Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2013 Snamione

Letní škola 3/6

Advent 2013 Snamione
Vložené: solace - 13.12. 2013 Téma: Advent 2013 Snamione
larkinh nám napísal:

 

13. december 2013

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Letní škola

Autor: Proulxes

Původní název: Summer School (For the Romantically Challenged)

Link na originál:     http://www.thepetulantpoetess.com/viewstory.php?sid=22860&i=1

Překlad: larkinh

Souhlas k překladu: ano

Věkové omezení: žádné

Pár: HG/SS

Žánr: humor, romantika

Popis: trochu sladkého z 2012/13 SSHG Exchange

Varování: žádné


Prohlášení: Postavy v tomto příběhu jsou majetkem J.K.Rowlingové, autorky ságy Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladů různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří tuto ságu přeložili do češtiny. Autorská práva k této povídce vlastní Proulxes, jež napsala tuto fanfiction. Povídka nebyla přeložená za účelem zisku.

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

 

 

Kapitola 3., ve které Severus spřádá plány…

 

Skleníky

Bradavická škola čar a kouzel

Pondělí 28. července 2008

Drahá Hermiono,

myslím, že Tě bude zajímat, že dnes v noci budeme sklízet žabník. Severus potřebuje uvařit další lektvary po tom incidentu-který-nesmí-být-jmenován, jež se stal v sobotu odpoledne. Naštěstí je úplněk.

Chceš nějaký? Já vím, že to nemáš v osnovách, ale raději jsem se chtěla ujistit.

Severus vypadal, že exploduje, když mu Jerry včera v hospodě nabídl, že mu spočítá „jeho čísla“. Cha! Vím, že ho naše dobírání rozčilovalo, ale vážně! Pro takovou hrubost není omluvy. Někdy je těžké s ním vyjít, ale takhle se nechoval od té doby, co jsi před šesti lety odešla.

Když jsi šla na záchod, řekla jsem mu, že sezení v rohu altánku, sklíčený jako Nesmrtelný Kaščej nebo nějaký jiný skleslý chlápek, mu přinese víc pozornosti než kdyby se zapojil do rozhovoru! Nemusím říkat, že se jenom zamračil a zůstal tam, kde byl.

Vypadá to, že si s Jerrym rozumíte, drahoušku! Nechceš se svěřit tetě Pomoně? On určitě má zájem Tě víc poznat, o tom není pochyb! Nejsou jeho ruce výmluvné – to, jak jimi pohybuje! Jsou všichni Američani takoví…objímači?

Myslíš, že se setkáme se Syrakuskými Sirénami, až přijedou hrát na Harryho charitativní utkání za tři týdny? Bylo to úžasné překvapení, když Minerva ohlásila, že  se to utkání uskuteční u nás, že? A bude to kvůli takové věci! Viktora a Ronalda jsem už neviděla tak dlouho. To je pro Harryho tak typické, že dělá takové povzbudivé věci pro všechny tak těžce ovlivněné válkou…

No, musím končit – volá mě Neville. Potřebuje pomoct s úklidem klece úponice jedovaté.

Pomona

~~~~~

 

Sobota 16. srpna 2008

Bradavická škola čar a kouzel představuje…

U příležitosti desátého výročí od založení Charity Ministerstva kouzel pro válečné sirotky…

Syrakuské Sirény – vítěze amerického famfrpálového poháru

proti

Zbytku světa!

Přijďte se podívat na naše hvězdy!

Viktor Krum… Harry Potter… Ronald Weasley… Keiko Takahashi… Marcus Flint…

Petrova Chitina… Sherrilyn (Sherri) Rodgersová… Shabray Jonesová…


~~~~~

 

Nebelvírská věž

Bradavická škola čar a kouzel

Středa 30. července 2008

Drahý Harry,

dobře, dobře! Přestaň posílat omluvné dopisy! Odpouštím Ti, ty pitomče!!

Samozřejmě že můžeš zítra přijít na čaj. Bude prima si znovu popovídat, jen my dva.

