Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Na sever

4. Zachráněna

Na sever
Vložené: solace - 21.03. 2014 Téma: Na sever
tiberia nám napísal:

Na sever

Autorka: kailin     Překlad: tiberia     Banner: solace

Originál: http://ashwinder.sycophanthex.com/viewstory.php?sid=12945

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

4. kapitola – Zachráněna

 

Hermioniným prvním instinktem bylo chytit se kanoe, ale Severus ji okamžitě tvrdě plácnul přes ruku pádlem.

„Au!“ slzy bolesti jí vhrkly do očí. Co si myslíte, že děláte?“

„Pitomá ženská! Chcete, abychom skončili ve vodě oba?“

„No a co teda!?“ vyštěkla Hermiona, rozhodnutá při první možné příležitosti proklít Snapea dvaceti různými způsoby.

„Nemelte sebou.“ Snape uložil pádlo na dno kanoe a mávnul hůlkou směrem k ní. „Wingardium leviosa!“

Cítila, jak se pomalu zvedá z vody a přesunuje se nahoru a nad kanoi.

„Myslím, že jsem si vyvrtla kotník. Dejte pozor na – au!“ Varování přišlo příliš pozdě; Hermionina visící levá noha bouchla ze strany do kanoe.

Snapeovo soustředění okamžitě povolilo a ona spadla do člunu jako pytel brambor. Chvíli se divoce kymácel dopředu, dozadu, ze strany na stranu. Hermiona cítila, jak ji propalují chladné černé oči a snažila se narovnat.

„Nemohla byste…“ pěnil vzteky Severus, „zůstat...chvíli...v klidu?“

Hermiona spolkla sžíravou odpověď a odhrnula si z očí vlasy, ze kterých odkapávala voda. Jakmile se dostanou na břeh, rozhodla se, provede inventuru bolavých částí těla a v případě potřeby se dovleče k nejbližšímu bodu, ze kterého by se mohla přemístit domů. Severuse Snapea i celého severu měla na jeden den právě tak akorát.

„Posaďte se,“ zavrčel Snape.

„Nemohl byste si to ujasnit? Právě jste mi nařídil...“

„Máte pod sebou pádlo.“

Hermiona se unaveně snažila nadzvednout, ale kanoe se začala znovu houpat. Snape potichu zaklel, jednou rukou ji škubnutím posadil a druhou zpod ní rychle vytáhl pádlo. Za pár okamžiků už ujížděli, rychlostí poněkud příliš vysokou na jednoho pádlujícího muže.

„Nepádlujete,“ řekla vyčítavě. „Používáte magii. Tak na co potřebujete veslo?“

„Netušil jsem, že máte s ovládáním kanoe takové zkušenosti. Nechcete se vyměnit?“ zeptal se Severus ledovým tónem. „Ne? Tak zavřete zobák a seďte.“

Hermiona tiše zuřila a minuty plynuly. Na jezeře stále ležel příkrov mlhy, jen občasné šplouchnutí vody o příď prozrazovalo, že se pohybují. „Mimochodem, jak daleko na břehu jsem vlastně skončila?“ zeptala se nakonec, když usoudila, že mlčela dostatečně dlouho, aby byl Snape spokojený.

„Vy jste neskončila daleko na břehu, skončila jste na malém ostrově uprostřed jezera. Máte štěstí, že jste neskončila v jezeře.“

No, tak to by bylo drsné probuzení. „Jak daleko vůbec sahají vaše ochrany?“

„Na souši asi v kilometrovém poloměru od srubu, na vodě sahají až k ostrovu – asi tak půl kilometru.“

Hermioně spadla brada. „Není to trochu přehnané?“

„Vzhledem k tomu, co víte o mé minulosti,“ protahoval zlostně Severus, „proč si myslíte, že je to přehnané?“

„Neříkejte mi, že máte nepřátele dokonce i tady.“

„Ne, tady mám náhodou samotu. A vyhovuje mi to tak.“

Náhle se z mlhy vynořily svislé kůly přístavního mola. Snape naposledy zabral a kanoe sklouzla podél mola až na břeh. Zaskřípěl štěrk, jak kanoe náhle najela na břeh a Hermiona, která mezitím dosáhla menšího pokroku v držení vzpřímené polohy v lodi, se znovu skácela na záda.

