Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Gift

Rozdíl mezi tequilou a vodkou I.

Preklady jednorazoviek od Gift
Vložené: Patolozka - 17.01. 2014 Téma: Preklady jednorazoviek od Gift
Gift nám napísal:

The Difference Between Tequila and Vodka

Autor: Orien's Girl

Originál: https://www.fanfiction.net/s/9452677/1/The-Difference-Between-Tequila-and-Vodka

Rozdíl mezi tequilou a vodkou

Překlad: Gift; Beta: Patoložka

Pairing: Hermiona a Ginny

Žánr: Hurt/Romance

Stav: autorka souhlasila s překladem

Shrnutí: Lásce neporučíš.

Varování: Prosím, před přečtením nevynechat úvod.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Disclaimer: Všechna práva patří JKR, já nevlastním zcela nic. Překlad nebyl vytvořen za účelem zisku.

 

Poznámka překladatelky: Znáte ten pocit, když narazíte na povídku, do které se zamilujete, ani vlastně nevíte proč? Někdy je to zajímavě podanou myšlenkou, jindy vzpomínkou, vlastní zkušeností související s některým z hrdinů, a pak jsou tu povídky, do kterých se člověk zamiluje kvůli tomu, jak jsou napsané, jen tak čistě z radosti z jazyka, který tak skvěle pasuje k vykreslené situaci. U mě to byl ten poslední případ. Povídku jsem četla natřikrát, než jsem se ji rozhodla přeložit. Natřikrát, plus jeden zoufalý mail mé drahé betě, jestli se do toho mám nebo nemám pouštět. Nakonec jsem dala na ni. Na ni a na instinkt. A přestože pravděpodobnost, že v tom i vy ostatní najdete to „něco“, co jsem v tom našla já, asi není moc vysoká… nemějte mi to, prosím, za zlé. Dala jsem si tuto povídku jako dárek. Takový malý osobní dárek tentokrát ne pro vás, ale pro mě :-).

Autorka povídku zařadila do femslashe. Ke slashi jako takovému ovšem nedojde. Komu se však i jen myšlenka na něj příčí, prosím nečíst. Nepočítám s tím, že bych se na těchto stránkách dočkala homofobních reakcí, ale zbytečně byste byli zklamaní. A protože je to zatím nejdelší jednorázovka, jakou jsem kdy přeložila, co víc, rozdělila jsem ji pouze na dvě části, další díl vás čeká až za deset dní.

 

Nesnáším tequilu. To je první věc, co mi proletí hlavou, když přede mě barmanka postaví panáka. Je to žena středního věku, stále na svá léta velmi hezká, srdečná a pokud můžu dát na první dojem, je to barmanka, ke které můžeš v poklidný pondělní večer přijít a kafrat o svých problémech. Ale dnes byl pátek večer, tudíž její rušný a zároveň nejvíc výdělečný večer. Zašátrám v kapsách po mudlovských penězích, které jsem si přinesla ze včerejší procházky, a protože si stále nejsem jistá, jaký je směnný kurz mezi mudlovskou měnou a galeony, zanechám na stole hned celou hromádku a snažím se při tom vypadat sebevědomě. Zahlédnu její úsměv, když je posbírá a nedokážu určit, zda je to pohrdavý úsměv, či plný překvapení. Jediné, co z toho dokážu vyčíst, je, že jsem pravděpodobně nezapadla do průměru.

Potom, co odejde, si poberu všechny své věci. Ač tequilu doopravdy nesnáším, jsem vlastně docela ráda, že ji vidím. Někdo kupující mi drink rovná se někdo, kdo má o mě zájem, což znamená, že můj první večerní výlet do lesbického baru nebude kompletní katastrofa. Prsty obejmu skleničku a nepřítomně se zahledím na ženská těla užívající si společnost jiných ženských těl. Pak se ale donutím zaostřit a přijít na to, která z nich by mohla mít zájem na tom mě opít. Ale je to jako kdybych se procházela kabinetem lektvarů a snažila se uhádnout, který z nich je lektvar z výtažků andělských trumpet. A já nikdy nebyla expertka v lektvarech, stejně jako jsem nikdy nebyla expertka co se vztahu k ženám týče... V tomto okamžiku jsem zde byla všechno, jen ne ve svém živlu. Bylo to čistě mudlovské území s ženami, které měly mnohem víc zkušeností než já. Důvod, proč jsem šla zrovna do mudlovského baru, byl jednoduchý. Díky randění s Harrym jsem se stala docela známou a zde jsem si mohla zachovat jistou anonymitu. Ale i přesto jsem nebyla ve své kůži. Mohla jsem cítit, jak začínám rudnout. Byla jsem tu jako jezerní mužík na suchu. Vážně byl tohle dobrý nápad?

