Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Coeur Corrompu

Kapitola 6

Coeur Corrompu
Vložené: Jimmi - 01.10. 2009 Téma: Coeur Corrompu
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Coeur Corrompu : Smashed Sunshine.

6/24. Máme štvrtinu :D

Kapitolu venujem Sele, beruške1, wanilke, komete, Jenny, ladyF, cyrus a JSark.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Coeur Corrompu

Kapitola šesť

Zdvihajúc kúsky včerajšieho ohňa

Slová, ktoré boli napísané, ale slová, ktoré boli len túžbou

Len túžbou

Obrázky, ktoré si maľuješ zo včerajších snov

Emócie nažive, ale nikto neuvidí ich túžbu

Len túžbu

Lady, ja nechcem bojovať

Viem, že je uprostred noci

Tak sa poď posadiť ku ohňu

Možno je to len túžba

Možno je to len túžba

Toploader - Only Desire

Ako sa nový deň prebúdzal do sveta živých, ranné slnko nakuklo ponad horizont. Všetky tiene noci sa zmiešali dohromady v snahe ukryť sa pred otravujúcimi lúčmi. Skryli sa za budovy a stromy, za čokoľvek, čo mohli nájsť. Na druhej strane svetelné lúče poletovali po nechránenej zemi, osvietili dostupný každý kút a špáru. S ich cestou zničenia prišla záhuba raňajšej panenskosti.

Ginny zastenala, keď sa začala prebúdzať z ťažkého nočného spánku. Bolela ju hlava a skôr než otvorila oči, uvedomila si, že niečo nesedí. Vo vzduchu zotrvávala istá vôňa. Najprv si pomyslela, že je to možno ona, ale čoskoro si uvedomila, že nie je. Voňalo to korením zmiešaným s niečím iným, čo nedokázala určiť. A k tomu ten jej vankúš. Nepripadal jej presne ako vankúš, skôr viac ako...

Oči sa jej rozleteli a čelila rozmazanému pohľadu bielej. Zdala sa byť všade. Všetko bolo biele, len biele, kam jej oko mohlo dovidieť. Pomaly začínala premýšľať o svojej prekérnej situácii. Keď trochu otočila hlavu, uvedomila si, že je hlúpa. Jej hlava bola zahrabaná v bielom tričku. Vydýchla úľavou a znova zatvorila oči. Aspoň sa nezbláznila, pomyslela si. Niečo jej zatikalo v hlave a ona znervóznela, keď opité spomienky vplávali späť do jej mozgu. Dokázala si spomenúť ako sa potkýnala domov a na jej rozhovor s niekým, ale nemohla si za život spomenúť, ako sa dostala do postele. Otvorila trochu oko, opatrne vzhliadla.

Sedel tam, chrbtom opretým o zadné čelo postele  a jeho hlava poklesnutá dopredu. Rukou ju zľahka objímal okolo pása a druhá voľne visela popri ňom. Oči mal zavreté a okolo seba ovzdušie pokoja, z ktorého sa Ginny podlomili kolená. Vďaka akémukoľvek Bohu, čo ju vyslyšal, za to, že ležala. Zhlboka sa nadýchla. Byť v tejto situácii nebolo to najlepšie. Mala miernu opicu, bola v posteli s Dracom Malfoyom, človekom, ktorého mala pomôcť chytiť. Najhoršie zo všetkého bol fakt, že si nemohla spomenúť, ako sa v tejto situácii ocitla. Jedna z prvých otázok, ktorá si pretlačila cestu do jej hlavy, bola či tú hnusnú vec urobila s Dracom. Len pri  tom pomyslení sa jej rozprestrela červeň po lícach. Niečo na ňom malo na ňu tento nepriaznivý účinok, ale popierala priznanie, že ho považuje za atraktívneho.  Bolo nebezpečné dokonca premýšľať o tom byť s mužom, pri ktorom tak blízko ležala.

