Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď raz voňal tymián

11. kapitola Nič sa nedeje

Keď raz voňal tymián
Vložené: Jimmi - 01.07. 2009 Téma: Keď raz voňal tymián
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu "Once Upon A Thyme": Zensho

Draco a Hermiona cestujú späť v čase a vymenia si svoje pozície v živote. Obaja získajú tvrdé ponaučenie o rodine, cti a láske. Áno -  skutočná hrozba pre všetkých DHr priaznivcov, ktorí túžite po dobrej, dlhej  fanfics.

Túto kapitolu venujem 32jennifer2, Lucy18, Khire, Kajke, Nuviel, Sare, Tru, Invisible, eternallife, soraki a JSark.

Toto je kapitola za včera. Už som ju mala, ale... veď uvidíte, bola to makačka...

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.


Preklad: Jimmi

Beta-read: soraki, Manaea


Kapitola 11 Nič sa nedeje

Bol pokojný letný večer. Vzduch bol teplý a slnko sa vznášalo na oblohe, odmietalo zapadnúť. Toto bolo po druhý raz, čo prišli do Flindersovho lesa. Prvý raz to bolo pred piatimi dňami, keď hľadali zlaté papradie. Semienko papradia bolo tým peľom, ktorý rástlo v kvetoch zlatého papradia. Zlaté papradie kvitlo len raz za rok - o polnoci počas letného slnovratu a vždy sa nachádzalo v blízkosti prstencov z hríbov. Našli tú malú rastlinku dosť ľahko a označili tú oblasť.

V túto noc mala ich prítomnosť odlišný cieľ. Draco a Hermiona sedeli tvárou v tvár na zemi neďaleko záhonu s papradím. Všade vôkol nich boli roztrúsené bylinky, ktoré Draco potiahol z pozemkov panstva. Obaja sa silne sústredili, keď viazali bylinky pásmi látky, ktoré poskytla Hermiona. Iba keď ste prišli tesne k nim, mohli ste počuť, že potichu zariekajú...

"Tento pre Bohyňu a tento pre Boha,
tento pravidelný a tento nepravidelný
rozmarín, zemedych a sladký rozchodník
stokráska , zlaté papradie, iskerník (CZ: pryskyřník)... " mrmlal Draco. Cítil sa trochu smiešne, predsa len, keď sa toto učil v triede profesora Binnsa, nikdy si nemyslel, že taká stará mágia je naozaj účinná. Toto zariekanie pochádzalo z doby bylinkárskej mágie, každý vedel, že ich nahradila realistická škola mágie. Pozrel na Hermionu a všimol si, že ona toto berie vážne.

„Zariekame tento kruh kolom dokolaobtáčajúc všetko tam aj sempreplietam veniec okolo aj skrzsmejúc sa všetkému sem aj von,“ odriekala Hermiona potichu, zväzujúc bylinky do pásu sériou malých slučiek.

Draco sa znova zameral na svoj vlastný veniec a dokončil svoju riekanku.

"Tento pre Lady a tento pre Lorda,tento pre plášť, tento pre meč."

Originálna verzia :

“One for the Goddess and one for the God,
This one even and this one odd
We read the circle about and about
Dancing gaily tout a tout tout!
Thread the ring about and throughout
Laughing gaily tout a tout out!
One for the Lady and one for the Lord
One for the sheath, then one for the sword.”

Niečo podobné od soraki:   

„Vijme, vijme věncepro děvu i mládencevijme, vijme kvítí ať nás víly nechytív ten magický častančit, smát se budou zasa lákati nás chtějíkdyž jejich písně znějí...“

Spojil dva konce venca dohromady a zdvihol ho, aby si ho prehliadol. Hermiona dokončila svoju riekanku a zobrala jeho veniec do svojich rúk. Otočila ho a potiahla, aby zistila, či je dosť pevný. Prikývla a vrátila mu ho späť.

"Si si istá, že to bude fungovať?"

"Určite, získala som tú riekanku od Márie. Keď budeme mať toto na sebe, na letný slnovrat budeme dokonale bezpeční."

"Ak ťa tie víly dostanú, nečakaj odo mňa, že ťa zachránim."

"Nebudem. Okrem toho, je to skoro tá istá riekanka ako tá, čo nás profesor Binns nechal naučiť sa naspamäť v štvrtom ročníku, keď sme preberali bylinkárov."