„Nemáš ráda tequilu, nebo se spíš obáváš, kdo by ti ji mohl poslat?“

Hlas se ozývá zpoza mých zad, a když se otočím, můžu před sebou vidět hezkou holčinu v mém věku, možná o pár let starší, která si mě s pobaveným, křivým úsměvem prohlíží.

Nemůžu si pomoci a flirtování jí vrátím. „Je to tou tequilou... není to moje pití...“ Hádám, že bych se měla opravit: Nemůžu si pomoci a chatrně jí flirtování vrátím. Stočím pohled k zemi, protože zrovna v tomto okamžiku moje tváře dosahují barvy mých vlasů. Už takhle je mi dost trapně. I přesto si ale mé oči stačí všimnout, že má moc hezkou postavu. Je štíhlá, malinká, s jemnými křivkami. Pokud by hrála famfrpál, byla by chytačem.

Možná mi to přeci jen nejde tak špatně, protože si k sobě přitáhne stoličku a posadí se na ni. Očividně se tu chystá zůstat dýl.

„Špatná zkušenost?“ zeptá se nonšalantně.

X X X

„Takže, kdo dnes večer dorazí?“

„Skoro nikdo. Budu tu jen já, ty a moje dvě spolubydlící,“ odpověděla Hermiona. „Dámská sešlost,“ zakřenila se mým směrem a mně se z toho sevřel žaludek. Zrovna v onu chvíli. To byl ten důkaz, jak bezhlavě jsem se do ní zamilovala. Ty pohledy, které mi věnovala a to, jak mám díky nim pocit, jako bych poprvé nasedala na koště. I to, jak její drobné projevy pozornosti v mé hlavě zapalují doutnák od barevného ohňostroje. A nejen v mé hlavě... Odemkla hůlkou dveře od jejího bytu a mávnutím ruky rozsvítila světla.

„A co se stane, pokud omylem začneš mávat tou věcí v přítomnosti svých spolubydlících?“ zeptala jsem se a pozvedla obočí.

„Ale no tak, Ginny, jsem přeci opatrná... ale stala se ze mě slušná dobornice na úpravy paměti.“

Nemohla jsem si pomoci a zašklebila se. Hermiona se čím dál tím víc otevírala světu. Začalo to dva roky po Bitvě u Bradavic. Rok na to se rozešla s Ronem. Možná mi v té době mělo dojít, že na tom mém čistém potěšení, které následovalo okamžitě po tom, co mi o tom řekla, bude něco víc. Nešlo jen o radost z toho, že zbytek života nestráví s tím neschopným debilem.

„Měla bych si na tebe začít dávat pozor,“ usmála jsem se ďábelsky.

„Momentálně bych si spíš já měla začít dávat pozor na Harryho... kdo jsem já, abych tě kazila?“ řekla a ve stejnou chvíli vybalila obsah své tašky, která skrývala hned několik lahví tequily a pár citrónů.

Odfrkla jsem si. „Já jsem těžko zrovna neviňátko... ale stejně jsem ještě nikdy tequilu nepila.“

„Ještě nikdy jsi se totiž neopila se mnou,“ odpověděla knihomolka, jako by se nechumelilo. Pravdou bylo, že nějakou chvíli trvalo, než jí začala chutnat, a to přesto, že měla vždy lehkou slabost pro to, co měla ráda zrovna Hermiona. „Tequila je pití dle mého gusta.“

X X X

„Někoho mi připomíná,“ odpovím po pravdě a vzhlédnu. Až v tom okamžiku si uvědomím, jak krásná žena naproti mně vlastně sedí. Má dlouhé tmavé vlasy, barevně ladící oči, drobné tenké rty, výrazné lícní kosti a roztomilý nosík. A zrovna ten nos mě tak dostal. Trošku na ně ulítávám.