Ginny mi vysvětlila, jak v Tobě znovu naskočil ten Tvůj ochranářský komplex velkého bratra a že Tě hrozně mrzí, žes mě ztrapnil před celou školou. Vážně! Ale přátelé by si měli pomáhat a dávat na sebe pozor, a potom, co se stalo se Severusem v roce 2002… no… předpokládám, že dokážu pochopit Tvou reakci.

Překvapilo mě, že jsi nepřišel v neděli do hospody – mohl sis s Jerrym zase promluvit. Je opravdu skvělý, víš! Dělá výzkum o mystických rytmech a celestiálních diagramech! Věděl jsi, že každému hvězdnému znamení odpovídá jedna aritmantická rovnice, která ho popisuje? A že díky výpočtu této rovnice a jiných faktorů, které určují konkrétní osobnost – to všechno propojené na čakry a celestiální mapy – je možné předpovědět, kdo je Tvým dokonalým partnerem?! I když jsi ho nikdy nepotkal? Vskutku úžasná věc!!

Jak asi víš, obvykle považuji věštění za naprosté žvásty, ale nedávno jsem se pokoušela otevřít své vnitřní oko možnostem vesmíru a myslím, že s Jerryho pomocí dokážu vidět vznik zajímavé rovnice…

Nemůžu se dočkat, až Ti o tom zítra povyprávím! Přines nějaký koláč, já připravím čaj.

H.

~~~~~

 

Glebe House

Prasinky

Čtvrtek 31. července 2008

Drahá Hermiono,

jsi v pořádku? Včera jsem od Tebe dostal dopis a zdála ses mi trochu… neobvyklá.

Uvidíme se později, kolem čtvrté, jestli to je v pořádku – v pět mám famfrpálový trénink s týmem. Připravujeme se na Syrakuské Sirény a musím pořádně trénovat, jestli chceme mít naději na vítězství. Ron mi to nikdy neodpustí, jestli prohrajeme!

Tvůj kamarád

Harry

~~~~~

 

Havraspárská věž

Bradavice

Středa 30. července 2008

Milý Seve,

můžu ti říkat Seve? Minerva tvrdila, že „to budeš milovat“, ale tvářila se při tom dost zvláštně a nebyl jsem si jistý, jestli to myslí ironicky nebo ne…

Pokoušel jsem se s Tebou v posledních dnech párkrát promluvit o Hermioně.

Vím, že je to ode mne předčasné (jak byste řekli vy Britové), ale chtěl jsem ji pozvat na rande a nebyl jsem si jistý, jak to zařídit, aby souhlasila. Když jsi v pondělí večer odešel z baru, Pomona zmínila, že mezi vámi něco bylo, když tu předtím Hermiona pracovala… Nechci Ti lézt do zelí, kamaráde, ale když vezmu v úvahu, že jste se nakonec nedali dohromady, napadlo mě, že bys mi mohl dát pár tipů v tom, co se Ti nepovedlo, abych se mohl vyhnout dělání stejných chyb! Ha, ha! Dělám si legraci, kámo!

Pokaždé, když se k Hermioně dostanu blíž, odtáhne se a začne remcat o lektvarech a formulích. Je roztomilé, že jí tak naháním strach. Obvykle randím jen s čarodějkami, jejichž IQ je menší než velikost mých bot (Bum! Bum!), ale z nějakého důvodu se k ní cítím přitahován… Nakonec, je nejvyšší čas, abych se usadil a našel si ženušku, která mi bude dělat poklony na, řekněme, vyšší intelektuální úrovni.

Zkoušel jsem ji požádat minulou neděli – vzpomínáš si, že ano! – těsně předtím, než jsi odešel zpátky ke svým experimentům, ale byla tak ostýchavá, že mě odmítla.

Napadá Tě něco?

