Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

One out of nine

10. kapitola

One out of nine
Vložené: arabeska - 21.09. 2014 Téma: One out of nine
arabeska nám napísal:

One out of nine

autor: silverbirch;   překlad: arabeska;   beta: elbi

originálhttps://www.fanfiction.net/s/5925865/10/

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 



 


Vážněronalde poté dával na svoji krysu větší pozor a příležitostí vyřešit úkol tím ubývalo. Zvažoval jsem jít s tím za McGon-kník, ale zavrhl jsem to. Koneckonců, co jsem jí mohl říct? Ve škole se skrývá zvěromág, ale nic nedělá a já nevím, proč je hrozbou?

Ani Norrisová nechtěla, abych něco prozradil, protože netoužila po tom, abych se dostal do dalších problémů. McGon-kník s ní mluvila hned poté, co ode mě odešla, a já měl pocit, že to nebylo poprvé, co vedly tento druh rozhovoru. Netušil jsem proč, ale zřejmě jsem na zástupkyni ředitele neudělal dobrý dojem. Myslela si o mně, že jsem tak trochu šejdíř, jako by to byla nějaká špatná věc.

Dal jsem Norrisové na vybranou, že ji nechám na pokoji, pokud to je to, co chce – o čemž jsem usoudil, že je zatraceně ušlechtilá věc – ale ona řekla, že není kotě a má oči otevřené, takže jsme se rozhodli vídat se i nadále.

Takže co ještě se změnilo? Nic, vážně, a svým způsobem to bylo docela potěšující. Stále jsem dostával dvojité snídaně a Střapěnka se dále věnovala klikyhákům. Všechno v našem malém světě bylo klidné a spořádané.

A to samo o sobě mělo být varováním. Je to jako ta chvíle, kdy si jako kotě pěkně hrajete se srolovanou ponožkou, když najednou – BÁC HO! - ocitnete se u V- s obrovitánskými jehlami zapíchanými v těle. Ach, jistě, váš služebník může tvrdit, že je to všechno pro vaše dobro a očkování nezabilo kočku – ale nikdy se nenabídnou jít tam místo vás, nebo ano? Nikdy nejdou příkladem, jak by měli.

Všechno začalo docela nevinně. Byl to jeden z těch dnů, kdy koťata nemusejí pospíchat na vyučování. Obvykle lenošili v postelích ještě déle než já – kromě Střapěnky, která propadla zlozvyku vstát a okamžitě začít s klikyháky – ale dnes ne.

Všichni byli vzhůru se všudypřítomným skotačením a štěbetáním – jak březen káže. Důvod jsem zjistil brzy, když mi Střapěnka přinesla snídani ještě dřív než skřítka.

„Tak, Křivonožko, dnes budu pryč, takže ti nebudu moci přinést oběd. Ale něco k jídlu ti tady nechám.“

(Už je to dávno, co jsem vzdal snahu přinutit ji říkat mi mým skutečným jménem, jelikož mě očividně neslyšela.)

„To zvládnu a ticho rozhodně uvítám. Užij si to a nespěchej zpátky.“

„Jdu s... Ochronem a nemůžu tomu uvěřit! Nemyslím, že je to jako rande, ale nikdy nevíš!“

„Ou, počkej chvíli. Necháváš mě tu samotného celý den s jídlem, které tu leželo Sekhmetvíjak1 dlouho, aby ses mohla vypařit s tím hlupákem a užívat si? Ví o tom tvá Matka? Doufám, že budeš rozumná, drahá...“

Samozřejmě, že to bylo plýtvání dechem. Tou dobou už se dávno šlechtila před zrcadlem. Poté, co mě s hihňáním polechtala na bříšku, odešla.

Byl jsem tak rozrušený, že jsem si ani nevšiml Panty, která se objevila s druhou snídaní, a celé ráno jsem nevystrčil vousky z pokoje. Místo toho jsem jím procházel a všímal si věcí, které nesly Střapěnčinu vůni. Na posteli jsem našel její noční košili a chvíli jsem se s ní mazlil. Těsně před usnutím jsem se rozhodl, že opravdu, opravdu nemám rád Vážněronalda. Nebyl pro ni dost dobrý. A byl hloupý. A jeho ložnice zapáchala a... no, prostě všechno.

 

*

Probuzen jsem byl poněkud náhle, když se rozrazily dveře a dovnitř vběhla Střapěnka. Začínalo se právě stmívat a chvíli mi trvalo uvědomit si, kde jsem.

