Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Oznamy

Adventy 2014

Oznamy
Vložené: Jimmi - 01.07. 2014 Téma: Oznamy
Jimmi nám napísal:

 


Toto je dôležité oznámenie súvisiace s Adventami 2014, nakoniec som sa totiž rozhodla riešiť to tu cez fórum a než sa to spustí, treba všetko odskúšať. 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

K fóru majú kvôli spamom prístup len registrovaní užívatelia, tu niet o čom diskutovať.  


Nové:


1. pribudla samostatná sekcia Adventné kalendáre (tú vidia všetci)


2. táto sekcia má 4 samostatné fóra (ich náhľad vidia všetci ale prístup je obmedzený (resp. mal by byť)


3. prvým fórom sú Návrhy originálov. Môžu prispievať všetci (toto potrebujem odskúšať, ak niekto nemôže založiť tému, treba dať vedieť). Sem by ste mali písať návrhy na preklady, ktoré by sa dali použiť v advente. Zaradenie neriešte, akýkoľvek pairing je vítaný. A prípadný záujem o prekladanie. 

 

4. potom sú založené tri ďalšie fóra (pre každý advent jeden). Tu by ste bez zaradenia do príslušnej skupiny (podrobnosti nižšie) nemali mať prístup. Takže potrebujem potvrdiť, že po kliknutí na tieto fóra vás zastaví (chcete mať na Vianoce prekvapenie, či nie?)

 

5. najvyššie oprávnenie vo fóre majú tzv. moderátori. Skupina môže mať len jedného moderátora, ale celá skupina môže byť moderátorom jedného či viacerých fór. Neriešte, ak nechápete, je to slušne komplikované (a to nepíšem o nastavovaní, neverím, že som to trafila na prvý, ehm, tretí raz)


Z toho dôvodu vznikli skupiny administrátorov (moderátor: Jimmi) a skupiny prekladateľov (moderátor: určená osoba):


Administrátori (celá skupina) majú moderátorské práva (plný prístup) k fóru Návrhy prekladov a fóru zodpovedajúceho kalendára

Správa dramione adventu (moderátor: Jimmi), členmi sú: Jimmi, tigy

Správa snamione adventu (moderátor: Jimmi), členmi sú: solace, Lupina

Správa mix adventu (moderátor: Jimmi), členmi sú: Patoložka, Lupina

 

Potrebujem odskúšať, či sa dostanete do príslušných fór a či trebárs môžete zmeniť, doplniť príspevky niekoho iného (Lupina napr. nemôže v dramione fóre, ale v iných by mala)

 

Potom sú skupiny prekladateľov. Každý advent má svoju. Táto skupina sa dostane do príslušného kalendára, môže prispievať, čítať, meniť svoje príspevky ale nič viac. Skupiny sú uzavreté, takže musíte požiadať konkrétneho admina (dohodnúť sa s ním), či Vám umožní prístup (niekto nechce vidieť ostatné veci v advente...) Môžete byť vo viacerých skupinách.


Dramione advent - Jimmi

Snamione advent - solace

Mix advent - Lupina


Solace, Lupina, potrebujem odskúšať, že keď zvolíte príslušnú skupinu (Mix advent, Snamione advent), tak máte možnosť pridať člena. Dokonca ani ja ho nemám, keďže nie som moderátorom a neviem to spraviť ani cez administráciu. 


Než sa vôbec niečo začne, treba toto všetko skontrolovať. 


PS. Keby bol taký strašný nával originálov, že sa v tom nebude dať vyznať, tak to ešte môžeme rozčleniť. A moderátori majú právo presúvať tému z jedného fóra do druhého, ale ak to urobíte, bude sa vedieť, že to asi bude v advente.




 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Adventy 2014 Od: solace - 02.07. 2014
Takže môžem v téme "Návrhy originálov" založiť tému, do ktorej sa budú prihlasovať záujemcovia o prekladanie do Snamione adventu, alebo sa prihlásia priamo sem? Nech viem, komu môžem povoliť prístup.
Re: Adventy 2014 Od: Lupina - 02.07. 2014
Už jsem tam Založila téma Mix Advent, pokud to bude rušit strukturu této části (mělo by to mít jiný název), tak ten příspěvek smažu.
Re: Adventy 2014 Od: Jimmi - 02.07. 2014
Jo, robte si čo chcete. Ja by som napríklad dala každý návrh (originál) ako samostatnú tému (v zátvorke pairing) kvôli prehľadnosti... a potom by sa ku každej poviedke mohol prihlásiť záujemca. Ale toto je presne to, čo som nevedela - ako by to malo fungovať. Tento rok odladíme systém a na budúci už určite niečo vymyslím.  Ono je totiž možné vytvoriť chlieviky - Zamietnuté, odložené na neskôr a prehodiť tému (poviedku) tam, aby nezavadzala.  Inak nikdy som neskúšala odoslať tému ako dôležité či ako oznámenie (z iného fóra poznám pojem sticky, vtedy by dané témy mali byť navrchu. Čiže napr. záujemcovia by boli sticky, tie by vždy boli hore a inak je to v poradí najnovšie príspevky sú navrchu. Hlavne je tam možnosť nastaviť upozornenie, keď niekto pošle odpoveď, mal by prísť email ak to nepadne do spamov. BERIEM SPAŤ - Vy ste šikulky, teda solace, ľutujem, že nemáš na starosti dramione.  BOMBA!!!!
Re: Adventy 2014 Od: solace - 02.07. 2014
Ďakujem, Jimmi:-) Takto som si to plánovala vlani a predvlani u seba v počítači. Avšak takto vo fóre je to oveľa transparentnejšie a najmä sa zjednodušila komunikácia s prekladateľkami. Takže obrovská vďaka, Jimmi. Podarilo sa ti to pripraviť a nastaviť presne tak, ako som si predstavovala:-))
Re: Adventy 2014 Od: solace - 02.07. 2014Re: Adventy 2014 Od: Lupina - 02.07. 2014
Je logické mít každou povídku v seznamu originálů na překlad jako samostatné téma. Smazala jsem tedy ten svůj příspěvek. Teď jen sjednotit názvy těch témat. Co třeba: Jméno autora - název povídky - pairing a do samotného příspěvku dát počet slov, odkaz na originál, anotaci ?
Re: Adventy 2014 Od: tigy - 02.07. 2014
Ja myslím, že tak by to mohlo byť prehľadné...  Na takéto veci som ja dosť ľavá, takže ak som to dobre pochopila, tak najprv sa budú vkladať Návrhy originálov (hocikto) a keď sa k nejakému nájde niekto na preklad, tak ho správca presunie do konkrétneho "chlievika" - dramione, snamione a mix?
Re: Adventy 2014 Od: Jimmi - 02.07. 2014
Alebo len skopíruje informácie, aby ostatní vedeli, že si to už niekto vzal. Keď to presunieš, tak buď úplne alebo zostane stopa v pôvodnom fóre (ponúka ti to na výber pri presune), ale tým dáš vedieť, že sa to prekladá a je po prekvapení. Zase je to na vás. Tí, čo majú prístup do adventov, vidia, že je to zadané a ostatní asi nemusia, či? Fakt netuším.

