Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2014 Ostatné

Pozvánky bronzem zdobené

Advent 2014 Ostatné
Vložené: LadyF - 02.12. 2014 Téma: Advent 2014 Ostatné
LadyF nám napísal:


2. december 2014

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Název: Bronze-Pressed Invitations

Autor: Lomonaaeren

Překlad: LadyF

Beta-read: arabeska

Odkaz na originál: http://archiveofourown.org/works/1092644

Stav: Souhlas s překladem

Prohlášení: Postavy, místa a reálie zde zmíněné právně náležejí J. K. Rowlingové a spol. Povídka a její překlad vznikly pro zábavu, nikoli za účelem zisku.

Věková přístupnost: 13+

Párování: Harry/Draco, zmíněny kanonické heterosexuální páry a v minulosti Draco/Pansy a Harry/Ginny

Délka: 2000 slov

Varování: slash, forma v dopisech

Shrnutí: Harry a Draco píší pozvánky ke svému vánočnímu večírku. Každou z nich se snaží přizpůsobit adresátům, aby příznivě přijali velkou novinu, že spolu chodí. Příliš se jim nedaří.

Poznámka autorky: Jde o další z mých adventních povídek, tentokrát napsanou v reakci na anonymní výzvu: Přála bych si povídku, ve které jsou Harry a Draco čerstvý pár, plánují svůj první vánoční večírek a čelí obavám, že je jejich rodina a přátelé nepřijmou.

 

 

 

 

Pozvánky bronzem zdobené

 

Pozvánka, kterou Draco a Harry neposlali Luciusi a Narcisse Malfoyovým:

Veselé Vánoce, drazí rodiče. Vím, že na ně nemáte zrovna veselé vzpomínky, od té doby, co o Vánocích propustili otce po mnoha letech z vězení a vy jste neměli za co jeden druhému koupit dárek. A ani já Vám žádný nedal, protože jsem trucoval a opíjel se v jakési putyce kvůli rozchodu s Pansy – ale co už.

Chodíme spolu! Víte, Harry a já. Už nikdy nebudu trucovat kvůli Pansy. To máte radost, že?

Pozvánka, kterou Draco a Harry neposlali Luciusi a Narcisse Malfoyovým, protože ji Draco stačil roztrhat na kousky:

Veselé Vánoce, Luciusi. Mohl bych se stavit, abych znovu osvobodil nějakého toho domácího skřítka a podstrčil ti zlovolný deník, který by ti vysál duši z těla, kdybys...

Pozvánka, kterou Draco a Harry nakonec poslali Luciusi a Narcisse Malfoyovým:

Veselé Vánoce, drazí rodiče. V poslední době jste často naznačovali, že čekáte na nějakou velkou novinu z mého života, a já se s Vámi skutečně mám o co podělit. Plánujeme vánoční večírek, Harry a já.

Ano, chodím s Harrym. Nemusíte se bát, že nikdy nebudu mít děti. Něco už vymyslíme. Nemusíte se bát, že se Vás Harry pokusí proklít. Popravdě, na večírek plánujeme tak silná ochranná kouzla, že nebude možné dokonce ani tasit hůlku. Dům je už nyní opatřen kouzly, která poskytují ochranu jak proti Harryho nepřátelům, tak proti lidem, kteří se považují za mé. Někteří totiž uvěřili fámám dřív, než jsme byli připraveni to přiznat oficiálně.

Vím, že to pro Vás musí být šok. Přesto Vás prosím, abyste přijali pozvání. Mám za to, že tomu, jak jsem s Harrym šťastný, uvěříte jedině tehdy, až uvidíte, jak se ke mně chová. Slova na papíře Vám jistotu neposkytnou. Tu získáte jen tím, že se Vám podívám do očí a ukážu důkaz.

A ano, opravdu Vám ho chci ukázat. Chci s ním být, ale nechci přijít o Vás. Miluji Vás.

