Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek Dramione Mix

Možná tyto Vánoce

Preklady jednorazoviek Dramione Mix
Vložené: Jimmi - 01.01. 2014 Téma: Preklady jednorazoviek Dramione Mix
michelle nám napísal:

 


1. január 2014



Preklad bol pôvodne súčasťou Dramione adventu 2013 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Text: 'Maybe This Christmas' by Ron Sexsmith


http://www.youtube.com/watch?v=i03K1kPH8y8

Autorka: techno tendencies

Originál: http://www.fanfiction.net/s/2713309/1/Maybe-This-Christmas

 

Možná tyto Vánoce

 

Možná tyto Vánoce budou znamenat něco víc

Možná se tento rok objeví láska

Hlubší než kdy dřív

 

Hermiona Grangerová vstoupila do Tří košťat, hledala únik předtím, než zešílí. Byl Štědrý večer a ona přišla ze svého domu v mudlovském světě. Vánoce s Grangerovými byla věc, ohledně které se vždy cítila rozpolcená. Milovala, když mohla vidět svou rodinu, otevírání dárků a ráda si se všemi popovídala. Nicméně, tyto lidi už moc jako rodinu nevnímala. Její teta Julie věděla o její eh… výjimečnosti, ale varovala ji, aby o tom už nikdy nemluvila. Bratranec Elliott se staral jenom o videohry a kočky, jak říkal dívkám. Všichni ostatní byli staří, pitomí, hrubí nebo jim šplouchalo na maják. Takže tentokrát vyrazila na výlet do kouzelnického světa, i když byly vánoční prázdniny.

Z nepříjemného větru a sněhu, co její tvář tyranizovaly posledních deset minut, měla zářivě rudé tváře. Ocenila teplo, které ji přivítalo, jakmile do hospůdky přišla. Když se rozhlížela okolo sebe, uviděla stromeček s ozdobami a světýlky, co visely z větví.

'Tohle jsou Vánoce. Tohle je to, co miluji.'

Zamířila k baru a spatřila osobu s vlasy, které si nikdy nemohla splést.

Draco Malfoy tu byl taky.

'Super. Tohle je přesně to, co jsem na Štědrý večer potřebovala.' Pomyslela si Hermiona lehce zuřivě. 'Proč je vůbec tady? Určitě má domácí skřítky, kterým dává rozkazy a tatínka, kterému musí pochlebovat.' Hodila si vlasy přes rameno a šla dál.

"Jeden máslový ležák, prosím,“ objednala si a trpělivě čekala, až jí ho přinesou, zatímco přemýšlela o Draco Malfoyovi.

 

A možná nás odpuštění pobídne, abychom zavolali

Někomu, koho milujeme

Někomu, koho jsme ztratili

Pro důvody, na které jsme docela zapomněli

Mmm, možná tyhle Vánoce

 

'Možná je tu ze stejného důvodu, jako já. Štědrý večer je buď úžasný, nebo strašný. A neodejdete, pokud je úžasný. Snad můžu na jednu noc hodit tuhle hloupost za hlavu, jen na jednu noc, aby ani jeden z nás nemusel být na Štědrý večer sám.

Když jí donesli máslový ležák, díky extrémnímu návalu kuráže si pití vzala a postavila se.

Pomaličku pokládala jednu nohu před druhou, mířila ke Zmijozelovi, který terorizoval ji i její přátele posledních sedm let.

"Ahoj." Hermiona promluvila jemně, neschopna říct něco chytrého. Švihl hlavou doprava, šokovaný, že na něj někdo promluvil, aby uviděl Hermionu.

"Co tu děláš, mudlovská-" začal s úsměškem na tváři, ale Hermiona ho zastavila zvednutím ruky.

"Radím ti, abys tu větu nedokončoval, Draco." Tím, že použila jeho křestní jméno, byl jen málo překvapen. "Přišla jsem proto, že jsi tu sám, stejně jako já, a nemyslím si, že Štědrý večer by měl někdo trávit o samotě." Pohlédla na něj, očekávala hrubou, odmítavou odpověď.

"I když mě tvá přátelská nálada znechucuje, sedni si, Grangerová, ale buď zticha." Přestože to gesto určitě nebylo milé, souhlasil a vyzval ji, aby si sedla.

Udělala, jak řekl a potichu usrkávala svůj teplý nápoj, přičemž se na něj každou chvíli koukala.

***

"Byl bych radši, kdybys něco řekla, než abys na mě dál takhle divně zírala." Úlekem z toho, jak náhle promluvil, jí zaskočilo pití. Podívala se přímo do jeho tváře.

