieť."

"Ako vieš-"

"Inokedy," rozhodne odvetil Draco.

"Pôjdeš do Azbakanu," povedal rýchlo Harry, teraz sa snažiac vypracovať to, čo bude ten najlepší postup.

Dracove srdce nadskočilo. "Prečo?" spýtal sa tak pokojne ako dokázal.

"Chcem ťa tam, kde mám k tebe ľahký prístup, skade viem, že sa nemôžeš dostať."

"Na ako dlho?"

"Až kým mi nedáš všetko, čo máš. Ako toto ovplyvní tvoj plán?"

"V skutočnosti veľmi málo. Trochu ho zdrží, ale do istej miery som to predpokladal."

"Dobre, ideš do Azbakanu. Čo ďalej?"

Draco rýchlo premýšľal. "Musíš niekoho poslať, aby získal tie informácie, čo mám o smrťožrútoch. Dal som ti len zoznam mien, ktorý zmizol, ale mám oveľa, oveľa viac. Je to všetko v mojej hlave."

"Ako?"

"Pamäťové kúzlo. Budem s tebou komunikovať cez kód v tých informáciách, ktoré poskytnem."

"Komunikovať? O čom?"

"Pretože mám byť pod zámkom, bude treba urobiť nejaké veci. Ty ich urobíš," povedal prosto Draco.

Hodiny pípli, naznačujúc, že zostávajú už len tri minúty.

"Máme dohodu?" spýtal sa Draco.

Harry sa zahľadel na obrázok jeho, Rona a Hermiony, ktorý bol urobený na tej malej, provizórnej, rozlúčkovej oslave, keď dokončili svoj kurz. Potom si pomyslel na obrázok Ginny, ktorý mal v zásuvke stola. Pozrel sa na Draca.

"Áno."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: hana - 10.03. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Deleted scene 4/7 Od: Sela - 26.09. 2009
A já si myslela, že to vyřešili jen Veritasérem. Je to opravdu skvěle propracované. Děkuji, za překlad i věnování.

Odkaz pre Berušku Od: Jimmi - 25.09. 2009
Ten link je: http://hp.kizi.sk/modules.php?name=Dramione&l_op=viewlink&cid=5&orderby=ratingD Zostupne zoradené moje prečítané originály podľa ratingu. (10 najviac). Ak si niečo čítala, kľudne to ohodnoť. (klikni na ohodnotiť poviedku a ak si prihlásená, tak môžeš napísať komentár).

Re: Deleted scene 4/7 Od: HOPE - 25.09. 2009
Krásná kapitolka, teda ne kapitolka, ale smazaná scéna, škoda, že ji tam nenechala, nebo vlastně ji tam ani neměla a pak to vysvětlila? Já si říkám kdo ví. Děkuji za překlad Jimmi a za věnování.

Re: Deleted scene 4/7 Od: Leann - 25.09. 2009
Júj, super. Už od prvej (či druhej?) kapitoly som stále rozmýšľala nad tým, o čom sa tam bavili. Samozrejme, neskôr, keď začalo byť všetko jasnejšie, som mala predstavu, ale aj tak to bolo super. Teším sa na ďalšiu časť! Skvelá práca!

Re: Deleted scene 4/7 Od: Monie - 25.09. 2009
Moc hezké, přesně tak nějak jsme si to představovala, děkuji za překlad :o)

Re: Deleted scene 4/7 Od: Amoneth - 25.09. 2009
Som rada, ze ked som sa vratila po dovolenke tak na mna cakalo tak vela dielov (ci delete alebo normal) tejto uzasnej poviedky. Takze aj ked je malo komentov, tak je to tak, ze su ludia (ratam aj seba) v soku z prekladu a nedokazu sa hned vyjadrit zo svojich pocitov. Nasledne je to hned vyjadrene uz v prvom komente. Takze sa nevzdavaj a pokracuj dalej v prekladoch, ktore ti tak dobre idu. Samozrejme aj ini prekladatelia na tychto strankach. Tak tuto delete scenku som cakala dlho, bo som bola zvedava co sa v tej jednej hodinke vtedy udialo :P
Re: Deleted scene 4/7 Od: Jimmi - 25.09. 2009
Ďakujem. V tejto chvíli nemám problém so vzdávaním sa, ale s tým, že mám vybraté ďalšie 4 poviedky, čo chcem preložiť. Takže sa musím krotiť, aby som sa do nich nepustila. 4 je maximum (nenápadne som to obišla s Náramkom) a dúfam, že ladyF ukecám na ďalšiu kapitolu z UNP. :D
Re: Deleted scene 4/7 Od: Amoneth - 25.09. 2009
Ukecavaj :D

Re: Deleted scene 4/7 Od: Nuviel - 25.09. 2009
Po dlouhé době jsem se opět začetla do povídky a je to nádhera mít pokupě tolik kapitol najednou, vynechané scény jsou fajn, akce pomálu, ale s tím už jsem se smířila a celkově povedené:). Děkuji za překlad.

Re: Deleted scene 4/7 Od: kometa - 25.09. 2009
Jeee, super! Tak teď už víme, jak se stalo, že Harry Dracovi uvěřil. To byla fakt dobrá kapitola, díky moc, Jimmi :-)

Re: Deleted scene 4/7 Od: cyrus - 25.09. 2009
Dobreeeee.... fajn vediet ako to prebiehalo... som zvedava ktore su dalsie deleted sceny... tie som necitala...

Re: Od: beruska1 - 25.09. 2009
konečně další vymazaná scéna, která vím kam přesně patří. no jo proč by musel Harry věřit listu, když existují kouzla, fotografie - jednoduchá fotomontáž, i když draco by se s tím asi nepáral. No jo nevěrte Malfoyovi :D

Re: Od: 32jennifer2 - 25.09. 2009
Skveléééé, fakt. Takto som si to približne predstavovala. vedela som, že keď by mu povedal, že nezabil Grangerovcov, Harry mu neuverí, tak ho musel vziať k nim. Ale bolo to fajn, tieto DS sú skvelé...veľa vecí, čo si človek nestihne domyslieť, je tu... som zvedavá, čo je v ďalšej =D díky Jimmi =)

Prehľad článkov k tejto téme:

luckei1: ( Jimmi )11.10. 2009Deleted scenes 7/7
luckei1: ( Jimmi )04.10. 2009Deleted scene 6/7
luckei1: ( Jimmi )28.09. 2009Deleted scene 5/7
luckei1: ( Jimmi )25.09. 2009Deleted scene 4/7
luckei1: ( Jimmi )22.09. 2009Deleted Scenes 3/7
luckei1: ( Jimmi )18.09. 2009Deleted Scenes 2/7
luckei1: ( Jimmi )17.09. 2009Deleted Scenes 1/7