Srdečně zdraví
Váš syn Draco

*

Pozvánka, která by byla odeslána Billu a Fleur Weasleyovým, kdyby Harry včas nezkontroloval, s čím se Draco chystá pustit sovu ven:

Veselé Vánoce, Vílo s druhem. Jak jde život, když ho musíš podřizovat každému vrtochu kouzelného tvora, Weasleyovče? Ale né, já zapomněl, teď už na to příjmení slyšíte oba. Jaká škoda. S příjmením Delacour mohla mít vaše děcka dobrý start do života, ale místo toho jsou to jen tři další hlavy v zástupu rudovlasých. (A to jako vážně? Tři během čtyř let? Co je asi příčinou té neukojitelnosti, vílí nebo weasleyovské geny?)

Moudrému napověz, Weasleyovče. Víla se nebude krotit navěky. Když spatří něco, co se jí zalíbí víc, vezme si to. Jednoho dne, o mnoho let později, se probudíš celý zmatený a udivený, proč máš v posteli dva nahaté chlapy a slepičí peří.

Asi jsem se právě rozhodl, že za tu neukojitelnost může víla.

Takže, možná byste měli dorazit na večírek, který pořádáme s Harrym. Jako pár. A nedělat nám problémy. Protože na Vás máme více špinavostí než Vy na nás.

S pozdravem
Draco Malfoy

Pozvánka, která byla opravdu odeslána Billu a Fleur Weasleyovým, po několika hodinách ječení a po sexu na usmířenou:

Veselé Vánoce, Bille a Fleur! Asi byste měli vědět, že teď chodím s Dracem. Pokud vím, nemá v sobě ani špetku vílí krve, ale rozhodně má dost jejich temperamentu. A proto vám o tom raději píšu dřív, než to na vás vybalí jako překvápko.

Mezitím budu doufat, že přijdete. Oba v to budeme doufat. Draco slíbil, že se pokusí vycházet s mou rodinou, do které vy dva rozhodně patříte.

Datum a čas najdete v přiložené pozvánce.

S láskou
Harry

*

Pozvánka, která byla opravdu odeslána Charlie Weasleymu, protože u Weasleyho žijícího v zahraničí se Harry a Draco byli z nějakého důvodu schopni dohodnout:

Ahoj, Charlie! Slavíte vlastně v Rumunsku Vánoce? Nebo je to pro tebe den jako každý jiný, ztracený v záplavě obrovitých šupinatých těl a ocasů tančících ti kolem hlavy?

Tohle je pozvánka na vánoční večírek, který pořádáme. Asi bych měl vysvětlit, kdo je to my. Draco a já. Vím, že už ses s ním setkal a že to byl mrňavý zmetek, ale opravdu dospěl. Říká, že já taky, protože jsem, po dlouhatánské sérii žalostných rozhodnutí, prokázal výborný vkus tím, že jsem si vybral jeho.

Pochopíme, jestli se nebudeš moct zúčastnit kvůli dračím povinnostem, ale upřímně doufáme, že se ukážeš, pokud zrovna budeš na návštěvě v Anglii. Tím spíš, že doufáme, že na večírku bude i zbytek rodiny.

S láskou
Harry a Draco

*

Pozvánka, která byla odeslána Percy Weasleymu, protože v některých případech se Harry nezdráhal přenechat své závazky jiným:

Šťastné Vánoce, někdejší prefekte! Pamatuješ si časy, kdy jsi býval primusem? A opravdu zběhlý v chránění Harryho před problémy?

No, doufám, že to pořád dokážeš. S Harrym teď totiž chodím a trochu se bojím, co na to řekne zbytek rodiny. Většina z nich ke mně chová zášť, což upřímně docela chápu. Ten svár, který přetrvává mezi našimi rody, budí lidi k ostražitosti.

Během Vánoc by však podle mě neměla panovat zlá nálada. Snad tomu zabrání prozíravost, sebekázeň a pravidla slušného chování. A na to potřebujeme někoho, kdo umí zjednat pořádek. Co ty na to?

Mohu přislíbit účast Penelopy Clearwaterové. Je to sestřenice Dafné a ta půjde určitě.

