Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2014 Snamione

Technika

Advent 2014 Snamione
Vložené: solace - 06.01. 2015 Téma: Advent 2014 Snamione
arkama nám napísal:

 

6. január 2015

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Technika

Autor: ApollinaV

Preklad: arkama

Originál: Technique

Prístupnosť: neobmedzená

humor

 

 

„Hermiona?“ oslovil svoju ženu a snažil sa získať lepší výhľad na to, čo robí. Ešteže ju dobre poznal, inak by bol presvedčený, že škrtí ich miláčika. „Hermiona?“ zvolal znovu a v obavách sa dotkol jej ramena.

„Och! Ahoj, Severus,“ rozžiarila sa naňho, vstala a oprášila si z riflí mačacie chlpy. Krivolab jej svojimi žltými očami venoval smrtiaci pohľad. Široký obojok spôsobil, že mu srsť trčala okolo tváre. S tým sirôtkovským nosom vyzeral ešte viac ako kvetina. Severusovi prišlo ich starého pána okamžite ľúto.

„Smiem sa spýtať?“

„Najnovší vynález dvojičiek. Testujeme to pre nich. Obojok má čítať jeho myšlienky a vysielať ich, aby sme mohli spolu komunikovať.“ Vysvetľovala Hermiona nadšeným tónom, ktorý sa vôbec nezhodoval s Krivolabovým rozčúlením.

„Krivolab,“ riekla, „chceš nám niečo povedať?“

Kocúr s nohami do O jej venoval ďalší smrtiaci pohľad, švihol chvostom a odklusal tak, aby mali výhľad na jeho zadok.

„Dobre teda,“ slabo si povzdychla. „Dúfam, že zmení názor.“

Krivolab však názor nezmenil.

Nebola si úplne istá, kde sa skrýval, jeho maskovacie schopnosti boli perfektné. Jedine prázdna mačacia miska naznačovala jeho prítomnosť v dome. Severus sa naňho neobťažoval volať tak ako ona. Čarodejník súcitil s jeho ponížením, nechal ho na pokoji.

O dva týždne neskôr ho uprostred noci prebudil močový mechúr. Prstami si jemne odtiahol Hermionine vlasy prilepené na tvári, odložil jej ruku, ktorú mal ovinutú vôkol pása, a vysúkal sa spod jej stehna. Posadil sa na okraj postele a pozrel na manželku. Spiaca a uspokojená, aj s tou svojou hrivou hrozných vlasov a slinkou v kútiku úst, bola nádherná.

Potichunky sa zodvihol a išiel na záchod. Práve našiel vypínač, keď sa ozval slabý dunivý hlas.

„Zavri dvere! Nie, ty idiotský chlap, poď sem a zavri dvere!“ Boli to roky čo nosil prútik aj na záchod a teraz...teraz, keď sa dal ukolísať falošným pocitom bezpečia – slušnosti, domova, manželky – teraz to bude všetko preč.

„Pohneš sa? A preboha, zavri tie prekliate dvere.“

Severusov pohľad cestoval po kúpeľni, mrkol po zákutiach, díval sa po záhyboch sprchového závesu, než sa pozrel dolu.

„Ty,“ šepol Severus, vstúpil do kúpeľne a zavrel dvere. Odprisahal by, že ryšavý kocúr pretočil očami.

„Počúvaj, kamoško,“ prehovoril bez toho, aby pohol ústami. „Nechcem zasahovať do tvojho života, netýka sa ma to, ale myslím, že je najvyšší čas dať ti priateľskú radu. Jasan?“

Severus mlčky prikývol.

„Zdáš sa byť vo forme, len tvoja technika je úplne mimo, kámo.“

„Prosím?“ spýtal sa Severus, keď opäť našiel hlas.

„Budeš dávať pozor? Povedal som, že tvoja technika je zlá. Asi si myslíš, že sa tu rozprávam sám so sebou.“

„Nerozumiem ti.“

Krivolab niekoľkokrát švihol chvostom. „No, to je evidentné. Šľak to trafil! Nemôžem uveriť, že sa o tom bavíme.“

„Tak to sme dvaja,“ zamrmlal.

„Dobre, vyhláskujem ti to, ty ťulpas,“ povedal Krivolab podráždene zafarbeným hlasom. „Nehryzieš ju.“

Keď bolo jasné, že čarodejník nechápe, znovu švihol chvostom.

„Krk,“ zaškrípal zubami. „Musíš sa jej najprv zahryznúť do krku.“

„Naozaj nemám ani poňatia, o čom tu hovoríš.“

Severus si povzdychol, takto spoznať ich miláčika bolo to, po čom Hermiona túžila. Lenže mal strašidelný pocit, že z tejto domácej chlapskej diskusie by mala byť vylúčená.

V Krivolabovom hlase chýbala trpezlivosť, keď pomaly predniesol: „ Niet divu, že to robíš zle. Najprv sa jej musíš zahryznúť do krku a potom bude ovulovať. Ako inak by prichádzali na svet mačiatka?“

Severus civel na oranžovú beštiu a po chvíli ho zachvátili salvy smiechu. Krivolab urazene vstal, chodil v kruhu a napokon sa zvalil na zem. Medzitým, ako čakal až čiernovlasý čarodejník prestane blázniť, natiahol nohu a začal sa vylizovať.

„Krivolab,“ povedal so smiechom, „Čarodejnica nebude ovulovať, ak sa jej zahryzneš do krku. To funguje len na mačky.“ Kocúr vzhliadol od svojho rozkroku a zažmurkal.

„No a ako sa to potom robí? Trápi ju, že nemá vrh.“  Ako keby mu niekto vyrazil dych, jeho smiech bol razom preč.