"Nedokážem si spomenúť na nič z Histórie mágie," riekol Draco. "Vieš čo, Hermiona, zdá sa, že ako tu plynú dni, začínam zabúdať drobnosti z môjho života tam."

"To je vedľajší efekt Thyme Eliminus, Draco," odvetila Hermiona okamžite. "Neprečítal si si poznámky pod čiarou v učebnici Elixírov? Všimla som si, že to začalo minulý týždeň."

"Naozaj?" Draco sa tváril odľahčene. "Myslel som si, že začínam hlúpnuť alebo niečo také."

"Nerob si starosti, je to normálne. Keď budeme v minulosti dlhšie než v našich súčasných životoch, celkom na naše životy v budúcnosti zabudneme. Ale to sa nestane, pretože by sme tu museli stráviť osemnásť rokov, aby sa to stalo."

"Čo si už doteraz zabudla?"

Hermiona sa zasmiala: "To znie tak hlúpo – keby som zabudla, nemohla by som si spomenúť, však? Nuž rozhodne som zabudla nejaké kúzla. Napríklad si nedokážem spomenúť, ako niečo zmenšiť."

"Reducto," odvetil Draco.

"Áno, to je ono. Ale nie je to len toto jedno, zabudla som rôzne kúzla. A strávila som minulú noc tým, že som sa snažila spomenúť si na meno mojej mačky."

"Krivolab," odpovedal automaticky Draco.

Hermiona sa usmiala. "Vďaka. Krivolab. Pánabeka, chýba mi. Bol taký milý kocúr... Dúfam, že ho Dumbledore poslal domov k mojim rodičom."

"Tvoj milý kocúr sa mi raz snažil vyškriabať oko."

"To preto, lebo si si na neho sadol v zasadačke prefektov. A mimochodom, čo ty, Draco? Povedal si, že si tiež zabudol niečo..."

"Nuž, okrem kúziel, čo som zabudol... ako sa volá minister mágie?"

"Kornélius Fudge."

"Skvelé - mal som sa s ním minulý týždeň stretnúť. A zabudol som názvy niektorých mojich spoločností a cenné papiere, do ktorých som investoval malfoyovské peniaze. To ma naozaj trápi."

"Nevedela som, že si viedol malfoyvský majetok," Hermiona bola prekvapená. " Naozaj si zodpovedný za to všetko?"

"Áno." Malfoy vytiahol koženú šnúrku spod svojej košele a na nej bol ten prsteň. "Toto je pečatný prsteň Malfoyov. Vždy ho nosí hlava rodiny."

Hermiona prikývla. "Videla som ti ho na prste na MLOKoch z Elixírov. Ale nevedela som, čo znamená."

Malfoy si slabo povzdychol. "Znamená, Hermiona, že som teraz hlavou malfoyovskej rodiny, pretože Lucius tu už viac nie je. V zásade vediem celé panstvo - vrátane udržovania Malfoy Manor a iných našich osobných nehnuteľností a tiež dohliadam na stav našich investícii."

"Niečo také, ako robí môj otec s Audley a Fanhopom, ktorý mu pomáhajú."

"Presne."

"Ja teraz vypomáham, keď je preč. Vôbec to nie je ľahké - Audley a Fanhope prichádzajú s ťažkými otázkami ako musieť vyberať a platiť desiatky, a či by sme mali striedať pozemky a také veci."

"Nuž," Draco sa tváril pobavene, že Hermiona v skutočnosti pomáhala viesť panstvo. "My sme trochu pokrokovejší než toto, tam na Malfoy Manor. Máme právnikov a bankárov, aby nám pomáhali. Všetci si myslia, že naše bohatstvo je nahromadené v kopách galeónov v Gringott banke, ale nie je. Je investované v rôznych spoločnostiach a projektoch po celom svete. Alebo prinajmenšom ja som ho investoval po tom, čo som ho prevzal od Luciusa."

Hermiona bola ohromená. "Ako vieš ako investovať?"

Draco pokrčil plecami. "Rýchlo sa učím. Na začiatku som trochu stratil, ale vždy som sa o také niečo zaujímal. Chystal som sa pracovať u Gringottov na oddelení mukelského investovania akonáhle by sme odpromovali na Rokforte."

"Ty? Pracovať? To si nedokážem predstaviť."

"Vlastne máš pravdu. Malfoyovci skutočne nepracujú. Väčšinou len sedíme v dozornej rade a chcel som byť u Gringotov v dozornej rade."