Doufaje v Tvé spojenectví
Draco Malfoy

*

První pozvánka, která byla odeslána Georgi Weasleymu:

Veselé Vánoce, Georgi! Tak jsem slyšel, že si obchod vede skvěle a že uvažuješ o tom, že přijmeš partnery. To rád slyším! Zasloužíš si přivést Taškáře na mizinu. Připomeň mi, že ti musím povyprávět, co jsem v poslední době zaslechl o jeho obchodních praktikách.

Třeba k tomu bude příležitost na našem večírku. Na našem vánočním večírku. Na tom, který chystáme s Dracem.

Ano, tvůj smích jde slyšet až sem.

Přísahám, že nejsem pod vlivem lektvaru ani kletby. Ale stejně předpokládám, že tvoje odpověď bude pro jistotu nasáklá lektvary, které zvrátí to, co se mnou Draco mohl provést, ať už to bylo cokoliv.

Tohle ti vážně můžu vysvětlit jenom osobně. Ale vzpomínáš na ten náš rozhovor před dvěma lety – přesně před dvěma – nad hrobem Brumbála? Ten o štěstí a povinnostech? Jo. Tak přesně takové to je.

Doufám, že se ukážeš
Harry

Druhá pozvánka, která byla odeslána Georgi Weasleymu:

Slavnostně přísahám, že se na něm nedopustím žádné újmy.

A jinak ti doporučuju, aby ses dostavil na náš večírek, kde se budeš moct kochat nevěřícími výrazy všech přítomných.

S nadějí v brzké setkání
Draco Malfoy

*

Pozvánka, která nebyla odeslána Ronu a Hermioně Weasleyovým, protože ji Harry stačil roztrhat na kousky:

Nazdárek, Lasičko! Jak jde šmejdložení?

Druhá pozvánka, která nebyla odeslána Ronu a Hermioně Weasleyovým, protože ji Draco stačil roztrhat na kousky, z důvodu její přihlouplosti:

Rone, Hermiono, prosím, odložte svoje hůlky co nejdál od gauče a potom se pořádně posaďte, než na mě začnete křičet. Ano, chodím s Dracem Malfoyem. Ne, to, co otiskli minulý měsíc v Denním věštci, byly vážně samé kraviny. Ale je to docela čerstvé a jsem z toho nervózní. Stejně jako on, i když by to nikdy nepřiznal...

Třetí pozvánka pro Rona a Hermionu, která by byla uznána za vhodnou, kdyby si Harry včas důkladně neprohlédl Dracovu básničku:

Veselé Vánoce, Weasley a Weasleyová. (Prý už si teď nenecháváš říkat Grangerová, Grangerová). Řekl jsem si, že vám pošlu pozvánku, která oznámí náš vánoční večírek a zároveň vám ukáže, co k sobě s Harrym cítíme:

Nádherné jitro bylo, okna mrazem posetá
A my váhali se potkat v ten jasný den
Setkali jsme se však s nečekaným výsledkem
Ejhle, milostné vzplanutí, skoro jako sen!
Radostný byl den, jenž osudem nás spojil

Stalo se tak a věky překoná
Idylická láska naše šílená

Líbezně den začal, líbezně to skončí
Ach, o tom, co prožíváme, extáze není
Sny našeho mládí, překážky našemu toužení
Inu, nic nebránilo nám, abychom do víru se vrhli
Čarovný plamen a záře, to jsme my!
Káže nám mládí k nekonečnému milování
O tom, co prožíváme, extáze ovšem není

S pozdravem
Draco Malfoy

Skutečná pozvánka, která byla odeslána Ronu a Hermioně Weasleyovým:

Milý Rone a milá Hermiono,

přeji vám Veselé Vánoce. Snad se na mě moc nezlobíte, že jsem čekal až na poslední chvíli, než vám řeknu o vánočním večírku, který plánujeme, nebo o tom, že chodím s Dracem Malfoyem.

Chvilku teď počkám, než se vzpamatuješ, Rone. Hermiono, dej na něho pozor, aby se sem nepřemístil a neudělal nic zbrklého. Ano, to je důvod, proč mám v koupelně ten druhý kartáček, ze kterého sis posledně utahoval, Rone.

