Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Simply Irrefutable

4. kapitola

Simply Irrefutable
Vložené: tigy - 02.08. 2014 Téma: Simply Irrefutable
Morgana nám napísal:

Jednoducho osudová (Simply Irrefutable)

Autor: bookworm1993

Originál:  https://www.fanfiction.net/s/8630085/5/Simply-Irrefutable

Preklad: Morgana


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Vďaka patrí tigy za pomoc a vám komentujúcim za pekné slová.

 

„Draco, zadrž ho!“ zvolala Hermiona ako naháňala ich syna.

Draco sa otočil, no nepodarilo sa mu chlapca zachytiť, nanešťastie sa mu ale podarilo vbehnúť priamo do náručia svojho strýka.

„Mám ho, Hermiona,“ povedal Colby svojím pokojným hlasom.

„Ale nie, strýko Colby, ty zradca!“ mrviac sa zvolal Harry.

„Nebesá,“ zavzdychala Hermiona a sklonila sa na kolená, aby bola na rovnakej úrovni ako tí dvaja.

„Nieeeeee,“ zavýjal Harry, kým mu líca natierali opaľovacím krémom.

Avšak Hermionu to neodradilo a jednoducho ignorovala svojho mrviaceho sa syna, kým krivil tvár. Namiesto toho mu natrela na nos požehnané množstvo mastnej tekutiny. „Toto všetko je vina tvojho otca; kvôli nemu máš pokožku takú bledú a potrebuješ stále natier-“

„Hej! Počkaj chvíľu,“ zvolal Draco. „To nie-“ Nestihol však už dokončiť, lebo do izby vošli dievčatá spolu s mužským pokolením Potterovskej famílie. Lyra sa len v podstate utekala skryť za otca pred svojím obdivovateľom.

„Potter, sadni!“ zavolal Draco na Jamesa Pottera s ukazovákom namiereným naňho. Chlapec urobil ako mu bolo povedané a posadil sa priamo pred Draca.

„Počúva ťa,“ povedal Harry v šoku.

Draco sa len uškrnul a pohladil Lyru po hlave. Ale ako sa dievča otočilo a rozbehlo sa po schodoch do svojej izby, aby si zobrala slnečný klobúk podobný tomu, ktorý mala práve na sebe jej mama, žiadnemu z nich sa nepodarilo zastaviť chlapca, ktorý sa za ňou pustil. „V poriadku, tak nie vždy,“ priznal Draco čím Harryho rozosmial.

„Prestaň ma prenasledovať, šialenče!“ bolo počuť ako Lyra kričí.

„Ale drahá Lyra, láska môjho života-“

„Šialenec!“

Všetko bolo počuť, takže zvyšok ľudí v miestnosti sa pridalo k Harrymu Potterovi a začali sa smiať.

:::

Po tom, ako Hermiona natrela Lyru a Willow menším množstvom opaľovacieho krému, boli všetci skoro hotoví na odchod.

„Takže – Draco, Colby, Harry, na-“

„Áno, natreli sme sa tým mizerným krémom,“ prerušil ju Draco. Hermiona mu venovala pohľad, po ktorom svoju vetu dokončil ešte pridaním „...zlatíčko.“

„A máte stany?“

Draco pohliadol na Colbyho a vložil si ruky do vreciek. „Hm, nuž, akosi sa mi nepodarilo odhovoriť Ivy.“

„Draco Malfoy! To bola tvoja úloha!“

„Viem, ale ona chcela-“

„Hermiona, musíme ísť, aby sme nemeškali,“ povedal Harry na Dracovu záchranu.

„Och, samozrejme,“ povedala, pokrútila hlavou nad správaním svojho muža a zobrala si na ruky Willow. „Prenášadlo je v záhrade,“ povedala a ukázala smerom ku zadným dverám.

Draco a Harry urobili to isté a zobrali svojich najmladších synov na plecia.

„Znamená to teda, že budeme mať dobré miesto?“ zašepkal konšpiračne Harry Malfoy do ucha otcovi.

„Ale áno,“ uškrnul sa Draco a potajomky si tľapli rukou.

Teddy a Colby ich so smiechom nasledovali. Lyra sa bezpečne zaradila medzi nich, držala a kývala Colbyho ruku a snažila sa ignorovať Jamesa Pottera.

:::

Každý rodič si pevne chytil svoje deti, ako ich prenášadlo začalo brať na iné miesto.

„Uohou,“ zvolali Harry a Albus, keď ich otcovia postavili na zem. Obom sa ešte krútili hlavy.

„To bolo skvelé!“ zakričal Teddy a vlasy sa mu vzrušením zmenili na modré.

„Neni mi dobre, maminka,“ zašepkala Willow a položila si hlavu Hermione na plece.

„Hneď, ako prídeme do stanu, dáme si džúsik,“ povedala Hermiona a upokojujúco jej pohladila hlávku.

„Zoberiem si ju, ak chceš,“ ponúkol sa Draco, keď k nim pristúpil.

Hermiona jemne prikývla a predala Willow Dracovi do náruče. Keď tak urobila, položila si svoj slamený klobúk späť na hlavu.

Draco sa naklonil ku nej a pobozkal ju na koreň nosa, kde bolo vidieť malé hnedé pehy, a potom jej nežne pobozkal pery.

„Blé,“ ozvali sa Teddy a Harry - teda vlastne obaja Harryovia v súzvuku.

„Zvyknite si už konečne,“ povedal Draco pri pohľade na nich a pustil sa na cestu s Willow pohodlne usalašenou na jeho rukách.

:::

„Už bolo na čase,“ zvolala Ginny, keď zazrela svoju rodinu; ona sama prišla deň predtým s Georgom na novom lietajúcom aute, ktoré pred rokom začaroval, pretože v jej stave nebolo bezpečné cestovať prenášadlom.

„Mami!“ zakričal Albus a pustil sa behom k svojej vysoko tehotnej mame.

„Ahoj, Gin,“ povedal Harry a pobozkal ženu.

Keďže Hermiona poznala svojho muža, rýchlo ho štuchla lakťom, kým sa Harrymu stihne oplatiť za jeho “Blé“.

„Prvý zápas začína o hodinu, takže ľudkovia, navrhujem, aby ste si zložili veci a pripravili sa,“ povedala Ginny celkom vzrušene, zdalo sa, akoby vzduch okolo nich bol  plný vzruchu nad tou očakávanou udalosťou, ktorá sa čoskoro mala začať.

:::

Hermiona sa posadila v stane a prechádzala si program trojdňového podujatia, na ktorom najlepšie anglické metlobalové tímy hrali jeden proti druhému nepretržito počas celého trvania udalosti, na konci ktorej bol jeden tím vybraný, aby reprezentoval Anglicko. Avšak to neznamenalo, že všetci hráči boli z toho jedného tímu. Vyberali sa najlepší hráči zo všetkých zápasov, a tí potom buď hrali alebo boli ako náhradníci. Znamenalo to najvyššiu poctu a mnohí špekulovali, že Anglicko malo tento rok veľkú šancu prebojovať sa až k Poháru.

„Skoro ako olympijské hry,“ neodpustila si Hermiona.

„Áno, skoro,“ odvetil Harry, keď si k nej prišiel prisadnúť.

„Ahoj, sused,“ povedala ticho, keď naňho pozrela.

Harry ju zo strany objal a opatrne jej zobral program z rúk. Hermiona si položila hlavu na jeho plece, kým on si prezeral zoznam tímov, ktoré budú prvé súťažiť. Samozrejme si všimol, že jeho druhý najlepší kamarát a švagor v jednom, bude hrať neskoršie popoludní. Avšak nič nepovedal, iba palcom prechádzal Hermione po ruke.

„Hej, Potter, prestaň obchytkávať moju ženu,“ povedal Draco, keď sa vynoril v náručí s Willow, ktorá si teraz spokojne usŕkavala zo svojho jablkového džúsu.

Hermiona naňho vyplazila jazyk a pritúlila sa k Harrymu ešte tuhšie, čím ho rozosmiala.

„Dosť, že sa po ňom volá môj jediný syn!“ prehovoril Draco a prisadol si za nich, a ako tak robil, odsunul Harryho nabok. Willow sa zachichotala a vyliezla z Dracovho náručia, aby sa usalašila na Hermione. „Mohla by si aspoň použiť moje plece,“ doplnil a pozrel na svoju ženu.

Hermiona sa snažila skryť svoj smiech, tým, že objala Willow.

„Samozrejme, miláčik,“ povedala.

Draco sa však zamračil aj napriek jej nežnôstke, a to kvôli tónu,  ktorý pri nej použila, čo len znásobilo Hermionin smiech.

„Ach, zlatíčko, Harryho ľúbim už odjakživa, akurát že nie takým spôsobom, akým milujem teba.“ Hermiona ho pobozkala na líce a vstala. „Zabávajú sa Teddy a Colby ešte stále s farbami na tvár?“ spýtala sa.

Harry prikývol, kým Draco skrivil tvár. „Áno a nanešťastie to natierajú aj na nášho syna.“ Draco bol stále v mnohých smeroch dosť upiaty a jeho výchova mu hovorila, že farbenie na tvár bolo vulgárne a pod úroveň. Dokonca ani na Rokforte si nedovolil pomaľovať si tvár slizolinskými farbami.

„Ach, ty?“ vzdychla si Hermiona, ktorá to všetko vedela. Pokrútila hlavou a postavila sa.

:::

Draco, prirodzene, pozoroval zápas so zanietenosťou, no taktiež sledoval aj svoju ženu, uisťoval sa, či bola v poriadku. Mala úsmev na perách, ale on vedel, že veľká časť z nej stále trúchli za Deveroixom. Avšak k znovuotvoreniu jeho prípadu sa nedostala o nič bližšie.

„Toto bol vôbec najlepší narodeninový darček!“ zvolal Teddy po skončení zápasu, keď Okrídlené kone prehrali s Harpyami, k Ginninmu potešeniu, len o mizerných dvadsať bodov.

Draco sa uškrnul a postrapatil chlapcovi jeho vlasy, ktoré sa menili v jeho momentálnom vytržení do žlto-zlatova.

Avšak Harry a Ginny si nad tým len povzdychli, pretože naozaj nemohli uveriť, že po tých všetkých rokoch Malfoyovci – obaja, Draco i Narcissa – ešte stále chlapca dosť rozmaznávali, aj napriek tomu, že mali vlastné deti a vnúčatá. No tí dvaja sa v mnohých smeroch jednako snažili vynahradiť všetky stratené roky, počas  ktorých bola ich rodina rozdelená, veď Teddy bol posledným z Blackovskej línie.

Po treťom zápase, kedy nasledovala hodinová prestávka, aby sa spočítali doteraz nahrané body hráčov individuálne, sa rodiny vrátili do ich stanov, aby sa naobedovali.

Hermiona sa láskavo usmiala a mlčky Ivy ďakovala. Domový škriatok im aj napriek tomu, že jej povedali, nech si svoje prázdniny užije, narobila jedla toľko, že by im vydržalo hoc aj týždeň, no vzhľadom na počet ľudí v ich stane, to pravdepodobne bolo to pravé množstvo.

„Colby, Harry, prestrite, prosím, na stôl.“

„Ktorý Harry?“ spýtali sa obaja, keď prestali napodobňovať moment, kedy stíhač Harpyí chytil ohnivú strelu.

„Čo tak obaja?“ odvetila im Hermiona, pričom ani len nevzhliadla od začarovanej chladničky.

George i Ginny sa obaja zasmiali a druhá spomínaná potom vstala a išla Hermione pomôcť.

:::

O tridsať minút neskôr boli všetci nakŕmení Iviným jedlom. Deti sa zhlukli v kúte a rozprávali sa alebo hrali, kým dospelí zostali zoskupení okolo stola, rozprávali sa a diskutovali o troch doterajších hrách.

„Naozaj si myslím, že vyberú Woodyho. Videli ste ten zákrok?“ povedal George s veľkou hrdosťou na svojho bývalého kapitána.

Dokonca ani Draco nemohol inak, než prikývnuť, a to nie len kvôli tomu, ako mu pred všetkými tými rokmi Wood a niekoľko ďalších pomohlo. Harry sa k nim pridal a začal tiež hovoriť o svojom bývalom spoluhráčovi.

Bola to Hermiona, kto si prvý všimol, že niečo nie je celkom s kostolným poriadkom.

Porozhliadla sa a jej oči sa rozšírili. Dotkla sa Dracovej ruky.

„Áno, láska?“ spýtal sa Draco s úškrnom.