Plne otvoriac oči si uvedomila, že musí nejako uniknúť. Keby sa teraz prebudil a našiel ju chúliť sa k nemu, možno by dostal zlý nápad. A ona si bola skoro pozitívne istá, že nechce, aby sa to stalo. Skoro. Trochu zdvihnúc hlavu sa zamerala na hodinky. Bol skoro čas, aby bola znova v práci. V duchu zazúrila pri pomyslení na to, ako jej po stý raz za tento týždeň dá Hermiona prednášku. V jej hlave sa vynoril rýchly nápad. Jediné, čo bude musieť urobiť, bude preliezť ponad jeho nohy, schmatnúť nejaké čisté oblečenie a potichu zísť dole schodmi. V hlave to všetko znelo jednoducho, ale uviesť to do praxe asi také ľahké nebude. Zľahka na rukách nadvihla svoju váhu a posadila sa na posteli. Pomaly si rukou prehrabla dlhé červené kadere a nemohla si pomôcť, aby sa nepozrela na Dracovu tvár. Vyzeral skoro dokonale v tomto svetle a znovu pocítila jej kolenami prejsť ten malátny pocit.

Otrasúc sa z dočasného tranzu elegantne zdvihla svoju nohu a nadvihla ju nahor ponad Dracove boky. Keď sa dotkla druhej strane postele, vydýchla malý výdych úľavy. Stále sa nepohol a nezdalo sa, že by sa nejako skoro mal. So slabým úsmevom preniesla časť váhy na svoje koleno a takticky obrátila boky, aby mohla dostať cez aj druhú nohu. Ale keď to robila, Dracove ruky sa náhle pohli vpred, chytili ju za boky a poslali ich prudko do svojich vlastných. "Ideš niekam, Weasleyová?" zatiahol Draco.

Ginny trochu prehltla a začala panikáriť. Cítila sa ako dievčatko, ktoré prichytili zaspať na hodine. Zdalo sa, že ju zaplavili rozpaky a nemohla si pomôcť, aby nesklopila zrak do svojho lona. Jeho ruky stále pevne zovierali jej boky, a keby práve teraz niekto otvoril dvere, určite by nadobudol nesprávny dojem. "Áno," nakoniec sa jej podarilo zamrmlať.

"Hmmm..."

Vzhliadnuc nahor zbadala Dracove búrlivé oči zamerané na jej tvár. V snahe udržať kontrolu sa jej myseľ hnala po nápadoch, ako ho rozptýliť od toho, čo si myslela, že sa chystá urobiť. Hoci vôbec nebola priveľmi oboznámená so svetom mužov, vedela, čo ten pohľad znamená. Bol to ten druh pohľadu, ktorý privádzal dievčatá do šialenstva a pri všetkej úprimnosti vychádzalo to. Hryzúc si spodnú peru sa jej myseľ vrátila k tej istej obťažujúcej otázke. "My sme nerobili... vieš... však?" bolo to najlepšie, čo sa jej podarilo dostať zo seba.

"Som šokovaný, že si nedokážeš spomenúť," povedal s podozrivým zábleskom v oku. "Na druhej strane si bola z toho pekne mimo..." Pomaly si jeho ruka z jej boku našla cestu nahor, po jej ochabnutej ruke a potom k jej krku. Striasla sa pri dotyku jeho pokožky na svojej. "Spomínam si, že si mi vravela, že som ten najlepší, čo si kedy mala," zašepkal potichu.

"My... Ach, môj bože... ale..." začala Ginny pri pokuse vyjadriť ako sa cíti. Ale bola prerušená slabými tónmi Dracovho chichotania sa. Oči jej nahnevane zažiarili a zízala na neho spod pramienkov zlatočervených vlasov. Ale zdalo sa, že ho to ešte viac rozosmialo a ona ho silno buchla po pleci.

"Nerob si starosti, ryšavka Weasleyová. Ani prstom som sa ťa nedotkol a ty si ako naschvál nebola v správnom rozpoložení mysle," zatiahol Draco a všetkým príliš známy úškrn spočinul na jeho tvári. "Dávam prednosť ženám, ktoré sú si plne vedomé toho, čo sa im dostáva."