Vím, že máte sotva důvod dát Dracovi šanci, ale jsem s ním opravdu šťastný – takhle šťastný jsem byl naposledy s Ginny.

A teď počkám, než se Ron zbaví představy, jak to dělám s jeho malou sestřičkou. Promiň, Rone.

Můžete se aspoň stavit na večírku a promluvit si s ním? Jestli přijdou všichni, se kterými počítám, tak by se vám mělo povést být s ním chvilku o samotě, protože ostatní budou většinu času zaneprázdněni klábosením.

Prosím, pošlete napřed dopis, než mi vystrčíte hlavu z krbu. A zavolejte někdy brzo ráno. Draco brzo nikdy nevstává.

S láskou
Harry

*

Pozvánka, která byla odeslána Ginny Weasleyové, poté, co Harry prošmejdil celý barák, aby se přesvědčil, že zatím nebyl napsán dopis jiný, a co se ujistil, že jejich sova je jen a pouze s ním:

Veselé Vánoce, Ginny. Tenhle dopis má být pozvánka na náš vánoční večírek a oznámení, že jsme teď s Dracem Malfoyem pár.

Jasně, asi to pro tebe není kdovíjaká novinka po tom minulém famfrpálovém utkání – jak jsme se dostali do sporu kvůli rušení Harpií na hřišti, pamatuješ? Parádní časy!

Prosím, přijď. Ani nevíš, jak rád uvidím mezi všemi těmi vyděšenými tvářemi jednu vědoucí a pobavenou.

S láskou
Harry

*

Pozvánka, která by byla bývala odeslána paní a panu Weasleyovým, kdyby se Harry nestačil zamyslet:

Veselé Vánoce!

Touto pozvánkou bych Vás rád pozval na vánoční večírek pořádaný Harry Potterem a Draco Malfoyem, který se koná dne 24. prosince. Pozvánku obdrželi všichni členové rodiny. Doufám, že přijdete. Ano, tohle je oficiální oznámení, že jsme ve vztahu. Ostatní informace se dozvíte na večírku, nebo když nám zavoláte krbem.

Srdečně zdraví
Harry

Pozvánka, která byla opravdu odeslána panu a paní Weasleyovým, protože aspoň Draco není vůl:

Veselé Vánoce, Molly a Arthure! Nejspíš už k Vám dolehlo pár zděšených výkřiků, ale ano, jsem ve vztahu s Dracem a pozvali jsme všechny na vánoční večírek. Doufáme, že přijdete i vy. Ano, bude to napjaté, ale rádi bychom seskupili co nejvíce lidí, abychom se pokusili vyřešit svár mezi rodem Weasleyů a Malfoyů. Draco pozval také svoje rodiče.

Opravdu doufám, že přijdete. Bude to napjaté, ale to se asi změní, až když bude náš vztah dostatečně dlouhý na to, aby všichni měli čas pochopit, že se milujeme.

Ale opravdu si myslím, že to vydrží navěky. Je ten pravý.

S láskou
Harry

*

Pozvánka, která byla odeslána Andromedě Blackové:

Veselé Vánoce, Andromedo! Jistě si kladeš otázku, proč jsou zde podepsáni oba Tví pravidelní návštěvníci. Inu, měla jsi pravdu, budoucnost je čas, kdy se má vykročit vpřed. Svár mezi rodem Weasleyů a Malfoyů bude možná brzy u konce. Rivalita mezi Potterem a Malfoyem u konce rozhodně je.

Pořádáme večírek, budou na něm všichni – aspoň za předpokladu, že jsme odeslali pozvánky ve správném duchu a že do té doby stačí utichnout všechen povyk. Proto taky pozvánky posíláme tři týdny předem.

Přijdeš? Hodně by to pro nás pro oba znamenalo. Kromě nás jsi jediná, kdo má pouto s oběma stranami.