Jerry

PS: Půjdeš na ten famfrpálový zápas za dva týdny? Bude to určitě skvělá podívaná!

~~~~~

 

Zlepšete svou hru famfrpálu!

Trénujte s Harrym Potterem, bradavickou mezinárodní famfrpálovou hvězdou!

Zde se můžete přihlásit na lekci: 

          Kera Tijerina

          Stephen Klinger 

          Aurora Skidmorová

          Tawny Merritová 

          Cecilie Marescaová

          Yaeko Manzano 

          Windy Perkinsová

          Jarrod Gilstrap

          Melia Boettgerová

          Loyce Dennistonová

          Jannie Jarmanová

          Sharice Augsburgerová

          Vada Vanzantová

          Sherie Stoffelová

          Verline Venzonová

          Nannette Noellová

          Valentina Sowardsová

          Lavenie Lemellová

          Wanda Wotringová

          Norris Naab

          Jerry Bloomberg

          Severus Snape

~~~~~

 

Sklepení
Bradavická škola čar a kouzel

Čtvrtek 31. července 2008

Drahý profesore Bloombergu,

děkuji Vám za Váš pozorný a duchaplný dopis. Mám mnoho návrhů, jak získat pozornost slečny Grangerové, například:

- Nemluvte s ní o její práci. Bude se pokoušet Vás do rozhovoru zapojit, ale z její strany se bude jednat spíš o nervozitu. Mnohem více ji zaujmete, pokud budete mluvit výhradně o své vlastní práci a svých názorech na jiné lidi.

- Nesklánějte jí poklony ohledně jejího vzhledu nebo oblečení. Hermiona to považuje za nevhodné a rozptylující.

- Na jakémkoliv ‚rande‘ se nepokoušejte se jí dotknout. Hermiona se téměř patologicky chrání před lidským (nebo ne-lidským) kontaktem a nepřivítá s otevřenou náručí především žádné náhodné otírání se o její tělo níže než je hrudní kost. Otírání se v oblastech pod pasem by mohlo mít fatální následky. Slečna Grangerová je expertem v neverbálních kouzlech.

- Nikdy jí neotevírejte dveře, nepodržte jí kabát ani jí nenabízejte rámě (viz poznámka o dotýkání výše). Hermiona takové chování považuje za naprosto staromódní a uráží to její ženskost.

- Nikdy nenabízejte, že za ni zaplatíte za jakékoliv jídlo nebo jinou aktivitu, kterou spolu podniknete (viz výše).

Prosím informujte mě o vývoji ve Vašem ucházení se o ruku slečny Grangerové, abych Vám mohl poskytnout další cenné rady, vyskytne-li se taková potřeba.

Váš přítel,

‚Sev‘

~~~~~

 

Nebelvírská věž

Pátek 1. srpna 2008

Drahá Ginny,

mám rande! S Jerrym! Požádal mě, ať s ním jdu v sobotu večer na večeři.

Jsem tak nadšená!

Bylo to vlastně docela zvláštní. Obvykle se docela… snaží… jestli chápeš, co tím myslím… u stolu mi podává sůl nebo sklenice dýňového džusu, ptá se mě, jak se mám, doopravdy mi naslouchá, když mluvím o své práci… Ale dneska po obědě si vedle mě jednoduše stoupl (naprosto strnule a formálně) a zeptal se mě, jestli bych s ním chtěla v sobotu večer povečeřet? Ruce měl za zády a prakticky na mě svou otázku vyštěkl.

Musel být hrozně nervózní, chudáček!

Samozřejmě jsem řekla ano, ale pak, místo aby se usmál, tak nějak divně zkřivil obličej, přikývl a doslova ode mě utekl.

Zvláštní! Ale to nevadí – Jerry je první kouzelník, který mě po dlouhé době pozval na večeři, a je pěkný a ohleduplný a citlivý a … sexy!!

Ale nemám nic na sebe – potřebuji tvůj talent na přeměňování a smysl pro módu. Přijď ke mně v sobotu po obědě; už jsem zařídila, že Harry kluky pohlídá.

Teď možná konečně zjistím, proč si nechává říkat „Bum Bum“!

Tvoje nadšená

Hermiona

~~~~~

 

Malfoy Manor

Pátek 1. srpna 2008

Drahý Severusi,

tohle intrikování se mi vážně líbí! Kdo to je, koho mám sledovat? Kdy? A proč? Zaujalo mne to… a poněkud překvapilo. Konec konců, nemáš Ty pověst tajného špiona? Obávám se, že budu jen lacinou náhražkou za Tvé vynikající schopnosti, kamaráde.