"Já – já… omlouvám se. Co tu děláš na Štědrý večer sám?" zeptala se Hermiona tiše, nejistá, jestli nebylo hloupé ptát se zrovna na tohle.

"Měl bych se tě zeptat na to samé, Grangerová. Jsem překvapený, že nejsi doma s rodiči a nemáš rozkošné odpoledne s a-žili-šťastně-až-do-smrti filmy na té tele-něco věci,“ posmíval se jí a vzal si pár čokoládových bonbónů.

"Říká se tomu televize, a pokud to musíš vědět, moje rodina je během této části roku jen těžko snesitelná,“ povzdechla si a sundala si kabát.

"Co ty víš? Máme něco společného. Moje rodina jen posedává a debatuje o tom, kdo terorizuje koho, celé prázdniny."

"No, vypadá to, že spolu strávíme dlouhou noc, co?" Hermiona se na Draca statečně usmála a, k jejímu překvapení, se mile, maličko usmál zpět.

"Taky si myslím. Tak to si objednáme něco k jídlu." Vyndal dvě menu, jedno podal Hermioně.

 

Možná tu budou otevřené dveře

Možná že hvězda, co zazářila dříve

Zazáří ještě jednou

 

Hermiona Grangerová a Draco Malfoy spolu vycházeli. Povídali si o škole, o jejich rodinách, přátelích i různých jiných věcech. Pro oba dva to byla zajímavá zkušenost, která se stala ještě zajímavější, když Hermiona položila jednoduchou otázku.

"Stali se z nás dnes večer přátelé?" Neodvážila se kouknout na Draca ze strachu, že by se jí mohl vysmát do tváře.

"Chceš, aby z nás byli přátelé?" Hermiona byla tímto dotazem šokovaná.

"Já-já nevím. Dnešní večer byl překvapivě báječný, ale nejsem si jistá, jestli můžu jen tak zapomenout na všechno, co jsi mi udělal…" Hermiona utichla, stále se snažila najít odpověď na tu otázku.

"Úplně pochopitelné. A já si nejsem jistý, jestli tě můžu snášet každý den." Draco se na Hermionu hravě ušklíbl. "Ale… nevadilo by mi setkávat se a možná si takhle jednou za čas popovídat." Natáhl ruku a položil ji na Hermioninu. Očekával, že se stáhne, ale ona ho pevně sevřela.

"To zní jako plán." Usmála se na něj. "Myslím, že už radši půjdu. Přeci jen je Štědrý večer." Stoupla si a vzala si svůj kabát. Draco se rychle postavil a vzal jí ho z ruky.

"Mám to." Zašeptal a oblékl jí ho. Jak vycházeli z hospůdky, sladili spolu krok.

"Takže myslím, že se uvidíme pak. Až budeš mít náladu na pokec, pošli mi svou. Ok?" Usmála se a Draco přikývl. Hermiona jednou kývla a otočila se k odchodu.

 

A možná nás tyto Vánoce nakonec najdou

V nebi, v míru

Prosící o to nejmenší

O lásku, která nám byla ukázána v minulosti

Možná tyto Vánoce

Možná tyto Vánoce

 

"Hermiono, počkej!" zakřičel Draco do vířících sněhových vloček. Zastavila se a otočila se čelem k němu.

"An-" začala, ale byla zastavena, když se Dracovy rty dotkly jejích. Hermiona – ačkoliv chvilkově šokovaná – obtočila své ruce okolo Dracova krku a on, v odpověď, jemně položil své ruce na její boky.

Jak spolu sdíleli jejich první polibek, mezi mnoha ostatními, které měly nastat, si Hermiona uvědomila, že jí není taková zima, jako předtím. 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Možná tyto Vánoce Od: Gift - 04.01. 2014
Skoda, ze povidka neprisla v predvanocnim case. Mam pocit, ze tehdy bych si ji vychutnala o drobinek vic. Ale byla hezonka, takova jednoducha, mila, prijemna, plna snehovych vlocek, ktere mi ke konci 2013 a na zacatku 2014 tak chybi... Hezka jednohubka, diky za ni!

Re: Možná tyto Vánoce Od: solace - 04.01. 2014
Ešteže obaja mali kam ísť, keď sa to už doma nedalo vydržať a je fajn, že si tak rýchlo porozumeli a objavili vzájomnú príťažlivosť. Štedrý večer má očividne tajomnú magickú silu. Ďakujem za preklad tejto jednohubky, michelle.

Re: Možná tyto Vánoce Od: tiberia - 02.01. 2014
Takto si budou muset vytvořit vlastní rodinu, s vlastními, snesitelnějšími zvyky. Díky za překlad, milé.