Re: Adventy 2014 Od: Lupina - 02.07. 2014
Hlásím, že mě to správně pustilo jen do Snamione a Mixu. Vidím seznam členů skupiny Mix - Patoložka a já, Ty jako moderátor. Ale nevidím volbu člena. Možná jsem slepá. Vkládání adeptů na překlad musím nechat až na večer. Seznam mám na svém domácím počítači.
Re: Adventy 2014 Od: Lupina - 02.07. 2014
Jsem debil, už to vidím, kde se přidávají členové :-D

Re: Adventy 2014 Od: solace - 02.07. 2014
Do Snamione adventu sa viem dostať. Založila som aj tému "Zoznam prekladov". To mi išlo bez problémov. Ale možnosť "pridať člena" som nenašla. Kde by to malo byť?
Re: Adventy 2014 Od: Neprihlásený - 02.07. 2014
Sedim u lekara, hore pod nazvom fora su volby ako sukromne spravy atd. Jedna z nich su. Skupiny. Ked vyberies snamione, malo by vypisat clenov a ty by si mala mat navyse volbu pridat clena
Re: Adventy 2014 Od: solace - 02.07. 2014
OK, už som to našla. Mám tam možnosť pridať člena.

Re: Adventy 2014 Od: tigy - 02.07. 2014
Vyskúšala som, že sa dostanem do Návrhy originálov a Dramione, do ostatných nie, takže u mňa zatiaľ dobrý 

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )04.09. 2023Invaze rušivých elementů
. Oznamy: ( Jimmi )18.01. 2022Nutné otestovať prihlasovanie!!!
( Jimmi )16.01. 2022Dočasné zrušenie niektorých častí webu
. Oznamy: ( Jimmi )13.01. 2022Technická otázka DOPLNENIE
( Jimmi )06.01. 2021Wattpad aneb NEKRADNITE našu prácu po druhé
. Oznamy: ( Jacomo )03.11. 2020Anketa - výběr povídky
. Oznamy: ( Jimmi )11.08. 2020Oznam - Zrušenie Archívu a rozdelenia webu
. Oznamy: ( Jimmi )11.08. 2020Technické veci - komentovanie - váš názor
. Oznamy: ( Jimmi )08.08. 2020Info k blog.cz končí
. Oznamy: ( Jimmi )21.07. 2020Oznam
. Oznamy: ( Jimmi )20.02. 2020hppreklady.sk - 1.časť Kategorizácia
. Oznamy: ( Jimmi )09.06. 2018hpkizi.sk a spol a wattpad
. Oznamy: ( Jimmi )29.12. 2017Na záver
. Oznamy: ( Jimmi )26.11. 2016Oznam o (formálnej) zmene prevádzky týchto stránok
. Oznamy: ( Jimmi )01.07. 2014Adventy 2014
. Oznamy: ( Jimmi )07.09. 2013Adventné kalendáre 2013
. Oznamy: ( Patolozka )26.05. 2013Grangerová, moje noční můra!
. Oznamy: ( Jimmi )20.03. 2013Poďakovanie
. Oznamy: ( Jimmi )13.10. 2012Technická - Advent
. Oznamy: ( Jimmi )25.09. 2012Menší chaos v UL a sprievodných poviedkach
. Oznamy: ( Jimmi )01.09. 2012Záložný plán
. Oznamy: ( Jimmi )17.04. 2012Prehľad nickov na Pottermore
. Oznamy: ( Jimmi )10.09. 2011Testovanie emailov
. Oznamy: ( Jimmi )05.03. 2011Zmeny v prístupoch
. Oznamy: ( Jimmi )18.08. 2010Bodovací systém
. Oznamy: ( Jimmi )13.08. 2008Nastavenie profilu