Čekám na Tvé další instrukce – pošli je letaxem.

Tvůj přítel ve špiclování

L.

PS: Narcisa Tě pozdravuje. Také se ptala na tu Grangerovic holku, ale já jí řekl, že tohle se vytratilo už před mnoha lety. Přesto si stále přeje, abych ji připomenul Tobě i Hermioně. Moje drahá žena je pořád stejně sentimentální…

~~~~~

 

Glebe House

Prasinky

Pátek 1. srpna 2008

Drahá Hermiono,

ehmm… Proč se Snape přihlásil na moje hodiny famfrpálu? Měl bych se začít obávat?

Harry

~~~~~

 

Sklepení

Sobota 2.srpna 2008

Drahý Luciusi,

opakuji, v návaznosti na náš letaxový rozhovor, Ty se nemáš vměšovat do vztahu mezi oním párem, ačkoliv můžeš použít svou představivost a ujistit se, že ‚rande‘ neproběhne vůbec dobře.

Očekávám Tvou vyčerpávající zprávu.

SS

PS: Pamatuj, Luciusi: žádné detekovatelné prokletí…

~~~~~

 

BLESKOBRK

RYCHLÝ ZPŮSOB, JAK SI DĚLAT POZNÁMKY!

Ehm…

Hmm…

Sobota 2. srpna 2008

Proměně bránící lektvar se dobře vyvíjí. Právě pracuji na várkách dvacet sedm až třicet dva, protože várky dvacet pět a dvacet šest přinesly neblahé výsledky. Soustředím se na zpomalení reakce mezi základem lektvaru a aktivovanými mutačními hormony. Připravil jsem šest variant základu s lehce odlišným množstvím aktivních přísad, abych mohl přesně změřit reakční dobu. Jelikož je to poměrně nebezpečné, preventivně jsem se postaral, aby nemohlo dojít k poškození laboratoře a jejího zařízení… a následnému pošklebování se mých nesnesitelných kolegů…

Krunýř z mečoroha… ochranná zaklínadla fungují.

Zajímalo by mě, kam ji vezme? Prokletej Lucius a jeho samolibý výraz. Bastard. Proč jsem ho požádal, aby je sledoval? Zatracený Bloomberg. „Můžu ti říkat Seve?“ Zatraceně drzej! Měl jsem ho proklít, až by odlít zpátky na druhou stranu Atlantiku. Nebo ještě dál.

Nemohl bych to udělat sám. Dokázala by mě okamžitě najít i pod zastíracím kouzlem… strávila moc času pod tím zatraceným Potterovým pláštěm.

Ví, že teď pracuji.

Tak pracuj, hrome!

Echm.

Várka dvacet sedm… přidávám hormony leptocephali…

Reakce nastává téměř okamžitě a neustále se zrychluje… vznikají nestabilní podmínky…

Ten zatracený Američan má ruce jako olbřímí oliheň…

… neutralizuji lektvar. Evanesco!

Várka dvacet osm… přidávám hormony leptocephali…

Sleduji reakci… je pomalejší než u dvacet sedmičky… barva získává zajímavý odstín… vypadá to, jako kdyby se lektvar měnil na zásadu… Barva je teď tmavě oranžová. Reakce nabývá na intenzitě. Jantarová… skoro jako Hermioniny nádherné…

Soustřeď se, hlupáku! Udržuj reakci pod kontro… Ne! Ne, ne, ne, ne… Kurva drát!

Další várka. Dvacet devět. Stejný proces… reakce… hmmm… téměř žádná.

Nic.

Hm. Nechám ji stát bokem pod stázovým kouzlem pro případ, že by došlo k opožděné odezvě.

Pokračujeme… seznámíme várku třicet s hormony…

Nic. Svinstvo. Zpackaný svinstvo.

Chtěl bych vědět, kam ji vzal… Do divadla? Možná do kina? Ne – to by pak seděli spolu ve tmě.

Opravdu doufám, že ji vzal na nějaké debilní sportovní utkání… Hermiona nenávidí sport.

Možná ji jen vzal na večeři. Do nějaké nádherné, intimní, tiché restaurace. Možná dokonce sedí v boxu… baví se spolu… možná naslouchá, jak Hermiona mluví o své práci, s očima zářícíma nadšením z nového objevu, lehce zadýchaná vysvětlováním…

Ach, vzpamatuj se, ty idiote. Dávej pozor na lektvar – sleduj reakci.

Reakce probíhá v pořádku, barva se změnila na stejnou jako u várky dvacet osm. Zatracený Jerry. Doufám, že Lucius odvede svou práci pořádně. Nebudu se koukat, jak ji využívá nějakej profesůrek Chci-malou-ženušku-která-mně-bude-intelektuálně-pochlebovat.

Do prdele – reakce se dostává mimo kontrolu –

EVANESCO!

[*nezaznamenatelný zvuk?? Funění??*]