"To je pravdepodobnejšie. Páni... Nevedela som, že si musel robiť toto všetko..." Hermionin hlas sa vytratil. Myslela na svoj posledný rok na Rokforte. Kým ona, Ron a Harry hádzali smradľavé bomby na prvákov, Draco udržiaval v rovnováhe investičné portfólio. Niet divu, že bol príliš zaneprázdnený, aby ich šikanoval.

"Ako by si mohla vedieť, však? V tom čase sme neboli presne priatelia."

Hermiona sa usmiala, cítiac ako sa jej začínalo plaziť do tváre začervenanie. Od toho večera ani jeden z nich nespomenul nič o rastúcom priateľstve či čomkoľvek medzi nimi. Zhánka po plodoch papradia prebiehala hladko, obaja dbali na to, aby nespomenuli nič trápne. Začínala samu seba presviedčať, že si všetko len predstavovala.

"Nevedela som, že sme teraz priatelia," Hermiona hodila na Draca zväzok byliniek.

Hodil na ňu väčší zväzok. "Máš pravdu. Ja som len váš pokorný sluha, milostivá pani."

"Ach, nebuď hlúpy," zachichotala sa, keď si pred ňou kľakol na kolená.

"Ako vám váš ponížený služobník môže dnes pomôcť?"

"Draco Malfoy..."

Zrazu schmatol obrubu jej šiat a pobozkal ju. "Nie som hodný bozkávať lem vašich šiat..."

Hermiona zakňučala a vytrhla si šaty.

"Sluha, prekračujete medze," povedala povýšene. "Odsudzujem vás na jeden mesiac mojej spoločnosti." Bola šokovaná svojou trúfalosťou. Nastalo krátke mlčanie.

"Milady, zdá sa mi, že si pletiete potrestania a odmeny," povedal potichu.

Letné slnko začínalo konečne zapadať. V prítmí Hermiona videla záblesk posledných lúčov slnka jemne dopadnúť na Dracove strieborne plavé vlasy. Jeho oblečenie bolo obyčajné a hrubé, ale nezakrylo, aké mal skvelé telo. A jeho oči... tie modrošedé oči, ktoré sa na ňu pozerali s takou jemnosťou... Mohla odprisahať, že sa naklonil smerom k nej...

"Draco," povedala, otočiac sa preč. "Som zvedavá, čo teraz robia Harry, Ron a Blaise."

"Koho to zaujíma?" zašepkal Draco.

"Prosím," prudko sa postavila, "nie."

"Nie čo?" vyprskol, sčervenejúc.

"Proste nie." Hermionin hlas začínal slabnúť. "Musím hneď odísť."

Spomenula si na moje zasnúbenie, pomyslel si Draco trpko, a poznajúc dobráčisko Grangerovú, nikdy si nedovolí, aby na to zabudla. "Rob ako chceš," povedal hrubo.

Hermiona sa cítila hrozne. "Prečo musíš všetko pokaziť?"

"Ach áno, je to moja chyba ako zvyčajne."

"Draco..."

"Prečo ma nenazveš Fretka? No tak, viem, že to chceš."

"To nie je pravda."

"Arogantná malá otrava, vypadni odtiaľto." Draco oľutoval tie slová hneď, ako ich povedal. Hermionine oči sa zaliali slzami a schmatla svoj lampáš.

Všetko som pokašľal. Všetko som skazil dokonca skôr, ako som začal. Sakra. Rozhodne, do riti, nechať ju odísť. Draco sledoval ako mizne v temnote. Aaaw sakra, čo som urobil. Vstal a hnal sa za ňou.

Držiac lampáš pred sebou kráčala popri potoku nazad na zámok. Cítila ako jej krv buší v ušiach, pulzujúc s každým tlkotom srdca.

"Počkaj." Draco ju dohnal, vlastná lampa v jeho ruke. "To som nechcel."

Hermiona nemohla veriť sama sebe, aby prehovorila. Bola ohromená bôľom a hnevom. Vedela, že toto je Dracov spôsob ospravedlnenia, a chcela to hodiť za seba, ale nebolo to také jednoduché.

"Pozri, chceš sa porozprávať o tom, čo sa deje?" jeho hlas bol napätý.

"Nič sa nedeje," povedala, nepozrúc sa na neho. "Nič."

Draco si odkašľal. "Toto je naozaj pre mňa ťažké, dobre?  Nepredstieraj, že sa nič nedeje, počula si samu seba v lese."