S láskou
Draco a Harry

*

Bylo rozesláno devět odvážných pozvánek s bronzovým lemováním, poskytnutých s nadějí a láskou.

A devět odvážných pozvánek bylo přijato. Za doprovodu výkřiků, letaxových hovorů a několika šprýmů.

A když došlo na večírek, sousedství nelehlo popelem.

To musí pro začátek stačit.


Konec

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: zuzule - 06.12. 2014
Tak tohleto mě opravdu pobavilo. Perfektní, díky! :D
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 08.12. 2014
Jsem ráda, že ses bavila, a děkuji za komentář, zuzule :)

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: Jimmi - 04.12. 2014
Waw, to bola paráda. Ešte by to chcelo pokračovanie s večierkom prípadne s ďakovnými kartičkami potom. Ďakujem moc
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Po pokračování to přímo volá, že? Vítej zpět, Jimmi. Tvoje komentáře tady chyběly, vyhlížela jsem je u všech povídek. Díky a doufám, že budeš brzy opět v plné síle!

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: scully - 03.12. 2014
Perfektní. Ty pozvánky neměly chybu. A co teprve šmejdložení že? Tak jsem se už dlouho nezamála. Moc děkuju za překlad
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Šmejdložení je naprosto geniální slovo, které vymyslela arabeska. Patří jí za to obrovský dík, svět je s tímto výrazem hned o něco zábavnější. Jinak jsem ráda, že jsem ti přivodila smích! Moc děkuju za komentář, scully

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: mami - 03.12. 2014
Perfektný výber.
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Jsem ráda, že se výběr líbil. Díky za komentář, mami :)

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: Julie - 02.12. 2014
Díky moc za výběr a překlad. Pobavila jsme se perfektně. Pokud bych měla hlasovat tak nejvíc mě asi dostaly dopisy pro Billa a Fleur, ale ani ty ostatní nezklamaly.
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Dopisy pro Billa a Fleur mám taky ráda :) Těší mě, že ses bavila. Děkuju za komentář, Julie :)

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: AlexaPlosko - 02.12. 2014
Výborná poviedka a skvelý preklad :) Ráno po ceste do školy (aj keď mi sneh padal rovno na displej mobilu :D) som to zhltla a normálne mi to vylepšilo deň :D Drarry jednoducho milujem a je mi trošku ľúto že nemá svoj vlastný advent s poviedkami :/ Toto mi to aspoň trošku vynahradilo :) ĎAkujem :)
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Juj, když jsem četla, jakým způsobek jsi povídku četla, tak jsem byla ráda, že jsem ti nezpůsobila nějakou nehodu. :) Jsem ráda, že jsem aspoň trochu kompenzovala tvou touhu po drarry. Snad tím příliš nenaruším duch adventu, když prozradím, že toto nebylo v letošnímadventu drarry jediné. Tak vyhlížej :) Díky za komentář, Alexo!

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: Jacomo - 02.12. 2014
Nádhera! Dokonalé! To jsou ale mudrlanti Škoda, že nenapsali taky Severusovi, to by pak mohlo mít super grády. Díky, LadyF, královsky jsem se bavila.
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Zájem o dopis Severusovi vyjádřilo více čtenářů. Bohužel mám dojem, že povídka je vyjma epilogu kanonická, takže žádný běsnící kmotr Jsem ráda, že ses bavila, ještě k tomu královsky! Moc děkuju za komentář, Jacomo.

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: holloway - 02.12. 2014
Tak to bylo něco! Prostě nedokážu říct, který dopis se mi líbil víc. Kdybych tu měla vypisovat TOP pasáže, asi bych to tu zkopírovala celý včetně úvodních vět k jednotlivým pozvánkám. Šmejdložení by sis měla nechat patentovat, málem jsem se utopila v čaji, když jsem k tomu došla. A hodně, opravdu hodně moc se mi líbil dopis Percymu  - pravá ukázka zmijozelství. Jo, vlastně se mi ještě moc líbilo: Rodičové, buďte šťastni, už netruchlím po Pansy A pro Billa a Fleur (před ječením a sexem na usmířenou) - s příjmením Delacour by měli dobrý start do života A taky...no zkrátka a dobře, povídka se mo moc líbila a smekám za ten překlad. Díky, LadyF
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Šmejdložení je naprosto geniální slovo, které vymyslela arabeska. Patří jí za to obrovský dík, svět je s tímto výrazem hned o něco zábavnější. Jsem ráda, že se ti povídka líbila, holloway. Moc děkuju za komentář a za to, že sis přece jen dalatu práci vypsat nej momenty.