~~~~~

 

Malfoy Manor

Neděle brzy ráno

Severusi,

v rychlosti – věci se nevyvíjely přesně tak, jak jsme plánovali – slečna Grangerová Tě může brzy navštívit…

Hlavu vzhůru!

Lucius

PS: Hodily by se nějaké léčivé masti…

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Letní škola 3/6 Od: Michelle - 07.01. 2014
Chudák Severus se kvůli Hermioně nemůže soustředit na práci, roztomilé:) Díky za překlad)

Re: Letní škola 3/6 Od: TaraFaith - 01.01. 2014
Severus tady opravdu nezapře své zmijozelské já. Ale bohužel pro něj, Hermiona je na něj příliš chytrá. Chudák Lucius. Za dobrotu na žebrotu! Díky za překlad.

Re: Letní škola 3/6 Od: Jimmi - 28.12. 2013
Napätie graduje, ešteže to tu mám už celé :D Páni, famózny preklad. Díky

Re: Letní škola 3/6 Od: Lachim - 15.12. 2013
Copak asi Lucius proved?

Re: Letní škola 3/6 Od: MIRA - 14.12. 2013
Takže Severus a Hermiona spolu už chodili. Tie rady od Seva boli na nezaplatenie.:D Aj blbcovi by napadlo, že tie rady sú blbosť. Ale asi to Hermione doplo, alebo tomu Bum Bumovi.:D Teším sa na ďalšiu časť. Krásny preklad, ďakujem.

Re: Letní škola 3/6 Od: Gift - 14.12. 2013
Aaa cim dal tim vic veci se nam vyjasnuje. Fandim ti, "Seve"! Kapitola opet nezklamala, co vic- zatim se mi asi libila nejvic. Vyborna prace, moc diky za preklad!

Re: Letní škola 3/6 Od: solace - 14.12. 2013
Ten Jerry tiež každému zhltne všetko aj s navijakom!:-D Severus sa s ním pohráva ako mačka s myšou. Som zvedavá, či z Luciusovho nevydareného pokusu o špionáž budú vyvodené nejaké následky aj voči Severusovi. Zatiaľ môže pripravovať liečivé masti pre Luciusa:-) Na metlobalový tréning s Harrym Potterom sa teším. Zoznam záujemcov vyzerá zaujímavo:-) Vďaka za preklad, larkinh. Bavila som sa.

Re: Letní škola 3/6 Od: tiberia - 14.12. 2013
Severusovy rady, jak získat Hermionu, fakt nemají chybu! Napřed jsem čekala, že s ním vyběhne, ale tohle bylo lepší, holt zmijozel! Severus a lekce létání? Na to se těším.... díky za krásný překlad!