„To jste udělal schválně,“ zamumlala.

Snape bez odpovědi vylezl z kanoe. Dočvachtal pár kroků na suchou zem, popadl lano, uvázané na přídi a vytáhl kánoi ještě o dalšího půl metru.

„Nepředpokládám, že byste mi chtěl pomoci z téhle věci, nebo snad ano?“ Z Hermionina hlasu odkapával sarkasmus.

Rázněji, než bylo absolutně nezbytné, ji Snape popadl za ruku a vytáhl nahoru. Ten pohyb ji donutil zatížit obě nohy, takže okamžitě zamrkala a přenesla váhu na nezraněný pravý kotník.

„Nepředpokládám, že dokážete chodit bez pomoci, nebo snad ano?“ optal se v dokonalé imitaci její předchozí otázky.

Hermiona se na něj vztekle podívala, vyškubla mu ruku a začala se belhat po pěšině ke srubu. Svůj postoj vyjádřila dostatečně: Snape šel dál, aniž by se jí obtěžoval nabídnout pomoc. Když  Hermiona konečně dorazila ke dveřím, lapala po dechu.

„Tumáte.“ Snape na ni už čekal a vrazil jí do ruky balík oblečení a kývl směrem ke koupelně. „Dejte si horkou sprchu a pak si oblečte tohle.“

„Nepotřebuji vaše oblečení. Jen použiji sušicí kouzlo, jakmile...“

„To není moje oblečení, je Lawfordovo a je teplé a suché. Své vlastní svršky si můžete usušit později.“ A s tím se Snape opět vytratil.

Hermiona zavřela oči a přinutila se zhluboka dýchat. Hlava jí třeštila, koleno a kotník bolely a horká sprcha jí najednou připadala jako nejlepší nápad na světě. Odpajdala do koupelny a celá třesoucí se zimou se začala namáhavě svlékat. Ze sloupnutí promočených džín se vyklubala lekce v sebetrýznění; po jediném pohledu na své holé nohy pochopila proč. Na obou kolenou měla sedřenou kůži a nateklý levý kotník už nabíral jemně fialový odstín.

Hermiona vyčerpaně hleděla na svůj odraz v zrcadle nad umyvadlem. Rty měla chladem promodralé a vlasy jí trčely do všech stran. Bradavická studentka, od které všichni očekávali velké věci, byla ve svých třiatřiceti zkrachovalá troska.

Skvělé. Prostě skvělé. Jak to, že dopadla takhle?

Pustila vodu ve sprše, vlezla dovnitř a nechala proudy horké vody, aby jí dopadaly na kůži a odplavovaly vzpomínky na koupel v jezeře. Teprve až únava ze stání na jedné noze ji přiměla zavřít kohoutek a sáhnou po ručníku.

Snapeově ručníku. Kdo by si pomyslel, že budu jednou používat ručník Severuse Snapea, pomyslela si suše, ale hned jak si to v duchu řekla, ji její mysl automaticky opravila: ručník Bradyho Lawforda, ty idiote.

Z Lawfordova oblečení se vyklubal pár šedých manšestáků a značně odrbaná zelená mikina. Ale byly opotřebováním měkké a Hermiona do nich vklouzla, jakmile použila na své prádlo sušicí kouzlo. Usušit rifle a svetr by trvalo mnohem déle a ona byla náhle vděčná, že jí Snape poskytl náhradní oblečení, i když nadměrné velikosti. Vzpomněla si na jedenáctiletého Harryho, navlečeného ve věcech po bratranci Dudleym a ta vzpomínka ji najednou naprosto přemohla.

Z letitého zvyku začala Hermiona vzpomínku odsouvat stranou. Ale tohle byla příjemná, nevinná připomínka zašlých časů a tak si dovolila krátce se z ní potěšit, než svou mysl znovu přinutila vrátit se k okolní realitě.

Rychlé sušicí kouzlo zbavilo vlasy téměř veškeré vlhkosti. Hermiona si stočila kadeře do neurčitého uzlu na temeni hlavy a pak skrz ně prostrčila hůlku, aby držely na místě. Při pohledu do zrcadla usoudila, že po sprše nevypadá o moc líp, než před ní, ale aspoň jí bylo teplo. Když se belhala z koupelny, byla v lepší náladě, přestože šrámy bolely pořád. Snapea našla v obývacím pokoji, jak do kamen na dřevo přikládá polena.

„Děkuji za půjčení oblečení,“ odvážila se nesměle Hermiona.

Snape zpočátku nic neřekl; pak se postavil, vrátil pohrabáč do stojanu a obrátil se k ní čelem.

„Mohu jen předpokládat,“ řekl, „že jste tady, protože váš nadřízený neakceptoval moji čtvrteční odpověď.“

„Stručně řečeno, ano.“

Zamračený výraz v jeho tváři vyjadřoval naprosto přesně, co si o tom myslí. Mávl rukou směrem k pohovce, stojící kousek od kamen. „Sedněte si.“

„Je mi to opravdu moc líto...“ začala a opatrně se spouštěla na pohovku.

„Já vám to věřím,“ řekl Severus klidně. Odešel do kuchyně a Hermiona neměla na práci nic jiného, než zírat z okna na jasnící se den venku. Zdálo se, že se mlha nakonec přece jen zvedne.

„Jsou tu vždycky tak mlhavá rána?“ zeptala se ve snaze o zdvořilou konverzaci.

„Málokdy. Vybrala jste si špatný den.“

Zdálo se, že Snapeův hlas postrádá obvyklou kousavost. Hermionu doslova vyvedlo z míry, když se o několik minut později vrátil a podával jí šálek čaje. „Pro mě?“ zeptala se přihlouple.

„Samozřejmě, že je pro vás. Chcete ho, nebo ne?“ zeptal se Snape.
„Ano, děkuji.“ Severus Snape, který jí přináší šálek čaje? To byla neobvyklá laskavost, stejně jako nabídka suchých šatů. „Pochopte, neměla jsem v úmyslu se sem vracet, ale madam Hobbsová trvala na svém.“

„Madam Hobbsová je vaše nadřízená?“

Hermiona upila čaje a přikývla.

Snape se usadil v polstrovaném křesle naproti ní. „Víte, že je to k ničemu. Kašlu na vládu a na to, co po mně chce.“

„Já to chápu, ale...“ Hermiona nahlas zasténala. „Ach ne... moje aktovka … spadla mi do jezera.“

Snape s výrazem nefalšovaného podráždění znovu vstal, otevřel dveře od srubu, vytáhl hůlku a namířil do dálky.

„Accio aktovka Hermiony Weasleyové.“

Hermionin žaludek sevřelo neblahé tušení, které vůbec nemělo co do činění s nejrůznější škálou jejích zranění. „To nebude fungovat,“ zamumlala.

„Cože?“

„Řekla jsem, že to nebude fungovat. Zkuste Accio aktovka Hermiony Grangerové.“     

Snape, který se už se začínal otáčet zpět k jezeru, na ni pohlédl zničující pohledem. „Povězte mi, Grangerová, nebyla vaše poslední slova ve čtvrtek prohlášení, že se teď jmenujete Weasleyová? Ono se vám přes noc nějakým záhadným řízením osudu změnilo jméno?“

Ach. Tohle byl ten Snape jako zastara. „Prostě to zkuste,“ vzdychla. „Prosím.“ O chvíli později už promáčená kožená aktovka trůnila přímo na verandě. Hermiona byla ráda, že ji vidí, dokonce i když z každého póru prýštila voda. Zavrtěla hlavou hrůzou při pomyšlení na to množství sušicích kouzel, které bude muset seslat a okamžitě toho zalitovala.