Re: Možná tyto Vánoce Od: marci - 02.01. 2014
Milá povídka. Moc se mi líbila, díky za překlad, michelle :)

Re: Možná tyto Vánoce Od: Julie - 01.01. 2014
Milé, díky za překlad.

Re: Možná tyto Vánoce Od: teriisek - 01.01. 2014
Hermionina rodina mě trošku zklamala, nějak jsem je vnímala jako mnohem milejší... Ale nakonec to dopadlo dobře, někdy stačí jen běžný rozhovor a člověk úplně změní pohled na ostatní. Pěkné, díky za překlad!

Re: Možná tyto Vánoce Od: arabeska - 01.01. 2014
Achich, to byla tak nádherná kraťounká vánoční chuťovka! Já... nevím, co říct, omlouvám se. Pořád jsem se ještě nevzpamatovala z toho Silvestra Díky za překlad (Někdo by měl napsat skeč o Vánocích v naší rodině, to by byla trilionkrát znásobená atmosféra u Hermiony - se šploucháním na maják ) 

Re: Možná tyto Vánoce Od: scully - 01.01. 2014
Moc milá povídka. Oba dva to se svými příbuznými neměli lehké.  A o Vánocích se někdy dějí zázraky,jako v našem případě. Děkuji za překlad

Re: Možná tyto Vánoce Od: TaraFaith - 01.01. 2014
Moc milá jednorázovka a krásný příklad toho, jak se špatný Štědrý den může během pár chvilek změnit v mnohem mnohem krásnější. Díky za překlad.

Re: Možná tyto Vánoce Od: Zuzana - 01.01. 2014
To je nádherná poviedka. Navodila takú peknú nostalgickú vianočnú atmosféru. Strašne moc ďakujem za preklad.
Re: Možná tyto Vánoce Od: Michelle - 01.01. 2014
Já strašně děkuji za komentář, Zuzano:)

Re: Možná tyto Vánoce Od: Eily - 01.01. 2014
Tomu říkám umění zkratky. Jeden večer a už je to tam. Hermionina rodina mě krapánek zklamala, ale dost možná podědila chytrých genů za dvě generace Grangerových dohromady. Technická: "pošli mi svou" nemá tam být "sovu"? Díky za překlad
Re: Možná tyto Vánoce Od: Michelle - 01.01. 2014
Chtěla bych to mít tak jednoduché jako oni:D Díky za komentář:) A ano, má tam být "sovu", musela jsem se překliknout a přehlédnout to...

Re: Možná tyto Vánoce Od: doda357 - 01.01. 2014
To bolo také krásne a romantické  Ešte teraz sa priblblo usmievam  Ďakujem za preklad 
Re: Možná tyto Vánoce Od: Michelle - 01.01. 2014
Já se tak usmívala celý překlad :) Díky moc za komentář!

Re: Možná tyto Vánoce Od: Lupina - 01.01. 2014
Milá povídka o nalezení nečekaného. Moc děkuji, pohladila po duši :-)
Re: Možná tyto Vánoce Od: Michelle - 01.01. 2014
Já moc děkuji za komentář, Lupino :)

Re: Možná tyto Vánoce Od: denice - 01.01. 2014
Ráda věřím, že pro Hermionu nebylo jednoduché trávit Štědrý den doma, pokud  tam Grangerovým nalezli děsní příbuzní, navíc vesměs nic netušící o kouzelnickém světě. Dovedu si představit ty otázky. To i Draco Malfoy musel vypadat jako vysvobození. Skvěle to klaplo, on si asi na Malfoy Manor připadal jako v mauzoleu. Škoda, že autorka nepřidala nějaký šťavnatý popis jeho příbuzných. Díky.
Re: Možná tyto Vánoce Od: Michelle - 01.01. 2014
Ach, ten popis Dracových příbuzných bych si také s chutí přečetla!:D Díky za komentář, denice :)

Re: Možná tyto Vánoce Od: elbi - 01.01. 2014
Docela přísný popis rodiny   Náhodné setkání a zjištění, že komunikace je překvapivě jednoduchá... Hezké   Většina věcí je vpodstatě snadných, ale lidé je zbytečně komplikují. A někdy jen stačí pozdravit a přisednout si. A vzpomenout si, že polibek zahřeje  ? Díky 
Re: Možná tyto Vánoce Od: Michelle - 01.01. 2014
Nad popisem rodiny jsem se také pozastavila... docela Hermionu lituju. Moc děkuji za komentář, elbi :)

Prehľad článkov k tejto téme: