Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Simply Irrefutable

7. kapitola

Simply Irrefutable
Vložené: tigy - 18.11. 2015 Téma: Simply Irrefutable
cuc nám napísal:

Jednoducho osudová (Simply Irrefutable)

Autor: bookworm1993

Originál:  https://www.fanfiction.net/s/8630085/6/Simply-Irrefutable

Preklad: cuc

Beta: tigy

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Draco položil Willow na spodnú časť poschodovej postele a vzal do rúk deku vo farbe jarnej zelene, jej najobľúbenejšej farby, čo ho prinútilo pousmiať sa, ako slizolinčan si jednoducho nemohol pomôcť. Kým ju prikýval dekou, sledoval svoju najmladšiu, keď sa jej tmavé riasy zo trikrát zatrepotali a jej svetlohnedé oči pozerali priamo na neho. „Príbeh, ocko?“ opýtala sa.

„Willow,“ Draco jej z tváre odsunul pár tmavých pramienkov vlasov. „Je čas ísť spať. Sabine už tiež spí a aj zajtra je veľký deň.“

Avšak jeho najmenšia sa nevzdávala, presne ako jej mama alebo žeby on sám... Draco si nebol istý, ale tvrdošijný výraz so skeptickým pohľadom mu bol strašne povedomý. „Willow,“ skúsil to ešte raz.

Sledoval jej neústupčivý, nafúkaný výraz. Draco si povzdychol, nespúšťajúc oči z Willow, ale ako vždy, nedokázal jej odolať. Naposledy si povzdychol a poklepkal jej po čele. „Ale krátky, najviac desať minút.“

Willow sa s úsmevom ponorila do svojho vankúša a zaborila bradu do prikrývky. Pozrela sa na neho s dychtivým výrazom. „Po výbuchu,“ zívla, stále sa usmievajúc.

Draco mal tresty už aj predtým. Ale nikdy si tak neuvedomoval sám seba a všetko navôkol, ako na tých prvých pár trestoch osamote s Grangerovou. Niekedy bola taká tichá, že ho to ticho až desilo, inokedy bola zase jej prítomnosť úplne zreteľná. Jej dych, vŕzganie jej topánok na podlahe alebo jej rýchle pohyby pri čistení, ako keby sa každým pohybom snažila bojovať s nespravodlivým zaobchádzaním s domácimi škriatkami, dokonca aj pri najmenšom pohybe jej vlasy lietali všade navôkol.

Počas tretieho trestu sa Draco preniesol cez tieto nepríjemné pocity, pretože ako sa zdalo, Grangerová si ho nebola nikdy vedomá. Ani by tam nemusel byť, keď tak zúrivo čistila kotlík za kotlíkom. Bola absolútne sústredená na úlohu, akoby bola na nejakej misii, ale on videl jej vyčerpanie. Kruhy pod očami, podobné tým jeho... pretrvávajúci smútok, o ktorom dúfal, že ho tiež nezdieľajú, ale jeho nahnevané svedomie ho uistilo, že nebol o nič lepší v skrývaní svojich pocitov ako ona.

Sledujúc poskakovanie Grangerovej divokej kučeravej hrivy, skoro si nevšimol cvaknutie odomykajúcich sa dverí. Trest sa skončil. Odvrátil pohľad od práve otvorených dverí na svoju spoločníčku na treste a jeho strieborné dúhovky sa nepatrne rozšírili pri zistení, že na ňom spočíva pohľad mierne prižmúrených očí Hermiony Grangerovej. Vyzeralo to, akoby chcela niečo povedať, ale nakoniec to neurobila. Namiesto toho potichu odložila posledný kotlík a vstala. Rukou si zopár krátkymi pohybmi uhladila sukňu dlhú po kolená a bola preč.

Odstúpil od skrine s ingredienciami, sadol si a rátal do desať, aby Grangerová získala náskok. Pri desiatke vstal a pred odchodom si tiež uhladil nohavice. Nemohol si pomôcť, cítil sa frustrovaný.

„Oci,“ zatiahla Willow, jej tvár dávala jasne najavo, aby sa neopovážil práve teraz skončiť.

„Willow,“ zastonal Draco.