„Neměl byste náhodou něco proti bolesti? Zakopla jsem v mlze a udeřila jsem se do hlavy a taky jsem si zvrtla kotník...“

Severus nechal být aktovku a vykročil k ní. „Podívejte se na mě.“ Popadl ji za bradu a natočil jí tvář k nedaleké lampě.

„Au!“ při tom náhlém pohybu sebou Hermiona bolestně trhla. „Co to...“

„Žádný otřes mozku,“ prohlásil Snape suše a odstrčil jí bradu.

„Jak to můžete vědět?“

„Dokážu to poznat. Snad si nemyslíte, že jsem každého zmijozela s boulí na hlavě posílal za Pomfreyovou.“

Hermiona v duchu poděkovala své šťastné hvězdě, že ředitelkou její koleje byla McGonagallová. „Ptala jsem se – nemáte něco, co bych si na to mohla vzít?“

„Dole v laboratoři. Obvykle nemám...“ Snapeův hlas zeslábnul. „Něco mám, ale je to poměrně silné. Počkejte tady.“

Jako kdyby měla na vybranou. „Žádný problém,“ zamumlala Hermiona. O chvíli později uslyšela šramot ve sklepní dílně pod sebou a pak se vynořil Snape s malou lahvičkou v ruce.

„Je to na silné bolesti, podle iberského receptu. Berte, nebo nechte být, to je všechno, co mám zrovna teď k dispozici.“

Hermiona naklonila lahvičku k ústům. Lektvar byl překvapivě sladký a ovocný; z minulých zkušeností věděla, že pokud něco vyrobil Snape, většinou to chutnalo jako utrejch. „Děkuji vám,“ řekla s povděkem a vrátila mu prázdnou lahvičku.

„Nějaký čas jsem pracoval pro lékárníka ve Španělsku,“ řekl jí Snape. „Zjistil jsem, že docela rádi používají ochucující přísady.“

„Představte si,“ podotkla Hermiona suše, „lektvar, který dobře chutná a zároveň funguje.“

Snape si znovu sedl na židli proti ní, nohy natáhl před sebe a ruce složil v klíně. „Takže, Grangerová nebo Weasleyová nebo čí vlastně jste, co bude zapotřebí k uklidnění vaší nadřízené?“

Povzdechla si a opřela se do pohovky. „Obávám se, že tu nejde jen o zákonná ustanovení při registraci vzorce. Dozvěděla jsem se, že se váš repelent dostal do rukou synovci předsedy vlády. Je vlastníkem velké továrny na lektvary ve Winnipegu a zřejmě si myslí, že by na něm dokázal vydělat spoustu peněz.“

„No, tak o tom nepochybuji. Chápu to dobře, že se jeho zaměstnancům nepodařilo na to složení přijít?“

„Přesně tak.“ Bolest začala trochu polevovat. Hermiona uviděla, jak se Snapeovou tváří šíří povýšený výraz a koutky se jí okamžitě stočily vzhůru. „Udělal jste to schválně, viďte? Přidal jste tam nějakou složku jako návnadu k odlákání pozornosti, takže složení zůstane utajené každému, kromě vás.“

„Jistě víte, že jsem vytvořil značný počet poněkud … ošidných lektvarů pro Temného pána. Kdyby byl znám postup výroby, byl bych nejméně dvacetkrát mrtvý muž. Nejsem hlupák, Grangerová.“

„Ne, pane. To jste nikdy nebyl.“ Slova byla venku dřív, než je Hermiona mohla zastavit. Zděšeně na Snapea zírala a snažila se odhadnout jeho reakci, když zjistila, že jsou tam dva Snapeové. „Uh … Ten iber – však víte, lektvar, co jste mi dal...“

„Je poměrně silný, ano.“

„To teda určitě je...“ Ale ještě než to Hermiona stačila doříct, zjistila, že se nebezpečně naklání k jedné straně.