„To hovorí?“ zašepkal.

„Platí moje pôvodné hodnotenie. Si idiotský chlap.“

Krivolab vstal, oči sa mu rozšírili a jeho pohľad naznačoval „zdvihni ma“. Severus ho vzal.

Keď boli dvaja dominantní samci tvárou v tvár, kocúr prehovoril zastretým hlasom: „Teraz mi daj dole ten zasraný obojok.“

V tú noc vylial Severus všetky zvyšné elixíry sterility. Na druhý deň ráno našla Hermiona šťastne žujúceho Krivolaba pri jeho miske a kusy roztrhaného obojka po dome.

„Netuším, ako to urobil,“ poznamenala a dotkla sa odhryznutého kúska. Severus pokrčil plecami.


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 01.09. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Technika Od: kakostka - 10.10. 2021
Mňam:-))) tuhle mám moc ráda, když na mne vykoukne v náhodných překladech, neodlám:-) Křivonožka má pravdu jako vždy, jako je mi líto, že Hermiona přišla o pokec, ale nedošlo ji, jak Nožka trpí? tsss, vypořádal se s tím velmi elegantně. děkuji i po letech

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Technika Od: teriisek - 04.09. 2015
Škoda, že se Hermiona nedozví, že test proběhl úspěšně... Díky za překlad, i když opožděně!

Re: Technika Od: katesocka - 15.07. 2015
Základná pripomienka do budúcna, nečítať v robote :-D Ešteže som sama v kancelárii, aj tak som musela dusiť smiech :) Zabavila som sa, poviedka sa mi páčila :)

Re: Technika Od: arabeska - 12.01. 2015
Joj, proč toho Křivonožku tak miluju! Ještě že ho mají, teď může Hermiona vrhnout aj pět malých Snapeátek Děkuji, bylo to boží! 

Re: Technika Od: zuzule - 11.01. 2015
Dobrej chlapskej pokec :D

Re: Technika Od: mami - 07.01. 2015
Skutočne plodná debata v noci na záchode, hlavné, že pomohla :-) obom.

Re: Technika Od: Zuzana - 07.01. 2015
To je perfektné:) Krivolab sa postaral Hermione o vrh:DDD Ďakujem za preklad.

Re: Technika Od: solace - 07.01. 2015
Hovoriaci Krivolab je dosť desivá predstava. Ešteže ten experiment netrval pridlho. Ďakujem za preklad, bolo to milé.

Re: Technika Od: denice - 07.01. 2015
Kouzelný rozhovor dvou dominantních samců! A Hermiona ani netuší, komu vděčí za splnění největšího přání... Jedinečné zakončení adventu, děkuji!

Re: Technika Od: Folwarczna - 07.01. 2015
Bomba! Zvedlo mi to chuť do nového dne o 150%

Re: Technika Od: martian - 06.01. 2015
Noční chlapská debata na záchodě - já nemůžu!  

Re: Technika Od: doda357 - 06.01. 2015
Tak toto ma dostalo  Chlapská debata tvárou v tvár  Ďakujem pekne za preklad. Skvelé zakončenie tohtoročného adventného kalendára  Klobúk dole 

Re: Technika Od: tiberia - 06.01. 2015
Skvěle jsem se pobavila, díky za překlad, arkamo!!

Re: Technika Od: MIRA - 06.01. 2015
Ako pekne sa tí dvaja chlapi porozprávali.:D Takí obojok by bol super, ale neviem či by som ho chcela naozaj. Asi by som sa potom dozvedela aj čo by som nechcela.:D Krásny preklad, Ďakujem pekne.

Re: Technika Od: Lupina - 06.01. 2015
Ano! Tuhle povídku jsem měla nechanou na příští advent! Ale jsem moc ráda, že se objevila už letos. Moc, moc děkuji za překlad :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

ApollinaV: ( arkama )06.01. 2015Technika
sophierom: ( solace )01.01. 2015Predsavzatie
marianne le fey: ( solace )31.12. 2014Prefíkaný plán
Alexis.Danaan: ( solace )24.12. 2014Čosi, o čom sa klebetí
Scattered Logic: ( tiberia )23.12. 2014Zeptej se knihy
Ariadne: ( marci )22.12. 2014Zmijozel, čarodějka a rozplývavá skříň
SSmaragd: ( Jacomo )21.12. 2014Nápověda od Andersena
cathedral carver: ( solace )20.12. 2014Mor ho, mor!
wallyflower: ( arabeska )19.12. 2014Miliony promarněných hodin
Chessi: ( tiberia )18.12. 2014Vánoční pohádka
debjunk: ( Ivet )17.12. 2014Pod jmelím
GinnyW: ( arkama )16.12. 2014Zmätený
ZauBaerin: ( tiberia )15.12. 2014Pomsta je sladká
dressagegrrrl: ( solace )14.12. 2014Dom iného muža
BulletTimeScully: ( Lupina )13.12. 2014Přihlížející
draco-severus-mmm: ( marci )12.12. 2014Šťastné Vánoce, Severusi
DrMM: ( Jacomo )11.12. 2014Odpusť nám naše viny 2/2
DrMM: ( Jacomo )10.12. 2014Odpusť nám naše viny 1/2
butterflycross: ( LadyF )09.12. 201425. kislev
Ladymage Samiko: ( tiberia )08.12. 2014Pochopení po snapeovsku
cathedral carver: ( solace )07.12. 2014Kým sme hľadali sneh
angelicka: ( Sevik99 )06.12. 2014Dluh
Bergere: ( arabeska )05.12. 2014Ale zmlkněte!
melisande88: ( tiberia )01.12. 2014Válka s kůrolezem