Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2014 Ostatné

Nejlepší Vánoce ze všech

Advent 2014 Ostatné
Vložené: Lupina - 10.12. 2014 Téma: Advent 2014 Ostatné
Gama nám napísal:

10. december 2014

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Nejlepší Vánoce ze všech

Best Christmas Ever

Autor: perfect tragedies

Překlad: Gama

Beta: Aiden

Povolení k překladu: Ano

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7667882/1/Best-Christmas-Ever

 

Prohlášení autorky: Nevlastním nic, i když asi požádám Santu, aby mi dal všechna práva.

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží perfect tragedies. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Romance/Humor

George W. & Hermiona G.

Rating: 9+ 

Kapitol: 1

Slov: 788

 

Shrnutí: Vánoční blbůstka. Zajímavé doznání a stará houpačka.

 

Nejlepší Vánoce ze všech.

 

„Veselé Vánoce!“ zvolal Ron, až mu ohnivá whisky vystříkla z poháru. Byl Štědrý večer a všichni v Doupěti už byli opilí, s výjimkou Hermiony a George.

„Veselé Vánoce!“ zakřičeli všichni v odpověď. Hermiona sebou trhla, popadla svoji knihu a prakticky vyběhla z místnosti.

„Kam jdeš sladká Hermiono?“ opile zablekotal Ron.

„Ven!“ odpověděla Hermiona nabroušeně a odešla z pokoje. Všechno utichlo do té doby, než se Ron začal smát a brzy se k němu přidali i ostatní. George rychle proklouzl ven hned za Hermionou. Netrvalo mu dlouho, než ji našel, jak si čte schoulená na staré houpačce.

„Ahoj,“ ozval se George tiše. Hermiona překvapeně vzhlédla.

„Ach, ahoj Georgi,“ odpověděla měkce.

„Je tam poněkud hlučno, viď?“

„Ano, a abych byla upřímná, doufala jsem, že kolem Rona a Harryho proklouznu nenápadně. Nechci, aby ti dva hlupáci věděli, jak moc jsem na ně naštvaná“.

George pozvedl obočí. „Naštvaná na ně?“

„No, hlavně na Ronalda“.

„A proč je prostě nenecháš tady a neodejdeš?“

„Protože Ron má klíč a já ho o něj nemůžu požádat, protože jsem teď na to příliš velký zbabělec,“ odpověděla Hermiona nevýrazně.

„Jsi čarodějka nebo ne?“ zeptal George, jen aby se ujistil.

„Máme tolik bezpečnostních kouzel, že je jednodušší použít klíč. Někdy skutečně nenávidím, že jsou Ron a Harry bystrozory,“ rozohnila se Hermiona.

„Plus máme jen jeden klíč.“

„Můžeš přespat u mě, jestli chceš,“ nabídl George.

„A co Fred?“

„Právě jsem ho nouzově vystěhoval. Stejně je příliš opilý.“

Hermiona se zasmála. „Ty jsi takový milý bratr,“ řekla sarkasticky.

„Velmi,“ zazubil se George. „Tak co to čteš?“

„Ach,“ začervenala se. „Je to jen takový hloupý romantický příběh.“

„Romantika říkáš? Nikdy bych do tebe neřekl, že budeš číst takové dětinské nesmysly,“ zasmál se.

„Nečtu je pro zábavu!“ vyhrkla rychle. „Já…no dobře, občas si představuji, že jsem hrdinka příběhu, která žije „šťastně až do smrti“,“ řekla a celá zčervenala. „Já vím, je to kýčovité a stupid….“

„A směšně roztomilé,“ přerušil ji George.

„Roztomilé? Připadá ti to roztomilé?“

„Jo. Ale neboj, tvůj princ Krasoň přijde.“

„Přijde vůbec?“ sotva slyšitelně zašeptala.

„Zaručeně. Který blázen by tě nechtěl?“

„Ten, který se mi líbí,“ odpověděla trpce.

„Někdo se ti líbí?“ zeptal se George a snažil se, aby v jeho hlase nebylo slyšet zklamání.

„Jo, ale já se mu asi nelíbím.“

„Je to Ron?“

„Ron….Ron se mu nemůže ani rovnat. Do pekla, on je lepší, než Johnny Depp! A to už je co říct.“

George se zasmál. „Jsi velmi zvláštní dívka Hermiono Grangerová,“ pohladil ji po hlavě a vstal k odchodu.

„Já nejsem žádná dívka! Jsem mladá žena,“ protestovala.

„Která čte romantické příběhy a je zamilovaná do nějakého muže.“

„Ty to říkáš, jak kdyby na tom bylo něco špatného!“

„Ha! Špatného? Myslím, že je dost špatné, když dívka, do které jsem tajně zamilovaný už deset let má ráda někoho jiného,“ vykřikl a začal odcházet.