„Nevšimol si si, že je tu nezvyčajne tichšie než za normálnych okolností býva, keď sme spolu?“

Draco nastražil uši a tiež sa započúval do okolitého hluku a uvedomil si, že deti nie sú až také hlučné. Vyzeralo to tak, že ako si obaja uvedomili, čo sa stalo, Hermionin prívesok – ten, ktorý prešiel ako dedičstvo z Narcissy na ňu, začal na jej koži hriať.

Hermiona vystrelila a pozerala medzi deti. Willow bola tam a hrala sa s Jamesom, Lyra prerábala Colbyho tvár na ďalšiu trojicu zápasov. Ale Harry nebol nikde na dohľad. A čo sa toho týkalo, ani Albus.

Dvaja rodičia sa na seba pozreli v panike.

„Harry Scorpius Malfoy!“ zahrmel Draco a zošokoval tým všetkých v stane. Avšak ani plavovlasý chlapec, ani jeho najlepší kamarát, sa neobjavili.

„Ach, nebesá, čo zas tí dvaja vyparatili?“ spýtal sa Harry, keď si uvedomil, že sa niečo stalo.

George zapískal, potom ho Hermiona schmatla, aby jej pomohol pohľadať tých dvoch huncútov. „Hej, Hermiona!“ protestoval George proti jej ťahaniu.

„Ak..ak by si ty a Fred boli v ich veku, kde by ste išli?“

Georgova tvár pri spomenutí Fredovho mena na chvíľku potemnela, ale keď uvidel paniku s Hermioniných očiach, pozbieral sa. „Fred...a ja...na ihrisko, išli by sme späť na ihrisko, prirodzene.“

„Ale samozrejme, ihrisko!“ zvolala Hermiona, nemohla uveriť, že ju to nenapadlo. „Povedz to Dracovi a Harrymu,“ povedala a odmiestnila sa k ihrisku, v mysli si predstavovala miesto na tribúne, odkiaľ pozorovali zápasy, kým jej prívesok ju stále hrial na koži, hovoril jej, že jej syn má problémy.

:::

„Dobrotivý Merlin!“ zakričala Hermiona v zdesení, keď uvidela, že dve malé postavy boli na jednej malej metle a nekontrolovane svišťali vzduchom. Vytiahla svoj prútik, že sa ich pokúsi zastaviť, ale pohybovali sa príliš rýchlo na to, aby ich kúzlo zasiahlo.

„Mamiiii!“ bolo počuť Harryho slabý hlások ako na ňu volá, mučil ju, kým ona vysielala jedno kúzlo za druhým, no zakaždým ich tesne minulo.

„Harry! Albus!“ volala. „Som tu!“

Moment neskôr počula, ako sa na ihrisko primiestnili Harry a Draco, avšak nevenovala im žiadnu pozornosť, lebo na miesto vletela postava na vlastnej metle a svišťala vzduchom rýchlosťou, že ju bolo takmer nemožné pozorovať. No srdce jej bilo ako opreteky, keď si to postava namierila ku chlapcom a s prehľadom zachytila oboch chlapcov. Ich metla začala padať, keďže ju už nik neobsluhoval.

Až keď postava zastavila a vznášala sa pri zemi vo vzduchu na vlastnej drahej metle s oboma chlapcami pevne prichytenými okolo bokov, tí traja spoznali záchrancu svojich detí.

„Viktor?“ povedala v úžase Hermiona.

Draco bol šokovaný taktiež, ale tým, ako jeho žena vyslovila meno slávneho metlobalového hráča - s toľkou ľahkosťou a na jeho vkus prílišnou neformálnosťou v hlase, jeho hlava nebezpečne švihla jej smerom. „Viktor?!“ zopakoval neveriacky.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 4. kapitola Od: Densi - 28.11. 2014
Pred pár dňami som narazila na túto poviedku a prečítala som si hlavne Jednoducho neodoľatelná a hoci sa mi nikdy nepáčil pár Hermiona a Draco, táto poviedka je neskutočne úžasná Dnes som sa dostala k tomuto pokračovaniu, ale pozerám, že posledná kapitola bola pridaná v auguste, tak sa chcem spýtať, či ešte budú kapitolky? Ďakujem

Re: 4. kapitola Od: Natallllinka - 07.10. 2014
Užasné ........... Som zvedavá  ako bude Draco reagovať .............. . Diki za preklad..