"Ťažké pre teba?" Hermionin hlas sa triasol. "Vždy je to len o tebe, však? A čo sa stalo v lese, prečo mi teda neprestaneš motať hlavu?"

"Jeden mesiac moje spoločnosti - ach, áno, iste sa nič nedeje! Čo si tým dopekla myslela?"

"Máš pomerne veľkú predstavivosť a drzosť, Malfoy. Prajem si, aby som sa tu nezasekla s tebou - je to to najhoršie, čo sa mi kedy, KEDY prihodilo! Proste ma nechaj na POKOJI!"

"Ak sa nič nedeje, prečo na mňa KRIČÍŠ?"

Hermiona sa otočila a zutekala, a Draco tam stál a kypel zúrivosťou. On, motať hlavu jej? Skôr naopak, srať na to. Šliapal nazad do svojej chatrče a zatreskol dverami. Hodil veniec na zem a vrazil do hrubého kameňa z ohniska tak silno, že si rozsekol hánky. Dobre, zvrtal to všetko! Mohla proste odísť a umrieť, pretože mu bola srdečne ukradnutá.

Ale jeho sny tej noci mu dokázali, že sa mýli.

******************************************

To bolo prvý raz, čo Hermiona plakala kvôli chlapcovi. Bolelo to viac, než si predstavovala, že je možné. Do pekla s tebou Draco... Malfoy... Draco. Ako ku nej mohol byť taký podlý? "Nenávidím ťa," šepkala do vankúša. "Nenávidím ťa."

Pokúšala sa utešiť tým, že si pripomínala, že ona je pani na zámku, oblečená v skvelých šatách a šperkoch a s barónom, ktorý ju žiada o ruku. On bol prostý poddaný, špinavý, nehodný pozornosti. Ako mohla dovoliť, aby mal stále nad ňu? Mala by ho strčiť do klady! Hermiona sa v duchu usmiala, cítiac sa trochu lepšie.

Možno by mohla nahovoriť Hibbinga, aby mu obmedzil mzdu alebo ho prinútil pracovať nadčas.

Hermiona Grangerová, čo je to s tebou? S hrôzou si uvedomila, že premýšľala o zneužití moci. Bolo tak ľahké skĺznuť do bezcitného postoja, keď už bol niekto bohatý? Nebola o nič lepšia než Malfoy! Nie, bude musieť byť lepšia než Malfoy. Ukáže mu, že to má pod kontrolou, nie tým, že ho zneužije, ale tým, že mu ukáže, aký má na ňu malý vplyv. Bude vľúdna a chladná. Ak chce byť hlupák, nestiahne ju nadol. Ospravedlní sa prvá a jej vľúdnosť mu ukáže, aký hrozný bol.

Keď si to zrovnala v hlave, Hermiona zaspala.

*************************************************

Hermiona mala nádherný sen. Bol tam Draco, všetko medzi nimi bolo v poriadku a zrazu jej podával nádherné...

"Milady, prebuďte sa! Naozaj sa vzbuďte!" Sen začal unikať preč.

Prebudila sa Maryine naliehavé prosby. Oči jej slúžky žiarili vzrušením. "Ste hore!" riekla Mary.

"Čo je to?" zamrmlala ospalo. Uvedomovala si vôňu vo vzduchu.

"Pozrite sa na posteľ!"

Hermionine oči sa postupne zamerali na koniec postele. Rozšírili sa jej prekvapením...

(Poznámka autorky: Mám chuť tu to ukončiť, ale to by bolo veľmi kruté.)

"Mary!" zalapala po dychu Hermiona. "Dala si ich tam?"

"Ja nie, Milady...To sú čary! Ach, to sú čary!" šepkala plnoštíhla dáma.

Hermiona zdvihla jednu z kvetín na posteli. Bol to jej obľúbený druh.

"Ach, nedotýkajte sa toho, Milady. Môžu byť urieknuté! Na ruže je príliš skoré leto, toto je diablova práca!" Mary sa prežehnala.

Hermiona jemne prešla prstami každý lupienok červenej ruže. Bola taký jemný ako zamat a vyzeral čerstvo odtrhnutý. Odovzdal jej sladkú vôňu. Na pokrývke ležalo veľa ďalších. Ale iste to bol len sen...

"Ach nie, Mary. Pochybujem, že niečo takto nádherné by mohlo byť diabolské."

"Čo je to potom, Milady? Ako sa sem tie kvety dostali?"

"Veríš v mágiu, však, Mary? Sama si mi to povedala."

Mary zalapala po dychu. "Víli ľudia?"

Hermiona sa usmiala "Slnovrat sa blíži. Možno je toto práca víl. Nemyslím si, že by si mala byť vystrašená. Pozbieraj ich a vlož ich do vázy."

Mary sa načiahla a zdvihla opatrne jednu z ruží.

"Naozaj, Milady. Toto sú tie najkrásnejšie ruže, ktoré som kedy videla."

"Nehovor to nikomu, Mary," riekla Hermiona a vykĺzla z postele, aby pomohla slúžke pozbierať zvyšok tých kvetov. Každá ruža, ktorú zdvihla, vyzerala a voňala roztomilejšie než tá predchádzajúca.

"Už predtým som počula, že sa takéto veci stávajú," zašepkala Mary, stále prekvapená a ohromená. "Ale božechráň, nikdy som si nemyslela, že sa dožijem skutočnej mágie."

"Ani ja nie," odvetila Hermiona. "Skutočná mágia."

Na toto mohlo byť jediné vysvetlenie - napriek tomu, že nemali svoje prútiky, dokázali vytvoriť neriadenú mágiu.  

Uvedomovala si, že sa spor medzi ňou a Dracom skončil. A napriek jej najlepším plánom, Dracovi sa podarilo ospravedlniť ako prvému.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 25.07. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 11. kapitola Nič sa nedeje Od: denice - 22.07. 2010
Krásná představa, jak ti dva sedí v lese, kolem nic kapradí a oni vijí věnce z bylin a prozpěvují starodávné magické verše... A Hermiona s úžasem poznává, že Draco není jen rozmazlený lenoch, ale člověk s velkou zodpovědností, co už udělal hodně práce. nádhera!

Re: Kapitola 11 Nič sa nedeje Od: Limetka - 04.07. 2009
Skvělý překlad, už se těším na pokračování :-).

Re: Kapitola 11 Nič sa nedeje Od: eternallife - 03.07. 2009
Páni holky tak tohle bylo skvělý ta říkanka musela dát dost zabrat ale zvládly jste to skvěle. Kapitolka byla nádherná děkuju za překlad a věnování:)

Re: Kapitola 11 Nič sa nedeje Od: Tru - 02.07. 2009
to bolo kráááááááásne:)) úplne mali pekný rozhovor, a ten koniec, nádherná romantika:) ďakujem za venovanie a za prekrásnu kapitolku a super preklad:-)

Re: Kapitola 11 Nič sa nedeje Od: Nuviel - 01.07. 2009
Hezké:) děkuji za kapitolu:)

Re: Kapitola 11 Nič sa nedeje Od: Khira - 01.07. 2009
So, kednoducho ocarena.-....fakt uzasne...to som zvedava kedy sa to poriadne rozhybe :)))

Re: Kapitola 11 Nič sa nedeje Od: kajka - 01.07. 2009
jej velmi dobre,mrte zerem tuto poviedku:D a tie basnicky,chapem to(vobec som necekala,ze to niekto prelozi,ked som to citala) ale mate moj velky obdiv:)

Re: Kapitola 11 Nič sa nedeje Od: Tez - 01.07. 2009
Krásne. Růže...hmmm. Moc díky za překlad...

Re: Kapitola 11 Nič sa nedeje Od: JSark - 01.07. 2009
Z Draca bude tuším nakoniec romantik. :-) Diky moc, je to skvelý preklad.

Re: Kapitola 11 Nič sa nedeje Od: Jimmi - 01.07. 2009
ĎAKUJEM aj za bety. Ste také skvelé!!!! Neskutočne ste mi vylepšili náladu. Ešte skontrolujem Rok a idem na ďalšiu kapitolu....

Re: Kapitola 11 Nič sa nedeje Od: SARA - 01.07. 2009
Skvélá kapitola, díky Jimmy.

Re: Kapitola 11 Nič sa nedeje Od: Lucy18 - 01.07. 2009
waw...=D...tak toto si zaslúži velikánsky potlesk...preklad uplne bomba...=D...ja by osobne mi som to nedokázala vôbec preložiť...a kapitolka úžasná...moc díky za preklad a aj venovanie...=D
Re: Kapitola 11 Nič sa nedeje Od: Lucy18 - 01.07. 2009
*ja osobne by som to nedokázala vôbec preložiť...sorry blbne mi klávesnica...=D
Re: Kapitola 11 Nič sa nedeje Od: Lucy18 - 01.07. 2009Re: Kapitola 11 Nič sa nedeje Od: Lucy18 - 01.07. 2009
*ja osobne by som to nedokázala vôbec preložiť...sorry blbne mi klávesnica...=D

Re: Kapitola 11 Nič sa nedeje Od: Maenea - 01.07. 2009
Tuhle kapitolu mám ráda. Povedla se ti Jimmi :-)

Re: Kapitola 11 Nič sa nedeje Od: teriisek - 01.07. 2009
Nádhera, na víc se asi nezmůžu:) Díky za překlad, povedlo se vám to!

Re: Kapitola 11 Nič sa nedeje Od: Monie - 01.07. 2009
Tohle byla úžasná kapitola, klobouk dolů před všema, co se na tom podílely. Jste jedničky holky. Tuhle povidku začínam opravdu žrat, navíc ja cesty v čase miluju a ještě když se to spojí s Hermionou a Dracem jako kydačem hnojem :o) tak jen slintám. Takže děkuji za skvěý překlad Jimmi a za beta-read soraki a Manaea, takhle kapitolka byla fakt kouzelná, už jsem se bala že na sebe budou další 3 kapitoly jenom nafouknutí, ale ty růže, to byla trefa :)

Re: Kapitola 11 Nič sa nedeje Od: 32jennifer2 - 01.07. 2009
ááách...aj ja sa chcem zobudiť s ružami od Draca...fňuk

Re: Kapitola 11 Nič sa nedeje Od: soraki - 01.07. 2009
Teda holky, musím nás pochváílit, povedlo se nám to :-D Ta říkanka byla fakt masakr, ale myslím, že podstatu jsme vystihly... a ten konec... děsně romantický :-D těším se na další

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )28.08. 2009Záver k poviedke
Zensho: ( Jimmi )24.08. 200932. Rodina, česť... láska
Zensho: ( Jimmi )24.08. 200931. Vedela som, že prídeš
Zensho: ( Jimmi )22.08. 200930. Nikto neprišiel
Zensho: ( Jimmi )21.08. 200929. Cena, ktorú treba zaplatiť
Zensho: ( Jimmi )20.08. 200928. Pred cestou späť
Zensho: ( Jimmi )19.08. 200927. Prečo by som ti mal veriť?
Zensho: ( Jimmi )19.08. 200926. S tým najlepším úmyslom
Zensho: ( Jimmi )18.08. 200925. Niečo sa kuchtí...
Zensho: ( Jimmi )13.08. 200924. A bledý bol
Zensho: ( Jimmi )10.08. 200923. Aldeburg
Zensho: ( Jimmi )10.08. 200922. Mary Culdonová
Zensho: ( Jimmi )07.08. 200921. Tvoja dáma Ťa miluje
Zensho: ( Jimmi )04.08. 200920. Pravda ťa oslobodí
Zensho: ( Jimmi )04.08. 200919. Ja sem nepatrím
Zensho: ( Jimmi )01.08. 200918. Prípad č. 312 / 2005
Zensho: ( Jimmi )30.07. 200917. Je to hravé dieťa
Zensho: ( Jimmi )27.07. 200916. Obaja už vieme prečo
Zensho: ( Jimmi )26.07. 200915. Kúpiť, kúpiť, chytiť...
Zensho: ( Jimmi )17.07. 200914. Tvár ako ruža
Zensho: ( Jimmi )15.07. 200913. Odpíš čoskoro
Zensho: ( Jimmi )08.07. 200912. Mágia letného slnovratu
Zensho: ( Jimmi )01.07. 200911. kapitola Nič sa nedeje
Zensho: ( Jimmi )22.06. 200910. kapitola Drraaco
Zensho: ( Jimmi )19.06. 20099. kapitola Šalvia
Zensho: ( Jimmi )18.06. 20098. kapitola
Zensho: ( Jimmi )16.06. 20097.kapitola Päť bodov pre Chrabromil
Zensho: ( Jimmi )03.06. 20096. kapitola Ty sem nepatríš
Zensho: ( Jimmi )29.05. 20095. kapitola Ty!
Zensho: ( Jimmi )22.05. 20094. kapitola Tie perly sú moje?
Zensho: ( Jimmi )19.05. 20093. kapitola MLOKy z Elixírov
Zensho: ( Jimmi )18.05. 20092. kapitola Zničila si mi život
Zensho: ( Jimmi )16.05. 20091. kapitola Ešte jeden týždeň
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )16.05. 2009Úvod k poviedke