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: nicco - 02.12. 2014
Pěkné, pobavila jsem se. Trochu mi chyběla pozvánka pro Severuse. Děkuji za překlad.
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Zájem o dopis Severusovi vyjádřilo více čtenářů. Bohužel mám dojem, že povídka je vyjma epilogu kanonická, takže žádný běsnící kmotr Jsem moc ráda, že ses pobavila. Děkuji za komentář, nicco.

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: Hypogriff - 02.12. 2014
Nikdy jsem nebyla fanouškem tohoto páru, ale musím uznat, že mě to skvěle pobavilo, a klidně bych četla dál :D Není nic lepšího, než se dobře zasmát :) Asi na Drarry změním názor! :D
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Jsem moc ráda, že ses začetla navzdory tomu, že drarry nemáš v oblibě a že ses přesto bavila. Děkuji za komentář, Hypogriff. :) Budu doufat, že ten názor skutečně změníš. :)

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: teriisek - 02.12. 2014
Skvěle jsem se pobavila, díky moc za překlad! Zdá se, že ti dva se k sobě opravdu skvěle hodí:D
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Ano, sluší jim to spolu, že? :) Jsem ráda, že povídka pobavila. Děkuju za komentář, teriisku :)

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: Gift - 02.12. 2014
Podobne povidky nejen ze vzdy doslova hltam, ale i obdivuji. Pokud autorka zvladne jen do par odstavcu shrnout skoro cely charakter te ci one postavy, je pro me hrdinkou. Proto moc a moc dekuji za nalezeni a prelozeni teto krasne vanocni povidky. Moc se povedla!
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Jsem moc ráda, že schvaluješ můj výběr - krásně jsi shrnula mé důvody, proč mě povídka nadchla k přeložení. :) Moc děkuju za komentář, Gift.

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: Coretta - 02.12. 2014
Souhlasím s Tiberií, vydržela bych to číst daleko déle :) Naproto úžasná povídka, určitě si ji budu dlouho pamatovat, a super překlad, ale to Ti asi říkat nemusím :) Celé to mělo takový náboj, hrozně ráda bych viděla "skutečnou" interakci Harryho s Dracem :) Moc děkuju :) Tuhle bych si dala na Štědrý večer :)
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Ano, podle poznámek k pozvánkám se zdá, že "zákulisí" jejich společného psaní muselo být vskutku zajímavé. :D Děkuji za krásný komentář, Coretto :)

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: soraki - 02.12. 2014
Merline, to bylo fantastické! A vůbec by mi nevadilo, kdyby se poslaly i ty původní pozvánky, pak by bouřlivé reakce byly ještě bouřlivější díky
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Naprosto souhlasím, ráda bych viděla tu melu, kdyby poslali necenzorované pozvánky. :D Děkuju za komentář, soraki! :)

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: marci - 02.12. 2014
Nádherné!!! Tlemím se jako ten měsíček na hnůj :) Nejvíc mě nadchla vědoucí a pobavená Ginny :) ještě že Draco není vůl. Super povídečka, LadyF - Tvoje výběry nikdy nezklamou :) Díky!
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Jsem ráda, že jsem nezklamala a že jsem Tě rozesmála. Moc děkuji za komentář, marci :)

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: doda357 - 02.12. 2014
Pozvánky boli skvelé, ale mne sa najviac páčili tie komentáre nad tým  Napr. Pozvánka, která nebyla odeslána Ronu a Hermioně Weasleyovým, protože ji Harry stačil roztrhat na kousky  Ale celkovo to bolo skvelé, škoda len, že tam nebolo bližšie opísané, ako ten večierok prebiehal  Vtipnejšie by snáď mohli byť už len odpovede na tie pozvánky  Ďakujem za preklad 
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Děkuji, že jsi vyzdvihla doprovodné komentáře. Souhlasím, že číst (a slyšet a vidět!) reakce by bylo zajímavé. Moc děkuji za komentář, dodo.