Ginny ho znova pleskla po ruke a zavrčala vo frustrácii. "Ty si hnusný, sprostý... klamársky Slizolinčan, a ja by som sa ťa nedotkla ani veslom v člne!"

"To nie je to, čo si včera v noci vravela," riekol s nadvihnutým obočím. Na jeho perách bol úsmev čistého pobavenia a ani sa nezdalo, že by bol ovplyvnený jej plesknutiami. Ale jediné, čo mohla urobiť ona, bolo mračiť sa na neho. Nenapadli ju žiadne vtipné a jedovaté poznámky a on skoro zosmiešňoval jej pokusy byť krutá. Jeho ruka, ktorá ležala na jej krku, teraz prikrývala jej líce a zdalo sa, že sa jeho tvár dostáva príliš blízko.

"V skutočnosti, Weasleyová, si ma požiadala, aby som zostal s tebou, hoci veľmi pochybujem, že si na to spomínaš." Obtrel sa nosom jemne o jej, čím prinútil Ginny v očakávaní zadržať dych. Pomaly sa jeho pery dostali bližšie k nej a ona slabo vydýchla. Na jej pokožke bol jeho dych teplý a ona zúfalo chcela uspokojiť svoju zvedavosť.  Bol naozaj taký chladný ako vyzeral? Keby sa jej dotkol, malo by to efekt kráľa Midasa? Oči sa jej skoro roztrepali a takmer prisahala, že počuje zvony...

Zvonil zvonček u dverí.

"Zachránení zvončekom," zamrmlal Draco, keď sa jeho pery obtreli zľahka o jej.

Vyskočila, rýchlo z neho zliezla a odskákala ku dverám v zúfalej snahe mu uniknúť.

Zastanúc pri dverách sa otočila a pozrela sa na neho. Ten pobavený úsmev bol stále na mieste a ona sa zamračila,

"Dotkni sa niečoho, kým budem preč a osobne sa postarám o to, aby si nikdy nemal príležitosť sa rozmnožovať!"

"Na to sa budem tešiť," zatiahol, keď zatreskla dverami.

Bežiac ozlomkrky dole schodmi si prezrela svoje šaty a zavrčala. Stále mala na sebe oblečenie zo včera večera a bolo totálne pokrčené. Tie šaty boli pomačkané v najneobvyklejších miestach a vesta mala napredku neobvyklú škvrnu. Keď jej pričuchla, zvraštila nos. Nech to bolo čokoľvek, nebolo to pekné. Pomaly sa priblížila k dverám a na zlomok ich otvorila.

Zvyčajne Ginnine rána boli pekne uhladené a mechanické skoro ako stroj. Prebudila sa, obliekla a opustila dom potom, čo nakŕmila seba a mačku. Ale odkedy jej dal Harry kopačky, šli jej rána dramaticky dole kopcom. Vstávala neskoro, často s opicou a teraz v posteli s Dracom Malfoyom. Ani čeliť večne veselej tvári Colina Creeveya tomu nie tak celkom pomáhalo.

"Prepáč mi včerajší večer, Gin!" vyhrnulo sa z Colina, kým jeho tvár zdobil ustarostený výraz. "Zavolali ma na bleskovku do Japonska a táto modelka, nemôžem si spomenúť jej meno, bola tak veľmi tvrdohlavá. Skoro ma priviedla do blázinca."

"Dobré ráno, Colin," bezstarostne povedala Ginny. "A je to v poriadku."

"Si si istá? Skoro som tú modelku uškrtil, to ti poviem!" pokračoval v bľabotaní. "Nechápem, prečo sú také posadnuté osvetlením, naozaj nechápem."

"Je to v poriadku, naozaj," trvala na svojom Ginny.

"Jediné, na čo som dokázal myslieť pri ceste domov, bola predstava ako sa osamotená opíjaš. Neopila si sa, však Ginny?"