Re: Letní škola 3/6 Od: elbi - 14.12. 2013
Jerry je mi nesympatický, někoho mi silně připomíná, podobného manipulátorského nutiče a ubožáka... No třeba se mýlím. Ale prý "Seve" To ho nejspíš Sev chtěl rozmetat na molekuly. Nejspíš proto mu tak báječně poradil ohledně rande. To bylo téměř srdceryvné. Škoda, že se Lucius, ten Jouda, nechal evidentně Hermionou nachytat při čemkoliv, a došlo jí, kdo v tom má prsty. Ty Bleskobrčí záznamy jsou inteligentní skoro intuitivní a legrační. Věřím každému slovu  Díky

Re: Letní škola 3/6 Od: JSark - 14.12. 2013
Rady pre Bum-buma boli úžasné, teším sa, ako sa to vyvrbilo. :) Ďakujem.

Re: Letní škola 3/6 Od: Koki - 13.12. 2013
Tak Luciusovi bylo ublíženo a vypadá to, že Severus je na řadě. Severusovi rady na rande mi připomněly 'Kdopak to mluví'.

Re: Letní škola 3/6 Od: Sebelka - 13.12. 2013
Bombáá. Děkuji za krásnou kapitolu. Jiťa

Re: Letní škola 3/6 Od: Eily - 13.12. 2013
Ahahahahahá! Dobrý pokus, Severusi, ale zkoušet to na holku, která kryla sedm let zadek Ronovi a Harrymu při každé rošťárně? Ty naivko! Musela čuchat nějakou nekalost prakticky okamžitě. A třeba se vážně dozví, proč mu říkají Bumbum (bože, to je tak debilní ) a tetička Pomona bude mít radost. A Ginny. A Minerva. A Poppy a prakticky celé osazenstvo hradu ženského pohlaví Chudáček Lucius, asi nevyváznul se zdravou kůží. Moment, Severus na Harryho hodinách létání? To bych nechtěla vidět. Nebo chtěla? A Harryho lehce vyděšený dopis ve kterém se obává o Hermionino zdraví byl roztomilý. Chlapec asi není zvyklý na hormony posedlé ženské. Díky za překlad, larkinh, opět jsem se skvěle bavila

Re: Letní škola 3/6 Od: doda357 - 13.12. 2013
Tie Severusov rady nemali chybu  Istotne budú fungovať, videli sme, že Jerry si ich zobral k srdcu  Tipujem, že Lucius nebol až taký nenápadný, ako si myslel  Som zvedavá, čo sa stane ďalej  Ďakujem za preklad 

Re: Letní škola 3/6 Od: Zuzana - 13.12. 2013
Severusove rady sú neskutočné a ten chudáčik to všetko zožral aj s navijákom :DDD akurát Hermiona zrejme nie :D Už sa teším na jej reakciu. To rande "neuvidíme"?  Ďakujem za preklad:)

Re: Letní škola 3/6 Od: denice - 13.12. 2013
Tohle mě opravdu moc baví. Přečetla jsem si kapitolu pro jistotu dvakrát (čtu mezi lidmi a poprvé jsem skončila téměř přidušená), ale mám pocit, že ještě jednou večer nezaškodí. Miluji Severuse! Jeho dopis americkému zázraku, ta koncentrovaná žíravina,  byl hvězdou kapitoly, v reálu by asi propálil pergamen. A on mu na to skočil. Lucius taky nezklamal, jsem šíleně zvědavá, co pokazil, že touží po léčivých mastech. Děkuji ti za další porci dobré nálady - na to, že je pátek třináctého a do večera budu v práci, se cítím skvěle.