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: Zuzana - 02.12. 2014
To bolo absolútne nádherné a k tomu ešte aj vtipné.  Z tých pozvánok, ktoré boli naozaj odoslané bolo cítiť tú lásku ktorú k sebe tí dvaja cítia:) Veľmi pekne Ďakujem za krásny preklad. 
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Děkuji za pěkný komentář, Zuzano. Jsem moc ráda, že se ti to líbilo. :)

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: martian - 02.12. 2014
Úsměvné, dokonale se hodící k dnešnímu pošmournému, ledem obalenému odpoledni…
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Jsem ráda, že pobavilo a zahřálo. Děkuji za komentář, martian :)

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: Neprihlásený - 02.12. 2014
Chtělo by to ještě reakce pozvaných..... nemělo to chybu, díky.
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Ano, reakce musely být také zajímavé! Děkuji za komentář! :)

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: denice - 02.12. 2014
Všechny dopisy mě pobavily a rozesmály, hned jsem si je musela přečíst znovu. Tvé překlady miluji a obdivuji, takže jsem byla připravená na mimořádný zážitek. Dostal mě Harryho - naštěstí - neodeslaný dopis Luciusovi a pak ten Dracův Lasičkovi - na šmejdložení jen tak nezapomenu... Díky.
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Šmejdložení je naprosto geniální slovo, které vymyslela arabeska. Patří jí za to obrovský dík, svět je s tímto výrazem hned o něco zábavnější. Tušila jsem, že se Ti povídka bude líbit, a jsem moc ráda, že jsem se nemýlila. A že jsem nezklamala očekávání. Děkuji za krásný komentář, denice.

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: TaraFaith - 02.12. 2014
Ach to byla taková nádhera a zároveň to bylo tak kouzelně zábavné. Moc díky za překlad.
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Děkuji za komentář. Jsem moc ráda, že se to líbilo, Taro :)

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: Folwarczna - 02.12. 2014
Ha, ha! Postel plnou slepičího peří si musím zapamatovat pro pozdější použití. Geniální.Celé.
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
I pro mne je to jedna z nezapomenutelných představ. :) Draco má úžasnou fantazii. Děkuju za komentář, Folwarczno!

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: Lupina - 02.12. 2014
Rating a forma dopisů mě zlákalo ke čtení. Moc jsem se pobavila :-) Draco má vybrané vyjadřování. Chtěla bych vidět tu melu, pokud by některé z neodeslaných dopisů došly k adresátovi. Dokonalé :-D Díky za překlad :-)
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Jsem moc ráda, že tě povídka zaujala a pobavila navzdory slash obsahu. Ale s odesláním špatných dopisů by to mohla být taky zábava, že? Moc děkuju za komentář, Lupino!

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: solace - 02.12. 2014
Draco si mal okrem svojich rodičov pozvať niekoľko ďalších ľudí na podporu, pretože Weasleyovci budú v strašnej prevahe:-) Ale keďže susedstvo nakoniec neľahlo popolom, asi sa podarilo všetkých náležite ukočírovať. Inak to bolo super, mám rada poviedky písané formou listov. Ďakujem za preklad, LadyF.
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Já jsem taky uvažovala nad tím, proč Draco zve jenom rodiče. Nakonec jsem došla k názoru, že určitě zval více lidí (zmiňuje se minimálně o Dafné), ale autorka dopisy pro ně nezařadila, protože Zmijozely popravdě z kánonu moc neznáme. Takže, já si to v Dracově zájmu představuju tak, že i on tam měl svou podporu. Děkuju za komentář, solace

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: arabeska - 02.12. 2014
Tak jsem si vychutnala nejfinálnější verzi a je to perfektní! Básnička dala zabrat, ale výsledek skvělý. Lepší než originál, smím-li dodat. Děkuji, že ses o tuhle povídku podělila zrovna se mnou, ladyF! :))
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Až je mi trochu líto, že básničku nikdo nekomentoval. A to nám dala tak zabrat! Já děkuju Tobě, arabesko, ani se nedá vyslovit, za co všechno. Bez tebe by letošní advent byl o mnoho ochuzen.

Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: tiberia - 02.12. 2014
Tak jsem si stihla dát jednu povídku na dobré (namrzlé) ráno ještě před odchodem do práce. Vážně lituju, že těch lidí nepozvali víc, třeba Draco svého kmotra Severuse.... tohle bych vážně vydržela číst dýl, geniální! Mimochodem, šmejdložení je dokonalé slovo. Díky.
Re: Pozvánky bronzem zdobené Od: ladyF - 04.12. 2014
Zájem o dopis Severusovi vyjádřilo více čtenářů. Bohužel mám dojem, že povídka je vyjma epilogu kanonická, takže žádný běsnící kmotr Šmejdložení je naprosto geniální slovo, které vymyslela arabeska. Patří jí za to obrovský dík, svět je s tímto výrazem hned o něco zábavnější. Děkuji za komentář, tiberio!

Prehľad článkov k tejto téme:

silverbirch: ( arabeska )06.01. 2015Na Vánoce nikdy nevíš
TheTeacleTart: ( Patolozka )01.01. 2015Každý Snupin, který byl kdy napsán
eeyore9990: ( tiberia )31.12. 2014Nikdy nebuď spícího draka (bez důkladného zaškolení)
Sheankelor: ( Patolozka )26.12. 2014Barvy
MariannaMerlo: ( Jacomo )25.12. 2014Nejlepší plán Scorpiuse Malfoye
chelseyb: ( Lupina )24.12. 2014Melancholické Vánoce
Rock Junkie and Diki: ( arabeska )23.12. 2014Rozhovor Albuse s Albusem
emynn: ( Patolozka )22.12. 2014Vřelé přijetí
Amorette : ( marci )21.12. 2014Utajené Vánoce
Meteoricshipyards: ( Coretta )20.12. 2014Upřímně, pane řediteli
Alisanne: ( arabeska )19.12. 2014Vytvářet vzpomínky 3/3
Alisanne: ( arabeska )18.12. 2014Vytvářet vzpomínky 2/3
Alisanne: ( arabeska )17.12. 2014Vytvářet vzpomínky 1/3
floatsodelicately: ( Gift )16.12. 2014Miláčku, venku je zima
AWickedMemory: ( LadyF )15.12. 2014Pohádky jsou pro mudly
MyTeenageDream: ( Lupina )14.12. 201412 věcí, které si Voldemort NEPŘEJE k Vánocům
Emily Waters: ( tiberia )13.12. 2014Jsi na tahu
Isfah: ( arabeska )12.12. 2014Veselé Vánoce!
emynn: ( Patolozka )11.12. 2014V lásce a čokoládě je dovoleno vše
perfect tragedies: ( Gama )10.12. 2014Nejlepší Vánoce ze všech
Amorette : ( tiberia )09.12. 2014Bolestná povinnost
asnowyowl: ( Jacomo )08.12. 2014Šťastná to žena (aneb proč se chce Harry Potter stát Šípkovou Růženkou)
draco-severus-mmm: ( Gift )07.12. 2014Veselé Vánoce, Luciusi
sdk: ( arabeska )06.12. 2014Za co stojí vstát z postele
Pirate Perian: ( Lupina )05.12. 2014Mezi vlkodlaky
lezonne: ( larkinh )04.12. 2014Jaká matka, taková dcera
Cecelle: ( tiberia )03.12. 2014Škola hrůz
Lomonaaeren: ( LadyF )02.12. 2014Pozvánky bronzem zdobené
Caprice K: ( arabeska )01.12. 2014Sedmero Vánoc bradavických