„Je dost špatné, když muž, který se mi líbí, mi křičí do tváře“ zakřičela za ním.

George se otočil.

„Cože?“

„Myslím, že je dost špatné, když si představuješ, že hrdinka příběhu má ráda jiného muže, než tebe, svého hrdinu,“ zašeptala a přiblížila se až k němu.

„Myslím, že bude dost dobré, až z téhle novinky Ron, Harry a Fred omdlí. Budeme mít byt jen pro sebe,“ a začal se usmívat jak blázen.

Najednou k sobě Hermionu přitiskl a své pevné ruce omotal kolem jejího těla.

„Myslím, že je krásné být ve tvém náručí,“ vydechla jemně.

„ Myslím, že bys měla být má přítelkyně.“

„To není špatný nápad,“ usmála se na svého nového přítele. V očích mu vesele jiskřilo. Sklonil se k ní a nedočkavě ukořistil její rty.

„Myslím, že tohle jsou nejlepší Vánoce ze všech,“ široce se usmál a Hermiona nemohla jinak, než souhlasit.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: arabeska - 17.12. 2014
První překlad? Páni, dopadl skvěle! Mně se to líbilo, mělo to správný opilecký nájezd a pohádkový dojezd. Není nad happyendy ) Děkuji za překlad, moc se povedl, gamo!  

Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: teriisek - 15.12. 2014
To bylo výborné, díky moc za překlad! Hermiona a George k sobě myslím docela sedí:)

Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: marci - 15.12. 2014
Moc krásná povídka :) Sice jsem četla pár příběhů, kde se k sobě Ron s hermionou hodili, ale těch bylo jako šafránu :) A George je super volba :D krásný překlad, Gamo, díky!

Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: Jimmi - 10.12. 2014
Netradičný pár ale o to ho mám radšej než Rona s Hermionou. Bolo to romantické, to pravé adventové... jednoducho krása. Veľmi dobre sa to čítalo. Ďakujem, skvelé.
Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: gama - 11.12. 2014
Pravda, moc povídek s tímhle párem asi vážně není a když, tak to jsou jednorázovky. Ale i tak jsem ráda, že se líbilo a taktéž děkuji :-)

Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: soraki - 10.12. 2014
Málokdy je Hermiona spárovaná s jedním z dvojčat, o to milejší pak takový příběh je. Děkuji
Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: gama - 11.12. 2014
Já děkuji za čas strávený nad touto povídkou ;-)

Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: Julie - 10.12. 2014
Milé, romantické, sladké... díky za překlad.
Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: gama - 10.12. 2014
O tom přeci Vánoce jsou :-) Díky za komentování, vážím si toho.

Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: tiberia - 10.12. 2014
Ronovi bratři se k Hermioně docela hodí, hlavně když to není Ron... hezoučká povídka, díky, Gamo!!
Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: gama - 10.12. 2014
Ron má smůlu, alespoň tentokrát :-) Díky za komentář.

Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: holloway - 10.12. 2014
Hezká romantika, úplně Hermionu chápu, jestliže je George lepší i než Johnny Depp. Kdokoliv z Weasleyových (kromě Percyho) se mi k Hermioně líbí víc než Ron, proč jen to neviděla i Rowlingová prostě nechápu. Děkuju moc za hezký překlad.
Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: gama - 10.12. 2014
Taky nevím, proč si Rowlingová pro Hermionu vybrala největšího outsidera z rodiny. Kor, když tam byl jiný, tak velký potenciál :-) Díky za koment.

Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: doda357 - 10.12. 2014
Síce mám radšej pár Fred a Hermiona, ale musím povedať, že aj George má niečo do seba  Krásnučká poviedka, ďakujem pekne za preklad 
Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: gama - 10.12. 2014
Však taky musíme dopřát i Georgovi, je na něj, na chudáčka, často zapomínáno :-) Děkuji za komentář.

Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: Zuzana - 10.12. 2014
To bolo strašne peknučké:) Ale sú dosť divní - Ron, Harry a Hermiona, že majú len jeden kľúč:D Ďakujem za preklad tejto rozkošnej poviedky.
Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: gama - 10.12. 2014
No chápej "Neustálá ostražitost" Moodyho musela přinést své ovoce :-) Děkuji.

Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: scully - 10.12. 2014
Moc milý a pěkný příběh s netradičním párem. Moc děkuju za překlad
Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: gama - 10.12. 2014
Děkuji za komentář. Jsem ráda, že se líbilo. Je to milá povídka.

Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: martian - 10.12. 2014
Netradiční páreček, ale potěšil. 
Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: gama - 10.12. 2014
Zajímalo by mě, jak jim to klapalo. Pragmatická Hermiona a doživotní vtipálek George :-)
Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: martian - 10.12. 2014
Mě taky. Ale na druhé straně - protiva se přitahují, že? 

Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: Hypogriff - 10.12. 2014
Moc pěkné. Milé a romantické :) Moc hezky se to četlo. :)
Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: gama - 10.12. 2014
Díky, za komentář. Udělal mi radost :-)

Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: TaraFaith - 10.12. 2014
To bylo kouzelný!! :D Moc díky za překlad.
Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: gama - 10.12. 2014
Děkuji za komentář :-) Celý jejich svět je "kouzelný", a proto ho zbožňuji.

Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: ladyF - 10.12. 2014
Mám ráda Hermionu s někým z Ronových bratrů. Díky za překlad, četl se hezky. :)
Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: gama - 10.12. 2014
Jsem šťastná, že se to dalo číst. Byly to nervy :-) Děkuji ;-)

Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: denice - 10.12. 2014
Milý a romantický příběh. A moc se mi líbilo, jak se hned na začátku všichni v Doupěti opili, představila jsem si namazanou Molly Díky.
Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: gama - 10.12. 2014
Podle mě Molly upíjela už od rána, na nervy, aby všechno stihla dokonale připravit. Ron pil na kuráž, ale poněkud se mu to vymklo z rukou. A Fred pil, protože s ním George pít nechtěl :-D Děkuji za komentář. 

Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: mami - 10.12. 2014
A žili šťastne...:-)
Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: gama - 10.12. 2014
A pokud se ještě "nesežrali" s jejich povahami, tak žijí dodnes :-) Děkuji za koment.

Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: solace - 10.12. 2014
Krásne, romantické, pohodové, vianočné... ako v rozprávke. Čo viac si priať?:-) Ďakujem za preklad, Gama.
Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: gama - 10.12. 2014
Já děkuji za komentář. Potěšil ;-)

Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: Lupina - 10.12. 2014
Tak nejdřív: Gratuluji k prvnímu překladu! Moc se povedl.Moc dobře se četl. Jde vidět, že Hermiona je Nebelvírka. Dokázala mu říct, co cítí. A George evidentně vyčkával a čekal na svoji chvíli, když se neopil Nejdůležitější je, že se dali dohromady a můžem si představovat, že žili šťastně, až do smrti Děkuji za překlad, Gamo
Re: Nejlepší Vánoce ze všech Od: gama - 10.12. 2014
Děkuji, děkuji, děkuji převelice. Je to sice ještě krkolomné, ale třeba se to časem vypiluje :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

silverbirch: ( arabeska )06.01. 2015Na Vánoce nikdy nevíš
TheTeacleTart: ( Patolozka )01.01. 2015Každý Snupin, který byl kdy napsán
eeyore9990: ( tiberia )31.12. 2014Nikdy nebuď spícího draka (bez důkladného zaškolení)
Sheankelor: ( Patolozka )26.12. 2014Barvy
MariannaMerlo: ( Jacomo )25.12. 2014Nejlepší plán Scorpiuse Malfoye
chelseyb: ( Lupina )24.12. 2014Melancholické Vánoce
Rock Junkie and Diki: ( arabeska )23.12. 2014Rozhovor Albuse s Albusem
emynn: ( Patolozka )22.12. 2014Vřelé přijetí
Amorette : ( marci )21.12. 2014Utajené Vánoce
Meteoricshipyards: ( Coretta )20.12. 2014Upřímně, pane řediteli
Alisanne: ( arabeska )19.12. 2014Vytvářet vzpomínky 3/3
Alisanne: ( arabeska )18.12. 2014Vytvářet vzpomínky 2/3
Alisanne: ( arabeska )17.12. 2014Vytvářet vzpomínky 1/3
floatsodelicately: ( Gift )16.12. 2014Miláčku, venku je zima
AWickedMemory: ( LadyF )15.12. 2014Pohádky jsou pro mudly
MyTeenageDream: ( Lupina )14.12. 201412 věcí, které si Voldemort NEPŘEJE k Vánocům
Emily Waters: ( tiberia )13.12. 2014Jsi na tahu
Isfah: ( arabeska )12.12. 2014Veselé Vánoce!
emynn: ( Patolozka )11.12. 2014V lásce a čokoládě je dovoleno vše
perfect tragedies: ( Gama )10.12. 2014Nejlepší Vánoce ze všech
Amorette : ( tiberia )09.12. 2014Bolestná povinnost
asnowyowl: ( Jacomo )08.12. 2014Šťastná to žena (aneb proč se chce Harry Potter stát Šípkovou Růženkou)
draco-severus-mmm: ( Gift )07.12. 2014Veselé Vánoce, Luciusi
sdk: ( arabeska )06.12. 2014Za co stojí vstát z postele
Pirate Perian: ( Lupina )05.12. 2014Mezi vlkodlaky
lezonne: ( larkinh )04.12. 2014Jaká matka, taková dcera
Cecelle: ( tiberia )03.12. 2014Škola hrůz
Lomonaaeren: ( LadyF )02.12. 2014Pozvánky bronzem zdobené
Caprice K: ( arabeska )01.12. 2014Sedmero Vánoc bradavických