Lehce se nad mojí odpovědí uchychtne. „Ex?“

„No, s takovými to vždy končí špatně...“ Ještě jednou se pobaveně zachichotá.

„Navíc byla hetero.“

Tentokrát se rozesměje. Očividně jsem vtipná, aniž bych si to uvědomovala. „Zamilovat se do hetero holky je jako se postřelit do nohy těsně před maratonem. Jsi v prdeli už od úplného začátku.“

„Ne!“ hádám se s úsměvem na rtech. „Ráda bych už na začátku byla v prdeli! Pravým problémem bylo to, že jsem až tam nikdy nedostala.“

Tentokrát se proti očekávání nezasměje. Místo toho si skousne spodní ret a hedvábným hlasem pronese, „To je škoda.“

Upřímně, Merline, je to jedno z nejhedvábnějších pozvání, jaké jsem kdy slyšela, tudíž je jasné, že to, co na to odpovím bude znít pitomě. „Jo, bylo by fajn, kdyby... no, vždyť víš... jsem byla... připostelována.“ Poslední slovo vyzní spíš jako otázka, protože jsem rozhodně nikdy neslyšela nikoho to podat právě takhle.

Začnu se ošívat a ona si kouše spodní ret. Ne proto, aby působila svůdným dojmem, ale aby zabránila smíchu, který by byl na můj účet. „Tohle moc často neděláš, viď?“ hádá.

Lehce skloním hlavu. „Ne.“

X X X

„Ještě nikdy jsem neměla sex,“ prohlásila Hermiona s vítězoslavným úsměvem, jako by věděla, že nás dostala. Všechny jsme na ni zíraly s pusou dokořán a nevěřícným výrazem.

„Nikdy jsi neměla sex?“ probrala jsem se jako první.

„Nikdy, nikdy,“ odpověděla slavnostně.

Hrály jsme chlastací hru. Navrhla to její spolubydlící Monika, která to kdysi hrála se svými spolužáky a trvala na tom, že se při tom nasmějeme. Pokud někdo přišel s něčím, co jste nikdy v životě nedělali, museli jste se napít. Asi ani nemusím říkat, že tentokrát jsme pily my tři.

Polkla jsem levnou tequilu a rychle si do pusy strčila kus citrónu. Rozhodně nekoupily zrovna prvotřídní kvalitu.

„Jak se mohlo stát, že jsi nikdy neměla sex?“ zeptala se Monica zrovna v okamžiku, kdy jsem potlačila krknutí.

„Jen jsem... vlastně ani nevím, asi jsem nenarazila na toho správného.“ Věnovala mi zvláštní pohled a pokračovala, „ Víš, já a Ron...“

„Hej,“ zarazila jsem ji. „Nemusíš mi nic vysvětlovat. I když to vysvětluje, proč byl tak vzteklej, když ses s ním rozešla.“

Protočila panenky. „Myslel si, že mu něco dlužím...“

Jen další příklad toho, jaký byl Ron kretén. Byla jsem přesvědčená o to, že Hermiona patří k těm, na které se vyplatí čekat. Stála za to každá mučivá minuta na hracini doufání. A to i v případě, že jste ji nakonec stejně nezískali.

O několik kol později jsme byly všechny ve zdatně podnapilém stavu. Hermiona už to dávno vzdala a mezi jednotlivými přiznáními, co jsme nikdy v životě nedělaly, jen na ostatní vyplazovala jazyk a požadovala, abychom jí pochválily, jak je dlouhý. Dle mého vypadal víc jak průměrně, ale to mi uvěřila, až když druhý den vystřízlivěla.

„Dobře, dobře teď budu na-líza... nalívat já,“ přeřekla jsem se rozhozená Hermioniným jazykem. Trápila jsem mozek, který se na něco snažil přijít. „Já jsem... se nikdy nelíbala s holkou,“ rozhodla jsem se nakonec.