Severus hlasitě vzdychnul. Zvedl se z křesla a lehce jedním prstem zatlačil Hermionu do ramene, načež se dívka zhroutila na bok na pohovku.

V době, kdy se vrátil s přikrývkou a kouzelným chladivým obkladem na její kotník, už Hermiona pochrupovala.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 15.04. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 4. Zachráněna Od: mami - 14.05. 2014
Neohlaseny host povacsine nie je vitany , takže sa necudujem, že skončila v jazere...mohla skončit aj horšie. Z neho sa nakoniec vyklul celkom pohostinny chlap.
Re: 4. Zachráněna Od: tiberia - 19.05. 2014
Dost Severuse podcenila, když ji ani nenapadlo, že by mohl mít nějaké ochrany proti nezvaným návštěvníkům.... díky za komentík, mami.

Re: 4. Zachráněna Od: arkama - 26.03. 2014
Normálne by som ju na jeho mieste chňapla veslom po hlave, trepala sa ako ryba na suchu ) Celkom pekne sa nám ukľudnili emócie, k Severusovi po začiatočnom šoku z druhej kapitoly sedí takáto rezervovaná rozvážnosť. No a moja predstava slizolinského jednania bola dokonale naplnená tým, že jej podal taký silný oblbovák Dík Severus, neviem prečo, ale som náchylná predstave, že mal aj niečo slabšie v labáku, ale to by nezaručilo také zadosťučinenie, aké bude mať pri pohľade na prebúdzajúcu sa zhulenú Hermionu. Dík tiberia
Re: 4. Zachráněna Od: tiberia - 29.03. 2014
Taky jsem ocenila, že emoce se uklidnily, Severus sice pořád má svou sarkastickou povahu a je to zmijozel a vždycky bude, ale to přece automaticky neznamená, že současně nemůže mít smysl pro humor a chovat se zdvořile. Takovýhle Severus mě taky baví. Díky za komentář, arkamo.

Re: 4. Zachráněna Od: JSark - 23.03. 2014
Tak neviem, či to bolo šťastie alebo smola, že ju nakoniec zachránil. :) Díky za preklad.
Re: 4. Zachráněna Od: tiberia - 23.03. 2014
Nezůstala zraněná v ledové vodě, takže já hlasuju pro štěstí....:-) Díky za komentík, JSark!

Re: 4. Zachráněna Od: Jacomo - 23.03. 2014
Já nevím, jsem z téhle Hermiony nějaká zmatená. Je tak nezvykle odevzdaná a apatycká - i přes to rozčilování nad Severusem. Asi má za sebou něco, co ji pořádně změnilo. Uvidíme. Severus je ale skvělý - takový ten silný sympaťák z kovbojek (nebo harlekýnek ), asi bych se zamilovala, kdybych už nebyla Děkuji za skvělý překlad a těším se na příští události - stále odolávám originálu.
Re: 4. Zachráněna Od: tiberia - 23.03. 2014
Vypadá to, že ji Severus aspoň trochu probral z apatie.... v příští kapitole to ještě nebude, ale v té o jedno dál už se dozvíš, co a jak... Díky za komentík, Jacomo

Re: 4. Zachráněna Od: TaraFaith - 23.03. 2014
"Záchrana" dopadla líp než jsem si představovala a alespoň už spolu"normálně" mluví. Jsem moc zvědavá, jak bude děj pokračovat dál. Tohle je opravdu skvělá povídka. Moc díky za překlad.
Re: 4. Zachráněna Od: tiberia - 23.03. 2014
Hlavně Hermiona si asi představovala, že to dopadne mnohem hůř... Díky za komentář, TaroFaith.