Re: Letní škola 3/6 Od: leporelo - 13.12. 2013
DDDDD boze ten posledny dopis od Luciusa bol asi najlepsi...neuveritelne sa tesim na pokracovanie!!!!! toto je FAKT genialna poviedka...lamala som sa v pase skoro pri kazdom liste...   inak fakt by ma zaujimalo preco je Severus zapisany do Herryho treningoveho druzstva DD   a Bum Bum a jeho "Seve" DDDDDDDD   a "Sevove" rady DDDDDDD   ja fakt nemem slov... zmozem sa iba na trapne DAKUJEM larkinh neskutocne som sa bavila

Re: Letní škola 3/6 Od: marci - 13.12. 2013
Dokonalé :D Doufám ve více zápisů automatického pera :) Léčivé masti?? :) Ale! Těším se na pokračování - nádherný překlad!! Díky :)
Re: Letní škola 3/6 Od: larkinh - 13.12. 2013
Děkuji za komentář.

Re: Letní škola 3/6 Od: scully - 13.12. 2013
Hned ze začátku mě dostal incident,který nesmí být jmenován. Severus spřádá intriky proti Bum Bumovi,kterému se líbí Hermiona a na pomoc si vzal jako parťáka Luciuse. Vrtá si hlavou proč se přihlásil na lekce k Harrymu a co se stalo mezi ním a Hemionou před šesti lety. Špicl Lucius byl na konci odhalen chacha. Díky za překlad a budu se těšit na další část
Re: Letní škola 3/6 Od: larkinh - 13.12. 2013
Přihlásil se, aby mohl dohlídnout na Bum Buma! Možná předpokládá, že se Hermiona bude dívat... Děkuji za komentář.

Re: Letní škola 3/6 Od: martina11 - 13.12. 2013
Už se nemůžu dočkat pokračování. Je mi líto ,jak Severuse až se potká s Hermionou tak i Luciuse, protože to vypadá, že ani on nebyl ušetřen. Jsem taky zvědavá jestli bude na tréninku famfrpálu Ginny, protože je tam docela dost jmen končících -ová. Moc díky za překlad.
Re: Letní škola 3/6 Od: larkinh - 13.12. 2013
Taky jsem si všimla, že má Harry víc fanynek - jenže těm asi nejde až tak o famfrpál jako o Harryho osobní pomoc při nasedání na koště a tak :) Děkuji za komentář.

Re: Letní škola 3/6 Od: lucky - 13.12. 2013
Krásný břitký humor, úklady a pikle. Moc jsem se těšila na další této povídky. Díky za příjemné ráno.
Re: Letní škola 3/6 Od: larkinh - 13.12. 2013
Nemáš za co :)

Re: Letní škola 3/6 Od: Patolozka - 13.12. 2013
Chchá, moc dobré:-) pročpak se asi Sev přihlásil na ten trénink? Pro Harryho to bude každopádně zajímavé;-) Ha a jsem moc zvědavá, co se na tom rande zvrtlo. Léčivé masti... to je důvod k zamyšlení a představivosti. Díky moc!
Re: Letní škola 3/6 Od: larkinh - 13.12. 2013
Dozvíš se obojí... časem :) Děkuji za komentář.

Re: Letní škola 3/6 Od: arkama - 13.12. 2013
Čo ho chudáka Luciusa bili?? Strašne som sa zabavila na Severusovej poznámke , ked písal Luciusovi pokyny : "žádné detekovatelné prokletí..." )) perfketné. A že smrťožrúti veteráni po vojne nenájdu uplatnenie! A tu to máme ) Hneď na začiatku som odpadla pri názve "incident-který-nesmí-byt jmenován" ) Veď to je jasné, jemu sa nikdy nič také nestalo. Ale čo chce vymýšľať s tým metlovým lietaním, tak to mie nejde do hlavy. Severusove pokyny ohľadom Hermiony pre amerického kurevníka boli na Vynikajúcu. Dík larkinh,  vzniklo zase veľa otázok perfektné
Re: Letní škola 3/6 Od: larkinh - 13.12. 2013
A víš, že si umím představit, že kdyby Luciuse Hermiona načapala při činu, že by mu dokázala ubalit pořádnou facku? Děkuji za komentář.