Všechny jsme se na sebe podívaly, když v tom se k překvapení všech nakonec Hermiona ochable chopila své skleničky. „Počkej, počkej,“ vysoukala ze sebe její spolubydlící Brenda, než jsem se já stihla vzpamatovat. „Hermiono, kdy se to sakra stalo?“

A tak nám začala vyprávět, jak šla o prázdninách před čtvrtým ročníkem na párty se svými bývalými mudlovskými spolužačkami a jak se kvůli sázce políbily. Ginny si byla jistá, že pokud by nebyla tak opilá, asi by se za to víc styděla, ale tequila jí s největší pravděpodobností prolomila zábrany. Když to o několik dní později Ginny opět vytáhla, byla už víc odmítavá. Jejich konverzaci ukončila slovy: „Vždyť to přece byla holka... nelíbilo se mi to.“

Přesně v takových situacích Ginny věděla, že by se měla mít na pozoru. Měla vědět už dopředu, jak uspokojující bude zjištění, že s Ronem nikdy nespala, jak sexy a hravě bude vypadat vystrkující jazyk na všechny dookola a jaké zklamání bude slyšet to, že nemá zájem se ještě jednou líbat s děvčetem. Tyto drobnosti byly jen vrcholem ledovce. Neměla se do té nebelvírské knihomolky zamilovat tak bezhlavě.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Rozdíl mezi tequilou a vodkou I. Od: teriisek - 31.01. 2014
Tohle asi nedopadne dobře, že? Ta povídka je zvláštní, ale zatím se zdá, že za přečtení stojí, jsem zvědavá, jak to bude pokračovat dál. Díky za překlad!

Re: Rozdíl mezi tequilou a vodkou I. Od: kopapaka - 31.01. 2014
Velké plus za Ginny... Sice ji mám radši v kanonických povídkách, ale i tak jse, se bavil. Slash sice nečtu, ale femslash občas vezmu na milost. Dík za překlad...

Re: Rozdíl mezi tequilou a vodkou I. Od: larkinh - 19.01. 2014
Je to opravdu hezky napsané i přeložené (přestože ti tam uniklo několik překlepů). Femslash tedy nemusím, vůbec celá ta představa dvou ženských mi připadá .... no nebudu psát jaká, je to docela ošklivé slovo. Ale tohle je psané hezky, zajímavě, vtáhne to člověka do děje, prostě nevím... těším se na další díl... Díky za překlad.
Re: Rozdíl mezi tequilou a vodkou I. Od: Gift - 22.01. 2014
Jej, preklepy? Budu se na to muset jeste podivat. Uznavam, tento preklad vznikal tak trochu ta pochodu. Kazdopadne jsem rada, ze te femslash neodradil, co vic, ze jsi ochotna s nami absolvovat u druhou cast. Jsem docela zvedava, co na ni reknes.

Re: Rozdíl mezi tequilou a vodkou I. Od: Zuzana - 18.01. 2014
No hej, zamilovať sa bezhlavo je väčšinou krásne ale tie následky z toho...  Som zvedavá ako sa Ginny pošťastí pokračovať v tom lesby bare. Ďakujem za preklad. V každom prípade táto poviedka niečo v sebe má...  Hlavne je napísaná pútavo a preklad je skvelý. Mala som pocit, že tam v tom bare sedím a to príbeh má robiť.
Re: Rozdíl mezi tequilou a vodkou I. Od: Gift - 22.01. 2014
Moc dekuji za chvalu, Zuzko. Tato povidka je opet trosku jina a prestoze vetsina z nas se s Ginny asi nedokaze plne identifikovat, neco ze zivota to preci jen ma, ze? Snad se ti bude libit i druha cast, budu se tesit na tvou odezvu ;-).

Re: Rozdíl mezi tequilou a vodkou I. Od: leporelo - 18.01. 2014
Nahodou,:hoci by ma tato dvojica nikdy, nikdy nenapadla, poviedka je napisany takym chytlavym stylom, ze jej pikracovanie prosto nemozem vynechat...velmi melancholicka, velmu citliva...dieta vo mne si straaaasne praje hepac na konci, no citatel oblubujuci kvalitku, ktoreho to dieta bije po hlave lopatickou, sa uznanlivo pousmeje pri predstave "sad, but more realistic end-e" mna tato poviedka rozhodne zaujala...nevraviac o tom ze najlepsieho francuzaka som dostala prave od baby...hmm...len v nasom pripade to bola absolutka a cernicovy dzus :-P dakujem gift...tesim sa na pokracovanie
Re: Rozdíl mezi tequilou a vodkou I. Od: Gift - 22.01. 2014
Tak za prve- moc a moc dekuji za tak mily a povzbudivy komentar. Za druhe- odpovidam sice az za 4 dny, ale na druhou stranu cekani na dalsi dil je ted uz skoro v polovine za tebou . Za treti- francouzaky se stejnym pohlavim v alkoholovem opojeni nas zazilo ocividne vic, nez by kdo rekl . Za ctvrte... no, snad se bude libit i priste .

Re: Rozdíl mezi tequilou a vodkou I. Od: denice - 18.01. 2014
Pro mě hodně zvláštní povídka. Nedokážu úplně přesně říct, jestli se mi líbí nebo ne, nejdřív si asi budu muset přečíst druhou část, ale nějak se mi dostala pod kůži.   Rozhodně to vypadá, že příběh spěje k šťastnému konci - i když asi ne s Hermionou. Díky.
Re: Rozdíl mezi tequilou a vodkou I. Od: Gift - 18.01. 2014
Aaa denice ma tu spravnou ctenarskou intuici. Bohuzel, Bohudik. Myslim, ze vim, jak to myslis. Jak jsem se ted pri prekladu pustila hloubeji do autorcina psaneho slova, taky jsem si chvilema nebyla jista, jestli se mi libi nebo ne. Vlastne si nejsem jista ani povidkou jako takovou. Ale ma to... "neco." A to neco mi stalo za preklad. Snad nebudes druhou casti zklamana. Dekuji za tvuj komentar.

Re: Rozdíl mezi tequilou a vodkou I. Od: marci - 18.01. 2014
Takže, milá Gift - přečetla jsem si Tvůj úvod, a i když femslash nevyhledávám, vyhledávám Tvé překlady, a tak jsem se začetla. A povídka na mne opravdu zapůsobila. Byla tak zvláštně smutná, trochu beznadějná.. líbil se mi ten styl s hlashbacky a.. vážně měla zvláštní atmosféru. Moc se mi líbila a velice se těším na pokračování. Možná bude Hermiona tak trochu v popření... "přece to byla holka.." a já úplně slyšela "takže se mi to nemohlo líbit" Ale i kdyby ne, i kdyby povídka zůstala v melancholické rovině, stejně bude působivá. Možná tím spíš...  No, uvidíme, do originálu nepůjdu, počkám si na Tvůj překlad I když, přiznávám, jukla jsem na originál slova "připostelována" To jsem ještě neslyšela Krásný překlad a, jako vždy, geniální výběr. Díky
Re: Rozdíl mezi tequilou a vodkou I. Od: Gift - 18.01. 2014
Jeden maly komentar a jak se cloveku hned dokaze rozsvitit svet :-). Neprehanim, opravdu jsem nebyla zrovna v nejlepsi nalade, jako Ginny trosku melancholicka (ono za vsim hledej city at uz ke chlapovi ci slecne, nebo... bolesti zaludku) a tak nejak bez energie. Za tva moc mila slova bych te nejradeji hned na miste objala :-). Hned me to nakoplo do dalsiho prekladu. Usmev na tvari vracen. Dekuji, marci.

Re: Rozdíl mezi tequilou a vodkou I. Od: arabeska - 18.01. 2014
Odolám a nepřečtu si originál. I když budu muset čekat deset dní Je to poutavé. Ginny se v tom baru zdá trochu ztracená. Špatné vzpomínky? Nechám se překvapit. Díky za překlad, holky  
Re: Rozdíl mezi tequilou a vodkou I. Od: Gift - 18.01. 2014
:-) hodna holka, arabeska. Kdepak, jsem rada, ze ti to stoji za to pockat. Vazim si toho a dekuji za komentar!

Re: Rozdíl mezi tequilou a vodkou I. Od: elbi - 18.01. 2014
Moc se mi líbil tvůj úvod Možná je to infekce,  ale taky si to budu muset přečíst znovu... Díky
Re: Rozdíl mezi tequilou a vodkou I. Od: Gift - 18.01. 2014
Dekuji, elbi. Neni nic lepsiho, nez nekoho stejne naockovat :-). Tesi me, ze povidka zaujala, trochu jsem se bala, aby nebyla moc... obycejna.