"Nie! Samozrejme, že nie!" vyprskla rýchlo, vyvedená z miery faktom, že sa osamotená opila. "Mám na mysli.... išla som a to všetko, ale ja som... veď, vieš."

Colin znalecky prikývol. Akosi bol vždy schopný prehliadnuť skrz Ginnine klamstvá. Raz jej spadla jeho domáca úloha do kaluže a vytasila sa s akýmsi príbehom, že sa skadesi zjavila koza a vrazila do nej. Samozrejme, že jej na to nenaletel. Ale na druhej strane na ňu ani nebol nahnevaný. A ona milovala to, ako sa zdalo, že ho nikdy nič netrápi a priala si, aby aj ona mala tú vlastnosť. "Takže chystáš sa ma pozvať dnu, pretože to vonku mrzne?"

"Áno, samozrejme," automaticky riekla Ginny, keď si uvedomila chybu, čo robila. "Vlastne... nie."

"Prečo nie?"

"Mám v posteli chlapa," povedala tak rýchlo ako mohla a zatreskla mu dvere pred nosom. Rýchlo sa zvrtla, oprela sa chrbtom o dvere a zatvorila oči. Možno povedať to Colinovi nebol najlepší z nápadov, ale bolo to pravda. Mala chlapa v posteli. Keď otvorila oči, zbadala ho sedieť na vrchu schodov a uprene sa na ňu pozerať. Zvonka Colin zdvorilo klopal na dvere.

"Ak sa takto správaš so všetkými mužmi, ktorí prídu na návštevu, som rád, že som sa vlámal," pomaly prehovoril Draco s úškrnom.

"Sklapni, Malfoy!" zasyčala na neho.

"Nechápem, prečo by som mal, Weasleyová. Povedala si mu, že som tu."

"Nie," pokračovala tlmeným hlasom. "Povedala som mu, že mám v posteli chlapa. Nie teba!"

Draco sa zľahka zasmial, čím spôsobil, že sa Ginny zamračila, ako keby nemalo byť žiadne zajtra. Nenávidela tú pohodu, ktorú sa zdal mať tým, že si ju doberal. Bol schopný vyburcovať v nej tie najhlbšie pocity. Nenávisť, hnev, vášeň... a ona ním za to pohŕdala. Spoza dverí prišla paľba blábolenia, nasledovaná hlasitým pop, ktoré ju odvlieklo z myšlienok, do ktorých si netrúfala vkĺznuť. "Dobre, teraz, keď je z cesty, mohol by si prosím vypadnúť z môjho domu?" spýtala sa podráždene.

"Nie. Myslím, že nevypadnem." Draco sa zdvihol z miesta, kde stál a zišiel dole schodmi. "Pozri, Weasleyová, prišiel som s jediným úmyslom dať ti pár záchytných bodov, tak povediac, a odísť. Nie je to moja chyba, že som stále tu a preto mám plné právo dostať aspoň raňajky."

Ginny si uvedomila, že jej klesla sánka. "Ty chceš raňajky?"

"Áno," povedal jasne. "Predpokladám, že vieš, čo sú raňajky?"

"Samozrejme, že viem, čo sú raňajky!" vykríkla nahnevane, keď šla hromžiac do malej kuchyne. "Nie som taká hlúpa!"

Draco sa potichu zasmial, keď jej šiel v pätách. "Niekto vstal dnes ráno z postele ľavou nohou."

"A ja sa čudujem, prečo tomu asi tak je," mrmlala si pre seba. "Povedz mi, čo chceš, než odídeš."

"Trpezlivosť, Weasleyová," zatiahol Draco do jej ucha, na čo vyskočila. Pomaly sa jeho ruka ovinula okolo jej pása a jeho ústa sa priblížili k jej uchu. "Kto myslíš, že ma pozná najlepšie?" zašepkal.

"Ty sám," podarilo sa jej zahundrať skôr než sa jej dych zasekol v hrdle.

"Správna odpoveď, ale nie tá, ktorú som hľadal."

"Pansy."

"No tak, Weasleyová! Máš na viac než to..." doberal si ju jemne do ucha.

"Tvoja matka!"

"Bingo. Druhá otázka, kto najpravdepodobnejšie pozná moju... prekérnu situáciu."

"Tvoja matka...?"

"Chytáš sa rýchlo, Weasleyová. Asi ti budem musieť dať naleštenú hviezdičku... alebo niečo iné..." jeho pery sa jemne obtreli o jej pokožku. "Posledná otázka. Zistíme, či ju odpovieš správne. Keby si bola mnou, kam by si sa skryla?"

Zvrtla sa tvárou k nemu a zbadala mierny arogantný úškrn na jeho tvári. "Nie... ty by si nie..." A s tým zmizol.

Ginny zvažovala veci, o ktorých premýšľala. Cítila sa hlúpo, že ju samu nenapadla jeho matka. V skutočnosti bola prekliato naštvaná. Potom tu bola tá druhá vec. Jeho úkryt. Vedela, že na tom prípade niečo smrdelo, všetko sa zdalo príliš magické. Neboli tam žiadne faktory z vonkajšieho sveta. Teraz sa ale mohla mýliť.

"U muklov," zamrmlala.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 6 Od: kometa - 02.10. 2009
Pěkná kapitolka, díky moc Jimmi, fakt jsem se nasmála :-)

Re: Kapitola 6 Od: Sela - 01.10. 2009
A co bude s tou snídaní? Nádherná kapitola. Díky za překlad i věnování.

Re: Kapitola 6 Od: Neprihlásený - 01.10. 2009
Proč mám takový pocit, že dřív než ho vystopuje on si jí najde sám...?:) Jinak moc pěkná kapitola, díky za překlad i věnování Jimmi!

Re: Kapitola 6 Od: 32jennifer2 - 01.10. 2009
Ale, ale, nám to ale medzi sebou iskríííí...=) super, už sa teším na to jej "hľadanie" =) díky Jimmi

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )27.12. 2009Pdf na stiahnutie
Smashed Sunshine: ( Jimmi )29.11. 2009Kapitola 24
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.11. 2009Kapitola 23
Smashed Sunshine: ( Jimmi )27.11. 2009Kapitola 22
Smashed Sunshine: ( Jimmi )26.11. 2009Kapitola 21
Smashed Sunshine: ( Jimmi )25.11. 2009Kapitola 20
Smashed Sunshine: ( Jimmi )22.11. 2009Kapitola 19
Smashed Sunshine: ( Jimmi )21.11. 2009Kapitola 18
Smashed Sunshine: ( Jimmi )18.11. 2009Kapitola 17
Smashed Sunshine: ( Jimmi )15.11. 2009Kapitola 16
Smashed Sunshine: ( Jimmi )14.11. 2009Kapitola 15
Smashed Sunshine: ( Jimmi )13.11. 2009Kapitola 14
Smashed Sunshine: ( Jimmi )02.11. 2009Kapitola 13
Smashed Sunshine: ( Jimmi )30.10. 2009Kapitola 12
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.10. 2009Kapitola 11
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.10. 2009Kapitola 10
Smashed Sunshine: ( Jimmi )27.10. 2009Kapitola 9
Smashed Sunshine: ( Jimmi )26.10. 2009Kapitola 8
Smashed Sunshine: ( Jimmi )02.10. 2009Kapitola 7
Smashed Sunshine: ( Jimmi )01.10. 2009Kapitola 6
Smashed Sunshine: ( Jimmi )25.09. 2009Kapitola 5
Smashed Sunshine: ( Jimmi )23.09. 2009Kapitola 4
Smashed Sunshine: ( Jimmi )14.06. 2009Kapitola 3
Smashed Sunshine: ( Jimmi )15.03. 2009Kapitola 2
Smashed Sunshine: ( Jimmi )10.11. 2008Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )10.11. 2008Úvod