„Oci,“ vrátila mu Willow, spodnú peru mierne vyšpúlenú. Práve vtedy vošla Lyra, držiac Colbyho za ruku. Pri pohľade na nich dvoch Lyra zažmurkala a po tvári sa jej roztiahol široký úsmev, keďže sa vrátila práve včas na príbeh. Pustila Colbyho ruku, prakticky preletela k Willow a vyšplhala sa k svojej mladšej sestre.

Colby sa v tichosti pridal, sadol si na podlahu v blízkosti poschodovej postele a na krátko stisol ruku, ktorú k nemu Willow natiahla.

Ako na povel sa všetci traja otočili a pozreli na Draca s očakávaním.

Draco zdvihol obočie, ale stretol sa len s tým, že sa mu jeho gesto vrátilo. „Premožený troma deckami...“ zamrmlal.

Niekedy počas tohto zmätku sa Blaise nejakým spôsobom skamarátil s Longbottomom a nakoniec aj s Grangerovou. Omnoho zanietenejšie než v predchádzajúcich rokoch sa počas jedla bavil s chrabromilčanmi ako so starými priateľmi. Momentálne, keď na Blaisovu žiadosť obaja sedeli vedľa spomínaných chrabromilčanov, Draco nemal inú možnosť, len počúvať Blaisa, ako rozpráva o jednom zo svojich nevlastných otcov, ktorý bol dosť starý na to, aby bol jeho starým otcom a bol skoro hluchý a takmer určite slepý. Vzhľadom na to všetko a na to, že Blaise bol tiché dieťa s veľmi jemnou pokožkou, veril, že je dievča. Takže sprvu, keď Blaise došiel domov, našiel na svojej posteli ležať darčeky ako šaty, bábiky a podobné veci. Bábiky potom obaja chlapci často používali ako predmet mučenia, púšťali ich z výšky, hádzali s nimi a zameriavali na ne svoju neskrotnú mágiu.

„Boli sme na dobrej ceste stať sa perfektnými malými smrťožrútmi.“

Ticho sa prehlbovalo, zatiaľ čo pravda visela vo vzduchu. Dracove oči nevedomky našli tie Grangerovej, čakal, že uvidí tú iskru nenávisti, na ktorú bol zvyknutý, ale nevidel nič, preletela ho pohľadom a jej ruka sa podvedome priblížila k predlaktiu, čo prinútilo Draca cuknúť, keď mu to pripomenulo tie časy. Mal chuť nakričať na Blaisa za jeho veľké ústa, za to, že musel tárať tak veľa. Chystal sa vstať a odísť, skôr, než sa ten krik stane súčasťou jeho života, jej krik, ktorý ho prenasledoval v snoch, keď ho Grangerovej slová zastavili v pohybe.

„Ale nestali ste sa....“ konečne prehovorila Hermiona Grangerová, bez toho aby sa na Draca pozrela, ale mohol takmer cítiť teplo jej slov na svojej pokožke.

„Nemali by ste o tom tak hovoriť...“ ozvala sa príkro Hannah Abbotová, ale Grangerová ju prerušila.

„Blaise má právo hovoriť o smrťožrútoch, rovnako ako by sme mali aj my. Keď z toho robíme tabu, dávame tomu rovnakú moc, akú malo Voldemortovo meno. Blaise nechcel nikomu ublížiť, Hannah. Ak o tom dokáže žartovať on, znamená to, že veci sa pohli k lepšiemu.“

Draco si ani neuvedomoval, že zatína päste, uvoľnil ich, zatiaľ čo pozeral na pokojnú a tichú Hermionu Grangerovú. Kto do pekla by mohol byť až tak odpúšťajúci?

!

Kráčal s Blaisom do triedy, keď mu ten doslova vytĺkol jeho zmätok nad správaním Grangerovej buchnátom do hlavy.

„Porozprávaj sa s ňou, prestaň iba zízať a hovor s ňou. Inak oškaredieš z nedostatku spánku.“

Draco si poškrabal hlavu a zamračene pozeral na svojho najlepšieho kamoša.

„Vážne, staviam most pre dobro nás oboch, prejdi ho a pohovor si s ňou, pomôže ti to so spaním a tiež s tvojou známkou z elixírov,“ odfrkol si Blaise.