Prehľad článkov k tejto téme:

nehimasgift: ( Gift )22.05. 2015Hermionina slovní úloha
inell: ( Gift )26.04. 2015Nemesis
nehimasgift: ( Gift )18.01. 2015To není to samé
nehimasgift: ( Gift )03.11. 2014Pod vlivem?
nehimasgift: ( Gift )16.10. 2014Mimořádné vysílání
ambiencealikw: ( Gift )27.09. 2014Sapiosexuál
floatsodelicately: ( Gift )21.08. 2014Dylan
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )07.04. 2014Tady velím já II.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )27.03. 2014Tady velím já I.
PromiseMeYourTragedy: ( Gift )17.02. 2014Chlapec a dívka
floatsodelicately: ( Gift )07.02. 2014Kdo si počká, ten se dočká
Orien's Girl: ( Gift )28.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou II.
Orien's Girl: ( Gift )17.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou I.
nehimasgift: ( Gift )07.01. 2014Zatlač
SlashMyDreams: ( Gift )09.10. 2013Burnt Out Ends
floatsodelicately: ( Gift )29.09. 2013Pan dokonalý
Jack of the North: ( Gift )19.09. 2013Covodpověděla?
Jack of the North: ( Gift )16.09. 2013Učedník
drcjsnider: ( Gift )13.09. 2013Kdy jsi na to přišel?
Jack of the North: ( Gift )10.09. 2013Ohňostroj
drcjsnider: ( Gift )07.09. 2013Nonverbální komunikace
Anaphalis: ( Gift )09.08. 2013Jednoduché počty
nottonyharrison: ( Gift )02.07. 2013Walk-In Double II.
nottonyharrison: ( Gift )22.06. 2013Walk-In Double I.
Somigliana: ( Gift )12.06. 2013První polibek II.
Somigliana: ( Gift )01.06. 2013První polibek I.
angelically-devilish: ( Gift )22.05. 2013Vrať mě do života II.
angelically-devilish: ( Gift )12.05. 2013Vrať mě do života I.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )02.05. 2013V korunách jabloní
Blackrose Malfoy: ( Gift )22.04. 2013I ti nebojácní mají někdy strach
drcjsnider: ( Gift )15.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil III.
drcjsnider: ( Gift )07.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil II.
drcjsnider: ( Gift )31.03. 2013Kdo nerandí, jako by nežil I.
luvscharlie: ( Gift )21.03. 2013Hérečkoismus dramatikus
Kazuko1: ( Gift )11.03. 2013Déšť, její živel
luvscharlie: ( Gift )01.03. 2013Weasleyovic trojčata zachraňují situaci
Roses on Thursdays: ( Gift )19.02. 2013Čistoskvoucí
Liquid Laughter: ( Gift )09.02. 2013Cesty osudu
luvscharlie: ( Gift )30.01. 2013Opepřeno vášní
remuslives: ( Gift )20.01. 2013Žhavý chladič lásky
Laurielove: ( Gift )10.01. 2013Jak se ti to líbilo?
inell: ( Gift )31.12. 2012Seznam
Liquid Laughter: ( Gift )29.11. 2012Lány plné jetele
FairlightMuse: ( Gift )22.11. 2012Dobré ráno III.
FairlightMuse: ( Gift )17.11. 2012Dobré ráno II.
FairlightMuse: ( Gift )12.11. 2012Dobré ráno I.
inell: ( Gift )01.11. 2012Polední přiznání
inell: ( Gift )22.10. 2012Hurykán
Anaphalis: ( Gift )17.10. 2012Kávové lžičky
inell: ( Gift )07.10. 2012Pozornost
Burning-candlelight: ( Gift )27.09. 2012Zemřu jako panic
donahermurphy: ( Gift )17.09. 2012Dvacet (více méně) nahodilých faktů o Hermioně Grangerové
sellthelie: ( Gift )08.09. 2012Splátka, Část II.
sellthelie: ( Gift )03.09. 2012Splátka, Část I.
inell: ( Gift )24.08. 2012Květiny
inell: ( Gift )15.08. 2012Slib
. Úvod k poviedkam: ( Gift )14.08. 2012Jednorázovky od Gift - úvod