Re: 4. Zachráněna Od: Zuzana - 22.03. 2014
Záchranár Severus ma pobavil:D Ale hlavné je, že ju zachránil:) Teším sa na pokračovanie. V tejto kapitole sa toho moc neudialo. Možno sa v tej ďalšej budú rozprávať viac a možno si k sebe nájdu cestu.
Re: 4. Zachráněna Od: tiberia - 22.03. 2014
Čekají nás rozhovory i hádky, ale hádek bude pomalu ubývat a naopak přibývat rozhovorů, které si budou oba dva užívat. Díky za komentář, Zuzano.

Re: 4. Zachráněna Od: Sebelka - 21.03. 2014
Děkuji za fantastickou kapitolu. Severus je tam úžasný. Jiťa
Re: 4. Zachráněna Od: tiberia - 22.03. 2014
Děkuju za komentář, Jíťo!!

Re: 4. Zachráněna Od: scully - 21.03. 2014
Teda scéna na kánoi mě docela rozesmála. Naštvaný Severus mlátí Hermionu pádlem a ta mu nadává. To je teda dvojka. Severus to měl s lektvarem dobře pojištěné. Nakonec roztál a o Hermionu se postaral. Moc se líbila jeho otázka čím že vlastně Hermiona je.Moc děkuju za překlad
Re: 4. Zachráněna Od: tiberia - 22.03. 2014
Ani po patnácti letech Severus nepřestal být lektvarovým mistrem, který ostatní strčí do kapsy. Díky za komentář, scully.

Re: 4. Zachráněna Od: MagicLady - 21.03. 2014
Si nemůžu pomoct, ale musím se culit :D Kouzelná kapitola, až jsem měla pomalu vztek na Severuse společně s Hermi, ale naštěstí to vypadá, že nebude takový morous :) Díky.
Re: 4. Zachráněna Od: tiberia - 22.03. 2014
Určitě nebude morous, šok z Hermionina objevení opadl, tak už pomalu začne dávat najevo vlídnější tvář. Taky se mi líbí, když spolu vychází. Díky za komentář, MagicLady!!

Re: 4. Zachráněna Od: arabeska - 21.03. 2014
Oni jsou spolu tak roztomilí, já je zbožňuju!! ...docela rádi používají ochucující přísady... To na Snapea sedí jako ulité. Díky za další kapitolu ) 
Re: 4. Zachráněna Od: tiberia - 21.03. 2014
Ano, oba jsou inteligentní a někdy celkem hubatí, pěkně k sobě pasují....:-)) Díky za komentář, arabesko!

Re: 4. Zachráněna Od: teriisek - 21.03. 2014
Na silné bolesti, jasně, takže oblbovák? :D Jsem zvědavá, na co společně přijdou, nejsem si úplně jistá, jestli bude Severus ochotný někomu prozradit svůj recept (spíš o tom dost pochybuju). A Hermionino příjmení je taky záhada, na jejíž vyřešení se hodně těším. Díky moc za překlad, budu se těšit na další kapitolu!
Re: 4. Zachráněna Od: tiberia - 21.03. 2014
Možná nakonec rozumně usoudí, že recept ani nestojí za hádky. Však ho nemusí jen tak prozradit, může si ho patentovat.... Díky za komentář, teriisku!

Re: 4. Zachráněna Od: Lupina - 21.03. 2014
Moc pěkné. Hermiona nedostala pádlem po hlavě, ba právě naopak. Pěkně teplé oblečení, čajíček a lektvar. Když už se začali vcelku civilně bavit, bylo to příjemné. Bylo bezva, že Severus rovnou přešel k věci a jak je vidět, nezlobí se na Hermionu a je mu jasné, že za vše může její šéfka. No a nakonec, když ji přikrýval dekou... Jestli on tím lektvarem nemyslel ještě něco jiného. Třeba donutit ji k dešímu pobytu kvůli získání více informací... :-) Pěkná kapitola, díky moc za překlad. Moc se těším na pokračování.
Re: 4. Zachráněna Od: tiberia - 21.03. 2014
Hádat se ještě budou, ale ledy už byly prolomeny. Už zjistili, že se k sobě můžou chovat normálně a ani to nebolí. S tím lektvarem - upřímně, asi tak daleko nemyslel - ani na informace, ani na Hermionu :-) Jen se normálně zachoval slušně. Díky za komentík, Lupino!