Re: 4. kapitola Od: jerry - 16.09. 2014
Vdaka za preklad.

Re: 4. kapitola Od: mami - 13.08. 2014
Draco ideálny manžel...a Viktor mu bude riadne ležať v žalúdku :-)

Re: 4. kapitola Od: Zuzana - 03.08. 2014
Viktor? Už sa teším na Dracovu žiarlivostnú scénku Ďakujem za kapitolu. Bolo to milé.

Re: 4. kapitola Od: TaraFaith - 03.08. 2014
Ach páni!!!!! Viktor Krum!!!! Já vím, že u Draca může být nevítaný host, ale já jsem tak ráda, že se objevil. A ještě jako zachránce. Hurrááá!!!! DD A jsem taky strašně ráda, že se tu objevil Colby. Já tuhle povídku, prostě miluju. Nemůžu se dočkat pokračování. Moc díky za překlad.

Re: 4. kapitola Od: Sebelka - 03.08. 2014
Děkuji ja užasnou kapitolku. Jiťa

Re: 4. kapitola Od: Sally - 03.08. 2014
Aaaale, Viktor Krum? Mám také neblahé tušenie, že zohral v našom lovestory nejakú zaujímavú úlohu.  Tie decká museli byť fakt rýchle, alebo rodičia takí nevšímaví, aby stihli vybehnúť späť na ihrisko. A možno sa Hermiona premiestnila o 100 metrov ďalej od stanu to len taká úvaha. Ďakujem za preklad, už sa teším na pokračovanie, najmä na to z hodín elixírov

Re: 4. kapitola Od: Sally - 03.08. 2014
Aaaale, Viktor Krum? Mám také neblahé tušenie, že zohral v našom lovestory nejakú zaujímavú úlohu.  Tie decká museli byť fakt rýchle, alebo rodičia takí nevšímaví, aby stihli vybehnúť späť na ihrisko. A možno sa Hermiona premiestnila o 100 metrov ďalej od stanu to len taká úvaha. Ďakujem za preklad, už sa teším na pokračovanie, najmä na to z hodín elixírov

Re: 4. kapitola Od: denice - 02.08. 2014
Takže tentokrát se celá kapitola odehrává v současnosti a všichni si krásně užívají pohody a volna. Draco jako otec a manžel nemá chybu.  Harry a Albus jsou správná dvojka, trochu mi připomínají dvojčata. Díky.

Re: 4. kapitola Od: tigy - 02.08. 2014
Vôbec nemáš za čo, Morgana Aj mne sa páči, že všetci spolu vychádzajú a v pohode akceptujú Draca ako Hermioninho manžela... taký náramok by sa asi hodil každej mame, bohužiaľ, ostáva nám iba závidieť tieto vymoženosti magického sveta Vďaka za ďalšiu kapitolku

Re: 4. kapitola Od: MIRA - 02.08. 2014
Páči sa mi ako spolu všetci vychádzajú.  Draco je tu vzorný manžel a svolu polovičku si pekne chráni. Ešteže má Hermiona taký praktický náhrdeľník, aspoň vie, čo sa deje s ich detmi. Krásny preklad, ďakujem.

Prehľad článkov k tejto téme:

bookworm1993: ( Jimmi )21.04. 2019Kapitola 18 (na FF 19.)
bookworm1993: ( Jimmi )07.04. 201917. kapitola (na FF 18.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201916. kapitola (na FF 17.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201915. kapitola (na FF 16.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201914. kapitola (na FF 15.)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201913. kapitola (na FF 14)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201912. kapitola (na FF 13)
bookworm1993: ( Online preklady )28.09. 201611. kapitola (na FF 12)
bookworm1993: ( Online preklady )21.09. 201610.kapitola (na FF 11)
bookworm1993: ( Online preklady )17.09. 20169. kapitola (na FF 10)
bookworm1993: ( Online preklady )14.08. 20168.kapitola (na FF 9)
bookworm1993: ( cuc )18.11. 20157. kapitola
bookworm1993: ( cuc )28.07. 20156. kapitola
bookworm1993: ( cuc )29.05. 20155. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )02.08. 20144. kapitola
bookworm1993: ( morgana )25.07. 20143.kapitola
bookworm1993: ( Morgana )18.07. 20142. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )12.07. 20141. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Morgana )12.07. 2014Úvod k poviedke