Re: Letní škola 3/6 Od: Lupina - 13.12. 2013
Dokonalé. Že ale 'Sev' umí poradit, když chce :-D Snape se přihlásil na hodiny létání, nmám se bát? :-D Úžasná povídka a skvělý překlad. Moc Ti za něj děkuji :-)
Re: Letní škola 3/6 Od: larkinh - 13.12. 2013
To byl skvělý závěr toho seznamu, že? Člověk si tak čte ta jména, a hned za Jerrym najde Severuse... určitě něco plánuje :) Děkuji za komentář.

Re: Letní škola 3/6 Od: zuzule - 13.12. 2013
Chudák Lucius. Už se těším na informace z rande. :D
Re: Letní škola 3/6 Od: larkinh - 13.12. 2013
Já taky. I když jsem je už četla. Ale stejně se pořád těším. Děkuji za komentář.

Re: Letní škola 3/6 Od: arabeska - 13.12. 2013
Nezklamalo :D Kdopak asi Luciusovi ublížil? :D
Re: Letní škola 3/6 Od: larkinh - 13.12. 2013
To se dozvíš v příštím díle :) Děkuji za komentář.

Re: Letní škola 3/6 Od: teriisek - 13.12. 2013
Chachá! Takže věci nešly podle plánu? Chudáček Lucius... a chudáček Severus, až Hermiona dorazí:D Jsem hodně zvědavá, co se to mezi nimi kdysi vlastně stalo, ty narážky vyznívají hodně zajímavě! Díky za překlad!
Re: Letní škola 3/6 Od: larkinh - 13.12. 2013
Ano... oba jsou to chudáčci, i když Lucius možná o trochu větší... no přečteš si v příštím díle! Děkuji za komentář.

Prehľad článkov k tejto téme:

anogete: ( solace )06.01. 2014Kocky
Proulxes: ( larkinh )01.01. 2014Letní škola 6/6
magalena: ( tiberia )31.12. 2013Večer u Zeleného tuřínu
Scattered Logic: ( Florence )26.12. 2013Dostat se z šedé
CJK: ( marci )25.12. 2013Pohádka o Světlu a Temnotě
Aurette: ( solace )24.12. 2013Rapotačka
Proulxes: ( larkinh )23.12. 2013Letní škola 5/6
duniazade: ( Jacomo )22.12. 2013Nebe na zemi
Dream4 : ( Lupina )21.12. 2013Dopis od Severuse
sophierom: ( solace )20.12. 2013Päťdesiaty tretí utorok
Proulxes: ( larkinh )19.12. 2013Letní škola 4/6
Meladara: ( marci )18.12. 2013Mlčenlivá láska
melusin: ( Eggy )17.12. 2013Kukučka v hniezde: Rozhovory s bábätkom 02
melusin: ( Eggy )16.12. 2013Kukučka v hniezde: Rozhovory s bábätkom 01
worrywart: ( Lupina )15.12. 2013Severus, Saša a Elmo
cathedral carver: ( solace )14.12. 2013Jazerný efekt
Proulxes: ( larkinh )13.12. 2013Letní škola 3/6
Ramora: ( Jacomo )12.12. 2013Pokud na tom trváte
E.Jane: ( marci )11.12. 2013Jmelí
Fictioncannibal: ( Florence )10.12. 2013Tři ráno
Proulxes: ( larkinh )09.12. 2013Letní škola 2/6
Prongs II: ( Lupina )08.12. 2013Polap ji hned a polap ji festovně
georgesgurl117: ( solace )07.12. 2013Nevinnosť a narážky
Proulxes: ( larkinh )06.12. 2013Letní škola 1/6
Ramora: ( Jacomo )05.12. 2013Jen si tak trochu písknout
Strega Brava: ( marci )04.12. 2013Profesionální zájem
selinabln: ( Florence )03.12. 2013Kartička z čokoládových žabek pro profesora Snapea
bluestocking79: ( Eggy )02.12. 2013Stály spoločník
snowtigress-27: ( Lupina )01.12. 2013Vánoce po bradavicku