Re: 4. Zachráněna Od: denice - 21.03. 2014
Obávám se, že jsem poněkud škodolibá - ta představa, jak doběla rozzuřený Severus plácá urousanou polozmrzlou Hermionu přes ruku pádlem, mě rozesmála. Ale pomohl jí - suché oblečení, sprcha, čaj, lektvar - to se počítá. Je vidět, že už se dostal z prvotního šoku a došlo mu, že pokud chce mít klid a zůstat, kde je, bude muset nějak spolupracovat. Ale věřím, že to úřadům neusnadní. Takže Hermiona je pořád Grangerová - nebo už zase Grangerová? Proč si myslí, že je ve svých třiatřiceti zkrachovalá troska, se pravděpodobně dozvíme spolu se Severusem v některé z příštích kapitol (pokud se to tedy netýkalo jen aktuálního stavu). Rozhodně doufám, že Hermiona se ještě pár dní bude muset zdržet a těším se na další zajímavé rozhovory. Díky.
Re: 4. Zachráněna Od: tiberia - 21.03. 2014
V té situaci mně tedy bylo Hermiony jednoznačně líto - polozmrzlá, zraněná, předpokládám, že vyděšená.... mimochodem, Severusovo plácnutí pádlem nebyl čin doběla rozpáleného vzteklouna, ale celkem pragmatická záležitost. Když se nějakej blb ve vodě pověsí na bok kanoe, tak ji převrátí. Přijel ji zachránit, ne se koupat. Neměl na vybranou. Příjmení i pocit, že zkrachovala, se vyřeší ob jednu kapitolu, (musím se mrknout, která je vlastně tahle), jo, takže v šesté kapitole. Jmenuje se Smutky. Děkuji za komentář, denice!!  

Re: 4. Zachráněna Od: Marti - 21.03. 2014
Hihi, ten jí dával kapky, to jsem se pobavila. Inu nemohla čekat prince na bílém koni, že...Už mi jen na konci chybělo, aby protočil panenky a zavrtěl hlavou. Moc se mi v téhle kapitole Severus líbil, takový ten pes, který štěká, ale nekouše. A stále jsem zvědavá, jak to teda Hermiona má s tou Grangerovou/Weasleyovou a proč skončila tam, kde skončila... Moc díky za překlad!
Re: 4. Zachráněna Od: tiberia - 21.03. 2014
Na "štěká, ale nekouše," Hermiona ještě nepřišla.... ta od něj pořád ještě čeká to nejhorší. Díky za komentář, Marti.

Re: 4. Zachráněna Od: zuzule - 21.03. 2014
Celkem se divím, že to nakonec přežila. Já bych ji asi tím pádlem přetáhla...
Re: 4. Zachráněna Od: tiberia - 21.03. 2014
Tak to aby byla ráda, že ji zachránil Severus ;-) Díky za komentář, zuzule.

Re: 4. Zachráněna Od: soraki - 21.03. 2014
Severus je prostě zlatíčko :-D a Hermiona je jako indisponovaná docela zábavná :-D moc se mi to líbí, děkuji
Re: 4. Zachráněna Od: tiberia - 21.03. 2014
Že je Severus zlatíčko!? Já ho mám ráda, když umí být nad věcí... a zůstat při tom sám sebou. Díky za komentář, soraki.

Re: 4. Zachráněna Od: solace - 21.03. 2014
Zdá sa mi to, alebo sa Hermiona snaží v počte sarkastických poznámok tromfnúť nášho majstra? Na to, aký bol zo začiatku protivný, sa z neho vykľul celkom pohostinný hostiteľ: teplé oblečenie, čaj, elixír, prikrývka, obklad... Hermiona by to mala oceniť a byť k nemu milšia. Vďaka za preklad, tiberie. Teším sa na ďalšiu kapitolu.
Re: 4. Zachráněna Od: tiberia - 21.03. 2014
Myslím, že ten protivný Severus na začátku jen překonával šok z toho, že se objevil někdo z minulosti, o které si myslel, že ji nechal daleko za sebou. Ten vyrovnanější, smířenější a klidnější Severus se právě začíná objevovat. Hermiona na to taky přijde. Děkuju za komentář, solace.