„Blaise...“

„Pozri, toto je naša šanca stať sa niečím, niečím lepším, ako nás učili, keď sme boli deti! Chop sa toho a prestaň už konečne byť tak prekliato náladový. Hej, Boot, počkaj!“ zakričal Blaise a nechal Draca stáť na chodbe.

!

Draco spracovával Blaisove slová celé dopoludnie, takže keď mal konečne voľno, našiel sa v knižnici, panstve Hermiony Grangerovej. Kráčal k miestu, kde predpokladal, že ju nájde, na základe svojich skúseností z ich mladších liet, keď trpel viac ako nezdravou posadnutosť Zlatým triom, aby ich mohol trápiť.

Hoci, keď sa tam dostal, nevedel, čo má robiť a tak sa tam len prechádzal.

Motal sa okolo, ale Grangerová ho nevidela... Draco nemohol odolať a trochu sa priblížil. Na tvári sa mu objavil prekvapený výraz, takmer úsmev, keď si uvedomil, že Hermiona Grangerová zaspala... neslávne známa knihomoľka zaspala v knižnici nad pergamenom, na ktorom bolo D ako Dostatočný, nie P alebo V, na čo bol pri nej zvyknutý. To ho donútilo uvedomiť si, že mal Blaise pravdu... akokoľvek to bolo desivé. 

Postávajúc v jej blízkosti, Draco si nemohol pomôcť a chvíľu ju sledoval ako spí, až kým si nezačal pripadať trochu divne. Bez slova sa priblížil len natoľko, aby mohol potichu zavrieť jej fľaštičku s atramentom skôr, než spadne zo svojho vratkého miesta na stole. Zajtra, keď zhromaždí všetku svoju odvahu, pohovorí si s Grangerovou... oboje, ich spánok aj ich známky trpeli, ale aspoň čo sa týka známok by mohli dať obaja bokom svoje rozpory.

!

Willow sa usmiala, toto bol konečne ten druh konca rozprávania, ktorý bol pre ňu prijateľný. „Dobrú, oci,“ povedala, naširoko si zívla a schúlila sa do postele.

„Dobrú, anjelik,“ zašepkal Draco a pobozkal ju na temeno hlávky. „A aj tebe,“ pošepol Lyre, keď ju zdvihol ponad spiacu Willow a položil na hornú posteľ.

„Okej,“ usmiala sa Lyra a vliezla do postele.

„Tebe tiež, Sabine Zabiniová!“

„Dobre, strýko Draco,“ odvetila Sabine so smiechom, ku ktorému sa Lyra pridala a Draco len pokrútil hlavou.

!

„Tak ako? Bol Wood taký cool, ako si si predstavoval?“ zavtipkoval Draco.

Colby sa usmial. „Áno, bol fakt super, vyzeralo to, akoby sa mu v očiach odrážali prehadzovačky, keď mne a Lyre opisoval hru a vychvaľoval svojich spoluhráčov. Tiež mi podpísal klobúk a povedal Lyre, že je dosť rýchla na triafačku, keď ju videl, ako naháňa Jamesa.“ Zasmial sa, keď si ten obraz živo vybavil pred sebou.

Draco zastonal. Ten Potterov chlapec...

„Nuž, to som rád, znie to ako super deň, či nie?“ spýtal sa Draco a pozoroval pri tom svojho nevlastného brata, jeho oči by ho nemohli oklamať. Colby sa usmial a prikývol. „Dobre, teraz do postele s tebou, zajtra je tiež veľký deň.“

„Ja viem, dobrú, Draco.“

„Dobrú, Colby,“ odvetil Draco a sledoval ho, ako kráča do tej časti, kde spali všetci chlapci, dúfajúc, že jeho syn už tiež spí a nestvára žiadne hlúposti.

Keď sa otočil späť, uvidel muža, ktorého syn naháňal jeho dcéru, ako ho pozoruje z vchodu do stanu. Letmo pozrel na stan, kde, ako predpokladal, jeho žena už pokojne spí, a podišiel k Harrymu Potterovi.

„Takže, mám prekliať Rona Weasleyho?“ vyhŕkol na neho Draco.

„To by si najprv musel prejsť cez mňa,“ zamračil sa Harry. „Som hlavný auror,“ dodal varovne.

„A ja som sa na dosť dlhú dobu postaral sám o všetky decká.“

Harry zažmurkal nad Dracovým suchým tónom a rozosmial sa. "Ó, áno, to je naozaj úloha, o ktorú sa radšej ani nechcem pokúšať. A nie, ešte nemusíš. Jediné, čo Ron spravil, bolo, že zízal na deti. Vieš predsa, že ich nikdy predtým nevidel osobne. Iste, videl ich fotky, ale dneska to bolo po prvý raz, čo ich videl naživo."

„A?“

„Vyzeral zdrvene, porazene,“ priznal Harry. „Myslím si, že to, že videl vaše deti, bol posledný klinec do rakvy.“

„A to mu trvalo tak dlho? Cítim sa zle pre to chúďa dievča...“

„Kennu,“ opravil ho Harry Potter.

Draco pretočil oči. „Tak dobre, len sa uisti, že nepovie nič hlúpe o mojej žene alebo deťoch a tvoje schopnosti hlavného aurora nebudú potrebné. A teraz, čo povieš na pohárik ohnivej whisky, lebo ja som za.“

„Hej, ohnivá whisky znie celkom dobre. Len skočím pre Georga a môžeme si jeden stôl presunúť von zo stanu.“

„A ja zatiaľ donesiem whisky,“ povedal Draco a vydal sa k chladničke, ktorú Ivy zásobovala, lebo presne vedel, kde nechávala jeho núdzovú fľašku ohnivej whisky.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 7. kapitola Od: laravita - 13.05. 2016
kedy bude dalšia kapitola?

Re: 7. kapitola Od: maria - 19.11. 2015
dakujem
Re: 7. kapitola Od: cuc - 19.11. 2015
Ďakujem za komentár.

Re: 7. kapitola Od: grepik03 - 18.11. 2015
Děkuji moc za příjemné pohlazení na dobrou noc ;) O fungování tehle "velke rodiny" bych mohla cist pořád. ...v teto povídce jsou mi blízcí, jako bych je znala, jako by byli moji přátele. Díky díky a ještě jednou díky za překlad další kapitoly ♡
Re: 7. kapitola Od: cuc - 19.11. 2015
Grepik03 ďakujem za komentár. Posmažím sa, aby si mohla ďalšiu čítať čím skôr :) Zdieľam tvoje pocity, je to úžasná partička :) Ďakujem za komentár.

Re: 7. kapitola Od: mami - 18.11. 2015
Predstavovať si niečo je úple niečo iné ako vidieťna vlastné oči, vtedy si človek uvedomí rozsah straty.
Re: 7. kapitola Od: cuc - 19.11. 2015
Čistá pravda. Ďakujem za komentár.

Re: 7. kapitola Od: denice - 18.11. 2015
Draco je skvělý táta :-) Díky.
Re: 7. kapitola Od: cuc - 19.11. 2015
To je :) takého by brali isto všetci :) Ďakujem za komentár.

Prehľad článkov k tejto téme:

bookworm1993: ( Jimmi )21.04. 2019Kapitola 18 (na FF 19.)
bookworm1993: ( Jimmi )07.04. 201917. kapitola (na FF 18.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201916. kapitola (na FF 17.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201915. kapitola (na FF 16.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201914. kapitola (na FF 15.)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201913. kapitola (na FF 14)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201912. kapitola (na FF 13)
bookworm1993: ( Online preklady )28.09. 201611. kapitola (na FF 12)
bookworm1993: ( Online preklady )21.09. 201610.kapitola (na FF 11)
bookworm1993: ( Online preklady )17.09. 20169. kapitola (na FF 10)
bookworm1993: ( Online preklady )14.08. 20168.kapitola (na FF 9)
bookworm1993: ( cuc )18.11. 20157. kapitola
bookworm1993: ( cuc )28.07. 20156. kapitola
bookworm1993: ( cuc )29.05. 20155. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )02.08. 20144. kapitola
bookworm1993: ( morgana )25.07. 20143.kapitola
bookworm1993: ( Morgana )18.07. 20142. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )12.07. 20141. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Morgana )12.07. 2014Úvod k poviedke