„Ach, Křivonožko! Měla jsem tak báječný den!“

Praštila sebou na postel, přičemž mě téměř shodila. Potom mě popadla a objala. Byla docela zrudlá a těžce dýchala. Nebyl jsem si jistý, jestli chci vědět, co musela dělat, aby takhle vypadala. „Měli jsme se úžasně a... Ochron byl tak zábavný! Byli jsme ve všech obchodech a U Třech košťat a na poště a... prostě všude! Také jsem ti přinesla dárek!“

Ooch! Dárek? Pro mě? Taky že ano. Cukrovou myš, kterým jsem velmi nakloněn. Jsou to ty kouzelné cukrové myši, které běhají všude kolem. Jak zábavné!

Potom mi zkazila náladu, když mi řekla, že se jde převléknout, že je dnes hostina a že je Elloween. Vážně už? Jak ten čas letí. Nikdy jsem neměl rád Elloween; viníte nás ze všeho možného a ty příběhy, které jsem slyšel... Když jsem žil venku na volné noze, vždy jsem si našel v tuto noc místo tak daleko od lidí, jak jen to bylo možné, jen abych byl v bezpečí. Občas dokážete být dost krutý druh.

Takže zatímco ona se odešla bavit, já vcelku rád zůstal ve svém pokoji, zvláště když mi slíbila, že mi přinese pamlsek. Ten se však nikdy neobjevil.

Zrovna jsem dřímal, když se mi zdálo, že jsem zaslechl jakýsi rozruch z přízemí. Předpokládal jsem, že jsou to jásající koťata, takže jsem se pro případ neobtěžoval s vyšetřováním.

V další chvíli se přiřítila všechna má koťata, značně rozrušená, a popadla všechny svoje věci na spaní. Střapěnka mě zvedla a řekla, že dnes v noci budeme muset spát někde jinde. Zněla trochu vyděšeně. Co se to dělo?

Donesla mě dolů do Velké síně, kde se k nám připojila všechna ostatní koťata ze školy. Starý muž řekl něco, čemu jsem opravdu nerozuměl, poté zmizely všechny stoly a byly nahrazeny velkými fialovými polštáři. Všichni se chystali ke spánku, ale já chtěl vědět, o co tady jde. Když se ke mně Střapěnka otočila zády, odplížil jsem se najít McGon-kník. Mohla by vědět, o čem všechno tohle je, ale odchvátala pryč dřív, než se mi naskytla příležitost s ní promluvit. Naštěstí jsem hned za dveřmi našel Norrisovou.

„Co se to děje?“

„Došlo k útoku – na hradě!“

„Není to znovu bazilišek, že ne?“

„Ne! Jeden z portrétů... musel jsi to vidět! Je to ten, který stráží Nebelvírskou věž!“

„Ne. Střapěnka vyběhla moc rychle. Jsem v nebezpečí?“

„Říkají, že někdo loví jeno z koťat. Teď prohledávají celou školu.“ Vypadala velice pyšně. „Argus jde do sklepení! Je tak statečný. Mám teď obchůzku. Chceš jít se mnou?“

„No... jde o to... moc rád bych, ale...“

„Nejsi teď jenom ustrašená kočka, že ne?“

„Já? Samozřejmě, že ne! Nebezpečí se vysmívám. Postavím se vzpřímeně, aby na mě vidělo a křičím „No tak pojď, Nebezpečí! Uvidíme, jak se vypořádáš s Grr!“"

Malinko si povzdychla. „Kocouři! Tak už tedy pojďme. Můžeš mi okukovat ocas.“

„Bim Bam! To je ta nejlepší nabídka, jakou jsem po dlouhé době dostal!“

Plácla mě packou, zatímco potlačovala smích. „Tak už si pohni! Mluvím vážně.“

„To já taky.“

 

*

Není toho moc co říct. Nic se nepřihodilo – a ani jsme nenašli nic nebezpečného. S příchodem nového dne jsme se vydali do svých pokojů, dopřát si zasloužený spánek.

Jediným skutečným důsledkem toho všeho byl nový strážce Nebelvírské věže. Čím méně o něm řeknu, tím lépe; vedle něj vypadal Tesák jako profesor. Stále se mě ptal, zda bych mu nedonesl nějakou skutečnou trávu, protože ta v jeho rámu chutnala po barvě. Jeho služebník nebyl o nic lepší. Došel jsem k závěru, že po nějaké době se portréty prostě zblázní.

A bylo to, rozruch vyprchal a všechno by bylo zapomenuto, kdyby...

No, uvidíte.

 



1 Sekhmet - válečná bohyně a bohyně ranhojičství Horního Egypta - http://en.wikipedia.org/wiki/Sekhmet



Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 10. kapitola Od: Julie - 29.09. 2014
Panu Nádhernému se nelíbí, že jeho služebná randí s Vážněronaldem? Vždyť má svou paní Norisovou, tak by jí taky mohl přát nějaké to povyražení. Nebo že by žárlil? Nebo jí prostě přeje někoho lepšího? Díky moc za překlad.