Re: 4. Zachráněna Od: marci - 21.03. 2014
Pokorně přiznávám, že jsem v první části doufala, že Severus přetáhne Hermionu tím pádlem po hlavě - zejména po té "zdvořilé" žádosti, aby jí pomohl ze člunu. Zatleskala bych mu, pokud by jí tam nechal sedět No nic, nestalo se - co se dá dělat, budu si to alespoň představovat :) Fakt, že Severus dává do lektvarů zavádějící složku, aby nešlo vystopovat jejich složení, mě pobavil. Vskutku postup hodný našeho Mistra lektvarů. Parádní kapitolka, jako vždy, tiberie - veliké díky za překlad. Těším se na příští týden
Re: 4. Zachráněna Od: tiberia - 21.03. 2014
Snažím se vzpomenout, jak na mě ta scéna působila, když jsem ji četla poprvé. Hermiona mě neštvala, spíš na mě působí, jako by se preventivně bránila - pořád neví, jak se Severus zachová, je proslulý svým ostrým jazykem a ona ho vlastně v jeho současné laskavější podobně vůbec nezná, zatím jeho mírnější tvář ani nezahlédla - tak pro jistotu vystrčila drápy. Tohle jsem jí neměla za zlé. A taky se mi líbilo, jak Severus zůstal tím super profíkem, který všechny převeze. Díky za komentář, marci!!

Re: 4. Zachráněna Od: Folwarczna - 21.03. 2014
Ja to jednou tydne proste nevydrzim!!!
Re: 4. Zachráněna Od: tiberia - 21.03. 2014
Uvidíš, že vydržíš.... Díky za komentík:-)

Re: 4. Zachráněna Od: MIRA - 21.03. 2014
Nakoniec si ceľkom pekne pokecali.  Nepozná on nakoniec tú jej nadriadenú? „Takže, Grangerová nebo Weasleyová nebo čí vlastně jste, - veľmi zlaté. Ďakujem za krásny preklad.
Re: 4. Zachráněna Od: tiberia - 21.03. 2014
Ano, konečně i normální rozhovor. A na vyřešení toho, "čí ona vlastně je", si přesně 14 dní počkáme...Díky za komentář, Miro.

Prehľad článkov k tejto téme:

kailin: ( tiberia )04.07. 201419. Jít dál
kailin: ( tiberia )27.06. 201418. Jedenáct
kailin: ( tiberia )20.06. 201417. Vypořádat se s realitou
kailin: ( tiberia )13.06. 201416. Poslední rozloučení
kailin: ( tiberia )06.06. 201415. Odchod
kailin: ( tiberia )30.05. 201414. Všední život
kailin: ( tiberia )23.05. 201413. Volba
kailin: ( tiberia )16.05. 201412. Podpis smlouvy
kailin: ( tiberia )09.05. 201411. V zaběhaných kolejích
kailin: ( tiberia )02.05. 201410. Dopisy
kailin: ( tiberia )25.04. 20149. Do města
kailin: ( tiberia )18.04. 20148. Potřeba vrátit se
kailin: ( tiberia )11.04. 20147. Windigo
kailin: ( tiberia )04.04. 20146. Smutky
kailin: ( tiberia )28.03. 20145. Curriculum vitae
kailin: ( tiberia )21.03. 20144. Zachráněna
kailin: ( tiberia )14.03. 20143. Znovu proti sobě
kailin: ( tiberia )07.03. 20142. Nevítaný návštěvník
kailin: ( tiberia )28.02. 20141. Blesk z čistého nebe
. Úvod k poviedkam: ( tiberia )25.02. 2014Úvod