Re: 10. kapitola Od: denice - 24.09. 2014
Pan Nádherný nám tak trochu - tedy docela dost! - žárlí na Ochrona? Zdá se, že opravdu nesnáší konkurenci. Ovšem má pravdu - on pro ni není dost dobrý. Moc doufám, že se pan N. o tuhle nesrovnalost nějak postará. Díky.
Re: 10. kapitola Od: arabeska - 24.09. 2014
Pan Nádherný bude s Vážněronaldem válčit ještě hodně dlouho. Kdoví, možná až bude na světě pokračování (vzývejme silverbirche, kterýžto se ke psaní nechce dokopat!)... Děkuji, denice!

Re: 10. kapitola Od: TaraFaith - 22.09. 2014
Ach jaj. Nástup Siriuse Blacka. To jsem zvědavá, jak se s ním psobíjec Nádherný popere. :DDD Moc se těším na pokračování. Díky za překlad.
Re: 10. kapitola Od: arabeska - 23.09. 2014
Neřeknu, jak to dopadne. Ne a ne a ne Díky, Taro!

Re: 10. kapitola Od: Zuzana - 21.09. 2014
Pán Nádherný ma pobavil keď sa rozčuľoval nad Hermioniným rande s Óchronom:D a aj keď sa vrátila DD no a s Pani Norrisovou to bolo strašne zlaté ako sa bál a ona ho nalákala na svoj chvost Ďakujem za preklad
Re: 10. kapitola Od: arabeska - 23.09. 2014
Nádherný má s Ochronem vážně hodně starostí. Převychovává se těžko, je to jenom člověk - a navíc kluk! Děkuji!

Re: 10. kapitola Od: JSark - 21.09. 2014
Ocas? Ekvivalent okukovania zadku? D Nádherný ako obvykle nesklamal. Díky moc. Len malá poznámka: Sekhmet je v slovenčine Sachmet (aj Sechmet, ale určite s "ch") a myslím, že aj v češtine.
Re: 10. kapitola Od: arabeska - 23.09. 2014
Vidíš, asi jsem to ani nehledala v češtině. Díky a jsem ráda, že tě pan Nádherný nezklamal :)

Re: 10. kapitola Od: Lupina - 21.09. 2014
Miluju pana Nádherného. Je prostě úžasný. A úžasný je i překlad. Moc a moc za něj děkuji :-)
Re: 10. kapitola Od: arabeska - 21.09. 2014
Každý je odsouzen se do pana Nádherného zamilovat. Nikdo nemá šanci uniknout jeho šarrmmu ) Díky, Lupino!  

Re: 10. kapitola Od: gleti - 21.09. 2014
arabesko, vím že za to nemůžeš, ale nesnáším cliffhangry. Zvlášť u věcí na pokračování.     ale názor Nádherného na Óchrona mě pobavil, opět. Navíc s ním souhlasím, vůbec se k Hermioně nehodil.
Re: 10. kapitola Od: arabeska - 21.09. 2014
Já to taky nenávidím! Bytostně! Pan Nádherný čte v lidech vskutku mistrně. Není divu - je to kocour! Děkuji, gleti! ) 

Prehľad článkov k tejto téme:

silverbirch: ( arabeska )27.11. 201424. kapitola - konec
silverbirch: ( arabeska )25.11. 201423. kapitola
silverbirch: ( arabeska )21.11. 201422. kapitola
silverbirch: ( arabeska )14.11. 201421. kapitola
silverbirch: ( arabeska )09.11. 201420. kapitola
silverbirch: ( arabeska )04.11. 201419. kapitola
silverbirch: ( arabeska )30.10. 201418. kapitola
silverbirch: ( arabeska )25.10. 201417. kapitola
silverbirch: ( arabeska )20.10. 201416. kapitola
silverbirch: ( arabeska )15.10. 201415. kapitola
silverbirch: ( arabeska )11.10. 201414. kapitola
silverbirch: ( arabeska )06.10. 201413. kapitola
silverbirch: ( arabeska )01.10. 201412. kapitola
silverbirch: ( arabeska )26.09. 201411. kapitola
silverbirch: ( arabeska )21.09. 201410. kapitola
silverbirch: ( arabeska )14.09. 20149. kapitola
silverbirch: ( arabeska )07.09. 20148. kapitola
silverbirch: ( arabeska )31.08. 20147. kapitola
silverbirch: ( arabeska )21.06. 20146. kapitola
silverbirch: ( arabeska )13.06. 20145. kapitola
silverbirch: ( arabeska )05.06. 20144. kapitola
silverbirch: ( arabeska )27.05. 20143. kapitola
silverbirch: ( arabeska )19.05. 20142. kapitola
silverbirch: ( arabeska )11.05. 20141. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )01.05. 2014Úvod